Цагаандаа гарсан ЖДҮ-чин | News.MN

Цагаандаа гарсан ЖДҮ-чин

Цагаандаа гарсан ЖДҮ-чин

Цагаандаа гарсан ЖДҮ-чин

ЖДҮ-чид захаасаа цагаандаа гарч байна.  Хэдхэн сарын өмнө л “Жижиг, дунд үйлдвэрлэлийг хөгжүүлэх сангаас зээл авсан нь буруу үйлдэл байжээ. Ард түмнээсээ уучлал гуйж байна” гэж уйлах нь халаг байсан  УИХ-ын гишүүн Ж.Энхбаяр “Зээлээс бүү ай, би бол хариуцлагатай зээлдэгч” гэж томров.

Жижиг, дунд үйлдвэр эрхлэгчдэд ЖДҮ-чин гишүүдийн авсан шиг жилийн гурван хувийн хүүтэй зээл олддог байсан бол “Зээлээс бүү ай, авсан зээлээ юм болго” гэж уриалж болно л доо. Хамгийн гол нь жилийн 20 гаруй хувийн хүүтэй зээл авч, бизнес хийх гэж үйл тамаа цайж яваа баялаг бүтээгчдээ ингэж тавлах шаардлага байсан юм уу.  Гурван хувийн хүүтэй зээл аваад бизнес хийх, 24, 25 хувийн хүүтэй зээл аваад бизнес хийх хоёр бол газар тэнгэр шиг зөрүүтэй. Жилийн гурван хувийн хүүтэй зээл авсан нь сэрийгээд босоод ирнэ. Харин 24, 25 хувийн хүүтэй зээл авсан бизнес эрхлэгч өрнөөс өрний хооронд зүтгэсээр хаалгаа барьчихалгүй шиг л зүтгэж яваа.

“Наран туул” худалдааны төвд наймаа хийдэг иргэд бол өдрийн зээлд хүүлүүлдэг. Харин тэдний санал бодлыг сонсдог нь УИХ-д тоотой.  УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн гишүүд л “Зээлийн хүүг бууруулахгүй бол бизнес эрхлэгчид туйлдаж гүйцлээ” гэж ярихаас биш бусад нь бол нэг их анзаардаггүй.

Ийм байж ард түмнээ зээлээс бүү ай, хариуцлагатай зээлдэгч бай гэж өөрийгөө дөвийлгөхөөсөө ич. Жилийн 24, 25 хувийн хүүтэй зээл авч зовлонг нь мэдэрчихээд “Хариуцлагатай зээлдэгч бай” гэж уриалсан бол хэлсэн үг нь бас ч гэж хүмүүсийн чихэнд наалдах байсан байж мэднэ.

Г.ХОРОЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ХарамсалтайХарамсалтай
7
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2019-03-21 122.201.24.196

Er hun 7 unaj 8 sehne. Tand amjilt husie

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.55.191.205

Ядаж цалин тэтгэврийн зээлээ жилийн 3 хувийн хүүтэй болгооч ямар бизнес хийх гэж байгаа биш аргаа ядаад авч байгаа зээл шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-03-21 103.229.123.226

Шүүх засаглал л сайн ажиллавал дээрх хүмүүсийн хууль бус байдал ил болно итгэж байгаа шүүх засаглал энэ л хэвээрээ байвал цөөн хэдэн хүн шүүх засаглалтайгаа баяжаад Монголд фашизм тогтоно

Avatar

Зочин 2019-03-21 103.103.182.8

Гайхалтай. Оюундарь гишүүн хүртэл юу гэж тэнэгтээд байлаа. Би зээл авсан, зээл авсан хүн ямар үлгэж жишээ үзүүлж, юу бүтээж болдгийг харуулах гэсэн юм гэж маанагтдаг байгаа. Асуудлын мөн чанарыг ердөөсөө ойлгож өгөхгүй байгаа Оюундарь, Энхбаяр хоёр үнэхээр гайхшийг барж байна. Жижиг бизнесийг дэмжихэд олгох ёстой урамшуулалтай бага хүүтэй зээлийг урдуур нь эрх мэдлээ ашиглан дайраад авснаа яагаад зөвтгөөд байна вэ? Хулгай хийсэн гэсэн үг шүү дээ. Эдний нэг нь л 960 саяыг авсан гэж байгаа.

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.21.106.128

Ард иргэдийнхээ кармайг суйлагч хулгайчууд ...Хар хорин ,Нарантуул зах дээр хүйтэнд хөрч халуунд халж өдрийнхөө хоолны мөнгийг олох гэж иргэд сарын 10-15 %,жилийн 120-180%-ийн хүүтэй мөнгө хүүлэгчдийн луйварын золиос болж ядууралруу эрчимтэйгээр гулсан орж байгааг шалгадаг газар байна уу????

Avatar

Зочин 2019-03-21 182.160.38.165

Монголын хамгийн том гэмт хэрэг бол УИХ -ыг тэр чигээр нь худалдаж авсан ЖДҮ хэмээх хэрэг мөн. Бүлэглэн УИХ -ын 49 гишүүнийг эрхшээлдээ оруулсан ЖДҮ -ийн хэргийг шийтгэж чадах ёстой. Төрийн эргэлт хийчихсэн байна шүү дээ.

Avatar

Үнэн 2019-03-21 103.11.193.98

ТӨРИЙН ОРДОН ЧИНь ШОРОН ЮМ УУ? МӨРДӨН ЮМ УУ? ЭНЭ 2 ЫН АЛь НЭГЭНД СУУЖ БАЙХ ЁСТОЙ ХҮМҮҮС Л БАЙГААД БАЙГАА ЮМ. ЭСВЭЛ ГАЛЗУУГИЙН ЭМНЭЛЭГ ЮМ УУ?

Avatar

Үнэн 2019-03-21 103.11.193.98

ЗҮГЭЭР Л ТЭНЭГ ХУЛГАЙ Ч, ТӨРИЙН ОРДОН ЧИНь ШОРОН ЮМ УУ? МӨРДӨН ЮМ УУ? ЭНЭ 2 ЫН АЛь НЭГЭНД СУУЖ БАЙХ ЁСТОЙ ХҮМҮҮС Л БАЙГААД БАЙГАА ЮМ. ЭСВЭЛ ГАЛЗУУГИЙН ЭМНЭЛЭГ ЮМ УУ?

Avatar

Зочин 2019-03-21 103.57.93.92

Өөрийн ББСБ-аас зээл авахуулах гэж залуусыг хуурч байна даа хөөрхий. үүнд нь хууртаад 40-60%н зээл авах гарууд бас бий шүү

Avatar

цэргийн сургууль төгсөөгүй бэлтгэл хурандаа Ж.Энхбаяр 2019-03-21 202.126.89.145

аав Жадамбаа нь 1990-1996 онуудад Батлан хамгаалахын сайд байхдаа манай байрлаж байгаад гарсан гарсан хуучин Зөвлөлт-/одоогийн ОХУ-/-ийн цэргийн Шархад дахь 39 дүгээр армийн штабын байр-/ одоо Газар Холдин/-ыг эрх мэдлээ ашиглан үнэгүй хувьдаа завшиж авсан нь Ж.Энхбаярын хөлжих үндэс суурь болсон. Авлигач генералын хүү авлигач бэлтгэл сонсогч /өөрийг Ерөнхий цэргийн командын офицер гэж худлаа хэлдэг/ эх орон ард түмэн тэр дундаа цэрэг армиа хамгаалж сүрхий чухал царайлдаг. Ичих ч үгүй бас хура

Avatar

Зочин 2019-03-21 66.181.171.34

Ирэх сонгуулиар ард түмэн тооцоо хийчихнэ дээ. Нэг үйл явдал учир битүүлэг байхад нөгөө үйлдэл нуугаад ч ил байдаг. Ийм л юм болж байна. Сонгогчид анхаарагтун.

Avatar

ЗОЧИН 2019-03-21 103.10.23.6

НҮДЭНД ХҮЙТЭН МУУХАЙ АМЬТАН. БҮГД 3 ХУВИЙН ХҮҮТЭЙ ЗЭЭЛ АВБАЛ ЗЭЭЛЭЭС АЙХГҮЙ Ш ДЭЭ. ХЭРГИЙГ НЬ ҮНЭН ЗӨВӨӨР ШИЙДЭЭД ҮҮНИЙГ БАЙХ ГАЗАРТ НЬ БАЙЛГААСАЙ

Avatar

ЗОЧИН 2019-03-21 202.131.233.190

ЭНИЙГ ЦАГААНДАА ГАРСАН ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧИН ГЭХЭЭС ӨӨР ХЭЛЭХ ҮГ АЛГА, ЖДҮЧИН ЭНЭ НӨХӨР АРД ТҮМНИЙГ ИНГЭЖ ТАВЛАЖ БАСАМЖЛАЖ БНА ДАА,ЖДҮХС-ААС ЭХНИЙ 2 ЖИЛ ХҮҮГҮЙ, 3 ДАХИАС ЖИЛИЙН 3% ХҮҮТЭЙ ХЭДЭН ТЭРБУМААР НЬ АВЧААД ӨӨРИЙН ВАРЬЕТТЕ-Д БАЙДАГ ББСБ-ААРАА ИРГЭД,КОМПАНИД ЖИЛИЙН 30 ХҮРТЭЛ ХУВИЙН ХҮҮТЭЙ ЗЭЭЛЖ МӨНГӨ ХҮҮЛЭГЧ ШҮҮ ДЭЭ, ЭНЭ ХУЛГАЙЧ. ШОРОНД НААРАН ДЭЭР ХЭВТЭЖ БАЙХ ЁСТОЙ ЭНЭ ХУЛГАЙЧ УИХ-Д ТАРВАЛЗААД, АРД ТҮМНИЙГ ТАВЛААД БАЙЖ БАЙХУУ, ҮТНО ТҮРГЭН ШОРОНРУУ НЬ ИЛГЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-03-21 182.160.0.164

Ард түмнээ сарын 20 хувийн зээлийг айлүй ав гэж ард түмнээ доромжлов. Новшийн энхбаярыг шоронд явуулах ёстой.

Avatar

ЯМАР ИЧДЭГГҮЙ ХАР ЛЛAP БЭ?!.. 2019-03-21 58.108.22.92

ОВОО ЗАЛУУ ЮМ УУ ГЭЖ БОДТОЛ ОВООЛСОН ХАР БAAC БАЙЖ ШҮҮ... ЧУХАМ Л ШОДРОГО ЁСНЫ ДҮРД АМЖИЛТТАЙ ТОГЛОЖ БАЙЖ

Avatar

ЯМАР ИЧДЭГГҮЙ ХАР ЛЛAP БЭ?! 2019-03-21 58.108.22.92

ОВОО ЗАЛУУ ЮМ УУ ГЭЖ БОДТОЛ ОВООЛСОН ХАР БAAC БАЙЖ ШҮҮ... ЧУХАМ Л ШОДРОГО ЁСНЫ ДҮРД АМЖИЛТТАЙ ТОГЛОЖ БАЙЖ

Avatar

зочин 2019-03-21 202.9.42.188

Ард түмэн жигшиж байхад яасан ичдэггүй гишүүд, дарга нар вэ? Ер ширэн нүүртэйнүүдийг сонгочихсон юм шиг байна. Ичихгүй телевизээр гараад л. дараагийн сонгуульд дандаа шинэ хүмүүсийг гаргаъя. Эд нараар монгол улс дутаагүй шүү

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.72.245.198

УРТ ХЭЛ ХҮЗҮҮ ОРООНО ГЭЖ ЭНЭ ДЭЭ ЖИНХЭНЭЭРЭЭ. ДУУГАЙ ДҮНСИЫГЭЭД Л ЯВААД БАЙХАД НЬ БИД БАРАГ МАРТАГНАЖ БАЙЖ. 3% ХҮҮТЭЙ ЗЭЭЛ АВААД ББСБ ГЭЭЧЭЭРЭЭ ХЭД ДАХИН НУГАЛААД АШИГ ОЛОХООР ЮУНААС АЙХ БИЛЭЭ ДЭЭ

Avatar

Ядарсан иргэдээ бүү доромжил 2019-03-21 103.212.118.205

Шударга үнэнээр биизнес эрхэлж ирээгүй чинь ЖДҮчин болж тогтоогдсон.

Avatar

Ард 2019-03-21 202.21.117.178

Энэ тэр зээлээ Ард түмэн сонгосон тойрогт авч өгөхгүй!Ичихгүй сайн жүжигчин байнаа ! Одоо далд ор ахиж сонгохгүй!

Avatar

иргэн 2019-03-21 43.228.130.60

олон жил сангийн хөрөнгөөр бага хүүтэй зээл аваад сурсан луйварчин байнадаа

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.21.106.113

Муу хулгайчийг байх газар нь хийгээч. Би зээлээ төлчихсөн гэсэн үү. Хулгай хийсэн хүн хулгайгаа төлчихөөр хулгайч биш болох уу

Avatar

Зочин 2019-03-21 139.5.219.106

Өмхий Хар хошногт Хүрэлсүхийн коршооктой шээсийг зөөж явсан Энхбаяр ингэж томорсон уу. Арга гуй ээ

Avatar

Залуу 2019-03-21 103.9.90.98

Цагаандаа гарсан, цагаан толгойтой ЖДҮ-н гээч

Avatar

Зочин 2019-03-21 66.181.168.199

ЭНЭ ЭТГЭЭДИЙН ТОЙРОХЫГ ЗУРАХ ХЭРЭГТЭЙ, ЕР НЬ ТЭГЭЭД БЕНЗИН НЬ ДУУСЧ БАЙГАА ЛУЙВАРЧИН ДАА.

Avatar

Залуу 2019-03-21 202.126.89.209

Өөрөө 3% зээл авсан хүн 30 % хувиар олддог ард иргэдээ тавлав.

Avatar

Зочин 2019-03-21 64.119.19.146

Албан тушаалын болон мөнгө угаасан гэмт хэрэгтэн .

Avatar

АРД 2019-03-21 103.26.193.190

Сагсуу ойворгон ухна эд нарт кноп дарсны нэг тэрбум, дээрээс нь ждү-гийн зээлийг өгөөд, “өмхий төвд тайрдас жанхуу мань хоёр нь байгаа цагт та нарыг хэн ч яаж ч чадахгүй” гэж өчиг өгсөн болохоор эд нар ингэж томролгүй яахав. Гурилын хулгайч болорчулун бас иймэрхүү зүйл ярьсан байна лээ. Эд нарт ичих нүүр гэж алга. Дэндүү ёс зүйгүй, увайгүй байна!!!

Avatar

зочин 2019-03-21 103.229.123.212

ард түмнээсээ хулгайлсан нөхөр ялаа аваад явах хэрэгтэй

Avatar

Оги 2019-03-21 150.129.143.99

Ард түмний боломжийг хулгайлчихаад ингэж ярих гэж. Энэ бол албан тушаалын гэмт хэрэг. Тэр их мөнгөтэй байж ийм юм яаж ярьж байна аа. Энэ хүн бол муудсан өндөг байна.

Avatar

Zochin 2019-03-21 202.9.45.101

MUU XULGAIN ANCHIN CHINI IX SOLIORCH BNA DAA>

Avatar