Н.Энхбаяр: Шинэ Манан үүсч байна уу гэж харж байна | News.MN

Н.Энхбаяр: Шинэ Манан үүсч байна уу гэж харж байна

Н.Энхбаяр: Шинэ Манан үүсч байна уу гэж харж байна

Н.Энхбаяр: Шинэ Манан үүсч байна уу гэж харж байна

МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр болон тус намын гишүүд өнөөдөр мэдээлэл хийлээ. Мэдээллийн эхэнд МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр  сүүлийн үед анхаарал татаж буй цаг үеийн асуудал болон намынхаа зарим асуудлаар нээлттэй мэдээлэл хийж байна гэсэн юм.

МАХН-ЫН ДАРГА Н.ЭНХБАЯР:

-Сүүлийн үед “Эрдэнэт” үйлдвэрийн 49 хувийн хувьчлалтай холбоотой хүмүүс бусдыг гүтгэж, буруу зөрүү мэдээлэл олон нийтэд өгч байна. Энэ луйвар боллоо гэдгийг манай намын гишүүн Ц.Оюунбаатар, З.Баянсэлэнгэ нар хэвлэлийн хурал зарлаж мэдээлж байсан. Түүнийх нь төлөө мөн л хуулийн байгууллага шалгасан. Намайг шүүхээс 49 хувьтай холбоотой асуудлаар ирж мэдүүлэг өг гэсэн. Тэгэхэд нь би “Та бүхэн ЖДҮ-тэй холбоотой гишүүдээ бүрэн эрхийн хамгаалалтаас нь гаргаад дуудаж байцааж, мэдүүлэг ав” гэж би хэлсэн. Өнөөдөр хууль шүүхийн байгууллага ажлаа хийж чадахгүй байна. Ерөнхийлөгч Х.Баттулга, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх хоёроо та бүхэн хууль шүүхийн байгууллагыг шинэчлэх ажлаа хийж чадахгүй байна. Цагдаа намайг дуудаж байгаа нь шинэ Манан үүсч байгаа юм болов уу гэж би хардаж байна.  Намайг дуудна гэж би бодоогүй. Тиймээс ард түмэн сэрэмжтэй байх хэрэгтэй. Мөн прокурорын байгууллагын ажилтан байсан Ё.Сагсай гэж хүний талаар нэг зүйлийг ярьсан. Үүнийг хүмүүс худал, үнэн эсэхэд нь эргэлзэж байна. Би өөрөө бол үзээгүй ч маш олон эх үүсвэрээс сонссон. Энэ талаарх бичлэг ч бий гэж хэлдэг юм билээ.

МАХН-ЫН ГИШҮҮН Ж.ЭРДЭНЭЖАМЪЯАН:

-Ё.Сагсай прокурорын талаарх бичлэгийг бидэнд хүмүүс авчирч өгсөн. Шаардлагатай бол энэ бичлэгийг олон нийтэд үзүүлж болно. Гол нь бид ичиж байгаа байхгүй юу.  Энэ бол дөнгөж өчигдөр яригдсан асуудал биш. Шүүх прокурор болохгүй байгаа тухай бид өмнө нь олон ярьсан ч яриад л ял авсан.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.21.106.105

Хөлсний бичээчид ажлаа эхэлжээ. Дандаа Энхбаяр руу дайрсан сэтгэгдлүүд. Хууль шүүхийн байгууллагыг шинэчлэх ажлаа хийхгүй байгаа нь үнэн ш дээ. Энхбаярыг сонгуулиас өмнө барьж хорих гээд оролдоод байгаа нь үнэн ш дээ. Шударга өрсөлдөж чадахгүй.

Avatar

Зочин 2019-03-21 192.71.249.147

бага байхад байсан Намбарын Энхбаяр одоо байж л байх юмаа улс төр гэдэг чинь угаасаа л эрдэнэстэй авдар юм байнаа уралдаж иддэг юм биш үү? Залуу үеэ хүмүүжүүлж чадаагүй Энкбаяр одоо залуустайгаа сандал ширээ булаацалдаад сууж байхыг хардаг азгүй хүнээ би

Avatar

Зочин 2019-03-21 178.62.121.175

насаараа төрд байж татвар төлөгчдийн мөнгөөр тэжээлэгэсэн хүн шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-03-21 162.243.59.74

Энхбаяр яагаад зүгээр улстөрөөс гарчиж болдоггүй юм болоо ямар шалтгаантай ингээд зууралдаад байдаг юм болдоо идэж хандаггүй юм байхдаа

Avatar

Зочин 2019-03-21 138.197.169.148

Авилгалын загалмайлсан эцэг чинь Энхбаяр шүү дээ одоо нээх сайн хүн шиг юм ярих юмаа. Яах гэж улс төрд эргэж орох гээд байгаа шалтгаан нь ойлгомжтойшдээ хөрөнгөө хамгаалах

Avatar

Зочин 2019-03-21 66.181.164.13

одоо болж байгаа бүх үйл явдал энэ хүнээс эхлэлтэй. Бүх цаг үед хаан шиг сууж байсан хүн одоо энхийн цагаан тагтаа шиг өөрийгөө ярьдаг тухайн үед нь зогсоохгүй яасийн бэ?

Avatar

Монгол улсын иргэн 2019-03-21 103.229.122.165

ш** ш**. Ийм юм гэж юу байдагын. Төр нь иргэнийхээ өмчийг улайм цайм дээрэмдэж байна. Төрд очлоо гээд жирийн монгол иргэн надад ямар ч наалдацгүй нямка оюука нтр л шахаа хийнэшдээ. Бид өөрсдөө улс орноо аваад явж чадахгүй юм чинь улсаараа Хятадын харьяат өөртөө засах орон болцгооё. Угаасаа би маргааш хятадын цагаач болох өргөдлөө өгнөө цуг өгөх хүн байна уу. Тоглох хэрэггүй Өргөөгийн өмнө ирээд залга.

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.179.26.46

Урт шар дээлт өөрийгөө ялласан прокурорыг хүртэл зууж яваамуу. Прокурорыг юуны төлөө төрийн яллагч гэдэг билээ, төрийн ажлаа л хийсэн хүний но-г ухаж явахыг бодоход соёлын яаманд байхад нь энэ залуугаас болгоомжил, их хүн муутай хүн шүү гэж хамт ажиллагсад нь шивнэлддэг байсан гэдэг ь үнэн болж таарлаа

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.131.235.74

ene urt shar deeltei novshiig mongoloos zailuulah hun bdaggui yum bh daa ene yag soliotoi lab eruul bish

Avatar

Зочин 2019-03-21 103.26.193.56

Н.Энхбаярын ѳвчний онош нь(манантсан архаг шизофириний синдром)эхокоор шууд харагдана.

Avatar

Шар хүн 2019-03-21 24.8.194.87

Шар хүн худлаа шүү. Ганц хүний тоглолтой нам. Шар хүн хор найруулж байгаа төрийн суудалд суухыг бодож байгаа. Шар дээлтэй шар хүнийг Монголчууд хаанд залж байсан авилга хээл хахуулийг жинхэнэ эхэлсэн хүн. Одоо наад шар хүн өшөө авна төрд орж ирвэл. Эд нар бүгд адил шүү. Юутай гэсэн Оюунэрдэнэ тэргүүтэй залуусаа дэмжих хэрэгтэй. Шар хүн одоо боль тэгэх үү.

Avatar

Зочин 2019-03-21 209.89.142.82

Тэр ХААН байсаан, Сайдын суудлыг 500 саяар үнэлж, УИХ-ын гишүүдэд тойргийн мөнгө өгч, авилгалын мөнгөөр Намаа санхүүжүүлж байсан. Тэр ХААН байсаан, М.Энхболд, Ц.Нямдорж, У.Хүрэлсүх нарыг өсгөн бойжуулсан. Тэр ХААН байсаан, УИХ-ын дарга, МУ-ын Ерөнхий Сайд, МУ-ын Ерөнхийлөгч гээд Төрийн 3 өндөрлөгийг эзэлж үзсэн цорын ганц хүн. Тэр ХААН байсан, харин түүний өсгөж бойжуулсан харц ардууд барьж идсэн.

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.72.245.198

ТА Л ЭНЭ АВИЛГА ХУЙВАЛДААНЫ АЙМШИГТ БҮТЦИЙГ ҮҮСГЭСЭН ШҮҮ ДЭЭ. ОДОО ЯАХАВ ҮР МОГОЙ ЭЦЭГ МОГОЙГОО Л ИДЭЖ БАЙНА. ХОРВООГИЙН ХОРЖООН ГЭЖ ЭНЭ БУЮУ

Avatar

Ард 2019-03-21 202.21.117.178

Төрийн бүх өндөр тушаалд ажиллаж байсан байж одоо ийн ярьж байгаа юм ! Анхаар эрүүл биш үү? Ичихгүй хулгайч Н.Энхбаяр өөрөө байх юм !

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.131.242.42

ЭНХБАЯР ГУАЙ ТА НЭЭРЭЭ СОНИН ХҮН БНА ШҮҮ. ЕӨӨКИЙН УРХИНД ОРООД ТВ-Р НЬ ОРОН ХАДУУРААД, НЯМКА-ИЙН ЦАГДААД ОЧООД БӨЛДӨГДҮҮЛЧИХИЙН. УГ НЬ МАХН ГААГҮЙ НЭРТЭЙ БАЙСАН, ОДОО Ч ШАЛНЫ АЛЧУУР БОЛЖ. ИЙМХЭН ТОГЛООМОНД ГҮЙЖ ОРООД ШАНАА АВЧИХИЙН. СЭХЭХГҮЙ ЭЭ.

Avatar

zochin 2019-03-21 150.129.141.94

Enkhbayar gua uvaigui uls tur hiij bn yam uhaarsan yam bolov uu gej bodson ugui yam bn ushuu avah sanaa ilt tsuhalzaj bn

Avatar

irged 2019-03-21 66.181.160.93

bitgii gut z**l

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.126.89.148

ene odo uuriigoo yu gej boddog nobsh be oroo jinxene luibarchin

Avatar

Зочин 2019-03-21 150.129.142.184

Монголын маань төрд байгаа манан тийм ч амархан арилахгүй байх манантай байхыг их л хүсч залуусаа залгамж халаагаа бэлдэнэ оруулна бас зүсээ янз бүрээр хувиргана ингэж заваарсаар хэдэн онтой хэддүгээр зуунтай нүүр тулах юм бол доо

Avatar

Зочин 2019-03-21 139.5.217.192

тэр 2 гишүүн нь тэгээд яалаа?шүүх энэ тэрээр яваад байлуу луйвар хийсэн нь илрээд

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.179.27.202

Уймраа овгон женко хуукийн бууны нохой болж миеэг худал гутгэж хэрэг уусгэх нь

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-03-21 202.9.42.188

ЭНЭ БАЙГУУЛЛАГАД БУЗАР ЗҮЙЛИЙГЭХЭЛСЭН ХҮНЭЭР НЬ АРИУСГАХ АЖИЛ ХИЙВЭЛ ХАРИН ЖИНХЭНЭ ЦЭВЭРШИЖ МАГАДГҮЙ ДЭЭ ???,,,,,ЮУН ТӨЛӨӨ ИХС ДЭЭДЭС БУЗРЫГ БУЗРААР НЬ ДУУСГА,,,??? ГЭЖ ХЭЛЖ БАЙХАВ ???

Avatar

Зочин 2019-03-21 103.229.122.165

2015 оноос эхэлж Хятадын төв коммунист намын тушаалаар хятадын тусгай тагнуулын албанаас манай төрийн өндөр албан тушаалтнуудын сэтгэцийн эрүүл мэндэд нөлөөлөх бодисыг хоол хүнсэнд нь хольж байхыг би мэдэх юм байна. Энэ бодисын нөлөөгөөр гишүүд, ерөнхийлөгч, ерөнхий сайд нар сэтгэцийн өөрчлөлттэй хооронддоо таарамжгүй болж эхэлсэн. Муусайн хятадуудаас болж Монголын их төр ингэж самруулах гэж. Би энэ талаар монголын тагнуулд мэдээлэл өгнө өө.

Avatar

Зочин 2019-03-21 64.119.22.232

энхбаярын зөв.ер нь яагаад удаагаад байгаан ямар учраас сунжруулаад байгаан монголд мафитай тэмцэх итгэл байнуу энэ чинь жинхэнэ мафи шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.21.112.226

Энхбаяр хэлиэгдэж явсан.Сайн гэх өөрийнх нь хүмүүс л түүнийг хэн ч биш болгож улмаар Элбэгдоржтой нийлж хог дээр хаясан. Энэ хүнд дахин боломж олгуул алдаагаа замаж ард түмнээ бодох магадлал өндөр юм дэмжиугээе Монголчуудаа.

Avatar

fuc k you 2019-03-21 66.181.178.34

turiin tumur nudragaar nam tsohioch ene muu buzar novshiig.tsagdaa chamaig duudahaar manan uusdeg yum uu?chi hen ch bish uls turiin muu uhdel.mongold buzar bulai avilga alban tushaaliin naimaa buleglel bugd chamaas ehleltei.chamaig tur guidaggui yum ih daldagnaad baival ahiad oimsiig n gozolzuulaad baih estoi savand n Elbegdorjtoi neg uruund hiichih hen n huchtein garch ireg.

Avatar

Зочин 2019-03-21 185.220.101.50

Тарвага өөрийн 100 хувь мэдлийн news.mn сайтад дуртай үедээ нэвтэрч өөрийн шүүмжилсэн коментуудыг устгаад, өөрөө өөртөө баахан лайк дараад ёстой нэг эргүүтэж банйна. “Айсан хүнд аргал хүртэл хөдөлн?” гэж. Энэ тоглоомын news.mn ядаж нэвтрэх пассаа өөрчилж энэ мэтийн тэнэглэлээ зогсоо!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж