Ц.Баасандорж: АТГ-ын мөрдөгчийн ажлыг түдгэлзүүлэх хэрэгтэй | News.MN

Ц.Баасандорж: АТГ-ын мөрдөгчийн ажлыг түдгэлзүүлэх хэрэгтэй

Хуучирсан мэдээ: 2019.03.01-нд нийтлэгдсэн

Ц.Баасандорж: АТГ-ын мөрдөгчийн ажлыг түдгэлзүүлэх хэрэгтэй

Ц.Баасандорж: АТГ-ын мөрдөгчийн ажлыг түдгэлзүүлэх хэрэгтэй

Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэлийн ерөнхий газрын харьяа Урьдчилан саатуулах 461 дүгээр ангид түр хугацаагаар саатуулагдах үед амиа алдсан Л.Бямбаагийн хэрэг явдалтай холбогдуулж өмгөөлөгч Ц.Баасандорж өнөөдөр /2019.03.01/ Авлигатай  тэмцэх газрын /АТГ/ үүдэнд мэдээлэл хийлээ.

Тэрбээр “Хүний амь насыг хохироосон  АТГ-ын ажилтнуудад Эрүүгийн хэрэг үүсгэн шалгах хэрэгтэй. АТГ-ын зүгээс талийгаачийг авлига өгч байгаад баригдсан гэж ярьж байна. Энэ худлаа.  Шүүхээр гэм буруутай эсэх нь эцэслэн тогтоогдоогүй байхад нийгэмд хэрэгтэн гэж харуулах зохисгүй. Өмгөөлөгч миний хувьд АТГ-т итгэхгүй байна. Талийгаач  арван жилийн өмнө тэтгэвэртээ гарсан. Өөрт нь хандсан хүмүүст хууль зүйн зөвлөгөө өгдөг байсан. АТГ талийгаачийг шүүхийн зөвшөөрөлгүй баривчилсан. Ингэхдээ хуулийн дагуу 24 цагийн дотор шүүхэд мэдэгдэх ёстой байсан. Гэтэл хоёрдугаар сарын 23-ны орой шүүхийн шийдвэр гараагүй байхад Урьдчилан саатуулах төвд хорьсон. АТГ олон хүний  аминд халддаг хэрнээ хариуцлага хүлээдэггүй. Өнөөдөр АТГ-ын энэ хэрэгтэй холбогдох мөрдөгчидтэй  уулзана. Тэдгээр мөрдөгчийн ажлыг түдгэлзүүлж шалгах хэрэгтэй. АТГ цагдаагийн байгууллагад нөлөөлөх гэж оролдсон учраас би ингэж хэлж байна.

Бидэнд байгаа мэдээллээр талийгаачид хоол цай ч өгөлгүй бүтэн өдөржингөө байцаасан гэсэн асуудал яригдаж байгаа.Гэрээслэлийн асуудлыг цагдаагийн байгууллага шалгаж байгаа. Хамгийн ойлгомжтой зүйл гэвэл АТГ хүссэн хүнээ баривчилж хуульгүй ажилладагаас болж  нэг хүний амь эрсэдлээ. АТГ бол цагдаагийн даргыг шалгадаг байгууллага. Цагдаагийн байгууллага АТГ-ын хуульт бус ажиллагааг шалгана гэдэгт эргэлзэж байна. Тийм учраас хэргийн  харьяаллыг өөрчлүүлэх асуудлыг бид тавьж байгаа учраас ажлын хэсэг гарсан ажиллаж байна” гэв.

Э.БУРАМ

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-03-01 202.9.42.49

бууны нохой аятайхан байгаарай чи

Avatar

Kkkk 2019-03-01 202.9.43.135

Ýu geed medrelteed baigaa pisda we

Avatar

Тулга 2019-03-01 202.55.188.38

Ямарын дайлж цайлаад ямар хүний нь өлсгөлөн байлгадаг юм бэ

Avatar

Зочин 2019-03-01 217.21.219.34

САНАА АМАРНСКОЙ ЮМ БОЛОХ НЭЭ, ХЭДЭН ТЭРБУМААР НЬ ХАХУУЛЬ АВЧ, ЗУУЧИЛЧААД Л ШАЛГАЖ БАЙГАА АЛБАН ХААГЧ РУУ ДАЙРЧ БАЙДАГ!

Avatar

Зочин 2019-03-01 202.126.89.52

Өмгөөлөгч ухаантай юм бол хуулийн дагуу ажлаа хийгээч. Хувийн амбиц нэр төр хөөж сүрхий өмгөөлөгч болох гэж ядчих юм. Ингэж рекламдвал мундаг өмгөөлөгч болж харагдана гэж боддог юм байх даа

Avatar

зочин 2019-03-01 66.181.190.203

тэнэгт, чамд ямар хамаатай юм. чи юу юм. малаа. харин олон нийтэд сайн мэдэгдэж байх ёстой

Avatar

Зочин 2019-03-01 62.102.148.69

Хөөе наад тэнэг өмгөөлөгч чинь нас барсан шүүгчийн өмгөөлөгч биш хэрнээ худлаа гүтгэлэг тараагаад яваа эргүү дурак байна. Ийм юмнууд хаанаас өмгөөлөгч гэж явдаг байнаа

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-03-01 202.9.43.92

ХУУЛЬЧ,ӨМГӨӨЛӨГЧ АЛЬ НЬ Ч БАЙ ,,???,,,,,ХУУЛЬД ЗАХИРАГДАХ УЧИРТАЙ ДАА ,,??? ЮУ ЮУНЫ ДУХАНД ХҮРЭРГҮЙ БУСДЫГ БУРУУТГАЖ ГҮТГЭЖ ХЭВЛЭЛ МЭДЭЭЛЭЛЭЭР ЯРИХ БОЛ МЭРГЭШСЭН ХУУЛЬЧ АРАНШИН БИШ ШҮҮ,,,,,,,??? ЭНЭ ЯВДАЛ ТМС ТӨГССӨН ЭРХ ЗҮЙЧ ,ЖИЖИГХЭН УЛС ТӨРЧИЙН ДҮР ТӨРХ ХАРАГДААД БАЙНА ДАА ??? ХҮНИЙ ҮХЛИЙН ШАЛТАГ ШАЛТГААН ГЭЖ БАЙДАГ ЮМ ,,,,??,,,ГЭРЭЭСЛЭЛИЙГ САЙН СУДАЛХАД УЧИР БАЙДАЛ ОЛДОНО,,ДОО,,???

Avatar

Зочин 2019-03-01 202.126.89.38

Taliigachiin gerees 1.9 say tugrug huraasan geheer shuurhai baitsaaj shuurhai horino shuu dee

Avatar

Зочин 2019-03-01 202.9.42.49

ам.доллар

Avatar

Зочин 2019-03-01 202.126.89.38

Taliigachiin gerees 1.9 say turug huraasan geheer shuurhai baitsaaj shuurhai horino shu dee

Avatar

Хашир 2019-03-01 202.21.98.10

ПРИДУРОК минь ажлыг нь хийлгэ л дээ

Avatar

зочин 2019-03-01 202.9.42.83

Нямдорж хариуцлагаас мултрах гэж одоо АТГ-руу довтолж байна. Ямар ч тохиолдолд түүний багууллагууд зохион байгуулаллтайгаар саатуулагдагчийг алсан.

Avatar

Зочин 2019-03-01 103.212.119.123

Тэр мөрдөгч ажлаа л хийсэн байх даа

Avatar

зочин 2019-03-01 66.181.190.203

буруу хийсэн байх. эрх мэдлээ хэтрүүлсэн байх

Avatar

зочин 2019-03-01 103.212.119.24

атг-ын хэн мөрдсөн атг-ын дарга шшгег-ын дарга дэд дарга нарт эрүү үүсгэж шоронд байлгаж байгаад шалгаж хариуцлага тооцно уу ард түмэн ийм хэлмэгдүүлэлтийг таслан зж тэр алуурчдад өөрсдөд нь мэдрүүлэх хэрэгтэй хүнээр тоглож доромжилж айлбна

Avatar

зочин 2019-03-01 202.179.24.110

Энэ нэг солиотой өмгөөлөгч хаана сенсаци гарна тэнд л шоудаж явахын өмгөөлөх эрхийг хасвал таарна.

Avatar

Зочин 2019-03-01 62.102.148.69

Тээр жил ирвэсний залуугийн хэргээр бас баахан хэрэг тариад үймүүлээд яваад байсан. Өмгөөлөгчийн холбоо иймэрхүү улсдаа арга хэмжээ аваач.

Avatar

иргэн 2019-03-01 64.119.25.140

Өмгөөлөгч байсан гэсэн би чадна шүүх миний гарт би нөлөөлнө гээ биздээ

Avatar

зочин 2019-03-01 122.201.22.97

шүүгч байхын луйварчин авгай ш дээ. АТГ зөв ажилласан. Өмгөөлөгч гуай та дараагийнх нь шүү. Өмгөөлөгч гэдэг юмнууд ер нь юу хийдэг юм. Үйлчлүүлэгчээсээ их мөнгө нэхэж аваад шүүгчид атгуулдаг долдойнууд. Нөгөө талынхаа өмгөөлөгчтэй хуйвалдаж, аль их мөнгөтэй талд нь үйлчилдэг хэргийн панзчид.

Avatar

зочин 2019-03-01 122.201.22.97

шүүгч байхын луйварчин авгай ш дээ. АТГ зөв ажилласан. Өмгөөлөгч гуай та дараагийнх нь шүү. Өмгөөлөгч гэдэг юмнууд ер нь юу хийдэг юм. Үйлчлүүлэгчээсээ их мөнгө нэхэж аваад шүүгчид атгуулдаг долдойнууд. Нөгөө талынхаа өмгөөлөгчтэй хуйвалдаж, аль их мөнгөтэй талд нь үйлчилдэг панзчид.

Avatar

Зочин 2019-03-01 103.111.68.3

ЭНЭ МӨНГӨӨ АВСАН ӨМГӨӨЛӨГЧИД ДЭНДҮҮЛЭХ ЮМАА, ЁС ЗҮЙ ГЭЖ БАЙНА УУ? ИНГЭЖ БАЙЖ Л ИХ МӨНГӨ ОЛДОГ ЮМ БОЛОВ УУ?

Avatar

бабтаа 2019-03-01 103.10.23.135

Харин л дээ. ямар ч учиртай юм бол

Avatar

ATG tatan buulgah heregtei ,hun alaad duuslaa niit heden hun nuhasan boldoo 2019-03-01 59.153.113.136

Prokororiin dergedeh mordon shalgah gzariig hurdan buzaan baiguulah heregtei shuu

Avatar