"Залуус аа, зээлээс бүү ай, би бол хариуцлагатай зээлдэгч" | News.MN

"Залуус аа, зээлээс бүү ай, би бол хариуцлагатай зээлдэгч"

"Залуус аа, зээлээс бүү ай, би бол хариуцлагатай зээлдэгч"

"Залуус аа, зээлээс бүү ай, би бол хариуцлагатай зээлдэгч"

УИХ-ын гишүүн Ж.Энхбаярын 100 хувь эзэмшдэг "Газар Буудай" ХХК ЖДҮХС -гаас 2018 онд 950 сая төгрөгийн зээл авсан нь баримтаар нотлогдсон билээ. Тэрбээр уг асуудалд өнөөг хүртэл тодорхой байр суурь илэрхийлээгүй ирсэн. Өнөөдөр тэрбээр сэтгүүлчдэд дараах тайлбарыг өглөө.

-Зорилтот иргэдэд очих ёстой  ЖДҮХС-гаас таны эзэмшдэг компани зээл авсан асуудалд та албан ёсоор байр сууриа илэрхийлнэ үү?

-Би бол хариуцлагатай зээл авсан. Зээлийг хариуцлагатай төлдөг. Ажлын байр бий болгох гэж, улс орондоо татвар төлөх гэж, баялаг бүтээх гэж зээл авдаг. Энэ бүхэн нь Ж.Энхбаярын төлсөн татвараар илэрнэ. Ж.Энхбаярын Хувь хүний орлогын албан татварын сүүлийн таван жилийн дүнг нь та нар аваад үзээрэй. Ж.Энхбаяр гэдэг хүн жилд 300-400 сая төгрөг  Хувь хүний орлогын албан татвар гэж хувиараа улсдаа төлж байгаа. Монгол Улсын хамгийн шилдэг татвар төлөгч иргэн. Ж.Энхбаярын хувьцаат аж ахуйн нэгжүүд сүүлийн 20 жил тасралтгүй тэрбум төгрөгийн татвар төлж ирлээ. Үүнд хугацаа хэтэрсэн зүйл байхгүй. Би олон олон ажлын байр бий болгож, орон нутагт шинэ үйл ажиллагаа нэвтрүүлж байна. Залуучуудаа зээл гэдгээс битгий ай. Зээл зорилготой байх ёстой. Зөв зүйл хийх ёстой, энэ бол муу зүйл биш шүү дээ. Зах зээлд хүн бүхэн зээлээр амьдарч байна. Харин зээл аваад түүгээрээ машин авч унавал буруу. Зээлийг ажлын байр бий болгоход, тоног төхөөрөмж авах, улс орондоо хэрэгтэй зүйл бүтээхэд зориулах ёстой.

-Бас та Мал хамгаалах сангаас зээл авсан байсан. Зээлээ төлж барагдуулсан уу?

-Хөдөө аж ахуйн чиглэлээр манай нэг компани бий. Гэхдээ нарийн ширийн ажиллагаанд нь би оролцоод байдаггүй. Ямар ч байсан холбоотой зээл байхгүй юм билээ. Тухайн үедээ авсан,  төлсөн зүйл бий. Мал хамгаалах сангаас зээл авсан эсэх талаар тодруулсан, компаниа өөрөө хөрөнгөө гаргаад, цэвэр цусны малыг өөрсдөө оруулж ирснийг нь Мал хамгаалах сан энэ малыг Монгол Улсад хэрэгтэй тул бид бас авна гээд мөнгө өгсөн юм байна. Энэ саналыг нь манайх авахгүй гээд буцаагаад мөнгийг нь төлсөн ийм л зүйл юм билээ. Эсрэгээр нь ойлгоод байгаа юм л даа, Ж.Энхбаяр зээл авсан юм биш, Ж.Энхбаярын эзэмшдэг компани өөрийнхөө хөрөнгөөр оруулж ирсэн, үүнд улс төрийн мушгиа орж байгааг та нар ойлгоорой. Та нар газар дээр нь очиж хараарай.

-Боловсролын сангаас авсан зээлээ мөн төлөөгүй байгаа гэдэг нь үнэн үү? 

-16 жилийн өмнөх үйл явдал. Та нар шиг залуу байсан үе. Энд нэг зүйл Боловсролын зээлийн сан 60 хувьтай ашиглагддаг. Харин үлдсэн 40 хувь ашиглагдахгүй байна. Учир нь Монгол Улсын үе үеийн төр тэр дундаа ХХ зуунд манай улс олон зуун залуучуудаа зээлийн хөрөнгөөр ОХУ болон Зүүн европын улсуудад сургаж байсан. Энэ нь улс орондоо том бүтээн байгуулалт бий болгосон, боловсон хүчнээ бэлтгэсэн бодлого байсан. 1990 оноос хойш тэр бололцоо санхүүгийн хувьд хязгаарлагдсан ч тасралтгүй дээд боловсролыг дэмжих зээлийн санг ажиллуулж байсан. Гадаадын их, дээд сургуульд бакалавр, магистрт суралцах нөхцлийг хангасан залуучуудад санхүүгийн дэмжлэг үзүүлж ирсэн. Гэхдээ үүнийг тодорхой гэрээ, үүргийн дагуу олгодог. Би тэр хөтөлбөрт нь хамрагдаж, мастер цол хамгаалсан. Гэрээнд заасан үүргийн дагуу үүргээ бүрэн биелүүлсэн.

-Танд эрүүгийн хэрэг үүсгэн яллагдагчаар татах тогтоол гарсан гэсэн мэдээлэл бий? 

-Тийм зүйл байхгүй. Та нар битгий сургаар ярь. Бодитой ханд. У.Хүрэлсүхийн Засгийн газрыг огцруулах гээд улс төр болгоод нэлээд шуугилаа. Одоо аяндаа ус, тос нь ялгараг. Цаг хугацаа харуулна. Хуулийн байгууллага ажлаа хийгээд дуусаг. Хуулийн байгууллага надаас тодруулга авсан. Намайг  гэрчээр байцаасан. Бүх мэдүүлгийг би үнэнээр нь өгсөн.

-Та өмнө нь  сайн дураараа бүрэн эрхээсээ татгалзаж шалгуулахад бэлэн гэдгээ хэлж байсан, одоо ч энэ байр сууриндаа хэвээр биз дээ? 

-Ж.Энхбаярыг тусгаарлаж шалгах хэрэгтэй гэвэл бэлэн гэдгээ хэлсэн. Учир нь би итгэлтэй байгаа. Энэ бол салбар яамны салбар төсөл. Манайх ил тод нээлттэй шалгаруулалтад оролцож барьцаа хөрөнгөө тавьж авсан зээл. Ялсан төсөл нь амжилттай хэрэгжсэн. Ийм л зүйл. Энд Ж.Энхбаяр хууль зөрчиж хулгай хийж аргалсан юм байхгүй. Хөдөө аж ахуйн салбарын төслийг дэмжихгүй юм бол Хөдөө аж ахуйн яам өөр ямар төсөл дэмжих юм бэ. Тиймээс би энд итгэлтэй байгаа.

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
53
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ХахаХаха
7
БурууБуруу
3
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

147 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

irgen 2019-03-20 66.181.170.162

Tsagaandaa garsan luivarchin !!!

Avatar

HIT 2019-03-20 43.228.131.11

JDUchin xulgaich

Avatar

Үзэн ядагч 2019-03-20 103.229.121.52

Өмнөөс нь ичиж үхлээ

Avatar

Залуус. 2019-03-20 59.153.115.231

Чи хариуцлагатай зээлдэгч биш. Чи залуусаас боломжийг нь хулгайлсан новшийн ялзарсан хог.

Avatar

Хулгайч, худалчаааа 2019-03-20 59.153.112.233

Жилд 3% хүүтэй зээлээс угааасаа хэн айдаг юм. Бид жилд 30-60% хүүтэй зээл авдаг учир айдаг юм. Жилд 1 тэрбумын татвар төлдөг байж ЖДҮ эрхлэгч мөн үү? Анхны шалгуурт нь тэнцэхгүй, мултрах компани, энэ хулгайчийн эр мэдлийн нөлөөгөөрзээл авсан байж таарнаа даа?

Avatar

жууб 2019-03-20 66.181.165.21

Би бол хариуцлагатай зээл авсан. Зээлийг хариуцлагатай төлдөг. гэнүү таныг УИХ-д зээл аваадах гэж сонгоогүй. Олон баялаг бүтээгчдэд зээл олго гэж суулгасы. Өөрөө харин идээд суугаад байсан байжээ

Avatar

ЖАДАМБАА ГЕНЕРАЛЫН ХҮҮД 2019-03-20 202.179.26.188

ААВААРАА ТӨСӨӨЛЖ БОДООД ӨӨРИЙГӨӨ НЭГ ЖИШЭЭРЭЙ. ААВ ТАНЬ ИЙМ АЛДАА ГАРГАСАН БОЛ ЭР ХҮН ШИГ Л БАЙХ БАЙСАН ЧИ Ч НАМАА ХАМГААЛААД ӨӨРИЙГӨӨ ХАМГААЛААД ЭНДЭЭС ГАРЧИХНА ГЭЖ ТООЦОЖ Л ДЭЭ... ИНГЭЖ ГАРАХГҮЙ ЭЭ. ЭНХБАЯРАА БҮГДИЙГ 00 ТЭГЭЭС ЭХЛЭХ НЭГ Л АРГА БАЙНА. ЧИН ШУДРАГААР ХЭРГЭЭ ХҮЛЭЭ. МОНГОЛЧУУД АРМИЙНХАН ЭЦГИЙГ ЧИНЬ ХҮНДЛЭЭД ЧАМАЙГ БАС ТЭР ДАЙНЫ ЭР БОЛОВ УУ ГЭЖ СОНГОДГООС БИШ_ ИЙМХЭН ЧЯЦГА БАЙСАНГ ЧИНЬ МЭДСЭН БОЛ ҮХСЭНЭЭ ХИЙЖ СОНГОХОВ ДЭЭ...

Avatar

ЭЦЭГ ЧИНЬ ИЙМ Ч ЭР БАЙГААГҮЙ Л ЮМ ДАА 2019-03-20 202.179.26.188

ЖАДАМБАА ГЕНЕРАЛЫН ХҮҮ МИНЬ _ ОДОО БОЛЬЖ ҮЗ. САЙН ЭЦГИЙН НЭРЭЭР САЙН САЙХАН АМЬДАРЛАА. 2 ИДЭХГҮШЙ ХООСОН ХОНОХООРГҮЙ БОЛОО БАЙЛГҮЙ. ЗЭЭЛЭЭ АВААД ЦААШАА ЯВЖ ҮЗ. УЛСТӨР ОЛОН НИЙТ НАМ ЗАСАГ ГИШҮҮНИЙ АЖЛУУДАА ӨГӨӨД ЗЭЭЛЭЭРЭЭ БИЗНЕСЭЭ Л ХИЙ. АРД ТҮМНЭЭ ХУУРЧИХНА ГЭЖ БҮҮ СЭТГЭ. ҮНЭНЧ ШУДРАГА БАЙЖ СУР.

Avatar

зочин 2019-03-20 202.21.100.210

ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮН СОНГОХ СОНГУУЛЬД МАНАЙ БЗД-ЫН 26-Р ХОРООНД ХОЁР ДАЖГҮЙ УЛС ТӨРЧ ӨРСӨЛДСӨН ЮМ ҮҮНД /ЭНХБАЯР, БОЛОР/ АРАЙ ШУДАРГА ЗҮЙЛ ЯРИАД БАЙХААР НЬ ЭНХБАЯРЫГ СОНГОСОН, ГЭТЭЛ ИЙМ ХУМСАА НУУСАН МУУР БАЙСНЫГ МЭДСЭНГҮЙ.

Avatar

Зочин 2019-03-20 66.181.186.171

Энэ мөнгө хүүлэгч даварчээ.Эцгийн явдлын сайн нь ч муу нь ч үр хүүхдэд хамаагүй гэдэг.

Avatar

Зочин 2019-03-20 103.229.123.136

ЗЭЭЛЭЭС АЙГААГҮЙ, АЛБАН ТУШААЛ АШИГЛАЖ АВСАН ЗЭЭЛЭЭ БУСДАД 11 ДАХИН ӨСГӨЖ ЗЭЭЛҮҮЛСЭН ЧАМААС АЙЖ БАЙНА!!!

Avatar

Zochin 2019-03-20 122.201.22.97

Ard tumen mini songuulid yamar ch une tseneguigeer guij ochij garin usegee zurdagaa bolih heregtei bna shuu,iim nuhduudiig l bayjuulah gej garin usegee zuraad bna shuu dee

Avatar

Zochin 2019-03-20 122.201.22.97

Yasan ichdeggui hun be,bid nar sarin iim huutei zeel avdag,ta tegehed jiliin iim huutei zeel avj bna,tanid iim baga huutei zeel uguud,nadad bol oldohgui bna,ta bol erh darhaaraa iim baga huutei zeel avchidag ain,shudraga es uu

Avatar

zocnin 2019-03-20 69.76.229.35

OLGOI TOLGOIT J ,ENHBAYRAA 3 HAN HUVIIN ZEELTEI MONGO ARD TUMEND 900 N SAE TERBUMAARAA OLDDOG BOL CNAMAAS ILUU UM HIIH BAISAN CNI HARIN IH HURAL DEER YMAA BOLJ TOGLOOD SUUJ BAIDGIIM BNA LEE ZAHIIN BI CNAM SHIG IIM IH MONGO OLDVOL CNAMSHIG YMAA AVAAD TEJEEHED ARD TUMENDEE ASHIGTAI BANKNIIHAA TOLBORIIG OGCNIHOOD NUUR BARDAM YVNADAA NOBSHOO ARD TUMNII HULGAICNAAAAAAAAAAA LUIVARCNAAAAAAAN NOBSHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Avatar

Хүннү 2019-03-20 202.179.25.154

3 хувьтай зээл олож байвал айхгүй авна. Харамсалтай нь " тэр зээл чинь эрхтэн дарга нарт олддог жирийн үйлдвэр эрхлэгчидэд олдохгүй зээл шүү. Тийм л юм бол банкаар дамжихгүй /банк хүүгээ нэмдэг/ бага хүүтэй зээл олго л доо, 50 саяыг авъя.

Avatar

Зочин 2019-03-20 173.66.16.120

Uls turch nertei shiren nvvrtei hulgaich. Etseg ni ch yalgaagvi iim l yum baisan baij taaraa!

Avatar

Zochin 2019-03-20 31.35.91.181

Novchiin bandi tegvel biznesee hiihgui yah gej uls turd orsiin be

Avatar

Zochin 2019-03-20 122.201.22.97

Yaag unen

Avatar

Жадамбаа генералын ЭНХБАЯР 2019-03-20 49.0.212.192

ТА НАРЫН 2016 ОНД ҮХЭН ХАТАН ӨМӨӨРЧ ГАРГАЖ ИРСЭН МАН НАМ ЧИНЬ ШҮҮ ДЭЭ, ОДОО ЯАЯ ГЭХЭВ, ЗАЯА ЧИНЬ ТЭР ДЭЭ

Avatar

irgen 2019-03-20 64.119.22.72

Ter zeel chinii chamd oldood bidend oldohgui l bnshdee.Olddoh bol chamshig awaad l ajillad l tuluud l yawmaar bh um.Ya nar ongeed terbumaar ni awchihaar ard bid hetsuu bna.

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.179.27.102

Чамайг уншихгүй байхаа. Гэхдээ үнэн.

Avatar

Больж үз 2019-03-20 66.181.184.40

3% хүүтэй зээлээс бол хэн ч айхгүй шд. Ийм зээл авбал би ч гэсэн хариуцлагатай л төлнө.

Avatar

Зочин 2019-03-20 103.26.193.21

аргагүй гаршсан хулгайч, архагшсан гэмт хэрэгтэн шиг мэдүүлж байх чинь вэ хөөе. Төрийн нэр барьж улстөрч нэр зүүсэн муусайн луйварчингууд нэг иймэрхүү уран гоё гингэнэтэр улилддаг болчихоод байгаа юм даа

Avatar

Зочин 2019-03-20 139.5.217.18

Энэ пиздаг юун дахиж сонгох, бүрэн эрхийг нь түдгэлзүүлээд шоронд хийх естой шдээ. Энэ лаларын үгүй хийсэн ЖДҮ-ийн зээлийн боломжийг хэзээ ч эргүүлж авч чадахгүй шүү дээ бид :(

Avatar

Зочин 2019-03-20 66.181.180.30

АСУУДАЛ ӨӨРӨӨР ТАВИГДААД БАЙГААГ ЭНЭ ЭРХЭМ ГИШҮҮН ОДОО БОЛТОЛ ОЙЛГОХГҮЙ ОЙЛГОХГҮЙ БАЙГАА ЮМ УУ, ЭСВЭЛ АДРААД БАЙГАА ЮМ УУ. ЭНГИЙН ИРГЭНД ОЛДОДГҮЙ ХАМГИЙН ЗӨӨЛӨН /ХҮҮ БАГА/ ЗЭЭЛИЙГ ЭРХ МЭДЭЛ, АЛБАН ТУШААЛАА АШИГЛАЖ АВСАН ГЭДЭГТ Л АСУУДАЛ БАЙГАА ЮМ.

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.9.42.185

Нээрээ одоо харсан чинь шал тэнэг царайтай тэнэг эр байжээ

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.179.26.4

Bitgii huts muu hulgaich mini..

Avatar

Зочин 2019-03-20 66.181.177.210

Овоо эх оронч гэж боддог байлаа их ч итгэж сонсож дэмжиж бахархаж байсан юмсан. тэгсэн юу гэнэ вэ улс төрчид бол зүгээр л инээж байгаад хүн алдаг алуурчид юм байна.ерөөсөө итгэж болдоггүй юм байна.энхбаяраа ингэж эргүүтэхийн оронд би ийм хөнгөлөлттэй зээл олдох их хэцүү гэдэгийг сайн ойлгоогүй гэсэн бол арай үнэмшилтэй .тэгээд уучилал эрсэн бол монголчууд бид тийм хатуу хүмүүс биш.харин чи сая гал дээр тос асгачихлаа.

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.126.89.53

Хамгийн шударга улс төрч гэж итгэж байлаа. Хамгийн мундаг жүжигчин байжээ

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.126.89.53

Хамгийн шударга улс төрч гэж итгэж байлаа. Хамгийн мундаг жүжигчин байжээ

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.126.89.53

Хамгийн шударга улс төрч гэж итгэж байлаа. Хамгийн мундаг жүжигчин байжээ

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.126.89.53

Хамгийн шударга улс төрч гэж итгэж байлаа. Хамгийн мундаг жүжигчин байжээ

Avatar

zochin 2019-03-20 66.181.161.101

Manaih uhernuudde ner ugch duuddgiin neg muu durgui huregsen ulaan uher baidgiin uurt ni tejeel uguud baihad busdiin tejeelruu dairaad terendee neg saihan nertee bolloo

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.9.42.185

Хахахаха

Avatar

Gan 2019-03-20 64.119.17.30

Hurelsuh Jenko Ziko Oyunerdene Ayursaihan Bold Batzandan bugd ard tumnii doromjilj bna Ene ch Arai dendnee Ard tumniig hooson sragaan staas gej boddog bololtoi

Avatar

Зочин 2019-03-20 59.153.113.93

Баян нэг шуурганд гэдэг юм даа

Avatar

Зочин 2019-03-20 66.181.177.210

Яамар их итгэж байлаа.тэгсэн чинь одоо ард түмнийг доромжилж байна.тэнэг гэж бодоо юу ?

Avatar

зочин 2019-03-20 150.129.140.239

ЖДҮ-чид улс төрөөс зайл. Ичиж амьдар. Та нарыг ард олон үзэн ядаж байгаа.

Avatar

Иргэн 2019-03-20 150.129.140.239

Наанаа шударга царайлсан, цаанаа ядарсан ард түмнийхээ боломжийг хулгайлсан улс төрчийн нэг бол энэ залуу. Ийм амьтдыг дахин төрд бүү хавьтуул. Үүнийг дэмжиж байгаа намыг ч бүү дэмж гэж уриалмаар байна.

Avatar

zochin 2019-03-20 182.160.32.94

enkhbayariin amiig barih geed argaa barj baih shig bnaa

Avatar

Baildagch 2019-03-20 122.201.22.184

...aisan ch yum alga l daa. Yaval tani shig baga huutei zeel avyadaa geed udriin bodol shuniin zuud l baina l daa. Televizeer zuvlulguu uguucu guijiinee.

Avatar

йы 2019-03-20 202.179.24.92

зээл авч болно гэхдээ илтэд хөнгөлөлттэй, зөвхөн өөрийн ажил албан тушаалын хүрээнд олж мэдэж болох мэдээллийг ашигласан эсвэл түүгээрээ далимдуулан зээл авчихаад байгаа чинь л буруудаад байгаам шдэ. Арилжааны банкнаас ардуудтай зэрэгцээд жилийн 20 хувийн зээл аваад явсан бол энд хэн ч таныг буруутгахгүй. бас би бараг мэдэхгүй гэх шахуу хандлагатай. яана даа яана. ядаж ичдэг улаан нүүртэй болоосой.

Avatar

zochin 2019-03-20 59.153.114.26

XAXAXAXA ENE ZUUNII SHILDEG ONIGOO

Avatar

ZOCHIN 2019-03-20 66.181.177.96

TENEG YUM YARIHAA BOLI DOO. AIHGUI ZEEL AVAH GEHEER TA NAR HUSCHIHAAD BGAA YUM BISH UU. HAIRAN SAIKHAN AAVIIN NER, CHAAVAAS.

Avatar

Зочин 2019-03-20 103.212.116.56

овоо тэнэг гар юм аа, эцэг бас ийм вакуумжсан тэнэг бсн бх даа бодуул

Avatar

Зочин 2019-03-20 45.56.141.94

Zeel avch bolohgui zuilgui. Gol ni huuliin daguu materialaa unen zov burduuleed avsan uu gedeg k baigaa. Tegsen bol zeelee tolood yavsan huniig harluulah shaardlagagui

Avatar

Khuvalziig khagal 2019-03-20 139.5.217.38

Khogiin muu Toriig Shimegch Khuvalts bna daa! Buudai tarina gej ulsaas Dizele zeeleed avchikhna, namar muu budaagaa ulsad shakhaad bas ursmshuilsl avchikhna! Ulsiin ykhriig bas zeel nereer avchikhna! JDY gees zeel avaad Gazarpartners BBSB geeree 40 % iar khyylchikhne! Shoron bagadsan khuvalz bna daaaa! Yakh uu? Mongoloos garalgyi Gollandiin master khamgaalsan geed bssn bas ulsaar tolyylchikhsen!!!???teriigee ch toldoggyi? Tegsen khernee khadgalamjindas 5 terbumtai gejuga? Zarim yaj amidraad bnaa

Avatar

Zochin 2019-03-20 150.129.140.132

Hamgiin hvndeldeg gushvvn yumsan

Avatar

Зочин 2019-03-20 150.129.140.157

МАН-ЫН МАФИЖСАН БҮЛЭГЛЭЛИЙН ЭНЭ ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧДЫГ ЗҮГЭЭР ХАНАНД ЗОГСООЖ БАЙГААД БУУДЧИХ ЮМСАН ! МЭДЭЭЛЭЛД ОЙРХОН ТӨРИЙН ӨНДӨР АЛБАН ТУШААЛАА АШИГЛАН НӨЛӨӨЛЖ МОНГОЛЫН ЖИРИЙН ЖИНХЭНЭ ЖДҮ ЭРХЛЭГЧДИЙГ БИЙ БОЛОХ ӨСЧ ДЭВЖИХИЙГ ХААЖ ТЭРБУМААР НЬ ЦУСАЛЖ ХҮҮЛЧИХЭЭД ДОРОМЖИЛООД ТАВЛААД ИНЭЭЦГЭЭЖ БАЙНА !!!! ЗАЙЛЦГАА!!!!

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.9.44.167

zeelee tulsun bol hamaa baijuudee jenco 280 say dollar shaachaad guldiigeel baijil bainsht

Avatar

H 2019-03-20 139.5.217.38

Ene ogor chini shal T1 sda yu? Esvel khyn doromjlood bgam uu?

Avatar

Bold 2019-03-20 1.235.7.138

Aab in tsergiin Angi shaasan hun said baihdaa oroo jidu shaasan deer bas surgaltiin tolboroo bas toroos shaasan Yasan shaaj handgui hulgaich be ta nar buh nasaaraa ur udmaaraa hulgai shaahaaas aa iccheechee gavya bauguulsan yum shig yariltslaga ogood ybj bdag duurtsen shaaltuur lalar be Ene hulgaich chin Harin

Avatar

Зочин 2019-03-20 64.119.21.140

Chi tom gruopiin ezen bj jilii 3 huviin huutei , jijig biznes hiideg humuusiin ami taria bolson zeeliig alban tushalaa ashiglaj avsn. Engiin ard irgeded ter chini olddoggui yum. Bid nart jiliin 30, 40 huviin huutei l mungu olddog ternees tgd aihgui bh hereguu. Ene chini harin daajignachihdag hunuu.

Avatar

Зочин 2019-03-20 173.66.16.120

JDY-chid tsagaan daa garlaa,ichih aihaa martlaa.\n20 ond tsum ner devshinee, T1 mongolchuud songonoo, harj l baigaarai!

Avatar

Zochin 2019-03-20 64.119.18.181

Jiliin 3 huviar bodoj ugvul avii ta tegj hulgai hj avsan bizde.

Avatar

Иргэн 2019-03-20 64.119.17.18

Зүй нь сэтгүүлчид цуглуулаад ард түмэн, сонгогчдод хийсэн ажлаа тайлагнах ёстой бусуу, гэтэл сангуудаас авсан зээлүүдээ бахархалтайгаар тайлбарлаад сууж байдаг, энэ улс тѳрчид арай л дэндэж байна даа, энэ хүний ухаан, санаа нь бүрмѳсѳн сохорчээ, мастераа хамгаалсан гэдэгт итгэхгүй байна.

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.126.89.152

муу новшнууд чинь бүр цагаандаа гарчихжээ.... ёстой өөдгүй ладар юмаа. за яахав ард түмэн та нартай хатуу тооцоо хийх цаг үе бий байхаа !!! зайлшгүй

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.9.42.24

Хямд зээл юу байна түүнийг бүгдийг нь ичих булчирхайгүй хуссан байна лээ дээ

Avatar

Нутаг нэгтэн 2019-03-20 66.181.184.82

Чам шиг 3 хувийн зээл авдагч болоосой, байрны зээлийн хүүд алуулж байхад, чи ард түмний төлөө зээлийн хүүгээ багасгаж чадах уу, Чадахгүй лдээ, бүүрч хүсэхгүй, Баянзүрх дүүрэг дахиж сонгохгүй ээ

Avatar

Зочин 2019-03-20 66.181.184.82

Чам шиг 3 хувийн зээл авдагч болоосой, байрны зээлийн хүүд алуулж байхад, чи ард түмний төлөө зээлийн хүүгээ багасгаж чадах уу, Чадахгүй лдээ, бүүрч хүсэхгүй, Баянзүрх дүүрэг дахиж сонгохгүй ээ

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.21.106.165

ter surgaltiin tolboroo yadaj tolooch baliar amitan be

Avatar

Зочин 2019-03-20 64.119.25.44

shaadag pizda ve golgiig ipotek 100 sayaiin zeel avahuulaad 20 jiliin daraa 220 saya bolgood tulno geed helbel booj uhende nohoin golog

Avatar

zochin 2019-03-20 202.70.47.186

Gemgyi tsarailahaa bolidoo tanii ygend itgeh hyn nhgyi bolson. Uls tur bol JDY bish shyy bye

Avatar

Шинжээч 2019-03-20 66.181.186.114

ЖДҮ-ээс хүүгүй луйвар, хулгай хийж, тэрийгээ бусдад өндөр хүүтэй зээл болгож битгий шах , Энхбаяр аа!

Avatar

Зочин 2019-03-20 66.181.188.184

3%ИЙН ЗЭЭЛЭЭ ЗАЛУУЧУУДДАА ОЛООД ӨГЧИХ ЭНХБАЯРАА !!!! ИЙМ МӨНГӨ АРД ИРГЭД ЧИНЬ ОЛДОХГҮЙ БАЙНА. ТЭГЭЭД БАС БИТГИЙ АЙ ЧГЭХ ШИГ ...\n ӨӨРСДӨӨ АВЧХААД ИНГЭЖ ДОРОМЖИЛЖ БАЙГААМДАААА

Avatar

хук 2019-03-20 202.126.89.77

жинхэнэ ЖДУ чин, жинхэнэ луцварчин шаадаг гар?

Avatar

БҮХ ЖДҮЧИН ГИШҮҮД 2020 ОНД ДАХИН СОНГОГДОХГҮЙ 2019-03-20 103.212.118.205

Монголчууд ЖДҮЧИН нарыг үзэн ядаж байгаа. Энэ ганц 201 8 оны ил тод болсон ЖДҮЧИД. Анх ЖДҮХСанг Бадамжунай байгуулсан 2009 оноос хойш жил бүр ЖДҮгээс хүүгүй зээл авч эргэн төлөөгүй өчнөөн УИХ гишүүд, улстөрч ллрууд байна.

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.72.245.207

ХЭН Ч АЙХГҮЙ АВАХ 3% ХҮҮТЭЙ ЗЭЭЛИЙГ НЬ ШААЧИХААД 30% ХҮҮТЭЙ ЗЭЭЛИЙГ АЙХГҮЙ АВ ГЭЖ ДААПААЛААД БАЙГАА ЮМ УУ ДОРОМЖЛООД БАЙГАА ЮМ УУ?

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.126.89.78

Goy shaajee.

Avatar

Зочин 2019-03-20 66.181.160.6

ТА нарынЖДҮ бол албан тушаалын гэмт хэрэг юуун зээл

Avatar

Зочин 2019-03-20 122.201.24.238

Зээлээс айсан хүн байхгүй. Харин та нар авчихаад бидэнд олдохгүй бна. ӨӨРӨӨ ТАВЛААД БНА УУ? ЯАГААД БНА.

Avatar

ЯДАРСАН АРДУУДАА ТАВЛААД БАЙНА УУ?! 2019-03-20 58.108.22.92

МОНГОЛЫН ЯДАРСАН ЖИНХЭНЭ ЖИЖИГ ДУНД ҮЙЛДЭРЛЭГЧ НАРЫГ ГУТААН ДОРОМЖИЛЖ БАЙХ ШИВ ДЭЭ?! ЭНЭ ХҮН ЭРҮҮЛ ҮҮ?!

Avatar

kkkk 2019-03-20 66.181.176.207

Chamd oldson zeel manid oldvol aihgui shdeeee

Avatar

Зочин 2019-03-20 23.242.48.189

Ene hulgach pizdag ingeed hutsaj bhad n araas n hen negen undguur shaahgui. Unen basamjilj bnaa humuusiig.

Avatar

Зочин 2019-03-20 223.33.165.222

novsh ooroo baga huutei avchaad 30 huvitai zeeleed. chinii ajliin bairand bool bolsnoos olon zaluus ter zeeliig chin avaad buteen baiguulalr oorsnoo hiih bailaa. novsh chin.

Avatar

Зочин 2019-03-20 66.181.161.48

Новш чинь Yхэр болж сонгогчдоо доромжилно, ЖДУ-гээс хулгайлж ард иргэдийг доромжилдог овоо муу сахандай бухан бяруу болжээ! Ядаж дуугай бж ичих булчирхайтайгаа харуулж ч чаддаггуй новш байна. ЖДУ-гийн асуудал мартагдлаа гэж моорч байгаа бм байхдаа

Avatar

Zochin 2019-03-20 202.131.225.197

3%-iin huutei zeel 30%-iin zeel hoyoriin hoorond ih zuruu baigaa l daa. Ard tumniihee amidraliig oilgodoggui, basamjilsan ungu ayastai baigaa ni haramsaltai. Uul ni gaigui hun gej bodoj baisan yum.

Avatar

Зочин 2019-03-20 176.10.99.200

Тарвага өөрийн 100 хувь мэдлийн news.mn сайтад дуртай үедээ нэвтэрч өөрийн шүүмжилсэн коментуудыг устгаад, өөрөө өөртөө баахан лайк дараад ёстой нэг эргүүтэж банйна. “Айсан хүнд аргал хүртэл хөдөлнө” гэж. Энэ тоглоомын news.mn ядаж нэвтрэх пассаа өөрчилж энэ мэтийн тэнэглэлээ зогсоо!

Avatar

Irgen 2019-03-20 66.181.170.162

Shaaldaa pizdaa mini ee !!!

Avatar

Зочин 2019-03-20 112.72.11.104

Энэ луйварчин шиг нэг сангаас авсан зээлээ нѳгѳѳ сангаар нь нѳхчихдѳг бол зээлээс юунд нь айхав. Цагаандаа гарчихсан ломбардчид юмаа.

Avatar

Зочин 2019-03-20 64.119.17.82

Zeelduulegch shdee

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.55.188.46

Энэ хүнийг яагаад Ерөнхий сайд болгоогүй юм бол гэж бодсон чинь төр түмэн нүдтэй л юм бна УИХГ насаараа байх юм шиг даналзаж байх шив дээ

Avatar

Зочин 2019-03-20 64.119.17.82

Talh Ganhuyag shig uuriin karertaa tseg tavichihlaa daa.Duugai baival deer bsn yum.humuus teneg bishee.odoo hoshin shig onigoonii ezen bolloo doo

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.21.118.138

Даанч залууст жилийн 3 %-ийн хүүтэй зээл олдохгүй л дээ. Хариуцлагатай зээлдэгч, сайн татвар төлөгч байж болно. Гэхдээ жилийн 24%-ийн хүү, жилийн 3%-ийн хүүтэй зээлийн хооронд асар их буюу 8 дахин их хүүний зардлын зөрүү байгаад жирийн иргэд бидний дургүйцэл төрөөд байгаа юм. Шударга бай. албан тушаалаа ашиглаж бизнес хийхээ больцгоо. Уг нь их хүндэлдэг байсан, одоо бол харах, сонсохоос ч дургүй хүрдэг болсон.

Avatar

хулгайч 2019-03-20 202.72.247.14

жадамбаагын хулгайч

Avatar

Зочин 2019-03-20 64.119.16.164

Маш том доромжлол байна даа.ХҮМҮҮСИЙГ ЗҮГЭЭР Л ЦААС ГЭЖ БОДДОГ, ТЭР ЦААСАН ДЭЭР ЮУ Ч БИЧИЖ БОЛНО гэж боддог хүн байна. ГЭХДЭЭ ЭНЭ ХҮНИЙ БУРУУ ГЭХЭЭСЭЭ СОНГОГЧ БИДНИЙ БУРУУ ШҮҮ ДЭЭ. Жадамбаа генералыни хүү гээд л энэ нөхрийг голд уу армийнхан саналаа өгөөд байгаа л даа.

Avatar

иргэн 2019-03-20 202.179.26.38

ер нь энэ Этгээд Зээл аваад Муриад сурчихсан Этгээд байна дөө Хар Залуугаасаа л Боловсролын Зээл аваад л өгөөгүй энэ цаг мөчөөс эхлээд энд тэндээс Зээл авч муриад яваад болоод байтал Гайтай ЖДҮ-ын Зээлнээс болж хамаг Булхай Луйвар нь илэрч дээ Эд нарын Баян гэж юу байх Татвар төлөгч Бидний мөнгыг Луйвардаж аваад тэрүүгээрээ Баяжиж Хөлжсөн Этгээд

Avatar

Зочин 2019-03-20 59.153.112.130

Чиний оронд өөр мөнгөний боломжгүй толгойтой хүн тэр тэтгэлгээр зээл авч сурсан бол , Чиний оронд хөгжиж байгаа компани зээл авсан бол дээр байсан гэж чамд бодогдохгүй байна уу, чи л лав тэр тэтгэлгийг толгойгоороо авч чадахгүй тэр үнэн, ичиж амьдар арчаагүй байна шүү, хүний нэр төр гэж байна даа харамсаж байа шүү...

Avatar

Зочин 2019-03-20 182.160.1.177

Новшийн луйварчин худлаа шааж байна. Хуулиараа бол 8 жилийн ялтай хэрэг үйлдсэн пиздук.

Avatar

зочин 2019-03-20 202.131.230.70

ямар заваан худлаа ярьж байна аа. ЖДҮ -гийн зээлээр Ферм байгуулсан гэж байсан сая малын сангийн зээл ярихаар тэрийгээ хийсэн болж байх чинь. Манай ард түмэн итгээд тэнэгтээд л байж байг дээ

Avatar

h*** 2019-03-20 49.0.212.192

ТА НАРЫН 2016 ОНД ҮХЭН ХАТАН ӨМӨӨРЧ ГАРГАЖ ИРСЭН НАМ ШҮҮ ДЭЭ, ЗАЯА ЧИНЬ ТЭР ДЭЭ

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.21.106.130

Авч болох бүхнийг л авч дээ. \nЭнхбаяр чинь түрүүчийн засгийн газрыг огцруулахад гол үүрэг гүйцэтгэсэн дээ. Шагналаа авсан нь илэрхий. Ардаа хамгаалалттай болохоор ингэж бардам байлгүй яахав

Avatar

Зочин 2019-03-20 112.72.11.103

Бид нарт зээл аваад өгчих

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.179.25.204

Царай зусийг нь хардаа унэн дээрэлхуу сэжгийн шунаг царай жинхэнэ шодрогос царай гэж энийг хэлнэ шуу дээ

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.55.188.37

бид зээлээс биш,зээлийн хүүнээс айдаг юмшдээ,та ч яаж мэдхэв дээ

Avatar

Ц. Энхбаяр 2019-03-20 124.158.110.101

Уг нь таны зөв л дөө даанч бизнес төслөө хэрэгжүүлэх гээд өчнөөн залуус ийм бага хүүтэй зээл авах гээд чадахгүй байгаад л хамаг учир нь байгаа юм. Зээлийн эх үүсвэрийг хангалттай болгоод өгөөрөй дөө ЖДҮ гээс болж бүр олдохгүй болчих бий дээ. Өөр шиг чинь зээл олдоод авсан бол би ч гэсэн хариуцлагатай зээлдэгч байна битгий залуусыг доромжил зээл авах бизнес хийх боломжийг нээж өг өөөөөөөөөөөөөөөөөөөөөөөөөөө

Avatar

Зочин 2019-03-20 66.181.179.142

Ингээд л доромжлуулаад сууж байх юм уу

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.21.106.113

Муу хулгайч чинь одоо юу гэнэ вээ. Ард түмнийг яасан доромжилж байнаа. Өөрийнхөө хадгаламжинд 4 тэрбумыг 15 хувийн хүүтэй хадгалчихаад улсаас 1,2 тэрбумыг хүүгүй авахдаа ичдэггүй хар хулгайч вэ

Avatar

Х Батсайхан БГД-14-р хороо иргэн 2019-03-20 202.131.244.210

Сайн байцгаана уу? Би У.И.Х -ын гишүүн Ж. Эхнбаярын зээлийн асуудлын талаар NEWS.MN ээс уншиж танилцаад маш сайхан сэтгэгдэл төрлөө Монголын олон мянган залуучууд хүмүүст урам өгсөн ярилцлага болжээ хаанас авах ач холбогдолтой биш харин яаж төлөх нь юу хийж чадах нь өнөөгийн залуучуудын гол зорилго болоод байгааг төр засаг маань мэдэж дэмжиж байгаа байлгүйдээ Ж. Энхбаяр гишүүн үнэхээр хүмүүст чадвартайгаа сайнаар илт харууллаа залуучуудаа зээлээс биш юунаас ч битгий айгаарай

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.21.106.113

Чи битгий хуцаад бай. Чи наад хулгайчийнхаа бөгсийг долоогоод хэдийг авдаг юм

Avatar

Зочин 2019-03-20 178.196.67.173

Yasan palidaga gichii ve.

Avatar

ZUgeer busniness hii za yu 2019-03-20 124.158.111.52

Uneheer tsairsan gar. tur bitii bohirduulaad bai

Avatar

zochin 2019-03-20 139.5.217.94

us shigee tsairsan muu golog bn daa ene odoo ard irgeded iim zeel oldohguig medseer baij doromjilood bg yum uu

Avatar

Зочин 2019-03-20 64.119.18.28

Шударга зоригтой мундаг залуу ийм хүнд эрх мэдэл өгч ажил хийлгэх хэрэгтэй дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.9.43.24

JDU zeel bol yah argagui alvan tushaaliin hereg, harin surgaltiin zeel bol zaluudaa avsan tul buruu huuli zurchsun zuil baihgui

Avatar

ЗОЧИН 2019-03-20 103.10.23.6

ЭНЭ ТЭНЭГИЙГ АХИЖ СОНГОХГҮЙ ЮМ ШҮҮ. ИЖИЛ НӨХЦӨЛТЭЙ ЗЭЭЛ АВААД БИЗНЕС ХИЙСЭН БОЛ ЯАХ ВЭ ДЭЭ

Avatar

хуцдаг зивда 2019-03-20 202.126.89.200

Ёстой дээрээс нь даапална. Муу зивда

Avatar

Зочин 2019-03-20 122.201.19.99

тнэг гхэд багадхаар бна. ёстой балиар хүн бсан бна

Avatar

зочин 2019-03-20 192.82.65.120

Доромжлоод, тавлаад байна уу.

Avatar

Зочин 2019-03-20 122.201.19.99

Нэгд тэр зээл чинь жирийн залууд олдохгүй, олдсон ч айхаар хэмжээтэй олдохгүй доромжлоод бгаам уу. Чамтай бид тооцоо хийнэ харж байгаарай чи

Avatar

MGL 2019-03-20 103.229.178.2

Солиорчихсон эр байна даа! Жилийн 3%-ийн хүүтэй зээлийг нь дээрэмдэж хэрэглэчихээд, зээлээс битгий ай гэж даапаалдаг...

Avatar

ЯАЦАРЧИХСАН ҮХЭР ВЭ ЭНЭ ***р ЧИНЬ?! 2019-03-20 175.38.87.92

ҮХЭР МИНЬ БИ БАС 17 АЖЛЫН БАЙР БИЙ БОЛГОЖ ҮНДЭСНИЙ ҮЙЛДВРЛЭЛ ЭРХЛЭХ ГЭЖ 6 ЖИЛ ЗЭЭЛ ХӨӨЦӨЛДӨӨД БАРААГҮЙ, СҮҮЛДЭЭ САРЫН 3,5 ХУВИЙН ХҮҮТЭЙ МӨНГӨ ЗЭЭЛЭЭД БИЗНЕС МААНЬ АШИГГҮЙ БОЛООД ЗОГССОН, ГОЛ НЬ ЧАМ ШИГ ЛЛАРУУД МИНИЙ ОРОН ЗАЙГ ЭЗЭЛЖ ЖИЖИГ ҮЙЛДВЭРЛЭЛИЙН ЗЭЭЛ АВЧ БИДЭН ДЭЭР МӨНГӨ ХҮҮЛЖ АШИГ ОЛСОНД ЧИНЬ ГОМДОЛТОЙ БАЙНА....

Avatar

Зочин 2019-03-20 122.201.21.205

Мэргэжлийн хяналт, гаальд ажиллаж байсан хүн бнлээ тэгэхлээр жинхэнэ хумсаа нуусан professional хулгайч юм бусуу нэг шодоргоёс ярьсан гар

Avatar

ЯАЦАРЧИХСАН ҮХЭРЭ ЭНЭ ***р ЧИНЬ?! 2019-03-20 175.38.87.92

ҮХЭР МИНЬ БИ БАС 17 АЖЛЫН БАЙР БИЙ БОЛГОЖ ҮНДЭСНИЙ ҮЙЛДВРЛЭЛ ЭРХЛЭХ ГЭЖ 6 ЖИЛ ЗЭЭЛ ХӨӨЦӨЛДӨӨД БАРААГҮЙ, СҮҮЛДЭЭ САРЫН 3,5 ХУВИЙН ХҮҮТЭЙ МӨНГӨ ЗЭЭЛЭЭД БИЗНЕС МААНЬ АШИГГҮЙ БОЛООД ЗОГССОН, ГОЛ НЬ ЧАМ ШИГ ЛЛАРУУД МИНИЙ ОРОН ЗАЙГ ЭЗЭЛЖ ЖИЖИГ ҮЙЛДВЭРЛЭЛИЙН ЗЭЭЛ АВЧ БИДЭН ДЭЭР МӨНГӨ ХҮҮЛЖ АШИГ ОЛСОНД ЧИНЬ ГОМДОЛТОЙ БАЙНА....

Avatar

болд 2019-03-20 103.111.68.3

өө бүүр. цагаандаа гарна гэж энэ байх даа.ямар пээдгэр байна аа. бусдын боломжыг хулгайлснаа бүр бахархал болгож байгаа юм байх даа

Avatar

Үнэн 2019-03-20 103.11.193.98

Хэлэх ч үг алга хэн сонгосон юм бол оо? Хүүкийн хамгаалалтанд байгаа хүн дээ.

Avatar

Зочин 2019-03-20 66.181.161.31

Энэ хүний кареер дууссан. Шунаг занг нь ил гаргасан ЖДҮ-д талархъя.\nОдоо бүү шалчигнаад бай.

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.21.111.170

Наад бага хүүтэй зээлийг чи аваад байгаа нь новш байна би авмаар байна даанч өгөхгүй

Avatar

Зочин 2019-03-20 1.235.7.138

Iim tsagaandaa garsan hulgaich nar Mongol tord bgaa bolhoor bid hogjihgui yaduu baigaa yum daa hudlaa naanaa goe yarisan hulgaich Ene lalar enkhbayraa chi zuger uls toroos zailaa odoo chinii uls tor duussan Chamaig songoh hun bhgui ee muu hulgaich min

Avatar

Зочин 2019-03-20 103.229.123.194

ЖДҮХС с ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ БАГА ХҮҮТЭЙ АВЧ ӨӨРИЙН ББСБ р ОРУУЛЖ ӨНДӨР ХҮҮТЭЙ ГАРГАЖ МӨНГӨ УГААСАН АЛБАН ТУШААЛАА ХОРТОЙГООР АШИГАЛСАН ГЭДЭГ ХҮНД ГЭМТ ХЭРЭГ ХИЙСЭН ХҮН БАЙЖ ЮУ Ч БОЛООГҮЙ ЮМ ШИГ ЯРЬЖ ЯВДАГ МӨН Ч ТААРЧ ДЭЭ .

Avatar

Zochin 2019-03-20 66.181.191.110

Aryn haalgaar huuli busaar zeel avch ugsun tuhai yarij bgaa bizde

Avatar

ГАЗАРЧИН 2019-03-20 122.201.31.18

ХАРИУЦЛАГТАЙ ЗЭЭЛДЭГЧ = ХАРИУЦЛАГГҮЙ УЛС ТӨРЧ +АЛБАН ТУШААЛАА УРВУУЛАН АШИГЛАГЧ.

Avatar

Зочин 2019-03-20 107.77.173.12

Ха ха ядарсан хүмүүсийн боломжоос хулгай хийхээс бүү ай гэж байгаа юм уу?

Avatar

ХАЛЗАН 2019-03-20 103.240.240.73

3%р ааад 56% р Газарфинансаараа зээлүүлж мөнгө тараасан гэдэг нь юу вэ?

Avatar

Битгий элийрээд бай 2019-03-20 103.212.118.205

ЖДҮХСангаас жилийн 3% хүүтэй зээл авч Банк бусаараа сарын 3%-тай жилийн 36%-ийн хүүгээр иргэдээ хүүлж байгаа хүн ЗЭЭЛЭЭС юу гэж айхав дээ. Жилийн 36% төлөх аймаар хэцүү Энхбаяр гуай

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.9.43.185

ЖДҮ хусчихаад юун ичихгүй ярьж бнаа

Avatar

cham shig zeel awdag bol yunaas aih um bee 2019-03-20 66.181.168.8

lalar

Avatar

cham shig zeel awdag bol yunaas aih um bee 2019-03-20 66.181.168.8

lalar

Avatar

Зочин 2019-03-20 192.82.64.132

domestic animal

Avatar

Зочин 2019-03-20 103.212.116.56

teneg mongo huulegch chin bugdiinh yasiig tsaital moljih sanaatai aaiin?

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.9.42.25

ЧАМ ШИГ 1-3 ХУВИЙН ХҮҮТЭЙ ЗЭЭЛИЙГ ТЭРБУМ ТЭРБУМААР НЬ АВДАГ БОЛ АЙМААРГҮЙ Л БАЙНА ЛЛР ВЭ

Avatar

Хогийн гар 2019-03-20 64.119.19.168

Хогийн гар вэ

Avatar

ЭРДЭМ 2019-03-20 66.181.168.199

ЛУЙВАРДСАН МӨНГӨ НЬ ИЛ БОЛСОН ДАРУЙД ЗЭЭЛЭЭ БУЦААГААД ӨГСӨН БИЗ ДЭЭ. ҮХСЭН ХАТСАНЫ ЧИНЬ ХАРИУЦЛАГАТАЙ ЗЭЭЛДЭГЧ ГЭЖ ХЭРЭЭ ШИГ ГУАГЛАНА ВЭ!

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.126.89.199

Saudi-iin ezen haan unen baidlaas tasarsan hun gej duulsan. Manai heden uls turchid ch bas adil yum

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.179.31.37

Энэ нөхөр буруу л яриад бн даа

Avatar

ЭРДЭМ 2019-03-20 66.181.168.199

АЛБАН ТУШААЛ, ЭРХ МЭДЭЛ, МЭДЭЭЛЭЛД ОЙР ДАВУУ БАЙДЛАА АШИГЛАЖ УИХ-ЫН ГИШҮҮД БҮГД НЭГ ФОРМАТААР ЗЭЭЛ АВСАН НЬ ҮНЭН ШҮҮ ДЭЭ. БИТГИЙ УНГАС АЛДААД БАЙ. ЖИРИЙН БИЗНЕС ЭРХЛЭГЧДЭД ОЧИХ ЁСТОЙ НЭН ХӨНГӨЛӨЛТТЭЙ ЗЭЭЛИЙН МӨНГИЙГ ХӨНДЛӨНГӨӨС НЬ ЛУЙВАРДАЖ АВЧИХААД ОЛОН ТАВАН ГОНШИГНООД БАЙЖ ГЭНЭ. НЭН ХӨНГӨЛӨЛТТЭЙ ЭНЭ ЗЭЭЛИЙН САН, ТҮҮНИЙ МӨНГӨ ЧАМ ШИГ ОЛИГАРХИУДАД ЗОРИУЛАГДААГҮЙ ГЭДЭГТ Л ХУУЛИЙН МӨН ЧАНАР НЬ ОРШИЖ БАЙГАА ЮМ ШҮҮ ДЭЭ. ТИЙМЭЭС ТА ХУУЛИЙН ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭХ ЁСТОЙ. БИТГИЙ ОЛОН ТАЙЛБАР ТАВИАД БАЙ.

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.21.102.226

бүүр цайчихжээ

Avatar

Зочин 2019-03-20 178.196.67.173

Jiliin 30-40 % zeelees aihgui yah yum be! Cham shig jiliin 3% iin zeel hun burt oldohuu. Jadambas gegch shar semjilsrn novshiin pizda baisan. Tuunii muu umhii tochigo zaluusiig basamjlasd bna uu!

Avatar

zochin 2019-03-20 66.181.176.138

3 huviin zeelees aihgui l dee, zaluuchuud

Avatar

dfs 2019-03-20 202.131.235.74

estoi muu hogiin hulgaich bna daa yu ch boloogui yum shig bh shiv deee

Avatar

Зочин 2019-03-20 27.123.213.78

Боловсролын сангаас авсан зээлээ төлөөчэээээ дуракааа

Avatar

Зочин 2019-03-20 1.235.7.138

Ichedgui iim hulgaich nariig uls toroos hol bailgah heregtei chi tged zeel ee abaad hubiin yumaa hiIngeed zailaachee uhsen baasaa hiij bgan uls tord aab chin tsergiin Angi shaasan chi jidu shaalaa odoo boloo bishuu

Avatar

Зочин 2019-03-20 203.91.119.123

3 % -р бол би ч хариуцлагатай зээлдэгч"

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.21.98.10

Тэгээд тэр зээлээ банкнаасаа авах нь яасан юм. Жижиг үйлдвэрийн юм хусчихаад би татвар төлдөг энэ тэр онгироод л, наймаа шиг юм хийчихээд

Avatar

Зочин 2019-03-20 198.16.66.139

Зээлдэгч гээд солиороод байхиймаа ... Жижиг Дунд Үйлдвэрлэгчидэд зориулсан сангаас албан тушаалаа ашиглаж нөлөөлж, том бизнесдээ мөнгө шаачихаад хэнэг ч гүй хээв нэг хариуцлагтай зээлдэгч нрт гээд сууж байдаг ямар увайгүй юм бэ яацан төр засаг вэ

Avatar

Zochin, 2019-03-20 109.7.225.56

Za daa iim l hulgaich daa Aab n bas iim gar bsan

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.9.45.78

alban tushaalaa ashiglaj irgediinhee bolomjiig haaj urduur ni orj hunguleleteei zeel avchaad yuundaa aarhaad bgaa pizda ve.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж