Хакүхо, Ичиножёо нарын бөхчүүд тэргүүлж эхэллээ | News.MN

Хакүхо, Ичиножёо нарын бөхчүүд тэргүүлж эхэллээ

Хакүхо, Ичиножёо нарын бөхчүүд тэргүүлж эхэллээ

Мэргэжлийн сүмо бөхийн хаврын тэмцээн Осака хотод болж байна. Тэмцээний дөрөв дэх өдөр буюу өнөөдөр их аварга Хакүхо М.Даваажаргал, аварга Какүрюү М.Ананд, озэки Гоэйдо нар ээлжит даваагаа авлаа. Мөн озэки Гоэйдо Эндогоор гурав дахь даваагаа авсан бол Тамаваши Б.Мөнх-Оргил Митакемид дийлдлээ.

Хаврын тэмцээнийг их аварга Хакүхо, озэки Гоэйдо болон Ичиножёо А.Ичинноров нарын таван бөх дөрвөн даваатай тэргүүлж эхэлсэн бол аварга Какүрюү тэргүүтэй 12 бөх гурван даваа, нэг унаатай удаалж байна.

Дээд зиндаанд барилдаж буй манай бөхчүүдээс Ичиножёо А.Ичинноров эхний дөрвөн өдрийн барилдаанд нэг ч ялагдалгүйгээр тэргүүлэгчдийн эгнээнд бичигдэж эхэлсэн бол Тамаваши Б.Мөнх-Оргил нэг л даваа аваад байна. Мөн Чиёошёома Г.Мөнхсайхан, Дайшёохо Ч.Шижирбаяр нар хоёр даваа авчээ.

Осака хотод болж буй хаврын тэмцээн энэ сарын 24-ний өдөр өндөрлөнө.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

П!ИЗДАГАР ЯРИГЧ ОРК 2019-03-13 202.179.24.240

ОРКУУД СУМОТОЙГОО МОНГОЛООС ЗАЙЛЦГАА.

Avatar

zochin 2019-03-13 103.111.68.50

тэмцээн энэ сарын 16-ны өдөр өндөрлөнө.

Avatar

Зочин 2019-03-13 182.160.2.24

zugeer l baihiin uy bolosn um bol ene zaluu iim uyamdeer aldmaargui uym

Avatar

аагий 2019-03-13 66.181.160.101

алдаа бол сургамж. Амжилт хүсье залуусд

Avatar

SONIRXOGCH 2019-03-13 202.126.89.74

BOOORCHULUUNAA AXIIN DUU BICHIJ BAIGAA YUMAA UURUU UNSH… XUNEER YADAJ NEG XAYNUUL.. ARAI CH DEE IIM YUM BICHEXEESEE ICHIX XEREGTEI L DEE….MONGOL XELIIG INGEJ BITGII GUTAA…

Avatar

Иргэн 2019-03-13 103.26.194.201

Хаврын тэмцээнийг их аварга Хакүхо, озэки Гоэйдо болон Ичиножёо А.Ичинноров нарын таван бөх дөрвөн унаатай тэргүүлж эхэлсэн шүү, мэдэж авцгаа. Одоо унаагаараа уралддаг шинэ дүрэм үйлчилж эхэлсэн, мэдээгүй юм уу????

Avatar

sumo 2019-03-13 202.9.45.216

ene sarin 16 nd duusna gej baih n. tegeed 7 odor barildah uu erguu setguulch.

Avatar

Зочин 2019-03-13 150.129.140.161

Пээ юу ч бичсэн юм бэ дээ??? Ийм тэнэг хүний бичсэн зүйлийг хянахгүй, хувийн FB хуудас шиг шууд нийтэлдэг юм байх даа. Хөөрхий http://www.ikon.mn-д байр сууриа алдсан учиртай л юм байна.

Avatar

G 2019-03-13 66.181.161.102

Ene news.mn bichig useg tailagdaagui orkuudaar duursen gazar. Ard ni amerikchuud tagnuuliin uil ajillagaa yavuuldag baih magadlaltai.

Avatar

Зочин 2019-03-13 202.21.106.143

Какүрюү gej onigooni batsaaan bertel yarij bultaad odoo onigoo shaaana harjil baigaarai tachivargui batsaaan

Avatar