"Эрдэнэт"-ийн хувьчлалыг З.Энхболд мэдэж байсан уу? | News.MN

"Эрдэнэт"-ийн хувьчлалыг З.Энхболд мэдэж байсан уу?

Хуучирсан мэдээ: 2019.03.13-нд нийтлэгдсэн

VS

"Эрдэнэт"-ийн хувьчлалыг З.Энхболд мэдэж байсан уу?

Сүүлийн өдрүүдэд “Эрдэнэт” үйлдвэртэй холбоотой хэд хэдэн үйл явдлууд өрнөв. Засгийн газар “Эрдэнэт”-ийн 49 хувийн хувьчлалтай холбоотой Засгийн газрын хуралдааны тэмдэглэлийг нууцын зэрэглэлээс гаргасан бол 49 хувийнхны баривчилгаа, тус үйлдвэрт онцгой дэглэм тогтоосон гэх мэт олон асуудал үүссэн. Хамгийн гол нь тухайн үед 49 хувийн хувьчлалын асуудлыг Засгийн газрын гишүүдээс гадна ҮАБЗ-ийн гишүүд ч мэдэж байсан гэдгийг хэлдэг. Гэвч тухайн үеийн УИХ-ын дарга асан, Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд энэ талаар мэдээгүй гэдгээ саяхан хэлсэн. Гэвч УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн дарга, тухайн үеийн Аж үйлдвэрийн сайд асан Д.Эрдэнэбат ҮАБЗ-ийн гурван гишүүн энэ асуудлыг мэдэж байсан гэдгийг тодотгосон. ҮАБЗ-д төрийн гурван өндөрлөг багтдаг. Бид энэ удаагийн VS буландаа Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд болон УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн дарга Д.Эрдэнэбат нарын эсрэг тэсрэг байр суурийг онцолж байна.

З.Энхболд:
Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга 

-"Эрдэнэт"-ийн ямар нэг асуудалд миний оролцоо байхгүй. Цаг хугацаа байхгүй гэдэг шалтгаанаар сонгуулйн өмнөх өдөр "Эрдэнэт"-ийн 49 хувийг шийдсэн. Би УИХ-ын дарга байсан. Гэтэл надад мэдэгдээгүй. Би 49 хувийг хувийн компани авч болно. Гэхдээ УИХ-аар оруулаад УИХ-ын гишүүдийн олонхи нь зөвшөөрвөл өгч болно гэдэг байр суурьтай байсан. Гэтэл “цаг хугацаа байхгүй байсан” гэдэг шалтгаанаар Ч.Сайханбилэг эрх мэдлээ хэтрүүлээд өгсөн. Тухайн үеийн төр барьж байсан одоогийн манай гурван даргатай адилхан, тухайн үеийн УИХ-ын даргад, тухайн үеийн АН-ын даргад огт мэдэгдэлгүйгээр нуугаад, сонгуулиас нэг хоногийн өмнө өгчихсөнийг би олон улсын сэтгүүлээс олж үзээд, “Ч.Сайханбилэг ээ, чи наадахаа тайлбарла” гэж байсан. Тиймээс "Эрдэнэт"-тэй холбоотой ямар нэг асуудалд миний ямар нэгэн оролцоо байхгүй. Хэрэв тэр компанийг мэддэг байсан бол Засгийн газрын үүрэг. Харин хувиа зарахад “Ростех” гэдэг компанийн оронд ХХБ орох гэж байгаа бол УИХ-аар оруулдаг, ийм л хуультай.

Д.Эрдэнэбат:
УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн дарга 

-Олонхийн шийдлээр нууцаар хэлэлцсэн. Ер нь бол төрийн гурван өндөрлөг гурвуулаа “Эрдэнэт” үйлдвэрийн хувьчлалын асуудлыг огт мэдээгүй гэдэгт би итгэхгүй байна. Би үүнийг худлаа гэж бодож байна. Ганц Ерөнхий сайд нь мэдээд яагаад УИХ-ын дарга, Ерөнхийлөгч хоёр нь мэдэхгүй байдаг юм бэ, би бол итгэхгүй. Би зарчим, бодлого хоёр дээр байдаг хүн. Энэ гурван хүн мэдэж байж энэ асуудлыг оруулж ирсэн гэдэгт би бат итгэлтэй байна. Оросын талаас санал болгосныг Монголын төр хэлэлцээд Монголд оруулж ирсэн нь хулгайн үйлдэл огт биш. Энэ бол улс төрийн шийдвэр байсан. Тухайн үеийн Засгийн газар зөв шийдвэр гаргасан. Яагаад гэвэл өнөөдөр хүн бүхэн "Эрдэнэт" үйлдвэрийг харж байна. Өнөөдөр энэ үйлдвэр 100 хувь Монголын өмч болсныг хэн ч буруутгаж чадахгүй гэдгийг би ойлгож байна. Гагцхүү цаашдаа энэ үйлдвэр улс төрийн хэлээр биш, эдийн засгийн хэлээр ажиллаасай гэж хүсч байна.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

65 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

er 2019-03-13 73.211.207.161

bi odoo l medej bn

Avatar

иргэн 2019-03-13 59.153.112.168

Сайханбилэг гэдэг хулгайч Элбэгпорж Энхболд Баяр Баярцогт гэдэг бүлэглэлийнхээ гэмт хэрэгтнүүдтэй хамтарч хийсэн ноцтой гэмт хэрэ.Энэ халзан толгойт бол ту

хайн үед УИХ аар хэлэлцүүлээгүйг ѳмѳѳрѳд бхйгаа нь буруу.

Avatar

иргэн 2019-03-13 59.153.112.168

Сайханбилэг гэдэг хулгайч Элбэгпорж Энхболд Баяр Баярцогт гэдэг бүлэглэлийнхээ гэмт хэрэгтнүүдтэй хамтарч хийсэн ноцтой гэмт хэрэ.Энэ халзан толгойт бол тухайн үед УИ

Avatar

зочин 2019-03-13 192.82.65.120

Энэ мэдэхгүй байна гэж юу байхав

Avatar

Баталгаатай эх сурвалж 2019-03-13 73.92.12.67

Наадах чинь мэдэхийн дээдээр мэдэж байсан. Оросын талыг нь хариуцаж ажилласан хам этгээд нь . Авах хувиа оросуудаар дамжуулаад оффшорт Женкогийн хувьтай цуг хийчэхсэн

Avatar

zochin 2019-03-13 64.119.25.22

medexiin xuvid deed zergeer medej baigaa jinxene xor nairuulagch uxej dald or

Avatar

энэ балай мэдэхгүй юм байдаггүй с** мэдэхгүй өнгөрнө гэж байхуу 2019-03-13 77.247.181.162

хачин балай тайрдасыг шоронп хийж ял асуух цаг болсон. энэ балай мэдэхгүй юм байдаггүй с** мэдэхгүй өнгөрнө гэж байхуу

Avatar

ZOCHIN 2019-03-13 106.69.34.50

ENE ERDENEBAT GEDEG MULGUU HOGSHIN DANDAA HUDLAA YRIHIIN NAMBAGUI.ELBEGDORJ SAIHANBILEG HOER HUIVALDAJ MANAN TAJ HIISEN UILDEL.YUN ERONHIILOGCH IH HURLIIN DARGA HOER MEDEEGUI ENE TER GEJ BALAIRAAD BGAA YM BE.IH HURLIIN DARGADAA MEDEGDELGUI NIILJ HUSCHIHAAD MEDEN BUDILAJ TENEGTEH EE BOLICHIH.JOOHON HUVI HURTEED ELBEGDORJIIN BOGSIIG DOLOOHIIMAA..

Avatar

зочин 2019-03-13 109.195.41.129

Эрдэнэт бол эмчилгээ тэжээлийн цэгт очих болсон хэрэгцээ нь дууссан саалийн хегшин унээ, та нар дээрэмдэх гэж байгаа юм уу? гэж нэг товарищ нуурээ улайлган, нудээ цэхийлгэн, шулсээ усэргэн, хоолойгоо цахиртуулан загнаж буй бичлэг.

Дахиад 60 жил ажиллах неец батлагдлаа гэж ярих уурхайчдын яриа.

Avatar

зочин 2019-03-13 109.195.41.129

Ельцинийг сонгуульд ялахад санхуу болон зуйлээр дэмжсэн оросын олигархи Ходорковский, Березовский нар ялсан Ельциний ЗГ-аас 500 сая доллар зээл авч, хуйвалдан зориуд ашиг муутай ажиллуулан дампууруулах замаар Татнефть, Cургутнефь компанийг маш хямд худалдан авсан гэж байна. Хэдхэн сарын дотор гадны капитал оруулах нэрээр багахан хэсгийг хэсэгчлэн худалдаад зээлээ хаасан ба бас компанийн унэ маш олон дахин шууд ессен. Дараа нь тэд гадныхантай нийлэн эх орноо шуухэд егч менге нэхсэн!!!

Avatar

зочин 2019-03-13 43.242.243.244

Элбэгдорж Сайханбилэг нар Орос гэдэг далбаан доор еерсдийнхее мэдлийн булэглэлд авах луйвар хийсэн юм бна даа?! Оросууд олон жил Монголтой хамтран харилцан ойлголцоод Гэрээ хэлцэл хийгээд л ЭЗ-н салбарт ажиллаж бгаа ! Гэтэл замын нэг наймаачнаас гэнэт ашиг олох Цаг Хугацааны хайчинд орсон мэтээр ,Эрдэнэтийн 49 хувийн Оросын емчлелийг Монголын менгетэй хувийн компани Паналдаж бгаад МУ-даа оруулаад Эх Орондоо авчирсан мэт болгож ярьж тайлбарлаж бгаа Тодорхойлолтууд биднийг дэндуу доромжилж бна даа

Avatar

Ineedem 2019-03-13 202.131.236.170

Medsen medeeguin hamaagui gol ni erdenebat l hiisen bizde

Avatar

ЭНЭ МЭДЭЭГҮЙ БОЛ ХЭН МЭДЭХЭВ ДЭЭ?! 2019-03-13 58.108.22.92

ТЭРГҮҮН ХАТАГТАЙ, ОРДНЫ ТАЙГАН ЗИКА БОЛ ЖАНХУУГИЙН ШИВЭРТЭЙ ОЙМСООР ДАМЖИЖ МОНГОЛ ТӨРД НААЛДСАН ХОРТ ХАВДАР ЮМ…

Avatar

Zochin 2019-03-13 45.41.132.43

Ardchilsan namyg Alj baigaa hun Bol z. Enkhbold
gedeg hun yum baina. n**** gej.

Avatar

Зочин 2019-03-13 66.181.168.199

Халзан толгой чи битгий хэрээ шиг гуаглаад бай

Avatar

Зочин 2019-03-13 64.119.17.89

гэрчүүд гарч ирээд л үгээ хэлцгээж байна

Avatar

Нэг 2019-03-13 64.119.22.47

Оросууд чичрээл 12 хоногт мөнгө өгөхгүй бол хятадуудад юмуу казахуудад зарлаа гэсэн гэж байгаа. Сонгуулийн өмнө шүү ккк. Сайхан тууна шүү дээ миний найзууд

Avatar

Зочин 2019-03-13 202.179.24.191

Тийм биш байсан ч яадаг юм. 49-ийг улстөрчдөд өгч болохгүй. Төрд авна гэдэг ялсан намын улстөрчид авч буй хэрэг. Төр хулгайчдаар дүүрсэн байхад юун төрд. Хувьд өгөөд татвараа бүрэн авч хяналт шалгалтаа чангатгахад болно. Төр өөрөө өөрийгөө шалгах уу. Үгүй. Худлаа шалгадаг байхгүй юу.

Avatar

нүд чих 2019-03-13 202.179.25.52

103.57.92.57 оо монголд Мах компинат,Талх чихэр 2-оос өөр хүнс,хөнгөн үйлдвэрүүд олон байсныг мэдэхүү,тэд хайчсан бэ? Харинч ,тоног төхөөрөмжөө шинэчлээд зориулалтаараа ажиллаад байгаа 2 хон үйлдвэрийг л яриад байх юм.Хувьчлал нэрээр луйвардаж аваад Үйлдвэр нь ч,төнөг төхөөрөмж ч байхгүй болоод төрөл арилжсан олон үйлдвэр байгаа. Эдгээрийг яриач тийм л сүрхий юм бол.

Avatar

Зочин 2019-03-13 122.201.22.168

З.ЭНХБОЛД Ч БАС УЛС ТӨРӨӨР ЦААШ АМЬДРАХАА БОЛИХ НЬ ЗӨВ. ЦААШДАА ЧИНИЙ ШИМ ЭРДЭНЭ ТЭЙ ХОЛБООТОЙ БУЛХАЙ ИЛЭРЧ ДЭЛГЭГДЭЭД ЭРС ШИНЭЧЛЭЛД ГАЙ БОЛНО ШҮҮ ДЭЭ…

Avatar

Bold 2019-03-13 49.0.130.134

Huzuugyi hunii balag duusahgyi yum aa 12 honogiin dotor tulbur tuluhiig shaarddag 400 saya dollariin naimaa gej delhiid baihgyi Ene Huzuugyi hun terguutei luivarchdiin hiij baigaa bas neg arga yadsan luivar Ingeed bas neg zuil angi nemegdlee

Avatar

Hero 2019-03-13 64.119.22.47

Оросууд эхлээд Монгол улсын засгийн газарт саналаа тавих ёстой гэрээгээр ээ. Манай Сайхнаа хэлэхдээ оросууд ганцхан Монголын зэс-д өгнө өөр хэнтэй ч наймаа байхгүй гэсэн гэж бгаа. Тэгэхээр оросуудыг шүүхэд өгч таараад бна. Бас нэг хятад Казахстан ы компаниуд авах гээд бна гээд байсан. Тэр худлаа болсон. Ростэхд шилжүүлж байгаал компани хоорондын наймаа болгосонд луйврын гол оршино.

Avatar

Зочин 2019-03-13 202.72.245.205

ЗА БҮГД Л МЭДЭЖ БАЙСАН Ш ДЭЭ. МОНГОЛД НУУЦ ЮМ ГЭЖ БАЙДАГГҮЙ ЮМ ДАА

Avatar

Зочин 2019-03-13 64.119.23.95

ene coohon hun amtai mash bayn orniig orvongooron erguulj guylagchin bolgoson manangiin hulgaich nar oorsdiigoo odooron genee hol ochij hucaaraa bugdiig chin hatuu shiitgen za tuuhend hamgiin muugaar ulden za

Avatar

Үзэгч 2019-03-13 64.119.16.177

Тамын тогооны үлгэр юмдаа, яршиг цаашаа оросын мэдэлд 49 хувь ньбайсан бол төрийн нэрээр эрх барьж байгаа намууд хүний болоод эд материалын шахааххэд амар байх юм уу хаашаа юм. Монголдоо авчирсан нь буруу юу, тухайн үед төр нь авахгүйд гэсэн бна шд, уих ынгишүүдээр хэлэлцүүлсэн бол нэг шийдэлд хүрэхгүй улсын язгуур эрх ашигт хохиролтой байсан бөгөөд хугацаа алдаж, хөрөнгө босгож чадахгүй алдах байлаа гэж. Ойлгож байна. Би л чадахгүй бол чамайг ч чадуулахгүй гэсэн урхагтай зангаа яана даа байз

Avatar

Zochin 2019-03-13 202.126.89.218

Орос юу гэж 14 хоногт шийд гэх юм бээ .
Энэ бол санаатай хуйвалдаан. Оросуудыг ингээд бичээд өг гэж гуйсан нь тодорхой.

Avatar

Миеэ 2019-03-13 64.119.20.95

З.Энхболд бол хуйвалдаанд оролцогч мөн. Тэр УИХ-ыг завсарлуулж байж энэ асуудлыг хуумгай шийдэхэд нь оролцсон

Avatar

Зочин 2019-03-13 192.82.66.231

З.Энхболд мэдсэн мэдээгүй нь сонин биш байх хамгийн гол нь Засгийн газар асуудалыг хэлэлцээд УИХ аар оруулж батлуулаагүйд л АСУУДАЛ бна даа.

Avatar

Зочин 2019-03-13 202.179.26.74

ЗГ-ын нууц хуралдааны протокол ил болсон уншаарай.

Avatar

иргэн 2019-03-13 202.179.24.222

ЗЭнхболд огт мэдээгүй байсан гэвэл тэрэн шиг Худлаа зүйл байхгүй байх өө Гэхдээ л энэ Улс орон Ард иргэд ээ МАН АН-ууд л үгүй хийж байна дөө

Avatar

монгол иргэн 2019-03-13 202.131.236.170

З. Энхболд тэдэхгүй байна гэвэл хөх биш улаан инээд хүрнэ.

Avatar

Зочин 2019-03-13 66.87.151.185

Энэ хашир туршлагатай бурхи мэдэхгүй байна гэж байхгүй их хурлын дарга намын дарга байсан хүн том мөнгөний хорийг мэдэхгүй байна юу байдаг юм

Avatar

Зочин 2019-03-13 112.72.11.102

Харин Зи Эрдэнэтэд бараа шахдаг сувагтай нь үнэн.

Avatar

Зочин 2019-03-13 66.181.161.34

Зочин.Энхболд л мэдэхгүй.ыхйв гэж өөрийнхөө идэж уусан авсан хөрөнгө нь байдаг биз дээ ариухан амьтан шиг тэрийгээ ил болгоочээ улсад буцаагаад өгөөч Худалч гөлөн царайлсан ТөриЙн өмчийн хорооны дарга байхдаа хувьдаа авсан обьект талх чихэр мах импексийг буцаагаад өгчих Тэгвэл жинхэнэ Шударга хүн болох биз АНХ ИНГЭЖ ХУДАЛ дүр гаргана вэ бүгдээрээ мэднэ шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-03-13 66.181.161.34

Зочин.Энхболд л мэдэхгүй.ыхйв гэж өөрийнхөө идэж уусан авсан хөрөнгө нь байдаг биз дээ ариухан амьтан шиг тэрийгээ ил болгоочээ улсад буцаагаад өгөөч Худалч гөлөн царайлсан ТөриЙн өмчийн хорооны дарга байхдаа хувьдаа авсан обьект талх чихэр мах импексийг буцаагаад иөрдөөө өгчих Тэгвэл жинхэнэ Шударга хүн болох биз АНХ ИНГЭЖ ХУДАЛ дүр гаргана вэ бүгдээрээ мэднэ шүү дээ

Avatar

Zochin 2019-03-13 66.181.176.139

Yagaad AN- iin zarim neg hvmvvs iim adgiin muu muuhai aranshintai yum bol bas emegteichvvdch baihiin ene yamar vvldriin hvnvvs yum geh iim bdiin bo ??????

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-03-13 202.9.42.236

ИНГЭЖ ТАЛУУД МАРГААД ЭРДЭНЭТИЙН 49 ХУВЬ ЗӨВХӨН МОНГОЛ УЛСЫН ЗАСГИЙН ГАЗАРТ БҮГД БУРУУГАА ЧИХЭЭД БАЙГАА БОЛОХООР БИ ЭНЭ БҮХЭН ЭЗЭНГҮЙ тэгээд ,ХЯНАЛТГҮЙ МОНГОЛЫН ТӨРД БАЙНА ГЭЖ НЭГ БИШ УДАА ШҮҮМЖИЛСЭН ХЭРЭГ ????

Avatar

Зочин 2019-03-13 103.57.92.57

Энэ Үандаахүүгийн Энхболд олон жил Монголын ард түмэнд худал хуурмагийн цүнхэл үнхүүлж яваа хүн. Төрийн өмчийн хорооны дарга байхдаа 5 үеэрээ ч идээд барахгүй хөрөнгө байшин хамж аван хашсан луйварчин. Өмч хувьчлалын тэр үеийг далимдуулж Баттулгад Баянгол, Талх чихэр, Мах комбинатыг хэдхэн төгрөгөөр хувьчилсныхаа төлөө өнөөдөр Ерөнхийлөгчийн Тамгийн газрын дарга гээд сууж байгаа хүн дээ. Баттулга өрөө төлж байгаа нь энэ байх

Avatar

С.Мэндбаяр 2019-03-13 103.229.123.226

Хувийн компани Эрдэнэтийн 49 хувийг авсан байж болно, хаанаас мөнгө босгосноо мэдэж байгаа шүү дээ ноогдол ашгаасаа эхлээд төрийн болон татвар төлөнчдийн мөнгийг төлөхгүй яагаад ХХБ-ны мөнгийг төлж байгаа юм бэ? :Дараа нь ХХБ-ны зээлээ төлж болно шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-03-13 150.129.142.97

Эрдэнэбатаа багануурын уурхайд шахсан белазын олон сая долларын үнэтэй чанаргүй дугуйны асуудлаа яаж шийдсэн бэ. Олон жолооч ажилчид зовсон доо.

Avatar

Irgen 2019-03-13 103.10.20.34

ERdenebat muu zalit uneg chi luivarchin.

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа 2019-03-13 64.119.16.164

1/ЗГ-ын зөвшөөрлөөр Эрдэнэтийн 49 хувийг авсан.2/МБ, ХХБ, ХБ-аас авсан зээл төрийн мөнгө үү, хувийн мөнгө үү гэдэг нь зээлдэгчид хамаарах асуудал биш.Гэрээнд заасны дагуу төлөх л үүрэгтэй.Зээлээ төлсөн.3/Мөнгө угаагаагүй.МБ, ХХБ, ХБ-аас авсан зээлийн мөнгө хууль бус мөнгө биш. 4/ 27 настай хүн банкнаас зээл авах эрхтэй. 18 нас хүрсэн иргэн хуулийн этгээдийн эрх эдлэх эрхтэй гэж байгаа байлгүй.Элбэгдорж, З.Энхболд, Сайханбилэг нар ҮАБЗ-өөр хэлэлцээд төрд аваагүй нь ГОЛ АЛДАА шүү дээ..

Avatar

Зочин 2019-03-13 66.181.183.32

Caйханбилэг нь негее 2 тоо хэлээгvй гээ биз дээ.

Avatar

Зочин 2019-03-13 103.229.123.226

Энэ 2 нөхрийн аль нь үнэн аль нь худал яриад байгааг мэдэх юм алга шүүх засаглалд итгэдэг байсан одоо худлаа болсон ганц гарц шударга хүмүүст бүгдээрээ зайгаа тавьж өгөөд Монголоос зайлах одоогийн шүүх засаглал хууль зөрчсөн эрх мэдэлтнүүдийг дийлэхгүй үүнд би 95 хувийн итгэлтэй байна.

Avatar

Зочин 2019-03-13 43.228.131.206

49%-д санаа зовох асуудал огт байхгүй, дургүйгээ хүрвэл булаагаад л авчихна, тэглээ гээд гарах хохирол нь харьцангуй бага байх. Харин 51хувь гэж жинхэнэ шүдний өвчин байгаад байдаг, зээлийн барьцаанд бараг тавиад туучихсан юм бишүү, гэтэл яагаад энэ асуудлыг огт хөнддөггүй билээ, эрдэнэт чинь гадаадын стандарт банкны мэдэлд оччихоод байхад ямарч ач холбогдолгүй 49 хувиар улс төр хийгээд байгааг гайхаж байна. Эсвэл хүний юмыг зүгээр л дээрэмдэж авахаар шийдсэн үү? Жанхуу ЗИ хоёр.

Avatar

Zochin 2019-03-13 202.21.105.186

Erdenebat geed unen khogiin yum bna aa neg

Avatar

Зочин 2019-03-13 202.9.43.57

Монголбанк болон бусад банкинд монгол банкнаас мөнгө байршуучихаад 400сая долларын зээл авч төлбөрийн тооцоо хийнгүүт эргээд улс төлөх ёстой гэнээ ёстой хол очиж х**

Avatar

Зочин 2019-03-13 182.160.35.138

хонгилын эзэн тарвага Эрдэнэтчүүдийг хошгируулна гэнэ. ачит ихт гэх компанийг нь хурааж эрдэнэтдээ ав эрдэнэтчүүд ээ?

Avatar

Зочин 2019-03-13 66.181.183.32

Жэнко юу тийм дээ. 49%ийг авсан Эрдэнэбилэг Жэнкогийн жолооч гэхээр Жэнко эзэн нь шvv дээ!

Avatar

нээрээ 2019-03-13 183.177.100.210

энэ нөхөр яг мэдэхгүй байсан болж харагдаач. муу доош харсан хүний өөдөөс эгц ч харж чадахгүй. дандаа худал ярьж явна. өмч хувьчлал шалгана гэсэн яасан бэ оюунэрдэнээ

Avatar

Зочин 2019-03-13 202.131.228.20

Тэгэхээр З.Энхболд нэг бол мартамхай /альцгемер ч байж магадгүй/ болсон эсвэл худлаа ярьсан болох гээд байдаг.

Avatar

Шилээ 2019-03-13 66.181.178.77

Ямар ч байсан Энхболд нь Эрдэнэбатаас төө намхан ч төө илүү эх оронч шүү.

Avatar

Зочин 2019-03-13 43.242.243.135

Яалтгүй АН-ын луйварчдын хуйвалдаан гэдэг нь тодорхой болоод ирэхээр гэдсэндээ хөлөө хийлцэж байна үнэхээр амь тавьж байна. Яг үнэндээ ялагдахаа мэдээд амжиж хийсэн луйвар, 60 тэрбумаас болж АН ялагдсан гэдэг ч шал худал, Ухсан нүхэндээ МИ орсон нь бас үнэн Яагаад гэвэл илэрхий энэ луйврыг МАН 65 уулаа Их хурлын анхны хуралдаанаар хэлэлцээд шийдээд явах байсныг МИ тээглэж Элбэгээтэй нэгдсэнээ баталсан гэдэг гаргалгаа өдрөөс өдөрт тодорхой болж байна. Явж явж МИ 60 тэр бумдаа гэхээсээ 49%ийн луй

Avatar

Amar 2019-03-13 202.179.26.70

Хүзүүгүй мянгуужин Элбэглуйварчингийн сайтынхан сонсож бай.Миеэ Элбэглуйварчин хоёр бүх зүйлийг мөнгөөр шийддэг болсноос болж улсын хөгжил зогссон.Улсын хөгжил зогсож өрөнд орсон учраас маш олон залуучууд гадаадад гарсан,гэр бүл салсан.Хамгийн аймшигтай нь олон хүн эр эмгүй архинд хордож үхсэн бас амиа хорлосон.Энэ бүхний хариуцлагыг цаг хугацаа удахгүй та нараас нэхэж нүгэл чинь нүдээрээ гарна.Харж л байгаарай.

Avatar

Зочин 2019-03-13 66.181.183.32

Жолооч Эрдэнэбилэгээрээ дамжуулж Жэнко Эрдэнэтийн 49%ийг авсан даа!!! Одоо Тавантолгойг Жэнко хувьдаа авна гэж Зика хэлсэн!

Avatar

Зочин 2019-03-13 103.229.122.191

ОЛОНХИЙН ШИЙДЛЭЭР НУУЦААР ХЭЛЭЛЦСЭН ГЭЖ ЭРДЭНЭБАТ ХЭЛЛЭЭ . ОЛОНХИ ГЭДЭГ НЬ ХОВДОГДОРЖИНО САЙХАНБИЛЭГ ЭРДЭНЭБАТ ГУРАВУУ ?

Avatar

Зочин 2019-03-13 66.181.183.32

Жолооч Эрдэнэбилэгээрээ дамжуулж Жэнко Эрдэнэтийн 49%ийг авсан даа!!!

Avatar

Зэс 2019-03-13 112.72.12.8

Аль аль нь арьсаа хамгаалж амь тавьж байна

Avatar

далай 2019-03-13 124.158.109.201

27.6 % нь ХХБанкний мөнгө энд нь тохирсон хувийг өгөөд болох юм биш үү

Avatar

РАВДАН 2019-03-13 66.181.160.74

ОРДНЫ ТАЙГАН ЗИКАГ ХАЛЗАН БУХАНДАЙ МӨРГӨХНЭЭ ДЭЭ ЯНЗ НЬ.

Avatar

Зочин 2019-03-13 202.9.43.216

Энэ халзан х***а Ми-гээ л хамгаална

Avatar

Зочин 2019-03-13 192.82.65.160

Өмч хувчлалаар гаршсан хүн бол З.Энхболд Монголд өөр хүн олохгүй шүү дээ,Иймд Эрдэнэтийн хувчлалийг энэ хүнээс л асууна

Avatar

монгол иргэн 2019-03-13 202.131.236.170

Эрдэнэбат зөв ярьж байна. Одоо хэрүүлийн алим болж байхааар төр авах сонирхол байгаа бол 400 сая долларыг нь төлөөд л авч болно шүү дээ. Энд улс төр хэрэггүй, эдийн засгийн утгаараа Эрдэнэт ажиллааад явсан нь дээр.

Avatar

ХУЛГАЙЧ ШОРОНД АМЬДРАХ ЁСТОЙ !!! 2019-03-13 202.126.88.57

ТӨРИЙН МӨНГӨӨР АВСАН ЮМ ЧИНЬ ТӨР ЮУ ГЭЖ ТӨЛӨХ ВЭ ! ХАРИН ЛУЙВАРЧДЫГ ХАЙЛАХГҮЙ ШОРОНД !!!

Avatar

ЦОЛМОН 2019-03-13 202.5.198.34

ИЧИХГҮЙ БАЙНА УУ ККК УЛСЫН СААЛИЙН ҮНЭЭГ БҮЛЭГЛЭЭД ХУЛГАЙ ХИЙГЭЭД АВСАНГ ЧИ ЗӨВ ГЭЖ БАЙГАА ЮМУУ ЧИ БАС ХАМСААТАН УУ ЯМАРЧ ТЭНЭГ ХҮН ЭНЭ ҮЙЛДЛИЙГ ЮУ ГЭЖ ДОНГОДООД Ч ОЙЛГОНО АРД ТҮМНИЙГ БИТГИЙ ДОРОМЖИЛ НАДАД ХАМААГҮЙ Ч БҮХ АРД ТҮМЭНД ТАТВАРААС ЭХЛЭЭД ХЭРЭГТЭЙ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж