“Зүтгүүр болсон үндэсний том компаниуд л улсыг босгоно” | News.MN

“Зүтгүүр болсон үндэсний том компаниуд л улсыг босгоно”

ГАРЦ ҮГ

“Зүтгүүр болсон үндэсний том компаниуд л улсыг босгоно”

Монголын нийгэмд засч залруулах, илүү сайжруулах олон зүйл бий. Тэр асуудал болгон шийдэл хүлээж байгаа. Энэ шийдлийг олоход дөхөм болох санал санаачилга гаргаж, олон нийтэд мэдээлсэн эрхмийн үг энэ буланд байх юм.

Цэнгүүн

П.Цэнгүүн

“Алтан тариа” компанийн Гүйцэтгэх захирал

“Хүмүүс зэрлэг капитализм, муухай, хэдэн шунахай бизнесменүүд, шунахай корпорацууд бүгдийг нь хулгайлдаг, тонодог, дээрэмддэг гэж ярьдаг. Өнөөдрийн, одоогийн нийгэмд үзүүлж байгаа зүйл тийм байгаа шүү дээ. Хамгийн муухай хүмүүс бизнесменүүд боллоо. Энэ капитализм буюу чөлөөт зах зээл гэдгийн гол үзэл санаа, үнэт зүйлс, санааг монголчууд ерөөсөө мэдэхгүй, ойлгохгүй байна. Аргагүй шүү дээ, тийм түүх ч байгаагүй. хувь хүмүүс эрх чөлөөтэй, өмч хөрөнгөтэй болоод, чөлөөт зах зээл дээр бүтээгдэхүүнээ үйлдвэрлэж, арилжаалж найтаалцдаг болоод, үүний ачаар хүн төрөлхтөн долоо, найман тэрбум болж, үнэхээр хангалуун сайхан амьдарч байгаа гэдгийг мартчихсан, санах ч үгүй. Бүгдээрээ өнөөдөр хамгийн муухай зүйл бол чөлөөт зах зээл, зэрлэг капитализм, бүгдийг устгаж байгаа гэж боддог боллоо. Тийм учраас төр үүнийг зохицуулах ёстой, хууль гаргах ёстой, хянах ёстой гэхээр, тэгээд дахин хуваарилалт, баялгийн тэгш хуваарилалт гээд буцаад социализм руугаа орчихож байгаа юм.”

Эх сурвалж: Ардчилал таймс

Erdenebileg

Д.Эрдэнэбилэг

ХХБ-ны Төлөөлөн Удирдах зөвлөлийн дарга

“Угаасаа л миний сүүлийн 20 жилийн явсан зам нь аж үйлдвэр. Би аж үйлдвэрийг л дэмжиж явсан. Одоо ч манай банкны үндсэн зорилго. Ядуурал хүндрэлээс энэ улсыг гаргах юм нь л аж үйлдвэржилт. Хэдэн том үндэсний үйлдвэрлэлтэй болчих юм бол энэ олон компаниуд татагдаад, чирэгдээд явчих юм. Оюутолгой, Тавантолгой, Эрдэнэт шиг ийм аж ахуйн нэгжүүд олшрох л юм бол бид хөгжинө. Монголын өнөөгийн эдийн засаг нь өөрөө том corporate-business рүү чиглээгүй байгаа. Хэрэв Эрдэнэт, Тавантолгой, Оюутолгой шиг аж ахуйн нэгжүүд олноор байгуулагдаад эхлэх юм бол энэ олон жижиг дунд үйлдвэрүүдийг араасаа хэдэн зуугаар нь чирээд л явчихна. Зүйрлээд хэлэх юм бол вагоны чиргүүлүүд олон байна. Харин вагоны зүтгүүрүүд цөөхөн байна. Зүтгүүр болсон үндэсний том компаниуд л улсыг босгоно. Дэлхийн түүх өөрөө ийм юм. Бид ажиллах л хэрэгтэй. Өөрсдөө бид үнэт зүйлтэй. Ардчилсан улс, чөлөөт зах зээлтэй. Одоо яаж хөгжих нь биднээс л шалтгаална. Үнэ цэнэтэй ийм хоёр том зүйл бидэнд бий шүү дээ.”

Эх сурвалж: ӨДРИЙН СОНИН

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ЗөвЗөв
14
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

76 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин. 2019-03-19 202.179.26.176

Хаана байгаа юм тэр улсын эдийн засгийг босгож байгаа чинь. Ганц олигтой өөрийн түүхий эдээр бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэж гадаадаас мөнгө оруулж ирхээр томоохон үйлдвэр байгуулсан нь. Байхгүй л бгаа биз дээ. 30 жил болж бна. Хар хувиа бодохоос өөр юм харагдахгүй лбна. Ард түмний баялагаар сул ашиг олж байж татвар төлөхгүй яах юм. Түүнээс ахиж чадахгүй л бга ш дээ. Ийм байж бүү цээжээ дэлд!

Avatar

зочин 2019-03-19 202.9.43.249

Ажил амьдрал нь бүтэмжтэй яваа нэгндээ атаархах нь хүмүүний л зан юм дөө . Харин тэр атаархалыг нь дэврээх нь ашиг хонжоо хайсан улс төрчидийн гол арга нь юм дөө .

Avatar

ЭРДЭМ 2019-03-19 66.181.168.199

НЭГ Л ИХ СҮРХИЙ ВЕНЕСУЭЛЬ УЛСТАЙ ХАРЬЦУУЛДАГ БОЛЧИХОЖ. ХАРЬЦУУЛАХ ЮМАА ОЛЖ ЯДВАА. ДОР ХАЯЖ БИД ЯМАР ҮНДСЭН ХУУЛЬТАЙ, МУУ Ч ГЭСЭН ЯМАР ЗАСАГЛАЛТАЙГАА МЭДДЭГГҮЙ ЮМ БАЙХ ДАА. ЯАЖ Ч ДООШОО ОРЛОО ГЭХЭД ВЕНЕСУЭЛЬ БОЛЧИХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ. БИТГИЙ ИНГЭЖ ХӨГИЙН ПОПУЛИЗМ ХИЙЖ БАЙЛДАА

Avatar

BATZANDAN OYUNERDENE 2PESDA 2019-03-19 191.96.145.71

Венесуэльчүүд 20 жилийн дараа ухаарлаа. Популимзын төлөөсөө ч хангалттай төллөө. Үхэл, өлсгөлөн, дүрвэлтээр… Одоо тэд босож байна. \n\nБид харин Венесуэлийн зүдгүүрт зам уруу яг одоо явж эхэлж байна…

Avatar

Худлаа төр 2019-03-19 191.96.145.71

Венесуэлийн дарангуйлагч асан Уго Чавесийн охин Марияг 4.2 тэрбум ам долларын хөрөнгөтэй гэж 2015 онд шуугиж байжээ. \n\nХувийн өмчийг хурааж, төрд нийгэмчлээд өөрсдөө л баяжиждээ. Ард түмэн нь өлсгөлөн, гуйланчлалд нэрвэгдэж, олон саяараа дүрвэсэн.

Avatar

Commentuud haraad bayrtai bna uchir medeh humuus ih baigaad 2019-03-19 191.96.145.71

Венесуэлийн дарангуйлагч асан Уго Чавесийн охин Марияг 4.2 тэрбум ам долларын хөрөнгөтэй гэж 2015 онд шуугиж байжээ. \n\nХувийн өмчийг хурааж, төрд нийгэмчлээд өөрсдөө л баяжиждээ. Ард түмэн нь өлсгөлөн, гуйланчлалд нэрвэгдэж, олон саяараа дүрвэсэн.

Avatar

зочин 2019-03-19 46.101.79.148

Хувийн хэвшил бол улс орныг чирж яьах хөдөлгүүр бол мөн

Avatar

Зочин 2019-03-19 182.160.2.11

Д.Эрдэнэбилэг танаа: Та мэтийн хувалз болсон хүмүүс банкны хүүгээр жирийн иргэдийг сорж амьдардаг. Зүгээр хүмүүний цусыг сорохгүй гишгэх газар шороог минь ч худалдаж байдаг гаж хүний нэг Та

Avatar

Zutguur 2019-03-19 103.18.40.202

Heden saihan zutguur bhad ch yu baihav dee.Harin uursdiiguu zutguur gej anduuraad baigaa heden ulsturchid zugeer saihan chirguul bolood chiregdeed chimeegui yvbal oruulj bui huvi nemer ni ym daa

Avatar

Hahaha 2019-03-19 192.71.249.209

Hero Baatar Munhbaysgalan Oyunerdene mongolchuudiin tarhiig ugaaj chadjee ted nar comment unshij elgeer ywdag baihdaa haha hevlel medeelel bas huchtei baigan shuu bazarwain. Zarim neg teneguud naad uuruusuu iluu uhaalga utasaaraa ym sain unshij sudalj ediinzasag taldaa medlegtee bol nevtruuleg uzeel tv shirteel bugdig meddeg bolson aytai baihiin

Avatar

Zgr urdahaa sain hii 2019-03-19 192.71.249.209

Social media-d hun setgegdlee uldeej bollgui yahaw ghde jaahan hunleg soyltoi gegeeleg baitsgaagaach durakudaa zarim neg humuus ydaj gants nom buten unshchaad comment bichmeer baina **** talna hyd uh geed buur neg teneg sarmagchine aytai baihiinmaa

Avatar

Монгол иргэн 2019-03-19 162.243.229.141

Хэдэн мянган хүн тэжээж байгаа энэ том хувийн хэвшилүүдээ хэнийг ч цалинжуулж үзээгүй энэ хэдэн улс төрчид нь дарамтлахаа болиосоо арай хэтэрлээ

Avatar

Amgaa 2019-03-19 138.197.159.77

Төрийхөн идэхээс өөр юм ерөн хйисэн юм уу ??? Зандан манданы хажууд бол хийсэн юмтай төлсөн татвартай тэжээсэн өрхтэй хүн шүү Эрдэнэбилэг гэдэг хүн !!!

Avatar

Нараа 2019-03-19 64.119.19.196

Бид хаашаа л яваад байндаа Венесуэлийн араас орхын байнлдаа бөх дуучид энэ улсыг удирдахаа байсан цагт энэ улс хөгжинөө..

Avatar

Му-ын Иргэн 2019-03-19 66.85.185.90

1 nevtruuleg uzej tarhia ugaalgaj avaal end h**** ursgaj comment bichij suuh ymaa.Ugaasaa unen shuu dee mongoliig heden tom huviin hevshil l hul deer maani bosgono ene ulsturchid dooshoo l tatna uu gehees uudluulehgui ni oilgomjtoi.Enkhbayar gej hugshin nohoi odoo boliod zugeer muruuruu amidarch boldoggui ym bh da.

Avatar

Зочин 2019-03-19 202.131.245.243

* 65.83 хувийг нь Люксембург улсын "Global investment and Development" компани * 7.32 хувийг Америкийн "US Global investment" компани * 19.95 хувийг Америкийн "United Banking Corporation" * 4.78 хувийг "GS Mongolia investment" * 2.12 хувийг л монголчууд эзэмшиж байгаа аж ЭРДЭНЭТ МОНГОЛДОО ИРЭЭ! гэж бахирцгаагаад байсан нь тархи угаалт байж. МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙ САЙД Сайханбалаг төрийн ордноос ингэж хэлэхэд ч итгэлгүй яахав дээ. Гэтэл энэ нь хошгируулах үгэн даллуур байж. Хошгируулнаа гэдгээ хийж

Avatar

Зочин 2019-03-19 202.131.245.243

ХУДАЛДАА ХӨГЖЛИЙН БАНКНЫ НИЙТ ХУВЬЦААНЫ 2.12 ХУВИЙГ Л МОНГОЛЧУУД ЭЗЭМШДЭГ ХХБанк монголын банк биш юм байна. Харийнхны банк ажээ. Энэ банкны 2.12 хувийг Эрдэнэбилэг эзэмшдэг. Эрдэнэбилэг эзэн биш зарц юм байна. О.Орхон бол боолын боол аж. Тэгэхээр Эрдэнэтийн 49%-г ХХБ авлаа гэдэг нь харийнхан Эрдэнэбилэг, Элбэгдоржийг хахуулдаад эдний гараар монголыг тонуулж буй хэрэг байна. Худалдаа хөгжлийн банкны нийт хувьцааны * 65.83 хувийг нь Люксембург улсын "Global investment and Development" компани * 7

Avatar

тэнэг ац 2019-03-19 46.101.79.148

Хаха ганц нэвтрүүлэгт тархиа угаалагцан тэнэг ац тэр нэвтрүүлэг чинь тэр чигээрээ жүжиг шүүдээ малнуудаа

Avatar

Irgen 2019-03-19 209.58.188.77

Ulsaa hugjuulj bga hun blgonig luiwarchid gehee bolichosoi!!!

Avatar

Зочин 2019-03-19 112.72.15.50

Төртэй огт хутгалдахыг хүсдэггүй цэвэр өрсөлдөөнийг дээдлэгч, төрийн хүмүүстэй хамсан ашиглаж төрийн мөнгөөр бизнес хийдэг 2 хүнийг нэг гарчиг дор оруулах нь утгагүй санагдлаа. Тактик нь бохир бизнесээ цэвэр бизнестэй хольж харуулан төөрөгдүүлэх араар нь нуугдах зэрэг юм байна. Жишээ нь ХХБ МАК МСS хамтарч байна гэх шиг

Avatar

Зочин 2019-03-19 64.119.22.232

улсаа босгодог нь манайд алга гадаадад бол байнаа байна иддэг хахуулддаг нь монголд ёозоороо байнаа байна

Avatar

Зочин 2019-03-19 202.131.245.243

Дээр нь сахалт эзэн, тарвага мий нарын хувьчилан авсан ХК болох шүүх, прокурор, АТГ, ТЕГ гэж авах юм алга.

Avatar

Зочин 2019-03-19 202.131.245.243

Банк нэртэй ломбардуудын эзэд нь баруун, солгойгүй мөнгө угаагаад бизнесийн орчинд харилцагчдын мөнгөөр өдөр, шөнөгүй дээрэм тонуул хийгээд, улс төрд хар мөнгөө цутгаад байгаа юм чинь яаж улс хөл дээрээ босох вэ дээ?

Avatar

Зочин 2019-03-19 43.228.131.206

Тийм, тэгэлгүй яахав, МСS. эрдэнэт мэтийн зүтгүүрүүд л энэ улсыг босгоно. Женко мэтийн хулгай луйврын компаниуд, мөнгөтэй нэгэндээ атаархаж х****л урсгагчид, хүний хөрөнгийг дээрэмдэгчид, хулгайч луйварчид энэ улсыг дампууруулна,

Avatar

Зочин 2019-03-19 202.131.245.243

Хамгийн том ломбард Хулгай Хөгжлийн Банк нь эх үүсвэр нь тодорхойгүй, гарал үүсэл нь маш сэжигтэй хар мөнгө угааж дүрмийн сангаа бүрдүүлсэн юм байна билээ. Улаанбаатар хотын банк мөн адил.

Avatar

Зочин 2019-03-19 203.217.139.228

Хулгай луйвраар хөрөнгөө босгосон новшнуудыг яав ч даврааж болохгүй

Avatar

Зочин 2019-03-19 203.217.139.228

Гэхдээ төрийн мөнгө хулгайлж, орд газруудыг луйвраар авдаг нь биш үнэнч шударгаар мөнгө олдог компаниуд нь. Энэ 2- ыг сайн салгаж үзэх хэрэгтэй.

Avatar

иргэн 2019-03-19 202.179.26.157

Өөрсдийгөө өнөөдөр Бизнесмэн Баялаг бүтээгчид гээд байгаа хүмүүс Өөрсдөө бол яг яс юман дээр Хулгай Луйвар Залилан Авилгал гээд байдаг муу зүйл хийж Хар зам татуулсаар Хууль завхаруулж Баян гэсэн Нэр зүүж яваа шүү цаанаа бол Улсдаа өчнөөн төчнөөн Тэрбум төг-ын Өртөй тэрнийгээ Төлөхгүй цайруулах гэсэн арга чарга башир арга хэрэглэсэн Этгээдүүд байгаа шүү дээ

Avatar

МАНАНГ НАМ ДАР !!! ТАРВАГЫГ ШОРОНД !!! 2019-03-19 202.126.89.232

ХУЛГАЙ ХИЙДЭГ БАНК ҮНДЭСНИЙ ЗҮТГҮҮР БОЛЧИХСОН ЮМ УУ !!! БОЛЬЖ ҮЗ !!! ЛУЙВАРЧИД АА !!! ӨӨРИЙГ НЬ ӨӨРИЙНХ НЬ МӨНГӨӨР ХУДАЛДАЖ АВСАН БАНКАА САЙН ШАЛГАЧИХ !!! ТЭГЭЭД ҮНДЭСНИЙ ЗҮТГҮҮР МӨН БИШ НЬ ГАРЧ ИРНЭ !!!

Avatar

Irgen 2019-03-19 202.131.225.150

Ulsiig tom company l bosgono. hedii tm ch huulias gaduur hiisen zuiliig n ylgavarlaj handaj bolohgui. bugd huuliin umnu tegsh erhtei bna. ene tom company d asar ih davuu taltai uuniige buruu zuild ashiglasan bol huuli tedend tegsh uilchilj bh estoi yu. heterhii neg taliig barij umuurch bgaa humuus d handav

Avatar

ӨӨЛД 2019-03-19 202.179.31.82

Бүх сэтгүүлч луйварчины гард орсон байна, одоо ганцхан ард түмэн үлдлээ

Avatar

irgen 2019-03-19 103.14.36.249

Erdenetiin luivarchin hezeed luivarchin l bna

Avatar

Зочин 2019-03-19 103.14.36.249

Erdenetiin luivarchin hezeed luivarchin l bna

Avatar

Зочин 2019-03-19 103.57.93.132

Нэгэнт луйвардаад хармаандаа хийчихсэн юм чинь шударга, цэцэн хүн болж жүжиглэхээс өөр гарцгүй. АН-ынхан хуурамч дүр эсгэж тархи угаалтаа эрээ цээргүй явуулсаар,,,,,,,

Avatar

ИРГЭН 2019-03-19 202.21.115.82

МОНГОЛЫН ИХЭНХИ ТОМ КОМПАНИУД ӨМЧ ХУВЬЧЛАЛ НЭРЭЭР ЛУЙВАРДАЖ АВСАН ХЭДЭН ҮЙЛДВЭР, БАНКТАЙ, ТЭДЭНД ӨӨРСДИЙН ГАРААР ХИЙСЭН БҮТЭЭН БАЙГУУЛСАН ЮМ ГЭЖ ЮУ Ч БАЙХГУЙ

Avatar

EMIIN SANCH 2019-03-19 103.240.240.73

Нарантуулын Сайхансамбуу шиг ажлын байр бий болгосон бол, Хурдын Чойжилсүрэн шиг олон байр барьсан монголд хэрэгтэй, гэтэл УЛСААС УЛААН МӨНГӨГГҮЙ ҮНЭГҮЙ АВСАН Баттулгын Махимпекс ГАНЦ КГ НӨӨЦИЙН МАХ ГАРГАЖ ЧАДАХГҮЙ, АСА ЦИРК САРДАА ГАНЦ ЦИРК ТОГЛУУЛАХГҮЙ БГА

Avatar

zochin 2019-03-19 104.247.136.85

Шинэ цагийн баатрууд\n Түмний хөрөнгийг хэдүүлээ ашиглахаас айгаагүй\n Түүнийгээ хүүхэд залуучуудынхаа нэрээр авахаас эмээгээгүй\n Ноогдол ашиг нэрээр хэдүүлээ хувааж авахаас ч ичээгүй\n Айж, эмээж, ичээгүй хийсэн зүйлээ зүтгүүр гэж нэрлэхээс ч айгаагүй Үнэхээрийн зоригт баатрууд юм.\nХэрэв энэ хэдийн оронд уул уурайн сайд Хурц байсан бол түмний хөрөнгийг айлын ганц хүүхэд эзэмшиж болдогүй юм гэж хэлээд эд нарынхаар бол /айгаад/ ийм юм хийхгүй байх байсан байхдаа.

Avatar

Зочин 2019-03-19 202.72.245.207

ТОМ ГЭХ КОМПАНИУД УЛС ТӨРИЫН ХУЛГАЙЧИДТАЙ НИЙЛЖ УЛСААС АРД ТҮМНЭЭС ХУЛГАЙЛААД ХООСРУУЛЖ ЯДУУРУУЛЖ БАЙГААГ ЗОГСООЖ ШОРОНД НЬ ХИЙ. ӨӨР ЮМ БАЙХГҮЙ

Avatar

Erx tegsh zax zeel 2019-03-19 66.181.161.99

Tom company deeremdchixeed choloot zax zeel capitalism yarix ni zov shu dee

Avatar

Зочин 2019-03-19 66.181.161.99

Tom company deeremdchixeed choloot zax zeel capitalism yarix ni zov shu dee

Avatar

asdfadfasdfaf 2019-03-19 43.228.129.155

ene 2 lav bish bololtoi. olon jil hurungun deer suulaa.

Avatar

Зочин 2019-03-19 202.131.227.82

tiim shuu. undesnii tom kompaniud l uls orniig avch yavna.

Avatar

Saruul 2019-03-19 209.58.188.77

Unen2 huwiin hewshlee demjnee

Avatar

mongol 2019-03-19 150.129.141.94

Mash zuv yarisan bn olon niit gej bugdiig zuv hiideggui zuv udirdaj zuv shiidver gargaj baij l uls oron hugjinu hunii umch hurungiig bulaaj avaad ard tumen uls oron saijirsan tuuh baihgui ulam yaduurch harin erih medeltenguud hagartlaa bayajdag ard tumen ni yaduu chigeeree ulddeg uls turchid erih medeldee uldehiin tuld ard irgediig hudal saihan amlaltaar huurch etssiin bulegt ulsaa suiruuldeg

Avatar

Зочин 2019-03-19 202.131.245.243

30 жил өнгөрлөө. "Үндэсний том компаниуд" гэж өөрсдийгөө нэрлэсэн хулгайч, дээрэмчид улсыг босгосонгүй. Одоо болсон. Хуурч мэхлэхээ больж үз. Тэгээд ч энэ 2 хулгайч бол зүтгүүр болсон үндэсний том компаниуд бүр ч биш л дээ. Жинхэнэ үндэсний компаниуд арай ядан өдөр хоногийг өнгөрөөж байна.

Avatar

Haha 2019-03-19 202.131.248.198

Chinii yaduu zvdvv yawaa chine chinii buruu, bas cham shig teneg nowshnuudiin songoson ulstorchdiin buruu… eniig l sain oilgood awchih za

Avatar

Ну 2019-03-19 122.201.22.240

Энэ Цэнгуун тун зов залуу

Avatar

Зочин 2019-03-19 202.131.245.243

Бас л нэг нуугдмал хулгайч.

Avatar

ЗОЧИН 2019-03-19 202.126.89.232

ВОР ДОЛЖЕН СИДЕТЬ В ТЮРМЕ !!! ХУЛГАЙЧ ШОРОНД СУУХ ЁСТОЙ !!!

Avatar

Луйварчид битгий хуцаад бай 2019-03-19 103.212.118.205

Та нар луйварчид ш дээ. Сайн даа шударгаар ийм болоогүй. Нийгмийн хамаг муу бүхэн та нараас эхлэлтэй. Зайлцгаа.

Avatar

Хүннү 2019-03-19 202.179.27.14

Гоё л ярицгааж, ямар амьрал дээр эдний ярисан шиг болох биш. Ярих яах вэ шуналаа дар.

Avatar

Иргэн 2019-03-19 202.21.124.185

Эрдэнэбилэг бол баялаг бүтээгч огт биш, бий болсон бэлэн юмыг очиж дээрэмддэг дээрэмчин шүү дээ!!!

Avatar

zochin 2019-03-19 64.119.20.62

MANAY MONGOLD MONGOLCHUUDAD KHUDLAA BIZ DEE . KHARAMCH , SETGELGUY<

Avatar

Зочин 2019-03-19 103.26.195.167

МОНГОЛ ХҮНД " СОВЕСТЬ" БАЙДАГГҮЙ УЧИР ХИЧНЭЭН ТОМ КОМПАНИТАЙ Ч АДГИЙН АДГИЙН ЗҮЙЛ ИХ ХИЙДЭГ .МОНГОЛД ТИЙМ ТОМ ТОМ КОМПАНИ ХЭРЭГГҮЙ ОЙРЫН 50 ЖИЛД.

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-03-19 202.9.43.44

ҮНДЭСНИЙ ТОМООХОН ХӨРӨНГӨТӨН ГЭХ НӨХДҮҮД ГАНЗАГИЙН НАЙМААНААС БОСЧ ҮНДЭСНИЙ ХӨРӨНГӨТӨН ҮЙЛДВЭРЛЭГЧ БОЛООГҮЙ ,,??? , ТӨР ЗАСАГТ ЭЭЛЖЛЭН СОЛИГДОЖ ИРСЭН АВИЛГАГЧ УЛС ТӨРИЙН НАМ ТҮҮНИЙ ТӨЛӨӨНИЙ ТҮШМЭДҮҮДИЙН АЧААР ХУУЛЬ БУС МӨНГӨНИЙ ХУРИМТЛАЛ БИЙ БОЛГОЖ ,,?? БАНКУУДЫГ ДАМПУУРУУЛЖ ТӨР ХУВИЙН МӨНГӨНИЙГ НЭГТГЭЖ ОЛИГАРХИЖСАН БҮЛЭГ БИЙ БОЛГСОН,ЮМ,,,, ,?? ТЭД ОДОО МОНГОЛДОО ҮНДЭСНИЙ НЭРТЭЙ ЭРДЭНЭТ ЭНЭ ТЭРЭЭР ОВОГЛОСОН МОНГОЛЫН ХӨРӨНГӨТНҮҮД БОЛЖ БУЗАРААСАА САЛЖ АРИУСАХЫГ ЗОРЬСОН ХЭРЭГ,,,,,???

Avatar

www 2019-03-19 122.201.23.226

Gehdee hulgaich nar bish

Avatar

ИРГЭН 2019-03-19 66.181.164.222

Төр том компаниудыг хүчээр өөртөө авчлаа гэхэд хэн энэ компаниудыг цаашид удирдаад авч явахуу. Өөрсдийнх нь шахааг дуугүй хийлгэдэг намуудын сонгуулийн мөнгийг босгоход үг хэлдэггүй хэдэн цүнх баригч нар л удирдана шдээ. Монголын эмгэнэл.

Avatar

Зочин 2019-03-19 103.57.93.195

menejmentiin bag songon shalgaruultaar neelttee

Avatar

Зочин 2019-03-19 202.21.113.226

Алтантариа ХК-ийг үнэгүй авсанаа Цэнгүүн юу гэж тайлбарлах бол сонин байна.

Avatar

5 2019-03-19 66.181.191.43

Cenguun n deer yeiin uls toriin tovchionii Suren gdgiin hurgen gsen.burj bg biz

Avatar

Увс хүн 2019-03-19 202.55.191.205

Тэнэг толгой Эрдэнэбилэг минь ээ!!!!\nТэгээд зүтгүүр нь луйварчин чи юу?\nЁстой хол очиж х** за.Бидний юмыг луйвардаж авчихаад бас өмнө нь гарч хаахалзах гээ юу?

Avatar

Зочин 2019-03-19 27.123.213.78

чиний юу юм??? кккк

Avatar

Зочин 2019-03-19 66.181.190.179

Америк улс агуу том Таван үндэсний компани дээрээ боссон улс. Манайх чадахгүй яагаад гэвэл жаахан өөрөөс нь дээш гараад ирвэл буцааж татаад унагаж орхино. Яг өнөө өөрөөс нь баян болсон Номтойбаярыг Хүрэлсүх намын даргын ЕС-ын суудлаараа унагасан шиг. Уг нь Хүрэлсүх Монголын нийгэмд ганц ч төгрөгийн татвар төлдөггүй хүн. Номтойбаяр_ Оджаргал, сахал Эрдэнэбилэг нар бол сард хэдэн тэрбумаар нь улсын төсөвт татвар оруулдаг улс. Даанч ямбий Приусээсс давж сэтгэдэггүй ооркууд үүнийг ойлгодоггүй

Avatar

Зочин 2019-03-19 202.72.245.198

тэгш эрх гэдэг юмыг нь алга болгочихоод байна даа

Avatar

Дорж 2019-03-19 66.181.160.24

Хэдэн том үндэсний үйлдвэрлэлтэй болчих юм бол энэ олон компаниуд татагдаад, чирэгдээд явчих юм. Юу үнэн энүүн шиг үнэн юм байхгүй. Хэдэн томоохон болдог бол ази даа эсвэл дэлхийд өгүүлэгдэх зүтгүүрүүд л хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-03-19 202.180.216.162

намуун байгаль дууг дуулдаг талийгаач дуучин эрдэнэцэгийн дүү шүү дээ нөгөө 49% сахал эрдэнэбилэг чинь. энэ хэвлэл, мэдээллийнхан мэддэггүй юм байна лээ!!!

Avatar

Зочин 2019-03-19 103.26.194.169

ЭНЭ ЭРГҮҮ САЙТ БАЙСХИЙГЭЭД Л ЭРГҮҮ ЮМ НИЙТЛЭЭД ЭХЭЛДЭГ ЮМ.

Avatar

Зочин 2019-03-19 103.57.94.163

oorsdoo bosson gurvan say hun hevtsen

Avatar

Зочин 2019-03-19 202.180.220.35

Тийм жишиг болсон компани улс орон бий. Жишээлбэл Солонгос улс байна. Солонгосчууд ЭЗ-н хямрал асуудал биш бидэнд SAMSUNG байгаа гэдэг болсон байна лээ. Яагаад гэвэл 2008 оны их хямралаар SAMSUNG компани гар утасны технологиар дэлхийд гарч солонгосын эдийн засгийг аварч байсан. \nМанайд байгаа компаниуд бол ард түмний кармааг хоосолдогоороо онцлог. Уул нь дэлхийн кармааг хоослох технологи бий болгоосой

Avatar

Зочин 2019-03-19 202.9.42.210

Солонгос япон лав томоохон компаниудаа төрөөс нь дэмжиж ажилладаг, самсунг LG лотте хюндэй зэрэг компаниа оролдоол бвал улсын эдийн засаг сүйрнэ гэж үздэг. Манайх мөн эм си эс тэргүүтэй хэдхэн компаниа хяхаж хавчих биш бгааг нь булааж өөрийн хүндээ өгөх биш улам дэмжих хэрэгтэйшдэ. Лалын нийгэм юм шиг хэт их харгис болж бншүү энэ төр. Женко мафи аргаа хувьдаа ашигладгийн бгааз төрд тохирохгүй!!!

Avatar

Zochin 2019-03-19 64.119.20.91

Banknii olon huuli zorchison humuus uls ornii baharhal bolno gej bh u?

Avatar

Зочин 2019-03-19 66.181.178.201

Erdenebileg umnu ni garaad hucah ni yasiin\nErdenetiin duulianaas bolj soliorch bhyn

Avatar

Зочин 2019-03-19 103.229.122.79

ГАНХҮҮ АЛТАЙ ХОЁР ҮҮРГЭВЧТЭЙ АЯЛАЛААР ЧЕХД ОЧООД АЛТАНТАРИАН ХУВЬЦАА ЭЗЭМШИГЧ ЧЕХ АЙЛД ХОНОХДОО ТЭР АЛТАН СУУЛТУУР АЛТАН ШҮДНИЙ СОЙЗ ГЭЭД АНГАЙЖ БАЙСАН .

Avatar

Зочин 2019-03-19 202.179.26.238

Хоёр хулгайч.

Avatar