Ц.Нямдорж: "Эрдэнэт" 100 хувь улсын үйлдвэр боллоо | News.MN

Ц.Нямдорж: "Эрдэнэт" 100 хувь улсын үйлдвэр боллоо

Ц.Нямдорж: "Эрдэнэт" 100 хувь улсын үйлдвэр боллоо

Ц.Нямдорж: "Эрдэнэт" 100 хувь улсын үйлдвэр боллоо

Засгийн газрын хуралдаан өнөөдөр болж, хуралдааны талаар Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж мэдээлэл хийлээ. Засгийн газраас  “Монголросцветмент”, “Эрдэнэт” үйлдвэрийг улсын үйлдвэр болгох шийдвэр гаргажээ. Тус үйлдвэрийн захирлыг Засгийн газраас томилох бол “Монголросцветмент”-ийн захирлыг Төрийн өмчийн бодлого, зохицуулалтын газраас тус тус томилно. Энэхүү мэдээллийн дараа сэтгүүлчдийн асуултад хариулт өглөө.

-Улсын үйлдвэрийн статусаар ажиллана гэхээр үйлдвэрийн удирдлагыг солих уу?

-Одоо 100 хувь төрийн мэдэлд орж байгаа учраас Засгийн газар Х.Бадамсүрэнг өөрчлөх эсэх байр сууриа илэрхийлэх байх.

-49 хувийн асуудал юу болж байгаа вэ?

-Энэ бол зүгээр нэг үйлдвэрийн асуудал биш. Маш ноцтой асуудал. Цаашид улс төрийн намууд, хууль зөрчигчид УИХ, төрийг барьцаалж үлдэх үү эсвэл үгүй гэдэг л асуудал. УИХ, Цэц хоёр “Эрдэнэт” үйлдвэрийн асуудлаар шийдвэрээ гаргачихсан. Худалдаа хөгжлийн банк “Эрдэнэт” үйлдвэрийн 49 хувийг худалдаж авсан асуудлыг шалгаад бүх материалыг гаргаж, УИХ шийдвэрээ гаргасан.  Улсаас 400 сая ам.доллар гаргуулж, худалдаж авсан нь үнэн шүү дээ. Би энийг олон удаа хэлсэн.  Би ард түмэн та нарыг ялна гэж хэлсэн нь системийг нь хэлсэн юм. Би нэг зүйлд сэтгэл хангалуун байна. Олон жилийн хулгай луйварт дасч байснаа сэрж байна. Монголын хамгийн өөдтэй, өнгөтэй бүхэн энэ нөхдүүдийн гарт орсон.  Яг үнэндээ “Эрдэнэт” үйлдвэрийн 51 хувийг барьцаанд тавиагүй, баталгаа л гаргасан.

-Эрүүгийн цагдаагийн газраас ямар ажиллагаа явуулсан юм бэ. Ерөнхийлөгч асан Ц.Элбэгдоржийн гэрт нэгжлэг хийсэн гэсэн ч өөрөө үгүйсгэсэн?

-Би хэвлэлд дээр гарсан мэдээллийг нь олж уншсан. Зарим нэг галлерейд барьсан зургийг хурааж авсан зүйл байгаа гэсэн.

С.Зоригийн хэргийн талаар мэдээлэл өгөөч, энэ хэрэгтэй холбоотойгоор шалгаж байсан хүмүүсийг хорьсон гэсэн мэдээлэл байна?

-С.Зоригийн амь настай холбоотой эрүүдэн шүүх ажиллагаа явуулсан нь тодорхой болж байгаа. Энэ асуудлыг аюулгүй зөвлөлд мэдээлэл өгөх байх. Хоёр тагнуулын ажилтан, энэ бүхнийг зохион байгуулахад гар бие оролцсон хүн хоригдсон. Би сайдын ажлаа авсны дараа нэг хүнийг ажлаас халсан. Энэ бүхэн учиртай. Одоо яг тэр хүн шалгагдаж байгаа. Монголд цаашид үеийн үед 37 оны хэлмэгдүүлэлт хэзээ ч болохгүй гэж бодож байна. Би тэр хоёр яллагдагчтай очиж уулзсан. Хийгээгүй хэрэгт хэлсээр шийтгүүлж, хүйтэн камерт яаж амьдардгийг нь харах гэж би очиж уулзсан. Өчигдөр Ч.Содномдаржаа, Т.Чимгээ хоёрыг эмнэлэгт хэвтүүлсэн. Энэ хоёр хүний ар гэрээс Монгол төрийн өмнөөс уучлал гуйж байна, би ер нь уучлалт гуйж байсан хүн биш шүү. Цаашид системийн чанартай өөрчлөлт хийх шаардлагатай байна.

Захиалагчийг хэзээ олох вэ?

-Захиалагчийг олох биш бүр будлиантуулсан.

-461-р ангид Л.Бямбаа  нас барсан. Энэ асуудал юу болсон бэ?

-Энэ асуудлаар цагдаагийн байгууллагад ар гэрийнхэнтэй нь уулзаж, аль аль талаасаа ойлголцож байгаа байх. Салхитын мөнгөний ордын асуудал дээр хуулийнхан оролцсон юм байгаа, хуулийн байгууллага шалгаж байгаа.

-49 хувийн асуудалтай холбогдуулан хэд хэдэн шүүгч нарын нэр яригдаж байгаа. Эдгээр шүүгчдийн асуудлыг шалгаж байгаа юу?

-Хууль зүйн сайд прокурор, шүүх, тагнуулын байгууллагын ажиллагаанд оролцдоггүй.

-49 хувьтай холбоотой баривчилгааг хууль бусаар зохион байгуулсан гэж шүүх шийдвэр гаргасан. Энэ баривчилгаа хууль зөрчөөгүй юу?

-Хойшлуулшгүй ажиллагаа гэж байдаг. Хуулийн зөрчил байхгүй.

-Таны хүүг төрийн сангаас зээл аваад төлөөгүй гэсэн мэдээлэл яваад байгаа?

-Миний хүү тасралтгүй 10 гаруй жилийн хугацаанд төрийн байгууллагад ажиллаж байгаа. Төрийн сангийн зээлээр суралцсан бол тасралтгүй таван жилийн хугацаанд төрийн байгууллагад ажилласан байх ёстой гэсэн зарчим байдаг. Тэр зарчмаар л сурч ирээд ажиллаж байна.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
52
ЗөвЗөв
22
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

152 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ДУЛМАА 2019-03-21 202.5.198.48

НЯМДОРЖ САЙД ШУДАРГА МУНДАГ БАЙНА БАЯРЛАЛАА

Avatar

Үнэн 2019-03-21 112.72.12.6

гож хамгаалалттай болгов. Эд нар 1р зорилгодоо хүрч хэрхэн хулгай луйвраар хөрөнгөжсөн одоо тодрож бна. Хүн амины хэрэг ба хулгай луйврыг нь шалгаж, тогтоож -шийтгэх цаг айсуй. Эбэ мөн АНУ-н тагнуул.Үүнийг мөн Малыш гэрчилнэ. Орос мэргэжилтэн цэргийнхнийг Эбэ америкчуудын завраар хөөж гаргасан.Энэ нь АНУ-д хэрэгтэй бсн юм. 2р зорилгодоо тэд хүрсэн. Үүний үр дүн нь айсуй ардын хувьсгал бөлгөө. Хувьсгал баячууд болох шинэ үеийн феодалуудын ангийг устгах болно. МАНАН ч гэсэн. Өөр зам гарц байхгүй.

Avatar

Үнэн 2019-03-21 112.72.12.10

эбэ бат үүл цагаан дорлигжав зэрэг АН-ын гэх лидерүүдийн чин зорилго бол:1. улсын хөрөнгийг луйвардаж хөрөнгөжих; 2.нийгмийг баян – ядуу гэх 2 дайсагнасан ангид хувааж эв нэгдэл, хүчгүй болгох байсан нь тодрож бна. 1р зорилгод хүрэхэд С.Зориг саад болох бсн тул түүнийг тэд алж. Малыш Энхтүвшин гэрчилж бна. үүл малгайгаа хэргийн газар орхисон.мөн Булганы амраг нь бсн.дараа нь түүнийг АНУд зугтаалгасан .Үүл энэ аллагыг удирдан з/байгуулсан нь тодорхой юм. Эбэ түүнийг баатар болгож халдашгүй эрх ол

Avatar

ЗОЧИН 2019-03-21 202.9.42.159

С Зоригийн амь нас бусдын гарт зэрлэгээр хөнөөгдсөнөөс хойш 21 – н жил өнгөрч байхад Ц Нямдорж уг хэргийг илрүүлж чадаагүйнхээ төлөө талийгаач С Зоригийн гэр бүлд ганц удаа боловч уучлал гуйсан уу ? Тэгсэн атлаа 3 -н шатны шүүхээр шийтгүүлсэн а******н гэх улсуудын гэр бүлээс уучлал гуйж жүжиглээд л Ц Нямдоржыг харин өөрийг нь шалгамаар юүм бишүү

Avatar

MAN-iin ireh songuuliin zardaliin eh uusver boloh ni dee 2019-03-21 108.218.234.108

MAN – iinhan ireh songuuliin beltgel ajlaa hiigeed ehelsen. Erdenet ter chigeeree MAN – iin songuuliin zardald zutgeh ni dee

Avatar

Зочин 2019-03-21 103.57.93.195

uls tor hiivel nymka shig gurvan say hunii toloo hiih heregtee manan shig heden hulgaich nar uls toroos zailah heregtee hurel suhiin zasgiin gazar shudraga zaluustaa ard tumnii neriin omnoos bayrlaj baina coohon mongolchuudaa saihan amidruulaarai

Avatar

Зочин 2019-03-21 14.200.88.169

Tureesiin bair yasan be, erdeneted shahaagaa dahiad hiihuu

Avatar

Зочин 2019-03-21 173.66.16.120

Shine ergeltiin bodlogo. Sotsializmruugaa ergej bna.
Zuv buruu ni tun udahgvi haragdnaa !!!

Avatar

Зочин 2019-03-21 122.201.22.184

Nyaamkaa amjilt

Avatar

zochin 2019-03-21 202.9.43.197

News.mn sait argagui lelbegdorj enhboldiin gar hul gedeg ni ilerhii haragdaj bna dandaa l nyamdorjiig muulsan esreg setgegdluudiig ni niitelsen ees ni haragdaj bgaa bizdee

Avatar

ИРГЭН 2019-03-21 202.126.89.161

МИЕЭ , ТАРВАГЫН МАНАНГИЙНХАН БООЖ ҮХЭХ НЬ ДЭЭ !!! ЭНЭ БОЛ ЭХЛЭЛ НЬ Л ЯВАГДАЖ БАЙНА !!! МАНАНГ МОНГОЛЫН ХӨРСНӨӨС ҮНДЭСЭЭР НЬ СУГАЛЖ УСТГАХ ХЭРЭГТЭЙ !!! МОНГОЛ ОРНОО МАНДУУЛЪЯ !!!

Avatar

сэдгэгдэл энэ? 2019-03-21 66.181.191.77

энэ мэдээ энэрэнгүй сэтгэгдэл төхүүлмээр байх юм.гэтэл мэдээлэгч рүү таагүй үг чулуудаад энэ 2 хэлмэдэгчийг үл хайхрагчид байгаа нь харамсмаар,бас гайхмаар.

Avatar

Зочин 2019-03-21 64.119.24.22

Odoo ch Erdeneted asuudalgui baraagaa shahaj heleh baihdaa ene hun. Erdeneted huuteigee baraa shahaj, hangalttai bayajij baij uuruu tureesiin unegui bairand, huu ni ulsyn zardlaar suraad

Avatar

зочин 2019-03-21 202.9.43.33

Ёоо ёо ёо …. Энэ С. Зориг гэдэг нь авсан дотроо хөрвөөж байдаг байх даа …. Ёстой "тайван нойрсуулна" гэж байхгүй юм байна л даа …

Avatar

Хороолол 2019-03-21 202.179.4.94

Монголд Мадуро ялахгүй ээ…Венесуэлийн араас оржээ хөөрхий. Нямка траастаа шахаад байх нь ээ

Avatar

Зочин 2019-03-21 64.119.17.89

АМЖИЛТ

Avatar

Зочин 2019-03-21 192.71.249.147

нямдорж шудрага үнэний элч гэгдэгч хууль бус хэргүүдийг өнгөрсөн хойно нь мэдэж байсан ч зогсоогоогүй зүгээр л ярьдаг 20 жил ярихийг чинь сонслоо

Avatar

Зочин 2019-03-21 103.18.40.202

Нямдоржоо яагаад бүх хэрэг чиний үед үйлдэгдээд чиний үед илэрдэггүй юм бэ?

Avatar

Зочин 2019-03-21 66.85.140.5

увсынхан улс төрийг самарч дууслаа

Avatar

Зочин 2019-03-21 138.197.169.148

хүүтэйгээ нийлж эрдэнэт шахаа хийнэ орондоо хууль засна зоригийн хэргийг илэрүүлж чаддаггүй ийм л сайдтай орон

Avatar

зочин 2019-03-21 182.160.40.178

4 удаа сайд байсан хүн ийм юм яриад сууж байх гэждээ ирээдүйд итгэх итгэл алга

Avatar

ЗОЧИН 2019-03-21 202.9.42.239

ЭРДЭНЭТИЙН 49% ИЙГ ХУРДАН ШИЙДЭЖ, ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧДЫГ, ЭЗДИЙГ НЬ НЭН ЯАРАЛТАЙ ШОРОНД ХАТААХ ХЭРЭГТЭЙ. ЭНЭ ЧИНЬ ГАНЦ ЭРДЭНЭТ БИШ МОНГОЛ УЛСЫГ ДЭЭРЭМДЧИХСЭН ХЭРЭГ БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ !!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.179.24.139

Дахин шахааны үйлдвэр бий болгожээ. Дахин шүүхээр орсны дараа энэ асуудлыг шийдэх ёстой шүү дээ эд нар өөрсдөө хуулийг гууль болгодог нь давтагдлаа даа. Ийм юм гэж юу байхав дээ энэ бол улаан цайм дээрэм шүү.Нямдорж шахаагаа хийх газартай болжээ.

Avatar

A 2019-03-21 106.133.88.160

Захиалагч нь танай эзэн Хүзүүгүй Элбэгээ

Avatar

Tuya 2019-03-21 66.181.183.223

Dahiad shuuh deer uulzah boloh ni dee. Ter hoorond baahan shahaa yum yum l bolno doo.

Avatar

MONGOL 2019-03-21 202.55.188.46

Oros Erdenetiig MGL-d 100% butsaaj uguh hugatsaa ni bolson bsan gej sonsson. Luivarchid urduur ni orood hudaldaj avah nereer luivar hiisen bn.

Avatar

MONGOL 2019-03-21 202.55.188.46

Oros Erdenetiig MGL-d 100% butsaaj uguh hugatsaa ni bolson bsan gej sonsson. Luivarchid urduur ni orood hudaldaj avah nereer luivar hiisen bn

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.126.89.203

Haha

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.126.88.35

Shurdaga said Nyamdorj-d bayarlalaa.

Avatar

ЗОЧИН 2019-03-21 66.181.161.88

ТҮҮНИЙ УЛС ТӨРД ҮЛДЭХ ГАНЦ НАЙДВАР НЬ С.ЗОРИГИЙН ХЭРЭГ.

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.131.245.243

Одоо тарвагыг барьж, мөглөнд хийгээч ээ.

Avatar

Bold o 2019-03-21 223.62.169.27

Said darga nariin huuhduud ter toriin zeeleer gadaadad suraltsah yum daa ard bid nart hamaagui ed ni ter surgaltiin zeel sh dee ene shudarga bus bn huuli zuin said Nyamdorjoo toroos anch boloh buhniig huuhduudee abch ogson bn ta Nyam dorjoo

Avatar

Монгол улсын иргэн 2019-03-21 103.229.122.165

ш** ш**. Ийм юм гэж юу байдагын. Төр нь иргэнийхээ өмчийг улайм цайм дээрэмдэж байна. Төрд очлоо гээд жирийн монгол иргэн надад ямар ч наалдацгүй нямка оюука нтр л шахаа хийнэшдээ. Бид өөрсдөө улс орноо аваад явж чадахгүй юм чинь улсаараа Хятадын харьяат өөртөө засах орон болцгооё. Угаасаа би маргааш хятадын цагаач болох өргөдлөө өгнөө цуг өгөх хүн байна уу. Тоглох хэрэггүй Өргөөгийн өмнө ирээд залга.

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.131.245.243

Чи яагаад ч Монгол Улсын иргэн биш ээ.

Avatar

Зочин 2019-03-21 103.57.94.191

Таныг хятадуудтай холбоотойг ярьсан ТЕГ даргын шоронд явуулсан 2 дахь удаагаа өөрийн чинь ил далд 2 компани Эрдэнэтд шахаа хийдэг, С.Зоригийн хэргийг будлиантуулдаг тухай ярьсан тул ТЕГ даргыг зайлуулах тооцоо хийх ажилдаа хамцуй шумлан орсон.Амгаланбаяр шиг улсын мөнгөөр 570 авч өгсөн бол яах байсан юм бол

Avatar

Цахар 2019-03-21 103.99.103.99

Одоо ах шахаагаа хийж байхад амар болж дээ

Avatar

Зочин 2019-03-21 43.228.131.110

Коммунизм эргэн ирсэнд баяр хүргэе.

Avatar

Зочин 2019-03-21 223.54.104.170

menget bhd hulgai arilahgui. 30 jil hulgai l ih bolloo

Avatar

Зочин 2019-03-21 64.119.21.22

ОДОО ШАХААД БАЙЖ ДЭЭ, НЯМКА

Avatar

Зочин 2019-03-21 64.119.26.179

ХУЛГАЙ ХИЙЧИХЭЭД: "ХУЛГАЙЧИЙГ БАРИАРАЙ" ГЭДЭГ ЧИНЬ АН-ЫН ҮЙЛДЭЛ БАЙДАГ. АН МОНГОЛЫН ХАМАГ ӨӨДТЭЙ БҮХНИЙГ ЛУЙВАРДСАН, ЖИНХЭНЭ МАФИЖСАН, ГЭМТ ХЭРЭГТНҮҮДИЙН ҮҮР, ХОРГОДОХ БАЙР БОЛСОН ХАРГИС БҮЛЭГЛЭЛ МӨНИЙГ АРД ТҮМЭН ГАДАРЛАХ БОЛЖЭЭ. ШАХАА ЭДНИЙ ҮНДСЭН АЖЛЫН НЭГ. НЯМКА ДУУРАЙХ ГЭЖ ОРОЛДСОН ЮМ УУ. ҮГҮЙ БАЙХАА, ГАЛУУ ДУУРАЙЖ ХӨЛӨӨ ХӨЛДӨӨХ ГЭЭЧ БОЛОХ ВИЙ

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.179.27.60

Зориг алагдсаны дараа уурласан жагсагчид ху намыг буруутгасан байдаг. Тэр үед би за арай ч үгүй байхаа гэж бодсон. Дараа нь нэг архичин өвгөн Батүүл Элбэгээг гүтгэж ном бичиж тараасан байдаг. Нэг ёсондоо олны санаагаар биш зориуд үүсгэдэг зүйл. Алчихаад "алуурчныг бариарай" гэж байгаа аятай. Тэр мөчөөс л үнэхээр ху намтай холбоотой юм байна гэж бодож эхэлсэн юм.

Avatar

Зочин 2019-03-21 43.242.243.40

Nyamdorjiin shahaanii bizness 100% batalgaatai bolloodoo

Avatar

Зочин 2019-03-21 150.129.141.251

Цэндийн Нямдорж гэдэг энэ эр Монголын Ард түмний өмнө 3 том гавъяа байгуулсан
1-рт Тэр жил Эрүүгийн элментүүд бүр давраад Хууль хүчний байгууллагуудыг бараг атгачихаад байхад нь "Центрпойинтийн зодоон" гэсэн операци зохион байгуулж тэднийг нам дарсан
2-рт Төрийн зүтгэлтэн С.Зоригийн амь насыг бүрлэгсэн хэргийн араас зориглон хөөцөлдөж одоо үр дүнд хүрч байна
3-рт "Эрдэнэт"-тэй холбоотой Мафиозийн шинжтэй Гадаад улс ,Монголын Төр ,Засаг гүн шигдээд орчихсон асуудлыг олон түмний өмнө тавилаа

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.179.27.60

Зоригийн хэрэг Нямдоржгүйгээр илэрсэн шдээ. Одоо буруу шүүлээ гээд л гүйгээд байна. Чи мэдрэл үү?

Avatar

mglhuu 2019-03-21 82.233.228.208

huzuuguidorjiin zahialgatai hurziin tavilttai jujigt itgedeg chi harin medrel uu

Avatar

Зочин 2019-03-21 103.57.94.191

Зоригийн хэргийн төлөө үнэхээр явсан бол 20 жилийн дотор захиалагч болон алуурчидыг олох цаг хугацаа хангалттай өнгөрлөө.будлиантуулдаг гэвэл үнэн дээ

Avatar

Zochin 2019-03-21 150.129.142.18

Ene hergiin zahialagchiig ni odoo meddeggui hun odoo mongold hovor bolson! Sereech!

Avatar

зочин 2019-03-21 202.9.43.33

Хөөрхий …. Одоо ажилчидынхаа цалинг КОНДОМоор тавих байх даа … баларчээ…

Avatar

Zochin 2019-03-21 202.55.191.130

Nyamkagiin shahaa hiih bolomj 100% bolloo.

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.179.27.60

49 хувийг бас гадны банкинд барьцаагаар тавих боломж нээгдлээ. Шахаа хийх боломж. Шахаанаас гадна их зүйл бий бололтой дуулдсан. Тэдгээр нь илрэхгүй хав дарагдах боломж. Аргагүй л их гарын хулгайч нам юм. Нам мөн үү? Гандан бууршгүй том мафи юм бишүү? Мафи гэж байдаг бол МАН л байх. Загалмайлсан эцэгтэй юм бол тэр нь Нямдоржоос зайлахгүй.

Avatar

сонин юм 2019-03-21 202.21.106.107

Эрдэнэтийн 51 хувийг барьцаанд тавьсан гэж Ц.Нямдорж хэллээ гэж уншлаа. Хэн барьцаанд тавьчихав? Лав Ганзориг, Сугар хоёр хоюулаа барьцаанд тавиагүй, гарын үсгийг нь хуурамчаар үйлдсэн гээд байсан. Энэ тун хачин мэдэгдэл байна.

Avatar

сонин юм 2019-03-21 202.21.106.107

Баталгаа гаргана гэдэг чинь төлөгдөхгүй бол хариуцаж төлнөө л гэсэн баталгаа шүү дээ. Ингэхээр барьцаанд тавьсанаас мөн чанараараа огт ялгаагүй

Avatar

BRAVO MAN. THANK YOU MAN 2019-03-21 66.181.168.199

BRAVO

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.21.100.210

Ц.Нямдорж гэдэг нөхрийн хүүхэд эрдэнэт үйлдвэрт бараа шахсан нь үнэн шүү. ОХУ- 49%-г буцаан өгөх хэрэгтэй. Төрийн өмч байна гэдэг сонгууль бүрийн дараа байсан албан тушаалтан нарын томилгоо одоо бүр хэтрээд МАН-н фракцын зодоонд хэн ялсан нь томилогддог болсон шүү

Avatar

яг ш дээ 2019-03-21 77.162.34.196

за чи битгий худлаа цуурайд бай

Avatar

тт 2019-03-21 202.9.44.9

49 хувийг орсууд буцаагаад авна энэ тодорхой боллоо

Avatar

за яг ш дээ 2019-03-21 77.162.34.196

Чи хэнийг айлгах гээд хэнийг тэнэг гэж бодоод байнаа. Оросууд авч харагдаач лол

Avatar

Анхаар 2019-03-21 66.181.182.57

Эрдэнэт 100 хувь МАН-ын шахаачдын дуртай бүхнээ шахдаг газар боллоо. 42 сая долларын шахаа хийдэг Нямдорж одоо хэдийг шахахуу?

Avatar

за айчлаа кк 2019-03-21 77.162.34.196

оой тийм үү.

Avatar

Нямкад 2019-03-21 66.181.182.57

Баталгааа гаргах барьцаанд тавих 2 ижил шүү дээ Нямка. Өрийг нь төлнө. Чиний Жастын Батхүүгээрээ дамжуулж авсан зээлийг Монгол Улс төлнө. Нямдорж чиний өөрийн чинь хүлээн зөвшөөрсөн Эрдэнэтэд хүүгээрээ шахсан 42 сая долларыг Эрдэнэт, Монголын ард түмэн төлсөн. Огцроочээ Нямдоржоо. Шахаачин хүн төрд байж болохгүй.

Avatar

чи тэгвэл гадаад руу яв 2019-03-21 77.162.34.196

гол асуудал шийдэгчихлээ. Жижиг асуудлууд байр байрандаа орно, битгий худлаа сүржигнээд бай

Avatar

Зочин 2019-03-21 59.153.113.28

Ugui mon muukhai um bolj baina. MAN khanatlaa shakhaa khiindee

Avatar

Зочин 2019-03-21 103.14.36.18

За одоо шахаагаа хийхэд бүүр амар боллоо

Avatar

иргэн 2019-03-21 202.131.227.82

Энэ сайтад коммент бичээд илгээх товч дарахаар ер нь орохгүй байна шүү.

Avatar

иргэн 2019-03-21 202.131.227.82

Төрийн сангаас мөнгө аваад сурсан жирийн ард иргэдийн хүүхэд хэд байдаг бол? Төрийн томчуул, тэдний хүүхдүүд л сурдагийг харлаа. Гэхдээ 20,0-40,0 ам долларын төлбөрийг нь төрийн байгууллагад ажиллуулж цалингаас нь төлүүлж байх ёстой биш үү. Тэрнээс биш төрийн байгууллагад 5 жил ажиллах ёстой гэдгээр хааж болохгүй байлгүй дээ. Өөрсдөдөө зориулж журам батлаад өөрсдөө болон өөрийнхөө хүүхдүүдийг үнэгүй боловсруулаад авчихдаг. Аймаар хүмүүс юмаа.

Avatar

Нямдорж хүний хийснийг булаана, нураана, гавьяа нь тэр юм, өөр гавьяагүй 2019-03-21 43.228.129.131

Нямдорж халхуудын хийсэн болгоныг үгүйсгэж, үгүй хийхийг оролддог.

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.126.89.17

Баян хоосны ялгаа тамтагаа алдлаа. Засгийн газрыг дэмжиж байна. Одоо гагцхүү Эрдэнэт үйлдвэрийг цааш нь зөв авч явах хэрэгтэй!!! Алдаа гаргаж л болохгүй! 49-ийнхний шунал гэж аймаар юм аа. Борчуудад юу ч үлдээхгүй нь байна шүү!

Avatar

Би 2019-03-21 122.201.23.75

49-ийг төр булааж авлаа гээд таны ядуурал багасах уу. харин ч улам ядуурна гэдэгээ мэддэггүй юм уу. Нямдорж мэтийн хүмүүс дураараа юу ч хамаагүй шахаад эхлэхээр юу гэхийг нь харах юмсан.

Avatar

Зочин 2019-03-21 43.228.131.206

Нэртэйгээр нь Монголчуудын бүх хөрөнгийг буцаагаад нийгэмчилчихээд хүүхдүүдтэйгээ нийлээд дуртай үедээ шахаагаа хийгээч, хэ хэ хэ, чадахгүйл дээ нусан таглаа

Avatar

Зочин 2019-03-21 43.228.131.206

Энэ эргүү эрдэнэтийг 100 хувь дээрэмдээд авчихсан юм шиг ярьж байхчин вээ, битгий горьд маргааш арбитрийн шүүх хүний хувийн өмчийг дээрэмдэж болдоггүй гэдгийг чамд хэлээд өгнө, хэ хэ хэ

Avatar

Зочин 2019-03-21 122.201.23.75

Тэгээд ОХУ-руу буцаад, бид юу ч үгүй хоцорно, харин хариуцлагыг нь хүлээх хүн олдохгүй. Ийм л юм болно доо

Avatar

иргэн 2019-03-21 202.9.42.158

Одоо хулгай луйврын бүлэглэлийн гар хѳлүүд дайралтыг хүчтэй хийнэ.Нямдоржоо хулгайчид амь насанд чинь халдаж мэдэх л хүмүүс шүү..Цагаандаа гарсан луйварчид Ц.Элбэгдоржийнхоо командаар хѳдѳлж эхэлсэн шүү.Зам тээврийн сайд байсан Д.Ганбатаас болгоомжлоорой.

Avatar

Зочин 2019-03-21 178.196.67.173

Sodnomdarjaa, Chimgee nariig hergee huleelgui ssin guriilee gej Nyamdorj shagnaj bna

Avatar

ЗОЧИН 2019-03-21 202.131.233.190

100% АЛАА ГЭНЭ ҮҮ, 100% ДЭЭРЭМЛЭЭ ГЭЭЧ,ЭНЭ ҮЙЛДЭЛ БУЦНА,

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.9.44.240

Нямдорж сайддаа амжилт хүсье.Үнэний дуу хоолой болж б.сныг тань ард олон мэднэ.Харин өмнө нь том алдаа гаргасан гэж үзэж б.на.Гэвч алдааг засаж болно.Маш их хүч гаргаж залруулах болно шүү. Залуу халаагаа болон үр удмаа сайн сургаарай.Дахин амжилт.5-н залуу болон Алтанхуяг,Гансүх,Ганболд бусад тэмцэгчдийг дэмжинэ туслаарай.

Avatar

Ням 2019-03-21 66.181.182.57

Эрдэнэтийн шахаачин 30 жил Эрдэнэтэд хог шахаж байгаа Нямка хогоо үргэлжлүүлэн төрийн Эрдэнэтэд шахахад амар боллоо.

Avatar

Зочин 2019-03-21 124.158.94.9

Оюун-Эрдэнэ сайд л авлаа шүү дээ. Нямка ах мухардаад бууж өгсөн дөө

Avatar

Зочин 2019-03-21 66.181.187.173

Ц.НЯМДОРЖ – АРДЫН БААТАР!!!

Avatar

иргэн 2019-03-21 202.179.24.105

Нямдорж гэж энэ Хүн ямар хүн байх нь Төрд олон жил ажилласан нь ч хамаагүй гагцхүү яг цагаа олж Чанга дуугардаг нь гол өнөөдөр Нямдорж шиг Эрдэнэтийг 100 хувь Улс мэдэлдээ авлаа гээд шуудхан хэлж байгаа нь Хэн ч байхгүй шүү дээ ингэж л байж өнөөх Шударга явдал чинь жаахан ч гэсэн тогтоно юм Багаасаа л эхэлдэг шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-03-21 103.229.122.22

Та мундаг хүн шүү Элбэгдоржийг шоронд хий

Avatar

Зочин 2019-03-21 43.228.131.206

Арбитрийн шүүх дээр унах нь тодорхой, хариуцлагыг нь чи даахуу? гуульчаа

Avatar

Зочин 2019-03-21 43.228.131.206

Эрдэнэтэд шахаа хийхэд хүүдээ тусалсан бол албан тушаалаа урвуулан ашигласанд тооцогдохгүй юмуу? эрхэм гуульчаа

Avatar

Зочин 2019-03-21 178.196.67.173

ZA za Zorigoos gadna neg buliin 4 huniig gert shataaj alsan tsust aluurchidiig sullahaar bolson uu!!! 2 ni baga nasnii huuhed baisan gej baigaa

Avatar

Зочин 2019-03-21 178.196.67.173

Erdenetiin 49% deer huch hereglesen buruu lajil hiigeed bna. Olon ulsiin arbiter deer zasgiin gazar shuud buruutna. Umhii durvud ariig ni daahgui ard tumen daah bolno doo

Avatar

Zochin 2019-03-21 150.129.142.18

Ene huniig baihad ni yahav hulgaichuudiin huuhduudees busad oilgodogguichuud ni eldveer helj erhelj l baina harin yavsniih ni harin daraa ni yah vee gedgee bodotsgooyo. Tusdaa eh orontoi baimaar baina uu esvel durtai neg ni hudaldaj baidag mankurt bool boloh uu?

Avatar

Зочин 2019-03-21 37.120.154.46

Энэ нөхөр Эрдэнэтийн 49%-тай зууралдсаар байгаад 2020 оны сонгууль хүрэх юм байна. Сүртэй юу ч хийгээгүй байж хэвлэлийн хурал хийхийн. Ажил хийж байгаа үр дүн цаг хугацаа харуулдаг. За тэгээд бариад идчив Женко, Баатар, Оюун-Эрдэнэ мэтийг дэмждэг тролууд.

Avatar

Зочин 2019-03-21 196.196.193.204

30 аад жил их хуралд сууж , төрийн өндөр дээд албыг хашин хууль зүйн яамыг танаас өөр олон жил толгойлсон хүн байхгүй байх , юм гарвал гарахаар цаг хугацаа өнгөрчээ ! Ингээд л сурснаараа бөөрөнхийлөөд байх уу ?

Avatar

Зочин 2019-03-21 122.201.21.138

Мөрдөн байцаалтын явцад бага зэргийн албадлага, заль хэрэглэсэн байхыг үгүйсгэхгүй. Тэглээ гээд хүнийг хийгээгүй зүйлийг хийсэн гэтэл нь эрүүднэ гэж юу байх вэ дээ, өнөөгийн Монголд. Ямар Гистап байгаа биш. Нямдоржид энэ хэргийг замхаруулах сонирхол асар их байгаа гэдэг нь илэрхий байдаг. Энэ хүн өөрийн намын гишүүн, ГОК-ын захирал захиалагч Отгонбилэг, түүний хамсаатнуудыг өмгөөлж хамгаалж ажилладаг. Эдгээр хүмүүс асар их баялагийг луйварын замаар өөрийн болгосон маш их хөрөнгө мөнгөтэй улсууд

Avatar

Зочин 2019-03-21 122.201.21.138

Мөрдөн байцаалтын явцад бага зэргийн албадлага, заль хэрэглэсэн байхыг үгүйсгэхгүй. Тэглээ гээд хүнийг хийгээгүй зүйлийг хийсэн гэтэл нь эрүүднэ гэж юу байх вэ дээ, өнөөгийн Монголд. Ямар Гистап байгаа биш. Нямдоржид энэ хэргийг замхаруулах сонирхол асар их байгаа гэдэг нь илэрхий байдаг. Энэ хүн өөрийн намын гишүүн, ГОК-ын захирал захиалагч Отгонбилэг, түүний хамсаатнуудыг өмгөөлж хамгаалж ажилладаг. Эдгээр хүмүүс асар их баялагийг луйварын замаар өөрийн болгосон маш их хөрөнгө мөнгөтэй улсууд

Avatar

Нямдоржид тархиа угаалгасад ичээсэй 2019-03-21 43.228.129.131

Хүмүүсийн коммунизмын шавхруунд дээр энэ Нямдорж сайн ажиллах юмаа.

Avatar

Нямдорж болиосой 2019-03-21 43.228.129.131

Юмыг дан буруу тийшээ мушгиж дундаас ашиг олдог юм шиг байгаа юм, энэ хүн.

Avatar

Монгол иргэн 2019-03-21 202.9.42.200

Бурхан минь үнэн ялах цаг ирж байна шүү ард түмэн минь хүн бүрийн хүчин сонор сэрэмж хэрэгтэйшүү Нямдорж сайдад баярлалаа та түүхэнд үлдэх болноо үнэн ялах болноо. Эх орондоо хайрьайухаалаг шуналгүй зөв бодолтой эгэл иргэд бид таныг ойлгож дэмжиж байдаг шүү даанчбидэндмөнгө баялаг алга зөвхөн сэтгэл л бн

Avatar

Zochin, 2019-03-21 109.7.225.56

Baraagaa shahdaa buzaraa ur udamd chini hool boloh boltugai

Avatar

1115 2019-03-21 103.26.193.65

амжилт

Avatar

МЭНГЭТ 2019-03-21 58.108.22.92

ЗОРИГИЙН АЛЛАГЫН ХАМСААТАН, УЛ МӨРИЙГ НЬ БУРУУ ТИЙШ ЭРГҮҮЛЭГЧ ГЭЖ БОДОЖ ЯВДАГ ДАА…

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.72.245.198

ТЭМҮҮЖИНГИЫН ЭХЛҮҮЛСЭН ШИНЭЧЛЭЛИЙГ ТА ХОШГОРУУЛАГЧ ЭНТЭРТЭЙ НИЙЛЖ НУРААГААГҮЙ БОЛ ИЙМ БОЛОХГҮЙ БАЙХ БАЙЛАА. ХОШГОРУУЛАГЧЫН ЖАНДААРМ БҮР ЯРГЫН САНДАЛ ХИЙЛГЭСЭН БАЙСНЫГ ИРГЭД ЭЭ САНАЖ БАЫНА УУ? ОДОО Ч ОЛОН АСУУЛТЫН ХАРИУЛТУУД ТОДОРХОЙ УЯЛДААТАЙ БОЛЖ ИРЖ БАЙНА ДАА

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.131.245.243

Монголын шүүх, прокурор, АТГ, тагнуул нь сахалт эзэн, тарвага, Ми овогт нарт хувьчлагдчихсан байгаа гэдэг нь үүгээр нотлогдлоо.

Avatar

иргэн 2019-03-21 202.9.42.158

Баярлалаа Нямдоржид ард түмэн баярлаж байна.Тэмээ гэхээр ямаа юу гэдэг луйварчид одоо боль.Хэдхэн хүн жилд хэдэн зуун тэрбумаар нь зусалж байх нь зѳв үү хэдэн зуун тэрбум улсад орж бүтээн байгуулалт хийж байх нь зѳвүү гэдгийг ойлгож байнаа ард түмэн.Шахаа энэ тэр гэж солиорч байгаа хүмүүс ѳѳрсдѳѳ хамгийн их хийсэн.Монголд бий болсон Ц.Элбэгдорж С.Баяр Ми.Энхболд нарын хулгай луйврын бүлэглэл үнэн хүчтэй байна.Гадныханд эх орноо худалдаж байгаа хулгайчууд шүү.

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.131.245.243

Олон долоон юм чалчаад дэл сул яваад байгаа казиночин тарвага хулгайчийг бариач ээ.

Avatar

Үнэн 2019-03-21 103.11.193.98

УЛС ТӨРЧИД СААЛИЙН ҮНЭЭТЭЙ БОЛЛОО. ХУВьД БАЙСАН БОЛ ИЛҮҮ ТАТВАР ТӨЛӨХ БАЙСАН БАЙХ.

Avatar

Зочин 2019-03-21 66.181.161.51

20 онд Ман нам нийслэлээс шууд 100 гарна шүү Ан хулгайч нар Шоронд байсан даргатайгаа цаашаа боллоо шүү ккккк

Avatar

Харин 2019-03-21 106.130.217.205

ард түмний нэр барьж аливаа асуудалд хандчихаад эргээд ард түмэнд ашгийг нь хүртээх ёстой

Avatar

зочин 2019-03-21 66.181.161.51

Амжилт төрд 7 сонгогдсон ы учир энэ байж дээ таны ард түмэн тантай хамт шүү жинхэнэ төрийн хар хүн дээ эрүүл энх байгаарай да

Avatar

Зочин 2019-03-21 122.201.21.18

51 хувиа өмнөд Африк хятадад алдсан гэмт хэргээ нуух гэж Нямдорж оросын 49 ийг Монголд авчирсаны төлөө дээрэмдлээ

Avatar

Зочин 2019-03-21 66.181.186.54

Монгол улсын засгийн газартаа баярлалаа. Одоо Оюутолгойгийн сүлжээ болох Баяр Баярцогтын учрыг нь олж үнэнийг тодруулах хэрэгтэй шүү.

Avatar

Зочин 2019-03-21 150.129.143.215

uildveriin gazar status ih ontsgui. zasaglalaas uharsan alham bolloo. zuvhun zahiral buh asuudliig gantsaaraa medne. company bol TUZ tai tul nyanalttai baidag. odoo ch tegeed idej uuj shahaa hiihiig uzuulj ugnu biz dee

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.55.191.194

Шударга байна. Баяр хүргэеэ.

Avatar

Үнэн 2019-03-21 103.11.193.98

Наадах чинь улс төрчидийн шахааны үүр боллоо

Avatar

Зочин 2019-03-21 103.57.93.195

ard irged hynaltaa tavin shuu

Avatar

Иргэн хүн бүхэн 2019-03-21 106.130.217.205

Энэ улс орон маань яг яах гээд хаашаа яаж явах гээд байгааг тун их тэвчээртэй , гаргах шийдвэрүүдийг нь харж байна ….. ард түмэнгүй төр гэж байхгүй

Avatar

Зочин 2019-03-21 64.119.19.146

БҮЛЭГЛЭЛТЭЙ НИЙЛЭЛГҮЙ ШУРАГУУ ЯВДАГ ХҮН БАЙГАА НЬ АШГҮЙДЭЭ .

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.21.102.226

дээрэмчидэд цохилт өгч Монгол Улс төртэй харуулж байгаа та бүхэнд баярлалаа

Avatar

Жуураг 2019-03-21 202.170.81.126

Идүүрийг минь буцааж авч ирсэн Ардын намыхандаа баяраллаа. Ард түмэндээ бага ч гэсэн юм гялайлгаж байгаарай даа. Өөрсдөө булагнаад цулайтлаа идээд байж болохгүй шүү гуйж байна

Avatar

Му-ын Иргэн 2019-03-21 103.18.40.202

Odoo tegeed songuuliin munguu bosgoh,uls turchid shahaagaa duraaraa hiij turiivchee tuntiilgeh ni dee.Uls ni deerem tonuul hiideg bolchih gej dee

Avatar

Зочин 2019-03-21 124.158.95.187

Цэвэр алт шиг хүн гэж хаа байхав. Хүнийг өөлөөд байвал өөлөөд л байна. Гэхдээ энэ хүн алт шиг хүн шүү. Би танихгүй, гэхдээ үйл жиллагаагаа үзэл бодлоороо дийлэнх олонхид хүлээн зөвшөөрөгдсөн нэгэн гэж болно. Мундаг мундаг баяр хүргье.

Avatar

Му-ын Иргэн 2019-03-21 103.18.40.202

Odoo tegeed naimaa butsaj orosuud 49% avaad haana zarahiig tenger l meddeg baihdaa.Pop yrunhii said maani har masst taalagdah gej arai l denduu buruu ym hiihiimaa.

Avatar

Зочин 2019-03-21 64.119.16.169

Энэ чинь шууд дээрэм байна ш дээ. Оюун-Эрдэнэ 400 саяын 27-ийг ХХБ өөрөө санхүүжүүлсэн гэж хэлээ биз дээ. Ядаж тэр мөнгийг нь ХХБ-д өгч байж авах ёстой ш дээ. Жишвэл, 30 хувиа төлөөд 8 хувийн зээлээр байр авсан хүнийг байрыг 70 хувийг улсаас авсан зээлийн мөнгөөр худалдаж авсан байна гээд байрыг шууд булааж авч болохгүй биз дээ. Ядаж тэр хүний оруулсан 30 хувийг өгч байж авах ёстой биз дээ. Үүнтэй л адилхан юм байна ш дээ.

Avatar

irgen baina 2019-03-21 66.181.168.131

odoo ene met nowhsnuud hvvgeeree damjuulaad SHAHAAGAA hiigeed dampuuruulna harj bgaarai…

Avatar

ЗОЧИН 2019-03-21 202.126.89.161

САЙХАН МЭДЭЭ СОНСЛОО !!! БАЯР ХҮРГЭЕ !!! ЭЛБЭГДОРЖИЙН ХИЙСЭН ЛУЙВРУУД ЗАХААСАА НУРЖ ЭХЭЛЛЭЭ !!! УЛС ОРНОО ТОНОДОГ ЛУЙВРЫН МАФИГ БАЙХ ЁСТОЙ ГАЗАР ЛУУ НЬ ИЛГЭЭХ ХЭРЭГТЭЙ !!!

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.179.27.152

geree butsaj orosuud 49 huvia avaad hyataduudad zarval menget hariutslaga uureh uu? uurlah sharalhsan orosuud hyatadad zarah unee 2 nugalaad avbal av gej tavlah baih daa mongoliin zasgiin gazriig.

Avatar

зочин 2019-03-21 192.82.65.120

За нэг шахаагаа санаа амар саадгүй хийх боллоо доо

Avatar

Зочин 2019-03-21 202.55.188.43

ERDENET CHINI GONDOMNII 100 JILIIN HUUCTEI. HUN AM USUHGUINEE XA XAXA

Avatar

Монгол 2019-03-21 45.41.132.38

Хам хэрэгтэн байсан хүн үнэний элч болчихдог юм уу даа?????

Avatar

MGL 2019-03-21 103.229.178.2

Улсын үйлдвэр болгоно гэдэг чинь улс төрчдийн хоол болно гэсэн үг

Avatar

zochin 2019-03-21 64.119.20.62

za manangiin gar khulnuud mun ch ikh sandarch yum bicheed ekhellee dee

Avatar

ХХБ-н бууны нохдод 2019-03-21 66.181.160.66

Төрийн мөнгийг Банкинд оруулаад буцаагаад тэр доор нь өөрийнхөө компаниар дамжуулаад ямар 1 юмыг худалдаад авчихаар Төрийн мөнгө байхаа боличихдог юмуу. Мөнгө угаах хэлбэрлүүгээ орчихож байгаа юм бишүү. Энд маш олон хүн ХХБ-г өмөөрөх юм. Бүүр улаан цайм асуудлыг будлиулж тэмээ гэхээр ямаа ярьж байх юм. Энэ болон иймэрхүү ажиллагааг нам дараад дахиж өндийхөөргүй болгох хэрэгтэй.

Avatar

ХХБ-н бууны нохдод 2019-03-21 66.181.160.66

Төрийн мөнгийг Банкинд оруулаад буцаагаад тэр доор нь өөрийнхөө компаниар дамжуулаад ямар 1 юмыг худалдаад авчихаар Төрийн мөнгө байхаа боличихдог юмуу. Мөнгө угаах хэлбэрлүүгээ орчихож байгаа юм бишүү. Энд маш олон хүн ХХБ-г өмөөрөх юм. Бүүр улаан цайм асуудлыг будлиулж тэмээ гэхээр ямаа ярьж байх юм. Энэ болон иймэрхүү ажиллагааг нам дараад дахиж өндийхөөргүй болгох хэрэгтэй.

Avatar

ХХБ-н бууны нохдод 2019-03-21 66.181.160.66

Төрийн мөнгийг Банкинд оруулаад буцаагаад тэр доор нь өөрийнхөө компаниар дамжуулаад ямар 1 юмыг худалдаад авчихаар Төрийн мөнгө байхаа боличихдог юмуу. Мөнгө угаах хэлбэрлүүгээ орчихож байгаа юм бишүү. Энд маш олон хүн ХХБ-г өмөөрөх юм. Бүүр улаан цайм асуудлыг будлиулж тэмээ гэхээр ямаа ярьж байх юм. Энэ болон иймэрхүү ажиллагааг нам дараад дахиж өндийхөөргүй болгох хэрэгтэй.

Avatar

ХХБ-н бууны нохдод 2019-03-21 66.181.160.66

Төрийн мөнгийг Банкинд оруулаад буцаагаад тэр доор нь өөрийнхөө компаниар дамжуулаад ямар 1 юмыг худалдаад авчихаар Төрийн мөнгө байхаа боличихдог юмуу. Мөнгө угаах хэлбэрлүүгээ орчихож байгаа юм бишүү. Энд маш олон хүн ХХБ-г өмөөрөх юм. Бүүр улаан цайм асуудлыг будлиулж тэмээ гэхээр ямаа ярьж байх юм. Энэ болон иймэрхүү ажиллагааг нам дараад дахиж өндийхөөргүй болгох хэрэгтэй.

Avatar

ХХБ-н бууны нохдод 2019-03-21 66.181.160.66

Төрийн мөнгийг Банкинд оруулаад буцаагаад тэр доор нь өөрийнхөө компаниар дамжуулаад ямар 1 юмыг худалдаад авчихаар Төрийн мөнгө байхаа боличихдог юмуу. Мөнгө угаах хэлбэрлүүгээ орчихож байгаа юм бишүү. Энд маш олон хүн ХХБ-г өмөөрөх юм. Бүүр улаан цайм асуудлыг будлиулж тэмээ гэхээр ямаа ярьж байх юм. Энэ болон иймэрхүү ажиллагааг нам дараад дахиж өндийхөөргүй болгох хэрэгтэй.

Avatar

ХХБ-н бууны нохдод 2019-03-21 66.181.160.66

Төрийн мөнгийг Банкинд оруулаад буцаагаад тэр доор нь өөрийнхөө компаниар дамжуулаад ямар 1 юмыг худалдаад авчихаар Төрийн мөнгө байхаа боличихдог юмуу. Мөнгө угаах хэлбэрлүүгээ орчихож байгаа юм бишүү. Энд маш олон хүн ХХБ-г өмөөрөх юм. Бүүр улаан цайм асуудлыг будлиулж тэмээ гэхээр ямаа ярьж байх юм. Энэ болон иймэрхүү ажиллагааг нам дараад дахиж өндийхөөргүй болгох хэрэгтэй.

Avatar

Иргэн 2019-03-21 202.21.124.19

За нөхдүүд гондом, тавчик, бөмбөлөг гээд хэрэгтэй хэрэггүй юм юмаа Эрдэнэт үйлдвэрт шахах баталгаагаа олоод авлаа даа

Avatar

хүүдээ тус болно 2019-03-21 202.131.251.130

Одоо хүүдээ эцэг хүүний хувьд тус болж шахаа хийхээ боль.

Avatar

Зочин 2019-03-21 59.153.112.40

Өө зөв шүү !

Avatar

2020 2019-03-21 180.149.96.90

Эрдэнэтээс эд нар 2020 оны сонгуулийн мөнгөө босгох нь тодорхой болчихлоо

Avatar

Зочин 2019-03-21 182.160.2.37

Эрдэнэтийн 49 -ийг Төрийн мөнгөөр авсан, аваагүй гэж маргалдаад бх юм. Бүх шатны шүүх нь төрийн мөнгөөр аваагүйг нотлоод байх юм. Бид чинь хулгайч хууль зүйн сайдтай гэж нэг сэтгүүлч нотлоод байгаа, сайд маань өөрийгөө хулгайч биш гэж нотлож чадахгүй бгаа. Эрдэнэтийг Бат -Үүлийн ардын капитализм хувилбараар ард түмэнд 100 хувь хувьчлах хэрэгтэй. Ингэхгүй бол Нямдоржтонгууд дахиад л хог шахна биз дээ.

Avatar

Салхич шувуу 2019-03-21 202.9.42.100

Шинэ засгийн газар, Нямдорж сайд, Их Хурлын 5 гишүүн тэргүүтэй ард түмнийхээ эрх ашгийн төлөө тууштай тэмцэж байгаа нөхөддөө баярлалаа. Оюу-Толгойн гэрээ гарцаа байхгүй луйвар. Үүнийг эртхэн өөрчлөх хэрэгтэй.

Avatar

1321 2019-03-21 45.51.187.42

shahaanii gazraa yamar ch gesen avlaa, odoo daraagiin 400 shahaa hiih gazruud jagsaalttai bgaa

Avatar

зочин 2019-03-21 66.181.177.233

Яг юу болооод байгааг одоохондоо ойлгохгүй байна. Гэхдээ Нямдоржийн тэмцэгч, уйгагүй чанарыг хүндэтгэе

Avatar

Odoo naad enkhboldiig eh ornoosoo urawsan hergeer shorond hiigeech 2019-03-21 202.131.236.170

Odoo naad meo owogt enkhboldiig eh ornoosoo urawsan hergeer shorond hiigeech. Ene darga heweerei baisan bol erdenetiig uls awch chadahgui uldeh baisan. Nuuziin zereglelees gargahgui nuun daragduulah baisan. Eh ornoosoo urawsan n**** baihsde. Shorond hii Meo owogtiig

Avatar

zochin 2019-03-21 64.119.20.62

nyamka , huray huray , nyamka shig khun baykhguy bol odoo ter luiwarchidtay temtsekhed khetsuu shuu ,

Avatar

гэрэл 2019-03-21 66.181.164.222

ЗА ШАХАА ХИЙХЭД САЙХАН Л МЭДЭЭ БАЙНА. НӨГӨӨ КОНДОМ ЭНЭ ТЭРЭЭ БЭЛДЦГЭЭ.

Avatar

lol 2019-03-21 202.131.236.170

Uls awah ni buruu ymuu

Avatar

Зочин 2019-03-21 192.82.65.120

туйлын буруу

Avatar

Зочин 2019-03-21 203.217.139.228

Тэгэхээр улс нөгөө стандарт банкны өрийг төлнө өө гэсэн үг үү.

Avatar

1231 2019-03-21 45.51.187.42

51%-iin uriig uls tulnu, uls gedeg chinii mungu gesen ug

Avatar

Зочин 2019-03-21 204.85.191.9

Тарвага өөрийн 100 хувь мэдлийн news.mn сайтад дуртай үедээ нэвтэрч өөрийн шүүмжилсэн коментуудыг устгаад, өөрөө өөртөө баахан лайк дараад ёстой нэг эргүүтэж банйна. “Айсан хүнд аргал хүртэл хөдөлн?” гэж. Энэ тоглоомын news.mn ядаж нэвтрэх пассаа өөрчилж энэ мэтийн тэнэглэлээ зогсоо!

Avatar

Зочин 2019-03-21 103.229.123.136

МОНГОЛ ТӨРИЙН ШУДАРГА ТҮШЭЭ Ц.НЯМДОРЖ АРД ТҮМНИЙ ИТГЭЛ ДААХ ХҮН МӨН ГЭДГЭЭ ДАХИН ХАРУУЛЛАА!!!

Avatar

зочин 2019-03-21 203.91.118.247

Нямка л Зоригийн хэрэг, 49 хувийг шийдэж чадна шүү, Мафи-г бүүр үндэсээр нь устгаарай,,

Avatar

Amar 2019-03-21 202.179.26.160

САЙН БАЙНА.НЯМКА ГИШҮҮН ЭЭ.БАЯР ХҮРГЭЕ.

Avatar

Turiin buglaa balai uvgun 2019-03-21 43.243.161.23

Saihan shahaagaa hiih ni dee nogoo huuhed ni hen bilee Ankhbayar biluu ? kk butehgui eee ed nar neeree. Uls hezee ch sain manager bdaggui, Huviin huevshild ochvol Erdenet ahiad 100 jil Mongoliig tetgene shuu

Avatar