Ё.Сагсай прокурорын бичлэгийг "дэлгэв" | News.MN

Ё.Сагсай прокурорын бичлэгийг "дэлгэв"

Ё.Сагсай прокурорын бичлэгийг "дэлгэв"

Ё.Сагсай прокурорын бичлэгийг "дэлгэв"

МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр дамжуулан Улсын ерөнхий прокурорт ажиллаж байгаад тэтгэвэртээ гарсан Ё.Сагсайгийн талаар мэдээлэл хийсэн. Энэ бол хууль, шүүх, прокурорын байгууллага шударга бус ажилладаг гэсэн. Ингэхдээ прокурор асан Ё.Сагсайг хууль бус аргаар өөрийнхөө шалгаж байсан хүмүүсийг дарамталж, бэлгийн харьцаанд ордог байсан гэдгийг хэлсэн. Энэ нь ёс зүйн маш бүдүүлэг алдаа гэж үзсэн юм.

Энэ талаар өнөөдөр МАХН-ын гишүүн Э.Эрдэнэжамъяан мэдээлэл хийсэн юм. Тэрбээр прокурор асан Ё.Сагсай нэгэн эмэгтэйтэй зочид буудалд байхад нь гаднаас хүмүүс орж ирж бичлэг хийсэн. Тэр бичлэг дээр бичлэг хийж байгаа хүн асуулт асуусан бөгөөд Ё.Сагсай хариулахдаа "Тэр хүнийг чинь суллуулах талаар би бүх арга хэмжээг авна гэж хариулсан байгаа юм. Энэ бүхнээс хууль хүчний байгууллага хэн нэгнийг дарамтлан, бусдын захиалгаар хэрэг шийддэг гэж ойлгож болохоор байгаа юм. Би энэ бичлэгийг хувь хүний ёс зүйг бодож зөвхөн тодорхой хэсгийг нь үзүүлж байна" гэсэн юм.

Ш.ОЧ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ХахаХаха
4
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.21.106.116

ovoo muu zolignuud

Avatar

Цэцэгдарь 2019-03-22 202.126.89.174

Сагсай ах аль 1999 онд цэвэршисэн ш дээ

Avatar

Шударга 2019-03-22 202.21.112.226

Битгий тэнэг юм ярь чи үзсэн юм уу.Далдуур наадах чинь архиа уухаараа азарга болдог юм

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.126.89.174

Намбарын шивэрт одоо болио боль

Avatar

Зочин 2019-03-22 203.169.50.93

Н.Энхбаярын үхэх цаг нь болсон байхаа улсаа худалддаг урвагч нохой доо.

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.21.106.112

Яанаа УЕП гээд төрд нэртэй, төртэй явсан энэ хүн эхнэр хүүхэд, ач нар, хамаатан садан, найз нөхдийнхөө нүүрийг яаж харна аа?????? Дээд , доод улааныхаа боол болсон өчүүхэн хүнэнцэр байна .... ийм нүдний булай болох гэж......ёстой гөлөг болцон гарч байна ш дээ. Хуульчдыг ч ёстой гутаалаа даа.....

Avatar

Зочин 2019-03-22 122.201.21.18

Урхинд орсон урхи тавьсан 2 хулгайчийн баримтжуулсан бичлэг байна Прокурор дампуурсан Эрүүгийнхэн хуулиас дээгүүр хаан болжээ

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа 2019-03-22 64.119.16.164

1/Энэ бол урхи. Урхийг эрүүгийнхэн, тэдэнтэй холбоотой гэм хийсэн улс төрчид хийдэг.Тэд хуулийнхныг дарамталж өөрснийхөө гэмт үйлдлийг хаацайлах гэсэн арга. ДЭЛХИЙ НИЙТЭД ТҮГЭЭМЭЛ АРГА.2/Урхинд орж байгаа нь төрийн албан хаагч биеэ зөв авч яваагүйн илрэл.Хуулийр яривал иргэн Сагсай, агуулгаар нь яривал төрийн албан хаагч Сагсай юм. Олон нийт түүнийг төрийн албан хаагч гэж хүлээж авна.Үүнийг сайн шалгаад юу болсныг мэдээлэх хэрэгтэй. СУРГАМЖ АВАХАД ХЭРЭГ БОЛНО.Зүгээр шуугиад өнгөрөх асуудал биш.

Avatar

БААГИЙ 2019-03-22 182.160.33.104

яАГ ҮНЭН ҮНЭН МӨНИЙГ ЭЛДЭВ БОХИР ОРОЛЦООГҮЙГЭЭР ИЛ БОЛГОХ. ЕР НЬ БОЛ ЭНЭ ХҮН ЦАХИАГИЙН ХҮЗҮҮГҮЙ ХҮГИЙН ЗАХИАЛГААР ХИЙСЭН АЖИЛ ШҮҮ ДЭЭ. АРД ТҮМЭН МИНЬ ЭНЭ ХҮН ХҮҮХЭД ЗАЛУУЧУУДБГ ГАРЦТАЙ БАЙ ХЭМЭЭН ХИЧЭЭЛ ЗААСАН ӨӨДГҮЙ БУРУУ СУРТАЛТАН. ВУ ГЭСЭН ҮГ ВЭ? ХУЛГАЙ ХИЫСЭНЧ ХУДЛАА ХЭЛСЭН Ч ГАРЦТАЙ БАЙ ХЭМЭЭН СУРГАСАН. ЕРӨНХИЙЛЭГЧ ХҮНИЙ СУРГААЛЬ МӨН ????

Avatar

Зочин 2019-03-22 103.212.116.125

Бүгд л адилхан дөө

Avatar

АТГ-т 2019-03-22 66.181.160.99

Прокурор шүүхэд ийм хүмүүс байдаг нь дэндүү хариуцлагагүй байна. Прокурор шүүгчдийг сайн шалгаачээ гуйж байна үнэн ч шударга ажилтнууд байдаг л байлгүй дээ?

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.131.245.69

ямар шижгийн царайиай юм бэ новш гэж

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.55.188.35

Naadhaa shorond ni hii, hichneen hunii ami amidralaar togloo bol?

Avatar

ОРДНЫ ТАЙГАН 2019-03-22 175.38.87.92

ӨШӨӨ АВАЛТ, ЭНЭ БИЧЛЭГ БАЛИН ХАМАРТЫН АВИЛГАЛЫН ХЭРГИЙГ ЦАЙРУУЛАХГҮЙ!!! САГСАЙГ НЬ ТӨРИЙН АЛБАНААС БУУЛГАЖ ЁС ЗҮЙН ХАРИУЦЛАГА ТООЦООД, ЭНХБАЯРТ АВИЛГАЛЫН ЯЛЫГ НЬ ОНООХ ЁСТОЙ!!!

Avatar

иргэн 2019-03-22 202.179.26.190

ээ энэ Төрийн өндөр Албан тушаалтан Сайд Төрийн албаны дарга Төрийн албаныхан угаасаа Хөгийн гарууд ш дээ Муу үйлэндээ үнэхээр гаршчихсан иймэрхүү зүйл Адгийн юм Үйл хийхдээ үнэхээр сайн Сэтгэж Толгой нь ажиллаж байгаа энэ тэр гайхамшигтай Сайн үйлд бол Таг Бодож сэтгэж ч чадваргүй болчихоно

Avatar

үлоү 2019-03-22 202.179.31.58

фэйсдээр бичлэг нь байж л байлээ шд онигоо юм бишүү

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.179.31.58

фэйсдээр бичлэг нь байж л байлээ шд онигоо юм бишүү

Avatar

Зочин 2019-03-22 66.181.171.34

Бичлэг нь тэгээд хаана байгаа юм бэ.

Avatar

Төрийн албан хаагч 2019-03-22 202.126.89.21

Өө ийм зүйл эхэс дээдсүүдэд хэвийн болсоор удаж байгаа юм байнлээ.гадагш нь авч яваадл байншүүдээ иргэд бол үнэмшихгүй өөрсдөө гүжирдлээл гэнэ

Avatar

zochin 2019-03-22 202.21.118.138

Сагсайг харин дарамталсан юм биш үү

Avatar

Netizen 2019-03-22 64.119.20.167

Баттулгын урхи байсныг би гэрчилнээ. Зохион байгууллттайгаар биеэ үнэлэгч явуулж бичлэг хийсэн. Гэхдээ энэхүү цаад эзэн нь Хятадын Комминуст намын төв хороо зохион байгуулсан. Биеэ үнэлэгчийг нь хятадаас бэлдэж явуулсан. Эмэгтэйн бэлэг эрхтэнд нь бичиг чип суулгаж сагсайн бэлэг эрхтэнд халдаасан. Тэр чип нь нууж мэдээдэд дамжуулах үүрэгтэй. Энэ талаар цуг улсын Ерөнхий прокурорт Монгол улсын иргэний хувиар мэдээлэл гарганаа. Цуг өгөх хүн байна уу. Тоглох хэрэггүй өргөөгийн өмнө ирээд залга

Avatar

Зочин 2019-03-22 182.160.38.165

Ер нь дарга нараас хэрэг хийгээгүй хулгай хийгээгүй хэн байгаа юм бэ? Би ЕС ерөнхийлөгч байхдаа тэр ӨРГӨӨ зочид буудал, төв талбайн 24 тэрбумын газрыг хусчихсан байсан юм гэж үнэнээ хэлчих юм бол ард түмэн Таныг ёстой хүндэлж мөнхийн УИХ -ын гишүүнээр сонгож өгнө. Будда будда гэдэг мөртлөө хэргээ хүлээчих шударга зориг бхгүй мал юмаа.

Avatar

зочин 2019-03-22 202.9.43.33

Прокурор хүн ингээд явж байна гэдэг нь ой гутмаар байна даа ..... Тэгээд ганц Сагсайгаар хязгаарлагдах уу ? . Бусад прокурорууд бүгд ариун явдалтнууд уу ?.... Нүдний булай . түмний шившиг ....

Avatar

mongol 2019-03-22 103.10.23.218

Урих ч байна уу, юу ч бай хамаагүй, эмэгтэй хүнтэй буудалд ороод, хүн суллах талаар ярьж байгаа нь эмгэнэл

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-03-22 202.9.43.116

ЭНХБАЯР ГЭДЭГ ХҮНИЙ ОНИГОО ЯМАРЧ БАЙСАН ДАВС НЭМЧЭНЧ ҮНЭНИЙ ОРТОЙ БОЛОХЫГ ЭРДЭНЭЖАМЬЯН ГЭХ НӨХӨР НОТЛОВ БОЛОЛТОЙ ДОГ ,,??

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.131.227.114

Халамцуу байна уу, эрүүл байна уу энд ямар ч хамаагүй. Ийм насны өндөр албан тушаал хашиж байсан хүн эмэгтэй хүнтэй буудал орж байгаа нь л өөрөө эмэгнэл. Дуртай болоод, урд нь хийж байсан болоод л тэр. Гэр бүлтэй, шулуун шударга хүн бол хэзээ ч ингэж явахгүй.

Avatar

зочин 2019-03-22 202.72.245.122

Гантулгын араас явж дээ

Avatar

Иргэн 2019-03-22 59.153.112.187

Бичлэгийг нь үзлээ. Сагсай прокурор лав халамцуу байна. Хэн нэгэн гэмт этгээдийг суллуулахын тулд зохион байгуулсан зүйл биш биз??? Үнэхээр шалгагдаж байгаа этгээдийн эхнэр ингэж хамт байна гэдгээ өөр хүнд хэлэх үү??? Сэтгэл зүйн талаас авч үзвэл хэнд ч хэлэхгүй. Харин үүгээр далимдуулаад гэмт хэрэтгтэн ял завшсан юм биш биз гэсэн хардлага төрж байна.

Avatar

Зочин 2019-03-22 103.111.68.3

ЭЛБЭГДОРЖ ГЭДЭГ ГАЙГИЙН ҮГЭЭР ЯЬСАН ЗӨНӨГ ӨВГӨНИЙ ХОХЬ ГЭЖ Л ХЭЛЬЕ ДЭЭ. БАРИГДАЖ БАЙГАА НЬ ЭНЭ БОЛОХООС ӨӨР ЮУ Ч БАЙГАА ЮМ БИЛЭЭ

Avatar