Хаврын чуулганы эхэнд АН бүлгээ татан буулгана | News.MN

Хаврын чуулганы эхэнд АН бүлгээ татан буулгана

Хаврын чуулганы эхэнд АН бүлгээ татан буулгана

Хаврын чуулганы эхэнд АН бүлгээ татан буулгана

Хаврын ээлжит чуулганы эхэнд УИХ дахь АН  бүлгийнхээ  үйл ажиллагааг дуусгавар болгохоо  УИХ-ын даргад мэдэгдэнэ гэдгийг өнөөдөр тус намын бүлгийн дарга Д.Эрдэнэбат тодотголоо. Тэрбээр энэ тухай хэлэхдээ "Л.Болд гишүүн өөрийнхөө сонголтыг хийсэн юм шиг байна. Бид үүнд хүндэтгэлтэй хандана. Бүлэг байхгүй боллоо гээд АН байхгүй болчих юм биш. Сөрөг хүчин хэвээрээ байна. Үйл ажиллагаагаа явуулдгаараа явуулна. Зөвлөлийн хэлбэрт шилжинэ. Гэхдээ бидэнд ганц боломж алдагдах нь завсарлага л авах боломжгүй болно" гэсэн юм.

Эргэн сануулахад, өнгөрсөн оны арванхоёрдугаар сарын 03-нд  АН-ын Үндэсний дүрмийн хороо  хуралдаж, УИХ-ын гишүүн  Л.Болдыг улстөрийн сонгуульд өрсөлдөх эрхийг дөрвөн жилээр хасах шийдвэр гаргасан.  Энэ шийдвэрийн дараа Л.Болд гишүүн УИХ дахь АН-ын бүлгээсээ гарах тухай хүсэлтээ хүргүүлсэн ч уг асуудлыг УИХ-ын даргад танилцуулаагүй байсаар намрын чуулган завсарласан юм.

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

РАВДАН 2019-03-11 66.181.160.82

ХАЛЗАН ПЕТКА НЕАНДЕРТАЛЬ СДАК-Г ЖЕНКОГИЙН ОРДНЫ ТАЙГАН ЗИКА а**с НАМЫН АМЫГ БАРЬЖ АМИЙГ ЧАНГААГЧ ЦОЛД ТОДОРХОЙЛОХ Л ХЭРЭГТЭЙ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-03-11 103.111.68.3

МИЙЁО Нь БАЙДАГГҮЙ ОДОО АН-ын МАНАН-чид шорондооо….

Avatar

ард түмэн 2019-03-11 59.153.113.56

AН ыг бүр тараагаад бхгүй болгомоор хэнд ч хэрэггүй луйварчид

Avatar

Zochin 2019-03-11 103.212.118.60

Bold boovoo unjuulaad zailah heregtei.

Avatar

АН арчигдсоон 2019-03-11 66.181.186.181

Заа ээбийгийн сайтапр юу бна даа? хог н**ш л байх шив дээ

Avatar

зочин 2019-03-11 66.181.161.57

Миё долоогч хөхөгч нар болсон татан буулга

Avatar

Зочин 2019-03-11 202.126.88.57

БҮЛЭГЧ ЯАХАВ !!! ОЙЛГОМЖТОЙ !!! НОМООРОО ЯВЖ БАЙНА !!! ОДОО НАМАА ТАТАН БУУЛГААЧ !!! ЯМАР Ч ЧАДАМЖГҮЙ , МАНАНГИЙН ХАЯГДАЛ ДОЛООГЧ БОЛСОН БАЙНА !!!

Avatar

Зочин 2019-03-11 85.248.227.164

АН энэ муу Лу Болдоор дутлаа юу. Хогийн муу луйварчин Зандаахүүгийн Энхболдын бөгсийг долоож Хөгжлийн банкнаас баахан мөнгө хусчихаад хувийн банк байгуулж мөнгө хүүлж яваа нь шударга ёс уу.

Avatar

Зочин 2019-03-11 103.111.68.3

ДУТАЖ БАЙНА ДУТАЖ БАЙНА, БҮЛЭГГҮЙ ХЭСЭГ БУСАПМАГ ДЭЭРЭМЧИД БОЛЛООДОО, БАХ МЭЛХИЙ ХАЛЗАН ДҮЛЗЭНТЭЙГЭЭ ХАА ХҮРЭХЭЭ ТУН УДАХГҮЙ ХАРНАА ЧИ….

Avatar

Зочин 2019-03-11 103.229.121.182

ПОП намшүү АН оюутанд мѳнгѳ .ѳндѳр настанд мѳнгѳ ажилгүй бол мѳнгѳххувьцаа үнэгүй гээд тоочволч цол хэргэмтэйгээ нийлээд явж ѳгнѳ дѳѳ муулаад байдаг МАНаасаа популист нам шүү

Avatar

иргэн 2019-03-11 202.179.24.57

ингээд Улс орноо Гутаан доромжлогч Эрдэнэбат Олигархи СЭрдэнэ нар УИХ-д Мануухайн үүрэг гүйцэтгэхээр болов оо

Avatar

Зочин 2019-03-11 150.129.143.37

Эрдэнэ Эрдэнэбат 2 АН ыг булшлав аа.

Avatar

Lord 2019-03-11 150.129.143.141

Лу.Болд сонин юмаа.Арай ч ийм гэж бодоогүй.АН Болдтой Болдгүй болно л доо тэгэхдээ

Avatar

Зочин 2019-03-11 192.82.64.76

одоо энэ энэ муухай намаа татан буулгавал таарна

Avatar

Зочин 2019-03-11 192.82.64.76

ардчилсан нам хулгай луйвараар дагнасан шударага ёсыг боож аллаа дааааааааааааа

Avatar

Зочин 2019-03-11 202.179.26.255

Зөв. Л.Болдоор дутахгүй. Харин ч цоглог харагдана.

Avatar

Зочин 2019-03-11 103.111.68.3

ТЭГЖ БАЙНА ТЭГЖ БАЙНА, ХОГИЙН САВ ТОЙРСОН ХЭДЭН ГӨЛӨГ БОЛСООН ТАНАЙХАН….

Avatar

Зочин 2019-03-11 202.179.24.4

Ардчилсан намынхан амьдуу та нарыгаа их л муулдаг байлаа одоо ч санаж эхэлж байна шуу коммунизмаас аварч хайрлоо

Avatar

Зочин 2019-03-11 202.126.88.57

АН-ЫН ГИШҮҮД ЭРДЭНЭ , ЭРДЭНЭБАТЫГАА ХӨӨЖ ЯВУУЛААЧ !!! ИРЭХ СОНГУУЛЬД ЮУЧ ҮГҮЙ ХООСОН ХОЦРОНО ШҮҮ !!!

Avatar

zochin 2019-03-11 122.201.31.142

erdeneeteigee taarsan taar shuudai bolj bolj

Avatar

яг яг 2019-03-11 66.181.186.187

ЭНЭ БАЙТУГАЙ ИРЭХ СОНГУУЛИАР СУУДАЛ АВАХ ХӨГ НЬ ӨНГӨРСӨН ЭРДЭНЭ БОЛОН ЭНЭ ДАЛБИГАРААС БОЛЖ БАЙГАА ЮМ

Avatar

Зочин 2019-03-11 64.119.17.48

АРДЧИЛСАН НАМ ОДОО АХИЖ СЭРГЭХЭЭСӨӨ ӨНГӨРСӨН БАЙХ ӨӨ. МАНАНГАА ӨМГӨӨЛЖ ХАМГААЛСААР БАЙГААД ХҮҮКИЙН НАМД АР НУРУУГААРАА НАМ ТАВИУЛНА.

Avatar

ЖИРИЙН ГИШҮҮН 2019-03-11 112.72.12.6

ЭНЭ БАЙТУГАЙ ИРЭХ СОНГУУЛИАР СУУДАЛ АВАХ ХӨГ НЬ ӨНГӨРСӨН ЭРДЭНЭ БОЛОН ЭНЭ ДАЛБИГАРААС БОЛЖ БАЙГАА ЮМ

Avatar

иргэн 2019-03-11 202.179.24.57

АН цаашдаа Улс төрийн Бодлого шийдвэр гаргах ямарч Чадамжгүй болсон Нам

Avatar

зоригоо 2019-03-11 103.212.116.43

бүлгээ барьж чаддаггүй бүлгийн дарга хужаагаар яах вэ дээ зайлбал таарна

Avatar

Зочин 2019-03-11 202.179.26.255

Намын хуучин дүрмээр сонгогдсон Л.Болдод өнөөдрөөс АН-д орон зай байхгүй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж