С.Зоригийн хэргийн ажлын хэсэгт ажилласан хоёр хүнийг хорьсон гэв | News.MN

С.Зоригийн хэргийн ажлын хэсэгт ажилласан хоёр хүнийг хорьсон гэв

С.Зоригийн хэргийн ажлын хэсэгт ажилласан хоёр хүнийг хорьсон гэв

С.Зоригийн хэргийн ажлын хэсэгт ажилласан хоёр хүнийг хорьсон гэв

Төр нийгмийн зүтгэлтэн С.Зориг агсны амь насыг онц хэрцгийгээр хөнөөсөн хэргийг дахин шалгах ажлын хэсгийг байгуулсан. Түүний аминд хүрсэн хэргээр Ц.Амгаланбаатар, Б.Содномдаржаа, Т.Чимгээ нарыг 24-25 жилийн хорих ял оноож, ялаа хаалттай хорих ангид эдлүүлэхээр заасан байдаг. Харин дээрх хэргийг дахин шалгах ажлын хэсэг шинээр байгуулагдсанаар эл хэргийг дахин сөхөж эхэлсэн билээ.

Тэгвэл Н, Б гэх хоёр хүнийг Чингэлтэй дүүргийн шүүхээс 14 хоног хорих захирамж гаргасан байна. Тэдний нэг нь ажлын хэсэгт ажиллаж байхдаа ноцтой алдаа гаргасан гэв.

Тодруулбал,  АТГ, ЦЕГ, ТЕГ-аас хамтарч шийдвэрлэгдсэн хэргийг дахин шалгах явцдаа Б.Содномдаржаа, Т.Чимгээ, Ц.Амгаланбаатар нарыг эрүүдэн шүүж, ял хүлээлгэсэн байж болзошгүй гэх үндэслэлээр шалгаж эхэлсэн аж.

Э.АРИУН 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
БурууБуруу
2
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-03-19 103.57.92.121

Улсын Эрдэнэт vйлдвэрийн захирал буюу хаан хийж байсан Ш.О агсан Зоригийн аллагын захиалагч, Эрдэнэтийн шахаачин Нямка хамгаалагч нь гээд Ш.О агсаны хvv зарласан! Нямка захиалагч илрэх болонгуут илрvvлсэн мердегчдийг барьж хорьжээ!

Avatar

Irgen 2019-03-19 202.21.106.142

Nuguu huzuugui nuhur l deerees hereg ni ilreh gd l aigaad yma hiij bn da aimasr yma

Avatar

Зочин 2019-03-19 103.57.92.121

Хvзvvгvй Жэнко юу тэгнээ тэр Тавантолгойг хулгайлж байгаа гэж Тамгын дарга нь зарласан!

Avatar

Зочин 2019-03-19 178.196.67.173

Hudal medeelel bna. Harin zahialagchidiig shalgah yavtsiin medeeleliig busdad ogdog baisan humuus. Hergiin nuutsiig Nyamdorjid ohdog baisan

Avatar

Зочин 2019-03-19 103.229.123.86

Энэ бол "ноцтой алдаа" биш, санаатай гэмт хэрэг!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-03-19 202.72.245.207

ЗА ЭХЭЛЛЭЭ ДЭЭ СОНИН ҮЙЛ ЯВДЛУУД БОЛЖ БАЙНА ДАА

Avatar

Irgen 2019-03-19 202.126.89.214

Tsoriin gants amid gerch ni edgeer humuus bish genguut gerch Bulganguigeer shuuh hural hiisen, deerees zahialgaar alsan gechiheed zahialagch baihgui bolohoor chini hen ene jujigt itgeh um, Elbegiin tavilttai jujig bolson ene shuuh hural, nuguu hobgoblin shuuh prokuror ajillasan shuu dee

Avatar

Зочин 2019-03-19 202.126.89.214

Shudarga busiin hongiliin

Avatar

Зочин 2019-03-19 202.126.89.214

Shudarga busiin hongiloor oruulj hun helmegduulsen dee

Avatar

Зочин 2019-03-19 103.57.92.121

Энэ иргэн гэж тролл еерее еертее хариулаад ямар их сэтгэгдэл бичдэгийн! Зоригийн алуурчдыг зев илрvvлж барьсан. Дээр vед Цензургvйгээр гарсан 1998 оны сонинд гэрчvvдийн егсен аман зурагтай 3 шийтгэгдсэн алуурдын зvc царай яг таарч харагдсан даа!

Avatar

Zochin 2019-03-19 202.21.105.186

Elbegdorjiin zakhialgaar Khurtsiin zokhion baiguulsan khereg, barivchlagdsan khumuus ni Khurtsiin uurgiig bieluulsen tudii. Odoo uuniigee ilchlekh bailgui.

Avatar

Зочин 2019-03-19 103.57.92.121

Зориг агсан амиа алдсан. Алуурчдыг хамгаалаад, илрvvлсэн мердегчдийг хорьж байгаа Нямка холбоотойгоо батлаад байна! Ш.О агсан аллагын захиалагч гэж хvv нь зарлаад таг болсон доо!

Avatar

Зочин 2019-03-19 182.160.2.11

Зүй бусаар гэнэт олширсон цагаан захтан ГЕНЕРАЛ, ХУРАНДАА нарыг нэг бүрчилэн шалгах хэрэгтэй. Аймгийн болон хот дүүргийн Засаг дарга нар бас ИХДарга нар тэр битгий хэл хорооны засаг дарга нар ч хурандаа, генерал байдаг юи билээ. Эрхэм уншигч та анзаарсан бол "цэргийн баяр" хэмээх өдөр ёстой нэг хурандаа генералын цуглуулгыг харж болно. Цэргийн жагсаалд нэг цаг ч номхон зогсож үзээгүй генерал хурандаа байж л байна та минь ээ. Ийм нөхөд л улс орны хамгийн муу муухай бүхнийг хийдэг.

Avatar

Нямдорж яагаад алуурчидыг үхэн хатан хамгаалаад байгаа нь бас сэжигтэй бусуу 2019-03-19 43.228.129.131

Алуурчдыг яагаад хамгаалаад байгаа нь асуудал шүү.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж