Н.Алтанхуяг зөвлөхийн ажлаа өгч, АН-ын удирдлагатай тэмцэнэ | News.MN

Н.Алтанхуяг зөвлөхийн ажлаа өгч, АН-ын удирдлагатай тэмцэнэ

Н.Алтанхуяг зөвлөхийн ажлаа өгч, АН-ын удирдлагатай тэмцэнэ

Н.Алтанхуяг зөвлөхийн ажлаа өгч, АН-ын удирдлагатай тэмцэнэ

Монгол Улсын 27 дахь Ерөнхий сайд Н.Алтанхуяг  Ерөнхийлөгчийн Улс төрийн бодлогын зөвлөхийн ажлаа өгөхөө мэдэгдэж өргөдлөө дөнгөж сая өглөө.  Тодруулбал, тус өргөдөлд "Таньтай хамтран ажилласан нэг жил найман сарын хугацаанд МАНАН бүлгийн байгуулсан шударга бусын хонгил, байгалийн баялагт нүүрлэсэн хулгай дээрэм гээд олон хууль бус  явдал  илчлэгдэж улс орон маань зөв тал руугаа явах нь гэсэн итгэл найдвар бага ч гэсэн сэргэж байгаад бидний хамтын ажиллагааны хувь нэмэр өчүүхэн ч  гэсэн атугай бий буй за.

Миний бие "Шударга ёс"-ны төлөө тэмцсээр ирсэн, цаашид ч ардчиллаа аврах, хүний эрхийг хамгаалах, эдийн засгийн тусгаар тогтнолоо бэхжүүлэх, нам дамнасан бүлэглэлийн хамсаатан болсон АН-ын удирдлагатай хариуцлага тооцох зэрэг хойшлуулашгүй ажлууд хүлээж байна. Эдгээр асуудалд цаг зав гарган зүтгэх шаардлагатай болсноо ийн тайлбарлаж зөвлөхийн ажлаас чөлөөлөгдөх өргөдлөө гаргажээ.

Сануулахад, Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга  2017 оны долдугаар сарын 28-нд  зарлиг гаргаж Монгол Улсын 27 дахь Ерөнхий сайд Н.Алтанхуягийг Ерөнхийлөгчийн  Улс төрийн бодлогын зөвлөхөөр  томилж байсан юм.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ЗөвЗөв
12
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

76 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2019-03-15 202.126.89.88

"Тэмээ туйлаад тэнгэрт гарахгүй, Ямаа туйлаад янгиа эвдэхгүй" гэж нэг үг байдагдаа?! Энэ хогийг одоо хэн тооховдээ!! Өөрөө өөрийгөө нэг их үнэлэх гээд хэрэггүйлдээ?! Аяндаа бүх зүйл харагдаж таарнаа!! Битгий горьд гэж хэлмээр байна?!

Avatar

Зочин 2019-03-15 150.129.143.245

а******н ЭРДЭНЭ, 49% ТОЛГОЙЛОГЧ, ЗӨНӨГ ӨВГӨН ЭРДЭНЭБАТ, САЙХАНБАЛАГ НАРЫГ Л ТААРСАН ШИЙТГЭЛИЙГ НЬ ӨГӨӨРЭЙ

Avatar

Зочин 2019-03-15 64.119.22.174

Яасан гэж АН-ын удирдлагатай тэмцэх гээд байаа юм бэ? Харагдаач, Хамтарсан Засгийн газарт тэргүүн шадар байсан байж битгий жүжиг тоглоод бай. С.Баяр санал тавихад дуун дээр зөвшөөрсөн этгээд бол энэ Н.Алтанхуяг юм. Ямар ч мэдлэггүй, гадаад хэлний ямар ч боловсролгүй хөгийн амьтан байсан шүү дээ. Чалькотай хийсэн гэрээг цуцалж яаж баларлаа.

Avatar

ЗОЧИН 2019-03-15 64.119.20.53

НАМЫН ДАРГЫН ТӨЛӨӨХ ТЭМЦЭЛ ГЭДГИЙГ ХҮН БҮХЭН ҮЙЛГҮЖ БАЙГАА Л ДАА . ЗА ЭНЭЧ ЯАХАВ ДҮҮРСЭН ХЭРЭГ. ХААН ЖИМС КОМПАНИЙХАА БОХИРЫГ ТУУЛ ГОЛ РУУ МААНЬ БҮҮ ХИЙ !!! ! ! ! ! ! ! АРД ТҮМЭН БИД Ч БАС ХОРДМООРГҮЙ БАЙНА ШҮҮ

Avatar

Зочин 2019-03-15 64.119.20.46

ЭЛБЭГДОРЖИЙН АЛДАА БОЛ МСДНАМТАЙ АН- НЭГТГЭСЭН ЯВДАЛ! 2000 ОНД АН-ТАЙ НАМАА НЭГТГЭЭД АЛТАНХУЯГ, ГОНЧИГДОРЖ НАРЫН СОЦДЕКҮҮД МҮАН-ЫН ГИШҮҮДИЙГ ХАВЧИХ, ГАДУУРХАХ, ӨӨРСДИЙН БҮХ ГИШҮҮДЭЭ АЛБАН ТУШААЛД ДЭВШҮҮЛЭХ АЖИЛ ХИЙГДСЭН. АЛТАНГАДАС ГЭДЭГ ТОМ ФРАКЦ ҮҮСГЭЖ, ШУДАРГА БУСЫН ХОНГИЛЫН ЭХИЙГ ТАВЬЖ, АН-ЫГ САМРАХ АЖИЛ ХИЙГДЭВ. АЛТАНХУЯГИЙН "АЛТАНГАДАС", ЭРДЭНИЙН "ШОНХОР" ФРАКЦУУД АН-ЫГ ДОТОР НЬ ХЭД ХУВААХ, МАН-ТАЙ ХАМТАРЧ МАНАН ҮҮСГЭХ АЖЛЫГ ГАРДАН ЭХЛҮҮЛСЭН. УВСЫНХАН (НЯМДОРЖ, Н.АЛТАНХУЯГ, ДОРЛИГЖАВ), АРХ

Avatar

Зочин 2019-03-15 64.119.20.46

ЭЛБЭГДОРЖИЙН АЛДАА БОЛ МСДНАМТАЙ АН- НЭГТГЭСЭН ЯВДАЛ! 2000 ОНД АН-ТАЙ НАМАА НЭГТГЭЭД АЛТАНХУЯГ, ГОНЧИГДОРЖ НАРЫН СОЦДЕКҮҮД МҮАН-ЫН ГИШҮҮДИЙГ ХАВЧИХ, ГАДУУРХАХ, ӨӨРСДИЙН БҮХ ГИШҮҮДЭЭ АЛБАН ТУШААЛД ДЭВШҮҮЛЭХ АЖИЛ ХИЙГДСЭН. АЛТАНГАДАС ГЭДЭГ ТОМ ФРАКЦ ҮҮСГЭЖ, ШУДАРГА БУСЫН ХОНГИЛЫН ЭХИЙГ ТАВЬЖ, АН-ЫГ САМРАХ АЖИЛ ХИЙГДЭВ. АЛТАНХУЯГИЙН "АЛТАНГАДАС", ЭРДЭНИЙН "ШОНХОР" ФРАКЦУУД АН-ЫГ ДОТОР НЬ ХЭД ХУВААХ, МАН-ТАЙ ХАМТАРЧ МАНАН ҮҮСГЭХ АЖЛЫГ ГАРДАН ЭХЛҮҮЛСЭН. УВСЫНХАН (НЯМДОРЖ, Н.АЛТАНХУЯГ, ДОРЛИГЖАВ), АРХ

Avatar

Зочин 2019-03-15 64.119.27.37

Дөргын л төлөө Тэмцэл гэл дээ…нэг их ариун зүйл ярих юм аа

Avatar

Зочин 2019-03-15 103.26.195.174

МАНАН-тай, шударга бусын хонгилтой сайн тэмцэх хэрэгтэй. Батзандан, Лу.Болд нартай нийлээд үзэх нь зөв. Амжилт хүсье

Avatar

Zochin 2019-03-15 122.201.24.65

AN ireh songuulid yalah husel bgaa bol 60 nas hursen hugshidoosoo salah heregtei.Ted l hot huduugui hor nairuulj hutgan uimuulj bn shuu dee.60 hursen tetgevriin nastanguudiig songuuld ner b** devshuul…altanhuyag tednii l neg hutgan uimuulegch, alban tushaaliin donton uur yu ch bish….

Avatar

Zochin 2019-03-15 122.201.24.65

AN ireh songuulid yalah husel bgaa bol 60 nas hursen hugshidoosoo salah heregtei.Ted l hot huduugui hor nairuulj hutgan uimuulj bn shuu dee.60 hursen tetgevriin nastanguudiig songuuld ner b** devshuul…altanhuyag tednii l neg hutgan uimuulegch, alban tushaaliin donton uur yu ch bish….

Avatar

Ene bid 2-n zuvluh hiine gj yu bdgiin 2019-03-15 108.218.234.108

Ene urgudliig ni harchaarai. Er ni ene bid 2-n zuvluh hiine gj yu bdgiin, yaj hor nairuuldgaa l zaaj uguhgui yum bol. Erunhiilugchiin derged luivraa chuluutei hiij chadahgui Z. Enkhboldod haynuulaad bsan uchraas uur duraaraa durgij chadah gazar luugaa toniloh gj bga biz. Sain duraaraa garch bnuu esvel husagdchaad hudlaa jujigleed bnuu. N. Altanhuyag mongoliin uls turuus zailtsan bai daa

Avatar

zochin 2019-03-15 150.129.141.208

bolih hergtei sh dee …. buh l erh medeld baij uzlee buugaad alban tushaalgui bolhooroo l buh yum buruu ene ch tiim hun ene ch bas iim bi bol ed nartai sain temtsej chadaagui l minii hiisen hamgiin tom aldaa gej yarij yavhaas icheech dee…. helmegdliin tuil bolson hun oroo harin jinhen dundan oroj hor nairuulj baisan l baihgui yu

Avatar

зочин 2019-03-15 202.9.43.225

Үг хэллэг , утга санаа , найруулга гэж авах юм алга . Бичгийн хэв гэж бүрч хэрэг алга .

Avatar

намын гишүүн 2019-03-15 64.119.21.44

Намын байр яасан задгай цагаан аа

Avatar

Зочин 2019-03-15 64.119.16.164

АН-д МАН-ын зовлон иржээ.МАН 60 тэрбумтай ирэх сонгуульд орвол ялагдана гэж тооцоод М.Энхболдыгоо зайлуулсан.АН Эрдэнэтийн 49 хувьтай ирэх сонгуульд орвол ялагдана гэж тооцоод Эрдэнийгээ зайлуулах гэж байна.Гэхдээ ТОГОС ШИГ ГОЁОД, ХӨХӨӨ ШИГ ДОНГОДООД ИРСЭН Ч ЭНЭ ХОЁР НАМЫГ СОНГОХГҮЙ гэсэн сонгогчид их байх юм аа.Итгэл даах гуравдагч хүчин гарч ирнэ байлгүй дээ гэсэн сонгогчид нэлээн байна. Гэхдээ тэр гуравдагч хүчин нь алга даа.

Avatar

Зочин 2019-03-15 64.119.16.164

АН-д МАН-ын зовлон иржээ.МАН 60 тэрбумтай ирэх сонгуульд орвол ялагдана гэж тооцоод М.Энхболдыгоо зайлуулсан.АН Эрдэнэтийн 49 хувьтай ирэх сонгуульд орвол ялагдана гэж тооцоод Эрдэнийгээ зайлуулах гэж байна.Гэхдээ ТОГОС ШИГ ГОЁОД, ХӨХӨӨ ШИГ ДОНГОДООД ИРСЭН Ч ЭНЭ ХОЁР НАМЫГ СОНГОХГҮЙ гэсэн сонгогчид их байх юм аа.Итгэл даах гуравдагч хүчин гарч ирнэ байлгүй дээ гэсэн сонгогчид нэлээн байна. Гэхдээ тэр гуравдагч хүчин нь алга даа.

Avatar

Зочин 2019-03-15 194.230.155.121

Umhii durvud chine Genkogiin dugand heden jol havchuulagdaj baigaad songuuli dohhoor AN iih hagalan butargahaar garaad irevuu. AN genkogoos ali hediinee zaigaa avsan shuu.

Avatar

Зочин 2019-03-15 43.242.243.234

Та Зөнөөд байноо. Тэтгэвэртээ гараад өгөөчээ. 62 нас хүрчихээд. Гэртээ сууж залуу эхнэр, хэнз охидоо халамжилаач ээ

Avatar

Чаагий 2019-03-15 185.9.19.146

Та нэг мөсөн яваад өгсөн нь дээр дэ, юун төр, юун нам, тэр намынхаа дарга байхдаа наад яриад байгаа юм аа хийхгүй яасым бэ

Avatar

Зочин 2019-03-15 202.9.45.116

Амжилт хүсье.Монголд"Хонх"-ны дууг дахмн түгээсэн УИХ-ын 5залуутай хамтран хүчээ нэгтгэн тэмцээрэй. Ард түмэн шударга ёс,хариуцлагатай төрт ёсийг хүсэж б.на.Хурай,хурай,хурай.

Avatar

Khaipi 2019-03-15 103.212.117.240

Namynhaa esreg Jencogyn gar hul bolson bna! Haramsaj bna! Shine MANAN mongolod buur ayultai gedgiig ih mungu ashigyn tuluu yavahyg medsen bna!

Avatar

Иргэн 2019-03-15 45.56.153.219

Алтанхуяг, Нямдорж, Дорлигжав нар жинхэнэ Манан биз дээ????
Нам дамжсан хувиа бодсон хогнууд!!!!!
Жинхэнэ хонгил ажиллуулсан гарууд.

Avatar

Зочин 2019-03-15 202.9.45.116

Чамд толгой алга зүгээр үзэн ядалт б.на.дуранк минь.

Avatar

Иргэн 2019-03-15 66.181.182.247

Эрдэнэ маш сайн ажиллаж байгаа

Avatar

Н 2019-03-15 66.181.185.229

Маш сайн хулгай хийж байгаааааааааааааааааа

Avatar

Зочин 2019-03-15 202.170.71.84

Эрдэнэээс алтан гадас даа (ЭБА САЙХАНБИЛЭГ БАЯРЦОГТ ӨӨРТӨӨ БОЛОН БУСАД) СОНГУУЛ,; ОРОХ КВОТ НЭХЭЭ; ӨГӨХГҮЙ БОЛОХООР Н, ШАНТААЖ ХИЙЖ БАЙГАА ЮМ

Avatar

ИРГЭН 2019-03-15 202.21.124.133

АМ АЛТАНХУЯГ ЗАЙЛ АА. АН-ЫГ ОРОХ Ч ОРОНГҮЙ БОЛГООД ХАЯА БИЗ ДЭЭ, ЖЕНКОГИЙН УТСАН ХХҮХЭЛДЭЙ … СОНГУУЛТ ДӨХӨХӨӨР УНАГААСАН АН-ААРАА ДЭНЧИН ТАВЬЖ ТЭМЦЭЖ НЭР ОЛОХ УУ ГОРЬД, ЗАЙЛ ..

Avatar

Зочин 2019-03-15 202.21.124.133

Төрөөс нэг ч болсон луйварчин зайлж байна. Н.Алтанхуяг засаглаж байхдаа эдийн засгийг сүйрүүлж, өгөөжгүй их өр, их халаа сэлгээ, их авилгын эцэг болж өнөөдөр ч түүний хэлснээр их өрийг нь бид, бидний хүүхдүүд төлөөд явж байгааш дээ. ОДОО АЛТАНХУЯГТАНГУУД ТӨР, ТҮМНИЙГ ЗҮГЭЭР ТАЙВАН ОРХИХ ЁСТОЙ. Одоо шинэ үед боломж олго. АН-ыг Алтанхуяг, Сайханбилэгтнүүд л унагаасан. Бүлэг хүрэхтэй үгүйтэй суудал чинь та нарын ажлын үр дүн шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-03-15 202.9.45.116

чиний толгой олгой болсон б.на.Бичсэнд чинь ямарч утга үнэмшил алга.

Avatar

Зочин 2019-03-15 66.181.189.40

Ene nuhur hun bolgony commented neg ugee davtaj, n**** Altan huyagaa demjeed baihyg bodvol hulsni novoi ni bn

Avatar

Зочин 2019-03-15 202.179.31.111

Зөв шүү. Энэ АН бүр унаж байсан юм.

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-03-15 202.9.42.140

ТА БҮХЭН БУЗАР БОЛОХООР БҮГД ШУДАРГА БУСЫН ХОНГИЛООР ЯВСАНАА МАРТАЖ БОЛОХГҮЙ ,,,,??? ТА НАРЫН ҮЕ ТЭНГИЙХНЭЭС ЧИНЬ ЗАЛУУ ЭХНЭРТЭЙ БОЛОХООС ЭХЛЭЭД ИДЭЖ УУСАН ХАХУУЛЬ АВСАН ГЭХ МЭТ ИХ БУЗАР БУЛАЙ БАЙГАА БОЛОХООР УЛС ТӨРД ОРЖ СОНГУУЛЬД ЯЛНА ГЭЖ БИТГИЙ ГОРЬД ,,,,,??? ,ИНГЭЖ МОНГОЛЧУУДЫГ БИТГИЙ ДОРОМЖИЛ ???? ЗАЛУУС ДАА ЗҮГЭЭР ЗАЙГАА ТАВЬЖ ӨГ ,,??? ЦАГ ЧИНЬ ИРСЭН ,,???

Avatar

Иргэн 2019-03-15 45.56.153.219

Хумсаа нуусан муур багш…Хаха

Avatar

Зочин 2019-03-15 202.9.45.116

Юм хийсэн хүнд бүү атаарах.Ард түмэн энэ хүнийг мэднэ.Хуульч ггэнэ үү ингэж өөрийгөө доромжил.

Avatar

Зочин 2019-03-15 66.181.189.40

Ene nuhur hun bolgony commented neg ugee davtaj, n**** Altan huyagaa demjeed baihyg bodvol hulsni novoi ni bn

Avatar

зочин 2019-03-15 202.9.43.225

Женко ордны тайгануудаа АН руу илгээж байгаам биздээ .`

Avatar

zochin 2019-03-15 122.201.31.218

zuv l duu tegekhgui bol Erdeneeg shantaajlaad elbegee zakhialsan suudaldaa suuj dakhiad khoshgoruulalt khelmegduulelt geed dutuu khisen ajlaa guitseekh geed baikh shig baina daa

Avatar

holsnii fuckuudad 2019-03-15 66.181.161.24

undestniig dotroos n hagaruulah gej halh dorvodoor n ih huwaaj bichijee ene holsnii bicheech sdaaa nar eh orniihoo toloo zutgej bwal ymar yastan baih n hend hamaa bnaa

Avatar

зочин 2019-03-15 202.126.89.166

АН задрах нээ. Алтанхуяг намаа 2 хуваах нээ

Avatar

намын гишүүн 2019-03-15 202.9.42.197

Намын байраа авьяа а луйварчин Алтантуяа

Avatar

сонгогч 2019-03-15 64.119.22.232

тэгж үз олигтойхон тэмцээтэх ийм болгосон нь ахмад гишүүд та гарын хариуцлагагүйнх шүү алдаагаа засчихвал яахав сонгох талаар бодож үзнээ

Avatar

Зочин 2019-03-15 122.201.24.91

ХЭРЭВ ДАЙН, ТУЛААНД ОГТ ОРОЛЦООГҮЙ ХҮН УЛСЫН БААТАР ЦОЛ ХҮРТЭЖ БОЛСОН ЮМ БОЛ Г.ЖАМЪЯН ГУАЙД ТЭР УЛСЫН БААТАР ЦОЛЫГ ХҮРТЭЭМЭЭР ЮМ ДАА, Х.БАТТУЛГА ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨ!!!АВИЛГА, ГАМИНГ ЯЛАХ ГЭЖ ТЭМЦЭЖ БАЙГАА ӨНӨӨДӨРИЙН МОНГОЛД ЯЛЗАРЧ, ӨМХИЙРСӨН АН ОГТ ХЭРЭГГҮЙ!! ХАРИН МоАХ ТУЙЛЫН ЧУХАЛ ҮҮРЭГ ГҮЙЦЭТГЭЖ ЧАДНА.

Avatar

Зочин 2019-03-15 43.228.131.206

Жанхуугийн дараагийн нүүдэл бол АН-ыг гартаа оруулаад түүгээр дамжуулж УИХ, ЗГ-ыг эзэгнээд, өөрийн хийсэн бүх хулгай луйврыг далдлаад, дараа нь улсаа зараад гадагшаа гарч зугатах шүү дээ

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ТӨВД ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-03-15 64.119.20.219

Яг үнэн, бас Монголд эрүүл саруул сэтгэдэг ухаантай хүмүүс байдаг юм байна. Би ганцаараа жанхуутай тэмцээгүй юм байна. Монголын ард түмэн тэмцэж байгаа юм байна.

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ТӨВД ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-03-15 64.119.20.219

Жанхуугийн ээлжит хулхи орос шоу. Өөр юу ч биш. Эрдэнэтийн 49 %-н яг гол эзэн нь жанхуу баттулга байгаа бол энэ шуугианы ард мөн л өмхий төвд тайрдас нуугдаад сууж байгаа!!!

Avatar

Зочин 2019-03-15 43.228.131.206

Ингэж ч арчаагаа алдах гэж дээ Алтантуяа минь, Жанхуугийн утсан хүүхэлдэй болтлоо доош орохыг чинь хардаг л юм байна, цаадах чинь улсаа ШХАБ-д зарчихаад гараад арилаад өгөхөөр шийдчихсэн гар шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-03-15 202.131.248.178

Худлаа п и з д а, сонгууль дөхөөд ирэхээр тэнэгтэж эхлэх юм

Avatar

жонхууд уурлав уу 2019-03-15 109.70.100.19

жонхуугийн камрмааны хэдэн сайд жонхуутэй нийлж байгаад үүний засгийн газрыг огцорчихсон шүү дээ. хамаг мөнгийн шороо овоолж булсан. жонхуу ерөнхийлөгчид өрсөлдөх гэж замаа цэвэрлэж байсан хэрэг.

Avatar

Irgen 2019-03-15 202.126.89.167

зѳв хѳѳ

Avatar

Irgen 2019-03-15 202.126.89.167

зѳв хѳѳ

Avatar

Зочин 2019-03-15 110.70.59.87

Showdchih yum aa g*** chin beltreg Genco ta 3 bol uls tord hamgiin hereggui urd in yum hiij bgaagui tsaashid chadahgui zonoj bgaa hogshin togtsognuud shuu dee chi zuger chatsarganaa tariad l gertee suugaachee hudlaa shaagad show dood bhin.

Avatar

Зочин 2019-03-15 64.119.19.3

ODOO VZELTSEH TSAGN BOLSOON

Avatar

Ок 2019-03-15 202.9.44.214

Ингэх цаг нь болсон юм аа! одоо АН байгаа шүү гэдгийг харуулаад ѳг!!!! арайл юм болгонд талхан дээр түрхдэг масло аятай байсан юм. Таныг тойрон хүрээлдэг балаа чавганцуудаасаа холдоорой сайхан сайхан залуучууд зѳндѳѳ бий шүү!!!! ажлын амжилт хүсье!!!

Avatar

Ок 2019-03-15 202.9.44.214

Ингэх цаг нь болсон юм аа! одоо АН байгаа шүү гэдгийг харуулаад ѳг!!!! арайл юм болгонд талхан дээр түрхдэг масло аятай байсан юм

Avatar

Зочин 2019-03-15 103.57.94.163

AN-n udirdlaguudiin hiij bgaa medegdluudiig haraad bgaarai bur ulaim tsaim elbegeegiin gar hul. uhaan muutai hooson tolgoitoin shinj shuudee.Ter tusma erchuud hund olzlogdoj hunii gar hul hiine gedeg … huurhii doo. iim humuus hol yavahgui dee udahgui buh zuil bairandaa orno.

Avatar

Зочин 2019-03-15 103.9.90.130

ЭНЭ ЧИНЬ ИЛ ТОД ЯРЬЖ, ҮЗЭЖ ЯВАА ХҮН ШҮҮ, ХАРИН Ч ХУМСАА НУУСАН ГАРУУДААС ХАМААГҮЙ ДЭЭР, АМЖИЛТ,,,
ХИЙЖ БАЙГАА, ХЭЛЖ БАЙГАА НЬ ИЛ ТОД ХҮН ТУЛ БИ 100 ХУВЬ ДЭМЖИНЭ ЭЭ, АЛДААГҮЙ ХҮН ГЭЖ 1 Ч БАЙХГҮЙ ШҮҮ, АМЖИЛТ,,,
НААД ЗАХ НЬ ӨӨРИЙН БОДОЛТОЙ ХҮН Ш ДЭЭ, ДАХИН АМЖИЛТ, АН-АА ШИНЭЧИЛЭХ АЖИЛД АЖИЛТ ХҮСЬЕ,,,,

Avatar

ЦДОО 2019-03-15 103.229.121.211

Алтанхуяг л хамгийн анх "Шударга бусын хонгил байна" гээд толгойлогч нь Элбэгдорж гэж хэлснийг манай ард түмэн үргэлж санаж явах хэрэгтэй. АН-аа авраарай. Авилгад идэгдсэн дарга, удирдагчдаа зайлуулж өгөөрэй.Амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2019-03-15 43.228.131.206

Энэ улсыг дөрвөдүүд биш, Жанхуу, ЗИ, Топор 3 самарч байна даа, удахгүй ШХАБ-д улсаа зарахаар бэлдээд байгаам бишүү

Avatar

Зочин 2019-03-15 202.179.31.12

Увс дөрвөдүүд самарч эхэлхэнэ дээ манай улсыг яанадааа тасраад нүүгээд яваасай шинжаан уйгар руугаа хэл ус ч хавьцаа юм

Avatar

Zochin 2019-03-15 150.129.143.162

Durtai yum gehdee shuud helchihej chadahgui bid naraar hoolgoson hun bolj uragshaagaa yu yaah geel…

Avatar

Зочин 2019-03-15 103.212.117.119

хамгийн бүтээлч ерөнхий сайд байсан гэж боддог

Avatar

Зочин 2019-03-15 66.181.160.22

Алтанхуяг сайн хүн. Өнөөдрийн сайн гээд байгаа олон ажлыг эхлүүлсэн. Түмэн олны итгэл даах хүн дээ. МАНАН хонгилын тухай анх тэр ярьсан. Одоо үнэн байжээ гэдгийг хүн бүхэн мэддэг боллоо.

Avatar

Зочин 2019-03-15 202.126.89.169

Алтанхуягийг хэн алхуяг болгосон билээ. нүүрс цэвэр агаар сан говь поверь хүргэн дэнзэн гээд явж ѳгнѳ шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-03-15 103.212.116.151

Өргөдлийнхөө толгойг зөв гаргаж догол мөрнөөс эхлэн бичдэгийг мэдэхгүй өдий хүрсэн "дарга" барах уу. Та АНтай биш илжирсэн шуналтнуудын үүр болсон алтан гадастайгаа тэмц.Нэг удаа АН хагаралдуулсан одоо больж үз.Өөрийн чинь тарыг ч бид таньсан

Avatar

zochin 2019-03-15 202.9.42.230

altanhuyagiin zasgiin gazart ajillaj bsn hvmvvs yrihdaa vneheer yum hiih gj hicheesen charmaisan gj yrih ym bilee. mon eldev shantaaj daramt ih irj bsn gdg ym bilee.

Avatar

Zochin 2019-03-15 64.119.17.78

Ene odoo yamar muuhai bichigtei yum be,turiin hun geed bgaamaa

Avatar

Зочин 2019-03-15 202.21.117.2

Эрдэнэ рүү чиглэсэн дайралтууд эрчимжиж байна даа

Avatar

иргэн 2019-03-15 192.82.66.152

Худлаа ингэж шударга царайлдагаа боль.Өөрийн чинь луйвар булхай ил болж байгаа учир тэмцэл хийнэ тэмцэнэ гэж бусдыг хуурах гэсэн оролдлого.Хэнч энэ үгэнд чинь итгэхгүй.Зүгээр хариуцлагаа үүрэхээ бод үүр.Төрөөс зайлах нь зөв.

Avatar

Зочин 2019-03-15 64.119.17.249

ЧИ ӨӨРИЙН ХУЛГАЙГ НУУЖ ДАРАХ ГЭЖ Л ТЭМЦДЭГ, ЮУ НЬ ШУДАРГА ЁС ВЭ. ХӨГИЙН ТАРВАГАА.
ЗАЛЬ МЭХ НЬ НҮДНЭЭСЭЭ ИЛ БАЙДАГ, ЭТГЭЭД ШҮҮ

Avatar

Зочин 2019-03-15 66.181.160.90

Uvs Hentii Bayanhongoriin galzuuchuud yalgarsan bn.Bugd zailah tsag ni bolson.Lu bold.Genko Nyamka.ene.Huuk .Ouynerdene .

Avatar

Amar 2019-03-15 202.179.24.125

Сайн байна.Наад МАНАН хонгилийг нурааж дахин гарахгүй бологоод өг.

Avatar

Зочин 2019-03-15 66.181.166.36

bitgii tenegt

Avatar

Зочин 2019-03-15 119.40.97.6

АН-д түүхэнд байсан хамгийн сайн дарга бөгөөд ерөнхий сайд энэ хүн шүү

Avatar

монгол иргэн 2019-03-15 202.131.236.170

Алтанхуягийн засгийн газар ажлын зургаан өдрөөр маш шургуй сайн ажиллаж байсан даа.

Avatar

Shou 2019-03-15 180.149.93.14

Ardchilsan namiig surug huchingui bolgoj shine 2-r ueiin MANANgaa ehluuleh zorilgoor AN-iin dargin suudlig avah ajlaa heregjuuleh gej bndaa6 Tsaana ni medeej mafiin zagalmailsan etseg J E N C O

Avatar