Төрд авах 400 лиценз социализмыг даллаж байна | News.MN

Төрд авах 400 лиценз социализмыг даллаж байна

РЕДАКЦИЙН ЗУРВАС

Төрд авах 400 лиценз социализмыг даллаж байна

Төрд авах 400 лиценз социализмыг даллаж байна

Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлөөс гаргасан зөвлөмжийн дагуу улсын төсвийн хөрөнгөөр хайгуул хийсэн уул уурхайн ордуудын ашиглалтын зөвшөөрөл буюу лицензийг улсын мэдэлд авна хэмээн Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд гуравдугаар сарын 7-ны өдөр мэдэгдсэн нь одоо ч уул уурхайн салбар төдийгүй олон нийтийн анхаарлыг татаж байна. З.Энхболд даргын мэдэгдсэнээр нийт 400 орчим хайгуулын лицензийг төр өөрийн мэдэлд авах ажээ. ҮАБЗ-ийн энэ зөвлөмж нь Үндсэн хуулийн 6.1-д заасан байгалийн баялаг ард түмний өмч, 6.2-т заасан төрийн өмч менежмент хийж явна гэдэг заалтыг хэрэгжүүлж байгаа хэрэг хэмээн Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга мэдэгдсэн.

Харин энэхүү мэдэгдэл хэрхэн хэрэгжих нь тодорхойгүй. Уул уурхай, хүнд үйлдвэрийн яам шууд хураана, буцаана гэсэн ойлголт байхгүй, гарц хайж байна хэмээн мэдэгдлээ.

З.Энхболд даргын эш татсан Үндсэн хуулийн заалт эх хувиасаа гажсан байгааг анзаарах хэрэгтэй. Үндсэн хуулийн Зургадугаар зүйлийн 1-д “Монгол Улсад газар, түүний хэвлий, ой, ус, амьтан, ургамал болон байгалийн бусад баялаг гагцхүү ард түмний мэдэл, төрийн хамгаалалтад байна”, 2-т “Монгол Улсын иргэдэд өмчлүүлснээс бусад газар, түүнчлэн газрын хэвлий, түүний баялаг, ой, усны нөөц, ан амьтан төрийн өмч мөн” хэмээн бичигдсэн байгаа.

Монгол улс уул уурхайн арвин баялаг нөөцөө ашиглаж эхлэх бодлогын шийдвэр гаргаж, уул уурхайн салбарыг хөгжүүлээд даруй 20 гаруй жилийн нүүрийг үзэж байна. Ашигт малтмалын анхны хууль 1997 онд гарч, сүүлд 2006 онд нэмэлт өөрчлөлт оруулсан. 20 гаруй жилийн хугацаанд Монголын эдийн засгийн тэргүүлэх салбар болтлоо уул уурхайн салбар хөгжсөн бөгөөд ДНБ болоод эдийн засгийн өсөлтийн гол суурь нь уул уурхайн салбар болсон. Бүх зүйл энэ салбарт төгс сайхан болчхоогүй, олборлолт хийж байгаа уурхайн нөхөн сэргээлтийг ном журмын дагуу хийдэггүйгээс байгаль орчинд сөрөг нөлөө үзүүлэх болсон, малчдын дөрвөн улиралд нүүдэллэн амьдрах газар орны онгон байдал хөндөгдсөн, лицензийн наймаа, гар аргаар алт олборлогчид гээд асуудал цөөнгүй бий. Ялангуяа лицензийн асуудал. Лицензийг анхлан өргөдөл өгсөн хүнд өгөх зохицуулалтаас үүдэн лиценз олгох өдөр Ашигт малтмалын газрын үүдэнд түрүүлж орох гэсэн хүмүүс нэг бус удаа үймээн хийж байсан үе бий. Лицензийн замбараагүй олголт, олгосон лицензийн ашиглалтын байдал хяналтаас гарсан учраас Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдорж лиценз олголтыг зогсоож байсан. Бараг таван жил шахам ашигт малтмалын лицензийг шинээр олгоогүй бөгөөд 2016 оноос лицензийг цахимаар олгож эхлээд байгаа.

Төр хураан авах гэж байгаа 400 гаруй лицензийн 95 хувьд нь уурхай баригдаагүй гэсэн үндэслэлийг З.Энхболд дарга хэлсэн. Лиценз олголт хуулиар зохицуулагдаж байгаа учраас зохих хуульд өөрчлөлт оруулахгүйгээр хийх нь хууль зөрчсөн үйлдэл болно.

Мөн тэр 400 орд ямар орд болох, лицензийг хурааж аваад ордыг эзэмшиж байгаа хувийн компанийн үйл ажиллагаанд төр оролцохгүй гэсэн ямар баталгаа байгаа эсэх талаар ямар нэг тодорхой мэдээлэл хийгдсэнгүй.

Нөгөө талаар хуулийн дагуу олгогдож буй лиценз бол ордыг ашиглах л эрх. Ашигт малтмалын тухай хуульд зааснаар орд ашиглах эрхийг хуулийн шаардлага хангасан аж ахуйн нэгжүүдэд өгч байгаа процесс, түүнээс биш аль нэг компанид ордыг өмчлүүлж буй асуудал байхгүй. Монголын ашигт малтмалын ордуудын ихэнх нь социализмын үед төсвийн хөрөнгөөр хайгуул хийгдсэн онцлогтой. 2000 оноос хойш хувийн компанийн хөрөнгөөр хайгуул хийгдсэн цөөн ордын нэг нь Оюутолгой. Ашигт малтмалын хайгуул хийнэ гэдэг асар их хөрөнгө шаардах ажил бөгөөд аз эзийн зүйл. Өчнөөн сая ам.доллар зарцуулаад илэрц байхгүй бол тэр хөрөнгө салхинд хийслээ л гэсэн үг. Уул уурхайн салбарын ид оргил үед жилдээ 200-300 сая ам.доллар гаднаас хайгуулийн ажилд орж ирдэг байжээ.

Одоо үйлчилж байгаа хуулиар хувийн хөрөнгөөр хайгуул хийсэн, тэр нь стратегийн орд газар бол төр 34 хувийг, улсын төсвийн хөрөнгөөр хайгуул хийсэн бол ордын 51 хувийг төр авах зохицуулалттай.

Ямар ч гэсэн Уул уурхай, хүнд үйлдвэрийн яам ҮАБЗ-ийн шийдвэрийг эргэлзэнгүй хүлээж авснаа  илэрхийллээ. Лицензийн ард хувийн хөрөнгө яригдаж байгаа учраас үүнийг хэрхэн зохицуулахаас Монголын төр социализм руугаа буцах уу, үгүй юу гэдэг асуултын хариулт харагдана.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

132 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Мгл 2019-03-18 202.179.24.132

Газар шороо нутгийн асуудал дээр төр цэгцэлж явах нь зүйтэй!!!
Нүд улаан мөнгө цагаан болсон одоо үeд нэг өөхөн махан толгойт нөхөр мөрийтэй тоглоомонд алдчихна!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-03-18 150.129.140.61

Европын улсууд дийлэнх соц тэд яагаад ?хөгжлийн хар .бидний урьд хөрш болон Веатнамия хөгжил юуг харуулаад байна .Социализмын сайн зүйлийг авч хослуулан хөгжүүлж энэ өндөр хөгжилд хүрч байна шүү.

Avatar

Зочин 2019-03-18 202.126.89.232

400 ЛИЦЕНЗИЙГ ТӨР АВАХ НЬ ТУЙЛЫН ЗӨВ !!! МОНГОЛЫН АМЬДРАЛ БИДНЭЭР ДУУСАХГҮЙ !!! СУМЪЯАБАЗАР МАН – Д ШУРГАЛСАН МАНАНГИЙН ХУЛГАЙЧ БАЙНА !!! НУТАГ БУЦААСАН НЬ ДЭЭР !!!

Avatar

Биш ээ 2019-03-18 150.129.143.58

Венесуэлийн хямрал ханхалж байна.

Avatar

Дорж 2019-03-18 2.132.236.198

Юуны чинь социализм?! Одоогийн Үндсэн хуулийг социализмын үед сурч мэргэжсэн, тэр үеийн хамгийн шилдэг социалистууд баталсан.
Тэгэхлээр нь та ч гэсэн Социализмын үеийн аав ээжийн үр сад, социализмын үлдэгдэл.
Тиймээс та өөрийгөө яах гэж байна??

Avatar

Зочин 2019-03-18 103.26.193.187

Хэдэн гэр бүл чухал уу ард түмний чинь амьдрал чухал уу гэсэн 2 сонголт байна даа

Avatar

зөв ш дээ 2019-03-18 77.162.34.196

Төрийн мэдэлд тодорхой хувь заавал байх ёстой. Ямар зэрлэг капитализм байгаа биш.

Avatar

Батый 2019-03-18 103.57.95.108

Дахин хуваарилалт хийж, идэх уухаа булаацалдаж, хувийн хэвшлийг дээрэмдэн устгах гэж байхад нь "ма.л" болсон мангар хар масс нь дагаж мөөрөлдөөд, хоорондоо хэмхэлдээд, "өнөөдөр лиценз (төр өөрөө өгсөн) хураана, маргааш өөр дээрэмдэх юм олдохгүй бол өөрийг нь дээрэмдэнэ шүү гэдгийг ойлгохгүй, надад оногдохгүй бол бусдад ч бас болохгүй гэдэг сэтгэлээр хандаж байна. Монголыг дампууруулах бодлого асар хүчтэй явагдаж, олны толгой угааж, цөсийг нь хөөргөж байна.

Avatar

зочин 2019-03-18 109.195.41.134

Асуудал социализм эсвэл капитализмдаа биш. Ард иргэд бидний хувьд нийгмийн баталгаа, хангамж, шударга эрх тэгш хуулийн дор итгэлтэй амьдрах л чухал. Арга ядахдаа улгэр зохиож ярьдаг байсан юм. Биднийг тэнэг гэж бодсоор л байгаа юм уу даа! Мэдээлэл нээлттэй болж хаана юу болж байгааг танаас дутахгуй явж, узэж, харж, cонсож байна. Эрх мэдэлд улайран шунагч хязгааргуй шуналт улс терчдийн бодлогыг тулгах бас талцуулах гэж оролдох хэрэггуй!!!

Avatar

Батый 2019-03-18 103.57.95.108

ЭРДЭНЭТ ХУМИГДААД ИРЛЭЭ. ТӨХК ХУВЬЧЛАГДААД ИРЛЭЭ. МОНГОЛЫН ТӨРИЙН ДАРГА НАРТ ШАХАА ХИЙХ ГАЗАР ЦӨӨРЛӨӨ. ТИЙМЭЭС ТӨРИЙН МЭДЭЛД ОЛОН БАЙГУУЛЛАГАТАЙ БОЛЖ ДАРГА НАРЫН ЭХНЭР, НУУЦ АМРАГ, АХ ДҮҮ, ҮР ХҮҮХЭД АЖИЛТАЙ ОРЛОГОТОЙ САЙХАН АМЬДАРНА Ш ДЭЭ. ЯААСАН ЮМ ОЙЛГОДОГГҮЙ ЮМ БЭЭ. НАСААРАА ТӨРД АЖИЛЛАЧИХААД ЯАГААД 5 ХАН ТЭРБУМ ТӨГРӨГТЭЙ БАЙЖ БОЛДОГГҮЙ ЮМ БЭЭ. НАМД ЗҮТГЭСЭН ХҮМҮҮСЭЭ ЯМАР АЛБАН ТУШААЛД ТАВИХ ЮМ БЭЭ. ТӨР АВАХ НЬ МАШ ЗӨВ. Дахин хуваарилалт хийж, идэх уухаа булаацалдаж, хувийн хэвшлий байхад нь

Avatar

АНы болванууд бусдын юмыг хулгайлж дээрэмдэхээс өөр зүйл хийж чадах биш 2019-03-18 174.205.18.226

Социализм Ардчилал хоер нэгэн зэрэг оршдог гэдгийг Скандинавын орнуудаас авхуулаад Япон хүртэл харуулж байна. Япон өөрсдийгөө хөгжингүй Социализмд хүрсэн гэж байна АНы болвануудаа. Манайд бол Сталинист Социализм бас Сталинист Ардчилал л бий болсон

Avatar

уншигч 2019-03-18 103.212.119.21

Улс оронд еерийн гэсэн бодлого байдгийн. Тэр нь аюулгvй байдлаа хангах. Тиймээс эрхэм нийтлэл бичигч гуай жаахан юм унш. Нэг гэрт амьдарч байгаа хvмvvс сандал ширээгээ хувьчлаад нэгнээсээ тvрээсийн телбер нэхдэг vv? Таны шvтдэг барууны либиралчууд тэгдэг vv? Би лав мэдэхгvй.

Avatar

зочин 2019-03-18 202.9.43.249

Энэ их хэрүүл зодоон чинь , Монголчуудад ямар ч алс хэтийн, нэгдсэн зорилого , төлөвлөгөө байхгүй байгааг л харуулж байгаа юм . Улс орон чинь хэрүүлээ даалгүй сөхөрчих бий дээ !!!!! . Харамсаад ч барахгүй юм болншдэ !! .

Avatar

иргэн 2019-03-18 182.160.39.214

хамгийн "инээдтэй" нь АНУ-д социалистууд маш их хүчээ авч байгаа, миллениалуудын үе тэр чигтээ соц үзэл сананд нэвт автсан. бид соц нийгмээ, байсан зүйлээ жинхэнээр нь үнэлж чадаагүй. БНХАУ тэгэхэд социалист, коммунист чиг хандлагтай хирнээ дэлхийн 2-х эдийн засаг болж чадсан. тийм болохоор соц нийгмийг бүү муул

Avatar

Зочин 2019-03-18 103.229.123.93

avah ni zub bitgii s*** malaa

Avatar

Зочин 2019-03-18 202.9.43.235

МАНАН-гийн сайт битгий социализмаар айлгах гээд бай. Тэр үед муу муухай зүйл бага байсан шүү. Бид мэднээ

Avatar

зочин 2019-03-18 66.181.176.22

Шударга бус хулгайгаар танил талдаа өгсөн 400 ашигт малтмалын тусгай зөвшөөрөл бол монгол улсын тусгаар тогтнолын эсрэг хийсэн маш аюултай хувилдаан юм.

Avatar

Иргэн 2019-03-18 66.181.183.242

Донгос

Avatar

Зочин 2019-03-18 43.228.131.45

АВАХ НЬ ЗӨВ ХУУЛЬ БУСААР АВСАН АРД ТҮМНИЙ БАЯЛГЫГ БУЦААЖ АВАХ НЬ ЗӨВ

Avatar

Zochin 2019-03-18 81.183.142.10

Авах нь зөв. Өнөөдрийн баячуудын өмч бол гол нь өмнө бүх нийтээрээ хамт бүтээж нийтийн өмч байсан зүйлсийг хэсэг нөхөд давамгайлан хувьдаа авсан, аваад зогсохгүй дахин дахин хууль зөрчиж аваад байгаад нь л хүмүүс дургүйцэж байгаа. Тэрнээс анхнаасаа эдгээр компаниуд өөрсдөө бүтээж өв залгамжилсан эд хөрөнгө нь бол хэн юу хэлхэв. Eр нь энд тэнд олон уурхай газар сэндийчээд явдгаа болих хэрэгтэй. Томхон ганц хоёр стандартаа барьдаг уурхай л Монголын 3 сая хүнд хангалттай

Avatar

ГОЁ ГОЁ 2019-03-18 122.201.21.249

Одоо бүгдийг нь хурааж ав … Тэгээд манай МЭНГЭТЭЙ АХ нь хүүтэйгээ нийлж шахаа хийгээд л байж байг… сайхан шд 10жил хэргэлэх гондоом энэ тэр гээд шахаа хийх 400 газартай боллоо

Avatar

Зочин 2019-03-18 64.119.20.149

НОРВЕГ ШВЕД ЧИЛИ ГЭЭД ӨНДӨР ХӨГЖИЛТЭЙ СОЦИАЛИЗМ БАЙДАГ БАС СИНГА ХЯТАД ВЕТЬНАМ Ч ГЭЖ БАЙДАГ ГЭДЭГИЙГ БИД МЭДЭНЭ БИДНИЙГ МАНГАР ГЭЖ БОДДОГ БОЛТОЙ ,

Avatar

Социалист нийгэм их бүтээн байгуулалт, хөгжлийн он жилүүд байсан гэж 2019-03-18 103.212.118.205

Эмээ өвөө минь ярьдаг юм. Лицензүүдийг хураа. Дэг журам тогтоо. Хэдхэн луйварчид шударга бусаар, хууль бусаар завшиж, гэмгүй олонх Ард иргэд ядуурч байдаг нийгмээс татгалзая.

Avatar

иргэн 2019-03-18 202.179.24.101

тэр нарын нэрлээд байгаа үзэхгүй байгаа тэр Социализмыг чинь миний бид бүхний
муулж хараагад байгаа Нөхдүүдын ээж аав Өвгөд эмгэдийн маань бүтээн босгосон жинхэнэ Хулгай Луйваргүй Ариун Шударга нийгэм байсан юм шүү Хулгай Луйвараар авчихаад Социализм руу Буруугаа чихээд байх ч юм байхгүй Энэ Ордуудыг Луйварын аргаар авсан шүү дээ Та нар Луйварчид аа

Avatar

z 2019-03-18 202.55.191.130

za zailaa p***a

Avatar

Зочин 2019-03-18 202.179.24.192

Шаана биз. Лалрын нийгэм байсан.

Avatar

Зочин 2019-03-18 66.181.186.31

Социализмыг даллаж байгаа биш ээ, харин цөөн хэдэн эрх мэдэлтэн улс нийтийн баялгийг булаацалдаж байгаа нь энэ!!! "Ард түмэндээ авч өгч байна" гэхээр нь харанхуй масс нь жинхэнээсээ итгээд байгаа нь эмгэнэлтэй!!!!!

Avatar

Иргэн 2019-03-18 103.111.68.3

Социализмыг даллаж байгаа юм бишээ, эсрэгээрээ шударга ёсыг тогтоох гэж байгаа гэж ойлгож байна. Энэ олон лиценз ямар замаар цөөн хэдэн хүнд очсоныг заавал шалгаж тогтоох шаардлагатай, дэмжиж байна.

Avatar

Amar 2019-03-18 202.179.24.153

Энэ нэг Номгүйгуниг битгий тэмээ гэхээр ямаа гээд бай.Та нар шиг луйварчин авилгачдын хууль бусаар авсан уурхайнуудыг хуулийн дагуу хураахаар жинхэнэ цэвэр хөрөнгө оруулагчид орж ирж улс хөгждөг юм.За юу.Малаанз аа.

Avatar

Зочин 2019-03-18 103.57.93.132

Газрын хэвлийн баялаг ард түмний мэдэлд байх ёстой.Хувьд ашиглаж байгаа боловч хуулийг буюу ард түмний эрх ашгийг зөрчиж байгаа бол төр юм аа авах ёстой. УЧИР НЬ АРД ТҮМНИЙГ ТЭДНИЙ БАЙГУУЛСАН ТӨР ТӨЛӨӨЛДӨГ ЮМ

Avatar

ЗОЧИН 2019-03-18 202.131.233.190

МУ-Д ГАЗРЫН ХЭВЛИЙН БАЯЛГИЙГ ИРГЭНД ӨМЧЛҮҮЛДЭГГҮЙ,ТОДОРХОЙ ХУГАЦААГААР АШИГЛУУЛДАГ,МУ-Д БАЙГАЛИЙН БАЯЛАГ АРД ТҮМНИЙ МЭДЭЛД БАЙХ БА ОДОО Ч АРД ТҮМНИЙ МЭДЭЛД БАЙГАА,МУ-Д ХЭН Ч ЯМАР Ч БАЙГАЛИЙН БАЯЛАГ ӨМЧЛӨӨГҮЙ,УЛСЫН ТӨСВӨӨР ХАЙГУУЛ ХИЙСЭН БОЛ ОРДЫН51%-ЫГ ТӨР,ХУВИЙН ХӨРӨНГӨӨР ХИЙСЭН БОЛ 34%-Г ТӨР АВАХ ХУУЛЬТАЙ,ТӨР ЭНЭ ХЭМЖЭЭГЭЭР Х/ОР-Х ЁСТОЙ,ТӨР 100% АВАХ БОЛ ХУВИЙН Х/ОР-Г ТӨЛНӨ, ТӨР ХУВИЙН ӨМЧРҮҮ ХАЛДҮХ,ДЭЭРЭМДЭХИЙГ ХОРИГЛОНО, ҮХ, АМТ ХУУЛЬД ИНГЭЖ ЗААСАН,ХУУЛИЙН ЗАСАГЛАЛ МӨХӨХӨД ДАРАНГУЛАЛ ЭХЭЛДЭГ

Avatar

Зочин 2019-03-18 112.72.8.90

Бусдын юмыг буруу авчихаад чанга хашгирна. Бас социализм коммунизмаар далайлгана. Өнгөрсөн 29 жилд ялгаж салгаж сурлаа даа. Зөгнөсөн газар руу чинь явахгүйгээ мэднээ

Avatar

Зочин 2019-03-18 103.212.119.97

HUDLAI b** SHAAGAD BAI. CHOLOT ZAKH ZEEL IIG SOCIAL POLICY TEI HAMTRUULJI YAVAH IIG BUTEEH NI TEGSH HUVAARALT TULGURSAN TEGSH ERKH T NIIGEM BUUTEH NI DELKHEN SHINEE GARTS BOLSON .

Avatar

Зочин 2019-03-18 202.9.45.144

Өнөөгийн энэ лиценц эзэмшсэн гэх хулгайчууд бол шударгаар өмчлөөгүй учраас төр буцаан авах нь шударга үйлс болно. Соц руугаа орох эсэх асуудлаар бүү х**.Энэ асуудлаар соц руу орох нь сайн. Энэ бол хятад маягийн капитализм.Өнөөгийн хүчирхэг улс энд б.на.З.Энхболд маш зөв асуудлыг ярьсан одоо хэрэгжүүлэх л хэрэгтэй.Муусайн луйварчид олон юм бүү х**.

Avatar

Шведээс 2019-03-18 202.179.31.38

Хураан авсан нь зөв.Дэмжиж байна.Социализм бол сайн зүйл.Манайх социалист орон.Төрийн эрх барьж байгаа МАН социал демократ үзэл баримтлалтай. Ер нь өндөр хөгжилтэй Швед Дани Норвеги Хятад зэрэг орнууд социалист чиг шугамтай маш зөв тодорхой бодлоготой

Avatar

зочин 2019-03-18 64.119.26.111

Хураан авч хойч үедее үлдээх нь зөв.Эс тэгвээс гадныханд зарагдаад юм үлдэхгүй болно

Avatar

зочин 2019-03-18 202.9.43.249

Бидний хойч үе нүүрс зарж амьдрахгүйээ ….. Толгойгоо ажилуулж амьдарна ……Ийм усан тэнэгүүд яасан олон юм бэ .

Avatar

зочин 2019-03-18 202.9.43.249

За сүртэй шдэ …. Ямар нэгэн ,,изм,, байгуулахад жоохон ч гэсэн боловсрол хэрэгтэй . Тэр нь манай хэдэд бараг байхгүй … Зүгээр л хоцрогсод ,,дахин хуваарилалт,, хийх гэж байгаа юм аа … …

Avatar

mongol 2019-03-18 150.129.141.94

Ta nar baasan baasan deeree irgej hurvuuguud baival hezeech hugjihgui bugdiig turd huraagaad avchihval ard tumen saihan amidrah yam shig bitgii tenegtetsgee urid ni buh umch ulsiinh baisan tegeed bid saihan amidarsan bil uu uls oron chini hugjsun bil uu tegehed saihan baisan bol bid odoo zovoh baisan uu ta nar yaagad umnuh aldaanaasaa suraltsdaggui yam bee busdiin aldaanaas suraltsaj baival uhaantai uuriin aldaanaas suraltsval teneg gej ug baidag getel bid uursdiin aldaanaasch suraltsahgui bn

Avatar

зочин 2019-03-18 59.153.112.31

төр менежментээ хийгээд л төрийн яамны харьяа агентлаг байгуулж лиценз хэлбэрээр эзэмшүүлэх эрх олгож байгаа юм. хүмүүс төрийн зохицуулалтгүй дураараа ашиглаагүй. байгалийн баялаг ард түмний өмч болохоороо бараг 30-аад хувийн татвар хандив хэлбэрээр ард түмэнд нь өгч байгаа биздээ.

Avatar

Бус уу 2019-03-18 202.179.24.96

Соцм комм мадуро өлсгөлөн гуйланчлал картын бараа мандтугай приус сөнөтүгэй.

Avatar

ккк 2019-03-18 59.153.112.249

ТӨР АВАХ ЮМАА ЧАМААР ХЭЛҮҮЛЭХГҮЙ АВНА ЗА

Avatar

Зочин 2019-03-18 178.196.67.173

Haltmaagiin Horolmaa toruu tee. bitgii s*** hoshnogo

Avatar

Зочин 2019-03-18 202.72.245.205

ГАЗАР ДООРХИ ОРД ДЭЭР ХЭН НЭГЭН УУРХАЙ БАЫГУУЛСАН БОЛ ТӨР ТЭРИЙГ НЬ БУЛААЖ АВНА ГЭЭГҮЙ ЭЭ. ХАРИН БҮХ Л ХУУЛЬ ЖУРМЫГ ЗӨРЧИН УЛС ОЛЧИХСОН БАЙСАН ОРДУУДАД ОЛГОСОН ЛИЦЕНЗЫГ ХҮЧИНГҮЙ БОЛГООД ХАМТРААД АЖИЛЛАЯ ЛГЭЖ БАЙНАА. ХУДЛАА МУШГИЖ ГУЙВУУЛААД ӨӨРТӨӨ ҮЛДЭЭЧИХНЭ ГЭЖ БОДОЖ БАЙВАЛ ГОНЖ ШҮҮ

Avatar

СУРАГЧ 2019-03-18 59.153.112.249

ШШУД ХУРААЖ АВСАН НЬ ДЭЭР ХҮҮХЭД БИДЭНД ЮМ ҮЛДЭЭГЭЭЧЭЭ ХУЛГАЙЧДАА

Avatar

НЯМТАЙШИР 2019-03-18 202.179.27.182

НОМТАЙБАЯР БААХАН АМРАЛТЫН ГАЗРУУДААР СҮРГЭЭРЭЭ ХЭСЭЖ АРХИДАЖ ХҮҮХЭНДЭЖ ХҮЧИН ХҮН АМИАР МОНГОЛЧУУДЫГ ДОРОМЖИЛДОГ НЬ БАГА САНАГДЖЭЭ.АРД ТҮМНЭЭР НЬ ДЭЭРЭМДЭХЭЭР ШИЙДЧИХЭЖ.

Avatar

Оюунсүх 2019-03-18 103.26.193.195

Төр өмч хөрхгөө авч яагаад болохгүй гэж. Чиний эцэг өвгөдийн чамд үлдээснн эд хөрөнгийг хэдэн хулгайч аваад явчихвал чи хөөрхий энэ хэдэн олигархууд идэг гээд суухыг чинь харъя!!!!

Avatar

Зочин 2019-03-18 202.9.42.3

Тэр лицензүүээс гаднх өмч хуььчлал ягаан тасалбараар авсан обьектуудыг шалгах хжрэгтэй

Avatar

Шударга 2019-03-18 66.181.185.130

Нээлттэй болгох нь зөв өө ! Хөрөнгө оруулогч , нөөц , нөхөн сэргээлт , татвар төлөлт эзэмшигч ?гээд л

Avatar

ИРГЭН 2019-03-18 66.181.164.222

ЭРДЭНЭТ ХУМИГДААД ИРЛЭЭ. ТӨХК ХУВЬЧЛАГДААД ИРЛЭЭ. МОНГОЛЫН ТӨРИЙН ДАРГА НАРТ ШАХАА ХИЙХ ГАЗАР ЦӨӨРЛӨӨ. ТИЙМЭЭС ТӨРИЙН МЭДЭЛД ОЛОН БАЙГУУЛЛАГАТАЙ БОЛЖ ДАРГА НАРЫН ЭХНЭР, НУУЦ АМРАГ, АХ ДҮҮ, ҮР ХҮҮХЭД АЖИЛТАЙ ОРЛОГОТОЙ САЙХАН АМЬДАРНА Ш ДЭЭ. ЯААСАН ЮМ ОЙЛГОДОГГҮЙ ЮМ БЭЭ. НАСААРАА ТӨРД АЖИЛЛАЧИХААД ЯАГААД 5 ХАН ТЭРБУМ ТӨГРӨГТЭЙ БАЙЖ БОЛДОГГҮЙ ЮМ БЭЭ. НАМД ЗҮТГЭСЭН ХҮМҮҮСЭЭ ЯМАР АЛБАН ТУШААЛД ТАВИХ ЮМ БЭЭ. ТӨР АВАХ НЬ МАШ ЗӨВ.

Avatar

Зочин 2019-03-18 183.177.97.14

Хураан авах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-03-18 202.179.31.31

Уу

Avatar

Зочин 2019-03-18 66.181.160.73

Шал худлаа шоу.Сумъяабазар дагвадоржийн ҮХОБанк нь хөрөнгө босгох нэрээр хонгконгийн хөрөнгийн биржээс худлаа үнэн лицензээр луйвар хийж баахан мөнгө босгосон.Энийг босоо хөх болон Даваасүрэн мэтийн гарууд газар нутгаа зарах гэдэг.Тэгж мөнгөтэй болсоны хүчинд сумъяабазар намаа дарлаж яваа.400 лиценз түдгэлзүүлэх ажил хийгдэхэд л энэ 2 толгойгоо тасдуулах ажил гарна.

Avatar

Зочин 2019-03-18 202.126.89.232

СУМЪЯАБАЗАР ЧИНЬ МАНАНГИЙН ТАСАРХАЙ ЮМУУ !!! ОВОО НӨХӨР ГЭЖ БОДДОГ БАЙСАН ЧИНЬ ШАЛ ӨӨР ЮМ ЯРИАД БАЙХ ЧИВ !!!

Avatar

Зочин 2019-03-18 202.126.89.232

СУМЪЯАБАЗАР ЧИНЬ МАНАНГИЙН ТАСАРХАЙ ЮМУУ !!! ОВОО НӨХӨР ГЭЖ БОДДОГ БАЙСАН ЧИНЬ ШАЛ ӨӨР ЮМ ЯРИАД БАЙХ ЧИВ !!!

Avatar

Зочин 2019-03-18 202.126.89.232

СУМЪЯАБАЗАР ЧИНЬ МАНАНГИЙН ТАСАРХАЙ ЮМУУ !!! ОВОО НӨХӨР ГЭЖ БОДДОГ БАЙСАН ЧИНЬ ШАЛ ӨӨР ЮМ ЯРИАД БАЙХ ЧИВ !!!

Avatar

иргэн 2019-03-18 203.217.139.225

төрөөс төсвөөс хөрөнгө мөнгө гарсан л бол төр хувь эзэмших ёстой биз дэ, харин цэвэр хувиараа хуулийн дагуу ажиллаж байгаа компаниудыг хэлээгүй байх л даа

Avatar

Зочин 2019-03-18 202.179.24.192

Төр өөрөө бүхнийг хийж чадахгүй учраас хувийн компаниудаар хийлгэж байгаа юм. Алтаа бол компаниуд заавал Монгол банкинд тушаана, зэсийг бол өөрсдөө борлуулна. Сангийн яам татвараа л авна. Ийм л юм шт. Төр авах гэж байгаа бол ухаж боловсруулах ажлаа, цалин пүүгээ төр өөрөө хийнэ.

Avatar

Зочин 2019-03-18 45.56.141.78

хууль журмаа л дагах хэрэгтэй, луйварчидыш даврааж болохгүй. харин ч шударга ардчилсан нийгэм л бол шударга бусыг төлөө, ядарсан иргэдийн төлөө байх ёстой

Avatar

Зочин 2019-03-18 202.179.24.192

Монгол гэж зөвхөн Монголын төр гэж зарим нь үзээд байгаа. Монгол улсын иргэд Монгол биш юмуу? Монголын өмч гэхээр заавал төрийн өмч байх ёстой юу. Эрдэнэт бол уурхай гэхээсээ илүү үйлдвэр шүү дээ.

Avatar

А 2019-03-18 66.181.179.131

Хувийн хэвшлийнхэн тодорхой хэмжээний хөрөнгө оруулалт хийсэн ш дээ. Түүнийг нь нөхөн төлөх мөнгө төрд байхгүй. худлаа шоудахаа болиочээ. Хэрвээ нөхөн төлбөргүй авна гэвэл дээрэм болно. Хэрэв тийм юм ярьвал зи , Женко, ХҮРЭЛСҮХ, ер нь хэн ч байсан огцрох хэрэгтэй.

Avatar

Нпмтайшир луйварчин 2019-03-18 202.179.27.182

Татвар төлөгчдийн мөнгөөр хайгуул судалгаа хийсэн бол 34% Төрд авах ёстой.

Avatar

Зочин 2019-03-18 66.181.179.131

Хувийн хэвшлийнхэн тодорхой хэмжээний хөрөнгө оруулалт хийсэн ш дээ. Түүнийг нь нөхөн төлөх мөнгө төрд байхгүй. худлаа шоудахаа болиочээ. Хэрвээ нөхөн төлбөргүй авна гэвэл дээрэм болно. Хэрэв тийм юм ярьвал зи , Женко, ХҮРЭЛСҮХ, ер нь хэн ч байсан огцрох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-03-18 38.142.216.12

Avah heregtei, gagtshuu ard tumend ashig tusiig ni hurtee, tuunees heden darga bas huviin hevshlees avsnaa oorsdiin toloo bolgovol hereggui l dee

Avatar

Зочин 2019-03-18 173.66.16.120

Battulgiin "shine ergeltiin" bodlogo yumuu daa.

Avatar

Зочин 2019-03-18 202.131.250.2

sumyabazar uuruu baahan lizinztei shtee uuriinhuu esreg um hiihgui bailgui dee

Avatar

ЗОЧИН 2019-03-18 103.10.23.111

ТӨРД АВНА Л ГЭХ ЮМ. ТӨРД ХҮН Л АЖИЛЛАЖ, ХҮН Л ШИЙДВЭР ГАРГАЖ БАЙГАА БИЗ ДЭЭ. ЖДҮ , КОНЦЕСС ШИГ….

Avatar

Зориг 2019-03-18 66.181.186.203

Үндсэн хуулийн үзэл баримтлалыг хэрэгжүүлэх жинхэнэ ардчилсан нийгмийг цогцлоох үйл явц юм. Газрын хэвлийн баялаг бүх ард түмний өмч. Гэтэл аль нэг уурхайн эзэн дээр очоод энэ миний ч өмч гээд хэлээд үзээрэй. Өөдөөс чинь лав л өөдтэй юм хэлэхгүй байх.

Avatar

иргэн 2019-03-18 103.57.95.68

Энэ социолизм бишээ эрх тэгш ,шудрага ёсны зарчим ардчилалын нэг үзэл баримтлал буруу хэрэгжсэн байсаныг үасчил байна

Avatar

Зочин 2019-03-18 182.160.2.126

Уул уурхайн лицэнз мицээнз чинь Зи.Энхболдод огт хамаагүй биз дээ. Тэнэгтэж өгөх юмаа. Эрдэнэтийн 49 -ийг Монголд авчирч чадсан Эрдэнэбилэг Пүрэвтүвшин Мөнхбаатар нарт хөдөлмөрийн баатар олгож, тэдэнд зориулж Эрдэнэт ХК -ийн үүдэнд Зэсээр хөшөө босгоё.

Avatar

Зочин 2019-03-18 182.160.38.215

тэгээд өнгөрсөн 30 жил юу өгөв? тэмбүү архидалт ядуурал зэрлэг араншин өглөө. оронд нь баялаг гадагшаа хяналтгүй урслаа ардчилсан тархи угаагч үхээр минь

Avatar

Zochin 2019-03-18 202.21.106.147

Tarhinii turaaltai baagii yu. 30 jillion emne chi bolon chinii Eej ash chini yu hiij baisan bol doo?

Avatar

зочин 2019-03-18 64.119.27.135

ниргэсэн хойно хашхирана.

Avatar

Популизмын аюул 2019-03-18 192.82.64.23

Өөрсдийгөө дэлхийд байхгүй баялагтай цэнхэр бөөгстэй хорвоод хосгүй ард түмэн гээд ойлгочихсон наад тэнэг монгол хонинуудыг тэр дэмжээд популист улс төрчидтэй нь цуг арбитрын шүүхэд өгөхийг Эрдэнэтийн 49%-г эзэмшигч талд уриалж байна. Энэ балиар заваан хоцрогдлыг нь ингэж хүчтэй ухамсрын шанаа өгч ойлгуулах хэрэгтэй. Өрөн д орж өтөнд баригдаад ирэхээрээ хорвоо ертөнцөд үнэгүй юм байдаггүй юм байна бас тоглоомын дүрэм гэж нэг юм байдаг гэдэгийг Эрдэнэтий өртөгөөр ойлгох гээд байвал ойлгуулаад өг.

Avatar

Буриад Нямтайшир Баяр Батүүлтэйгээ зайл. 2019-03-18 202.179.27.182

Амралтын газруудаар хэсэж архи хүчин хар тамхи хүн амь бохир болгонтой хутгалддаг буриадууд битгий давар!

Avatar

Зочин 2019-03-18 66.181.184.149

НИЙТЭЭР НЬ АЙЛГАХ ГЭЭД ЯДЧИХ ЮМ ЭНЭ МУУ ХҮНИЙ АДАГ ХОВДОГДОРЖИНО .

Avatar

Популизмын аюул 2019-03-18 192.82.64.23

Монголиан Коппэрийн залуучууд Эрдэнэтийн 49%-н асуудлаар олон улсын арбитрын шүүхэд Монголын Засгийн Газрыг өгч хорвоо ертөнц өөрийн гэсэн тоглоомын дүрэмтэй гэдэгийг нь ойлгуулж орк ард түмэнтэй нь цуг маш том ухамсрын шанаа өгөх хэрэгтэй.Ингэж томоор хашрааж популистуудыг дарж авах нь урт хугацаандаа зөв гэж харагдаж байна.Ингэж новшнууудад популизмынх нь өртөгийг өөрсдөөр нь төлүүлж ойлгуулах нь хамгийн зөв. Иргэншсэн ертөнц тоглоомын дүрэмтэй. Бид энэ дүрмээр л тоглоно

Avatar

Популизмын аюул 2019-03-18 192.82.64.23

АШИГЛАХ ба ӨМЧЛӨХ эрхүүдийн ялгаа мөн НӨӨЦ ба БАЯЛАГ-н ялгааг ойлгоогүй популист төрчид "Газрын доорхи баялагаа төрдөө буцааж аваад шударга ёс тогтооно" гэж худлаа чаадаг юм. Үгүй л дээ цаад зорилго нь хөрөнгө дахин хувиарилах гэсэн оролдлого.Өөр юу ч биш. Дэмжээд байгаа оркууд атаархалаа шударга ёс гээд ойлгочихсон хар масст түй гэх шүлс ч оногдохгүй. 400 лицэнз бол АШИГЛАХ болон ХАЙГУУЛ гэсэн ангилалтай байгаа бөгөөд аль ч тохиолдолд ӨМЧЛӨӨД хувьдаа авчихсан юм байхгүй.

Avatar

иргэн 2019-03-18 202.179.26.200

Үгүй шүү сэтгүүлч ээ! Харин шударга ёсыг даллаж байна, Ард түмний амьдрал доройтож,харин лизенц эзэмшиж 3сая хүний баялагийг хүртэж буй дээрэмчид бүх талаараа галзуурч байна.

Avatar

zom 2019-03-18 122.201.22.52

Venesuyl uls surgamj

Avatar

Зочин 2019-03-18 122.201.22.52

Venesuyl uls surgamj

Avatar

Популизмын аюул 2019-03-18 192.82.64.23

Монголд уул уурхайг тойрсон хэрүүл тэмцэл НӨӨЦ-ийг БАЯЛАГ гэж андуурсантай холбоотой. Газар доор ямар ч БАЯЛАГ байхгүй. Үүнийг уул уурхай давамгайлсан эдийн засагтай манайх шиг улсын иргэд хүүхэд хөгшдөөс аваад шийдвэр гаргах улс төрчид бүгд ойлгодог болмоор байна. Эцэг өвгөдөөс үлдээсэн газар доорхи баялагаа хойч үедээ үлдээнэ гэдэг бол тэр чигээрээ худал хуурмаг. Учир нь газар доор зөвхөн түүхий эдийн НӨӨЦ л байдаг ба түүний хайж олох гэдэг өвсөн бухлаас зүү хайхтай адил. Олоогүй бол байхгүй.

Avatar

Популизмын аюул 2019-03-18 192.82.64.23

Газар доор ямар ч БАЯЛАГ байхгүй. Газрын доороос илэрсэн орд газар бол зөвхөн НӨӨЦ. Оюу Толгойд 1300 метр гүнд байгаа 1 тонн шороо шавар чулуу шавхайнд агуулагдах 5 г алт 6%-н зэс бол БАЯЛАГ БИШ. Харин НӨӨЦИЙГ хөрөнгө оруулалтаар эдийн засгийн хувьд үр ашигтай төсөл болгож эргэлтэнд оруулсанаар сая БАЯЛАГ бий болно. Энэ утгаараа Оюу Толгойгоос гарж буй баяжмал бол БАЯЛАГ мөн. Газар доор мянган тонн алт хэдэн тэрбум нүүрс байгаад ч БАЯЛАГ огтхон ч биш. Харийн үхмэл НӨӨЦ.

Avatar

Популизмын аюул 2019-03-18 192.82.64.23

ӨМЧЛӨХ ба АШИГЛАХ эрхийн ялгааг ойлгохгүй популист улс төрчдийн энэ үйлдэл Урт нэртэй хууль шиг хэрэгжих ямар ч бололцоогүй юм. Монголд НӨӨЦ буюу ОРД-г өмчлүүлдэггүй. Зөвхөн РОЯЛТИ авах замаар ТҮРЭЭСЛҮҮЛДЭГ. Түрээслэгч нь аж ахуйн нэгж Түрээслүүлэгч нь төр Түрээсийн төлбөр нь РОЯЛТИ. Хэрэв чамайг өрөө түрээслээд тохижуулсан байхад гэнэт гэрээгээ цуцалж хөөвөл чи шүүхдэнэ.Зардалаа олох байсан орлоготойгоо нэхэмжлэнэ. Хайгуулын лицэнз бол цэвэр спэкуляц. Санхүүгийн үүсмэл хэрэгсэлтэй адилхан.

Avatar

Популизмын аюул 2019-03-18 192.82.64.23

ӨМЧЛӨХ ба АШИГЛАХ тусдаа эрх зүйн ойлголтууд.Монголд хүчин төгөлдөр мөрдөж байгаа Ашигт Малтмалын Хуулиар орд газрыг хувьдаа ӨМЧЛӨЖ авсан нэг ч хувь хүн байгууллага байхгүй. Оюу Толгойг Рио Тинто Цагаан Суваргыг МАК хувьчилж аваагүй.Зөвхөн АШИГЛАХ эрхтэй. Ашигласын төлбөр нь РОЯЛТИ буюу ТҮРЭЭСИЙН ТӨЛБӨР. Өөрөөр хэлбэл байр түрээслэдэгтэй адил. Хэрэв хүнийг түрээсийн гэрээгээр байранд ороод засвар хийчихсэн хойно нь гэрээгээ цуцалж хөөж гаргавал хохиролыг нь төлж өгөх ёстой.

Avatar

Зочин 2019-03-18 182.160.1.253

turd awsan ni deer ymuudaa huwiin hewshiliinhen uhahaa medehees nuhun sergeej baigaa ni ugui baina

Avatar

License 2019-03-18 202.241.99.130

1 hundred 1 license uguh baisan

Avatar

Зочин 2019-03-18 202.21.113.226

Эмх замабараагүй, ямар ч хяналтгүй улсынхаа баялгийг зөөж байгаль орчин бохирдуулан сүйтгэж, хүний аюулгүй байдлыг алдагдуулж байгаа ашигт миалтмалын тусгай зөвшөөрөл тойрсон гэмт хэрэг, зөрчлийг таслан зогсоох нь төрийн үүрэг. Энд социализм, хувийн өмч гэж туйлшран хийрхэхийн хэрэг байхгүй.

Avatar

gnsek 2019-03-18 64.119.23.105

СОЦИАЛИЗМ МАНДТУГАЙ!

Avatar

zochin 2019-03-18 203.217.138.2

Авах нь зөв Хувьд очоол Монголыг юугаар гийгүүлсэн юм бэ

Avatar

Зочин 2019-03-18 202.131.245.243

Элбэгдорж нь лифензүүдээ хураалгачих гээд Д. Нарантуяа их сандарч байна аа?

Avatar

Зочин 2019-03-18 64.119.19.140

ХЯТАДИЙН ОНЦЛОГТОЙ СОЦИАЛИЗМ ДЭЛХИЙН ТӨРИЙН ТОП МЕНЕЖМЭНТ ГЭДГЭЭ БАТЛАН НЭГЭНТ ХАРУУЛСАН Л ДАА.

Avatar

Яг зев 2019-03-18 59.153.112.133

Хятадын хегжеед байгаа замаар явья
Ардчилал гэж хэдхэн долларт байгаагаа егехее болье

Avatar

Populism 2019-03-18 192.82.64.23

Хувьдаа орд газар хувьчилж авсан нэг ч хувь хүн албан байгууллага байхгүй. Ашигт Малтмалын Хуулиар ашиглалтын лизэнцээр зөвхөн Ашиглах эрх л олгогддог. Төлбөр нь роялти буюу Нөөц Ашигласны Төлбөр. Өөрөөр хэлбэл Түрээсийн зарчимаар нөөцийг эргэлтэнд оруулдаг хуультай. Түрээслүүлэгч нь төр, түрээслэгч нь аж ахуйн нэгж түрээсийн төлбөр нь роялти."Төрд буцааж аваад тэгнэ ингэнэ…." гэх бол хуулиа ойлгоогүй хүний популст яриа.

Avatar

. 2019-03-18 103.229.122.227

одоо энд баясаад байгаа хүмүүсд мөн адилхан нэг юманд чинь төр халдах л байхдаа

Avatar

Зочин 2019-03-18 64.119.22.232

чи бусдыг өөрөөсөө тэнэг гэж бүү андуур шуналын дэв шүгэлсэн сүнсээ

Avatar

. 2019-03-18 103.229.122.227

юм хийхгүй байна гээд лицензийн нь хурааж авдаг гэнээ. Алаад хаясан.

Avatar

Зочин 2019-03-18 64.119.19.140

ЭЦСИЙН ЭЦЭСТ ТЭР ЛИЦЕНЗ ЭЗЭМШИГЧИД ГЭЭД БАЙГАА НӨХДҮҮД ӨӨРСДӨӨ Л БУРУУТАЙ Л БИЗ ДЭЭ.

Avatar

Zochin 2019-03-18 202.21.106.147

Tarhinii turaaltai baagii yu. 30 jillion emne chi bolon chinii Eej ash chini yu hiij baisan bol doo?

Avatar

Зочин 2019-03-18 122.201.22.163

Их дээрмийг ардчилал гэж харж байгаа хүмүүсийг тусгайлсан социалист харилцаагаар хүмүүжүүлэхэд юу нь буруу гэж

Avatar

Зочин 2019-03-18 64.119.22.232

яадгийн тэгээд социализм болчихвол сайн л биз бүх хүн ажил орлоготой бүх хүн гэр оронтой л байсан даг. амиа хорлоод бөөн бөөнөөрөө хог түүгээд явдаггүй л байсаншдээ сургууль цэцэрлэг эмнэлэг бүгд үнэгүй ер нь капитализм мухардалд орж байгаашд ардчилал гэж байхгүй анархизм л байна монголд .ардчилал байгаа юм бол шүүгч нар чинь яагаад мөнгөтэй хүний талд ордог юм бэ

Avatar

бй 2019-03-18 103.11.195.34

Өвөг дээдсийн үр хойчдоо үлдсээсэн Монголын баялаг 4 айлын хөрөнгө биш шүү. Сэтгүүлч гуай үнэт зүйл юм болгоныг зоосны нүдээр харахаа болиорой. Захиалгатай бичиж болох ч бас үнэний талд байж сур …..

Avatar

Зочин 2019-03-18 202.131.234.82

Huwiin hewshlee deeremddeg, ajil hiideggui Populist deeremchdiig uls toroos zailuulj, shorond hataah heregtei

Avatar

йуну 2019-03-18 103.11.195.34

Баялаг бүтээ гэсэн болохоос биш газрын доор байгааг гадагш цацаад баялг бүтээчдэг гэвэл үлгэр шү. ТӨрийн мөнгөөр хайгуул хийсэн гээд байна. Юм ойлгодог болчихоод юм ярь. ухаж гаргахад тодорхой хувийг нь өгөөд хамтарна. ҮГүй бол ухаж гаргах тэр хэдэн төмрийнх нь мөнгийг нь буцааж өгнө. Тэр газрын дор байгаа ард түмний баялаг хэдэн айлын дансанд биш ард түмний хүүхдийн сургууль, цэцэрлэг, эмнэлэг, цагдаа, шүүх нийтийн сайн сайхны төлөө очно Панимаешь

Avatar

Зочин 2019-03-18 66.181.178.88

Toroos haiguul hiij olson ordiig luivardaj hulgailj avchihaad yun huviin hevshil ene ter ve ?

Avatar

Зочин 2019-03-18 103.57.94.163

manan hulgai hiij mongo ugaahiig ardchlal gen

Avatar

Зочин 2019-03-18 202.126.89.232

ХӨЛСНИЙ БИЧЭЭЧ БИТГИЙ СОЛИОР !!! ХЭДЭН ЛУЙВАРЧИД , ХАХУУЛЬЧИД БАЯЖИЖ , АРД ТҮМЭН ЯДУУРСААР БАЙНА !!! ГАЗРЫН ДООРХИ БАЯЛАГ АРД ТҮМНИЙ ӨМЧ ШҮҮ !!! ТӨР АВАХДАА Л АВНА !!!

Avatar

Зочин 2019-03-18 150.129.140.181

Мөнгөний төлөө энэ сайт үхэх нь дээ.

Avatar

зочин 2019-03-18 139.5.219.173

Хэрэв буцааж авах шаардлага байгаа бол төр авах нь зөв.Лиценз авсан хүмүүс уурхай бариад олборолт хийгээд эдийн засагт тус нэмэр болж байгаа юм алга. Зөвхөн зарж бөөн ашиг олох сонирхол давамгайлсан хөлдүү толгойтнууд.Эцэст нь хэлхэд социализм тийм муу нийгэм байсан гэж хэлэх аргагүй. Үүнийг Хятадын онцлогтой социализм батлаад байгаа юм биш үү. Муур ямарч өнгөтэй байж болно хулгана л барьдаг байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-03-18 64.119.19.32

Номгүйбаяр лицензээ хураалгах нь гээд их айдас хүйдэстэй байна аа ха ха. Энэ бандид төрийн төмөр нүүрийг үзүүлээд өг.

Avatar

Манай ХОЁР ХУРЦ 2019-03-18 64.119.16.164

Манайд хоёр ХУРЦ бий. Нэг нь мэдэгдэлгүй гадаадаас хүн бариад ирдэг Хурц. Түүнийг бариач Хурц гэе.Нөгөө нь морь уядаг, геологич Хурц. Түүнийг уяач Хурц гэе.Бариач Хурц нь орос найзаараа дамжуулан Эрдэнэтийн 49 хувийг Зэс компанид өгөх ажлыг зуучилсан.Одоо энэ хэрэг гав гинжэндээ тулаад байна.Уяач Хурц нь Ерөнхийлөгчийн зөвлөх болонгуут улс хайгуул хийсэн 400 ордыг төр авах ёстой гэж зөвлөө биз.Бөөн маргаан.Хоёр ХУРЦ Монголын улс төрийг улам хурцалж өгч байгаа юм биш үү? ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа

Avatar

гэрэл 2019-03-18 66.181.164.222

Тэр лицензийг чинь зүгээр авьяа гээд хэн ч авчихгүй. Төр л өгч байгаа ш дээ. Эхлээд төрөө цэвэрлэ. Дахиад л авилгаар хэн нэгнтй гарт очино ш дээ. Малуудаа.

Avatar

ИРГЭН 2019-03-18 66.181.164.222

95% д уурхай баригдаагүй зүгээр лиценз гээд нэг нэг цаасыг нь төр хураагаад авчихлаа. Тэгээд одоо яахуу. Хэн нэг нь ашиглаж л таараа. ХУВИЙН КОМПАНИУД АШИГЛАЖ БОЛОХГҮЙ АРД ТҮМЭН АШИГЛАНА. КККККК.

Avatar

зочин. 2019-03-18 202.179.31.30

Хууль зөрчиж авсан бол авах л хэрэгтэй.Монголд зөвшөөрөлтэй зөвшөөрөлгүй олон уурхай чинь Монгол нутагт минь гамшиг тарьж байна.Энэ олон уурхайгаас чинь ард түмэнд наалдсан юм юуч байхгүй тийм болохоор бүгдийг төр буцааж авах нь зөв.

Avatar

Социализм 2019-03-18 114.185.37.111

Социализм гэж тийм аймаар нийгэм байсан гэж үү, үгүй шүү, миний амьдарч буй Япон бол тэр чигээрээ социализм л байна.
Анархизмаа Монголчууд Ардчилал гэж эндүүрээд байгаа юмаа. Эзэн нь юмаа мэдэж эрэг нь усаа хашдаш шэдэг зарчим энэ хорвоогийн хаа сайгүй үйлчилдэг шүү

Avatar

Нямтайшир хулгайч 2019-03-18 202.179.27.182

АРДЧИЛАЛ БОЛ ХУУЛЬ.ХАРИН МОНГОЛЫН ХУУЛИНД ТАТВАР ТӨЛӨГЧДИЙН МӨНГӨӨР ХАЙГУУЛ ХИЙЖ НӨӨЦ ТОГТООСОН БОЛ ЭРГЭЭД ТАТВАР ТӨЛӨГЧДИЙН БУЮУ УЛСЫН ӨМЧ ГЭЖ ЗААДАГ.

Avatar

Ард 2019-03-18 202.70.34.70

СОЦИАЛИЗМ МУУ МУУХАЙ ЮМ УУ? ШУДАРГА САЙН ЮМ БИЙ ШҮҮ. 400 ЛИЦЕНЗИЙГ ЯАЖ АВСНЫГ ШАЛГАХ ЁСТОЙ. БУРУУ БАЙВАЛ СОЦИАЛИЗМ БИШ, АРДЧИЛАЛ АВАХ ГЭЖ БАЙНА.

Avatar

Нямтайшир хулгайч 2019-03-18 202.179.27.182

АРДЧИЛАЛ БОЛ ХУУЛЬ.ХАРИН МОНГОЛЫН ХУУЛИНД ТАТВАР ТӨЛӨГЧДИЙН МӨНГӨӨР ХАЙГУУЛ ХИЙЖ НӨӨЦ ТОГТООСОН БОЛ ТӨРИЙН ӨМЧ.

Avatar

Зочин 2019-03-18 192.82.64.76

монголчууд бид эцсийн эцэст уух устайгаа баймаар бна тэр лиценц нэртэй цааснуудаа бүгдийг нь устга

Avatar

Уурхайчин 2019-03-18 66.181.183.242

Монголын УготЧавас

Avatar

та уух усгүй байж чадах уу 2019-03-18 192.82.64.76

байгаль сүйдсэн уух усгүй болж байж та нар юу бодож байна. алтыг ууж болдогүйг хэзээ ойлгох хүмүүс вэ. тэр социлзмыг дуудсанч бай буга чөтгөртэй нөхцсөнч бай. монголчууд бид газар шороогоо ухуулж мөнгө олохоос өөр чадах юм байхгүй гэжүү. тэгж ярих юм бол бүүр уул уурхайн яамаа татан буулгачих хамгийн их байгалыг сүйтгэж байгаа яамаар ер нь яадын. эцэст нь монгол хүний саруул ухаанд би итгэж байна

Avatar

Зочин 2019-03-18 64.119.19.32

Яаж ч бархираад нэмэргүй ээ, та нар. Төр хураахаа нэг хураана.

Avatar

Gan 2019-03-18 64.119.17.30

Unen yum bichsen bna Huulia buruu tailbarlaj ard tumnii huurah Erh Zikood baihgui tegeed ch komet bicheed eserguusteed baigaa humuus joohon yum unshaad oilgoj sur

Avatar

zocnin 2019-03-18 69.76.229.35

TEMEE GEHEER YMAA GEED BAIGAA TENEGUU ELBEGEEGIIN HOLSNII BICNEECN NARUU ARD TUMNEES UUCN AVAHGUI AVILGAGCN TERBUMTNUUDAAS EH ORNIIG MINI ARD TUMNII HOLS HUCNEEREE HIISEN HODOLMORIIG UNEGUI AVCN BAIGAA LUIVARCNIDAAS UMAA AVCN BNA

Avatar

Зочин 2019-03-18 66.181.161.32

Танай сайт ер нь хэдэн төгрөгний ханштай нийтлэл бичих үү? Энэ мэтчилэн.???

Avatar

Зочин 2019-03-18 66.181.161.32

Танай сайт ер нь хэдэн ьөгрөгний ханштай нийтлэл бичих үү? Энэ мэтчилэн.???

Avatar

Amar 2019-03-18 202.179.27.133

Энэ байгалиасаа тэнэг төрсөн Элбэгховдог дээр очоод улсаас хэдэн тэрбум ам.доллар зувчуулсан болоод ийм юм бичүүлээд байгаа золиг вэ?Айн.Удахгүй нүгэл чинь нүдээрээ гарнаа Тарваганшунал гуай.

Avatar

Зочин 2019-03-18 66.181.186.169

BAYALAGIIN SAND AVAH . HEREGTEI.

Avatar

зочин 2019-03-18 150.129.143.212

Тоодгор Жэнко 2 ын шоу шүү дээ бүү итгэ Уго чавосыг дууриагаад байх чинь..

Avatar

Зочин 2019-03-18 203.169.49.94

Азийн Мадура

Avatar

Зочин 2019-03-18 203.169.49.94

Мадура

Avatar

зочин 2019-03-18 150.129.143.212

Ганцхан хүрз шороо ухаж чадахгүй бэлэн зэлэн юманд дуртай популист улс төрчид эх орон гэж худлаа орилсон оркуудаа Аан нэгжүүдийн ажлыг зүгээр хийлгэ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж