Цэнхэр үст Э.Цэрэн олон нийтэд ташаа мэдээлэл түгээжээ | News.MN

Цэнхэр үст Э.Цэрэн олон нийтэд ташаа мэдээлэл түгээжээ

Цэнхэр үст Э.Цэрэн олон нийтэд ташаа мэдээлэл түгээжээ

Цэнхэр үст Э.Цэрэн олон нийтэд ташаа мэдээлэл түгээжээ

“Mongolian next top model” нэвтрүүлгийн шилдэг оролцогч Ч.Чамин-Эрдэнэ 2018 оны аравдугаар сарын 24-ны өдөр амиа алдсан. Талийгаач Хан-Уул дүүргийн KH апартмент хотхонд өндрөөс унасан байдалтайгаар амиа алдсан юм. Цагдаагийн байгууллагаас хэргийг хаах саналтайгаар прокурорт шилжүүлээд буй.

Тэгвэл Цэнхэр үст Э.Цэрэн болон талийгаач Ч.Чамин-Эрдэнийн нагац ах Ч.Гэрэлхүү нар өчигдөр /2019.03.05/ орой нийгмийн сүлжээнд "Загвар өмсөгч, талийгаач Ч.Чамин-Эрдэнийн хэргийн сүүлийн гэрчийг устгалаа. Г.Улсболд гэх энэ залуу нь өнгөрсөн хоёрдугаар сарын 25-ны өдөр угаалгын өрөөнөөсөө нас барсан байдалтай олдлоо" хэмээн бичсэн. Улмаар нас барсан, талийгаач Г.Улсболд гэх залуугийн зургийг олон нийтэд дэлгэсэн юм.

Эх сурвалжийн өгч буй мэдээллээр дээрх хэргийн гэрч гэгдэх Г.Улсболд нь Ч.Чамин-Эрдэнийн хэрэгтэй огт хамааралгүй бөгөөд 2019 оны хоёрдугаар сарын 25-ны өдөр амиа алдсан байдалтайгаар гэрээсээ олдсон аж. Тэрбээр Монголын Скаутын холбооны удирдагч багшаар ажилладаг байжээ.

Талийгаачийн ар гэрийнхэн ч Г.Улсболд нь Ч.Чамин-Эрдэнийн хэрэгтэй холбоотой гэх мэдээлэл ор үндэсгүй худал болохыг мэдээллээ. Тодруулбал, Ч.Чамин-Эрдэнийг амиа алдсан өдөр нь Г.Улсболд нь ОХУ-ын Улаан-Үд хотноо ажлаар явж байсан аж. Ийнхүү ар гэрийнхний зүгээс цагдаагийн байгууллагад албан ёсоор хандаж, ор үндэсгүй худал ташаа мэдээллийг дэвэргэж  тараахгүй байхыг хүссэн байна.

Чамин Эрдэнэ талийгаачтай хамгийн сүүлд Нямтайширын Мөнгөншагай 10 давхарт уулзахаар орсныг харсан Цор Ганц ГЭРЧ Г….

Posted by Tseren Enebish on Tuesday, March 5, 2019

 

Э.ЭНХ 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
БурууБуруу
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

40 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-03-06 202.9.43.174

Цэрэн нас тогтсон авгай байж худлаа үнэн юм ярьж хүмүүсийн толгой эргүүлэхээ болиоч. Ганц бэртэйгээ таарахгүй хүн өөр хүний хэрэгээр шоудах шаардлагүй Цаана чинь бүхэл бүтэн цагдаагийн бие бүрэлдэхүүн байна .тЭД ЧАМААС ДЭЭР ҮНЭН ДҮГНЭЛТ ХИЙНЭ ГЭЖ БОДОЖ БАЙНА

Avatar

Zochin 2019-03-06 139.5.218.76

Mongotei gj bodson xuniixee ger buliig uimuuleed salgaad, ur xuuxed, avgai xuuxdiinx n nulimasiig ix uzeed bai! Tgd daraa n amia xorlono! Tgd xardaj bolix bux xuniig xardaj doromjlono!

Avatar

Irgen 2019-03-06 139.5.218.76

Ene xumuus xaraad zogsoj baisan ym shig xavi ouriin gex xumuusiig n sanaan zorgooroo xaraaj zuxexiima! Batalgaatai medej bgam bol tsagdaad ochood am xamraa uragdtal yriach! Chadaxgui baijeej, medexgui baijeej ymar ch batalgaagui ym bichij xiix ymgui gedgee gaixuultsgaax yma!

Avatar

Naiz zaluu ni l sejigtei 2019-03-06 108.218.234.108

Naiz zaluu ni eeljit hardaltaa hetruulj zodood alaa bizdee. Ter araatan chin jiremsluulcheed zulbatal ni zoddiin gesen. Tiim araatantai 6 jil teseed hamt amidarsan gj bodohoor hurungund ni tatagddag bsiin boluu daa. Tegeed alchaad odoo hurtel barigdahgui bhiig bodohod bur huuli shuuh prokuror bugdiig ni hudaldaad avtsan neleen ih bel benchintei araatan yum shig bgaan

Avatar

GERCH 2019-03-06 202.55.191.42

ENE SITE XUDALDAGJEE

Avatar

PRAY CHAMIA 2019-03-06 202.55.191.42

News.mn та нар худалдагжээ.Угаса а******н нь том хүний хүүхэд дуртай зүйлээ хидэг болжээ. Алуурчид

Avatar

Шулам 2019-03-06 202.9.44.214

ЦЭНХЭРЭЭР ҮСЭЭ БУДСАН ЭМЭГТЭЙ ӨӨРИЙГӨӨ БООМИЛСОН БАЙДАЛТАЙ ОЛДЖЭЭ.гэсэн мэдээ нэг л өдөр гарна шүү. Муу ёрын шулам.

Avatar

зочин 2019-03-06 103.212.119.134

яасан их амиа хорлоно вэ залуучууд гадагш гарах тухай их ярих болж төрийн байгууллага хамгийн хогын болсон гэжярих болж тэдэнд орон зай боломж өгөөч

Avatar

Зочин 2019-03-06 202.9.43.174

аМИА хорлорлт төр засгийн байж байгаа царай зүстэй шууд холбоотой

Avatar

Яг үнэн, жанхуугийн б**с долоогч балай авгай 2019-03-06 43.242.243.20

Жанхуугийн гар хөл болсон мэдрэл авгай, юу ч гэж бурж мэднэ, ккк

Avatar

Mongol irgen 2019-03-06 202.21.106.115

Neg medee oruulanguut l hoshuugaa uralduulaad muulah durtai shaarnuud duuren boljee. Yugaa ch medehgui yu ch hiij chadahgui amantsar hog shaaraar uls mine duurchdee huurhii!

Avatar

Irgen 2019-03-06 202.126.89.89

Odoo tanidag meddeg, oir baisan bux xuniig n barimt notolgoogui xardaj ner tor, erx choloond n xaldaj duusaaguimu!

Avatar

Зочин 2019-03-06 150.129.142.118

Энэ гэж эрүүл согтуу нь мэдэгдэхгүй нэг авгай байх шиг байна аа. Мөрөөрөө бусдад садаа тээр болохгүй амьдарч сураасай

Avatar

Зочин 2019-03-06 43.228.131.206

Жанхуугийн гар хөл болсон мэдрэл авгай, юу ч гэж бурж мэднэ, ккк

Avatar

Лочин 2019-03-06 202.179.18.60

Харин тийм,энэ Энх гэдэг хүн тэгвэл тэр бүх хэргийг сайн мэдэж байгаа юм байнадаа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-03-06 202.179.26.72

ТАШАА МЭДЭЭЛЭЛ ГЭЖ ХЭН БАТЛАХ ЮМ БЭ? ҮНЭН ЗӨВ МЭДЭЭЛЭЛ Ч ЮМ БИЛҮҮ?

Avatar

Зочин 2019-03-06 202.21.111.170

Энэ балай авгай монголчуудад гай болж байгаа шдээ Солонгосын бичлэг гээд баахан хараагаад Солонгосын элчингийнхний дургүйг хүргэсэн одоо виза бараг өгөхгүй байхаар болсон гэнэ лээ тэр бичлэг дээр үнэндээ алцагара 2 хүүхэн өөрсдөө тэнэгтэж байгаа бичлэг ш дээ Монголчуудаа хорлох хэрэг юу банйа

Avatar

Зочин 2019-03-06 119.40.100.142

Ичдэггүй балай авгай. Хавийн хүн рүү үсчиж бусдын хэрэгт хошуу дүрж байдаг яасан завтай хүн бэ тэр одоо.

Avatar

Zochin 2019-03-06 37.171.147.23

Setgel sanaanii mungu garguulj abaa balai abgaigaas

Avatar

Пцуж 2019-03-06 45.51.187.42

Цэнхэр маньяк

Avatar

Zochin 2019-03-06 66.181.176.13

Balai avgai odoo boliocoo

Avatar

Зочин 2019-03-06 178.196.67.173

Genko, Munhbaysgalan, ene Tseren avgai, hero Baatar Topor geed Mongoliin horchiniin armi

Avatar

irgen 2019-03-06 178.196.67.173

Genko Battulga iin tsereguudiin neg gej baigaa

Avatar

ИРГЭН 2019-03-06 66.181.164.222

МУУ ЭР ДАЙНД ХӨӨРНӨ ГЭЧЭЭР ИЙМЭРХҮҮ СОЛИОТОЙ ЮМНУУД ИХ ХӨӨРӨХ ЮМ ДАА. НӨГӨӨ БЭРТЭЙГЭЭ ТЭМЦЭЛЭЭ ХИЙГЭЭД Л БАЙЖ БАЙХГҮЙ.

Avatar

Зочин 2019-03-06 103.57.92.136

Энэ чавганц 2020 оны хуралд дэвших артаг санаа агуулцан л явжаагаа.Эд нарт олон удаа хүний анхааралд өртөх нь л чухал.Мэдээний бодит байдал энэ тэр ямар ч падгүй…

Avatar

Зочин 2019-03-06 64.119.19.151

taliigaach gerelhuutei yrisan bichleg ni bsaar bhad ar geriihen ni mynga hudal aa gj hashgiraad yaahiin. taliigach hereg gardag odor ulaan uuded bsan nz ni notolno gj bn teguul taliigaach yaah gj hudal yirsan bhuu oor neg hunii yrisan yirag sonschood gerelhuud helsen ym bishuu

Avatar

Зочин 2019-03-06 202.55.188.37

Иймэрхүү балай юмнууд их болж байгаа нь сайны шинж биш дэн

Avatar

Зод нүд 2019-03-06 202.126.89.220

ХАВАР БОЛООД ЮМТАЙ УЛСУУДЫН ЮМ НЬ ХӨДӨЛЖЭХЭЛЛЭЭ ЭНЭ АВГАЙ ТЭР ОЬУНЭРДЭНЭ ГЭЭД Л

Avatar

Зочин 2019-03-06 202.9.43.163

Скаут гэж энэ балаЙ юнуд эхнэээсээ өөрсдийгөө боомилж үхээд эхэлсэн үү?

Avatar

зочин 2019-03-06 112.72.11.115

ухаан санаа нь хүртэл цэнхэртээд энэ хүүхэн жаахан сумтайдаг аа.яавч зүгээр биш ээ.хүн болгонтой хэрэлдэж муудалцана

Avatar

111111 2019-03-06 203.91.119.163

Ташаа мэдээлэл гэж харагдуулахыг хичээж байгаа харагдна. Үнэндээ юу болсныг цагдаа одоо болтол барин тавин тогтоочихож чапахгүй байгаа нь нэг зүйлийг далдлаад байгаа мэт сэтгэгдэл төрүлээд байна даа

Avatar

Зочин 2019-03-06 103.57.92.87

энэ эмэгтэйгийн постууд болон ярьж байгаа байдал энэ тэрээг харахад сэтгэцийн өөрчлөлттэй хүн байна лээ шдээ, сэтгэцийн үзүүлээд үнэхээр зүгээр гарах юм бол хариуцлага хүлээлгэх л хэрэгтэй, бусдыг маш муухай доромжилдог, бүдүүлэг хүн байна лээ.

Avatar

Гадны гар хөл 2019-03-06 66.181.185.185

Галны хүний юуг хөхөөл сууж байгаа хүн яаж монгол гэх вэ дэээ? Ийм гадны шээс уугч нарыг битгий нийгмээрээ дэмжээд байж бай

Avatar

Пцуж 2019-03-06 45.51.187.42

Маньяк

Avatar

Рэцэн 2019-03-06 202.131.225.197

Энэ авгай чинь нөгөө Батлага ба түүний нөхдийн нэг шүү дээ.Монголд бараг л шүүхээс илүү үүрэгтэй хулгайч даа энэ балиар сэжгийн авгай.

Avatar

Зочин 2019-03-06 203.169.48.34

Энэ балай авгайг ядаж худлаа мэдээлэл тараасан, гүтгэсэн энэ гээд торгоод тэрийгээ олон нийтэд мэдээлж болохгүй юу. манай цагдаа энэтэр нь ийм хэл амтай хүнээс айгаад чадахгүй л дээ. мөрөөрөө явж байгаа энгийн томоотой ард иргэдээ л дарамталж чадна.

Avatar

иргэн 2019-03-06 202.179.25.182

Ташаа мэдээлэл тараасан гээд орхичиж болохгүй Хариуцлага хүлээлгэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-03-06 180.149.96.90

Цэнцэрэнг хөөргөдөг ажима, оркуушууд олон байна да.

Avatar

zochin 2019-03-06 49.0.140.68

Orkuushuu kk

Avatar

Зочин 2019-03-06 202.21.105.26

Энэ нэг балай авгай одоо болиосой. Итгэж дагадаг гарууд нь гэртээ суудаг ажилгүй хэдэн балай авгай нар. Бичсэн бүхэнд нь итгээд зурагтаар гардаг кино шигээ юм бодоод л хөөрөөд сууцгаах юм. Гадаад нөхөртэй энэ балай хутган үймүүлэгч авгайг худлаа мэдээ түгээсэн гэдгээр шийтгэж болдог бол мянгантаа шийтгээд зайлуулмаар юм аа. Сүртэй сүртэй үг хэллэгээр дандаа худлаа мэдээ түгээнэ шүү бүр.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж