"Эрдэнэт"-ийн 49 хувийн асуудлаар Д.Эрдэнэбилэг Ерөнхий сайдад хандлаа | News.MN

"Эрдэнэт"-ийн 49 хувийн асуудлаар Д.Эрдэнэбилэг Ерөнхий сайдад хандлаа

"Эрдэнэт"-ийн 49 хувийн асуудлаар Д.Эрдэнэбилэг Ерөнхий сайдад хандлаа

"Эрдэнэт" үйлдвэрийн 49 хувьтай холбогдох асуудлаар Худалдаа хөгжлийн банкны Төлөөлөн удирдах зөвлөлийн дарга Д.Эрдэнэбилэг Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхэд хандан, санал хүргүүлжээ. Түүнийг бүрэн эхээр нь хүргэж байна.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
57
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

45 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2019-03-14 43.245.163.175

Anhnaasaa tegwel tur awahku yasiinbe!! Hytad awsn bl ingehku l de.Ard tumnii itgelig olj,songuuliin munguu bosgoh gj uilee uzej bndaa!!

Avatar

Энхжин и 2019-03-14 210.217.18.76

Яасан гэж хувийн хэвшлээ ад үзээд байдаг юм бэ? ХХБ олон мянган хүнийг ажлых байраар хангаж байна.Төр ажлын байртай болгож чадах уу? Арын хаалга авилгал шахаа өр зээл попролтоос өөр юм манай төрд алга даа

Avatar

Nasaa.D 2019-03-14 80.216.125.210

MONGOLD HULGAICH LUIVARCHINGUUD BAYAJDAG SHUU DEE,ENIIG BID BUGDEEREE MEDEJ BAIGAA BAIJ YAAGAAD TEMTSEDGUI YUM BOLOO.

Avatar

Зочин 2019-03-14 80.216.125.210

MONGOLD HULGAICH LUIVARCHINGUUD BAYAJDAG SHUU DEE,ENIIG BID BUGDEEREE MEDEJ BAIGAA BAIJ YAAGAAD TEMTSEDGUI YUM BOLOO.

Avatar

ERDENEE 2019-03-14 80.216.125.210

HUTSDAG GULUG VE HUDALDA HUGJILIIN BANK YAMARCH HOLBOGDOLGYI ENE TER GEED HUTSAAD BAISAN YASAN ,HEREG BISHDEED IRHEER GULUG BOLDOG BAINA SH DEE MUU LUIVARCHIN.............................

Avatar

Зочин 2019-03-14 66.181.178.17

Тэнэгь

Avatar

Чөлөөт зах зээлтэй Ардчилсан оронд энэ пздаа наруудыг гөлөг бологцон байгаа даг 2019-03-14 50.226.17.98

Чөлөөт зах зээлтэй Ардчилсан оронд энэ ХХБийн пздаа наруудыг гөлөг бологцон байгаа даг

Avatar

Шоронд суулга 2019-03-14 50.226.17.98

ХХБ гэдэг ард түмнээ шулж хэдэн луйварчдыг тэжээдэг мөнгө хүүлэгч пздаа нарыг шоронд нь хатааж лецензийг нь хурааж үхтэл нь Торгох хэрэгтэй ш дээ. Чөлөөт зах зээлтэй Ардчилсан оронд энэ пздаа наруудыг гөлөг бологцон байгаа даг

Avatar

иргэн 2019-03-14 202.179.24.123

За тиймээ тийм эд нар нээрээ Даварчихсан цайчихсан гарууд байна дөө манайхаас өөр Улс оронд бол энэ юун ингэж даварах вэ Эрдэнэт үйлдвэрийн хувийг Ард иргэдийн мөнгөөр буюу Татвар төлөгчидын мөнгөөр л авчихсан юм байх чинь билээ Төрийн мөнгө гэж байдаггүй Татвар төлөгчидын мөнгө л гэж байгаа шүү дээ ёстой Луйварчид юмаа

Avatar

Му-ын Иргэн 2019-03-14 184.164.157.73

tiim bsan bol yu gej 3n jil ingeed zugeer yvhav dee.ali hediin bariad horiod tumur nuuree uzuultsen bhgui yu

Avatar

Зочин 2019-03-14 66.181.186.18

бүү зов үзүүлэх байхоо

Avatar

Төр Энэ луйварчидтай яасан их нялцагандаг юм бэ 2019-03-14 50.226.17.98

Эрдэнэтийн 49 энэ хэдэн луйварчид Монголд оруулаад ирсэн юм огт байхгүй, бүр 2014 Оросууд 49өө зарна гэснийг нь АН, ХХБ болон Хурц гэсэн хэдэн луйварчид дундаас нь хар илээ шиг л шүүрч авсан нь үнэн. АНы хэдэн луйварчид 49 ийг ооруулж ирсэн мэтээр ярих аа хэзээ болих юм бол Ард түмэн бид нар ийм үлгэрт итгэхээ хэзээ болих юм болдоо АНы хэдэн тайрдас нарыг дагаж хошхироод баастай жорлонд л унан.

Avatar

Зориг 2019-03-14 66.181.184.121

Арай л ханаж цадахгүй шуналтай хүн байна шүү. Хулгай хийгээд болоод байхаар даварсаар даварсаар энд иржээ. Одоо бүгдийг буцааж байранд тавих цаг болжээ

Avatar

зочин 2019-03-14 139.5.216.194

Эрдэнэбилэгт хүрэх ийм том банктай ухаантан байна уу? Монголд. муу усан тархитай новшнууд атаархаад үхлээ л дээ

Avatar

Чи ч боож үхлээл дээ ХХБийн луйварчин чинь 2019-03-14 50.226.17.98

Эрдэнэтийн 49 энэ хэдэн луйварчид Монголд оруулаад ирсэн юм огт байхгүй, бүр 2014 Оросууд 49өө зарна гэснийг нь АН, ХХБ болон Хурц гэсэн хэдэн луйварчид дундаас нь хар илээ шиг л шүүрч авсан нь үнэн. АНы хэдэн луйварчид 49 ийг ооруулж ирсэн мэтээр ярих аа хэзээ болих юм бол Ард түмэн бид нар ийм үлгэрт итгэхээ хэзээ болих юм болдоо АНы хэдэн тайрдас нарыг дагаж хошхироод баастай жорлонд л унан.

Avatar

НАР 2019-03-14 59.153.85.128

ШАА ПЗДАКАА

Avatar

ЗОЧИН 2019-03-14 202.21.126.30

ХУЛГАЙ ХӨГЖМИЙН БАНКНЫ ЭЗЭН ИХ ХУЦАХГҮЙ. МОНГОЛ УЛС ОРШИН БАЙГААГ МЭДТҮГЭЙ

Avatar

Зочин 2019-03-14 202.179.24.1

ГЭМТ ХЭРЭГ ХИЙСЭН ХҮН ЯЛ АВДАГ, ХУУЛЬ ЗӨРЧСӨН БАЙГУУЛЛАГА ТАТАН БУУГДАХ ХҮРТЛЭЭ ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭДЭГ. ТЭГВЭЛ ОНЦ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ МӨНГӨ УГААЛТ, САНХҮҮГИЙН ГЭМТ ХЭРЭГ ҮЙЛДСЭН ХХБ-г ХАРИЛЦАГЧДЫГ НЬ ХОХИРООЛГҮЙ ШИЛЖҮҮЛЭХ ЗАМААР ТАТАН БУУЛГАЖ ӨӨРИЙН ХӨРӨНГИЙГ НЬ ХУРААХ Л ҮЛДЖЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-03-14 184.164.157.73

bitgii mal shig ym yriad bai tarhia ugaalgasaar bgaad buur erguutej duuschee huuli zurchsun esehiig huuliin baiguullaga shalgaj togtoodiin.1 nevtruulegt buten ugaalgachihdag uuriin uhaanaar bodoj tungaagaach

Avatar

зочин 2019-03-14 64.119.26.17

ХХБ-ны хувьд энэ бол маш муу албан тоот. Яагаад гэвэл энэ албан тоотын агуулга бол олон нийтийн хардлагыг баталгаажуулж байгаа хэрэг. Засгийн газрын эсрэг долларын саятан 2 хүүхэд /Мөнхбаатар, Пүрэвтүвшин нар/оруулж өөрсдийгөө эрсдэлд оруулахаас сэргийлж шууд санааг илэрхийлсэн албан тоот бичжээ. Монголын траффик өндөр гэсэн бүхий л вэб хуудсаар дамжуулжээ/мөнгөтэй гэсэн үг/. Улс дотор улс болж тоглох нь өөрөө өрөвдөлтэй. Магадгүй АНУ-д том том корпорацууд нь маш их мөнгөлөг, нөлөөтэй юм шиг..

Avatar

зочин 2019-03-14 64.119.26.17

...харагдаж магадгүй. Бодит байдал дээр төр нь улаан шугам давж алхасан хэн гуайг ч цээрлүүлж чаддаг тийм хууль байдаг, түүнийг хэрэгжүүлэх бүрэн чадвартай учраас өнөөдрийн дэлхийн соёл иргэншлийг манлайлж байна. Төр хүчгүйдвэл улс үндэстэн мөхдөг. Төр бол зөв бурууг дэнслэх хэрэглүүр биш. Оршин тогтнох нь л чухал. Ямар ч хамаагүй өртгөөр.

Avatar

Зочин 2019-03-14 202.131.227.82

heniig yug ni medehgui bj PC ni araas ingej negnee doromjloh hereg baidgiimuu .bidnii tsuuhun Momgolchuud menee

Avatar

Зочин 2019-03-14 202.126.89.238

Erdenet 49, Darkhanii tumurlug, Hutul tsement shohoi, Mongolrostsvetmet, Tumurtein ord, Baganuur, Shivee ovoo, Gatsuurt Noyon uul geed ene hunii hussan hurungu mun ikh bnaa!!! Uuruu uy ch buteehgui baij turiin umchit uul uurhain company litsentsuudiig deeremdeed duuslaa ene buleglel. Odoo barigdsan Erdenet deeree heleltseed salaya gevel ugui gej heleed turtei, huulitai uls yamar baidgiig uzuuleh bolj dee, erunhii saidaa!

Avatar

Зочин 2019-03-14 202.131.245.243

+Шүүх+прокурор+АТГ+тарвага+Ми+ ... эзэн маань их юм цуглуулсан шүү дээ. кккккккккккккк

Avatar

Зочин 2019-03-14 202.131.245.243

Хулгай Хөгжлийн Банк

Avatar

asdasd 2019-03-14 184.164.157.73

Naad hun chin biznes hiigeed ene buhniig bosgojee harin uls turchid zugeer suuj bgaad terbumtan bolood bn ali ni zuv be?

Avatar

Зочин 2019-03-14 202.131.245.243

Ямар бизнес?

Avatar

Зочин 2019-03-14 202.21.127.164

Эрдэнэбилэгт хувьд нь ашигтай, хувь өгсөн учраас зээлийн санхүүжилт олгож оролцсон байж таараа. Одоо энэ үед л зөвлөх дутлаа юу? Хамаг булхай, бузар бүхэн нь ил гарчих гээд их сандарч байх шив. Чамаар юугаа зөвлүүлэх юм. Эдийн засагч мундаг мэргэжилтэнгүүд Монголд зөндөө, хөгшин ухнаар яадаг юм бэ? Бүү хэлэлцээр хий. Хуулийн дагуу шалгах зүйлээ шалгаад үнэн мөнийг тогтоо. Хэлэлцээр хийхгүй бол бүх зүйл дууслаа юу? Хог шаарнууд

Avatar

Зочин 2019-03-14 202.126.89.220

ЧЕХЭД ЦАГААЧИЛЖ ОЛОН ЖИЛ ТЭНЭЖ ЯВСАН ХҮНЭЭР ЮУГАА ЗӨВЛҮҮЛЭХ ЮМ БЭ ? ЖОЛООЧООР Ч ХЭРЭГГҮЙ !!!

Avatar

Зочин 2019-03-14 202.126.89.220

ХУНИУЛАХАА МЭДЭЭД ХУЛХИ НЬ БУУЖ ДЭЭ !!! ХУЛГАЙ ХИЙДЭГ БАНК БУДАА !!! ЭРДЭНЭТИЙН 49% -Ч БУДАА !!! ГУТЛАА ТОСЛООД ЗАНГИАГАА САЙН ЧАНГАЛ !!!

Avatar

Zo 2019-03-14 202.9.43.122

Naaduultaigaa buu uulz mongoliin tuluu setgelgui erliiz hurliizuud. Harin munguliin tuluu gesen Chutgur baibal uulzahad yadgiin tiimee

Avatar

Abir 2019-03-14 202.9.43.122

Erunhii saidaa. Dabhar mehend orboo 49 iinhuu 10 / iig amalbal yah uu. Zorisondoo unench tuushtai bgaarai

Avatar

Батс 2019-03-14 112.72.11.116

АРД ТҮМНЭЭ БОДОХГҮЙ БАЙЖ АРЬСАА Л БОДОХ ЮМАА ЛАЛАРУУД

Avatar

Хуцдаг 2019-03-14 118.103.197.81

Элбэгдоржийнхаа сайтаар дамжуулж бн уу? Та нар холоо очиж хуц за юу? Еронхий сайд та эдэнтэй хэлцэл хийж болохгvй шvv. Таньд олон тvмэн итгэж байгаа.

Avatar

Зочин 2019-03-14 64.119.17.189

Шоронд орох нь шийдэгдсэн хулгайч зөвлөгөө өгөөд суух юм гэнэ.

Avatar

зочин 2019-03-14 139.5.216.194

өөрөө яагаад зөвлөж болохгүй гэж. та нар хүний оюун ухааныг яаж дүгнэж чаддаг юм муу малууд. Энэ хүн чадалтай учраас л өнөөдөр ийм том банкуудтай, монголд дийлчихсэн байна шүү дээ. муу тэнэгүүд та нарт нэг муу жижиг түц ч байхгүй, ажиллуулж ч чадахгүй шүү дээ

Avatar

g 2019-03-14 202.21.100.202

ulsiin ali ongotei oodteig eldev sanhuugiin arga hereglen ooriin bolgoson biz de, tiim l ih um hiih geed bga um bol oorsdoo buteen baiguul,hiij butee.Dandaa belen uman deer suudag ene baidlaa zogsoo ERdenebilegee!!!

Avatar

Зочин 2019-03-14 202.55.188.40

Завлөмж, зөвлөх үйлчилгээ үзүүлэх хоёрын ялгааг ойлгохгуй байгаа ТУЗ-ын даргатай юу ярих уу ???

Avatar

Зочин 2019-03-14 202.131.245.243

Арилжааны банк аж ахуй, бизнесийн үйл ажиллагаа эрхэлж болдог юм уу? 1 хүн 2 банкны эзэн байж болдог юм уу? Өөрийнхөө байгуулсан өөрийнхөө өмчлөлийн компанид зохион байгуулалттайгаар үгсэн хуйвалдах, бүлэглэн хулгайлах, Мөнгө угаах, хөрөнгө завших талаар зөвлөгөө өгөх гэж байгаа юм уу? Хөтөлийн цемент, Дарханы төмөрлөг, Гацууртын ордыг яах юм бэ? Төв талбайн өмнөх газрыг яах юм бэ?

Avatar

Зочин 2019-03-14 192.82.65.224

nuuts noyonton il gerch irvaa.. muu zdanuu ta nar ulsiin umchiig yaj huivaldaj avsnaa bi ch l dee.. tiim l ih zorigtoi yu bol.. shaldaa buuj turtee zovshilstii genuu.. shal hudlaa huukiig ahhuildah gej bna uu.. olon jil hiij sursan arag aa il tod bolgoj baih shiv.. ushuu yu gej hudlaa shaaah gej bna daa.. huzuugui hunii daalgavraar hiij baih shiv.. ha ha

Avatar

Зочин 2019-03-14 103.229.122.170

Haha. Huuhduuddee zubluguu ugnu gej alban b8chig bichih hereg bn uu

Avatar

Зочин 2019-03-14 202.126.89.55

Жинхэнэ эзэд нь хэлцэлд оролцоё гэж байгаа юм байнаа даа..

Avatar

Зочин 2019-03-14 198.16.74.43

tegjee

Avatar

ХАЛЗАН 2019-03-14 103.240.240.73

МИЕЭГОМБЫН ЭНХБОЛДООС ИЛҮҮ ЦУСТАЙ ЭНЭ ХҮНИЙ УДАМ СУДРЫГ ДЭЛГЭХ СЭТГҮҮЛЧ ОЛДОХГҮ ЙБАЙГАА НЬ БИЧИГ БАРИМТАА ЗАСУУЛСАН УУ? СЭТГҮҮЛЧИД ХУДАЛДАГДСАН УУ?

Avatar

1111111 2019-03-14 203.91.119.163

Өөрийн дүрмийн сан, зээлийн сангийн хэмжээнээс хэд дахин нэмэгдүүлсэн хэмжээний мөнгийг зээлүүлж болно гэж заасан байна уу? Мөнгө угааж болно гэсэн байна уу? Банкны тусгай зөвшөөрлөө цуцлуулах хэмжээнд хүрсэн юм биш үү?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж