Н.Энхбаяраас маргааш гэрчийн мэдүүлэг авна | News.MN

Н.Энхбаяраас маргааш гэрчийн мэдүүлэг авна

Н.Энхбаяраас маргааш гэрчийн мэдүүлэг авна

Н.Энхбаяраас маргааш гэрчийн мэдүүлэг авна

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч асан Намбарын Энхбаярыг 2019 оны гуравдугаар сарын 21-ний өдрийн 11.00 цагт Эрүүгийн цагдаагийн албаны Эдийн засгийн гэмт хэрэгтэй тэмцэх газрын Мөрдөн шалгах хэлтэс гэрчийн мэдүүлэг авахаар дууджээ. Энэ талаар тус газрын Мөрдөн шалгах хэлтсийн ахлах мөрдөгч, цагдаагийн ахмад П.Нэмэхбаатартай холбогдож тодруулахад тэрбээр хариулт өгөхөөс татгалзлаа.

Цагдаагийн ахмад П.Нэмэхбаатар 2019 оны гуравдугаар сарын 20-ны өдрийн дуудан ирүүлэх хуудастаа "Хэрэгт бүртгэлтийн 182001240165 дугаартай хэргийг шалгахад иргэн Намбарын Энхбаяр танаас гэрчийн мэдүүлэг авах зорилгоор дуудаж байгаа тул Мөрдөн шалгах хэлтсийн уулзалт, мэдүүлгийн 103 тоот албан өрөөнд ирэхийг мэдэгдье" (Мөн өсвөр насны яллагдагч, шүүгдэгч, арван найман насанд хүрээгүй гэрч, хохирогчийг түүний хууль ёсны төлөөлөгчөөр дамжуулан дуудна) гэжээ.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

33 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ИРГЭН 2019-03-20 202.179.24.50

Н. Энхбаяр Монголыг аврана.

Avatar

зочин 2019-03-20 66.181.191.77

Хуулийнхны өөрсдийнх нь мэдлэг чадварын хэм хэмжээ нь нэг иймэрхүү. Тэр нүүрсний асуудлаар холбогдсон ня-бо охины мэдүүлгээс ч долоон дор. Чадваржуулмаар, сайжруулмаар бна шүү. Нэг л тиймхэн.

Avatar

Зочин 2019-03-20 139.5.219.106

Хүрэлсүх болоод Нямдоржийн ноог маш сайн мэдэж байгаа хүн бол Энхбаяр. Яаж Монголын төрийн самарсан гэдгийг мэднэ. Яаж эсрэг намдаа урваж яаж Элбэгдоржийг Ерөнхийлөгч болгосныг мэднэ. Олон олон луйварыг мэднэ дээ. тэдийг өөрөөсөө урвасан гэдгээр бус Монголын ард түмнээс монгол төрөөс урвасан гэдгийг санй мэдэх хүн

Avatar

Зочин 2019-03-20 103.57.93.195

1937 ond mananguudiig taarsan gazar ochigui buudah bailaa edgeer humuus eh oron gazar nutgaa hudaldsan mongo ugaasan huuli shuuhed noloolson ulsiin omchiig hulgailsan moriitoo togolson tatvariin mongiig zui busaar zarcuulsan hamaaral buhii kompandaa davuu erh olgoson alban tushaalaa urvuulsan zohion baiguulaltai buleglen busdiin erhend haldsan geh met hergiig oduulsen odoogiin huuliar onc hund buyu buh nasaaran horih yaltai

Avatar

Зочин 2019-03-20 103.26.193.76

ЁР НЬ ЭНЭ ЭНХБАЯР ГЭДЭГ ХҮНИЙ ЯРЬСАН ЗҮЙЛҮҮДИЙГ ШАЛГАХ НЬ ЗӨВ. 20-ИОД ЖИЛИЙН ӨМНӨ НАДАД 500САЯ ӨГЬЕ ГЭСЭН ГЭЭД Л БАЙСАН, ОДОО БАС ИЙМ ЮМ ЯРИАД Л БАЙЖ БАЙДАГ. АЛЬ АЛЬ ҮЕД НЬ ТӨРИЙН ӨНДӨР АЛБА ХАШИЖ БАЙСАН БАЙДАГ. ХАХУУЛИЙГ НУУЖ ДАРСАН БАЙНА УУ, МӨНГӨ ГОЛЖ ЧАМЛААД ӨНГӨРСӨН БАЙНА УУ?

Avatar

Зочин 2019-03-20 103.26.193.76

МОНГОЛЫН ТӨРД ГАРСАН ЗАВХРАЛ ХЭНЭЭС ЭХЛЭЛТЭЙ ВЭ, ЭНХБАЯРАА?

Avatar

Elbeg 2019-03-20 202.55.191.130

Энхбаяр яахавээ тэр Тэрваган хүнийг хурдан хориоч ээ

Avatar

Зочин 2019-03-20 103.229.121.238

тарвага унэнд гуйцэгдэв

Avatar

Зочин 2019-03-20 66.244.109.90

Энхбаяр дарга үнэхээр их юм мэдэж байгаа. Бузар дээрэмчдийн гэмт хэргийг бүрэн илрүүлэхэд туслана байх. Хэнтийн сонгуульд бол гарцаагүй гарнаа.

Avatar

Хм 2019-03-20 84.0.107.151

Сонгуульд өрсөлдөх нь гээд барих гэж байгаам байх даа

Avatar

Зочин 2019-03-20 103.212.116.58

энхбаяр хаан байсан шүү дээ одоо худлаа шударга байсан царайлаад

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.126.89.176

САХАЛГҮЙ САХАЛ ЭРДЭНЭБИЛЭГ ЖЕНКОГ ХААН ГЭДЭГ ЮМ.

Avatar

Зочин 2019-03-20 103.26.193.21

АХ ХҮҮ БАС ХЭТЭРХИЙ ӨӨГҮЙ ТУНГАЛАГ МЭТЭЭР ӨӨРИЙГӨӨ ОЙЛГУУЛАХ ГЭЖ ХИЧЭЭГЭЭД БАЙВАЛ ЭСРЭГЭЭРЭЭ БҮР ХАР БАРААН БОЛООД ЯВЧИХАЖ БОЛОХ ЮМ БИШ ҮҮ. САЙН БОДОЖ БОЛГООГООСОЙ ДОО

Avatar

Зочин 2019-03-20 122.201.21.24

Болгоомжтой байгаарай¡ Тарвагын савар хурц шуу, хорлочихгуй байгаа….

Avatar

Зочин 2019-03-20 64.119.19.36

Ми луухааныг яая даа байз

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.126.89.176

МИЕЭ , ТАРВАГА , САХАЛ , ШУНАХАЙН ЛУЙВРЫГ САЙН ДЭЛГЭЭРЭЙ !!! НААД НОВШНУУД ЧИНЬ МОНГОЛОО ХУДАЛДСАН БҮЛЭГ ЛУЙВРЫН МАФИ. !!!

Avatar

Зочин 2019-03-20 182.160.38.223

миеэ мантуу их юмаараа айлгаж дээ. энийг одоо гишүүнээс татаач ээ. орлогоо тайлбарлах цаг нь болсон. түнтийсэн аалз. тарвагынх нь араас явуул

Avatar

Зочин 2019-03-20 59.153.113.93

Ах ч бас их юм цэцэглүүлсэн дээ

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.179.27.102

Тэгсэн.

Avatar

zochin 2019-03-20 66.181.161.101

Emch hajuud ni suugaad emiin ugch baij baitsaalt avah hemjeenii hun bolson yum bilee erun baitsaagchaa gurduud suuj baij medheer hun

Avatar

Зочин 2019-03-20 66.181.188.121

Хонгилынхоо цагдаа шүүгч нараар 60тэрбумыг “эвлүүлэг” гэж тогтоолгосонтойгоо адилхан хонгилын цагдаа шүүгч нар бгаа дээр нь 49тэй “холбоогуй“ гэж тогтоолгохоор шийдэж

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.9.42.185

Би энэ\nЭнхбаярыг очигдорийг хуртэл мундаг улс торч том геополитикч энэ тэр гэцэн андуурцан явжийж тэгсэн муу шуурт чавганцтай далан булчирхай дэлгээд хуукийн зиндааны тэнэг популизм уриалаад юун улсторч вэ мангуу овгон байсан байж болд дээр бас том андуурсан ер нь энэ монголчууд их эвгуй доторгуй болжээ

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.179.27.102

Тийм шүү тийм.

Avatar

Zuv 2019-03-20 122.201.22.184

ENHBAYARAA TA SHUU. ARD OLON TANIIGAA DEMJIJ B.AA adgiin shaaruudiig ilchleed uguurei . Bolovcrolgui humuujilgui hun mongold gants. Ter ni manai ENHBAYAR gesen geluu.

Avatar

Зочин 2019-03-20 122.201.22.184

ENHBAYARAA TA SHUU. ARD OLON TANIIGAA DEMJIJ B.AA adgiin shaaruudiig ilchleed uguurei . Bolovcrolgui humuujilgui hun mongold gants. Ter ni manai ENHBAYAR gesen geluu.

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.72.245.207

ОРОХ Ч ОРЧИХЛОО ШҮҮ. ХЭДЭН ЮМ ЧИРЭЭД ОРЛОДОО

Avatar

Гунгаа 2019-03-20 150.129.142.149

Энэ хун одоо заримхумуусийн булхайг илчлэх хэрэгтэй шуу дээ харин тэр байцаагч нар нь буруу тийш нь явуулахгуй гэх баталгаа алга даа иймд итгэлтэй хунтэйгээ очих естой шуу амжилт хусье

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.179.25.16

Оймс нь ахиад гозолзох вий.

Avatar

хэхэ 2019-03-20 58.108.22.92

3 САЯ ХҮНИЙГ 10 ГАРАН ЖИЛ МАЛЛАСАН ЮМ ЧИНЬ 3 БАЙЦААГЧИЙГ БОЛ АМ НЬ АР ДАГЗАН ДЭЭР НЬ ГАРТАЛ МУНХРУУЛЧИХ БАЙЛГҮЙ ДЭЭ...

Avatar

N: 1 ХУЛГАЙЧ ТАРВАГА !!! 2019-03-20 202.126.89.176

ХҮЗҮҮГҮЙ ЛУЙВАРЧИН МОНГОЛЫН N:1 ХУЛГАЙЧААР ТОДОРЧ БАЙНА !!! УЛСЫН ФОНДНЫ ЗУРАГ ХҮРТЭЛ ХУЛГАЙЛНАА !!! АРАЙЧ ДЭЭ !!! ШИВШЭГ !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

Zipdaa 2019-03-20 49.0.212.192

ЭНХБАЯРЫН БУУНЫ НОХОЙ МИНЬ ЧИ ЭНХБАЯР ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛЖ ЧАДААГҮЙД 10 ДАХЬ ЖИЛДЭЭ БООЖ ҮХЭХ ГЭЖ ТАЧААДАЖ ЯВАА БИЗ ДЭЭ, ҮХЭЭЧ ЗИДПАА МИНЬ

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.9.42.25

М.ЭНХБОЛДЫН БУЛХАЙГ ИЛЧИЛ

Avatar

Зочин 2019-03-20 176.10.99.200

Тарвага өөрийн 100 хувь мэдлийн news.mn сайтад дуртай үедээ нэвтэрч өөрийн шүүмжилсэн коментуудыг устгаад, өөрөө өөртөө баахан лайк дараад ёстой нэг эргүүтэж банйна. “Айсан хүнд аргал хүртэл хөдөлнө” гэж. Энэ тоглоомын news.mn ядаж нэвтрэх пассаа өөрчилж энэ мэтийн тэнэглэлээ зогсоо!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж