Н.Энхбаяр: Би мэдүүлэг өгөхгүй | News.MN

Н.Энхбаяр: Би мэдүүлэг өгөхгүй

Н.Энхбаяр: Би мэдүүлэг өгөхгүй

Н.Энхбаяр: Би мэдүүлэг өгөхгүй

МАХН-ын дарга Н.Энхбаярыг 2019 оны гуравдугаар сарын 21-ний өдрийн 11.00 цагт Эрүүгийн цагдаагийн албаны Эдийн засгийн гэмт хэрэгтэй тэмцэх газрын Мөрдөн шалгах хэлтэс гэрчийн мэдүүлэг авахаар дуудсан. Гэвч тэрбээр очиж мэдүүлэг өгөхгүй гэлээ. Тэрбээр “Намайг хуулийн байгууллагаас дуудна гэж би бодсонгүй. Тэд надаас байцаалт авах нэрээр миний амыг үдэх гэж байна. Учир нь би сүүлийн үед олон нийтийн дунд эргэлзээ төрүүлээд байгаа олон асуудлын талаар үнэнийг хэлсэн учраас тэд миний амыг үдэх гэж байна. Мөрдөн байцаагч мэдүүлэг аваад, мөрдөн байцаалтын нууц задруулж болохгүй гэж миний амыг таглах гэж оролдож байна. Тиймээс би очиж мэдүүлэг өгөхгүй. Монголын цагдаа мэдүүлэг өг гэнэ, өгөхгүй бол баривчилна гэж намайг айлгаж чадахгүй” гэсэн тайлбарыг өгсөн юм.

Цагдаагийн газраас мэдүүлэг өгөх зарлан дуудах хуудастаа “Ахлах мөрдөгч П.Нэмэхбаатар би хэрэг бүртгэлийн 182001240165 дугаартай хэргийг шалгахад иргэн Намбарын Энхбаяр танаас гэрчийн мэдүүлэг авах зорилгоор дуудаж байгаа тул Мөрдөн шалгах хэлтсийн уулзалт, мэдүүлгийн 103 тоот албан өрөөнд ирэхийг мэдэгдье" гэсэн заланг МАХН-ын даргад хаягласан байсан юм.

Ш.ОЧ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

64 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.21.106.136

Хууль шүүхийнхэн нөгөө л Энхбаяраар оролддог хэвээрээ. Яасан ч арга барил нь өөрчлөгддөггүй ,шинэчлэгддэггүй газар вэ.

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.21.106.136

Хууль шүүхийнхэн нөгөө л Энхбаяраар оролддог хэвээрээ. Яасан ч арга барил нь өөрчлөгддөггүй ,шинэчлэгддэггүй газар вэ.

Avatar

Зочин 2019-03-21 43.242.243.37

Яг үнэн доор бичсэн иргэнтэй санал нэг бна

Avatar

Иргэн бна 2019-03-21 43.242.243.37

Энхболд элбэгээ сахалаа дуудаж шоронд хий жинхэн монголыг зарсан наймаачид шүү

Avatar

Зочин 2019-03-21 43.242.243.37

ЗӨВ ЗӨВ ЗӨВ ЭКС ЯМАР БУРУУТАЙ БИШ ОЧИХ ЁС БАЙХГҮЙ 49 ХУЛГАЙ ХИЙСЭН ЛУЙВАРЧИД ОЧИХ ЁСТОЙ ЗӨВХӨН ҮНЭН Л ХЭЛСЭНД БҮҮ ӨС САНЖ ЯВ ГАР ХӨЛ БОЛСОН ШҮҮГЧ ЦАГДАА МАЛУУД

Avatar

Иргэн хэн. 2019-03-21 202.9.45.245

Энд Элбэгдоржийн угаадасны гѳлѳгнүүд их байнаа.

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-03-21 202.9.43.116

ЭНХБАЯР ГЭДЭГ ХҮН МОНГОЛ УЛСЫН ХУУЛЬ БИШ,,,,??? ТИЙМ БОЛОХООР ТҮҮНИЙГ САХИН БИЕЛҮҮЛДЭГ ИРГЭНИЙ ХУВЬД ШҮҮХЭД ЗАНГИАГАА ЗҮҮГЭЭД, ГУТЛАА ТОСЛООД, ААВ ЭЭЖ ХОЕРОО ДУУЛААД ОЧИХ УЧИРТАЙ ??? ТЭГЖ БАЙЖ МОНГОЛЧУУД ТАНД ИТГЭНЭ ДЭЭ ???

Avatar

Зочин 2019-03-21 66.181.171.34

Ичмээр. Ийм юм яриад сууж байдаг. Монгол оронд хууль хэрэггүй гэж хэлсэнтэй яг агаар нэг. Үлгэр жишээч байгаач. Тэгээд сонгууль энэ тэр бодоод үхчих гээд л зүтгээд байдаг. Таныг дэмжихгүй ээ. Ич л дээ.

Avatar

Иргэн 2019-03-21 202.126.89.157

Оймсоо өмсөөд хүлээж суу даа, чамайг ирээд аваад явах байлгүй

Avatar

baasan 2019-03-21 192.82.64.83

Энэ новш дандаа ингэж попордог, нийгэмийг хамгийн их буруу замруу чиглүүлэгч бол экс хаан мөнөөс мөн. Үхэж далд ороосой билээ

Avatar

Үнэн 2019-03-21 103.11.193.98

ОЙМС ГОЗОЛЗОХ Нь ДЭЭ, ХУУЛь ХҮНДЭЛДЭГГҮЙ БҮДҮҮЛЭГ НОВШ. ЯАЖ ЯВААД ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛСОН ЮМ БОЛ. ХЭДЭН ХӨГШИДИЙН ТОЛГОЙГ ЭРГҮҮЛСЭН НАМЫН ДАРГА УХААНТАЙ.

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.21.118.250

Adilhan har heree,

Avatar

Зочин 2019-03-21 66.181.160.38

Намбарын ногоон хар чацга алдаваа гэж

Avatar

Зочин 2019-03-21 66.181.176.65

Nuhun songuuliin umnu asuudald oroh ni gej aij bgaa l da. Ingej archaagui tsarailah bsn yum bol yu gej olon yum hutsaj yavdag yum! Olon ug chini huzuug chini orooj de. Odoo helsen yarisan buhendee tailbar ugch, yadaj l gerchiin meduuleg uguh ni zuin hereg. Gutlaan toslood, zaniagaa zuugeed ner turtei ochij helsen yarisan buheniihee talaar meduuleg ug.

Avatar

Зочин 2019-03-21 66.181.180.200

Энхболд ч тэр Энхбаяр ч тэр 2уулаа адилдаа адил годилдоо годил 2 хар хэрээ

Avatar

зочин 2019-03-21 150.129.143.113

Нөхөн сонгуулиар гарч ирж гай болно гээд мөн чацга харваж байна аа. Нэгэн цагт Хүүкэд өршөөл үзүүлж байлуу яалаа? Одоо ролио солжээ дээ?

Avatar

Зочин 2019-03-21 59.153.115.108

Хуулийнхан хилс хэрэг тохохдоо юман чинээ бодохгүй.Элбэгдорж хуурамч хэрэг тохож Энхбаярыг шоронд суулгачихаад өөрөө ерөнхийлөгч болсон хүн яаж ч мэднэ.Очихгүй байсан ч яадаг юм..Шүүх засаглал дампуурсан

Avatar

Зочин 2019-03-21 94.214.181.162

ENKHBAYAR HARIN JINHENE HULGAICH.ICHIH NUURGUI HAR HULGAICHDAA

Avatar

зочин 2019-03-21 150.129.143.113

Юу хулгайлав? Эрдэнэтийн 49%-ийг уу? эсвэл 51%-ийг уу? Оюутолгойн ашиггүй гэрээнд гарын үсэг зурчсан юм уу? Хүнийг баримтгүй гүтгэж болдог юм бол чи ч гэсэн хулгайч.

Avatar

Зочин 2019-03-21 122.201.21.24

Очиж болохгүй, Эрдэнэбилэг ээБИЙ 2 ЯАЖ Ч МАГАДГҮЙ

Avatar

Сагсай 2019-03-21 202.126.89.207

Хөлийг чинь гозолзуулана шүү.

Avatar

Зочин 2019-03-21 122.201.21.24

Очиж болохгүй, Эрдэнэбилэг ээБИЙ 2 ЯАЖ Ч МАГАДГҮЙ

Avatar

Зочин 2019-03-21 64.119.19.36

Хүзүүгүйтэй хамт хорьчих хаха

Avatar

Зочин 2019-03-21 122.201.21.24

Очиж болохгүй, Эрдэнэбилэг ээБИЙ 2 ЯАЖ Ч МАГАДГҮЙ

Avatar

Зочин 2019-03-21 64.119.16.69

Тэгвэл бусдыг НОЦТОЙ хэрэг үйлдсэн гүтгэсэн хэрэгт унана даа!!!

Avatar

zidpaa mini 2019-03-21 49.0.212.192

НАМБАРЫН ЭНХБАЯРЫГ КИМ ЖОН УН ШИГ МӨНХӨРНӨ ГЭЖ ГОРЬДОЖ НАЙДАЖ ЯВСАН ХҮМҮҮС ОДОО ЗҮҮДНЭЭСЭЭ СЭРЭЭЧЭЭ, ЦААНА ЧИНЬ 28 ЖИЛ ТАСРАЛТГҮЙ ДАРАНГУЙЛСАН НАЗАРБАЕВ ОРОС РУУ ЗУГТААХ ГЭЖ БАЙХАД

Avatar

зочин 2019-03-21 202.9.43.33

Ер нь бол байцаагч , хүн өрөөндөө дуудаад байдаг нь буруу . Хэрэг илрүүлмээр байгаа бол өөрөө л гүйх хэрэгтэй шд . Бүгд л ажил амьдралтай шд . Үнэн худал нь мэдэгдэхгүй асуудлаар хүн дуудаад байдаг нь буруу . Гитлерийн Германы мөрдөгч нар ч хүн дууддаггүй байсан шүү...

Avatar

Б.Есүхэй. 2019-03-21 66.181.191.213

Өрөөндөө хүн дуудаж пээдийдэг, дарамталдаг түшмэл зангаасаа хууль, цагдаагийхан татгалзах хэрэгтэй. Цаг үе өөр болсон. Хэрэг илрүүлэе гэж бодож байгаа бол, үнэн үг сонсоё гэж хүсэж байгаа бол иргэдрүүгээ өөрсдөө гүйж очиж соёлтой харьцах ёстой шүү!

Avatar

Зочин 2019-03-21 150.129.140.203

Хэн ч байсан хуулийн дагуу дуудахад очих, мэдүүлэг өгөх үүрэгтэй байдаг!!! Гэтэл Монгол Төрийн Тэргүүн байсан хүн ийм юм ярьж байгаа нь жирийн иргэдэд ямар үлгэр дууриал болох вэ??? Н.Энхбаяр үнэхээр өчүүхэн хүн юм даа!!! "Том" хүн бол даруу бөгөөд хуулийн өмнө хүндэтгэлтэй байдаг юм!!! Цаад мөрдөгч нь ямар ч жижиг тушаалын хүн байлаа гэхэд хуулийг хүндэтгэх ёстой шдээ!!!!!

Avatar

Б.Есүхэй 2019-03-21 66.181.191.213

Ямар ч бизнес эрхлээгүй зөвхөн төрийн алба хашиж бүх насаараа амьдарсан хүмүүс ямар замаар тэрбумтан болчихдог билээ? Ойлгомжтой шүү дээ! Энэ их үл хөдлөх болон хөдлөх хөрөнгө цуглуулсан баяжчихсан хулгайчдыг толгой дараалан шалгах хэрэгтэй. Нүдэн дээр бүгд л ил тод байна шүү дээ!!! Ярьж чиглүүлж өгсөн хүмүүсийн амыг нь үдэж битгий нухчин дараад бай! Харин ч дархлагдсан хулгайчуудыг шалгах сайхан халхавч гарч байгаа юм бишүү??!! Цагдаа ,Тагнуул, АТГ, Прокурорууд та нар гологдоод байна шүү!!!!

Avatar

Урт 2019-03-21 202.9.43.89

"Гэмт хүн гэлбэлзэнэ" гэж энэ. Бас "Урт хэл хүзүү ороов" гэдэг. Тэр хүзүүгүй хүнтэй нь хамт нэг өрөөнд хорьвол таарна.

Avatar

Зочин 2019-03-21 139.5.218.96

Эхлээд Элбэгдорж, Баяр, Сайханбилэг, СҮ, МИ, Жунай, ЖДҮ-чид, 49,51-ийнхэн, 27 сан болон Оюутолгойн ажлын хэсгийн дүгнэлтүүд гээд дэс дараалалтай шалга л даа, Энхбаяр дээр юун их шуурхай юм бэ?

Avatar

Зочин 2019-03-21 203.91.115.46

Цагдаа тийм шудрага ажилдаг бол Баяр Баярцогт Сайханбилэг Элбэгдорж Сү Батболд гэх мэтийн хулгайчдаа яаж ч чадахгүй байж Энхбаяр дээр их хурдтай ажиллахийм

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.9.43.89

Загалмайлсан эцэг нь учраас тэр.

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.21.100.210

Улс төрийг орхих цаг чинь болсон шүү дээ. Цензургүй яриа нэвтрүүлэгийг үзэж байхдаа Н.Энхбаяр гэдэг хүнд зөнөх өвчин эхлэж байна гэдгийг мэдэрсэн.Юу яриад ямар санаа илэрхийлэх гээд байгаа үнэхээр тэнэглэл. Цензургүй яриа нэвтрүүлэгийн жаргах цаг дөхөж байна одоо нөгөө улс төрчийн сонин фигур зүтгэлтэнгүүд Мөнхбаягалан эхнэрийн улс төрийн тоглолтын уналтыг мэдрээд эхэлсэн. Ертөнцийн бүх зүйлс өөрийн цаг хугацаатай Цензургүй яриа оддоо тэнэгүүдийн цугларалт болох гээд байна

Avatar

Зочин 2019-03-21 203.91.115.40

Ийм л хүн ичгүүргүй ёс зүйгүй хүн төрийн тэргүүн байж дэ. Төр нь дуудаад мэдээлэл авья гэхээр очихгүй байна гэхээр ярьсан болгон нь худлаа гэсэн үг үү. Тэгвэл одоо гүтгэлэг тараасан, хүний нэр хүндийг гутаасан, нийгэмд эмх замбараагүй байдал үүсгэхийг санаархсан гэж хэрэг үүсгээд дуудаж байцаалт авах хэрэгтэй. Увайгүй хог вэ яадаг.

Avatar

Зочин 2019-03-21 58.108.22.92

ANIMAL

Avatar

явж мэдүүлэг өгч чи 2019-03-21 185.220.101.5

эргүү мал чи монгол улсын хуулиас дээр юм явж мэдүүлэг өгч чи энэ одоо хэн вэ хууль цааз үйлчилдэггүй

Avatar

zochin 2019-03-21 202.21.98.162

zarim ni duudaxaar ochood zarim ni ochixgyi gexeer yu gej oilgox ve? mongotei erh darhtai xumuus bol duudaxaar ochixgyi baij boldog niigem yum uu. engiin irgeniig duudaad ingej xelsen bol yu bolox ve? xun bur xuuliin omno tegsh erhtei geed bsan xaana mongoliin huuliig saxiulagchidaa. Tsagdaa odoo tsagdan xoridog l bolson baiguullaga. xuuchin Sergiilex baixdaa bas sergiilchix geed uzeed bdag bsan

Avatar

Зочин 2019-03-21 119.40.99.30

Ми, тарвага, 20 мянган хувьсагч, муухайбалаг нарын оймсыг гозолзуулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-03-21 66.181.179.12

Юун сүртэй юм олон нийтийн нэвтрүүлгээр зоригтой хэлсэн үгийнхээ үнэнг батлаад мэдүүлгээ өгөөч. Баахан худал хуурмаг юм ярьсан юм уу.

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.72.245.198

АЛАГ ЭРЭЭН ГОЁ ОЙМС БЭЛДЭЭРЭЙ

Avatar

Ховдогдорж 2019-03-21 103.9.90.98

Битгий оч хамаа, цаадуул чинь яаж ч мэдэх юм байна лээ

Avatar

зочин 2019-03-21 139.5.216.27

БИТГИЙ ОЧ, манай монголын шүүх цагдаа гэж юу байсан юм. дарга нарын угаадас долоогчид л байдаг бүз дээ. битгий очоорой

Avatar

Зочин 2019-03-21 209.89.142.82

Цагдаа дуудсан бол хүн болгон л очдог. Тээврийн хэрэгслийн осол, хулгай, хохирогч гэрч гээд бүгд хуулиа хүндэлдэг. Зарим эх захгүй, хуулийг гууль болгосон эрхэм нөхдүүд ингэж томрох юм. Муухай харагдаж байна.

Avatar

үнэн 2019-03-21 66.181.186.161

Энхбаяр рецидив хулгайч учраас "дүү нарынхаа" эсрэг юу гэж мэдүүлэг өгөх вэ дээ.Нэгэнт нөгөө хэдийгээ гарцгүй болсныг мэдрээд шударга хүн болж жүжиглэж,улстөрийн хожоо хайж явсан хулгайчвЕр нь хулгайч хулгайчийгаа гэрчилдэггүй.

Avatar

Нэр 2019-03-21 202.126.89.52

Дарвайсан луйварчин очиж мэдүүлгээ өг

Avatar

хүрэлсүх 2019-03-21 66.181.178.28

ЭНХБАЯР ДАРГААС МӨН ОЛОН ХҮН АЙЖ БАЙНАА. ОДОО УИХ-Д Л ГАРМААР БАЙНА. ЦААШ ҮЙЛ ЯВДАЛ ГОЁ ӨРНӨНӨ ДӨӨ

Avatar

Зочин 2019-03-21 66.181.177.76

enenees chi l aidag baih oor hen ch aihgui

Avatar

зочин 2019-03-21 202.21.125.35

Энэ Н.Энхбаяр өөрөө тийм ариухан амьтан биш шүү дээ өөрөө ЕС байхдаа ХХБ-г гадныханд зараад 100 хоногтоо багтааж мөнгөө хийхгүй байхад нь хугацааг сунгаад өгч байсан хүн шүү дээ. Энэ талаар УИХ гишүүн асан З.Алтай 25-р суваг телевизээр одоо энэ ХЭҮК-н дарга Бямбадоржийг /УИХ гишүүн асан/ нэвтрүүлэгт оруулж яг энэ ХХБ ны асуудлаар асуулт асууж хэлэх үггүй болгож байсан нь одоо архивт нь байгаа байх /Н.Энхбаяр ХХБ-г зарж мөнгө нь улсад орж ирэхгүй хугацаа нь хэтэрч хугацааг нь сунгасан талаар яриг

Avatar

Иргэд 2019-03-21 103.9.89.18

Энхбаярыг сонгуульд оруулахгүй шалтаг гаргах гэж байна. Ийм шудрага бус байж болохгүй. Монголд сонгууль шудрага явагдах ёстой. Хүрэлсүх айгаад байгаа бол тонилох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.21.111.20

Дааганаас биш дарвагараас болчоод одоо юм ярихгүй гэж буруу үлгэр болох бүр буруу даа.

Avatar

zochin 2019-03-21 202.179.26.137

N.Enchbayr chi mongoliin irgen l um bol chi ochich estoi. Chi uunaas n aigaad baigaa um????, end tend yriaadal yvaad baigaa teriigee chiooroo ochij chamgaal.

Avatar

зочин 2019-03-21 203.91.118.247

Жирийн иргэд дуудахад нь очдог юм, Н.энхбаяр бас очих хэрэгтэй байх аа, Тэжг байж хууль шударга үйлчилдэг болно доо

Avatar

Fantomas 2019-03-21 66.181.181.220

soliotoi uvgun zugeer ochidog gazraa ochij meduulgee ug

Avatar

Уншигч 2019-03-21 202.70.34.70

БИТГИЙ ОЧ. ДАХИАД ЯАХЫГ НЬ ХАР. АРД ТҮМЭН БОСОХ БАЙЛГҮЙ. ЭНХБАЯРААС НО-ТОЙ ХҮМҮҮС ЦААГУУР ЧИНЬ ДҮҮРЭН БАЙНА.

Avatar

Зочин 2019-03-21 122.201.23.75

Дахиад л оймсыг нь гозолзуулна шүү дээ. Та 2 тэгэхээр яах вэ дээ.

Avatar

Зочин 2019-03-21 122.201.23.75

Дахиад л оймсыг нь гозолзуулна шүү дээ. Та 2 тэгэхээр яах вэ дээ.

Avatar

Зочин 2019-03-21 119.40.98.10

Хуулийн өмнө тэгш эрхтэйгээр та оролцох үүрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-03-21 103.9.89.18

Хууль чинь гууль болоод хэлмэгдүүлэх зэвсэг болоод байна.

Avatar

Зочин 2019-03-21 178.196.67.173

Oimsoo solison ugui yu harmaar bna shuu tsagdaa nar mine

Avatar

Зочин 2019-03-21 178.196.67.173

Ene muu ugur tolgoilson hulgaich uvgun Mongoliin huuliig bur dord uzeh yumaa. Avaachaad shorond hiichih uhdel bolno

Avatar

Зочин 2019-03-21 176.10.99.200

Тарвага өөрийн 100 хувь мэдлийн news.mn сайтад дуртай үедээ нэвтэрч өөрийн шүүмжилсэн коментуудыг устгаад, өөрөө өөртөө баахан лайк дараад ёстой нэг эргүүтэж банйна. “Айсан хүнд аргал хүртэл хөдөлн?” гэж. Энэ тоглоомын news.mn ядаж нэвтрэх пассаа өөрчилж энэ мэтийн тэнэглэлээ зогсоо!

Avatar

Зочин 2019-03-21 178.196.67.173

Bitgii huts Nsmbar guchiinii zulbadas

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж