Цахим сүлжээнд тавигдсан зураг иргэдэд ташаа ойлголт төрүүлсэн гэв | News.MN

Цахим сүлжээнд тавигдсан зураг иргэдэд ташаа ойлголт төрүүлсэн гэв

Цахим сүлжээнд тавигдсан зураг иргэдэд ташаа ойлголт төрүүлсэн гэв

Цахим сүлжээнд тавигдсан зураг иргэдэд ташаа ойлголт төрүүлсэн гэв

Баянгол дүүргийн нутагт байрлах нийтийн байруудад энэ сарын 1-нд холбогдох албаны хүмүүс хяналт, шалгалтыг зохион байгуулсан. Энэ үеэр өрөө түрээслэгч  бага насны хүүхдээ тэвэрсэн эмэгтэйн дэргэд мэргэжлийн хяналтын байцаагч хөглөрсөн өрөөнд зогсож буй зураг цахим сүлжээнд олны анхааралд өртөж багагүй шүүмжлэл дагуулав.

Уг зургийн дор “удахгүй та бидний гэрт дайраад орж ирнэ. Ардчилсан нийгэм хаана байна”, “Ядаж хүүхдийг нь бодож болсонгүй юу” гэх  сэтгэгдлүүд ар араасаа хөвөрч байв. Энэ талаар Нийслэлийн мэргэжлийн хяналтын газраас цахим сүлжээнд нийтлэгдсэн зураг бодит байдлаасаа өөр нөхцөл байдалд байсныг тайлбарлалаа. Тодруулбал, нийтийн байруудад гэмт хэрэг, зөрчил гарах нөхцөл бүрдэж байна гэж Баянгол дүүргийн Засаг дарга С.Одонтуяа болон бусад холбогдох албаны хүмүүс үзсэн тул нутаг дэвсгэрт байрлах нийтийн байруудад урьдчилан сэргийлэх хяналт шалгалтын ажлыг зохион байгуулжээ.

Тус дүүргийн Засаг даргын захирамжийн дагуу харьяа Цагдаагийн хоёрдугаар хэлтэс болон Онцгой байдлын хэлтсээс мэргэжлийн хяналтын байгууллагатай хамтран ажлын бус шөнийн цагаар 55 нийтийн байрт шалгалт хийжээ. Шалгалтын явцад гэмт хэргийн шинжтэй нөхцөл байдал угтсан газар нь дээрх зураг байсан гэж НМХЕГ-ын Олон нийттэй харилцах мэргэжилтэн Ч.Даариймаа хэллээ. Тэрбээр “Мэргэжлийн хяналтын ерөнхий газар болон Нийслэлийн мэргэжлийн хяналтын ерөнхий газраас Баянгол дүүргийн нутагт байрлах нийтийн байруудад дээрх хяналт шалгалтыг хийгээгүй. Тус дүүрэг дэх Мэргэжлийн хяналтын газраас Цагдаагийн хоёрдугаар хэлтэс, Онцгой байдлын хэлтэстэй хамтран хяналтын ажлыг зохион байгуулсан. Өөрөөр хэлбэл, Баянгол дүүргийн харьяа холбогдох газрууд хамтран гэмт хэргээс урьдчилан сэргийлэх хяналт шалгалтын ажлыг гүйцэтгэсэн. Нийтийн байруудад шалгалт хийх явцад хэд хэдэн зөрчил илэрсний нэг нь  архидан согтуурч, агсам тавьсан нөхцөл байдал угтсан. Хашаандаа 10 айл түрээслүүлдэг нийтийн байрны эзэн нь согтуу байсан. Өрөө түрээслэгч эмэгтэй архидан согтуурч, хүүхэд нь уйлж, өрөө нь хөглөрсөн байдалтай  мэргэжлийн хяналтын улсын байцаагч таарсан. Тухайн үед орчны агаар, чийгт хэмжилт хийж байсан нь олон нийтэд буруугаар ойлгогдоод байна. Үүссэн нөхцөл байдалтай цагдаагийн хоёрдугаар хэлтсийн алба хаагчид танилцаж, согтуурсан иргэн эрүүлжүүлэгдэх хэмжээнд байна гэж үзэн нийтийн байрны түрээслүүлэгч эзнийг эрүүлжүүлэх рүү авч явсан. Харин согтуурсан эмэгтэйн хүүхэд нь уйлж байсныг мэргэжлийн хяналтын улсын байцаагч аргадан саатуулж, бас холбогдох албаны хүмүүс эмэгтэйг хүүхэдтэй нь үлдээсэн юм билээ. Энэ дүр зургийг олон нийт буруугаар ойлгож асуудал үүслээ. Нийслэлийн мэргэжлийн хяналтын газар Засгийн газрын 177 дугаар тогтоолын дагуу нийтийн байруудад хяналт шалгалтыг хийдэггүй. Хашаандаа байшин барьсан айл бүрийг мэргэжлийн хяналтын газраас шалгадаггүйтэй л адил. Олон нийт  цахим орчинд хүмүүс аливаа зүйлийн учрыг олж, олон талаас харж бодох хэрэгтэй. Гэтэл зурагтай нь хамт буруу ташаа мэдээлэл түгээсэн хүн нь Эрүүлжүүлэх байранд саатуулагдсан байрны түрээслэгч эзэн болох нь тогтоогдсон” гэлээ.

Шалгалтаар тухайн байрнууд төвлөрсөн шугамд холбогдоогүй зөөврийн устай, бие засах газар нь гаднаа, нүхэн жорлонтой, байрнуудад физик хэмжилт хийхэд өрөөнүүдийн температур 20-22 oC , чийглэг 30-40 градус байсан аж. Эдгээр зөрчлийг холбогдох эзэнд танилцуулж, арга хэмжээ авахыг үүрэг  болгосон аж.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
8
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

67 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-03-12 49.0.223.24

яг хэн гэдэг хүн олон нийтэд тараасныг нь нэртэй устай зураг хөрөгтэй нь хэлээд тавьчихаач дээ тэгвэл хүмүүс дараа нь иймэрхүү зүйлд баримттай хандаж байх болов уу

Avatar

Zochin 2019-03-12 202.126.89.49

Ene humuus yadaj ulavch umsuj aild ormoor yum daa,arai haragdaj bnaa

Avatar

Zochin 2019-03-12 202.126.89.49

Eej ni sogtuu bna gedeg chini uneheer bj bolomgui asuudal shuu,emegteichuud mini uhaantai l bgaasai daa,yadaj nyalh uree bodoh heregtei sh dee

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.9.42.113

Эд нар зайсангийн байрнуудад мэргэжлийн хяналтаас явж байна гээд дайрч орно гэвэл юу болох бол бараг иргэний дайн гарна шуу

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.9.42.113

Зайсангийн белла виста гээд турээсийн байранд шалгалт хийгээд огооч зарим нэг орон гэргуй зурагт ч байхгуй золбин хумуус орогноод байгаам бишуу тийшээ ороод агаарын хэм мэмийг нь шалгаад оршин суугчид нь зовшооролтэй эсэх толборицн чадвартай эсэх улаанбаатарт амьдран суух зовшооролтэй эсэхийг нь шалгаад тодруулаад огооч мэргэжлийн коммунистуудаа

Avatar

Монголчууд минь ээ 2019-03-12 202.179.31.104

Та нар ч гэсэн хэн ямар эрх үүрэгтэйг ялгаж салгаж сур. Танихгүй хүн хэн ч байсан битгий оруул. Гэртээ оруулахгүй байх та нарын дур ! Та нарын гэр ! Ийм номхон гэртээ оруулчихсан нөгөөдүүл нь хөндлөн зогсчихсон байж таарахгүй. Саяхан манайд нэг хүүхэн орж ирсэн. Хүн гарын үсгээ зурж өгчихөөд байхад надтай зургаа авхуулах юм гэнэ! Зөвшөөрл ч асуухгүй шууд ! Даварсаар даварсаар даврангийн орон гэж тэр. Би авхуулахгүй гэж хэлсэн. Энэ бол маш бүдүүлэг үйлдэл.

Avatar

zochin 2019-03-12 150.129.142.120

ghde l muuhai bn. niitiin bair ch gsen enechin ailiin ger! zowshoorolgv orchood zurag edriin awsan ch bh shig!!

Avatar

Зочин 2019-03-12 59.153.115.253

yoo guitsed unshdaa eswel unshsan ymaa oilgodogui ymuu ene zuragvawaad fb tawisan hun ni eruuljuulhed orson ezen ni bsn gedeg ni togtoogdloo getsen bn ymaa unshchaad shuumjlel hwruulee hiigech

Avatar

Туйлшрагчдад хэлье 2019-03-12 122.201.21.2

За юу ч гэсэн бай, энэ хүмүүс ажлаа л хийж яваа. Цагдаатай хамт яваа болохоор энэ байцаагч хүний өмч хөрөнгөнд дур мэдэн халдаж, айлд дайрч орж, хүүхэд айлгаж ичээсэн бол цагдаа нь арга хэмжээ авах байсан биз. Бүүр дэргэд нь хараад зогсож байсан юм шиг. Ямар хуульгүй улс биш дээ. Өмч хөрөнгөнд нь халдаад, хаалгаар нь дайрч ороод, хүүхэд айлгахыг нь харсан үзсэн хүмүүс нь баримтаа аваад хуулийн байгууллагад нь хандана биз, энэ байцаагч нь ч гэсэн хэрэв гүтгэсэн бол бас хандана биз.

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

Гадаадад цагдаа нь айлын гэрт ч ордоггүй үүдэн дээрээс нь ярилцдаг шүү ! Хашаа байшин тул хашааны хаалгаар л зөвшөөрөлгүй орсон бол буруутна. Америкт бол эзэн нь буудах эрхтэй тийм үү. Зөвхөн газар дээгүүр гэрт нь зөвшөөрөлгүй орсны төлөө. Миний ойлгосноор энэ хэд зөвшөөрөлгүй орохоор барахгүй айлуудаар бас зөвшөөрөлгүй ороод зургийг нь дараад байшингийн эзний эрхэнд гэртээ байхад нь дураараа халдсан байна. Тэгж яривал шүүхийн зөвшөөрлөөр гэрт орох эрхтэй байдаг бусад үед үгүй. Энэ чинь ХУВИЙН

Avatar

Логик 2019-03-12 202.179.31.65

Цагдаа нь ШҮҮХИЙН ЗӨВШӨӨРӨЛГҮЙГЭЭР орох ЭРХГҮЙ байхад мэргэжлийн хяналт орчихсон хүүхдийн зураг авах эрхтэй юу?

Avatar

Сайн бод ! 2019-03-12 202.179.31.65

Ажиллах хүрээ нь биш ! Ажлын цаг нь ч биш ! Нийтийн эзэмшлийн газраараа л шалгаж явна биз ! Хувийн эзэмшил дээгүүр таваргах эрхгүй !

Avatar

Асуулт 2019-03-12 202.179.31.65

Өнөө шөнө танайд хэн нэгэн УРИЛГАГҮЙ очоод гуталтайгаа ороод зургийг чинь аваад хүүхдийн чинь зургийг аваад интернетэд тавилаа! Чи бол нэг их татгалзахгүй юм байна тийм үү ! Чамайг ГЭРТЭЭ архи уусан эсэхийг харна уусан байвал гэрээс чинь авч яваад эрүүлжүүлэхэд хонуулна. Зөвшөөрч байна уу? Чи үнэхээр үзэл бодолдоо үнэнч хүн бол зөвшөөрсөн хариу хэлэх ёстой гэдгээ сана !

Avatar

Чи чинь туйлширдаггүй мундаг хүн биз дээ? 2019-03-12 202.179.31.65

Чи дислаик дарахын оронд үнэхээр шударга хүн бол зөвшөөрнө гээд л биччихээч !

Avatar

Чи чинь туйлширдаггүй мундаг хүн биз дээ? 2019-03-12 202.179.31.65

Чи дислаик дарахын оронд үнэхээр шударга хүн бол ЗӨВШӨӨРНӨ гээд л биччихээч ! Одоо харанхуй боллоо танайд бид нар бөөнөөр очно ! Агаарын чийгшил хэм хэмждэг багажаа аваад очно !

Avatar

Zochin 2019-03-12 202.126.89.49

Gutaltaigaa zogsoj bgaa ni uneheer zohisgui haragdaj bna

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.104

Хөөе шөнө болчихлоо. Одоо очлоо шүү ! Хаягаа бичээрэй !

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.21.106.155

Хаана байнаа энэ улс төрчид Мииеэг огцоруулаал бүх юм гоё болно гэсэн. Ард түмнийхээ амьдралыг сайжруулахын төлөө Хүрэлсүхээ ажлаа хийгээчээ. Одоо наад улс төр чинь боллоо.

Avatar

Zochin 2019-03-12 202.126.89.49

Tiim yum gej haa bhav dee,hurelsuh hezee ch bidnii amidralig deeshluulj chadahgui ee

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.9.42.113

Та нар анзаарч байнуу мадуро хурандаагийн нолоо доогуураа хуртэл бугд хууль гэдэг юмыг ухамсаргуйгээр хэрэглэхээ больж эхэлж\nБайгаа биз оорийнхоо хуулиар зохицуулчих санаатай бас саяхан халдвартын дарга хун эруул мэндийн даатгалын хууль зорчсон уриалга гаргаад яаж байсан толовшоогуй хумуус ийм амархан муу юманд уруу татагддаг автдагт

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.131.245.243

Эрдэнэ вангийн хошууны тахар, хиа, хуягууд айлд орж ирчихээд гутлаа тайлдаггүй юм уу?

Avatar

Хүннү 2019-03-12 202.179.26.86

Үүнийг цэгцлэх ёстой. Хашаандаа наад захын шаардлага хангахгүй шавар амбаар барьчихаад түүнийгээ түрээсэлж мөнгө олдог айл олон байна. Тэд хуулийн хүрээнд л үйл ажилгаа явуулах ёстой. Тэгсэн тохиолдолд хэнч оролдохгүй. МХЕГ-ын зөв.

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

Үхсэн дэд бүтцээ хийгээгүй байж битгий солиор !

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

Хуулийн хүрээнд л ажиллана шүү. Наадуул чинь одоо ингээд шүүх дээр очиход маш олон юм зөрчсөн эрхэнд халдсан байна. Би дарга нь байсан бол албан газрынхаа нэр сүрийг аврахын тулд ажлаас нь хална. Өөрсдөө Засгийн газрын тогтоолоор хүний хувийн өмчид халдаж шалгаж явдгаа больсон гэж байна ! Түрээслээд мөнгө олох юу нь буруу байна? Орон сууцтай айлууд ч түрээсэлдэг ! Чи яагаад энэ хэдтэйгээ таарсан тэнэг юм бэ? Эхлээд бод ! Сайн бод !

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.131.245.243

Харгис феодал Эрдэнэ вангийн хошууны ядуу хамжлага ардууд их л ядарч, туйлдаж байгаа юм байна даа, зайлуул.

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.131.245.243

Харгис феодал Эрдэнэ вангийн шивэгчин мэгж С.Одонтуяагийн л хийсэн ажил юм байна. Хошууны ядуу хамжлага ардуудыг дэндүү дарлаж байна шүү.

Avatar

зочин 2019-03-12 66.181.160.51

гэртээ юм уулаа гэнээ тэгвэл зөвшөөрөлгүй нийтийн байр ажиллуулах нь зөв юм уу тэгээд тэр газраа олон хүн цуглуулчаад архидан согтуурах зөв үү

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

Өөрөө агазр дээрээхэдэн өрөөтэй байшин бариад хөлслүүлнэ үү байна уу эзний дур !

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

газар

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

"Засгийн газрын 177 дугаар тогтоолын дагуу нийтийн байруудад хяналт шалгалтыг хийдэггүй. Хашаандаа байшин барьсан айл бүрийг мэргэжлийн хяналтын газраас шалгадаггүйтэй " бол та нар хууль журам тогтоол зөрчөөд юугаа хийж хувийн эзэмшлийн газарт халдаж хүний хүүхдийн хувийн эрхэнд халдаж зургийг нь зөвшөөрөлгүй авч нетээр тараасан?

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

Нийтийн байр биш наад хүний чинь өмч. Нийтийн байр чинь одоо хувьчилж аваад байгаа орон сууцнууд юм.

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

Гэртээ архи уухыг одоогоор хориглоогүй байгаа.

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

Зөвшөөрөлгүйгээр хажуу өрөө байраа хүмүүс түрээслүүлдэг биз дээ? Тэдний юм юм чинь хэнээс зөвшөөрөл авах?

Avatar

Zzz 2019-03-12 64.119.27.148

Niitiin bairand bga humuus bas hetsuu. Arhiddag zodoldono , tgj baisanaa terentei enentei untaj hewtsen geed l hereldej zodoldood bas hetsuu hetsuu . Duudlagiin daguu ochoo bailgui dee , herwee uneheer zugeer bhad n irj iim zuil bolsiim bol zurag awch bhaar bichleg hooloig n bichchihgui dee ,

Avatar

Зочин 2019-03-12 66.181.187.104

Гэртээ юм уугаа л биз. Гэртээ байгаа хүнийг эрүүлжүүлээд байдаг яасан даварцын. Шөнө очиж унтаж байсан хүүхэд сэрээхээр чинь уйлалгүй яадгийн, хүүхэд уйлахаар хэн ч уурлана биз дээ. Битгий тэнэг юм ярьж бүдүүлгээ гайхуулаад бай

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.21.106.164

Ахуйн хүрээний архидалт нэг л мэдэхэд юм дуулгана шүү. Эмэгтэй хүн эх хүний архидалт үр хүүхдэд сүүдрээ их тусгана. Харах зүгийн харагчин тэнгэрүүдийн мэлмий бүүдийвэл өөдөсхөн охин юунд ч өртөж болно. Эхт өнчин урууддаг, эцэгт өнчин өөдөлдөг гэдэг шүү. Эх хүн ямар ч тохиолдолд үр хүүхдийнхээ төлөө улаан голоо тасартал явдаг буянтай байх ёстой.

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

Цагаан сараар бүгд л гэртээ архи уусан ахуйн хүрээнд !

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

Яваад л шөнө айлгаж орж ирсэн хүмүүсээс өмөөрөөд хүүхдээ тэврээд сууж байгаа юм биш үү? Ямар ч өвчтэй нь мэдэгдэхгүй хэдэн юмнууд гадны хувцастайгаа нялх хүүхэдтэй айлд дураараа орж ирээд байхдаа яадаг?

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

Та нар хувийн эзэмшилд дураараа орчихоод дээрээс нь айлд дураараа орчихоод зураг ч дарах ЭРХГҮЙ. Хүүхдийн зураг авах бүр ч эрхгүй. Зургаа ФБ интенетээр тавих ч эрхгүй. Бүгд хууль зөрчсөн байна. Та нарыг шүүхэд өгье л гэвэл өгнө.

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

Оройн 9 цагаас хойш айлд орох нь бүү хэл утасдах БҮДҮҮЛЭГ үйлдэлд тооцогддог. Оройн 10 цагаас хойш амар амгалан байх цаг. Хэн ч саад хийх эрхгүй.

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

Төрийн албанд дандаа ийм наад захын юм мэдэхгүй тэнэг хүмүүс ажиллуулаад байдаг нь их сонин ? Дарга марга нар нь эрх үүрэг болох болохгүйг нь хэлж өгдөггүй гэсэн үг ! одоо бүр давраад айлд дураараа оччихсон голд нь тэгнээд зогсчихсон байна. Гуталтайгаа орчихсон. Бүдүүлэг ! Аягүя бол зөвшөөрөлгүй орсон байгаа !

Avatar

Ингэвэл яах вэ? 2019-03-12 202.179.31.65

Бид нар гэнэт ШӨНӨ энэ цагдаа эн хүүхэн 2-ын гэрт урилгагүй очих уу? Очоод агаарын хэм шалгаад чийгшил шалгаад өөрсдийг нь эрүүлжүүлэхэд аваачиж хонуулъя !

Avatar

Гажиг хүмүүс шөнөөр айл яах гэж хэссэн? 2019-03-12 202.179.31.65

Шөнө бол та нар бүр ч орох эрхгүй за юу ! Шөнө архиа ууна уу унтана уу та нарт ямар хамаатай? Гэртээ байгаа хүнийг эрүүлжүүлээд байхдаа яадаг юм бэ?

Avatar

5а ангийн сурагч Агиймаа 2019-03-12 66.181.160.97

Дэлгэрцэцэг эгч ээ агаарын чиигшлийг градус гэдэг нэгжээр хэмждэггүй юм .Чийгшлийг процентоор илэрхийлдгийг мэдэж ав.

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

Гадаадад бол хашааныхаа үүдэнд "Хувийн өмч, газар ! Дотогш нэвтрэхийг хориглоно !" гэж бичсэн байдаг. Та нар дураараа айлын хашаа газар дээгүүр алхах хэн юм бэ? Эзнийх нь уурлах зөв ! Тэр хүн архи ууна уу байна уу та нарт хамаагүй !

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

Хувийн эзэмшил талбайд сууцанд дураараа орох эрхгүй шүү ! Заавал зөвшөөрөл авах хэрэгтэй. Эзнээс нь !

Avatar

Халаач наадах авгайгаа. 2019-03-12 202.179.31.65

Наад хүүхнээ бол халах хэрэгтэй. Цагдаа ч гэсэн доншуучлаад дуудлага өгөөгүй л бол бусад ажлаа хийгээд яваач.

Avatar

Эргүү хүүхэн минь 2019-03-12 202.179.31.65

Бусад орон сууц хаус байраар айлд та нар урилгагүй ирж шууд орон хэмжилт хийдэггүй биз дээ? Яаж байгаа? Хүн бүхэн адил тэгш эрхтэй. гэртээ амар амгалан амьдрах эрхтэй ! Орон сууцнууд ч гэсэн нийтийн байр ! УИХ-н гишүүдийн гэрт орж агаар чийгшлийг нь хэмжээч !

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

Агаарын хэм, чийгшил үздэг үнэн тэнэг бүр нэг хийх юмаа олж ядсан. тэрний оронд та нар УБ-аар дүүрэн байгаа хямд буудлуудаа ингэж шалгаж бүгдийг нь хаах хэрэгтэй.

Avatar

Айлд орох эрхгүй ! Дуудлага өгөөгүй бол ! 2019-03-12 202.179.31.65

Юуны ч байр байсан гэмт хэргийн дуудлага өгөөгүй бол орж ирэх эрхгүй шүү. Хүн гэр орондоо тайван амьдрах эрхтэй !

Avatar

Зочин 2019-03-12 74.82.17.94

Эд нар согтуу хүнээр зургаа даруулаад, тэр хүн нь айхтар мэдрэмжтэй зураг аваад л байсан байж таарлаа. Хүн үнэмшмээр тайлбар зохиогооч.

Avatar

Зочин 2019-03-12 74.82.17.94

Эд нар согтуу хүнээр зургаа даруулаад, тэр хүн нь айхтар мэдрэмжтэй зураг аваад л байсан байж таарлаа.

Avatar

Zzzzzzllll 2019-03-12 66.181.160.80

Ulsiin baiguullaga gej hun chanargui malnuudiin tsuglardag deermiin bas hund surtaliin bulgem

Avatar

z**l 2019-03-12 66.181.160.80

Ulsiin baiguullaga gej hun chanargui malnuudiin tsuglardag deermiin bas hund surtaliin bulgem

Avatar

Хүнс ба эм 2019-03-12 180.149.96.90

Мэргэжлийн хяналт гэж цэрэгжсэн дампуу газрыг татан буулгах хэрэгтэй. Хяналтын үүргийг яамдуудад өгч Хүнс эмийн хяналтын агенлаг байгуулах нь зүйтэй

Avatar

Хүүк 2019-03-12 49.0.140.68

Малнуудаа наад айлыхаа зургийг хар. хамаг юм нь ундуй сундуй, шөнө хүүхдээ ч унтуулаагүй, архидаж зодолдсон байна. ахуйн хүрээнд гэмт хэрэг имй шалтгаанаар гардаг. байсгээл төрсөн эх, аав, ах дүүгээ хутгалаад алаад байдаг чинь иймэрхүү архидалтаас үүсдэг юм. архидаад айл амьтан унтуулж амраахгүй, хүүхдээ уйлуулаад, гэмт хэрэг гарах нөхцөл бүрдүүлээд байж байгаа айлд улавч байна гээд зогсохуу, малнуудаа битгий шаацгаж бай

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.24.4

Мэргэжлийн хяналтынхаан зайсангийн байраа турээслуулдэг хумуусийн орон байранд гэгэтийн шалгалт оруулж огнуу агаарын чийгшил бага байх шиг сэжигтэй санагдаад байна бас уснаас нь дээж мээж аваад хуухэд шуухадтай нь сошиалд зураг мургийг нь оруулаад огооч хоо

Avatar

ddd 2019-03-12 49.0.140.68

Монгол мэтийн хөгжөөгүй оронд фэйс огтхон ч хэрэггүй. бүгд сүргийн сэтгэлзүйтэй, нэг нь худлаа мэдээлэл тавингуут бүгд дагаад хошуурна. алж тал, хураа, цохь гэх мэтээр амнаасаа хөөс сахруулан намирна. зарим нь энэ үхэрнүүдийг овжин ашиглаад мөнгө хийж байнадаа. худлаа зураг тавиад хандив, лайк, азтан энэ тэр гэж шаагаал хошгоруулаал. одоо бүр цагдаагийн ажлыг хийлгэхээ болилоо. мөрөөрөө үхсэн хүнийг заавал хүн алсан болгох гээл, энэ одоо хууль журам гэж байна уу. Африк биш дээ ямар.

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.24.4

Хууеээ тэгээд ер нь хуний хувийн эзэмшилд ийм дурэмт хувцастай хумуус хучээр орж ирж анаарын хэм мэм шалгаж малгаж болдог юмуу

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

Яг үнэн. Гайхна биз дээ? Би лав гайхна. Манайд орж ирвэл. Би бол оруулах ч үгүй.

Avatar

Zochin 2019-03-12 202.9.43.50

Muu ch gesen ail shuu dee, aild orohdoo ulavch umsuj sur zavaan deerelhuu huuhen mini, iim zavaan bohir hotod amidarch bj, yun tom tom um yridag um bee? Orchinii chiigshiltiin shinjilgee gene uu kkk, bidnii alhaj baigaa gazar shees b**s, tser nus, hogondoo nevchsen bn, agaar ni bituu utaa, shoroo, yu yriad bgaan bee

Avatar

Зочин 2019-03-12 103.14.38.238

buur teneg umhiirtsun yumnuud harsan bolgondoo itgeh yumaa nudee neegeechuchir shaltgaaniign medehgu bj olon um yrij bdg hooson tolgoionuud mgloor duuren tgd eh oronch gd bgama hooson usan tolgoinuud ymrch hereggu amitad

Avatar

Батый 2019-03-12 202.131.230.50

Монголд FB-ийг хаах хэрэгтэй болжээ. Сайнаасаа илүү саар нөлөөтэй, хөнөөлтэй байна.

Avatar

zochin 2019-03-12 66.181.170.215

хүний орон байр бол халдашгүй дархан гээд үндсэн хуулиь заасан байдаг

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

Тийм, хүн гэр орондоо яаж суух хэнд ямар хамаатай? Хөглөрч суух нэг өдөр байна сайхан суух нэг өдөр байна. Дээр доортой ямар ч байж болно. Би гэртээ тайван байж болохгүй бол өөр хаана тайван ганцаараа байх вэ?

Avatar

Зочин 2019-03-12 202.179.31.65

Та нар бусад орон сууц хотхоноор явж агаарын хэм чийгшил үздэггүй биз дээ?

Avatar

хар орк 2019-03-12 202.9.43.145

Балиар хүүхэн айлд орохдоо улавч өмсөж сур

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж