Л.Оюун-Эрдэнэд магиструуд зөвлөнө | News.MN

Л.Оюун-Эрдэнэд магиструуд зөвлөнө

Л.Оюун-Эрдэнэд магиструуд зөвлөнө

Л.Оюун-Эрдэнэд магиструуд зөвлөнө

Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дарга Л.Оюун-Эрдэнэ ажлаа аваад удаагүй ч тун чиг завгүй ажиллаж байгаа сайдуудын нэг. У.Хүрэлсүхийн гал тогоог барьж буй хүний хувьд ажилдаа ихэд анхаарч зарим ажлаа өөрийн биеэр очиж гүйцэтгэх, халаа сэлгээ, өрөө лацдах гээд олон ажил амжуулж яваа.

ЗГХЭГ-ын дарга Л.Оюун-Эрдэнэ “Засгийн газар цаашдын 25 жилийн хөгжлийн хөтөлбөрөө шинэ үеийн шилдэг төлөөллүүдтэй хэрэгжүүлэхийг зорьж байна. Бидний боловсруулах хөтөлбөр бол одоо байгаа шиг хүслийн жагсаалт биш, харин хэвтээ загвараар хаана, хэн, хэзээ, юуг, яаж хийх нь маш тодорхой тооцоо судалгаан дээр суурилсан байх ёстойг онцолмоор байна” хэмээн уулзалтын үеэр байр сууриа илэрхийлжээ. Тэрбээр ажилдаа анхаарч байгаа шигээ өөрийн багтаа ч мөн анхаарч байгаа бололтой. 15 хүний бүрэлдэхүүнтэй орон тооны бус зөвлөхүүдийн зөвлөл байгуулж, дотооод, гадаадад их, дээд сургууль төгссөн залуучуудаар багаа бүрдүүлжээ.

ЗӨВЛӨХҮҮДИЙН ЗӨВЛӨЛ:  

  1. О.Батнайрамдал-Орон тооны Ахлах зөвлөх /Харвардын бизнесийн сургуулийн удирдлагын магистар/
  2. З.Сүхбаатар-Хуулийн бодлогын зөвлөх /Хуульч, доктор/
  3. Б.Түвшинтөгс-Эдийн засгийн бодлогын зөвлөх /Бостоны их сургуулийн эдийн засгийн ухааны доктор/
  4. Д.Идэр-Эрүүл мэндийн бодлого хариуцсан зөвлөх /Харвардын Кеннедийн  сургуулийн төрийн удирдлагын магистр/
  5. Э.Бболормаа-Засаглалын шинэчлэл хариуцсан зөвлөх /Колумбийн их сургуулийн төрийн удирдлагын магистр/
  6. Б.Болор-Эрдэнэ-Хөгжлийн бодлого хариуцсан зөвлөх /Оксфордын их сургуулийн төрийн удирдлагын магистр/
  7. Б.Онон-Байгаль орчин, ногоон бодлогын зөвлөх /Йелийн их сургуулийн байгаль орчны менежментийн магистр/
  8. Н.Эрдэмсайхан–Дэд бүтцийн хөгжил хариуцсан зөвлөх /Нью Соут Вейлсийн их сургуулийн үл хөдлөх хөрөнгийн менежмент хөгжүүлэх магистр/
  9. М.Бадамлянхуа-Төр, хувийн хэвшлийн түншлэл хариуцсан зөвлөх /Төв Европын их сургуулийн байгаль орчны магистр, СЭЗИС-ийн бизнес, менежментийн доктрант/
  10. A.Aамаржаргал-Боловсролын шинэтгэл хариуцсан зөвлөх /Токиогийн их сургуулийн боловсрол судлалын доктрант/
  11. Ж.Золбаяр-Гадаад бодлогын зөвлөх /Бээжнгийн их сургуулийн олон улсын харилцааны магистр/
  12. Г.Ббатхуяг–Энтрепренершип болон Инноваци хариуцсан зөвлөх / Гринффитийн их сургуулийн энтрепренершил болон инновацийн салбарын доктор/
  13.  М.Ганхүлэг–Олон нийтийн харилцаа хариуцсан зөвлөх /ХААИС-ийн эдийн засаг, бизнесийн сургуулийн бакалавар /
  14. Ж.Нарантуяа-Нийгмийн бодлого хариуцсан зөвлөх /Москвагийн улсын их сургуулийн эдийн засгийн бакалавр, боловсрол судлалын доктор/
  15. Л.Болор-Аюулгүй байдлын бодлогын зөвлөх /Сан-Францискогийн их сургуулийн Ази судлалын магистр/

 

Ш.ОЧ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗОЧИН 2019-03-11 139.5.219.119

ГАДААДАД ЖААХАН НОМЫН ДУУ СОНССОН, ЭНДЭЭ ТОМОРХОЖ ТЭНД ТЭГДЭГ ГЭЖ ОНОЛ ЯРИХ ХООСОН ЦЭЭЖҮҮД Л БНА, ИХ ДЭЭД СУРГУУЛЬД ОЛЖ АВСАН МЭДЛЭГ ПРАКТИК АМЬДРАЛД ОЛЖ АВАХ ТУРШЛАГА, МЭДЛЭГИЙН 10% Л БАЙДАГ ЮМ ДАА, АМЬДРАЛ ПРАКТИКТ ОЛЖ АВСНЫГ АМЬПРАЛЫН ИХ СУРГУУЛЬ ГЭДЭГ ЮМ,ЭДНУУС 2 ДАХИЙГ НЬ ТӨГСӨӨГҮЙ, ОЮУНЭРДЭНЭ ӨӨРӨӨ МЭДЛЭГ НИМГЭН АЛИА САЛБАДАЙ НИЙЛЭХЭЭРЭЭ ХЭРЭГЖИХГҮЙ,МӨРӨӨДЛИЙН ЖАГСААЛТ Л ГАРНА,ТЭГЭЭД ЮУН ОЛОН БИЛЭЭ ДЭЭ, ОЮУНЭРДЭНЭ ХОШИН ГАР ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2019-03-11 122.201.19.99

Доктор гэж нэг сэдэвээр ажилласан хүн байдаг гэвч хүнээсээ болдог юм даа

Avatar

Зочин 2019-03-11 122.201.19.99

Хашир туршлагатай эрдэмтэн мэргэдээс оруулахгүй дээ одоо гадаадад боловсрол хамгаалсан байж болно практик дээр юү мэдэх бол оо

Avatar

Зочин 2019-03-11 140.112.103.127

ШУ, өндөр техник-технологийн нэг ч зөвлөх хүн байхгүй, хөгжил дэвшилийн биш, манай сүгсэлзүүрийг дээш нь шидэх гэсэн зүгээр л улстөр пи-арын баг байна. ШУ-д суурилсан шийдвэр гаргах гэж буй бол, Магистр биш Докторуудаас зөвлгөө авч бай.

Avatar

Зочин 2019-03-11 103.9.90.98

ахмад хүний үг сонсдоггүй нөхөр юм байна. ахмадын сургаал алт гэдэг байхаа

Avatar

Зочин 2019-03-11 103.26.193.10

Залуу боловсон хүчнүүд байна гэхдээ ямар ч сайн хүн байсан туршлага гэдэг зүйл дутна гэдгийг маш том анхааралдаа аваарай зөвлөхөөр залуу,дунд,ахмад гэсэн харьцаагаар байвал зүгээрсэн.

Avatar

Зочин 2019-03-11 203.91.119.163

Уг нь сайхан залуу сэтгэгчдээр хүрээлүүлбэл зүгээр л байх

Avatar

хөөрхий 2019-03-11 103.212.116.242

Одоо тэгвэл сайд нараа чөлөөл дөө, Хэрэг эрхлэхийн дарга нь тэдний ажлыг хийх юм байна. Сайдын хариуцах ажлыг энэ зөвлөхүүдээрээ хянуулж, Хэрэг эрхлэхийн дарга шийдэж байх болж байна уу? Ямар албан тушаалд юу хариуцаад байгаагаа ойлгож байж ажиллана шүү, Оюун-Эрдэнэ ээ!

Avatar

зочин 2019-03-11 182.160.35.13

УЛААН ХАМГААЛАГЧ НАР САМРАХ НЬ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2019-03-11 202.179.27.186

Тэнэг с** вэ Ядахнаа 5 байж болоогүй юмуу Төрийн ордон хүн машин 2-оо багтаахгүй байгаа шүү шампаанз аа

Avatar

а 2019-03-11 66.181.179.131

Амьдрал мэдэхгүй хошин гарууд байна. Эд нараас Монголд хэрэгжихгүй харь орны мөрөөдлийн жагсаалт л гарна. Өмнө нь Тэмүүжин гэж нөхөр Монголд нийцэхгүй америкийн юмыг хуулбарлаж, худлаа баахан мөнгө хий үрээд, хууль зүйн салбарыг бужигнуулсан. Одоо энэ дуракууд гадаад номноос хальт уншсан юмаа Монголд хэрэгжүүлнэ гээд тэнэгтэх юм байна л даа. Хүрэлсүх, Нямдоржтойгоо адилхан бас нэг худлаа "шударга царалсан" "утсан хүүхэлдэй" Оюун-Эрдэнэ өөртэйгээ адил алиа салбадайнуудаа аваад зайлбал таарна.

Avatar

Зочин 2019-03-11 103.14.38.238

tegeed ymr hun ajillah est be delhin bolovsrol tentsehgy bvl chmshg hot huduunuusu garagu yumnud orj 1r angn bolovsrolooroo awch ywh yumuu buur neg har baraan usan tolgiotoi yumnud amaa tataad yawj bai hendch hereggu amitan min

Avatar

Дарь 2019-03-11 66.181.178.77

Залуучуудыг авах нь зөвөө. Бас ахмад Ланжгаруудаас авбал бүр илүү болно. Хоёр хөршөө хараарай. Үе үеийн цэвэр хүмүүсээс зөвлөлгөөн авах нь хэрэгтэй шүү.

Avatar

Zochin 2019-03-11 37.76.92.174

Энэ Сүхбаатар өмгөөлөгч нь өөрөө дээд шүүхийнхэнтэй сүлбэлддэг хор найруулдгаараа алдартай хүн. Шүүгчидтэй тэмцэхэд тусалж чадах уу

Avatar

Зөв байна 2019-03-11 202.21.127.161

Маш зөв, манай дотоодод хамгаалсан шинжлэх ухааны доктор, академич нэртэй сэдэв, төсөл эзэгнэсэн, ямар ч бүтээлгүй юмсаас нэгийг ч оруулж болохгүй

Avatar

Зочин 2019-03-11 59.153.112.18

tor bol dadlaga hedeg , turshild hedeg gazar bish shuu, aldaa gargaval 3.2 sayi ard tumen hokhordog iig ongorson 30 jil iin ardchilal iin turshult iig ergeji harah heregtei. diploma + previous achievements in career iig harji choice hedeg shuu. shine era iig shine knowledge tei humus hedeg . USA INDUSTRIAL REVOLUTION NI EUROPE IIN 500 YEARS IIN HESEN PROGRESS IIG 20-30 JIL D HESEN , DUBAI NI ZOVHEN 5-6 JIL IIN DOTOR HESEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

зочин 2019-03-11 203.217.139.230

Хэцүүхэн л хүмүүс байна. Ядахнаа доктор ч байхгүй. Дадлагачид гэхэд болно.

Avatar

Zochin 2019-03-11 150.129.141.84

Za sain baina, odoo zaluuchuuddaa itgej tedniihee tolgoig ashiglah tsag Mongol ulsd irlee. Gehdee bas turshlagatai ahmaduudaasaa zevlegee baih shaardlagatai

Avatar

Зочин 2019-03-11 202.9.43.205

Аль дээрээс ингэх байсан юм

Avatar

Зочин 2019-03-11 66.181.166.196

ӨӨРӨӨ БОЛОВСРОЛ НИМГЭН ГАР, ЭНЭ ХЭДДЭЭ ЧИРЭГДЧИХ ЮМ БИШ БИЗ

Avatar

Зочин 2019-03-11 58.108.22.92

УЛСАД НЭГ АШИГТАЙ ХӨТӨЛБӨР ТӨСӨЛ ХЭРЭГЖҮҮЛСЭН ТУРШЛАГТАЙ ХҮН БАЙНА УУ?! САЙНШАНД АҮП, МАЙДАР ТАВХАЙ ЗӨРЛӨГ ЗЭРЭГ МӨРӨӨДЛИЙН МАКЕТ ЗУРАГ ХИЙСЭЭР УЛС ОРОН ХӨСӨР ХАЯГДЛАА, ХӨГЖИЛТЭЙ ОРОНД ОЛОН ЗӨВЛӨХТЭЙ САЙД ГЭЖ СОНСООГҮЙН БАЙНА, ХАРИН Ч ЦОМХОН БҮРУЛДХҮҮНТЭЙ БАЙДАГ

Avatar

иргэн 2019-03-11 103.26.193.208

Шинэ санаа сонсоход алсдаа хэрэгтэй байж болох боловч ийм том албан тушаалтанд, улсын чухал асуудал хариуцсан хүнд эдгээрийн зөвөлгөөнөөр улсаа удирдана гэвэл хэцүүдэнэ шүү. Ёстой л дадлагажигчид байна. Ирээд 5 жил улсын байгууллагуудад ажиллаж байгаад зөвлөвөл зүгээр дээ. Ахмад багш, эдрэмтэдийн зөвөлгөө их чухал шүү даргаа, тэднийг сайн сонсоорой. танд амжилт хүсье

Avatar

KKKKK үхсэн баас юугаа зөвлөх вэ 2019-03-11 103.14.36.18

Эд нар одоо юм зөвлөөд ажил сайжруулах уу. Инээдтэй юм. Бөөн онол ярьдаг гарууд банйа

Avatar

Зочин 2019-03-11 122.201.31.27

эд нар зөвлөх биш дадлагажигчид бна.

Avatar

Зочин 2019-03-11 122.201.31.27

эд нар зөвлөх биш дадлагажигчид бна.

Avatar

Зочин 2019-03-11 122.201.31.27

эд нар зөвлөх биш дадлагажигчид бна.

Avatar

??? 2019-03-11 66.181.184.98

Сайн байна. Монгол уламжлал байдаг гэдгийг мѳнхѳд санатугай хуучнаа бүү самард!!! Дан гадаад тѳгссѳн залуучууд байх шиг байна монгол хѳрсѳн дээрээ зѳѳлѳн газардахыг хүсэн ерѳѳе

Avatar