400 лицензийг төрийн мэдэлд авах боломжгүй | News.MN

400 лицензийг төрийн мэдэлд авах боломжгүй

400 лицензийг төрийн мэдэлд авах боломжгүй

400 лицензийг төрийн мэдэлд авах боломжгүй

“Ньюс” агентлаг өнгөрч буй долоо хоногт өрнөсөн онцлох үйл явдлыг тоймлон хүргэж байна.


Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөл гуравдугаар сарын 7-нд хуралдаж, 400 гаруй лицензийг төрийн мэдэлд буцаан авах тухай ярилцсан байдаг ч Уул уурхайн яамнаас өнгөрсөн баасан гаригт энэ асуудалд тайлбар хийхдээ “Боломжгүй” болохыг мэдэгдлээ.

Тухайлбал, Ашигт малтмал, газрын тосны газрын дарга Х.Хэрлэн “Өнөөдөр хүчин төгөлдөр үйлчилж байгаа хуулийн хүрээнд  400 гаруй ордын тусгай зөвшөөрлийг цуцлах, улс авах боломжгүй. Компаниуд хуулийн дагуу ажлаа хийгээд явж байна” гэв.

Уул уурхай, хүнд үйлдвэрийн сайд Д.Сумъяабазар “Чөлөөт зах зээлийн нийгэмд шилжсэний дараа ашигт малтмалын тусгай зөвшөөрлийг хэн хамгийн түрүүнд өргөдлөө өгсөнд нь олгодог болсон. Гэхдээ улсын төсвийн хөрөнгөөр хайгуул хийсэн талбайд өөрийн хөрөнгөөр нэмэлт хайгуул хийсэн ААН байхыг үгүйсгэхгүй. Энэ бүх асуудлыг шийдвэрлэхийн тулд  бид хуулийн зөвлөхүүдтэй хамтран зөв шийдэл гаргах ёстой..Бүх тусгай зөвшөөрлийг хураана, цагдан хорино гэдэг асуудал байж болохгүй. Одоогийн хэрэгжиж байгаа Ашигт малтмалын тухай хуулийн 5.4.5-д энэ талаар маш тодорхой зааж өгсөн. Бид хуулийн л хүрээнд ажиллах ёстой” хэмээсэн юм.

Иймээс Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөл санасандаа хүрье гэвэл УИХ-аар 400 лицензийг хувийн хэвшлийнхнээс булаан авах хуулийн төсөл батлуулахаас аргагүй болж буй юм.

УИХ-ын дарга М.Энхболдыг чөлөөлөхийн тулд гишүүдийн олонх нь УИХ-ын даргыг чөлөөлдөг байхаар хууль баталж, парламентын бүрэн эрхэд халдаж чадсан тэд энэ удаад хувийн хэвшлийнхнийхээ хөрөнгө рүү халдах алхмыг энэ аргаараа хийхгүй гэх баталгаа байхгүй. Юу болохыг нь нийтээрээ хүлээн харах л болж байна.

Н.Алтанхуяг МАНАН-г устгах тэмцлээ эхлүүлэв

Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболдтой таарамж муутай байгаа тухай ярианд орж байсан зөвлөх Н.Алтанхуяг чөлөөлөгдөх өргөдлөө өнгөрсөн баасан гаригт гаргалаа.

Ерөнхийлөгчийн Улс төрийн бодлогын зөвлөхөөс чөлөөлөгдөх болсон шалтгаанаа Ардчилсан намын дарга С.Эрдэнийг түлхэн унагах, МАНАН бүлэглэлтэй тэмцэх зэрэгтэй холбон тайлбарласан. Гэвч цаад талдаа З.Энхболд даргатай гар нийлж ажиллахад бэрх байгаагаас Ардчилсан намын удирдлагад хамаг болохгүйг тохон Улс төрийн бодлогын зөвлөхийн ажлаа өгч байх талтай гэх хардлага ч араасаа дагуулж буй юм.

Өнгөрсөн хугацаанд З.Энхболд Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын даргаасаа чөлөөлөгдөж, Ардчилсан намд ирэх нь гэх зэрэг “шуум” дэгдэж байсан ч Н.Алтанхуяг явснаар хоёр экс даргатай холбоотой зөрчлийн тухай дуулиан намжих нь ээ.

Айлчлалууд зэрэгцэв

УИХ-ын дарга Г.Занданшатар Швейцарийн Холбооны Улсын Үндэсний Зөвлөлийн (парламент) дарга, хатагтай Марина Кароббио Гүшеттигийн урилгаар гуравдугаар сарын 11-15-нд тус улсад албан ёсны айлчлал  хийв. Мөн Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх Бүгд Найрамдах Өмнөд Суданд үүрэг гүйцэтгэж байгаа цэргүүдээ эргэлээ.

Олон нийт энэхүү айлчлалыг дэндүү өндөр өртөгтэй айлчлал хэмээн шүүмжилж байна.

Ерөнхий сайд цэргүүдэд шагнал гардуулсан бол УИХ- ын дарга Г.Занданшатарын айлчлалын бүрэлдэхүүнд багтсан гишүүд Засгийн газрын хэрэг эрхлэх газрын дарга асан С.Баярцогтын Швейцарын “Gredit Suisse Ag”банк дахь дансных нь хуулгыг авчирсан тухай дуулиан дэгдэв. Ам.долларын гурав, еврогийн хоёр дансны хуулгыг авчирчээ.

Төрийн өндөр албан тушаалтнууд жил бүр Авлигатай тэмцэх газарт Хөрөнгө орлогоо мэдүүлдэг. Хөрөнгө орлогын мэдүүлэгтээ энэ бүхнээ мэдүүлсэн, валютынх нь эх үүсвэр, гүйлгээ зэрэг нь сэжгийг баталж чадахгүй нөхцөлд сайд асан С.Баярцогтыг данстайнх нь төлөө буруутгах эрх хэнд ч байхгүй.

УИХ-аас 2017 онд Хөрөнгө орлогын мэдүүлэг гаргадаг төрийн албан тушгаалтнууд оффшор бүсэд данс нээлгэх, хадгаламж нээх зэргийг хориглосон хуулийг баталсан. Үүнд Швейцарь улсыг багтаасан. Харин сайд асан С.Баярцогттой холбоотой энэхүү данс 2008-2013 оны хоорондох гүйлгээтэй холбоотой юм.

Дарханы замыг шинэчлэн барина

Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн авто замыг Азийх хөгжлийн банкны санхүүжилтээр шинэчлэн барихаар болжээ.

Зам барих ажил ирэх дөрөвдүгээр сарын 25-наас эхэлнэ. Эвдрэл гэмтэл их болсноос сүүлийн жилүүдэд дээрх замд автын осол олноор гарах болсон.

Тус чиглэлийн замаар оргил үедээ өдөрт 12,300 автомашин зорчдог бөгөөд өнгөрсөн онд улсын хэмжээнд осол аваарын тоогоор гуравт эрэмбэлэгджээ.

Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн зам барих ажлыг ирэх дөрөвдүгээр сарын 25-наас эхлүүлэн арванхоёрдугаар сарын сүүл гэхэд дуусгахаар төлөвлөсөн тул долоон сарын хугацаанд уг маршрутыг хааж, түр зам гаргахаар болжээ. Булган Хөвсгөл аймгийн иргэдийг Лүн чиглэлээр нэвтрүүлэх бол том оврын автобусуудыг вагонд шилжүүлэн зорчигч тээврийн үйлчилгээ үзүүлэхээр төлөвлөсөн байна.

Азийн хөгжлийн банкны санхүүжилтээр тавигдах хоёр урсгалт замын нийт урт нь 204,16 км байх бөгөөд нэг эгнээ замыг 83,8 сая доллараар барихаар төлөвлөжээ. Энэ замыг тавихад 27 ширхэг жижиг объектыг чөлөөлөн холдуулах шаардлагатай болж, газар чөлөөлөлттэй холбоотой ажлыг эхлүүлсэн байна.

Г.ХОРОЛ

 

 

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

44 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-03-17 45.56.141.134

MAK улсын лицензийг луйвардсаншдээ. Сумяа с** цагаан суварга дээр авилгал авч

Avatar

Хэрлэн-хулгайч 2019-03-17 114.185.37.111

Энэ Хэрлэн гэгч гаршсан хулгайчийг зайлуулах хэрэгтэй

Avatar

зочин 2019-03-17 202.9.43.157

400 лицензээр засаг уурхай ажиллуулах уу үгүй юу дараагийн асуудал.Эхлээд хулгайгаа зогссооё.Хулгайч нараа өөгшүүлэхээ больё.Өөрсдийнхөө төлөө засгаас гарч ирж буй эерэг зүйлийг дэмжих хэрэгтэй байхаа

Avatar

Эх орондоо хайргүй нэгэн 2019-03-17 202.9.43.157

"энэ удаад хувийн хэвшлийнхнийхээ хөрөнгө рүү халдах алхмыг энэ аргаараа хийхгүй гэх баталгаа байхгүй" гэсэн байна. Газрын доорх баялаг бүх ард түмний өмч гээд үндсэн хуулинд заасан.Лиценз хэлбэрээр түрээслүүлж байгаа.Хувийн хэвшлийн өмч биш учраас хөрөнгө рүү нь дайраагүй.Нийгэмд үүссэн шудрага бус зүйлийг засаг төр нь тайвнаар арилгаж чадахгүй бол ард түмний бухимдал хувьсгал болдог

Avatar

Зочин 2019-03-17 107.77.173.4

Гүү тэгээд 400 лицензээр засаг яах гэж байгаа юм бол? Засаг нэг амьсгаагаар 400 уурхайг зэрэг ажиллуулж чадах уу?

Avatar

Зочин 2019-03-17 107.77.173.4

Эсвэл тэр 400 лиценз (зөвшөөрөл шүү дээ) ээ өөрийнхөө хүмүүст өгөх үү?

Avatar

Зочин 2019-03-17 68.147.97.38

Heseghen Humuus ulsiin horongoor haiguuli hiigeed olson gazriin baylagiig hulgai . luivariin argaar huvidaa ezemsheed , zovhon hedhen toonii humuus hagaltlaa bayjaad . busad humuus yaduurch , tor uls eh oron ni orond barigdaj baigaa ni yaagaad ch zov bishee. Butsaaj avah ni tumen zov. Hulgaich setgelgeetei cham shig humuus eh orniig mini AFRICA -iin yaduu ulsuudiin tovshin ruu tulhej baina.

Avatar

Зочин 2019-03-17 150.129.140.245

Энэ сайтыг гайгүй юм болов уу гэсэн Баярцогттой хаалтын гэрээ байгуулаад ихээхэн мөнгө авчихсан юм бн. Бид Аюурсайханд баярлах ёстой. Бид эх орныхоо эд баялагыг хүнд өгөөд өөрсдөө өртэй үлдэж бгааг зогсоох цаг нь болсон. Энэ байдлыг ойртуулсан чухал мэдээ авчирсанд хаалтын гэрээ хийгээгүй ард түмэн баяртай бн.

Avatar

Зочин 2019-03-17 202.179.24.132

Тархиа сайн угаалгасан байна гэж хэн нэг нь надад хэдэн жилийн өмнө комментоор хэлж билээ. Гэхдээ өөр сэдэв байсан. Бодол өөрчлөгдсөн. Тэгэж хэлсэнээс болоогүй. Чамд зориулаад хэлчихъе. Тархиа сайн угаалгасан байна.

Avatar

Зочин 2019-03-17 64.119.22.232

яам тамга нь ер сайддаа захирагдахгүй ээ гэсэн үг үү төр төмбөгөр ёс ёмбогор гэдгээ үзүүлэх болж дээ

Avatar

хрр 2019-03-17 66.181.187.198

Монголын баялгийг хууль зѳрчиж олж авсан хэдхэн авлигчдаас яахаараа буцаагаад авч болдоггүйн. хууль санаачлаал болоошд. даварсан хулгайчид вэээ

Avatar

Зочин 2019-03-17 202.179.24.132

Хаана хэн хууль зөрчиж аваад байна аа? Дахиад унш.

Avatar

Зочин 2019-03-17 202.126.89.232

УЛСЫН ТӨСВИЙН ХӨРӨНГӨӨР ХАЙГУУЛ ХИЙСЭН 400 ЛИЦЕНЗИЙГ ХУРААЖ АВАХ НЬ ЗӨВ ШҮҮ !!! ХЭДХЭН ТООНЫ ХУЛГАЙЧ , ХАУУЛЬЧИД НЬ БАЯЖААД АРД ТҮМЭН МӨНХИЙН ГУЙЛГАЧИН БАЙХ БОЛЖ БАЙНА УУ !!! ГАЙГҮЙ БАЙЛГҮЙ !!! АРД ТҮМНИЙ ӨМЧ ШҮҮ !!! САЙД АА !!!

Avatar

зочин 2019-03-17 182.160.37.72

ТӨРИИЙН МЭДЭЛД АВАХГҮЙ ДЭЭ,ГАНЦХАН ТӨЛБӨРИЙГ НЬ НЭМЭЭД ЛИЦЕНЗ ЗАРДАГ МАРЖИЙГ НЬ БАЙХГҮЙ БОЛГОЧИХ.БҮГД ЭНЭ ЛИЦЕНЗЭЭ БУЦААЖ АВААЧЭЭ ГЭЭД ӨӨРСДӨӨ ГУГААД ИРНЭ ДЭ.

Avatar

Манай ХОЁР ХУРЦ 2019-03-17 64.119.16.164

Манайд хоёр ХУРЦ бий. Нэг нь мэдэгдэлгүй гадаадаас хүн бариад ирдэг Хурц. Түүнийг бариач Хурц гэе.Нөгөө нь морь уядаг, геологич Хурц. Түүнийг уяач Хурц гэе.Бариач Хурц нь орос найзаараа дамжуулан Эрдэнэтийн 49 хувийг Зэс компанид өгөх ажлыг зуучилсан.Одоо энэ хэрэг гав гинжэндээ тулаад байна.Уяач Хурц нь Ерөнхийлөгчийн зөвлөх болонгуут улс хайгуул хийсэн 400 ордыг төр авах ёстой гэж зөвлөө биз.Бөөн маргаан.Хоёр ХУРЦ Монголын улс төрийг улам хурцалж өгч байгаа юм биш үү? ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа

Avatar

Зочин 2019-03-17 64.119.16.164

Сонгууль дөхөхөөр ард түмэнд хайр зарладаг улс төрчид олон тодроно доо.ҮНДСЭН ХУУЛЬД ГАЗРЫН ДООРХ БАЯЛАГ Т А НАРЫН ӨМЧ ГЭЭД ЗААСАН БАЙХАД ХЭСЭГ НӨХӨД АВЧИХАЖ. БУЦААЖ АВЧ ТА НАРТАА ӨГНӨӨ ХӨ. ТЭР МУУ БИЗНЕСМЕН ЗАРГАЛДААД ХАА ХОЛДДОГ ЮМ. Ер нь тэд хохирсон ч яадаг юм. Т а нартаа л авч өгөх гээд би өдрийн бодол, шөнийн зүүд болж байна шүү дээ.САЙХАН СОНСОГДОЖ БАЙГАА БИЗ.

Avatar

иргэн 2019-03-17 202.179.25.190

Хууль зөрчиж Лизенз авсан бол Хураах л хэрэгтэй Хууль завхаруулагчид Даам гардаг Улс орон бол Монгол л байх шив дээ Хөрш зэргэлдээ Орнууд Дэлхийн бусад орнууд Хууль цаазаа дээдэлж Гэмт хэрэгтэнтэйгээ хатуу тэмцэж байдаг Манайх харин Мафи Гэмт бүлэглэлийг цэцэглэн хөгжүүлэх хамгийн таатай Улс орон болсон байна дөө

Avatar

Бичихээсээ өмнө судал 2019-03-17 66.181.188.43

Хууль зөрчиж лицэнз авна гэж байдаггүй.

Avatar

Зочин 2019-03-17 66.181.161.36

Сайн юманд саар тал бий. Учиргүй хураахын оронд хяналт шалгалтаа чангатгахад болно.

Avatar

Зочин 2019-03-17 202.21.106.129

400 лиценз хураавал бүгд олон улсын шүүхэд хандаж Монгол улс баахан өртэй л хоцорно: Энэ дарга нар оноо авахын тулд яаж ч хамаагүй худлаа ярихаас сийхгүй болжээ

Avatar

Уурхайчин 2019-03-17 66.181.182.247

Сумьяабазар, Хэрлэн нар маш зөв ярьцгааж байсан шүү

Avatar

Зочин 2019-03-17 202.179.26.10

Уго Чавес шиг аашилж болохгүй ээ. Хамаг тархи гадагш урсах болно. Оркууд л үлдэнэ. Популизмд дуртай хар мулгуу коммунистууд л үлдэнэ.

Avatar

??? 2019-03-17 103.212.118.168

Дотоодын хөрөнгө оруулагчид хуулийн дагуу байна уу, үгүй юу гэдэгт анхааралтай ханд, шалга. Төр, улсад хамааруулах гарц байгаа эсэхийг нарийн тооцоол. Хуулиа л баримтал. Хуулиа баримтлахгүйгээс ТӨР, УЛСЫН удирдлага ч буруутдагийг харлаа шүү дээ. Залуус өсөж байна, шудрага байхыг эрмэлзэж байна. Эхлээд маш нарийн шалга. Мэргэжлийн хяналтуудаа ажиллуул. Гарсан зөрчлийн үнэн зөв эсэхийг хууль хяналтаар нь шалгуул. Эцэст нь ТӨР, ЗАСАГ дүгнэлтээ хийгээд түмэнд зарлахыг шийдвэл зүгээр л юм.

Avatar

Зочин 2019-03-17 103.212.118.168

ok

Avatar

??? 2019-03-17 103.212.118.168

Эцсийн дүгнэлтгүй замбараагүй мэдэгдлүүдээ цэгцэлбэл зүгээр л юм. Улс доторхи улс болмоор хувийн хэвшлийн томчууд маш нарийн, цэнзуртай ярилцлагыг өгч байна шүү дээ.

Avatar

Би 2019-03-17 66.181.160.56

Tuilshirj tenegtej baigaad венесуэлийн араас орох юм байна даа

Avatar

Зочин 2019-03-17 66.181.160.44

Battulga ZEnhbold Hurelsuh teneguuded Sumyabazar sain oilgolt uguh heregtei boljee.Teneg pop ulsturuu boloh heregtei

Avatar

zochin 2019-03-17 103.57.92.199

Tuv aimgiin Erdene sumand gazraas genet us orgilj bgaa zurag fase deer tavaigdjee. Uuniig sudlah yostoi bish uu. Gazriin gund huchtei zuil yavagdaj baij magadgui.

Avatar

иргэн 2019-03-17 202.9.43.182

Мал алт хоёроо ялгахаа болиноо гэж энэ эмгэнэл.Монгол улсын газрын доорхи баялаг ард түмний ѳмч биш Номтойбаяр Ц.Элбэгдорж Ми.Энхболд сахал Эрдэнэбилэг дээр Сумьяабазар нэмэгдээд эдгээр хулгайчидын баялаг байсан юм уу.Үндсэн хуулиндаа газрын хэвлий дахь баялаг хулгайчидын ѳмч гээд оруулчих шулуухан тэр нь зѳв.Малыг малчид ѳсѳгсѳн алтыг байгаль ѳсѳгсѳн.

Avatar

Geologch 2019-03-17 64.119.23.6

Geologch oldog yum malminiiiiii irguuu malshigeeew guchiiiiiwmini

Avatar

Зочин 2019-03-17 64.119.17.189

Улсын ашигт малтмалын нөөцтэй том том газруудыг атгандаа оруулаад авчихсан хүмүүс их айдас хүйдэстэй байна аа ха ха.

Avatar

Kkkk 2019-03-17 66.181.179.161

Odoo 60 saya malaa ene luivarchin malchdaas butsaan avch ARD TUMENDEE ezemshuuleh tsag boljee

Avatar

Зочин 2019-03-17 150.129.140.96

60 say mal yahav ee. 3.3 say malaa ehleed tsegtsley

Avatar

Зочин 2019-03-17 182.160.39.100

Сумъяабазар чинь харин ч боловсролтой шударга сайд юм. Тэр 400 лицензыг, Цагаан суваргыг засаг хураавал агуу Тэнэглэл болно. Нөхөн олговороо засаг диилэхгүй ш дээ.

Avatar

Зочин 2019-03-17 64.119.22.232

нохой долоо

Avatar

Зочин 2019-03-17 182.160.39.100

Алтанхуяг Гансүх хоёр Багануурын нүүрсийг хулгайлж хямдруулж зарж баригдаж ялыг нь Гансүх үүрсэн. Юун шударга байх вэ, тэр хоёр луйварчин.

Avatar

Зочин 2019-03-17 59.153.114.174

licenz huviin omch bish heden mongo huulegch luivarchid savraa tat odoo cag oor bolson ezen yumaa meden

Avatar

Зочин 2019-03-17 103.57.92.119

Танай сайт үнэн БААС болжээ!!!!

Avatar

Зочин 2019-03-17 45.56.153.219

Чиний толгой дотор дүүрэн БААС. Хаха

Avatar

Зочин 2019-03-17 104.237.91.63

sumyabazar gej mahan tolgoi yu ch hiij chadahgui. iim teneg saidtai Mongol oodlohgui

Avatar

Зочин 2019-03-17 104.237.91.63

mahan tolgoi zumyabazar yu ch hiij chadahgui. eniig zailuul

Avatar

Mongol 2019-03-17 45.56.153.219

Huc
Yasan tolgoi!!

Avatar

ахр 2019-03-17 66.181.187.198

тийм. угаса тэнэг бѳхийн толгойноос юу гарна гэж хүлээх вэ дэ

Avatar

Зочин 2019-03-17 202.126.89.232

СУМЪЯАБАЗАР Ч ЮМ ХУСЧИХАЖ ДЭЭ !!! ХӨӨРХИЙ ЗАЙЛУУЛ !!! ХУЛХИ МАНАН !!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж