Ерөнхийлөгч хоёр шүүгчийн бүрэн эрхийг түдгэлзүүллээ | News.MN

Ерөнхийлөгч хоёр шүүгчийн бүрэн эрхийг түдгэлзүүллээ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

8 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Irgen 2019-03-20 202.126.89.161

2hn huneer togtoj blihgui bugdiine shalgah heregte zailuulay

Avatar

Irgen 2019-03-20 47.12.111.18

Shuukhiinkhen ter chigeeree yalzrald orson , tanai sait yagaad uneniig bichsen commentiig ustgaad baina aa, minii comment davkhtsaagui odoo l bichirs baina, khudlaa shaltgalkhaa bolioch

Avatar

Irgen 2019-03-20 47.12.111.18

Shuukhiinkhen ter chigeeree yalzrald orson , tanai sait yagaad uneniig bichsen commentiig ustgaad baina aa

Avatar

Зочин 2019-03-20 59.153.113.93

Зөв !

Avatar

Зочин 2019-03-20 176.10.99.200

Тарвага өөрийн 100 хувь мэдлийн news.mn сайтад дуртай үедээ нэвтэрч өөрийн шүүмжилсэн коментуудыг устгаад, өөрөө өөртөө баахан лайк дараад ёстой нэг эргүүтэж банйна. “Айсан хүнд аргал хүртэл хөдөлнө” гэж. Энэ тоглоомын news.mn ядаж нэвтрэх пассаа өөрчилж энэ мэтийн тэнэглэлээ зогсоо!

Avatar

Зочин 2019-03-20 112.72.8.90

Хуульчид хуулийг маш их сонин гаргалгаатай хийдэг. Хүн бусдын амийг бүрэлгэж болно бусдыг залилаж болно хулгай хийж болно ийм эрхтэй гэдэг өнцгөөс боловсруулдаг. Иргэдэд буруутай нь шууд харагддаг хуульчдад бол үгүй. Энэ логикийг системийн хувьд өөрчлөх өнөөгийн хүн төрөлхтөний монгол хүний зан заншил ёс зүйтэй уялдуулах хэрэгтэй гэж бодож байна. Ингэж боддог боллоо.

Avatar

Шүүх яаж шударга ажиллах юм? 2019-03-20 103.229.123.111

Шүүх яаж шударга ажиллах юм бэ? Яагаад гэвэл Шүүхийн Ерөнхий Зөвлөлийн дарга Н.Лүндэндорж чинь согтуу машин жолоодож яваад хөдөөний малчны оюутан охиныг дайрч алчихаад аргалаад өнгөрсөн хүн шүү дээ. Тэгэхээр шүүгч нарт барьцах сэтгэл төрж л таарна. Манай дарга өөрөө ингэж хуулийг завхруулж байхад бид нэг алдсан хүнд тус болоход яадаг юм гэж бодно.

Avatar

Шүүх яаж шударга ажиллах юм! 2019-03-20 103.229.123.111

Шүүх яаж шударга ажиллах юм бэ? Яагаад гэвэл Шүүхийн Ерөнхий Зөвлөлийн дарга Н.Лүндэндорж чинь согтуу машин жолоодож яваад хөдөөний малчны оюутан охиныг дайрч алчихаад аргалаад өнгөрсөн хүн шүү дээ. Тэгэхээр шүүгч нарт барьцах сэтгэл төрж л таарна. Манай дарга өөрөө ингэж хуулийг завхруулж байхад бид нэг алдсан хүнд тус болоход яадаг юм гэж бодно.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж