Монголын зэсээс Ерөнхий сайдад хүргүүлсэн хүсэлт бүрэн эхээрээ | News.MN

Монголын зэсээс Ерөнхий сайдад хүргүүлсэн хүсэлт бүрэн эхээрээ

Монголын зэсээс Ерөнхий сайдад хүргүүлсэн хүсэлт бүрэн эхээрээ

Монголын зэсээс Ерөнхий сайдад хүргүүлсэн хүсэлт бүрэн эхээрээ

“Монголиан коппер корпорейшн” ХХК-иас  Засгийн газарт өчигдөр /2019.03.12/  хүсэлт хүргүүлж, “Эрдэнэт үйлдвэр"-ийн 49 хувийн асуудлыг  хууль тогтоомжид нийцүүлэн дотооддоо шийдвэрлэж, хэлцлийн ширээний ард суух хүсэлтээ уламжилсан юм.

ТУС ХҮСЭЛТИЙГ БҮРЭН ЭХЭЭР НЬ ХҮРГЭЖ БАЙНА. 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-03-12 66.181.171.34

Эрдэнэтийн суган доогуур Монрос завшаад байна шүү. Онцгой дэглэмээ тэнд сайн хэрэгжүүлээч ээ. Захирлаар түр томилогдсон Мөнхбат гэдэг нөхөр 30 сая төгрөгний цалин аваад Их хурлын гишүүний нэрийг бариад баллаж байна. АТГ шалгаач ээ.

Avatar

Зочин 2019-03-12 66.181.171.34

Эрдэнэтийн асуудал ч яахав, тэгсгээд болно. Харин энэ Монросд юу болоод байгааг мэдэх юм сан. Их л юм дуулдах юм даа.

Avatar

misheel 2019-03-12 210.217.18.76

Хувийн хэвшлийг төрийн бүх шатанд боож хааж байна. Хэд хэдэн удаа хүсэлт илгээсэн ч улс төржсөөр ийм л байдалд оруулж байна даа. ард түмнээс оноо авах ганц арга нь эдгээр залуус бололтой.

Avatar

sondor 2019-03-12 59.153.113.66

Хуулиа хүндэлж байна. Мундаг залуус

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.9.44.228

Энэ 2гөлөг тэжээсэн эзэдтэйгээ шорондоо оч.Элбэгдорж өөрийгөө мэдээд "цааз"-ыг үгүй болгож чаджээ.Насаараа та нар тэнд онигоогоо зүүдээ мөрөөдлөө ярьж амьдар.Та нартай ард түмний төр засаг ярихгүй.

Avatar

Эрдэнэтийн 49 %-н цаад эзэн нь жанхуу баттулга!!! 2019-03-12 150.129.141.170

Дараагийн алхам нь төмөр замын хэргээс бүрэн бултахын тулд, дахин хулгай луйвар хийхийн тулд өөрийн б**с долоогчийг АТГ, Прокурорын даргаар шахах гэж байна. Жанхуу, ухна гахай 3-рт хийсэн зүйл огт байхгүй. Худлаа попорч л чадна!!!

Avatar

Эрдэнэтийн 49 %-н цаад эзэн нь жанхуу баттулга!!! 2019-03-12 150.129.141.170

Гол зорилго нь жанхуу өөрийн жолооч сахал эрдэнэбилэгийг золионд гаргаж байгаа юм шиг харагдуулангаа бүх бурууг АТГ, Шүүх, Прокурорт чихээд дан өөрийн утсан хүүхэлдэйнүүдийг АТГ, Шүүх, Прокурорт томилох. Одоо шүүгч нар Махбалд хөнгөн ял оноож, хүний аминд хүрсэн хар тамхичин хүүгийнх нь хэргийг хэрэгсэхгүй болгоно! Өмхий төвд жанхуу шүүх засаглалыг шударга шүүгчдээр бүрдүүлж чадахгүй. Дараагийн алхам нь төмөр замын хэргээс бүрэн бултахын тулд, дахин хулгай луйвар хийхийн тулд өөрийн б**с долоогч

Avatar

Эрдэнэтийн 49 %-н цаад эзэн нь жанхуу баттулга!!! 2019-03-12 150.129.141.170

Эрдэнэтийн 49 %-г жанхуу баттулга, элбэгдорж нар хамтарч идсэн. Жанхуугийн жолооч сахал э бол зүгээр шатрын хүү. Ухна үнэхээр шударга нийгмийн төлөө тэмцэх гэж байгаа л бол яагаад дан ганц 49 %-тай тэмцээд байна? Яагаад адилхан 51 %-хнийг баривчлаад шоронд хийж болохгүй гэж? Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан цэргийн бага дэслэгч ухна үнэхээр чадахгүй гэдгийг би баттай хэлье. Сүр дуулиантай баривчлаад маргааш нь суллаж байгаагийн цаана огт өөр зорилго бий. Гол зорилго нь жанхуу өөрийн жолооч

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.9.44.129

Ростех улсын корпорацитай байгуулсан гэрээ хэлцэл гэж байх юм.Тэр улс нь дэлхий дээр тусгаар тогтносон нуугдмал улс бололтой.Үг өгүүлбэрээ зөв бич тэрбумтан минь

Avatar

Зочин 2019-03-12 150.129.140.117

ОРШИН ТОГТНОЛЫН ТҮҮХГҮЙ КОМПАНИ БОЛ ЗҮГЭЭР МӨНГӨ УГААЛТЫН СХЕМ ЮМ ДАА . ХЭРЭВ ТҮҮНТЭЙ АЛИВ НЭГЭН ХУУЛИЙН ЭТГЭЭД ХЭЛЦЭЛ ХИЙВЭЛ ТЭРХҮҮ СХЕМИЙН НЭГ ХЭСЭГ ГЭЖ ОЙЛГОГДОНО. ЭНЭ СХЕМИЙГ ЗҮГЭЭР Л ТАТАН БУУЛАГЧИХ ХЭРЭГТЭЙ Ш Д ЭЭ ЯДАЖ ЗАХИРАЛ НЬ МООРГЕЙЖ ЭЭ ТӨЛӨХ ИЛҮҮ БАТАЛГААТАЙ САНХҮҮГИЙГ ЭХ ҮҮСВЭР ЭЭ ХАЙГ Л ДЭЭ. ККК

Avatar

Монгол 2019-03-12 66.181.165.246

Их галзуурч байж Эрдэнэтийн 49% байтугай Банк-гүй болох вий дээ та нар? Шунал ихэдвэл шулам болноо гэж нэг үг байдаг байх шүү!!!

Avatar

Зочин 2019-03-12 178.196.67.173

h**** idsen 49% iig huuchin ezend ni butsaagaad ogchihoo zaluusaa

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.24.170

Хулгай хийсэн хүмүүстэй хэлцэл хийх гэж юу байхав. Харин шударгаар улсад Тавантолгойн лиценц шиг буцаан өгөх хэрэгтэй

Avatar

РАВДАН 2019-03-12 66.181.160.82

ЧАЦГА ЦАРАЙЛЖИЙШД. НЭЭХ ТОМРООД Л БАЙСАН. АЛИВ ДЭЭ.

Avatar

ЗОЧИН 2019-03-12 150.129.142.154

РОСТЕХ гэж улс байдаггүй юм

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж