М.Энхболд: Н.Энхбаярыг хуулийн байгууллагад өгнө | News.MN

М.Энхболд: Н.Энхбаярыг хуулийн байгууллагад өгнө

М.Энхболд: Н.Энхбаярыг хуулийн байгууллагад өгнө

М.Энхболд: Н.Энхбаярыг хуулийн байгууллагад өгнө

МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр УИХ-ын дарга асан М.Энхболдыг Худалдаа хөгжлийн банк /ХХБ/-ны хувийн хувьчлалтай холбоотой гэх мэдээллийг олон нийтэд өгөх болсон. Энэ талаар УИХ-ын гишүүн М.Энхболд тайлбар өгсөн байна.

Тэрбээр “Монгол Улсын Ерөнхийлөгч асан, МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр 2019 оны гуравдугаар сарын 4-ний өдөр "Эрдэнэтийн 49 хувь хэмээх луйврын схем" нэвтрүүлэгт орох үедээ “М.Энхболд надад Худалдаа Хөгжлийн банкнаас хувь өгье гэсэн” хэмээн ор үндэсгүй гүтгэн, худал мэдээлэл өгч байсан. Миний бие Н.Энхбаяр даргатай дээрх агуулгатай зүйлээр ярилцаж байсан удаа байхгүй, Худалдаа хөгжлийн банкинд нэг ширхэг ч хувьцаа эзэмшдэггүй бөгөөд тус банкинд хүнд хувь амлах хэмжээний оролцоо, эрх мэдэл байхгүй гэдгээ өөрийн цахим хуудсаараа дамжуулан мэдэгдэж, Н.Энхбаярыг гүтгэлгээ залруулахыг хүссэн.

Гэтэл МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр нь 2019 оны гуравдугаар сарын 18-ны өдөр С1 телевизийн “Цензургүй ярилцлага” нэвтрүүлэгт оролцож, “Эрдэнэт” үйлдвэрийн 49 хувь болон ХХБ-ны хувьчлалыг намайг зохион байгуулсан мэтээр ярьж, ямар ч үндэслэлгүйгээр дахин гүтгэлээ. Иймд Н.Энхбаярын дээрх нэвтрүүлгүүдэд оролцох үедээ ярьсан зүйлсийн үнэн худлыг тогтоолгохоор хуулийн байгууллагад хандахаар боллоо” гэлээ.

Тэрбээр өмнө нь 2019 оны гуравдугаар сарын 12-ны өдөр мэдэгдэл гаргаж байсан юм. Энэхүү мэдэгдэлд, үндэслэлгүйгээр худал гүтгэж, хүний нэр хүндэд халдах нь хэвийн үзэгдэл мэт болж, олон нийтэд буруу ташаа мэдээлэл өгөх нь Н.Энхбаяр даргын үүрэгт ажил мэт харагдах боллоо. Намайг ор үндэсгүй зүйлээр гүтгэж буй нь ч анхны тохиолдол биш юм. 2017 оны тавдугаар сарын 16-нд 25 дугаар суваг телевизийн “Ам нээвэл” нэвтрүүлэгт оролцохдоо “М-Си-Эс" компаниас 200 сая төгрөгийн хандив авч, "Централ тауэр”-ын газрыг зарсан” мэтээр ярьсан удаатай. Энэ нь АТГ, хууль, шүүхийн байгууллагуудын шалгалтын явцад гүтгэлэг болох нь тогтоогдож байсан. Хэлсэн үг, хийсэн үйлдэлдээ хариуцлагатай хандаж, гүтгэлгээ залруулахыг Н.Энхбаяр даргаас хүсье” гэж байсан юм.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
39
ТэнэглэлТэнэглэл
10
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

88 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэд 2019-03-20 202.9.42.174

Шүүх ойлгомтой шүүдээ эзэндээ л үйлчтлнэ биз Энхбаяр бол хэзээ ч худлаа ярихгүй наад хонгиидоор чн орлод гарсан күээн .Элбээнкболдтонгууд үнэнд гүйцэтгэнэдээ үнэн ялнаааа

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.126.89.159

Үхэхдээ үхэр буугаа тавих гэж байна уу

Avatar

Гураваа 2019-03-20 202.21.114.139

хууль хяналтын байгууллагууд, шүүх, прокурор, өмгөөлөгч нар шудрага байх цагт, хэргийг яг таг үнэн зөв шийддэг байсан бид энэ их баялагтхй байж ингэж гуйлгачин боол мэт амьдрахгүй

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.9.44.200

М.Энхболд УБ хотын газрыг өөрийн хувийн хөрөнгөө зарж байгаа юм шиг арилжиж зарсан. ЭмСиЭс-ээс авлига авсныг нь харсан хүн олон. Оджаргалыг байцаахад хэлнэ. Намбар үнэн хэлсэн.

Avatar

Зочин 2019-03-20 84.0.107.151

Заааа Эрдэнэтэд бол оролцсоныг нь Энхбаяр байтугай захын чавганц ч мэдээд мэдрээд байна. Энэ хэдэн биe биeнээ өглөө л гэхий тэглээ гээд ч юу ч болсон юмгүй

Avatar

Зочин 2019-03-20 103.26.193.21

ЗАА ДАА. ХЭНД НЬ Ч ИТГЭЖ БОЛОХГҮЙ ДЭЭ. 28 ЖИЛД ШУВТ УРУУДСААР ӨНӨӨГ ХҮРСЭН. ХИЙСЭН ЮМААРАА БОЛ ЭНХБАЯР НЬ ХАВЬГҮЙ ИХ. ЖИШЭЭ НЬ: ИХ ШҮТЭЭН ЖАНРАЙСЭГ БҮТЭЭГДСЭН, МЯНГАНЫ ЗАМ САНААЧЛАГДСАН, ИХ ӨР ТЭГЛЭГДСЭН, ОЮУНЫ ТОМООХОН БҮТЭЭЛҮҮД ОРЧУУЛАГДСАН. НӨГӨӨДӨХӨД БОЛ Ч … БОДОХООР Л БАГТРАХ ГЭЭД БАЙХ ЮМ

Avatar

Зочин 2019-03-20 84.0.107.151

Тийм нь ч тийм. Тэр буян нь буцаж ирэн сайн сайхан явж байснаа буянаа барах юмаа өөрөө хийсэн хүн гэх

Avatar

З ай л маар юмааа 2019-03-20 122.201.21.24

Миеээ гуай дуугай зай л ж огмоор байхын Эх орноо худалдсан луй в а рчин дээрэм чин болоо юм бишууу

Avatar

Зочин 2019-03-20 64.119.22.236

Н.Энхбаяр Зика-аас дутахгүй хорт могой. М.Энхболд Монголын номер 1 лидер мөөн. Түүнийг унасан дээр нь бүр дарахнээ янз нь.Хүний хогийн шинж. Элбэгдоржийн зөв байж гэм.

Avatar

Батнасан 2019-03-20 66.181.160.46

Би М.Энхболдыг танихгүй бүр амьдаар нь ч хараагүй.Гэхдээ Баттулга өрсөлдөхдөө үндсэн хуулийг маш бүдүүлгээр зөрчиж үндэс угсаагаар нь ялгаварлан гадуурхсан суртал ухуулга хийж ялсан Одоо Энхбаяр ээлжит гүтгэлгээ хийж эхэллээ.Энэ юуг харуулж байна вэ гэвэл монголд М.Энхболдтой дүйх лидер байхгүйг харуулж байна.Мөн М.Энхболд хүнийг гүтгэлээ гэсэн мэдээлэл ер гардаггүй .Юм л бол хойд айлын хар овоохой гэдэг шиг Энхболд руу дайрмааргүй байна.

Avatar

Lkhagva 2019-03-20 103.229.121.63

Enhbayar darga uls turch bas turiin Hun Bna tsag hugtsaa haruullaa

Avatar

Зочин 2019-03-20 150.129.140.203

2 хар хэрээ!!! Гэхдээ Н.Энхбаяр нь энэ муугаа бодвол монгол төрийг бүр механизмынх нь хувьд эвдэж гацаасан хорлон сүйтгэгч шүү!!! Энэ ч яахав, эхэн үедээ цаадахынхаа үгээр л юу хий гэснийг нь хийгээд явсан байх, УБ-ын хамгийн үнэтэй газрыг заруулж мөнгийг нь цаад нохой нь цохьсон гэж ойр дөт байсан хүмүүс ярьдаг юм билээ, ортой ч байж магадгүй!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.131.245.243

Ми овогт данжаад маань халуун ханзан дээрээ тарвагатай хамт хэвтчихээд сахалт эзний хувьчилж авсан шүүх, прокурортоо бас л дахиад захиалга өгөх нь үү?

Avatar

Ссс 2019-03-20 150.129.141.208

Энхбаярыг давах улс терч монгол алга.

Avatar

Зочин 2019-03-20 54.37.234.66

Тарвага өөрийн 100 хувь мэдлийн news.mn сайтад дуртай үедээ нэвтэрч өөрийн шүүмжилсэн коментуудыг устгаад, өөрөө өөртөө баахан лайк дараад ёстой нэг эргүүтэж банйна. “Айсан хүнд аргал хүртэл хөдөлнө” гэж. Энэ тоглоомын news.mn ядаж нэвтрэх пассаа өөрчилж энэ мэтийн тэнэглэлээ зогсоо!

Avatar

ЭНХБАЯРААС БУСДЫГ ТЭНГЭР НИРГЭХ БОЛТУГАЙ 2019-03-20 202.131.7.226

ЭНХБАЯР ГЭДЭГ МОНГОЛЫН ТҮҮХЭНД БАЙХГҮЙ МАШ ӨНДӨР БОЛОВСРОЛТОЙ, САЙН УЛС ТӨРЧ ШҮҮ. ОДОО ЭНЭ ХҮНИЙ ДАЙНД ХҮРЭХ ХЭН БАЙНА ХЭЛЭЭД ӨГ ТА НАР. 2012 ОНД БАРИГДААД ШОРОНД ХЭЛМЭГДЭЖ БАЙХДАА ЯМАР ЭР ХҮН ГЭДГЭЭ АЛЬ ХЭДИЙН БАТАЛСАН. ЭНЭ ХҮН ХЭЗЭЭ Ч ХҮМҮҮСИЙН АНХААРЛЫН ТӨВӨӨС ГАРААГҮЙ ГЭДГИЙГ ЦЕНЗУРГҮЙ ЯРИА НЭВТРҮҮЛЭГТ ОРСНООР ДАХИН БАТАЛЖ БАЙНА ДАА.

Avatar

ЭНХБАЯРААС БУСДЫГ ТЭНГЭР НИРГЭХ БОЛТУГАЙ 2019-03-20 202.131.7.226

ЭНХБАЯР ГЭДЭГ МОНГОЛЫН ТҮҮХЭНД БАЙХГҮЙ МАШ ӨНДӨР БОЛОВСРОЛТОЙ, САЙН УЛС ТӨРЧ ШҮҮ. ОДОО ЭНЭ ХҮНИЙ ДАЙНД ХҮРЭХ ХЭН БАЙНА ХЭЛЭЭД ӨГ ТА НАР. 2012 ОНД БАРИГДААД ШОРОНД ХЭЛМЭГДЭЖ БАЙХДАА ЯМАР ЭР ХҮН ГЭДГЭЭ АЛЬ ХЭДИЙН БАТАЛСАН. ЭНЭ ХҮН ХЭЗЭЭ Ч ХҮМҮҮСИЙН АНХААРЛЫН ТӨВӨӨС ГАРААГҮЙ ГЭДГИЙГ ЦЕНЗУРГҮЙ ЯРИА НЭВТРҮҮЛЭГТ ОРСНООР БАТАЛЖ БАЙНА ДАА.

Avatar

Zochin 2019-03-20 202.179.27.205

Am n angaival chudlaa yridag Nambarvaan icheechee. M. Enchboldiig buren guiched sain schalgaachee

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.9.42.25

ХЭДЭН КАРМААНЫ ХУЛГАЙЧИД ХООРОНДОО АЛАЛЦАХАД АРД ОЛОНД ГАРЗДААД БАЙХ ЮМ ДААНЧ АЛГА , АЛЬ АЛЬ НЬ ХУЛГАЙ ТОНУУЛИЙГ ХҮНИЙ САНААНД БАГТАХААРГҮЙ ӨМХИЙ МУУ АРГААР ХИЙЦГЭЭСЭН УЛС. ОДОО Л ИРЖ ХӨЛӨӨ ГЭДСЭНДЭЭ ЖИЙЛЦЭЖ БАЙГАА БОЛОХООС. БОЛЖ БОЛЖ ҮТЭР ТҮРГЭН БИЕ БИЕНЭЭ АЛАЛЦАЖ ДУУСААРАЙ ТА НАР.. БИД АМАР ТАЙВАН АМЬДАРМААР БАЙНА

Avatar

Зочин 2019-03-20 192.82.65.224

ug ug.. hoorondoo saihan alalts..nuutsiig ard irged bid medej avmaar bna.

Avatar

Зочин 2019-03-20 182.160.38.229

Н.Энхбаярын луйвардсан Төв талбай дахь газрыг балгас байсан гэж тэр өөрөө ярьдаг байсан. Гэтэл Энхбаяраас хурааж аваад засаг 24 тэрбумаар дуудлагаар зарж билээ. Н. Энхбаяр төрөөс 24 тэрбумын газар луйвардсан байсан нь ингэж илэрч билээ, хөөрхий.

Avatar

mglhuu 2019-03-20 82.233.228.208

omchiinh ni gerchilgee niislel-d l baisan,enhbayariin ner deer hezee ch shiljij ochoogui baisan,medej bich

Avatar

mglhuu 2019-03-20 82.233.228.208

tarvaga, miye 2-t enhbayar goy dalim ogloo, gehdee enhbayar ene 2-oos ailgui uneniig helsen, xxb-nii huvichlaliig shalgah heregtei

Avatar

Зочин 2019-03-20 182.160.39.108

тарвага мантуу ми овогт хоёрын хамсаатан ерөнхий шүүгч зориг нь байхад Энхбаярыг ахин тамлана биз.

Avatar

kkk 2019-03-20 202.9.42.87

Энэ н**ш хүмүүсийг үргэлж ми зи жи гэж доромжилдог п***а чи муу Монголчуудыг хужаагаар ярьж сургах гээд байгаа юумуу новшоо

Avatar

Eliei Elei 2019-03-20 66.181.160.39

Toriin humuusiin es zui gedeg oilgolt manaid alga l daa

Avatar

Zaluu 2019-03-20 70.36.61.184

Ene muu n**** ter tarvagataigaa dald orj uz. Arai dendej bn. Muu hulaich nar. Idsen uusandaa hahav vii de ta nar ur udmaaraa

Avatar

Зочин 2019-03-20 150.129.141.14

Энхбаяр даргыг монголчууд толгой дээрээ саяхан залж байв шүү. энэ хүн яагаад ингэж доошоо оровоо. Шоронд суугаад ер нь бие сэтгэхүй нь бүр хачин болжээ. Хайран сайхан Ерөнхийлөгч, УИХ-ын дарга, Ерөнхий сайд минь.

Avatar

Иргэн 2019-03-20 203.91.115.37

Н.Энхбаяр худлаа ярих хүн биш байх. МСиЭс-д газар зарсан чинь яалтчгүй үнэн шүү. Төрийн толгойд байгаа болохоороо Шүүхээр худлаа гэсэн дүгнэлт гаргуулсан даа!!!!!

Avatar

Иргэн 2019-03-20 202.9.43.185

Загас толгойноосоо өтдөг гэж үнэн юмаа. Дээдсүүд маань л хөлөө гэдсэндээ хийлцэх шиг болж ядуу ард нь тэрнийг нь үзэж сонсож уйлах ч хэцүү, инээх ч хэцүү , эднийг толгой дээрээ гаргасандаа гутаж л суух юм даа

Avatar

Гингаа 2019-03-20 66.181.186.66

Зазугээр бол шалгуулаад л гараад ирэхгуй юу дээ тэгээд л шоудаад шуухээр яваад яах вэ дээ хурдан шалгууллаа

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.21.117.178

medrel ni zugeer l baigaa daa uchigdur bas yu geed baiv daa

Avatar

Ард 2019-03-20 202.21.117.178

Зөв Н.Энхбаяр гэж ичихгүй хулгайч байна ! Шүүхэд өгөх хэрэгтэй !

Avatar

Зочин 2019-03-20 43.228.131.206

Намбарваан бол худал ярих, гүтгэх, доромжлох гэрэг зүй бус үйлдээрээ бол цайран гар л даа, зүгээр л босоо ороолон, араас нь Жанхуу, Зи гэх мэт ороолонгууд нэмэгдсээр л, яана даа Монгол

Avatar

ТА НАР БҮГД ДАЛД ОРООСОЙ 2019-03-20 103.212.118.205

Та нар бүгд тойрон хүрээлэгчдийнхээ хамт далд орж Монгол улс цэвэрлэгдээсэй

Avatar

U 2019-03-20 202.126.89.215

Zara bolichihoo uuruu yu buteeciin M.Enhbolg

Avatar

Иргэн 2019-03-20 66.181.160.60

ХЭН ЮУ ЯРИХ НЬ ХАМААГҮЙ. ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГА АЖЛАА ХИЙВЭЛ УУЛ НЬ БОЛОХ ГЭЭД БАЙНА. ГЭТЭЛ ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГА ХҮЧГҮЙ БОЛЧИХООД БАЙДАГ. АРЧААГҮЙ ТӨРТЭЙ УЛС ЮМ ДАА БИД. АРД ТҮМНИЙ ИХЭНХИ НЬ МАНГАР БОЛОХООР ЛУЙВАРЧИД ХУДЛАА ЯРЬСААР Л БАЙГААД ДАРГА САЙД БОЛГОЧИХ ЮМ ДАА. АРД ТҮМЭН МИНЭЭ БҮСЭЭ ЧАНГАЛААД ХУДЛАА ЯРЬЖ БАЙГАА ХҮМҮҮСИЙГ БҮҮ ТӨРД ГАРГАЛДАА………БИТИЙ ХУУРТАЛ ДАА……ХАЛ ҮЗЭЖ ХАШИР СУУСАН АРД ТҮМЭН БАЙЯЛ ДАА….

Avatar

зочин 2019-03-20 66.181.161.84

Эхлээд та хэдэн зуун тэрбумынхаа эх үүсвэрийг тайлбарласан зүйтэй биздээ

Avatar

hi 2019-03-20 139.5.218.80

Өөрийнхөө ХОНГИЛ -ийн багт УУ…..

Avatar

Зочин 2019-03-20 64.119.16.164

Энхбаяр МАН, АНын нэр хүнд тааруу байгааг ашиглан ирэх сонгуульд хоорондуур нь шургачих санаатай л энэ хоёр намын эсрэг юм ойр ойрхон яриад байгаа хэрэг л дээ.ТЭР ЗОРИЛГО НЬ БИЕЛЭХЭД ИХ ХЭЦҮҮ. Учир нь, Энхбаяр Монголын төрийн гурван өндөрлөгт ажиллачихаад одоо юугаа хийж албан тушаалд шунана вэ гэсэн ойголт олон нийтийн дунд түгээмэл.

Avatar

Зочин 2019-03-20 5.77.28.156

1рт: хууль шудрага биш байгаа….хэн илүү мөнгө өгсөнд нь буюу эзэндээ үйлчилнэ. Ер нь хуулийн байгууллагад хандаж байгаа болгон нотой ноцтой МАНАН бүлгийн төлөөлөгч гэсэн үг…

Avatar

Зочин 2019-03-20 5.77.28.156

1рт: хууль шудрага биш байгаа….хэн илүү мөнгө өгсөнд нь буюу эзэндээ үйлчилнэ. Ер нь хуулийн байгууллагад хандаж байгаа болгон нотой ноцтой МАНАН бүлгийн төлөөлөгч гэсэн үг…

Avatar

Зочин 2019-03-20 5.77.28.156

1рт: хууль шудрага биш байгаа….хэн илүү мөнгө өгсөнд нь буюу эзэндээ үйлчилнэ. Ер нь хуулийн байгууллагад хандаж байгаа болгон нотой ноцтой МАНАН бүлгийн төлөөлөгч гэсэн үг…

Avatar

Зочин 2019-03-20 5.77.28.156

1рт: хууль шудрага биш байгаа….хэн илүү мөнгө өгсөнд нь буюу эзэндээ үйлчилнэ. Ер нь хуулийн байгууллагад хандаж байгаа болгон нотой ноцтой МАНАН бүлгийн төлөөлөгч гэсэн үг…

Avatar

Зочин 2019-03-20 5.77.28.156

1рт: хууль шудрага биш байгаа….хэн илүү мөнгө өгсөнд нь буюу эзэндээ үйлчилнэ. Ер нь хуулийн байгууллагад хандаж байгаа болгон нотой ноцтой МАНАН бүлгийн төлөөлөгч гэсэн үг…

Avatar

Зочин 2019-03-20 5.77.28.156

1рт: хууль шудрага биш байгаа….хэн илүү мөнгө өгсөнд нь буюу эзэндээ үйлчилнэ. Ер нь хуулийн байгууллагад хандаж байгаа болгон нотой ноцтой МАНАН бүлгийн төлөөлөгч гэсэн үг…

Avatar

Зочин 2019-03-20 5.77.28.156

1рт: хууль шудрага биш байгаа….хэн илүү мөнгө өгсөнд нь буюу эзэндээ үйлчилнэ. Ер нь хуулийн байгууллагад хандаж байгаа болгон нотой ноцтой МАНАН бүлгийн төлөөлөгч гэсэн үг…

Avatar

Зочин 2019-03-20 5.77.28.156

1рт: хууль шудрага биш байгаа….хэн илүү мөнгө өгсөнд нь буюу эзэндээ үйлчилнэ. Ер нь хуулийн байгууллагад хандаж байгаа болгон нотой ноцтой МАНАН бүлгийн төлөөлөгч гэсэн үг…

Avatar

Зочин 2019-03-20 5.77.28.156

1рт: хууль шудрага биш байгаа….хэн илүү мөнгө өгсөнд нь буюу эзэндээ үйлчилнэ. Ер нь хуулийн байгууллагад хандаж байгаа болгон нотой ноцтой МАНАН бүлгийн төлөөлөгч гэсэн үг…

Avatar

Зочин 2019-03-20 103.57.93.195

chi melzenldee alban busaar bol baigaa baihoo

Avatar

1111 2019-03-20 202.9.42.51

хэдхэн жилийн өмнө энхбаяр шиг муу хүн байхгүй гэцгээгээд л байсан. Одоо Энхбаяр шиг сайн хүн байхгүй Энхболд шиг муу хүн байхгүй болчихжээ. Монголчуудаа гэж…

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.179.25.204

Тэр энхбаяр яахав миеэ гуай эби эрдэнээ та 3 ын сингагаас чирж авчирсан зоолон хоол чинь та нарыг байтугай монголчуудыг зарчих гээд туйлын айдас хуйдэстэй бацна ард бид чинь

Avatar

Tuvshinjargal 2019-03-20 202.179.24.96

Заа даа М. Энхболд тийм юм огт болоогүй, ийм юманд оролцоогүй гээд чинэрээд ирэхээрээ яг эсрэгээрээ болдог хүн дээ. 60 тэрбумын бичлэг дээр би байгаагүй, сонсоогүй гээд гүрэлзээд байсан чинь эсрэгээрээ болж таарсан. Н. Энхбаяр үнэн хэлсэн болж таараад байна уу даа…

Avatar

мэлзэхдээ аймаар 2019-03-20 202.9.42.25

Энэ удаад энхбаяр нь үнэн хэлсэн Ми овогтод би лав итгэхээ больсон би тэгээгүй би ингээгүй л гэдэг үнэн л байдаг ямар сайндаа мэлгэр мэлзээ мэлтгэр гэж нэр авч байхавдээ

Avatar

зочин 2019-03-20 202.9.43.33

Сагсай гэж ямар амьтан байдаг билээ ? . Дуугарахгүй байхыг бодход Энхбаярын ярьсан үнэн байх нээ ? Үнэн бол нүдний булай , хүний адаг байхнээ ..

Avatar

Зочин 2019-03-20 182.160.39.54

ми овогт тарвага хоёр хуулийн байгуулгын ард байдаг учраас юм л бол хууль шүүх гэж айлгадаг. тэмбүүнүүд

Avatar

Зочин 2019-03-20 96.60.214.119

Shuuh shuult bish bolcon bn lee

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.126.89.204

Монголын улс тѳр идээндээ баригджээ гэж үзвэл болноо.Харин тэр идээний гэр нь Намбарын Энхбаяр мѳн.

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.72.245.207

ӨӨ ТИЙМ ШҮҮ ШУДАРГА БУСЫН ХОНГИЛЫГ НУРААГҮЙ БАЙГАА ДЭЭР АМЖААД ШАЛГУУЛААД ШҮҮЛГЭЭД БУРУУГҮЙ ГЭЭД ХЭЛҮҮЛЭЭД АВ. ТЭГЭХГҮЙ ӨОЛ УДАХГҮЙ НУРНА

Avatar

Зочин 2019-03-20 103.229.120.164

ЁР НЬ ЭНЭ ЭНХБАЯР ГЭДЭГ ХҮНИЙ ЯРЬСАН ЗҮЙЛҮҮДИЙГ ШАЛГАХ НЬ ЗӨВ. 20-ИОД ЖИЛИЙН ӨМНӨ НАДАД 500САЯ ӨГЬЕ ГЭСЭН ГЭЭД Л БАЙСАН, ОДОО БАС ИЙМ ЮМ ЯРИАД Л БАЙЖ БАЙДАГ. АЛЬ АЛЬ ҮЕД НЬ ТӨРИЙН ӨНДӨР АЛБА ХАШИЖ БАЙСАН БАЙДАГ. ХАХУУЛИЙГ НУУЖ ДАРСАН БАЙНА УУ, МӨНГӨ ГОЛЖ ЧАМЛААД ӨНГӨРСӨН БАЙНА УУ?

Avatar

Ssrndrj 2019-03-20 203.91.115.46

Ta umnu ni bi 60 n terbumiin tuhai yamar neg yariand orj bsan udaa bhgui gedegee mash sain sanaj bn ter bol evluuleg gj tv eer medegdej bsan hun gedegee medej bnuu enhbayar erunhiilugch taniig surtei muulaagui shde iim asuudalaas hol bai ged bhad ug avaagui gj yarisandaa

Avatar

Иргэн 2019-03-20 103.212.118.205

ХХБ, Улаанбаатар банкны хувьчлал гээд бүгд хууль бус зохион байгуулалттай явагдсан гэж ойлгодог. Төр төмөр нүүрээ гаргаж, хуулийн дагуу мэт хулгайчлалыг зогсоох цаг болсон.

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.9.43.57

Энхбаяр даргад илтгэх эсэхээ бид мэдье. ХАРИН чи бол худлаа ярьдаг чамд би лав итгэхгүй

Avatar

иргэн 2019-03-20 203.217.139.225

хоёулаа л авилгачин биз дээ, бие биенийхээ харыг гайхав гэгчээр юм болоод байна уу

Avatar

Үнэн 2019-03-20 5.77.28.156

Сагсайдуулж үзээгүй хүмүүс Сагсайг мэдэх боломжгүй. Ийм долдой нар хэлмэгдүүлэлт \nхийдэг.Дэлгэрсайханыг хориод 3 сая доллар аваад Сагсай шөнө шоронгоос суллаж байсан нь үнэн шүү дээ. Сагсай Сарантуяа нарт мөнгө төлөхгүй бол хилс хэрэгт ордог байсан.Элбэгдоржид төлбөр төлдөг байсан уу. Ямарч байсан ингэж дээрэм хийсэн хүмүүсийг шоронд хийх ёстой.Яагаад айгаад чацга царайлаад байна. Би лав эцсээ хүртэл цааш нь ярина .

Avatar

Сагсай гэж бүдүүн тоймын хар нөхөр ТВ-р гарч бсан ??? 2019-03-20 103.212.118.205

Ямар муухай ойгүй шуналтай л** вэ ?? Худлаа л гэж найдьяа. Арай арай…

Avatar

zochin 2019-03-20 150.129.141.94

N.enhkbayar tsenzurgui yariagaar orohdoo ilt hudal yam yarij yag l neg uvaigui hudalch uls turch shig yarij baisan enhkbayar gua jinhene uuriinhuu unen nuur taraig haruulj baisan herev uls turiin tom alband orvol ushuu avalt yavagdah ni dee gesen setgegdel turj baisAN SHUU

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.131.245.243

Ми овогт данжаад маань сахалт эзнийхээ хувьчилж авсан шүүх, прокурорт захиалга өгөх нь үү?

Avatar

иргэн 2019-03-20 66.181.168.8

намбарван тэтгэвэртээ суучаад гэртээ л байна биз. хэнтэй нийлж өшөө авах уу гээд байж байдаг бололтой, Ярьж байгаа нь байнга хов жив.

Avatar

Зочин 2019-03-20 66.181.168.8

намбарван тэтгэвэртээ суучаад гэртээ л байна биз. хэнтэй нийлж өшөө авах уу гээд байж байдаг бололтой, Ярьж байгаа нь байнга хов жив.

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.131.244.210

Намбарван гэж нэг аймшигтай зомби байна аа.

Avatar

Зочин 2019-03-20 66.181.177.60

Мие овогт солиорч байна

Avatar

зочин 2019-03-20 202.70.41.114

за ингээд энхбаяр хэнтийд нэр дэвших өнгөрлөө. шүүхийн хаалга сахиад л явах болох нь дээ

Avatar

ШИНЖААН , ЭРЛИЙЗҮҮД БООЖ ҮХЛЭЭ !!! 2019-03-20 202.126.89.216

ЭНЭ ЛУУХААН ЮУ ГЭНЭ ВЭ !!! МАНАНГИЙН ХУЛГАЙЧУУДЫН ХАМАГ ЮМ НЬ ИЛЭРЭХ БОЛОХООР БООЖ ҮХЭХ НЬ ДЭЭ !!! УДАХГҮЙ ӨӨРӨӨ ГУТЛАА ТОСЛОХ НЬ ДЭЭ !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

Зочин 2019-03-20 66.181.178.201

Miye ter elbeg hujaagaa hamt avaad zailaarai

Avatar

Зочин 2019-03-20 5.77.28.156

Та нар энхийн цагаан тагтаа биш….хамгийн хамгийн бохир хүн бишүүд хүний махан идэштэн гэдгийг ард олон мэдэхийн дээдээр мэдэж байгаа….одоо шорондоо тавтай морилно уу….

Avatar

Зочин 2019-03-20 5.77.28.156

Та нар энхийн цагаан тагтаа биш….хамгийн хамгийн бохир хүн бишүүд хүний махан идэштэн гэдгийг ард олон мэдэхийн дээдээр мэдэж байгаа….одоо шорондоо тавтай морилно уу….

Avatar

Зочин 2019-03-20 5.77.28.156

Та нар энхийн цагаан тагтаа биш….хамгийн хамгийн бохир хүн бишүүд хүний махан идэштэн гэдгийг ард олон мэдэхийн дээдээр мэдэж байгаа….одоо шорондоо тавтай морилно уу….

Avatar

Зочин 2019-03-20 5.77.28.156

Та нар энхийн цагаан тагтаа биш….хамгийн хамгийн бохир хүн бишүүд хүний махан идэштэн гэдгийг ард олон мэдэхийн дээдээр мэдэж байгаа….одоо шорондоо тавтай морилно уу….

Avatar

Зочин 2019-03-20 5.77.28.156

Та нар энхийн цагаан тагтаа биш….хамгийн хамгийн бохир хүн бишүүд хүний махан идэштэн гэдгийг ард олон мэдэхийн дээдээр мэдэж байгаа….одоо шорондоо тавтай морилно уу….

Avatar

Зочин 2019-03-20 5.77.28.156

Та нар энхийн цагаан тагтаа биш….хамгийн хамгийн бохир хүн бишүүд хүний махан идэштэн гэдгийг ард олон мэдэхийн дээдээр мэдэж байгаа….одоо шорондоо тавтай морилно уу….

Avatar

Зочин 2019-03-20 5.77.28.156

Та нар энхийн цагаан тагтаа биш….хамгийн хамгийн бохир хүн бишүүд хүний махан идэштэн гэдгийг ард олон мэдэхийн дээдээр мэдэж байгаа….одоо шорондоо тавтай морилно уу….

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.179.27.75

Uu teneg Mi!!!!Enhbayar albaar Sagsai Mi 2 ruu ug chuluudsan ter 2n ali neg ni urgudul ugvul Hentiid nuhun songuulid ner devshuulehgui saihan shou hiij ner hundee oron dayar usguud avna.nuguu taldaa Hurelsuh garna.chono tsatgalan honi buren gj unshigdaj b.a daa

Avatar

Удмаа нуугч уяач 2019-03-20 202.179.25.126

Ми овогт Монголын хууль шүүхийг хувьчилчихсандаа дэндүү эрдэж байна.Гэхдээ цагийн салхийг цөөврүүд нь үнэрлэчихсэнийг бас л ойлгохгүй байнаа даа.

Avatar

Зочин 2019-03-20 202.179.26.228

Сүүлийн үед энэ хэдэн нөхдүүд бие биенээ янз бүрээр хэлэх юм. Олон түмэн хэнд нь итгэхээ мэдхээ байсан. Харин шүүхийн талаар хүн болгон таагүй зүйл ярьдаг боллоо. Энэ ортой байх иймээс наад шүүхээ янзал, АТГ-ээ янзал.

Avatar

bilgee 2019-03-20 99.101.17.215

peltsiisen hujaa ue chin duusjee

Avatar

ИРГЭН 2019-03-20 66.181.164.222

ЭНХБАЯР ГУАЙ. ОДОО ИНГЭЖ ХУДЛАА ҮНЭН НЬ МЭДЭГДЭХГҮЙ ХОВ ЖИВ ХОГИЙН ЮМ ЯРЬЖ ЯВДАГАА БОЛИМООР ЮМАА. . ТА МОНГОЛ ТӨРИЙН ТЭРГҮҮН ИХ ХУРЛЫН ДАРГА, ЕРӨНХИЙ САЙД ЗЭРЭГ БҮХ АЛБАН ТУШААЛЫГ ХАШИЖ БАЙСАН ХҮН ӨНӨӨДРИЙН ЭНЭ МОНГОЛЫН БАЙДЛЫГ ҮҮСГЭСЭН ХҮН НЬ ТА ШҮҮ ДЭЭ. АРДЧИЛАЛААС ХОЙНХИ 30 ЖИЛИЙН БАРАГ 50% Д НЬ ТА Л МОНГОЛ ТӨРИЙН ЭРХ БАРИХ ТОМ АЛБАН ТУШААЛЫГ ХАШСАН ХҮН ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

иргэн 2019-03-20 202.9.42.134

Энхболдоо чи Эрдэнэтийн 49-хувийг хулгайлж авхыг зохион байгуулсан гол этгээд мѳнѳѳс мѳн гэдгийг Энхбаярыг хэлсэн хэлээгүй монголчууд мэддэг болсон.Ѳѳрѳѳ шоронд явхаар шийдэж шүүхэд хандах гэж байгаа бол маш сайн.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж