Прокурорын ажилтнууд архидаж, нэг нь амиа алджээ | News.MN

Прокурорын ажилтнууд архидаж, нэг нь амиа алджээ

Хуучирсан мэдээ: 2019.03.02-нд нийтлэгдсэн

Прокурорын ажилтнууд архидаж, нэг нь амиа алджээ

Прокурорын ажилтнууд архидаж, нэг нь амиа алджээ

Өвөрхангай аймагт хоёрдугаар сарын 27-ны өдөр төрийн албан хаагчид буюу сумын цагдаагийн алба хаагчид болон прокурорын ажилтнууд архидан согтуурч улмаар нэг нь нас барсан хэрэг гарчээ. Тодруулбал, Өвөрхангай аймгийн Хархорин дахь сум дундын прокурорын ажилтнууд болон тус сумын цагдаагийн хэлтсийн нэр бүхий алба хаагчид хамтдаа архидан согтуурсан байна.

Хэрэг болох үед хохирогч прокурор, сумын цагдаагийн машинд сууж явсан гэх ба машин хурдтай явах үед шидэгдэн унаж, ард нь явсан автомашин түүнийг дайрч амь насыг нь хохироожээ. Уг хэргийг шалгахаар Цагдаагийн ерөнхий газраас тусгай ажлын хэсэг гарч, Өвөрхангай аймагт шалгалт хийж  байна.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ХарамсалтайХарамсалтай
6
ХахаХаха
5
БурууБуруу
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

46 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-03-02 202.179.24.120

Шидэгдээд байхдаа яахав дээ архиаа гэж кохино мэдэвүү умманибаднихумаа гэeдээ

Avatar

Зочин 2019-03-02 103.229.123.232

:Давж заалдах шүүх нь шинэ нотлох баримт хүлээж авдаггүй усан тнээг шүүгч нар ажилладаг

Avatar

noname 2019-03-02 139.5.219.156

yu l bolood bgn

Avatar

Бэхээ ах 2019-03-02 64.119.18.112

Шүүх, прокурорынхан үйлийн үрээ эдлэж байна. Ахиад ч энд тэнд чад хийцгээх нь .Эднийг ингэж хорогдуулж байхаас хурдан эмхэлж цэгцлээчээ. Хүний амь хохирохоос сэргийлэх боломж байна шдээ.1,0523052

Avatar

Бэхээ ах 2019-03-02 64.119.18.112

Шүүх прокурорынхан ямар ч гэсэн үйлийн үрээ эдлэж эхлэж байна. Ахиад ч энд тэнд чад хийцгээх болно.Хар хэл ам гэдэг юм уу, үйлийн үр гэдэг юм уу. Эднийг ингэж байлгахаар хурдан эмхэлж цэгцлээчээ. Тэгвэл хүний амь хохирохоос сэргийлж чадахаар байна.Бэхээ ах

Avatar

ОГЦОР 2019-03-02 59.153.113.114

Хуулийн системийн бүхийл байгуулагад янз бүрээр хүмүүс үхэж байна. Нэг онцлог нь бүх агентлагийн дарга нар нь огцорч хариуцлага хүлээж ажлаа өгч байна. ЭНЭ ЦАГДААГИЙН ДАРГА БААТАРЖАВ, САЙД НЯМДОРЖ НАР ОГЦРОХ ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭХ ЦАГ БОЛООГҮЙ ЮУ.

Avatar

Zochin 2019-03-02 103.26.194.160

NIAMDORJ OGTSOR.umhii 7vgun

Avatar

Zochin 2019-03-02 31.35.91.181

Novchiin garuud

Avatar

ЗОРИГ 2019-03-02 104.182.104.110

ДЭЭДЭХ НЬ СУУДЛААА ОЛОХГУЙ БОЛ ДООДОХ НЬ ХОЛОО ОЛОХГУЙ ГЭДЭГ Л БОЛЖ БАЙНА ЯЛЗАРЧ ГУЙЦЭЖ МОНГОЛ ОРОН БУГДИЙГ НЬ СОЛЬ ХУУЛЬ ДУРМЭЭЭ ЧАНГАЛ ЦААЗЫН ЯЛЫГ СЭРГЭЭЭ

Avatar

Ойлгохоо байлаа 2019-03-02 202.9.45.183

Энэ улс чинь одоо яачаад байгаан бэ? Fuck гэж!!!

Avatar

nhnhnhnhnhnhnhnhnh 2019-03-02 66.181.184.182

barag huulia medehgui ariin haalganii neg bol avilga ugch esvel darga nariin b**s dolooj huuli hynaltiin baiguullagad orson medleg bolovsrolgui zahialgaar hunii amaar uilchildeg huulchid nertei humuus l huchnii baiguullagii ner suriig bhgui bolgoj bna.tsagdaa ymar undesleleer huniig horij bgaag hynaj shalgadag prokuror lav bhgui zugeer ene horimoor bna gariin useg zurchih geheer n avtomotaar zurchihdag n unen shuu.hynalt tavij bga nertei bolohoos ymar ajil hiij bga erh uurgee meddeg n hovor shuu

Avatar

Эргэлзээ 2019-03-02 103.57.95.172

Согтоож байгаад шидчихсэн юм биш үү???

Avatar

Зочин 2019-03-02 185.17.207.67

Чи л тэгэх бхдаа өмхийрчихсөг тархитай л***р

Avatar

zochin 2019-03-02 66.181.177.14

khuzuugui khunii shalguuraar orson khuuli khyanaltiinkhan arai l ikh gemgui khuniig khelmegduulsen uchraas notstoi zurchil dutagdal ikheer garch baina daa, etssiin bulegt uiliin ur gej zuil baidag shuu

Avatar

Зочин 2019-03-02 64.119.22.232

жаргалдаа ташуурчдээ элбэгдорж шүүгчийн цалинг дэндүү нэмсэн шудрага ёсны төлөө хэд нь ажиллаж байна вэ цөөхөн дөө цалинг нь хас хас ард түмэн ядуу байна

Avatar

Иргэн 2019-03-02 103.26.194.41

Шүүх хуулийхныг орвонгоор нь солихгүй бол ялзарч дампуурч дуусчээ.

Avatar

Uhna janhuu ogtsor!!! 2019-03-02 150.129.143.235

Umhii tuvd janhuu ongoroo sagsuu maanag baga deslegch uhniin tur zasgiin baij bgaa tsarai ni yag ene!!!

Avatar

Зочин 2019-03-02 202.9.42.210

Нямдорж хор хутгагч дөрвөдийг огцруулаачээ худлаа ярьж гүтгэж гүрийж бүр сурцан амьтан ичихгүй. Өчнөөн цагдаа нар үхлээ аллаа архидлаа хариуцлага алга

Avatar

123 2019-03-02 203.91.117.8

tsalin mongo ni ihdeed baigaa gesen ug

Avatar

Зочин 2019-03-02 103.26.194.27

Нямдорж огцорох ёстой. Худлаа том том бүлт яриад суугаад байж болохгүй. ЗТХЯ-ны араас ХЗЯ орлоо. Нөхцөл ижил Сайдаа ёс зүйн хариуцлага хүлээж огцорно уу?????

Avatar

зочин 2019-03-02 202.9.42.155

Шүүр прокрорыг энэ Нямдорж жинхэн самарч аль ч биш болгосон хүн дээ. 2009 онд хуулийн ямар ч мэрэгжилгүй Дорлигжавыг Ерөнхий Прокрор болгож байсан Хууль Зүйн сайд шдээ. Тэр ингэж завхруулж байхад таг дуугүй батлуулж байсан Энэ мэт ах дүүс, нутаг нэгтнээ дэвшүүлж хаацайлж Одоо бас Амгаланбаярыг нутаг ус гээд хамгаалаад өөрөө огт буруугүй гээд бусдыг муулаад байх юм

Avatar

Хо 2019-03-02 202.9.43.255

Бүгд архиа уугаад зайлаалд өгөөсэй

Avatar

Зочин 2019-03-02 150.129.143.120

Хаха чиний хүслээр болдрг бол Монголд хүн үлдхиймүү бүгд шахуу л архиддаг биз дээ

Avatar

иргэд олон түмэн 2019-03-02 103.57.94.131

УИХ нь гэмт хэрэгтэнүүдээр дүүрч хууль ёсыг уландаа гишгэж байхад хар хорины прокурор цагдаагийнханы архидах ч ёстой яршиг л байнадаа,төрөөсөө дээрээсээ үлгэр авч байгаа биздээ.

Avatar

zochin 2019-03-02 202.179.27.57

buch um n dandaa asuudaltai yaaj amidrana!!! ,bid er n chaaschaa yvaad bna???, ene olon jil tor zasagt ajillasan chumuus yaachij charaad ,chuleeged bidnii er ajillachgui um bna!!!, argaguil er emgui luivarchid um bna. Odoo ta nar sain duraaraa naad alban tuschaaluudaasaa chold ogchor. Bid nart unecheeriin chechuu bna.

Avatar

зочин 2019-03-02 122.201.22.97

Хавар, намар хавчаад зунгүй боллоо. Нам, мөнгө хавчаад үнэнгүй боллоо.

Avatar

Зочин 2019-03-02 103.57.92.203

намайг өөр зоилгоор огцруулах гээд байна.

Avatar

зочин 2019-03-02 202.9.42.153

Дээр доргүй , их захгүй энд тэндгүй олз омог хайсан балмад зэрлэгүүд төрийг эзэлсэн байна дөө ….

Avatar

иргэн 2019-03-02 202.179.26.12

Хууль сахиулагчид Өөрсдөө Хотын ИХТ-ын хурлын МАН-ын Гишүүд ажлын байрандаа Архидан Согтуурч Хуралдаа сууЖ Иргэд дээ Гоё үлгэр жишээ үзүүлээд байх юм дөө одоо тэгээд Яах вээ

Avatar

Zochin 2019-03-02 122.201.24.198

Niamdorj ogtsor,OGTSOR OGTSOR

Avatar

Зочин 2019-03-02 202.179.26.192

Монголыг шүүх, прокурор ялзарсан. 100 хувь цэвэрлэгээ хийх цаг нь болсон.

Avatar

Зочин 2019-03-02 64.119.22.232

яг үнэн

Avatar

Өлд 2019-03-02 202.179.31.78

Батсүх Турдыбек гэд Баян-Өлгий аймгийн прокурорууд гэж ёс зүйгүй авилгачид, архичид, хэргийг нун даргдуулад олон жил Баян-Өлгйи аймагт ноёрхосон.

Avatar

Өлд 2019-03-02 202.179.31.78

Батсүх, Турдыбек гэд захарсан Баян-Өлгйи аймагийн прокурор йимэрхүү цаг өнгөрүүлсэн гарууд байгаа ч тэй

Avatar

Өлд 2019-03-02 202.179.31.78

Прокурор йим болсон байгуулага болсон, авилгач, архичин хана ч йим болсон, Баян-Өлгий аймгийн прокурор бүр завхарсан ч тэй

Avatar

Зочин 2019-03-02 203.91.115.49

Azgui l tohioldol gj bodoj bn saihan erchuud 100 tatah bdg l zuil shuu dee ajil deere l bish bol bid nartai l adilhan humuus shuu dee haramsaltai surgamjtai l yum boljde

Avatar

Зочин 2019-03-02 203.91.115.44

Дунд сургуульд муу сурдагууд нь цэргийн дээдэд ордог байлаа 95оноос өмнө хуваарь элбэгч байсан түүнтэй адил сүүлийн үеийн хуулийн сургууль төгссөн хөгийн гарууд ажиллаж байншүүдээ тэхээр ойлгомжтой нямдоржтонгууд сайн мэдэж байгаа даанч нам мөнгө 2урд нь тээглээд ба за ерөнхийлэгч бол бүр мэдэхгүй

Avatar

Гомбо 2019-03-02 59.153.115.91

Энэ улсад болж байгаа юм алга гээд 30-иад жилийн өмнөөс хэлж яридаг байлаа.Улс биш зэрлэгүүд солиорч байгаа л газар .Одоо цаг нь дуусаж байгаа….

Avatar

Төрийн үйлчилгээний ахаагч 2019-03-02 203.91.115.44

Бид хаашаа явж байнаа энэ хүчнийхэн ердөө болхоо больсон төрийн албан хаагчид архичидаар дүүрсэн гэдгийг дээдсүүд сайн ойлго 70 хувь нь архчид уудгүй хүмүүс нь байгууллага дотроо захалдаг нарий харамчааоаа дуудуулж ба ерөнхий сайдаа төрийн албан хаагчийг ажлийн цагаар уусан бол нэг сануулаад шууд халдаг хуулийн төсөл оруулья

Avatar

Иргэн 2019-03-02 124.158.105.54

Төрийн алба гэлтгүй бүх нийтээрээ архичин байж битгий ингэж сүржигнэж байгаач

Avatar

Зочин 2019-03-02 202.55.191.194

зохион байгууллаттай аллага бна. монголд амьд явах боломж бна уу яанаа ард түмэн минь.мөнх хөх тэнгэр биднийгээ ивээж хайрла.

Avatar

Зочин 2019-03-02 66.181.185.193

шар хадандаа очиж хэвт

Avatar

Зочин 2019-03-02 122.201.21.249

Arhidsn shalguulsn bolgon allaga bh u huzaad bai

Avatar

Шүүхийг үнэн зөв 2019-03-02 106.130.125.154

Шүүхийг үнэн зөв ажилладаг гэдэгт. үнэндээ итгэх хүнгүй болох нь бна …. нийтийн эрх ашгийн төлөө ажилладаг бүх газарт архи хэрэглэдэг хүнийг тэнцүүлдэггүй байх хэрэгтэй …. өөрийгөө удирдаж чадахгүй байгаа хүн өрөөлийн асуудлыг шийдэж чадахгүй

Avatar

Прокурорууд гэж ёс зүйгүй авилгачид, архичид 2019-03-02 103.212.116.31

Энэ улсад болж байгаа юм гэж байна уу ??

Avatar

Шударга ес 2019-03-02 202.9.42.52

Хуулийн систем авилга улс терийн золиос болж дампуурсныг Дэлхийн авилгатай тэмцэх албаас МУ- г анхааруулсаар байхад ..????? Топор шийдвэртэй алхамаа эндээс эхэл.гавьяат хуулчид гавьяат авилгачид болж прокурор алуурчид, 49 хувийн хэдэн хулгачидтай нийлж рад олноос булааж буй МУ-н хуулийн системийг устга

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж