Ц.Нямдорж: Намайг ажлаа өг гэж байгаа нь захиалгатай үйлдэл | News.MN

Ц.Нямдорж: Намайг ажлаа өг гэж байгаа нь захиалгатай үйлдэл

Хуучирсан мэдээ: 2019.02.27-нд нийтлэгдсэн

Ц.Нямдорж: Намайг ажлаа өг гэж байгаа нь захиалгатай үйлдэл

Л.Бямбаагийн амиа алдсан асуудлаар эрүүгийн хэрэг үүсгэсэн бол ШШГЕГ-ын хариуцлага алдсан асуудлаар ажлын хэсэг шалгалт хийж байна.

Ц.Нямдорж: Намайг ажлаа өг гэж байгаа нь захиалгатай үйлдэл

Хорих 461-р ангид хоригдож байсан хүн амиа алдсан харамсалтай хэрэг гарсан. Хорих ангид хоригдож байсан хүн нас барсан нь хуулийн байгууллага хариуцлага алдсан асуудал гэж олон нийт шүүмжилж буй. Мөн үүнтэй холбоотойгоор Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж ч хариуцлага хүлээх ёстой гэх яриа гараад байгаа юм. Тиймээс энэ талаар Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдоржоос зарим зүйлийг тодрууллаа.

-Хорих 461-р ангид хоригдож байсан эмэгтэй нас барсан хэрэг гарлаа. Энэ хэргийн талаар олон нийтийн дунд маш олон таамаг явж байна. Ялангуяа хүн амиа хорлож байхад хорих ангийн дотоод журам алдагдсанаас ийм зүйл болсон гэсэн мэдээлэл байна. Салбарын сайдын хувьд та энэ талаар мэдээлэл авсан уу?

-Одоогоор шалгалт хийгдэж байна, шалгалтын дүн гарсны дараа хариуцлагын асуудлыг ярина. Энэ асуудлаар одоогоор хоёр ажлын хэсэг гараад ажиллаж байна. Тодруулбал, хоригдож байсан хүн нас барсан асуудлаар эрүүгийн хэрэг үүсгэн шалгаж байгаа бөгөөд ямар шалтгаантай, яагаад нас барсан талаар шалгалт явуулж байна. Түүнээс гадна Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх ерөнхий газар дотооддоо хяналт, шалгалт оруулаад ажиллаж байна. Энэ шалгалтын дүн өнөөдөр эцэслэн гарах байх. Хууль шалгалтын дүн тодорхой  болох үед нь асуудал ярина.

-Одоогоор хорих ангид болсон хэрэгтэй холбоотойгоор ямар нэг албан тушаалтанд хариуцлага хүлээлгэсэн зүйл бий юу?

-Дотоод хяналт болон эрүүгийн хэрэг үүсгэсэн хоёр шалгалтын дүн гараагүй байна. Шалгалтын дүн гарч ирээгүй байхад хариуцлага ярихад мөчид цаг хугацааны хайч бий болоод байна.

-Гэр бүлийнхэн болон бусад хуульчдын зүгээс амиа хорлох хүн биш байсан гэдэг мэдээллийг өгөөд байгаа?

-Шалгалтын дүн гарч байж л хуулийн байгууллага эцэслэнэ. Ийм эмзэг асуудлаар аль аль талаасаа буруу мэдээлэл цацаж, бурхан болсон хүнийг хамгаалж байгаа юм шиг дүр эсгэж, бүр доромжлоод байж болохгүй. Хүний амьдралын ийм эмзэг асуудал дээр маш болгоомжтой хандах ёстой.

-Урьдчилсан байдлаар амиа хорлосон уу, өөр шалтгаантай байсан уу гэдэг талаар танд мэдээлэл ирсэн байх?

-Надад ирсэн мэдээлэл, танилцуулга бол байна. Албан ёсоор шалгалт явуулж, мэдээллээ өгөх байх.

-Талийгаачийг Салхитын мөнгөний ордтой холбоотойгоор саатуулсан ч шүүгч хүүтэй нь бас холбоотой гэх мэдээлэл гараад байгаа?

-Энэ асуудлыг АТГ шалгаж, шөнийн 03.00 цагт саатуулж, маргааш нь авч явж байцаасан гэх мэт сэтгэл санааны хүнд байдал байж байгаад л энэ осол гарсан. Тэр шалгалт нь зөв явагдсан, буруу явагдсан гэдэгт прокурор хяналт тавьдаг.

-Ер нь хорих ангийн камерт хүн амиа хорлох хэмжээний үйлдэл хийгээд, цусаараа гэрээслэл бичсэн гэж хүртэл ярьж байхад харгалзагч нь мэдэхгүй байх боломж бий юу?

-Шалгалтын дүнгээс л харна даа.

-Хуульчийнх нь хувьд та талийгаач Л.Бямбааг хэр сайн мэдэх вэ?

-Би танина, бид хамтдаа Улсын прокурорт нэг конторт сууж, 10 гаруй жил ажилласан.

-Алба хааж байсан цэрэг зэвсэгтэй оргож, ОХУ-ын нутаг дэвсгэрт амиа алдсан хэрэг гарсан. Энэ хэргийн ОХУ болон манай талын хамтарсан ажлын хэсэг шалгаж байгаа гэсэн. Энэ асуудал юу болсон бэ?

-ОХУ-ын тал шалгаад материалаа манай талд өгөөгүй байна. Мөн хил дотор гарсан асуудал нь цагдаагийн журмаар шалгагдаж байгаа. Энэ хоёр талд гарсан дүгнэлтийг нэгтгэж байгаад мэдээлэл өгөх байх.

-Хорих ангид хүн нас барсан цэрэг өөр улсын нутаг дэвсгэрт амиа алдсан зэрэг үйлдэлд Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд хариуцлага хүлээж, сайдын ажлаа өгөх ёстой гэсэн шүүмжлэл их гарах боллоо. Та хариуцлага хүлээх үү?

-Ийм асуудалд ул суурьтай хандахгүй бол хүн хэлмэгдүүлж, хохироох гээд байдаг. Хариуцлага тооцох асуудлыг сүүлийн хоёр, гурав хоногт л над руу чиглүүллээ. Би хариуцлага тооцох нь тооцно. Гэхдээ яг ном журмаар нь асуудалд хандана. Энэ асуудал хариуцлага алдсан эсэх дүгнэлтийг хууль хяналтынхан дүгнэлт гаргасан тохиолдолд тийм тийм хүн хариуцлага алдсан гэдгийг нь тогтоож, хариуцлага тооцно гэж бодож байна. Хэн хариуцлага хүлээх ёстой нь тогтоогдоно. Харин намайг хариуцлага тооц гэж байгаа зүйл бол захиалгатай зүйл. Намайг ажлаа өг гэж байгаа бол шал өөр зорилготой, өөр асуудал хурц хэлбэрээр илэрч гарч ирж дугуй эргэчих гээд байгаа учраас тэрнээс өрсч, далимдуулж байгаа зүйлүүд бий.

-Танай салбарт хүн нас барсан асуудал нэг биш удаа гарлаа. Энэ юутай холбоотой юм бэ. Та өөрөө энэ салбарыг ахалж байгаа хүн шүү дээ?

-Өмнө, одоо ч асуудал байна. Цаашид ч асуудал гарахгүй гэх баталгаа алга. Ямар ч гэсэн шалгалтын дүнг л харж байна.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
56
ТэнэглэлТэнэглэл
14
ЗөвЗөв
8
БурууБуруу
4
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

197 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.179.24.245

Миеэгээс авахуулаад Ардын намынхны луйврыг мэддэг учраас 5 удаа сайд хийж, Зоригийн хэргийн мөрдөгчдийг өөрчилж, захиалыгчийг нууж чадаж байна гэж хардаж болохоор

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.179.26.192

Шоронгийн дарга нар хариуцлага хүлээж бүгд огцорнуу гэхээс сайд ганц биeэ хэд хувааж огцрох юм харин сайд салбарын хариуцлагатанууддаа шийтгэл хүлээлгэхгүй толгой бүрий нь илээд өнгөрвөл өөр хэрэг

Avatar

zochin 2019-02-27 202.179.24.25

es zui gej baich estoi,ulger jischeescheer uuchlalt guigaad ajillaa sain duraaraa og!!! , mongoliin ** ch salbart er bolochoo bailaa, bid ta nart odoo yasanch itgej chadachgui. Olon tumen taniig ogchorchiig chaardaj bna.

Avatar

иргэн 2019-02-27 202.126.89.44

Нэг л их цаг хугацааны хайч ярьсан хүн. Өөрөө буруугүй байж болно гэхдээ ёс зүйн хариуцлага гэж нэг юм байна даа, өөрөө тэр тухай их ярьдаг даа бусаддаа үлгэрлээд жишиг тогтож чадахгүй бол тгд ац царайлаад л сууж байхаас

Avatar

Би 2019-02-27 66.181.161.51

Сэжигтнийг амид эсэн мэнд байлгаж хамгаалах үүрэгтэй ШШГЕГ-ын дарга Амгаланбаяр эхлээд ажлаа өгөх ёстой

Avatar

Zochin 2019-02-27 31.35.91.181

Ajilaa uguuchee hiij chadahgui baij

Avatar

Зочин 2019-02-27 112.72.11.122

Ene balai hun zailaasai. 30 jil shigdej huuli zuin saidaar 12 jil suuj balairlaa odoo zailah tsag ni bolson. Tomsogdoj suusaar l baih uu

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.126.88.44

МАНАН, ХОНГИЛ ,АТГ гэдэг үлгэрт итгэхээ боль.

Avatar

Чука 2019-02-27 150.129.142.216

Хзний шахалтаар ажил өгнө гэж хэзээ ч байхгүй шүү шударга хандсан хүнд хулгайчууд тэдний гар хөл сэтгүүлчүүд ажиллаад байгаа шүү тэнд зөрчил гарлаа гээд сайд огцорно гэж юу байсан юм бэ хэрэг гарахаа хүрвэл мянган бурхан ч байгаад аварах юм уу

Avatar

Зочин 2019-02-27 64.119.18.187

Санал нэг байна. Магадгүй НД-г огцруулах гэж нэг сумаар хоёр туулай буудсан байж болох үнэр гараад байгаа юм даа…

Avatar

Хурмаст 2019-02-27 202.126.88.44

ЦАГ НЬ БОЛОХООР ХЭЛНЭ ГЭСЭЭР БАЙГААД НАСЫГ БАРЖ БАЙГАА ХҮН ДЭЭ ЭНЭ. ЯАСАН Ч БОЛДОГГҮЙ ХУГАЦАА ВЭ. ОДОО ДАРАА ТӨРӨЛДӨӨ ИРЭХЭЭРЭЭ ХЭЛИЙ ГЭЖ БАЙ.

Avatar

Зочин 2019-02-27 121.128.98.108

Хороо найруулж байна. Хор найруулж дуусахаар хариу өгье #гэнээ

Avatar

Зочин 2019-02-27 150.129.140.120

Нямдорж хэлж ярьдаг шигээ энэ олон жилийн хугацаанд жинхэнэ шударгаар ажилласан бол, хүлээсэн үүргээ чин шударгаар биелүүлж, монгол төрийн хуулийн жинхэнэ гал хамгаалагч байж чадсан бол монгол улс өнөөдрийнх шиг авилга хулгай нүүрлэсэн, төрийн хууль нь гууль болсон орон болохгүй л байсан байх. Нямдорж сайд та одоо ажлаа өгөөд монголын төрд гай бололгүйхэн явбал яасан юм бэ гэж зөвлөе.

Avatar

иргэд олон түмэн 2019-02-27 103.57.94.131

Эрхэм сэтгүүлчээ та ямар асуулт тавьж,цаад хүн чинь ямар янзтай хариулт өгч байна,ийм балай хэнд ч хэрэггүй,басамжилсан үг яриа асуулт хариултыг нийтэд хэвлэл мэдээллээр тараах ямар хэрэгтэй юм бэ?сэтгүүлч гэж өөрийгө нэрэлдэг зарим нэг нхөд болимоор байна шүү?

Avatar

Зочин 2019-02-27 45.56.153.124

Монгол хүнээ, Монгол улсын иргэдээ элдвээр дарамталж егүүтгэхээс өөр олигтой зүйл хийгээгүй хуучин дэглэмийн үеийн бүтээгдэхүүн, тэтгэврийн насны худалч Нямдоржоос салах юмсан!!! Хувьдаа элдэв мөнгө хөрөнгө, хашаа байшин цуглуулсан хулгайч !!!

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.9.42.145

Агуу хүн , бид мэт энэ хүнтэй дуугүй л байвал барав

Avatar

ЗОЧИН 2019-02-27 202.126.89.133

Гэмтэнгүүд харааж зүхдэг нь үнэн

Avatar

зочин 2019-02-27 103.57.92.162

Парламентад олон жил сууж бгаа нямдорж нарын хэдэн туршлагатай гишүүд байхгүй бол оюун эрдэнэ мэтийн тэнэг гарууд улс орныг авч явж чадахгүй. Нямдоржийн зөв.дэмжиж бна.

Avatar

zochin 2019-02-27 66.181.188.140

jdu tei asuudal ni orood irbel yas uzne gesen yalaa daa.

Avatar

Болор 2019-02-27 64.119.23.60

АТГ шударга бусын хонгил руу чирсэн байна. Элбэгдорж яахаараа гэмт этгээд байж АТГ дуу аялан гарч ирдэг юм бэ

Avatar

-/ 2019-02-27 66.181.186.80

Mundag hun. Mungoliin retsetiv gemt heregtenuudiig gants darsan hun ni Nyamdorj gedeg yum bilee. Utgedeg. Tuushtai bgaarai. Amjilt husen eruuye

Avatar

Зочин 2019-02-27 66.181.161.105

Ene gariin yariag unshihaas durgui hurdeg boljee. Ene met garuud odoo hanaj tsaddagui yum bh da. Zailuul taarna.

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.229.121.182

дэмжиж байна нямдорж гуайг тэчээртэй бүгд ийг шалгах хэмрэгтэй

Avatar

зочин 2019-02-27 66.181.190.215

одоо Ц.Нямдоржийг шахаад шахаад "Ус ч, тос ч" гарахгүй болжээ. Шударга царайлаад дандаа худал ярьдаг хүн байна. Эрдэнэтийн, Дорлигжавын хэрэг гээд "Увсынх"-ны олон хэргийг хуйвалдаж дарсан. Баруунтурууны цэргийн амь нас, одоо энэ. Хариуцлагаа хүлээж огцрох цаг нь болсон. Нутгийнхаа Амгаланбаярт ХСИС-н захирлын албыг бэлдээд байж байгаа

Avatar

Зочин 2019-02-27 90.207.11.196

Огцор, огцор!

Avatar

Шал худлаа яриад л сүржигнээд 2019-02-27 65.49.68.204

Нямдорж яг үнэндээ нэ олон жил ямар том хэргийг шийдсэн юм бэ? Харин ч нилээн том хэргүүдийг хэрэгсэхгүй болгосон гэдгийг төрийн том алба хашиж байсан хүмүүс ТВ-р мэдэгдэж байсан шүү дээ. Яс үндэсээрээ бүлгэрхэж ханддаг маш муу хүн. Яг тэр хэргийг шийдсэн гэх баримт юу байнаа. Шудрага, ажилаа сайн хийж байсан хүмүүсийг л намнаад суудаг мангас юм бишүү. Энэ аймшигтай хүн юм байнаа.

Avatar

Зочин 2019-02-27 64.119.19.229

Нямдорж янз бүрээр хэлүүлсэнч өндөр сэнтийд үхэлдэн тэмцэлдсээр өнөө хүрэв. Олны үг ортой л гэдэг. Одоо шударга шалгуулж тагнуул уу үгүй юу, шударга уу үгүй юу гэдгээ нэг тийш болгож нэрээ цэвэрлэвэл цэвэрлээд үгүй бол гэсгээлээ хүртэх хэрэгтэй. 29 жил шударга дүр эсгэснээс өөрөөр яг энэ гээд бүтээсэн юм байна уу гэдгээ нотлох хэрэгтэй. Ц.Нямдорж бол бусдын болон намынхныхаа хар дансыг хөтөлж, өөрийнхөө эрх ашгийн төлөө тэрийгээ шантаажны з****г болгодог гэж нухацтай нөхдүүд ярьдаг

Avatar

Төрийн албан хаагч 2019-02-27 203.91.115.37

Амиа бүрэлгэсэн шүүгчид но байхнь байгаа тэхдээ энэ бол монголийн хүчний байгууллага шүүх прокурор болхоо байсны тод илрэл энэ дөрвөд бол одоо болно гарах хэрэгтэй одоо юм зохоиж ярь нь юү гэх болдоо мэнгэт

Avatar

kkk 2019-02-27 202.9.42.135

menget z**l

Avatar

Зочин 2019-02-27 174.254.192.201

Өмч бүртгэлийн газрын дарга байсан Долгормаа тай ч мөн олон жил өөрийн эхнэр Долгормаагийн араар ч мөн их завааран даа ёрийн б****л даа наад дөрвөд чинь

Avatar

Unen ug 2019-02-27 106.251.120.140

Estoi unen shuu.Ter ni adsaga shig muuhai aashtai ,shunaltai har avgai bdag.Jiguur grandiin Gadaad yamnii hajuud bairand ni naad muu durvud chini udruur ochij hevtdeg bsan.Hogiin uvgun shuu.Baliar har avgai ni zunduu olon bairtai ulsiin hurungu idej mun ch ih avilga avsandaa.Huu ni Kiwigiin har huuhentei suusan.

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.21.100.210

Нилээн хэл амтай жолоочын хүүхэд гэж нутгийн хүмүүс нь ярьдаг юм билээ.

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.55.191.130

xariutslagaa xuleegeech

Avatar

иргэн 2019-02-27 150.129.143.60

Тийм захиалгат зүйл байхгүй шүү.

Avatar

Uuu 2019-02-27 172.58.184.166

НЯМДОРЖ ХАРИУЦЛАГА ХУЛЭЭХ ХЭРЭГТЭЙ . НЯМДОРЖИЙН ДООДОХЫГ ХОХОЖ АМЬ ЗУУГЧ ШШГЕГ АМГАЛАНБАЯРЫГ ШОРОНД ХИЙХ ХЭРЭГТЭЙ. НЯМДОРЖИЙН ТАВИУЛУУД ЦЕГ, ШШГЕГ ХОЕРЫГ САМАРЧ ДУУСЛАА ЭНЭ НЯМДОРЖ МАШ ХУЛГАЙЧ ЗАНТАЙ ЖИНХЭН АВГАЙН ДОЛГОРМААНУУЦ АМРАГ НЬ БАС ДОЛГОРМАА НЭРТЭЙ , ТОРСОН ХУУ НЬ АНХБАЯР ЭРЭНЭТЭД ЮМ НЯМДОРЖИЙН ОМНООС ШАХДАГ ХУН НЬ АНГИЙН БАГШИЙН ХУУХЭД ГЭДЭГНЬ АНХБАЯР НЭРТЭЙ. ЖИНХЭНЭ Монголын ТОРИЙГ СУЛРУУЛАЖ ХУУРАМЧ ДУРИЙН ГОЛ БААТАР ЧИНЬ ЭНЭ п***а НЯМДОРЖ ШУУ ДЭЭ.

Avatar

Zochin 2019-02-27 202.126.89.206

Hulgailj idsen mongo chini butsaj garah tsag ni bolood uhaan sanaa tarhi tolgoig chini hamt oosorloj avch yavahaar bolchihoj. Hohi chini amaa medehgui hen chamaig tsusla gesen uiliin uriig hen ch toirch chaddaggui.

Avatar

Zochin 2019-02-27 103.212.117.176

Nyamdorj guai zuv yarijee, tuuniig demjij bna.

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.9.43.233

Тэсээрэй хонгилыг нурааж байж л явна шүү гавъяа чинь тэр болог

Avatar

kkk 2019-02-27 202.9.42.135

teneg mini hongil chini naadah pisdashde

Avatar

дг 2019-02-27 202.9.43.233

Тэсээрэй хонгилыг нурааж байж л явна шүү гавъяа чинь тэр болог

Avatar

МАН 2019-02-27 49.0.212.116

НЯМДОРЖ ЗАЙЛ, ДАХИЖ МОНГОЛЧУУДЫН НҮДЭНД БҮҮ ҮЗЭГД

Avatar

Зочин 2019-02-27 122.201.21.175

МОНГОЛ ТӨРИЙН ГОЛ ТУЛГУУРЫН НЭГ Ц. НЯМДОРЖИД АЖЛЫН АМЖИЛТ ХҮСЬЕ!Ц. НЯМДОРЖ Л АЖЛАА МЭДЛЭГТЭЙ, ЧАДВАРТАЙ ХИЙЖ БАЙГАА ГАНЦ САЙД. ОДОО ҮРГЭЛЖЛЭЭД АЙСАНДАА АМИА ХОРЛОХ ХҮМҮҮС НЭМЭГДЭНЭ, ТЭР БОЛГОНД ХАА ХАМААГҮЙ БУСДЫГ БУРУУТГАХ ХЭРЭГГҮЙ ШҮҮ!!!

Avatar

МАН 2019-02-27 49.0.212.116

ЧИ БИТГИЙ х**, МУУ НЯМДОРЖИЙН ЗАХИЛГАТ БИЧЭЭЧ ПИЗДАА

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.176

Chi uuruu khen yum novshoo

Avatar

Зочин 2019-02-27 106.251.120.140

Fuck you.

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.70.38.18

Нямдорж тэр хүний амь бүрэлгээ юу, амиа хорлож байхад сайдад ямар буруу байна аа. Эрүүл зөв сэтгэдэг монгол хүн алга болж дээ.

Avatar

Зочин 2019-02-27 139.5.217.174

Амиа хорлоогүй гэсээн

Avatar

Зочин 2019-02-27 37.221.207.110

Өөр улсад бол сайд нь шууд огцорлоо гэдэг.Нямдоржийн хувьд бол бүх зүйл захталгатай байх юм.Энэ өвгөн зөнөөд хариуцлага хүлээх чадваргүй болжээ

Avatar

Зочин 2019-02-27 122.201.21.175

МАНАН мафийн үр сад боож үхлээ юү, Нямдорж нийгэм бохирдож бна гэж олон жилийн өмнөөс дуугарсан ч хар хүчинд дийлдэж явсан, Залуу гишүүдийг түшиж түшилцэж шударга нийгмийг тогтоох гэж нойр хоолоо умартаж тэмцэж яваа, Жирийн ард бид дэмжиж байгаа,Бид түүнд итгэдэг, Тэр худал хуурмаг бүхнийг сөрж ард бидэнтэй хамт байгаад нь дэмждэг Захиалгат комментчид та нар түүнийг хүн алсан гэж гүтгэж байж шударга хуулинд хэрчигдвэл хохьчин болно Энэ цаг доор монголчуудад хамгийн чухал хүн Нямка шүү

Avatar

МАН 2019-02-27 49.0.212.116

БИТГИЙ х**, МУУ ӨМХИЙ ДӨРВӨД

Avatar

Иргэн 2019-02-27 103.57.93.175

Ингээд хариуцлага тооцох асуудалд нэг сөрөг юм донгосоод өнгөрөх нь хир зэрэг шудрага юм болдоо?! Ц.Нямдортой холбоотой элдэвийн л асуудал гарах юм?! Нэг өнгийн л хариулт өгөөд байх вм?! Одоо арайч дэндэнээ?!

Avatar

Manduhai 2019-02-27 174.229.144.90

Ismel chi evgyi gar shyy Altjing helgyi bolgood daramtalna gert ni suuna araichdee

Avatar

Зочин 2019-02-27 182.160.1.66

yahaw dee amia horolson baina geedl gargana ter hunii uuriin buruu geddl boloo suuliin uyiin mood

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.9.42.233

Энэ хунээс юу гарахгуй ээ ухэл харин олон гарах юм шиг байна

Avatar

Zochin 2019-02-27 59.153.114.162

Nymdorjoo chi odoo ajlaa ugch zailaachdee.chinii urd l dandaa onts gemt xereg gardag.chi odoo z**l.

Avatar

Даваа 2019-02-27 66.181.161.26

Дандаа л хайч ярьж суух юм . Зүгээр болсон үйл явдалд уучлал гуйгаад ажлаа өгчихөөч хариуцсан салбар бүрт нь хүн амь насаа алдаад байхад юм бодооч нэг их олон жил хэрэг уншсанаа гайхуулсан биеэ тоосон бирд

Avatar

Зочин 2019-02-27 66.181.161.26

Дандаа л хайч ярьж суух юм . Зүгээр болсон үйл явдалд уучлал гуйгаад ажлаа өгчихөөч хариуцсан салбар бүрт нь хүн амь насаа алдаад байхад юм бодооч нэг их олон жил хэрэг уншсанаа гайхуулсан биеэ тоосон бирд

Avatar

Зочин 2019-02-27 66.181.179.129

Асуудал бүх газар байдаг энд асуудал биш хариуцлага ярьж байхад яагаад бултаад байгаан бэ. Хариуцлага ярихаар л бултуулаад асуудал урьд нь байсан гээд өөриигөө зөвтгөөд байгаамуу . Салбарт нь алдаа гарч хүн хүмүүс үхэж байна. Хүний амь сайдын суудлаас хямд юм уу. Хариуцлагаа хүлээгээд огцордог нь ардчилсан тогтолцооны зарчим.

Avatar

Zochin 2019-02-27 66.181.187.82

Tanai hulhi ardchilal mongold yu giiguulsii? Ooriinh ni ocher oirtoj baigaag medeed galzuurchihaj.

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Нямка хариуцлагаа хvлээгээд огцроочээ!!! Олон долоон юм бичээд хэрэггvй!

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-02-27 66.181.178.105

МАН- ЫН МАФИЖСАН БҮЛЭГЛЭЛИЙН ГОЛ ТОГЛОГЧ БОЛ Ц.НЯМДОРЖ !!! ТЭР ЯАЖ ХУУЛЬ ЖУРАМ , ШУДАРГА ЁС , ЁС ЗҮЙГ ГУУЛЬ БОЛГОХ ТАЛААР МЭРГЭШСЭН ТӨРӨӨС ТӨРСӨН ТЭРБУМТАН ЛУЙВАРЧИН !!! ӨНГӨН ДЭЭРЭЭ ХУУЛЬ , ШУДАРГА ЁС ЯРЬСАН ӨРГӨС НЬ БҮГДИЙГ ЭСРЭГЭЭР НЬ ХОР ХУТГАЖ ТАТВАР ТӨЛӨГЧДИЙН МӨНГӨӨР ГАРАА УГААЖ ЯВАА ХУЛГАЙЧ !!!

Avatar

Болд 2019-02-27 202.179.31.124

Хууль хяналтын байгуулгын удирдалгыг солихгүй бол энэ бүгд хонгилын гарууд хийж байна, хонгилд хэн байгааг Нямкаа мэдэж байгаа таныг ард түмэн дэмжинэ

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Нямка еерее хонгил бий болгоод еерийнхее хонгилд шvvгч асан емгеелегч эмэгтэйг хийгээд алчихлаа. Тийм шударга юм бол огцор Нямка!

Avatar

Болд 2019-02-27 202.179.31.124

Нямкаг дэмжиж байна. Одоо төв болон орон нутагт байгаа завхруулж байгаа Эбэгийн гаруудыг хурдын томиол, эд нар төв орон нутагт ард иргэдийг барцалж байгаа шүү, ура ура Нямкаа урагшаа, н

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Нямка еерее еерийгее дэмжиж бичихээ боль! Чамаас еер чамайг дэмжиж буй Монголын иргэн байхгvй!!! Хvн vхлээ хариуцлагаа хvлээж огцроочээ Нямка евее!

Avatar

Зочин 2019-02-27 66.181.160.21

Dugui ergechih geed bgaa end ter gej hutsjee.Uchuuhen amindaa hairtai h**** idsen l***r.Bas uur yum hutsjee.Teriigee guitseej yariagui orhinoAdgiin n****.Oir toirniihon ni umuuruhuus uur setgegdel bichih mal ch bhgui.

Avatar

Зочин 2019-02-27 139.5.218.225

энэ нэг зөнсөн өвгөн одоо боль боль

Avatar

Зочин 2019-02-27 122.201.31.46

Тэр авгай чинь Шvvхийн авилгаын жинхэнэ загалмайлсан эх нь байсан гэж гадуур яриад байх юм билээ!! Одоо ч хэд хэдэн загалмай зvvлгэдэг эхчvvд шалгагдах сураг яваад бн!! Тэд бараг л амиа хорлох магадлалтай юм гэж цуураад эхэлсэн бн лээ!! Тэр цагт бас хэн нь огцрох болох бол??!!

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Нямка гvтгэхээ больчихооч. Хонгилдоо хийж алчихаад араас нь гvтгэхээ больчих!!!

Avatar

Зочин 2019-02-27 212.34.48.65

ЗОРИГИЙН ХЭРЭГ ИЛРЭХ НЬ ЭРГЭЛТГҮЙ БОЛЖЭЭ. АЛЛАГЫГ ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН, ХААЦАЙЛСАН ЭТГЭЭДҮҮД АМИА ТАВИХ НЬ ЭЭ!!!

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Нямка еерее Зоригийн аллагын ажлын хэсгийг тараачихаад яаж илрvvлдгийн. Илрvvлэх биш гацаагч нь биздээ. Илрvvлсэн мерден байцаагчдыг нь хорьчихоо биздээ Нямка чи! Ш.О агсан аллагын захиалагч, чамайг хамжигч нь гээд хvv нь фб-ээрээ зарлачихсан. Тодорхой болчихоо биздээ. Нямка чи л огцорчихвол энэ хэрэг чинь илэрчихнэ гээд vхээд огцрохгvй айлын ээж, эхнэр, эмээг xoнгилдол хийж алчихаад суугаад байгаа юм бишvv! Зоригийн хэрэгтэй хамаагvй юм бол наад ажлаа егчихееч Нямка! Холбоотой учраас чадахгvй!

Avatar

тэрслүү 2019-02-27 202.126.89.57

МАНАН мафийн үр сад боож үхлээ юү, Нямдорж нийгэм бохирдож бна гэж олон жилийн өмнөөс дуугарсан ч хар хүчинд дийлдэж явсан, Залуу гишүүдийг түшиж түшилцэж шударга нийгмийг тогтоох гэж нойр хоолоо умартаж тэмцэж яваа, Жирийн ард бид дэмжиж байгаа,Бид түүнд итгэдэг, Тэр худал хуурмаг бүхнийг сөрж ард бидэнтэй хамт байгаад нь дэмждэг Захиалгат комментчид та нар түүнийг хүн алсан гэж гүтгэж байж шударга хуулинд хэрчигдвэл хохьчин болно Энэ цаг доор монголчуудад хамгийн чухал хүн Нямка шүү

Avatar

Зочин 2019-02-27 212.34.48.65

ЗОРИГИЙН ХЭРЭГ ИЛРЭХ НЬ ЭРГЭЛТГҮЙ БОЛЖЭЭ. АЛЛАГЫГ ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН, ХААЦАЙЛСАН ЭТГЭЭДҮҮД АМИА ТАВИХ НЬ ЭЭ!!!

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Нямка еерее Зоригийн аллагын ажлын хэсгийг тараачихаад яаж илрvvлдгийн. Илрvvлэх биш гацаагч нь биздээ. Илрvvлсэн мерден байцаагчдыг нь хорьчихоо биздээ Нямка чи! Ш.О агсан аллагын захиалагч, чамайг хамжигч нь гээд хvv нь фб-ээрээ зарлачихсан. Тодорхой болчихоо биздээ. Нямка чи л огцорчихвол энэ хэрэг чинь илэрчихнэ гээд vхээд огцрохгvй айлын ээж, эхнэр, эмээг xoнгилдол хийж алчихаад суугаад байгаа юм бишvv! Зоригийн хэрэгтэй хамаагvй юм бол наад ажлаа егчихееч Нямка! Холбоотой учраас чадахгvй!

Avatar

Зочин 2019-02-27 122.201.31.46

Нямдорж яахаараа огцордог юм бэ!? Монголын терд шудрага vнэний телее тэмцэж чаддаг ганцхан хvн байж болдоггvй юм уу!!?? Битгий гуцалдаж улилдаад байгаарай !! Ард тvмэн Нямдоржийг хэн бэ!? гэдгийг мэддэг юм шvv!!!

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Айлын ээж, эхнэр, эмээг xoнгилдоо хийж алчихсан Нямка шударга уу? Эрдэнэтэд 42 сая долларын шахаа хvvтэйгээ хамжаад хийсэн Нямдорж шударга уу? Эрдэнэтийн 51%-ийг барьцаанд тавьж зээлсэн менгийг гэрт нь амьдардаг Алтантайгаа хувааж идэж, Алтанд Терийн банк егvvлэхээр зvтгэж буй, Зоригийн аллагын захиалагчийг илрэх болохоор ажлын хэсгийг тараасан Нямка юу? Орондоо хуулиуд зассан хvн Нямка бол терийн эсрэг гэмт хэрэгтэн!

Avatar

Зочин 2019-02-27 173.66.16.120

Tov aimgiihan tsumuuruu hujaa nar shvv dee.
Tov aimgiinhniig Mongoloos nvvlgen zailuulah heregfei. Orond ni Baum-Ulgiigiin kazakuudiig avchirah ni zuv.

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Нямка чи зайлаад зайгаа тавиад егеечээ. Бvхэл бvтэн аймаг доромжилж байхаар тагнуулыг нь хийдэг Хятад руугаа явдаа.

Avatar

Оюунсүх 2019-02-27 103.229.122.1

Нямдоржийг энэ төрөөс зайлуулж Монголыг хувааж залгих гэсэн бас хувааж гударснаа нууж хариуцлага хүлээхээс айсан бүлэг этгээдүүд цаана чинь хараад сууж байгаа шүү !!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Нямка хулгайчгvй бол Монголын тер 1 хулгайчгvй болно.

Avatar

ajil 2019-02-27 103.26.194.220

Хууль сайн ажиллаж байгаа. авилгал байхгүй л гээд байгаа юм даа

Avatar

news.mn 2019-02-27 103.26.194.220

Хууль сайн ажиллаж байгаа. авилгал байхгүй л гээд байгаа юм даа

Avatar

Би 2019-02-27 202.9.42.12

Өчүүхэн өвгөн юмаа

Avatar

х***а МИЕ 2019-02-27 202.179.26.23

ӨВГӨН Ч ГЭСЭН МОНГОЛ ТӨВ АЙМГИЙН УДМАА НУУСАН х***а БИШ.

Avatar

Зочин 2019-02-27 58.239.158.120

Bid tuuhees ogtson 21 aimagtai shuu muusain um nuud mini ee. Uls torchdoo zailaad og muusain shunalyyd

Avatar

Зочин 2019-02-27 58.239.158.120

МОНГОЛЧУУДЫГ НУТАГ НУГААР ШҮЛСЭЭ ҮСЧҮҮЛЭН ДОРОМЖИЛДОГ ТӨВ АЙМГИЙН УДМАА НУУСАН ХУЖААНУУД,БАДАМЖУНАЙГИЙН АРХАНГАЙН УДМАА НУУСАН ТАНГАДУУД МОНГОЛЧУУДЫГ ТӨЛӨӨЛНӨ ГЭЖ БИТГИЙ АНДУУРЦГАА МИ ОВОГТТОЙГОО НУТАГ РУУГАА ЗАЙЛЖ МОРЬ МАЛАА УЯЦГАА. – ta jinhne mongol hun bn shuu bayarklalaa

Avatar

б 2019-02-27 103.212.117.106

Энэ Нямкагийн мэдрэл муудчихаа юу. Хүн алчихаад огцроочээ чи.

Avatar

тэрслүү 2019-02-27 202.126.89.57

Холоо очиж майл

Avatar

иргэд олон түмэн 2019-02-27 103.57.94.131

Нямдорж сайдад их баярлалаа,НАМАЙГ АЖЛАА ӨГ ГЭЖ БАЙГАА НЬ ЗАХИАЛГАТАЙ ҮЙЛДЭЛ гэж та үнэхээр зөв хэллээ,тэхдээ бүр нийгмийн захиалгатай шүү?ухаантай хүн гэдэг аргагүй өөр юмаа,түрэгхэн шиг ажилаа өгсөн нь дээрдээ.

Avatar

Зочин 2019-02-27 58.239.158.120

saidaa bi zahialj bn Ta amraach

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Нямдоржоо огцроочээ!!! Амиа алдсан хуучны хампааныг чинь амиа хорлоогүй л гэж ар гэр нь үзэж байна лээ. Тэгээд ч насаараа шүүгч хийсэн хүн шорон ямар байдгийг мэдэх байлгүй. Ямар 13тай гэгэлзсэн охин биш, хүн алсан биш, улсад алба хашиж байсан ч биш, ер нь яасандаа амиа хорлох юм. Нэгмуу хамжигч боллоо гээд суллагдахаа мэдээд орой гэхэд гарчихна гээд ажлынхаа хүнд хэлж байсан хүн юу гэж амиа хорлохов дээ Нямка. Нямкаг бариад шоронд хийгээд 48 цаг хориход Нямка амиа хорлох уу аан?

Avatar

21 аймагтай Монгол 2019-02-27 202.179.26.23

Төв айнгийн удмаа нуусан хужаануд та нар одоо Ми овогттойгоо зайлцгаа.Монгол 21 аймагтай

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Энэ Нямкагийн мэдрэл муудчихаа юу. Хүн алчихаад огцроочээ чи.

Avatar

х***а Амгаланбаатар 2019-02-27 202.179.26.23

ТЭГЖ ЯРИВАЛ ЯГ АЛСАН НЬ ШШГЕГ ДАРГА АМГАЛАНБААТАР ТӨВ АЙМГИЙН х***а ДАА ХАРИН.

Avatar

Zochin 2019-02-27 66.181.187.82

Horlooguig ni chi yaj medej baigaam? Oor deeree taviad uzeech. Chi ingeed 70 shaham nastai eh ornii shildeg humuusiig ezgui esvel huchin mohos gantsaardaj baigaa uyeiig dalimduulaad zondoo tsohichihson, hamgiin suuliinh ni hujaanuudaas yum avch baigaad huuteigee ham hergeer barigdan baitsaagdaj ehelsen bol nasaaraa shuugch hiisen hun yamar yal avahaa sain medej baigaa. 70 hursen bie haa ni heden jiliin shoron daah ve? Huugee tsairuulah oroldlogo hiigeed hurdhan shig zamaa olohiig bodohgui gej uu

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.179.31.124

Нямка ажид зөв явж байна. хууль хяналтын байгуулгын бүх төвийн болон аймгийн дарга нарыг солих хэрэгтэй бүгд ЭБЭГИЙН ГАР ХӨЛНҮҮД ХҮЧТЭЙ БАЙНА. АРД ТҮМЭН ДЭМЖИНЭ ТАНЫГ

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Нямдоржоо огцроочээ!!! Амиа алдсан хуучны хампааныг чинь амиа хорлоогүй л гэж ар гэр нь үзэж байна лээ. Тэгээд ч насаараа шүүгч хийсэн хүн шорон ямар байдгийг мэдэх байлгүй. Ямар 13тай гэгэлзсэн охин биш, хүн алсан биш, улсад алба хашиж байсан ч биш, ер нь яасандаа амиа хорлох юм. Нэгмуу хамжигч боллоо гээд суллагдахаа мэдээд орой гэхэд гарчихна гээд ажлынхаа хүнд хэлж байсан хүн юу гэж амиа хорлохов дээ Нямка. Нямкаг бариад шоронд хийгээд 48 цаг хориход Нямка амиа хорлох уу аан?

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Хүн алчихаад огцроочээ Нямка. Чиний томилсон, чиний удирддаг байгууллагад хүн амиа алдсан байна. Хариуцлагаа хүлээ. Олон юм донгосч өөрийгөө өмөөрч ийш тийш нь гүтгээд хэрэггүй. Нямдорж чиний сайд болонгуутаа ШШГЕГ ын дарга, 461-р ангийн даргыг хамгийн түрүүн сольж томилсоныг чинь санаж байна. Бүх ТВ-ээр чи яриа биздээ. Одоо огцроо чамаас мундаг хуульчид Монголд дүүрэн байна

Avatar

х***а Амгаланбаатар 2019-02-27 202.179.26.23

АЛСАН ШШГЕГ-Н ДАРГА АМГАЛАНБААТАР ТАНАЙ ТӨВ АЙМГИЙН х***а ГЭДГИЙГ МОНГОЛЧУУД МЭДНЭ ЗА.

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Энэ Нямкагийн мэдрэл муудчихаа юу. Хүн алчихаад огцроочээ чи.

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.9.42.233

Ард тумэн чамайг огцрохыг шаардаж байна даа шодоргос сайдаа ард тумэн гэгч чинь чиний суудалд санаархаж эд гарыг турхирч байна даа ард тумэн гэгчтэй нийлж миеэгээ тонгорсон одоо хогшин тогцогууд оорсдоо тонгоруулах цаг нь ирлээ энууний араас энхболд лундээ энхтувшин гээд 2 узуурт хорт могойнуудыг тонгорно

Avatar

МАНАН 2019-02-27 202.179.26.23

МОНГОЛЧУУДЫГ НУТАГ НУГААР ШҮЛСЭЭ ҮСЧҮҮЛЭН ДОРОМЖИЛДОГ ТӨВ АЙМГИЙН УДМАА НУУСАН ХУЖААНУУД,БАДАМЖУНАЙГИЙН АРХАНГАЙН УДМАА НУУСАН ТАНГАДУУД МОНГОЛЧУУДЫГ ТӨЛӨӨЛНӨ ГЭЖ БИТГИЙ АНДУУРЦГАА МИ ОВОГТТОЙГОО НУТАГ РУУГАА ЗАЙЛЖ МОРЬ МАЛАА УЯЦГАА.

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

МАНАН чинь Жэнко, Топор 2 шүү дээ. Нямка чи огцроочээ. Хүн алчихлаа одоо яах ёстой юм? Арай үхэн үхтлээ хууль зүйн сайд хийж диктатор болох гэсэн юм биш биздээ Нямка. Зөнөчихлөө ш дээ чи.

Avatar

Болд 2019-02-27 202.179.31.124

Нямка ажид зөв явж байна. Аууль хяналтын байгуулгын бүх төвийн болон аймгийн дарга нарыг солих хэрэгтэй бүгд ЭБЭГИЙН ГАР ХӨЛНҮҮД ХҮЧТЭЙ БАЙНА. АРД ТҮМЭН ДЭМЖМНЭ ТАНЫГ

Avatar

ж 2019-02-27 103.212.117.106

Хүн алаад байхаар ажил чинь зөв яваад байна уу Нямка? Чиний томилсон хүмүүсийн удирдаж буй хорих анги, ШШГЕГ хүн алчихлаа. Огцор Нямка.

Avatar

Зочин 2019-02-27 66.181.160.22

Хариуцлага ярихаар л өөдөөс нь захиалгатай хэрэг ч гэх шиг хий юм үзэж хараад байдаг сонин нөхөр шүү. Шударга хүн бол шударгаараа л баймаар юм. Нэг өрөөнд 10 жил суусан хүнээ нас барьчихаад байхад ядаж эмэгнэл ч илэрхийлдэггүй содон сайд.

Avatar

Төв аймгийн х***а уяач 2019-02-27 202.179.26.23

Нямка өөрийгөө хэзээ шудрага хэсэн юм? Төв аймгийн удмаа нуусан хужаанууд та нар л сурснаараа нэр хоч зүүж байгаа.Дөрвөдүүд хүн биш,Архангайнхан танк хүлдэг,Завханыхан з**х*й гэж ирэээд та нарын нэр шошго ямар дуусан биш. Өөрсдөө Монгол ч биш юм байж.

Avatar

kkk 2019-02-27 202.9.42.135

Энэ нэг хүн болгоныг ми, зи, эби гэж байнга доромжилдог н**ш харин өөрөө жинхэнэ х***а юм бишүү

Avatar

зочин 2019-02-27 202.9.43.11

Эрдэнэтээс хүүгээрээ хуурай дүү Анхбаяруудаараа удаа дараа олон сая долларын шахаа хийсэн, Өөрийн хаусаа бариулж байгаадз хоригдлыг үхүүлсэн зэрэг Улс даяар гэмт хэрэг хулгай гаарч улс төрчид нь бие биеэ алж байхад шударга гэж өөрийгөө магтахаас өөр ажилгүй сайд та дампуурсан хууль зүйн төлөө хариуцлага хүлээж сур. Алтанхуягийн ЗГ-т сайд байхдаа бас л огцруулах гэхэд намайг ганц удаа л үлдээчих гээд орилсоор байгаад хэвээр үлдсэн. Элдэв хууль зөрчигчдийг Цаг нь болохоор хэлнэ гэж өөгшүүлсээр

Avatar

Золбин архичин Мөнхбат 2019-02-27 202.179.26.23

Төв аймгийн хужаануудын доромжлол гүтгэлгээс Монголчууд айж жийрхдэг Архичин пизд@ Мөнхбат аваргын үе дуусчихсан шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-02-27 122.201.31.175

Ажлаа өгөөч дээ. Чамаас одоо юу ч гарахгүй ш дээ

Avatar

zochin 2019-02-27 122.201.19.66

Yr ni booronhii l hun dee.Haan ch amia avaad l garna.

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Нямка 2 жилийн өмнө сүүлийн удаа Хууль зүйн сайд болонгуутаа л ШШГЕГ-ын дарга, 461-р ангийн дарга нарыг сольж, гайхамшигтай улсуудаар эхний тушаалаараа томиллоо гайхалтай ажил хийнээ гээд бүх хэвлэл мэдээллээр зарлаад байсан. Тэр хийсэн ажил нь энэ үү. Топор Салхитын ордыг хураагаад хэдхэн хонож байхад тус ордын өмгөөлөгч настай эмэгтэйг барьж хориод Нямкагийн мэдлийн шоронд амиа алдсан гэхээр их л нотой доо. Жэнко, Топор 2 том ордуудыг хурааж өөрсдөө авна гээп ил зарлаад байсан. Тэрний нэг ажил

Avatar

Хууль 2019-02-27 66.181.179.149

Амиа хорлогч хунии толоо сайд огцорох нь шал тэнэг бус уу?

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Амиа хорлоогүй л гэж ар гэр нь үзэж байна лээ. Тэгээд ч насаараа шүүгч хийсэн хүн шорон ямар байдгийг мэдэх байлгүй, Ямар 13тай гэгэлзсэн охин биш, хүн алсан биш, улсад алба хашиж байсан ч биш, ер нь яасандаа амиа хорлох юм. Нэгмуу хамжигч боллоо гээд суллагдахаа мэдээд орой гэхэд гарчихна гээд ажлынхаа хүнд хэлж байсан хүн юу гэж амиа хорлохов дээ Нямка. Нямкаг бариад шоронд хийгээд 48 цаг хориход Нямка амиа хорлох уу аан?

Avatar

Зочин 2019-02-27 122.201.21.12

Улс төрийн соёл төлөвшсөн улсад ийм шалтгаанаар сайд огцрох явдал бий.Манайд улс төрийн соёл төлөвшөөгүй, ёс зүйн хэм хэмжээ шалан дээр унасан одоо үед Нямдорж огцрохгүй. Яршиг зүгээр Нямдорж нь сайдаа хийж л байг.Харин хорих ангийн дарга, ШШГЕГ-ын хариуцсан дэд даргыг огцруулаад өнгөрнө биз.

Avatar

Зочин 2019-02-27 212.34.48.65

МОНГОЛ ТӨРИЙН ГОЛ ТУЛГУУРЫН НЭГ Ц. НЯМДОРЖИД АЖЛЫН АМЖИЛТ ХҮСЬЕ!Ц. НЯМДОРЖ Л АЖЛАА МЭДЛЭГТЭЙ, ЧАДВАРТАЙ ХИЙЖ БАЙГАА ГАНЦ САЙД. ОДОО ҮРГЭЛЖЛЭЭД АЙСАНДАА АМИА ХОРЛОХ ХҮМҮҮС НЭМЭГДЭНЭ, ТЭР БОЛГОНД ХАА ХАМААГҮЙ БУСДЫГ БУРУУТГАХ ХЭРЭГГҮЙ ШҮҮ!!!

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Нямка өөрөө өөртөө амжилт хүсээд байхаар хүн алчихаад огцроочээ. Чиний удирддаг байгууллагад өчнөөн хүн үхлээ. Болоогүй юу?

Avatar

Zochin 2019-02-27 66.181.187.82

Ene ih avilgal avdag shuugch nar ene emegtei shig zorig gargaval..

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Нямка нухсан юм бишүү.

Avatar

би 2019-02-27 103.57.93.221

өөрөө хариуцлага хүлээх болохоороо намайг захиалгаар ингэх гэж бйна гэж ш****г тэгвэл ажлаа сайн хийл дээ нөгөө захиалагчийг бараг л сайд болоод маргааш нь зарлана гэсэн яасан. огцорох болохоороо хуулийн дагуу огцорно гэнээ миеэ хууль бусаар огцоруулна гэхэд тэр талд шааж явсан баабарын хэлдэгээр энэ хэдэн балиар хөгшин төгцөгүүд улс төрөөс үхэж далд ороосой

Avatar

Zochin 2019-02-27 66.181.187.82

Baabar baatartai buza4 ooroo haraalaa ideh heregtei shte.

Avatar

Зочин 2019-02-27 223.38.24.239

menget 30 jol tor samarlaa huuliin togtolzoog nuraalaa. ooroo unehui baishind suulaa. horigdloor baishin bariullaa. huugee erdeneted shahlaa. huuli zuun salbar yamar shinelelnoorchlolt hiiv?

Avatar

. 2019-02-27 150.129.142.92

30 жил юм хийгээгүй хүн одоо юм хийхүү

Avatar

Зочин 2019-02-27 66.181.176.238

одоо энэ хэргээр дараагийн сонгууль хүртэл шоу хийнэ

Avatar

Зочин 2019-02-27 66.181.176.238

ГОКын 51 хувьтай холбоотой Алтжин авгайн баыранд амьдардаг. бүүр боль гээд байхад шигдээд байдаг шүү ийм хуулийн сайд байх уу

Avatar

Зочин 2019-02-27 66.181.185.66

ЗАХИАЛГАТ ҮЙЛДЭЛ ГЭДЭГ Ч ҮНЭН БАЙХ ШҮҮ ГИЙРИЙДЭГ ХЭРЭГ ШҮҮ ЗОРИГЫН ХЭРГИЙГ ХУРДАН УЧРЫГ ХУРДАН ОЛОХ НЬ ЧУХАЛ БИТГИЙ АЖИЛАА ӨГ

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Нямка өөрөө Зоригийн аллагын хамжигч гээ биз дээ. Захиалагч нь ч илэрсэн Ш.О агсан гээд хүү нь зарласан. Албан ёсоор зарлагдахаас өмнө амжиж Нямка ажлын хэсгийг нь тарааж ээлжит захиалагчийг халхлах ажлаа хийсэн дээ Нямка. Одоо хүн алчихлаа огцроочээ Нямка.

Avatar

Зочин 2019-02-27 66.181.176.238

үхэж байж л энэ суудлаас хөндийрөх амьтан.. өөрөө бөөн факт

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.26.195.122

Харин тийм шуу энэ мэнгэтын гэрээслэл нь зэвуун юм болох байхдаа

Avatar

Зочин 2019-02-27 66.181.176.238

захиалгатай ..цаана нь том юм байгаа.. улс төржиж байна.. цаг нь болохоор хэлнэ..25 жил ийм л юм ярьсан хүн дээ

Avatar

Зочин 2019-02-27 150.129.142.241

ажилаа агч болохгүй ажилаа хий элбэгдоржийн хүмүүс албаар хүний амиар наадаж байна шүүх прокурор АТГийн нѳхдийг бүгдийг нь чѳлѳѳлж шинэ заарчимч залуусаар ажилуул

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Гудамжинд лааз өшиглөж яваа Элбэгдорж ямар хамаатай юм. 2 жилийн өмнө сүүлийн удаа Хууль зүйн сайд болохдоо Нямка эхний тушаалаараа 461-р Хорих анги, ШШГЕГ-ын даргыг эхний тушаалаараа солилоо нэг чухал юм хийгээд үзүүлээд өгнө гэсэн. Тэгээд тэр чухал ажлаа хөгшин эмэгтэйг алаад хийчихвүү Нямка? Тэр нь Топорын саяхан хураасан Салхитын ордын өмгөөлөгч байдаг нь нэн сонирхолтой.

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Гудамжинд лааз өшиглөж яваа Элбэгдорж ямар хамаатай юм. 2 жилийн өмнө сүүлийн удаа Хууль зүйн сайд болохдоо Нямка эхний тушаалаараа 461-р Хорих анги, ШШГЕГ-ын даргыг эхний тушаалаараа солилоо нэг чухал юм хийгээд үзүүлээд өгнө гэсэн. Тэгээд тэр чухал ажлаа хөгшин эмэгтэйг алаад хийчихвүү Нямка? Тэр нь Топорын саяхан хураасан Салхитын ордын өмгөөлөгч байдаг нь нэн сонирхолтой.

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.229.121.17

zov l shaardlaga tavisan bna

Avatar

zochin 2019-02-27 202.179.25.22

zachialagchin n Nymdorj ooroo chuudee, tegeedel end tend chudlaa bultreedel bas l buur sonin chachin gar chuu.

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.116.151

Захиалгатай ажил? Хөөе чиний хариуцсан салбар биш үү???Хилийн цэрэгт цэрэг амь насаа алдлаа чиний хариуцсан салбар бас л биш үү??? Чи хамгийн шударга хүн биш бил үү??? Эд бол нохой адил хуцаж байг би суудаг зөөлөн суудалдаа бн гэж байх шив дээ

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.26.195.212

Шалгаж байна гээд худлаа шаагаад байх хооронд гэмгүй хүмүүс хэлмэгдээд байна

Avatar

ХУУЛЬГҮЙ МОНГОЛ 2019-02-27 175.38.34.126

ЗОРИГИЙГ АЛАЛЦСАН ӨМХИЙ ХАР ХУВАЛЗ 30 УДАА ХУУЛЬ ЗҮЙН СААД ХИЙХДЭЭ МОНГОЛ ОРНЫГ ГАМШИГТ НЭРВЭГДҮҮЛСЭН ӨГӨР ТОЛГОЙ… ӨӨР ОЛИГТОЙ ХҮН БАЙСАН БОЛ МОНГОЛ ОРОН ИЙМ СУЛ ДОРОЙ БАЙХ УУ???

Avatar

Зочин 2019-02-27 45.117.35.3

Зйалсан дээр шүү

Avatar

Нимка 2019-02-27 202.9.43.193

МАНАЙ ЦАГ ҮЕИЙН БААТАР

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.9.43.193

агуу хүн

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Нямка өөрөө өөрийгөө агуу гэнүү? Чиний юу нь агуу юм? Хамт ажиллаж байсан хөгшин эмээг алсан чинь агуу юмуу?

Avatar

Zochin 2019-02-27 66.181.187.82

Ene huniig zailuulchihval heden hulgaichuudiin magnai teniij ard tumnii nuruu hugarna aa. Ugaasaa chadaltai turshlagatai hun ene yamand baih heregtei ugui bol niisleliin shine darguud shig nusaa avch chadahgui yumnuud ajliin dadlaga hiih gej irvel buur alingaa aldana shuu bid.

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Нямка өөрөө бичээд байна уу? Хамт ажиллаж байсан хөгшин эмээг алсан чинь агуу юмуу?

Avatar

зочин 2019-02-27 64.119.21.106

Өөрийнхөө бурууг мэдээд амиа хорлож байхад яахаараа ШШГЕГ буруутай болдог юм бэ. Үхэх мөрөөрөө үхэхгүй Мөрөөрөө ажлаа хийж яваа хүмүүст гай болох юмаа муу
авилгач авгай, яаж шүүгч хийж байсан хүнийг амиа хорлон
гэж санах вэ дээ.

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.9.43.193

шоронжсон авгай байсан , ийм хүнд гэмт хэрэгтнүүдийг гав дөнгөтэй байлгахгүй бол одоо болохгүй байхоо , хятад со-д тэгдэг шд , одоо нямдорж сайд нэг юм бодож байгаа байлгүй дээ , дараа дараачийн авилгачийг гавтай байлга

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Нямка алуулчихаад л сэтгэгдэл оруулаад байдаг. Сэжигтэн гэсэн, авилгач ч биш. Нямкаг өөрийг нь огцруулаад гавтай шоронд хориорой. 42 сая доллар буюу 111 тэрбум төгрөгийн шахаа хүүгээрээ Эрдэнэтэд хийлгээд өөрөө утсаар Эрдэнэтийн даргатай ярьж хийлгэсэн хамжигч гэдгээ хүлээн зөвшөөрсөн Нямдорж. Тэр хэргээрээ гаваа зүггээд шорондоо яваачээ Нямдоржоо.

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.21.106.145

Ёс суртахууны хариуцлага хүлээж огцор гэж байхад шалгалтын дүнг харж байгаад болох ухааны юм ярьж дүйвүүлээд хол явахгүй дээ. Шалгалтын дүнг Нямкаа буруутай гэж лав гарахгүй. Тэхээр энэ нөхөр хэзээ ч зайлах ёс суртахуун хүн чанар алга. Тэр зам тээврийн сайд Бат эрдэнэ вуны төлөө огцорсон байж таарах вэ

Avatar

Зочин 2019-02-27 64.119.19.229

Көөркүүс. Олон жил янз бүрээр чичлүүллээ дээ энэ өтөл эр. Одоо хууль хяналт, тагнуулын болон холбогдох бусад байгууллагуудаар нэг мөр шалгуулж гэмтэй үгүйгээ шийдүүлэх цаг нь болсон байна аа. Ядаж нэрээ цэвэрлэж аваад хорвоог бараасай. Якийгаад ширээний ард шигдээд тэндээ пид пид үсрээд байхаар Ардын сэтгэл алдарч эхлээд байна л даа. Неэмкээ минь дээ гэж …

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.179.27.205

Zailchikeechee

Avatar

Зочин 2019-02-27 27.123.214.2

Сайд нь цаашид ч баталгаа алга өө гээд л сууж байдаг амар айн.

Avatar

Zochin 2019-02-27 66.181.187.82

Er ni bidnii ene amidardag horvood yunii ch batalgaa baidaggui shte duu huu! Onoodriin nar harsan bol az chini, margaashiin nariig harah harahguin batalgaag hen ch ogch chaddaggui. Tiimees amiddaa bie bienee eh ornoo nemj hairla!

Avatar

зочин 2019-02-27 49.0.191.250

Нямдорж сайд үнэнийг хэлдэг олон мафийн хажууд ажиллахад хүндрэлтэй бгаа байх. Ж нь Зоригийн хэрэгт анхаарсан одоо задрах гэж байх шиг б.а. Эрднэнтийн 49 % бас хөөцөлдөж бгаа.Бас олон юмыг анхаардаг хэлж арга хэмжээ авсан нэг хэсэг шоронгийн атманууд бөөн юм болж байхыг цэгцэлсэн. Би түүнийг танихгүй зурагт, хэвлэлийн мэдээтэй б.а .Зөв юм ярьж бгаа хүнийг ойлгохтойгоо б.а.Зарим нь түүнээс салж дураараа дургих хүсэлтэй байхыг үгүйсгэхгүй. Үүнийг бичлээ гэж надруу дайрах хэрэггүй байх.

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

Нямдорж ЖДҮ идсэн 5 гишүүнийг цээжээрээ хамгаалсан. Эрдэнэтийн 51 хувийг барьцаалж зээл авсан Жастын Батхүүгийн хамсаатан Алтангийн хамсаатан Нямка. Эрдэнэтэд хүүгээрээ шахаа хийлгэж 42 сая ам доллар идсэн Нямка. Тэр нь төгрөгөөр 110 тэрбум 796 сая төгрөг шүү дээ. Орондоо хууль засаж огцорч байсан хууль зөрчдөг Нямдорж огцроочээ!

Avatar

зочин 2019-02-27 2.247.243.28

огцор гэж гуйж байхаар огцруулмаар байна ш дээ. Ойлгохгүй байгааг нь ойлшуулаад ѳгмѳѳр байна. Хариуцлагыг энэ хүнээс эхэлж тооцъё.

Avatar

ЗОЧИН 2019-02-27 202.180.216.19

Би хариуцлага тооцох нь тооцно. Гэхдээ яг ном журмаар нь асуудалд хандана.- ЖДҮ-ийн асуудалд Ц.Нямдорж яг л ингэж хэлж байсан. Дараа нь УИХ-ын 5 гишүүнийг цээжээрээ хамгаалаад л аваад үлдсэн. Одоо энэ хүний үгэнд итгэхэд бэрх болжээ…

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.9.42.233

Аюурсайхан дараагийн хууль зуйн сайд энэ овгон огцор огцор

Avatar

Иргэн 2019-02-27 66.181.184.155

Гүтгэсэн ялтантайгаа засаг хоол хувааж идээд дэг тамд орох шүүгч их олон байгаа шүү

Avatar

Irgen 2019-02-27 202.126.89.39

ATG daramtalj bgad alsan sh dee, busdiig amia horlohod hurgeh gej zuil angi bga

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.117.106

АТГ дээр биш Нямкагийн Шоронд амиа алдсан юмаа.

Avatar

Монгол 2019-02-27 49.0.212.187

Нямдорж огцор энэ хүн угаасаа төрд хэрэггүй маш өөдгүй эр харагддаг

Avatar

ЗОЧИН 2019-02-27 202.131.236.138

Судалж байна, цаг нь болохоор гэдэг үгээр 20 жил амьдарлаа энэ хүн

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.26.195.212

Чөтгөр Нямдоржийг судлах болллоо

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.131.245.243

хуульч Д.Оросоо гээд байсан чинь ноёны нэг муу хиа байсан юм байна шүү дээ. Яагаа вэ, нөгөө харгис феодал Эрдэнэ вангийн хамжлага барлаг шүү дээ.

Avatar

зочин 2019-02-27 192.82.65.120

Гүрийнээ, гүлдийнээ.

Avatar

Зочин 2019-02-27 66.181.187.212

ХУРЦ АСУУДАЛ ГАРЧ ИРЖ ДУГУЙ ЭРЭГЧИХЭЭС ӨМНӨ АМЖИЖ НАМАЙГ ЗАЙЛУУЛАХ ГЭЖ ДАЛИМ ХАЙЖ БАЙГАА .

Avatar

зочин 2019-02-27 202.131.225.150

нямдорж гэдэг хүн монгол төрд 5 удаа хуулийн сайд хийхдээ яг юу хийж ямар үр дүнд хүрснийг нь бодитоор санацгаая. хэлэх нэг ч юм байхгүй. өнөөдөр социолист дарангуйлагч хуучин нийгмийн хэлбэрээрээ ажиллаж байгаа ганц салбар энэ аалбар болж бусад бүх салбараа хөгжихөд ааад болж байна. эн хүний тархины нөөц нь дууссан, угаасаа ч бага юмтай амьтан юм хөөрхий. харин хятадын талд ажилласан, шахаа хийсэн, дарга нарт долигонож хэнийг ч бүр улс орноо ч худалдахад бэлэн гэдэг нь л харагдлаа. одоо болоо,

Avatar

Зочин 2019-02-27 66.181.171.34

Нямдоржийг хичнээн ч жил муулцгаав даа. Тэгээд муулдаг эрүүнүүд нь хувхайраад, Нямдорж гэдэг бут улам л соёолоод байдаг. Ямар нэгэн юм хамаатуулаад л хусчих санаатай. Нямдорж шиг хүмүүс төрд мөн ч хэрэгтэй дээ. Муулаад байгаа хүмүүс өөрсдөө мундаг бай л даа. Далдаас л сүрхий бичих юм. Ил гараад би энийг бичсэн гээд хэлчихээч. Хулчгар Оркууд.

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.179.27.205

buzar ivgon 30 jil mongoliin tord zaidallaa. yu hiij giiguulev. enhbayariig dagaj ene ulsiig avilgaliin sistem bii bolgoson. adag suuld n enhbayariig shorond hiigeed sugarch uldsen. 5 udaa huuliin said hiilee. ih hurliin darga hiilee. uls ornii amidral ulam uruudlaa. odoo zailaa ogor ovgon min.

Avatar

ёооё 2019-02-27 202.170.67.221

Цаашдаа дахиад ч хүн үхнэ гээд яриад зогсож байдаг хууль зүйн сайдтай байх гэж. Энэ бүр цайцан юм биш үү. Ядаж ёс суртахууны хувьд уучлал гуйгаад огцорчих хэрэгтэй ш дээ зам тээврийн сайд шиг ээ

Avatar

Бибид 2019-02-27 202.72.244.219

Эрдэнэтийн асуудлыг л шийдээд өгөөрэй.Бас Зоригийн хэргийн. Гуйх юм энэ байна. Энэ байдлыг далимдуулж Нямдоржийг огцруулчихаад Эрдэнэтээ идээд суух гэж байгаа хүмүүс байгаа. Өмнөх онуудад 380 тэрбум улсад татварт өгдөг байсан байгууллага одоо 20 хон тэрбумыг өгч байна гэж байгаа юм даа арай л айн. Үлдэгдэл жилийн 360 тэрбумын төлөө эд яахаас ч буцахгүй. Ер нь Нямдорж гуйаг хамгаалалтандаа авах хэрэгтэй байхаа

Avatar

Зочин 2019-02-27 66.181.160.10

Бүх шатны шүүхээр эрдэнэтийн 49 хувийг авсан хүмүүсийн талд шийдсэн шүү.

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.9.43.185

Тэгээд л хуулийнхны томчуудыг солих шаардлага гарч бгаа бх

Avatar

Асуулт 2019-02-27 202.179.24.35

Хэдэн хятад хүн Хөвсөл нуурын орчимд алга болсон. Олдсон уу. Энэ талаар явар арга хэмжээ авсан бэ?

Avatar

zochin 2019-02-27 150.129.141.174

Amgalanbayar khariutslaga tootsokh tsag bolson baikhoo Arai l denduu ajil unagaj shuukhiin shiidveriin dampuuruulsniig olon khun yarij baina shuu dee

Avatar

Зочин 2019-02-27 66.181.182.101

Топорын хураасан Салхитын ордын өмгөөлөгч эмэгтэй Нямкагийн даргыг нь томилсон хариуцдаг Шоронд амиа алдлаа. Хуульчдын бичсэнээр Засгийн газар биш шүүх хураадаг ордыг Засаг хураахаар шүүх дээр очоод ялагдана гээд байсан. Тэгээд өмгөөлөгчийг нь устгасан ч юмуу. Ер нь амиа хорлосон бай, алагдсан ч бай Шоронд хүн амиа алдах ёсгүй. Үндсэн хуулинд хүн амьд явах эрхтэй гэж байгаа биздээ. Нямка хариуцлага хүлээж огцрох ёстой.

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.126.89.35

Хүүхдээ элчин сайд болгох гээд завгүй явж байгаа юм аа хөархий.

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.21.100.210

Энэ сонин ааш авиртай энэ дэлхийд байхгүй өөрийгөө өндөрт өргөсөн нөхөр яагаад ёс суртхууны хариуцлага хүлээгээд албан тушаалаасаа огцорч болохгүй гэж. Ёс суртхууны хариуцлага хүлээж огцорно гэдэг таны хариуцсан байгуулгад удаа дараа гэмт хэрэг хүний амь үрэгдэж байна ёстой дүлий нөхөр юм байна

Avatar

зочин 2019-02-27 64.119.21.106

Естой ярьшиг л байна, амиа хорлож байгаа шуналын тулам болсон авгайгаас болж огцорно гэж юу байдаг юм. Естой
гавьяат авилгач ээж хүү хоер байсан байх шүү.

Avatar

Зочин 2019-02-27 66.181.182.101

а******н хүний үг байх чинь Нямка алчихаа юу

Avatar

Зочин 2019-02-27 103.212.116.211

dandaa hudlaa surjigneed galaas ooriigoo hamgaalahaa l bodno ene muu durved odoo mongoliin uls tor chamaas ali hediin uidlaa sh de neh ih tom yum yarina yu ch hiihgui uilaad guigaad suuchihna

Avatar

Зочин 2019-02-27 203.91.115.55

Mundag hun shuu tanid amjilt husie! Nyamdorj saidaas huuliin salbariihan unheltsegee hagartal aidag iim aguu hun bhad iim bga yum bhgui bol aliagaa aldana bizde ta Mongol turd geheesee Mongoliin ard tumen biznesuuded l ih heregtei hun shuu amjilt yum hiij yavaa huniig uzen yaddag neg tiim gajig humuus ih bh yumaa

Avatar

Зочин 2019-02-27 178.196.67.173

za s*** l daa umhii uvs gichiinuud h*****d ehellee

Avatar

Зочин 2019-02-27 78.187.120.177

Ижг их сүрхий хүн шиг яриад байдаг мөртлөө өөр дээр нь асуудал тулахаар бүр шалчийсан байдалотай ярьж байна шүү дээ, хоёр дүр аргагүй д байна

Avatar

зочин 2019-02-27 202.21.125.35

Энэ нэг худлаа гар ингээд алиатаад байдаг юм өөрийнх нь хариуцсан салбартай асуулт асуухаар шалгалтын дүн харж байж ярина гээд байдаг тэгсэн мөртлөө асуугаагүй байхад АТГ шөнө 3 цагт бариад байцаагаад сэтгэл санааны дарамтанд оруулаад алчихлаа гэх ухааны юм яриад байдаг. Энэ дөрвөд үнэхээр ам ажил нь зөрсөн худлаа гар гэдгээ өрийн мэдэлгүй өөрөө батлаад байх юмаа

Avatar

Зочин 2019-02-27 150.129.142.35

Учиргүй их ууж идсэн нь илрэх нь тодорхой болчихоод хахууль авч хулхи ял өгч байсан ялтнуудынхаа дунд очиж гөлөг болж байхаар гэдэг үүднээс зөв л замаа сонгосон байна.

Avatar

Зочин 2019-02-27 66.181.182.101

а******н хүний үг байх чинь Нямка алчихаа юу

Avatar

Amar 2019-02-27 202.179.27.101

Хөөе.Энэ Элбэгховдог,Миеэгийн хөлснийхөн Нямкаг зайлуулж Эрдэнэтийн 49 болон бусад хэргээ баллах гэж горьдохоо одоо болио.За юу.

Avatar

Зочин 2019-02-27 178.196.67.173

Za s*** umhii durvudiin tochigo

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.179.26.117

Зоригийн сунс чамайг заавал шийтгэнээ чи бултаж зайлж чадахгуй

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.131.247.12

Шудрага үнэний туйл үргэлж өөрийгөө хамгаалж суудаг гахай Цаг нь болхоор гаргана хэлнэ гээд л хавудаг шудрага хүндээ

Avatar

zochin 2019-02-27 202.179.25.22

ene neg chazgai cheltei maanag tolgoi dandaa ooriigoo omoorno, Nymdorj burhan umuu ???? adgiin novsch

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.9.43.193

өөрөө чазгай чэлтэй байж хүн муулах санаатай kkkkk

Avatar

Зочин 2019-02-27 64.119.17.147

Ene nokhort khariutslaga tootsokh kheregtei shuu dee ingeed l neg ikh shudarga yum ayraad aybch l bdag khun shuu dee

Avatar

Зочин 2019-02-27 202.9.43.193

ҮНЭН ШҮҮ , ДАЛИМДУУЛААД БАЙНАА САЙД МИНЬ , УУЖУУ ТАЙВАН ЗАНГАРАГТАЙХАН БАЙДАГ ЮМ ШҮҮ , ЗА БИ Ч ИЙМ ЮМ ТАНЬД ЗААГААД ИНЭЭДЭМ БИЗДЭЭ , БҮГДИЙГ ТООЦОЖ БУЙ БИЗ

Avatar

Дүгнэлт 2019-02-27 66.181.182.101

Нямкагийн хосгүй хүмүүс гэж томилсон Шоронд хүн амиа алдаж. Тэр хүн сэтгэл санаа нь хүнд болоод өөрөө үхчихсэн гэж Нямка дүгнэжээ. Албан дүгнэлт нь гараагүй дараа нь ярина гэчихээд Нямка. Нэг өрөөнд 10 гаруй жил ажилласан гэхээр Нямка хувийн өс хонзонтой байсан уу? Ажлын байрны бэлгийн дарамт үзүүлэх гээд тэр эмэгтэй залуудаа тоогоогүй болохоор баригдсан дээр нь Нямка нухуулаа юу. Салбарт чинь хүн үхлээ. Сандал, ширээнээсээ зуураад үхлээ юу Нямка? Ажлаа өгч, хариуцлагаа хүлээгээч Нямка.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж