З.Энхболд Сүхбаатар дүүргээс нэр дэвшинэ | News.MN

З.Энхболд Сүхбаатар дүүргээс нэр дэвшинэ

З.Энхболд Сүхбаатар дүүргээс нэр дэвшинэ

З.Энхболд Сүхбаатар дүүргээс нэр дэвшинэ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд ирэх 2020 оны сонгуульд Сүхбаатар дүүрэгт нэр дэвшихээр бэлтгэлээ базааж эхэлжээ. Тэрбээр, Ардчилсан намын даргын ажлаа өгснөөс хойш намынхаа жирийн гишүүн, Тамгын газрын даргын ажлаа хийж байсан бол өчигдөр Ардчилсан намын Үндэсний бодлогын хорооны гишүүнээр Сүхбаатар дүүрэгт нэр дэвшсэн байна. Энэ талаар нь түүнээс тодруулахад “Би энэ удаад Баянгол дүүргээс биш Сүхбаатар дүүргээс нэр дэвшиж, МАН-ын гишүүн Ц.Мөнх-Оргилтой өрсөлдөнө” гэсэн юм. 2016 оны УИХ-ын сонгуульд тэрбээр Баянгол дүүрэгт нэр дэвшсэн ч ялагдаж байсан юм.

Ардчилсан намын Үндэсний бодлогын хороо /ҮБХ/-ны гишүүдийн гуравны нэг, нийслэл, аймаг, дүүрэгт тухайн жилээсээ шалтгаалаад гуравны нэг эсвэл дөрөвний хоёр дээр нь ротаци буюу эргэлтийн сонгууль явагддаг. Энэ жил тус намын  ҮБХ-ны гишүүдийн эргэлт (ротаци)-ийн сонгуулийг  гуравдугаар сарын 1-ний өдрөөс эхлэн зарласан. Нэр дэвшигчид  энэ сарын 8-наас 22-ныг хүртэл намын гишүүд, дэмжигчидтэй уулзах сурталчилгаа нь  нийт 14 хоног үргэлжлэх юм. Харин ротацийн сонгууль гуравдугаар сарын 24-нд болох аж.

Сануулахад, тус намын дүрэмд зөвхөн ҮБХ-ны гишүүд УИХ-ын сонгуульд өрсөлдөх заалттай юм.

Ш.ОЧ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

44 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2019-03-08 203.221.32.119

garsan gazraa yuch hiidgui hogiin gardaa uvurhangaid yuch hiigeegui olon jil garchaad ydaj hujirtaas batulzii oroh zam tavichaagui

Avatar

zochin 2019-03-08 43.228.131.45

З.Энхболд бол өнөө цагийн хамгийн өөгүй хийгүй зангарагтай улс төрчдийн нэг. Түүнийг идсэн уусан гэж дуулсан хүн байхгүй л болов уу. Ийм тууштай үзэл санаатай бодлоготой хүмүүс л төрийг жинхэнэ ёсоор нь авч явдаг.

Avatar

Zochin 2019-03-08 64.119.18.17

Гүйгээд ир, гүзээ рүү чинь өшиглөөд буцаана даа!

Avatar

ДАНГАА 2019-03-08 59.153.85.128

МӨНХ-ОРГИЛТОЙ ЧИНЬ ХАМТ ДҮҮРГЭЭСЭЭ АЦДААД ХӨӨГӨӨД ЯВУУЛНАА ЧАМАЙГ л*****н ГӨЛЧГИЙ МИНЭЭ

Avatar

Жагаа 2019-03-08 202.55.188.37

Еронхийлогчийн тамын газрын дарга чинь торийн алба юм уу улсторийн алба юм уу. Уг нь еронхийлогч нам бус болдог биз дээ. Хажууд нь улсторийн машин ажиллааад байхаар нам бус гэдэг шал худлаа Байна аа

Avatar

Зочин 2019-03-08 64.119.16.164

Сүхбаатар дүүргийн АН-ын хороо саяЫн баривчилгааг коммунист яргалал гэЖ НЭРЛЭСЭН байсан. ЭНЭ БАРИВЧИЛГААНЫ ЦААНА Баттулга, З.ЭНХБОЛД НАР БАЙГАА ГЭЖ ЖИРИЙН ИРГЭД ҮЗЭЭД БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭ.АН-ЫНХАН ЮУ Л БОЛООД БАЙНА ДАА.

Avatar

Зочин 2019-03-08 202.126.89.193

З.ЭНХБОЛД МОНГОЛЫН ТӨРД ЗААВАЛ БХ ЁСТОЙ УЛС ТӨРЧ. АМЖИЛТ

Avatar

Зочин 2019-03-08 66.181.161.65

Зика вирус гарах уу

Avatar

иргэн 2019-03-08 202.126.89.17

Мөнхоргил чинь давхар иргэншлээр их занималдаж монголыг хятадад өгөхөөр санаархсан хог шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-03-08 66.181.184.185

З Энхболд шиг улс төрч их хуралд байх ёстой. Одоо байгаа нөхдөа харчих даа.

Avatar

Зочин 2019-03-08 202.126.89.82

Энхболдыг улс төрд буцаан оруулж болохгүй! Мөнх Оргилыг МАН тэртэй тэргүй нэр дэвшүүлэхгүй!!!

Avatar

Зочин 2019-03-08 202.126.89.82

АВИЛГА, ГАМИНГ ЯЛАХ ГЭЖ ТЭМЦЭЖ БАЙГАА ӨНӨӨДӨРИЙН МОНГОЛД ЯЛЗАРЧ, ӨМХИЙРСӨН АН ОГТ ХЭРЭГГҮЙ!! ХАРИН МоАХ ТУЙЛЫН ЧУХАЛ ҮҮРЭГ ГҮЙЦЭТГЭЖ ЧАДНА.

Avatar

Зочин 2019-03-08 202.131.225.249

ЭНэ юу хэлсэн ээ мэдэхгүй юу хэлж байгаа мэдэхгүй хар хор хэрүүлийн бузар шингэсэн гарыг дахин их хуралд оруулаад яахав дээ дараа нь та нар л сонгосон би буруугүй хохь нь гээд доромжлоно

Avatar

Зочин 2019-03-08 103.57.94.167

Одоо зайгаа тавьсан дээрээ. Ард түмэний төлөө юм хийж чадахгүй нь тодорхой шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-03-08 66.181.160.69

З.Энхболд бол өнөө цагийн хамгийн өөгүй хийгүй зангарагтай улс төрчдийн нэг. Түүнийг идсэн уусан гэж дуулсан хүн байхгүй л болов уу. Ийм тууштай үзэл санаатай бодлоготой хүмүүс л төрийг жинхэнэ ёсоор нь авч явдаг.

Avatar

Зочин 2019-03-08 202.126.89.82

АН- д БУГЛАСАН ХАМАГ МУУ ЮМ, АДГИЙН АМЬТАД БҮГД ЭНЭ ЧОНЫН НҮДЭЭР РАРСАН ЭТГЭЭДТЭЙ ХОЛБООТОЙ, ТӨРД ДАХИЖ ОРЖ ИРВЭЛ ЗӨВ ЭХЭЛЖ БАЙГАА БҮХ ЮМ СҮЙРНЭ.

Avatar

АН 2019-03-08 202.21.106.103

Зигийн өнөөгийн явуулж буй бодлого нь өөрийг нь явуулахгүй болгожээ! Баянголоос яваад Эрдэнээгээс салаад УБХчгүй хоцрохвийдээ

Avatar

Зочин 2019-03-08 103.212.118.85

Багтаад л байгаа юм байх даа

Avatar

увас 2019-03-08 103.26.193.190

наад хулгайч нар чинь бүгд дахин сонгогдох нь х****а

Avatar

Зочин 2019-03-08 202.9.42.187

Чадахуу ха ха ха

Avatar

Зочин 2019-03-08 202.9.42.187

Чи чадахуу. Харжил байя. Бантан минь

Avatar

Зочин 2019-03-08 64.119.16.252

энэ л***р баянголоос хэзээ ч дэвшээд ялахгүй, мѳнх-очирыг барах нь юу л бол

Avatar

Зочин 2019-03-08 64.119.22.59

Бэлтрэг луйвар булхайгаар гараад ирнэ. Энэ Хорт могой гараад дахиад л Монголыг сүйрүүлнэ.

Avatar

zochin 2019-03-08 64.119.22.143

ene balai yumand xen sanalaa ugux bol doo

Avatar

Гозойдог чинь цавиндаа , Энхболд оо. 2019-03-08 202.126.89.215

Нийгэмд МАН-ын нэр хүнд унасан өнөө цагт АН-аасаа нэр дэвшээд ялна гэж бодож байгаа бол ёстой горьдсон чинь голондоо, гозойдог чинь цавиндаа болно шүү, Энхболд оо. Нэг л их хууль ёс ярьж шудрага царайлсан амьтан .Тийм л сүрхий юм бол АТГ-ын дарга орлогч болон ЗХЖШ-ын даргад олигтойхон хүн нэр дэвшүүлэхгүй. Очиж очиж хамгийн новшинй этгээдүүдийг нэр дэвшүүлээд л.Ой гутаж байна.

Avatar

Зочин 2019-03-08 66.181.181.248

Энхболдыг дахин УИХ-ын танхимд хармааргүй байна. Нээрээ шүү. Хөгийн хорчин. Төрийн хар хутгуур. МАН-ын Нямдорж байна. Энэ хоёр тахлыг улс төрөөс гаргаж байж Монголын төр улс төр цэвэршнэ.

Avatar

Зочин 2019-03-08 202.126.89.82

Ц.НЯМДОРЖ МОНГОЛ ТӨРИЙН ҮНЭНЧ ТҮШЭЭ, МАНАН – г ДАРАХАД Х.БАТТУЛГЫН ДАРАА ОРОХ ГАВЬЯА БАЙГУУЛСАН ХҮН. ТҮҮНИЙ НЭР ХҮНД АРД ТҮМНИЙ ДУНД АСАР ӨНДӨР БАЙГАА!

Avatar

Зочин 2019-03-08 194.230.158.104

Ene mihai horchin pizdag AN ruu shagailgaj bolohgui shuu. AN iig genkotoi niilj nugaslah shahsan shuu.

Avatar

ӨМХИЙ ХАР ХУВАЛЗ... 2019-03-08 58.108.22.92

МОНГОЛ ОРНЫ ХААНА Ч НЭР ДЭВШСЭН ӨМХИЙ ХУВАЛЗ ГАРАХГҮЙ ЭЭ, ХУЛГАЙЧ ЖОНКУУГИЙН ОЙМСОНД НААЛДАЖ ОРЖ ИРСЭН ТӨРИЙН ХОРТ ХАВДАР ХАГАСХҮН ЗИКА ВИРУС….

Avatar

Зочин 2019-03-08 64.119.19.10

mongoliin uls tur chamaar dutahgui zugeer aril.chi mongoliin turd ih gai tarij ih ch hor nairuulj dandaa hunii garaar mogoi bariulj uuruu ard ulddeg humsaa nuusan muu gulug.ulsiin buh umch hurungiig chi l zamhruulsan

Avatar

СБ унаган. 2019-03-08 202.9.43.57

Ордны тайган манай дүүргээс гарахгүйээээ… СБ чүүл арай ч тэрийгээ мэдэхтэйгээ …….Тэр Сэлэнгэрүүгээ тонил…….

Avatar

ККК 2019-03-08 112.72.12.10

ШАВААГҮЙ НОХОЙ ШАРАНД ХУЧИЖ БАЙНА

Avatar

ЗОЧИН 2019-03-08 202.126.88.37

Хүүхэд ингэхээрээ л их хөөрхөн байдаг юм

Avatar

Зочин 2019-03-08 64.119.26.196

Яасан их яарч бнаа ардчилсан намыхан одоо манай намын ээлж баараггүй ялна гээд. Л бүгд боджээ сонгууль ч ээлжийн жижүүр манаач нөгөө ээлждээ ажлаа хүлээлгээд ажлаасааа бууж бгаа юм шиг л болох нь. шивдээ

Avatar

Зочин 2019-03-08 103.212.119.33

МӨНХ-ОРГИЛЫГ БАРНА ГЭЖ БОДООД Л АМЛАЖ АВЧ БАЙГАА ЮМ БИЗ ДЭЭ. БАТСУУРЬ АВРАГА ШИГ АМЛАСАН БӨХӨӨ ДИЙЛЭХГҮЙ БОЛЧ ХЭЦҮҮ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2019-03-08 202.126.89.82

Энхболдыг улс төрд буцаан оруулж болохгүй! Мөнх Оргилыг МАН тэртэй тэргүй нэр дэвшүүлэхгүй!!!

Avatar

Зочин 2019-03-08 64.119.21.163

2016 онд намаа гудманд гаргаж хаячихаад нэр дэвшинэ ч гэх шиг АН энэ вируст ямар өртэй юм бэ.Ичих булчирхайгүй нөхөр юмаа.

Avatar

Bataa 2019-03-08 202.9.43.172

Msc iin baipand zacgiin gazapiin xypaldaan yagaad boloxgvi baina xezee msc iin baiplyy nvvx ve enxbold chi apai epvvl ylc opnoo boddog shvv amjilt xvcei

Avatar

Зочин 2019-03-08 182.160.38.86

үүдээр хөөгөөд гаргахаар тооноор ороод ирдэг л***р юм даа Энэ бэлтрэг

Avatar

би 2019-03-08 202.126.89.164

энэ бэлтрэг буруу юм ярьдаггүй

Avatar

БАТАА 2019-03-08 103.240.240.73

МӨНХ-ОРГИЛ ГИШҮҮНИЙГ МСS- ТЭЙ ХОЛБОХ БОЛОН ХУВЬ ТАЛААС НЬ ИХ БАРИМТ ОЛЖ ДЭЭ? БАРИМТАА ДЭЛГЭЭД ЧАДАХ БОЛО ВУУ ДАА ХӨӨРХИЙ

Avatar

Зочин 2019-03-08 202.126.89.82

Энхболдыг улс төрд буцаан оруулж болохгүй! Мөнх Оргилыг МАН тэртэй тэргүй нэр дэвшүүлэхгүй!!!

Avatar

Иргэн 2019-03-08 202.126.89.82

Энхболдыг улс төрд буцаан оруулж болохгүй! Мөнх Оргилыг МАН тэртэй тэргүй нэр дэвшүүлэхгүй!!!

Avatar

Зочин 2019-03-08 66.181.160.24

Үнэнээс айдаг хүмүүс шээс нь гоожих нээ. Үхчихүүзэй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж