Ө.Энхтүвшин: 51 хувьтай холбоотой төлбөрийг төлөх асуудлаар хэлцэл хийж байна | News.MN

Ө.Энхтүвшин: 51 хувьтай холбоотой төлбөрийг төлөх асуудлаар хэлцэл хийж байна

Ө.Энхтүвшин: 51 хувьтай холбоотой төлбөрийг төлөх асуудлаар хэлцэл хийж байна

Ө.Энхтүвшин: 51 хувьтай холбоотой төлбөрийг төлөх асуудлаар хэлцэл хийж байна

“Эрдэнэт” үйлдвэрийн 49 хувийн хувьчлалтай холбоотой асуудал маргаан дагуулж, олны анхааралд байгаа. Тэгвэл 51 хувийг банкны барьцаанд тавьж, Олон улсын Арбитрын шүүхийн шийдвэр гарч Монгол Улс маш их хэмжээний төлбөрт унаад буй. Энэ удаагийн Арбитрын шийдвэр эцсийнх учраас давж заалдах боломжгүй. Тэгвэл Засгийн газраас энэ төлбөрийг хэрхэн төлөх, Монгол Улс, “Эрдэнэт” үйлдвэрт хохирол багатайгаар хэрхэн зохицуулах боломжтойг судлах, хамтран ажиллах ажлын хэсэг байгуулсан. Тус ажлын хэсгийн Шадар сайд Ө.Энхтүвшин ахалж буй. Сүүлийн үед сар бүр нэг сая гаруй ам.долларын өр төлбөрийг “Эрдэнэт” үйлдвэрээс төлж байгаа гэх мэдээлэл ч гараад байгаа юм. Тиймээс энэхүү өрийг хэрхэн төлөх талаар түүний зарим зүйлийг тодрууллаа.


-“Эрдэнэт” үйлдвэрийн 51 хувийг барьцаанд тавьснаас бид олон улсын Арбитрын шүүхийн шийдвэрээр ялагдаж, өр төлбөрт орсон. Засгийн газар энэ асуудалд анхаарахгүй байна гэх шүүмжлэл яваад байгаа. Ажлын хэсэг ажиллаж байгаа юм байна?

-Засгийн газар энэ асуудлаар гурван сарын өмнө ажлын хэсэг байгуулсан. Энэ ажлын хэсэг одоо ч ажиллаж байна. Мэдээж хүү, торгууль нэмэгдээд байхад Засгийн газар нь мэдэхгүй, ажиллахгүй суугаад байна гэж байхгүй шүү дээ. Гэхдээ ажлын хэсгийн талаар ямар нэг мэдээлэл өгөхөд хүндрэлтэй байна. Яагаад гэвэл хоёр талын хэлцэл явж байгаа үед мэдээлэл өгөх нь сайн талаас илүү сөрөг нөлөөлтэй байдаг.

-Үйлдвэрийн данснаас сар бүр зөвхөн хүүнд их хэмжээний төлбөр төлөөд эхэлсэн гэсэн мэдээлэл яваад байна л даа?

-Үйлдвэрийн данснаас төлбөр хийж байгаа зүйл огт байхгүй. Төлбөр тооцоог хийхгүй байснаас хүү, төлбөр нэмэгдэж байгаа гэдгийг манайх хүлээн зөвшөөрсөн зүйл байхгүй.

-Ер нь төлбөр төлөх боломжтой хувилбарыг юу гэж харж байгаа вэ, ажлын хэсэг?

-Нэгэнт олон улсын шүүхийн шийдвэр гарсан учраас дахиж давж заалдах боломжгүй. Тиймээс нөгөө талтай хэлэлцээр хийх ёстой.  Ажлын хэсэг “Эрдэнэт” үйлдвэр, Монгол Улсад хамгийн хохирол багатайгаар шийдэх удирдамж өгсний дагуу ажлын хэсэг ажиллаж байна.

-Хохирол багатай гэхээр ямар нэг өр төлбөр төлөхгүйгээр шийдэх боломжтой гэсэн үг үү?

-Ажлын хэсгийн ажил маш амжилттай явж байна. Боломжууд ч харагдаж байна.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
БурууБуруу
3
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЦЭЦЭГЭЭ 2019-03-22 64.119.23.82

ман ийнханд бас маш их асуудал байна төлөх шаардлагагүй зүйлийг яагаад төлнө гэж яриад байгаа юм үүнд гол но байгаа Бусдыг өөрсдийнхөө эрх ашгийн төлөө золиос хийдэг Сайхан боловсролтой залуучуудыг бохир улс төрийн золиос хийж байна

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.21.99.42

Эд одоо үнэн шударга ярих уу

Avatar

bb 2019-03-22 202.21.109.150

amjilt!

Avatar

Enhtyvshin 2019-03-22 174.229.18.112

Bayar Ganzorig Sugar nar holbootoi uchir tedend tuslaj Mongolin ard tymen tolson deer sh dee AN fun hulgaichuudaas bulaaj avlaa oroo tolchihno tegeed l bolloo

Avatar

RGB 2019-03-22 49.0.212.192

МАН намын хулгайч С.Баяр, Дуламын Сугар нар төлөх ёстой

Avatar

asdasd 2019-03-22 103.4.18.143

Yu yriad baigaa uvgun be?Uuruu tolgoi ni ergetsen suuj bshte

Avatar

asdasd 2019-03-22 103.4.18.143

Yu yriad baigaa uvgun be?Uuruu tolgoi ni ergetsen suuj bshte

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-03-22 202.9.43.44

ЭРДЭНЭТ ҮЙЛДВЭР "УЛСЫН ҮЙЛДВЭР" БОЛОВ ГЭЖ ХУУЛЬ ЗҮЙН САЙД НЬ МОНГОЛЧУУДАД ШҮҮХ БОЛЖ ЗАРЛААД ,,??? ОНЦГОЙ БАЙДЛЫН АСУУДАЛ ЭРХЭЛСЭН САЙД НЬ ЗЭЭЛИЙН БАРЬЦААНД БАЙГАА ЭРДЭНЭТ ҮЙЛДВЭРИЙН 51ХУВИЙН АСУУДЛЫГ НААШТАЙ ШИЙДХЭЭР ЯМАРЧ БАЙСАН БИД АЖИЛЛАЖ ТӨЛБӨР ТОРГУУЛИЙН ТАЛААР ХЭЛЦЭЛ ХИЙЖ БАЙНА ?? ГЭХЭЭР БҮХ ЗҮЙЛ ЭЗЭНГҮЙ МЭТ САНАГДАНА ,,

Avatar

иргэн 2019-03-22 202.179.26.190

цаад тал нь тийм амархан Төлбөр тооцоогоо зүгээр өгнө л гэж байхгүй тэд аль болохоор Өөрсөд дөө Ашигтай хувилбар тавина шүү манай талд манайх оронд аль нэг том юмаа өгч байж л ХЭЛЭЛЦЭЭ аль аль талдаа ашигтай тохиролцох байхдаа гэхдээ манайхан алдаж л Наймаа хийдэг гарууд дөө

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.72.245.122

төмөр зам баталгаа юу болсон вэ

Avatar

Иргэн 2019-03-22 66.181.161.45

Хуурамч баримт бүрдүүлсэн гээд байхад //үнэн бол Батхүүгийн хэлснээр/яагаад хуурамч баримтад үндэслэж Лондонгийн шүүх шийдвэргаргаж Монгол улс түүний дагуутөлөх ёстой юм Ойлгохгүй юм Тэгэхээр дэлхий дээр хэн нэгэн жишээ нь Японы Тоүота корпорацийн нэрээр хуурамч баталгаагаргуулаад аль нэгбанкнаас зээл аваад түүнийг нь Тоёота төлөөд л байнасгэсэн үгүү \nҮнэнхэрэгтээ Ганзориг СанжийнсБаярын заавраар л баталгаа өгсөн байж таарнаТиймд МАН хурдан төлбөрийг нь ард түмнээс хулгайлж төлөх гэж яарч байна

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.126.89.3

с.баяр, ц.элбэгдорж 2 УДИРДАЖ ганзориг, батхүү , сугар нар гүйцэтгэсэн ЗАЛИЛАН, ХУЛГАЙН ХЭРЭГ. өмнөх ЗАСГИЙН ГАЗРУУД, ЕРӨНХИЙЛӨГЧ санаатайгаар Лондонд Эрдэнэт үйлдвэрийг ЯЛАГДУУЛЖ 51+49 хувилбараар хувьчилж авах гэсэн хуйвалдаан байсан.

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.126.89.3

с.баяр, ц.элбэгдорж 2 УДИРДАЖ ганзориг, батхүү , сугар нар гүйцэтгэсэн ЗАЛИЛАН, ХУЛГАЙН ХЭРЭГ. өмнөх ЗАСГИЙН ГАЗРУУД, ЕРӨНХИЙЛӨГЧ санаатайгаар Лондонд Эрдэнэт үйлдвэрийг 51+49 хувилбараар хувьчилж авах гэсэн хуйвалдаан байсан.

Avatar

Зочин 2019-03-22 150.129.140.203

"Хэлэлцээ хийж байна, хичээж байна, ярьж байна" г.м. хий хоосон үгээр өөрсдийгөө тайвшруулсаар байтал чинь алданги торгууль нь яваад өглөө шүү дээ!!! Бодитой юм хийж нэг тийш нь шийдээчээ, та нар!!!! Улсын юм, эзэнгүй юм болохоор дараа нь хэн "ёо" гэхгүй л өнгөрнө дөө!!!

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.126.89.3

с.баяр, ц.элбэгдорж 2 УДИРДАЖ ганзориг, батхүү , сугар нар гүйцэтгэсэн ЗАЛИЛАН, ХУЛГАЙН ХЭРЭГ. өмнөх ЗАСГИЙН ГАЗРУУД, ЕРӨНХИЙЛӨГЧ санаатайгаар Лондонд Эрдэнэт үйлдвэрийг ЯЛАГДУУЛЖ 51+49 хувилбараар хувьчилж авах гэсэн хуйвалдаан байсан.

Avatar

Зочин 2019-03-22 178.196.67.173

Erguu shar semjilsrn uvgun yu geed baigaag oilgosongui. Oriig tuluhbyumuu ugui yumuu. Debile p***a ve

Avatar

Chadvargui Zasgiin gazar 2019-03-22 138.197.177.62

Erguu gar gej ene uvguniig l heleh baih. Hurelsuh ta hoyor l hurdan zailj uz teguul naad Turiin ajil aandaa saihan bolno.

Avatar

Х 2019-03-22 202.126.89.214

49 тун азтай юм. ХХБ гэдэг бол Женко шүү дээ. Одоо 113 саяын 49 хувийг хувийн компани төлөх байсныг засаг төлөөд олон улсын шүүх 49 ав гэсэн гээд буцаад эзэн сууна.

Avatar

Зочин 2019-03-22 202.126.89.214

49 тун азтай юм. ХХБ гэдэг бол Женко шүү дээ. Одоо 113 саяын 49 хувийг хувийн компани төлөх байсныг засаг төлөөд олон улсын шүүх 49 ав гэсэн гээд буцаад эзэн сууна.

Avatar

Зочин 2019-03-22 43.228.131.206

Үйлдвэрийн данснаас төлбөр хийж байгаа зүйл огт байхгүй. Сар бүрийн хүү, төлбөр тооцоог хийж байгаа. Төлбөр тооцоог хийхгүй байснаас хүү, төлбөр нэмэгдэж байгаа гэдгийг манайх хүлээн зөвшөөрсөн зүйл байхгүй. ЭНЭ ОДОО ЮУ ГЭСЭН ҮГ ЮЭ? ТӨЛӨХГҮЙ БАЙГАА Ч ЮМ ШИГ, ТӨЛӨӨД БАЙГАА Ч ЮМ ШИГ ХЭ ХЭ ХЭ, 49 ХУВИЙГ ДЭЭРЭМДЭЖ АВААД ТЭДНИЙ МӨНГӨӨР ТӨЛӨӨД БАЙГААМУУ? ЭНЭ МЭТИЙН ЭРГҮҮНҮҮДЭД МӨНГӨӨ ХУЛЬХИДУУЛДАГ ГАДААД ГЭЖ БАЙХГҮЙ БИЗ ДЭЭ

Avatar

Ишш хөөрхий энэ нэг ийм л юм ярина 2019-03-22 43.243.161.23

Энэ Өвгөнөөс одоо юу гарахав дээ. Худлаа бүлт бүлт шаасаар байгаал сонгууль хүргэнэ. Иймэрхүү буглаа болсон өвгөчүүлийг Монгол төрөөс хурдан зайлуулж сайхан чадварлаг залууст итгэл өгөх цаг болсон. Эд нараас шахаад ч ус гарахгүй. Тэтгэвэрээ хүлээгээл сууж байгаа. Ер нь л мордохын хазгай ямар ч чадамжгүй Засгийн газар даа.

Avatar

зочин 2019-03-22 202.9.43.33

,, Үйлдвэрийн данснаас төлбөр хийж байгаа зүйл огт байхгүй .Сар бүрийн хүү ,төлбөр тооцоог хийж байгаа ,, .. Юу гээд эргүүтээд байгаа мал вэээээ .. Түй чёрт …. .

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж