Ц.Нямдорж сайд гүрийх үү, гүлдийх үү? | News.MN

Ц.Нямдорж сайд гүрийх үү, гүлдийх үү?

Хуучирсан мэдээ: 2019.02.25-нд нийтлэгдсэн

Ц.Нямдорж сайд гүрийх үү, гүлдийх үү?

Ц.Нямдорж сайд гүрийх үү, гүлдийх үү?

Төрийн тусгай хамгаалалтын газар болох Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх 461 дүгээр ангид саатуулагдаж байсан сэжигтэн амиа алдсан хэрэг нийгмийг цочирдолд оруулаад байна. Амиа алдсан сэжигтэн нь насаараа шүүгч хийж ирсэн, Монголын гавьяат хуульч байжээ. Бусдад авлига өгсөн хэрэгт хамсаатан байж болзошгүй гэх асуудлаар баривчлан саатуулах явцад  гурван гэрээслэл үлдээгээд амиа хөнөөсөн түүнийг үхэлд хүргэсэн шалтгаан нь хэн нэгний дарамт  шахалт байв уу, эсвэл хэн нэгнийг амиараа хамгаалах шаардлага гарав уу.  Тэр тусмаа төрийн тусгай хамгаалалт бүхий харуул, камертай газар хэн нэгэн амиа алдаж байхад яагаад хэн ч тусалсангүй вэ?

Талийгаач өрөөндөө ганцаараа хоригдож байсан гэх. Өрөөндөө ганцаараа хоригдож байсан сэжигтэн гэрээслэл бичээд амиа хорлож байхад харуул хамгаалалт нь юу хийж байсан нь бас л сонирхол татна.

ШШГЕГ-ын харъяа 461 дүгээр ангид амиа алдсан анхны тохиолдол энэ биш билээ. Одоогоос  таван жилийн өмнө 2014 онд албан тушаалаа урвуулан ашиглаж, мөнгө угаасан байж болзошгүй гэх асуудлаар шалгагдаж байхдаа, эмнэлгийн тусламж авч чадаагүйгээс мөн л амиа алдаж байсан юм.

Төрийн тусгай хамгаалалттай газар хоригдож байгаа сэжигтэн амиа хорлох нь битгий хэл түүний толгойтой үснээс туг үс ч унагаах эрх уг нь хуулийнханд байхгүй. Гэтэл насаараа шүүгч хийж ирсэн, гавьяат хуульч өөрийнхөө амийг егүүтгэх хүртэл ямар том дарамт, шалтгаантай байв аа.

Ерөнхий сайдын үүрэг чиглэлийн дагуу Г.Занданшатар ЗГХЭГ-ын даргаар ажиллаж байхдаа тусгай ажиллагаа явуулж лицензийг нь хурааж авсан Салхитын мөнгөний ордтой холбоотой асуудлаар тэрбээр шалгагдаж байжээ. Уг дуулиант хэрэгт өмгөөлөл үзүүлж явсан нь түүнийг үхэлд хүргэх шалтгаан болчхов уу?

Төрийн тусгай хамгаалалттай газар хоригдож байсан сэжигтэн амиа алдсан хэрэгт Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд өнөөг болтол таг чимээгүй гүлдийсээр.  Уг нь  түүний удирдаж байгаа салбарт учир битүүлгээр хоёр, гурван ч хүний дуулиант, ноцтой хэрэг гарчихаад байхад шүү дээ.  Сар шинийн өмнөхөн  хилийн цэргийн байлдагч амиа алдсан учир битүүлэг хэрэг гарсан. Үхсэн хүн үг хэлдэггүй гэгчээр уг цэргийг өөрөө оргодол, босуул болгоод дуулианыг дарсан бөгөөд Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд ямар нэгэн тайлбар хийлгүй гүрийсээр өнгөрөөсөн юм.  Харъяанд нь байдаг хилийн цэрэг оргосон, осгосон бол яагаад түүнийг оргох, осгоход хүрсэн шалтгааныг нь тодруулах шалгах хэрэгтэй баймаар. Гэтэл өнөөдрийг хүртэл чимээгүй суугаа Ц.Нямдорж сайд энэ хэрэгт хариуцлага хүлээх нь зүй ёсных юм. Түүнд ёс зүй байдаг бол шүү дээ.

Учир нь, зөвхөн ямбыг нь эдлэх биш ялыг нь давхар үүрэлцэхийн тулд сайд болсон байж таараа. Тиймээс энэ удаад түүний толгойлдог салбарт,  төрийн тусгай хамгаалалттай газарт сэжигтэн амиа алдсан нь Ц.Нямдорж сайдаас холуур өнгөрөх асуудал огтоос биш юм.

  Ц.Нямдорж сайд өөрийгөө шударга улстөрч гэдэгт итгэдэг, итгүүлдэг. Бусдын ёс зүйг шүүх дуртай тэр өнөөдөр ёс зүйтэй, шударга хүн мөн юм бол  өргөдлөө өгөх, огцрох үндэслэл түүнд хангалттай бүрдсэн.   ШШГЕГ-ын харъяа 461 дүгээр ангид хоригдож байсан сэжигтэн амиа алдсан явдалд  зөвхөн харуул, хамгаалалтын ажилтанг халах, ганц хоёр хурган даргыг сольсноор Ц.Нямдорж хариуцлагаас мултарч байна гэсэн үг биш. Үндсэндээ,  Ц.Нямдоржийн өргөдлөө өгөх цаг болжээ. Хариуцсан яаманд нь хүн амины хэрэг гарсан асуудлаар Зам тээврийн хөгжлийн сайдаар ажиллаж байсан Ж.Бат-Эрдэнэд хариуцлага тооцсон шигээ Ерөнхий сайд энэ удаад хариуцсан  Ц.Нямдоржтой ч хариуцлага ярьж чадвал түүний өдөр болгон шахуу амнаасаа унагадаг шударга ёс жинхэнээсээ бий болно.

Б.БАТ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
37
ТэнэглэлТэнэглэл
36
ЗөвЗөв
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

143 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Үнэнхүү 2019-02-25 202.9.44.13

Нямдорж Зоригийн хэрэг мартагдтал ажлаа өгөхгүй гүрдийх бололтой. Одоо жаргах цаг чинь ирсэн. Ажлаа өгөөд амар суу. Насны эцэст муу муухайгаа дуудуулах тийм ч сайхангүй байх. Одоо Монголчууд цэвэр нийгэмд амьдармаар байна. Одоо болоо.

Avatar

nehii 2019-02-25 202.179.24.72

nyam dorj meregjlee soliod taetriin jujigch bolmoor um.

Avatar

Болд 2019-02-25 202.179.31.124

Хууль хяналтын байгуулгын удирдалгыг солихгүй бол энэ бүгд хонгилын гарууд хийж байна, хонгилд хэн байгааг Нямкаа мэдэж байгаа таныг ард түмэн дэмжинэ

Avatar

иргэн 2019-02-25 202.9.42.38

Нямдорж олон түмэнд хэрэгтэй хүн.Эрдэнэтийн 49-хувиас эхлээд хулгай хийгчид болон авилгачидад хамгийн хэрэггүй хүн.Авилгачид гишгэх газаргүй болоод байна.Элбэгдоржийн шүүхийн гавьяатуудын нүгэл гарч байна.

Avatar

lsmfa,fas, 2019-02-25 24.130.1.138

ene olon gaviyat bolon altan gadastanguud iimerxuu l xumuus baigaa baix daa

Avatar

. 2019-02-25 150.129.142.92

үнэндээ нямдорж юу ч хийж чадахгүй. арга барил нь аль эрт хоцрогдсон.

Avatar

Нямкаа сайд минь сайн ажилаарай 2019-02-25 86.42.163.239

Нямкаа сайд сайн ажиллаж байгаа, Энэ монголын зарж идсэн гөлөгнүүд амиа тавьж байна. Утас аль эрт хөврөөд эхэлсэн, захиалгат бичээчүүд нь угаадас долоосон ноход энд тэндэхийн вэв сайт, сошилуудаар ульсаар л байна, олон нийт ялгаж салгаж ойлгодог болсон, Амжилт хүсье Сайдад

Avatar

Зочин 2019-02-25 212.34.48.65

ЗОРИГИЙН ХЭРЭГ ИЛРЭХ НЬ ЭРГЭЛТГҮЙ БОЛЖЭЭ. АЛЛАГЫГ ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН, ХААЦАЙЛСАН ЭТГЭЭДҮҮД АМИА ТАВИХ НЬ ЭЭ!!!

Avatar

зочин 2019-02-25 68.148.158.2

Хөдөө хот хаа сайгүй олон хүн жил болгон янз бүриин шалтгаанаар үхээд байна, Үүнии хариуцлагыг бүх дарга сайд нар үүрч 20000 гаруй дарга нар бүгдээрээ огцрох хэрэгтэй,

Avatar

зочин 2019-02-25 68.148.158.2

Хөдөө хот хаа сайгүй олон хүн жил болгон янз бүриин шалтгаанаар үхээд байна, Үүнии хариуцлагыг бүх дарга сайд нар үүрч 20000 гаруй дарга нар бүгдээрээ огцрох хэрэгтэй,

Avatar

зочин 2019-02-25 68.148.158.2

Хөдөө хот хаа сайгүй олон хүн жил болгон янз бүриин шалтгаанаар үхээд байна, Үүнии хариуцлагыг бүх дарга сайд нар үүрч 20000 гаруй дарга нар бүгдээрээ огцрох хэрэгтэй,

Avatar

Зочин 2019-02-25 47.12.111.18

Nyamkag unagakh ajillagaa sanaataigaar ekhelj baigaa um bish uu, khorikhod khun alsanaar ekhlen uduj baina daa

Avatar

зочин 2019-02-25 202.179.26.199

Энэ гөлөг өөрийнхөө барьсан үүрэнд үхэх болждээ. Хаа ч явсан урвалт, хагарал, талцал хуваагдал орих юм. Энэ Монгол улсад гай тарьж байхаар АТГ, Тагнуулдаа шалгуулаад үнэн зөвөө олоод ялаа эдэл.

Avatar

Зочин 2019-02-25 212.34.48.65

ЗОРИГИЙН ХЭРЭГ ИЛРЭХ НЬ ЭРГЭЛТГҮЙ БОЛЖЭЭ. АЛЛАГЫГ ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН, ХААЦАЙЛСАН ЭТГЭЭДҮҮД АМИА ТАВИХ НЬ ЭЭ!!!

Avatar

CYKa 2019-02-25 119.40.99.20

tiin pisda ** gej

Avatar

Zochin 2019-02-25 66.181.181.157

Nyamka alddagaa aldsan daa. Odoo baar n dunguj ehelj bn. Ogtsorson ogtsroogui aldsan.

Avatar

Zochin 2019-02-25 66.181.176.57

Amia horolson horigdol,sejigten bolgonii hoinoos said soluod bval,said hiilgechih hun suuldee oldohgui bzde

Avatar

Зочин 2019-02-25 212.34.48.65

ЗОРИГИЙН ХЭРЭГ ИЛРЭХ НЬ ЭРГЭЛТГҮЙ БОЛЖЭЭ. АЛЛАГЫГ ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН, ХААЦАЙЛСАН ЭТГЭЭДҮҮД АМИА ТАВИХ НЬ ЭЭ!!!

Avatar

Зочин 2019-02-25 59.153.115.30

Хариуцлага алдсан Нямка огцроочээ.

Avatar

Зочин 2019-02-25 43.242.243.109

NEWS MN хэнд хамаардаг нь эндээс харагдаж байна. Нямдорж чимээгүйхэн буугаад явчихгүй байлгүй. Үйл нь ирсэн хулгана муурын сүүлээр тоглоно гэдэг шиг… Хэн яаж байгааг хашир хандгай анлахгүй. Хар дэвтэрт нь холбодох тэмдэглэл дурайгаад байж байгаа…

Avatar

шу 2019-02-25 66.181.176.97

awilgach etgeed ooriigoo booj alahad said yamar hamaayai yum be. shal teneg yum bichikh yum aa

Avatar

Зочин 2019-02-25 59.153.115.30

Чи боож алахыг нь хараад зогсож байсан юмуу?Бэр нь гээд ар гэр нь тэр өдөр суллагдахаа мэдээд хүлээж байсан амиа хорлоогүй гээд өөр сайтуудаар ярилцлага өгсөн байна лээ. Сайд хариуцлага хүлээнэ ш дээ. Боосон ч бай боолгосон ч өай тэр газарт байгаа хүнийг боолгох, боолгуулах ёсгүй л байхгүй юу.

Avatar

Zochin 2019-02-25 66.181.187.82

Ene hergiin eronhii utgiig dahin harahad, ene hun mongoliin gazar shoroo unet baylagiig hui busaar hulgailj avsan hujaanuudiig omgoolson, huu ni huuli busaar horongojson shuugch, 2uulaa niileed avilgaliin heregt sejiglegdej barigdsan geheer l honh damar 2 hogoo olj duugarsan ni medegdehgui baina gej uu? Ed nariin toloo huuli zuin saidaa zolij suuval mongolchuudiig jinhene tenger ni nirgesen l bolj taarah bh daa.

Avatar

Зочин 2019-02-25 59.153.115.30

Хэргийн агуулгад биш хүний амь хохирсон байхад сайд нь хариуцлага хүлээж огцрох ёстой.

Avatar

Зочин 2019-02-25 43.242.243.109

Тэгээд жинхэнэ буруутаны нь зүгээр үлдээнэ гэсэн үг

Avatar

Zochin 2019-02-25 66.181.187.82

Neg ch gesen avilgalch horogdoj baival maniust maasai yum bish uu mal mini! Ooroo bas avilgalch bol ih idsen ch b**s baga idsen ch b**s gedeg ugiig medej av! Avahdaa aigaagui bol ogohdoo ch bas aihgui baih heregtei shuu, ene horvoo deer dandaa avaad l baidag yum gej baidaggui ogoh tsag bas irdeg harin ter uyed tolgoigoo ogoh bolson baih vii!

Avatar

Зочин 2019-02-25 72.209.208.141

Yum surtei yum be neg avilgsch aisandaa uhee l biz ene bol ehlel tsaashid olon avilgach ene zamaar yavah bolno hooe boloogui ho

Avatar

Зочин 2019-02-25 59.153.115.30

Хүн үхэх сүртэй бишүү. Чиний үр хүүхэд үхвэл чамд сүртэй биш байхуу?

Avatar

б 2019-02-25 59.153.115.30

Хүн үхэх сүртэй бишүү. Чиний үр хүүхэд үхвэл чамд сүртэй биш байхуу?

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.9.42.113

Шударга биш шодорго гар шуу дээ

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.126.89.39

Эрдэнэтийн 49 хувийнхан ажиллаж байна даа авилгач шүүгчид өнгөрч байх нь нямкад хамааралгүй дээ

Avatar

Зочин 2019-02-25 59.153.115.30

Шүүгч биш өмгөөлөгч гэсэн шүү дээ. Нямка Эрдэнэтийн 51 хувийг Жастын Батхүү зээлж идэхэд Алтан найзаараа дамжуулаад идэлцсэн учраас өөрийг нь шүүмжилбэл 49 хувь гэж хардаг болсон гэлүү. Ёстой шог юмаа.

Avatar

Зочин 2019-02-25 64.119.19.49

Нэмкэ хөдлөхгүй ээ!!!!

Avatar

Зочин 2019-02-25 103.26.194.119

Маш муухай муу ч хүн.

Avatar

зүчи 2019-02-25 64.119.17.102

нэг авилгачин үхэх тоолонд хууль зүйн сайд огцроод байх уу.элбэг шалгагдаад эхэлсэн танай сайт лалрын элбэгийн мэдлийнх сайдаа соличихвол ялгүй сална гэж боджийно уу мананг их өмөөрөөд байвал танай аппыг устгах давалгаа өрнөнө шүү

Avatar

Зочин 2019-02-25 59.153.115.30

Авилгачин гэдгийг нь хэн баталсан юм. Нямка огцроочээ. Топор нь хариуцлага тооцоочээ. Салбараа удирдчихаж чадахгүй. Томилсон гарынх нь хүмүүс, хүн үхүүлээд сууж байна гэж хаашаа харсан юм. news.mn-ийг өөрт нь шүүмжлэлтэй хандлаа Нямка албан тушаалаа ашиглаж сайт устгуулна гэж сүрдүүлээд байгаа юмуу? Монгол ардчилсан орон Нямка. Чи огцроочээ. Чиний томилсон хүний даргалж байгаа байгууллагад хүн үхчихлээ.

Avatar

Зочин 2019-02-25 103.229.123.230

ШАЛТАГ НЬ ТАЛИЙГЧ ШАЛТГААН НЬ ХОВОГДОРЖЫН ЭРХ АШИГ .

Avatar

Иргэн 2019-02-25 202.126.89.55

2 цэрэг үхлээ.
Шоронд чинь хүн тамлаад алчихлаа.Яаж тамласан болоод хзг амиа хорлох вэ дээ

Avatar

Нанзаддорж 2019-02-25 66.181.161.65

Энэ этгээдийг Баттулга ерөнхийлөгчтэй нь хамт төрөөс холдуулах зөв

Avatar

ЗОЧИН 2019-02-25 202.9.43.184

ОГЦРУУЛААД ХАРИУЦЛАГА ТООЦЛОО ГЭДЭГ ДЭМИЙ ЮМАА БОЛИХ ХЭРЭГТЭЙ.ЮУ ХИЙХИЙГ НЬ ХИЙЛГЭХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2019-02-25 59.153.115.30

Хүн үхэхийг юман чинээ бодохгүй Нямка чи огцрох хэрэгтэй. Ичээч ийм гүтгэлэг бичээд сууж байхдаа. Үнэхээр хоцрогдсон нэр нүүрээ барсан өвөө юм даа энэ Нямка.

Avatar

мэлс 2019-02-25 49.0.212.116

МОНГОЛЧУУД ТЭР ӨМХИЙ НЯМДОРЖДОО ХАЙРТАЙ

Avatar

Зочин 2019-02-25 59.153.115.30

Нямдоржид гэр бүлээс нь өөр хайртай хүн байхгүй.

Avatar

Зочин 2019-02-25 103.57.92.203

Ням. Амгалан 2 ыг зайлуул .. олон жил энэ төрд буг блцгоолоо.

Avatar

Зочин 2019-02-25 103.57.92.203

нөгөө Амгаланбаяр гэгч төрийн хөрөнгөөр буюу 350 саяын машинаар сайдынхаа бөгсийг долоосон нөхөр… зайл огцор дахиад бүү үзэгд

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.126.89.168

ямар их зориг вэ .. Нямдорж хөлийнхээ эрхийд ч олс углаж чадахгүй .. ГОК д түүний шахсан 40 сая $ ын барааны хаана л хүрэв гэж . нэг сайхан Монгол эх энэ бузар нийгмийн золиос болжээ

Avatar

Балт 2019-02-25 139.5.217.132

Авилга авсан тарвагадоржийн 1гархөл шоронд үхэхээс айгаад амиа хоролжээ энд сайд ямарч хамаагүйээ долоогчоо

Avatar

Зочин 2019-02-25 66.181.161.127

Ухдэлтэй засгийн газар дан хуурийн хэруул тусгаар тогтнолд заналтай засгийн газар болохоор цаанаас нь тэнгэр ингээд байгаа байхоо

Avatar

Zochin 2019-02-25 150.129.143.199

Guldiih baih.

Avatar

Gar 2019-02-25 64.119.25.25

50sm lepchikeer ooriigoo booj bolokh uu? Tegeed bas ornoosoo! Bodood yzdee? Davkhar or chini khoorondoo ysreed l 1m zaitai bgaa! Tegekheer 70 khyrch bgaa emgen khol garii ni khyleed shuudaind khiichikhsen yum shig l dyyjlegdchikh yy? sonin l yum? Diilekheeree 1 emeeg ailgaj bgaad yavuulchikhvaa?

Avatar

МИ ОВОГТ ТӨВ ХАЛХ 2019-02-25 202.179.25.104

МОНГОЛЧУУДЫГ НУТАГ НУГААР ДОРОМЖИЛЖ ИРСЭН МИЕГИЙН ТӨВ АЙМГИЙН УДМАА НУУДАГЧУУД ХҮН БИШ НЯМКАГ ДАЙРАХААСАА ӨМНӨ ТЭРБУМ ДОЛЛАРЫН САЛХИТЫН ОРДЫГ СТРАТӨГИЙН ОРДООС ХАСАЖ ГАЛЫНХАА УЯАЧ МӨНГӨНШАГАЙД ЗҮГЭЭР Л БЭЛЭГЛЭЧИХДЭГ МИ ОВОГТОО МАРТАЖ БИТГИЙ АЛИАТ.

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.9.43.25

ХЯТАДАД ИЙМ ХҮНД ГЭМТ ХЭРЭГТНҮҮДИЙГ АМИА ХОРЛОХООС НЬ УРЬДЧИЛАН СЭРГИЙЛЖ ГАВ ДӨНГӨТЭЙ БАЙЛГАДАГ Л ДАА, ТЭРИЙГ Л ОДОО ХЭРЭГЖҮҮЛЖ ЭХЛЭХ НЬ ШИГ БАЙНА , МАНАЙХАН ГАЙГҮЙ БИЗ ГЭЖ БОДОЛТГҮЙ БОЛЛОО. ШҮҮ НЯМДОРЖ САЙДАА

Avatar

Зочин 2019-02-25 139.5.218.45

Хүнд гэмт хэрэгтэн биш сэжигтэн, гэмт хэрэг хийсэн эсэх нь ч тогтоогдоогүй гэсэн шүү дээ. Нямка огцрох ёстой. Саяхан бас Орост цэрэг амиа алдсан. Нямка ажлаа хийж чадахгүй байна.

Avatar

УДМАА НУУГЧИД 2019-02-25 202.179.25.104

"ТӨВ АЙМГИЙН УДМАА НУУСАН МИ ОВОГТ" БИТГИЙ МӨРӨӨД.

Avatar

Зочин 2019-02-25 45.117.35.66

ene neg erguu yum haa hamaagui yum bichih yumaa

Avatar

Зочин 2019-02-25 139.5.218.45

Нямкаг доор магтагчид.Боож үхсэн юмуу хүний эрхэнд амиа алдсан юмуу яасан хурдан дүгнэлт хийгээв? Шоронжсоныг нь яаж мэдээд байна? Урд нь шоронд орж үзээгүй Жэнкогоос Гавъяатаа гардаж авсан гавъяатай эмэгтэй байж. Бузар, бузар бишийн хэмжүүр юу байх вэ? Настай ээж шиг чинь, эмээ шиг чинь эмэгтэй хүнийг амь насаа Шоронд алдсан байхад доромжлох үг хэллэгийг зөвхөн алсан а******н нь л хийж чадна, тэр нь Нямкаг огцруулахгүйн төлөө санаа зовоод байна гэхээр Нямкатай холбоотой л гэж уншигдаад байх юм.

Avatar

ff 2019-02-25 103.229.122.37

gaviatiig batulga ugugui shu.hudla s*****a bolioroi. sudalgaatsi hutsarai

Avatar

зочин 2019-02-25 124.158.111.6

Хаха сурсан занг сураар боохгүй гүлдий гүлдий.

Avatar

Тахаагч 2019-02-25 203.91.115.43

Энэхүнийахдүү найз нөхөд ньхэлдэггүйл юм байхдаа одоо болно буучих хэрэгтэйшүү арайл хүндээ өвөөгөө хиинэүү

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.126.89.202

НЯМКА МАНАН – ГЫН ЛУЙВАРЧДЫГ ХАЙР НАЙРГҮЙ ХУСААД ӨГ !!! МИЕЭ , ТАРВАГЫН НОХДУУД ЮУ Ч ГЭЖ БИЧНЭ !!! АМЖИЛТ ХҮСЬЕ !!!

Avatar

Зочин 2019-02-25 139.5.218.45

Гавъяатай, өндөр настай эмэгтэй амь насаа Нямкагийн мэдлийн Шоронд алдсан байхад Нямкад амжилт хүсээд байгаа нь Эмэгтэйг алсан а******н л байж таарна даа. Нямкаг огцруулахгүйн төлөө санаа зовоод байна гэхээр Нямкатай энэ хүн амины хэрэг холбоотой л өайж таарах юм бишүү?

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.9.43.25

мэдрэлтээл

Avatar

Zochin 2019-02-25 66.181.187.82

Gaviyat huulich ni bas urvagchid ulsiin baatar olgogdson shig l iree biz.

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.126.89.202

НЯМКА МАНАН – ГЫН ЛУЙВАРЧДЫГ ХАЙР НАЙРГҮЙ ХУСААД ӨГ !!! МИЕЭ , ТАРВАГЫН НОХДУУД ЮУ Ч ГЭЖ БИЧНЭ !!! АМЖИЛТ ХҮСЬЕ !!!

Avatar

Зочин 2019-02-25 139.5.218.45

МАНАН гэдэг чинь Жэнко, Топор 2 шүү дээ. Нямка гар хөл нь.

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.126.89.202

НЯМКА МАНАН – ГЫН ЛУЙВАРЧДЫГ ХАЙР НАЙРГҮЙ ХУСААД ӨГ !!! МИЕЭ , ТАРВАГЫН НОХДУУД ЮУ Ч ГЭЖ БИЧНЭ !!! АМЖИЛТ ХҮСЬЕ !!!

Avatar

Зочин 2019-02-25 139.5.218.45

Гавъяатай, өндөр настай эмэгтэй амь насаа Нямкагийн мэдлийн Шоронд алдсан байхад Нямкад амжилт хүсээд байгаа нь Эмэгтэйг алсан а******н л байж таарна даа. Нямкаг огцруулахгүйн төлөө санаа зовоод байна гэхээр Нямкатай энэ хүн амины хэрэг холбоотой л өайж таарах юм бишүү?

Avatar

Зочин 2019-02-25 94.214.181.162

Nyamdorj shudraga baih shaardlaggui. Huuli heregjuuleh baiguullaga chini ooroo shudraga ysiig togtoodog gazar.Ene baiguullagiig ooriigoo shudraga eh oronch geh gemt heregten bish chadvarlag mergejilten orchin uyiin hun torlohtnii alhaa gishgeend niilsen shineleg baidlaar udirdlaga zohion baiguulaltaar hangah ystoi.MONGOLD ENE IH AVILGA HULGAI NUURELHED HAMGIIN IH NOLOOLSON HUCHIN ZUIL BOL HUULI ZUIN SALBAR AJILLADAGGUITEI HOLBOOTOI.TED HAMGAALJ URDCHILAN SERGIILJ ILRUULJ AJILLAJ GEMEE NI TOR TSE

Avatar

зочин 2019-02-25 59.153.113.241

Нямдорж сайд болоод өөрийнхөө шударга сайныг магтсаар 26 жил боллоо. Өөрийгөө биш гол нь бусдыг шударга байлгах үүрэгтэй гэдгээ мэддэггүй- Цаг нь болохоор хэлнэ гэсээр мөн ч олон жил болов. Цаг нь болдоггүй, өөрөө сайдаа хийсээр гэмт хэрэгтнүүд улам томорч сайд дарга нар болоод дээрэм хулгай саяар яьдаг байсан бол тэрбумаар ярьж өхсөлддөг боллоо. Ард түмний амьдрал доройтсоор.. Хэн ч энэ сайдын авилгын хэрэг 17 сая төгрөг Алтжингийн байранд үнэгүй суудаг 17 хаусын болон тагнуулын хэргийг сөхөж

Avatar

Нямкад 2019-02-25 139.5.218.45

Нямка 2 жилийн өмнө Хууль зүйн сайд болоод эхний тушаалаараа Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх Ерөнхий газрын дарга, 461-р ангийн дарга нарыг сольж, хорвоод байхгүй хосгүй мундаг хүмүүсээр томиллоо. Өмнөх Бямбацогт сайдын хүмүүс нь огт ажил хийх чадваргүй хүмүүс гээд л ТВ, ТВ-ээр хэвлэлээр Төрийн ордноос яриад л байсан даа. Дараа нь Цагдаагийн Ерөнхий газрын даргыг шууд солино, би чадна л гээд байсан санагдах юм. Тэгээд Нямкагийн багийн хорвоод байхгүй хосгүй хүмүүстэйгээ хариуцлагаа хүлээж огцроо Нямка

Avatar

Зочин 2019-02-25 139.5.218.45

Нямка 2 жилийн өмнө Хууль зүйн сайд болоод эхний тушаалаараа Шүүхийн шийдвэр гүйцэтгэх Ерөнхий газрын дарга, 461-р ангийн дарга нарыг сольж, хорвоод байхгүй хосгүй мундаг хүмүүсээр томиллоо. Өмнөх Бямбацогт сайдын хүмүүс нь огт ажил хийх чадваргүй хүмүүс гээд л ТВ, ТВ-ээр хэвлэлээр Төрийн ордноос яриад л байсан даа. Дараа нь Цагдаагийн Ерөнхий газрын даргыг шууд солино, би чадна л гээд байсан санагдах юм. Тэгээд Нямкагийн багийн хорвоод байхгүй хосгүй хүмүүстэйгээ хариуцлагаа хүлээж огцроо Нямка

Avatar

Зочин 2019-02-25 66.181.180.204

Нямдорж хариуцлагаа хүлээх нь зөв. Ер нь хууль шударга ёс ярьсаар байгаад үр дүн гаргадаггүй, саармагжуулаад өнгөрдөг зальтай нөхөр.. Тэр Эрдэнэтийн 49 хувь, Чингис, Самурай бонд, Үнэ тогтворжуулах, Хөгжлийн банк, Дубайн гэрээ, Оюу толгой, Төмөр замын 280 сая доллар, Хөтөлийн цементийн, Дарханы Төмөрлөгийн үйлдвьэрийн…. гээд 20 шахам их луйвар хулгайнууд эхнээсээ шалгасан нэр зүүгээд замхрах тийш явж байна гэсэн хардлага лавширч байна.

Avatar

Монгол хүн 2019-02-25 45.56.153.145

Монголын төр Нямдорж мэтийн тулгууртай байгаа учираас хамаг юм завхараад байгаа юм даа. Исмэл тайжтай адилхан амьтан !!!!!!

Avatar

Зочин 2019-02-25 212.34.48.65

МОНГОЛ ТӨРИЙН ГОЛ ТУЛГУУРЫН НЭГ Ц. НЯМДОРЖИД АЖЛЫН АМЖИЛТ ХҮСЬЕ!

Avatar

Зочин 2019-02-25 178.196.67.173

Umhii durvudiin tochigo

Avatar

Зочин 2019-02-25 103.212.117.157

Юун тулгуур Яг Исмэл тайж.

Avatar

Зочин 2019-02-25 66.87.150.230

Энэ хүн гүрийдгээрээ гүрийх байх гүрийсээр байгаад Баатар генералыг шоронд хийсэн

Avatar

Зочин 2019-02-25 212.34.48.65

Ц. НЯМДОРЖ Л АЖЛАА МЭДЛЭГТЭЙ, ЧАДВАРТАЙ ХИЙЖ БАЙГАА ГАНЦ САЙД. ОДОО ҮРГЭЛЖЛЭЭД АЙСАНДАА АМИА ХОРЛОХ ХҮМҮҮС НЭМЭГДЭНЭ, ТЭР БОЛГОНД ХАА ХАМААГҮЙ БУСДЫГ БУРУУТГАХ ХЭРЭГГҮЙ ШҮҮ!!!

Avatar

Зочин 2019-02-25 139.5.218.45

Хүн алж ажил хийдэг юмуу? Хүний амь нас хамгийн үнэтэй энэ хорвоод. Нямка нас барсан хүний амь насыг юугаар төлж өгөх вэ? Нямкагийн эрх мэдлийн дор амиа алдсан байна ш дээ, амиа хорлосон, амиа алдсан аль нь ч ялгаагүй.

Avatar

Zochin 2019-02-25 202.9.43.25

ХЭЛЭЭД ЮҮХЭВ

Avatar

Оюунсүх 2019-02-25 202.126.89.173

Гэмт хэрэгтэн шоронд өөрийнхөө амыг егүүтгэсэнд сайд яахаараа буруутгагддаг байнаа . Одоо шоронд орох болчихоод байгаа гэмт хэрэгтнүүд айж цочирдоод ийм бичүүлээд байгаа. Нь илт!!!!!т

Avatar

Зочин 2019-02-25 139.5.218.45

Гэм буруутай нь шүүхээр тогтоогдоогүй байхад ямар ч хүн гэм буруугүй. Сэжигтнээр хамжигч байж магад гэж хоригдсон гээ биз дээ. Нямкагийн тролл гэм буруутайг нь яаж мэдээд байгаан? Нямка Шүүхийн өмнөөс ажлыг нь хийгээд байна уу? Нямка Шүүх засаглал болсон уу?

Avatar

Зочин 2019-02-25 59.153.114.22

Топор хир Шудрага ёс сахиж байгааг одоо л харая. Нямдорж монголын төрд 30 жил хачиг шиг наалдаад өөрийнхөө амьралыг л дээшлүүлсэн болохоос өөр юм болоогүй л дээ. 30 жил монголын төрөөр тэжээлгэсэн гэсэн үг. Ард түмэндээ наалдах зүйл хийсэнгүй өөрийнхөө арьсыг хамгаалах, хор найруулах, луйвар хийж өнгөрүүлсэн хүн дээ.

Avatar

Оюунсүх 2019-02-25 202.126.89.173

Гэмт хэрэгтэн шоронд өөрийнхөө амыг егүүтгэсэнд сайд яахаараа буруутгагддаг байнаа . Одоо шоронд орох болчихоод байгаа гэмт хэрэгтнүүд айж цочирдоод ийм бичүүлээд байгаа. Нь илт!!!!!

Avatar

Зочин 2019-02-25 139.5.218.45

Гэм буруутай эсэхийг шүүх л тогтооно. Нямка гэм буруутайг нь тогтоох эрхгүй. Мөн амиа хорлосон юмуу зохион байгуулалттай аллага юмуу чи яаж мэдээд байгаан сайдын туслах аа?

Avatar

Nyamdorj, Hurelsuh ogtsor !!!!!!!!!!!!! 2019-02-25 43.243.161.23

Ogtsor buzar horchin Durvud ovgon. Ochnoon humuus hariutssan salbart chini uhlee. Jiriin tsereg erees avahuulaad , heregt zugeer sejiglegdsen hun hurtel uhlee. Hunii erh, erh chuluu hamgiin chuhal shuu. Chinii naad buzar alban tushaal hend ch hereggui. Cham shig 6 udaa Huuli zuin said hiicheed huuli zuin salbaraa muulj yavdag hun bol gutamshig

Avatar

bodol 2019-02-25 202.21.117.154

Erhem said guai odoo ooroo buuh heregtey shuu dee nasaaraa l tureesiin bairand amidarlaa huurhii. odoo jaahan huviin ajlaa hiig dee huurhii.

Avatar

Зочин 2019-02-25 112.72.15.78

Нямка сайд маань М.Энхболдыг огцоруулахдаа би алдаа гаргасан бол хүнээс гуйлгалгүй ажлаа өгөөд л явдаг гэж байсан харж л байя

Avatar

Зочин 2019-02-25 107.77.173.2

Тэр жил шодрого Нямкагийн зуслангийн амбаарыг Гүнтийн аманд барьж байсан хоригдол ялтнуудын нэг нь амбаар дээрээс унаж нас бархад жишим ч үгүй байж чадсан л хүн дээ.

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.9.43.25

АТГ: ГЭРТ НЬ НЭГЖЛЭГ ХИЙЖ НОЦТОЙ БАРИМТУУДЫГ ХУРААЖ АВСАН

Avatar

Иргэн 2019-02-25 202.5.202.140

60 тэрбумынхан явахаасаа өмнө янз бүрийн юм зохион байгуулаад байгаа юм биш үү, одоохондоо эрх мэдэл тэдний гарт байгаа ш т

Avatar

Gungaa 2019-02-25 103.229.122.51

Oroo ni kamertai bol medegdene biz dee ene zokhion baiguulalttai khereg baikhaa ter gereesleluud ni tegeed yu bichsen bol doo sain shalgakh kheregtei ene naymdorj gedeg khun odoo ooroo zailakh kheregtei dee

Avatar

иргэд олон түмэн 2019-02-25 103.57.95.182

Өөрөө өөрийгөө магтаж,өөрөө ч өөрийнхөө магтаалд уусаж,олон түмний толгой эргүүлсэн,хийж гийгүүлсэн юмгүй,ноцтой дутагдал доголдолыг ил хэлдгүй,зөвхөн өөрийгөө хамгаалах хэрэгсэл болгон хав дарж явдаг,хэрэг бүртгэх мөрдөх ажилд ямар ч оролцоо эрх мэдэл байхгүй гэж ярьдаг,хариуцлагаас мултрах хамгын рекорд хэмжээ тогтоосон,хууль шудрага ёсыг бэхжүүлэхэд үнэхээр энэ олон жил дэндүү чамлалтай ажилласан хүн бол Ц.Нямдорж мөн,энэ бол маргашгүй үнэн,эртхэн лай болохоор зай болвол таарна.

Avatar

Өргөс /үргэлжлэл/ 2019-02-25 103.212.116.217

бичсэн байж болно ш дээ. Еранхий сайд минь энэ хуулийн байгууллагынхныг цэвэрлэж байж шүүж цагдахгүй бол олон арван хуульчид амиа хорлох нь ээ. Бүх гэрчүүдийг устгаж эхэлж байгаа юм биш үү. Яана даа. Энэ төрийн байж байгаа царайг нь. Одоо иргэн бид яалтай билээ. Халаг халаг халаг минь гэж…..

Avatar

Зочин 2019-02-25 139.5.218.45

Нямка хариуцнаа!

Avatar

Зочин 2019-02-25 64.119.25.138

Нямдорж ямар хамаатай юм бэ? Харин энэ шүүгч амиа хорлосон юм уу амиа алдсан юм уу гэдгийг тогтоох хэрэгтэй. Зам тээврийн сайд Бат-Эрдэнэ огцорсон явдал бол учир шалтгаан, үйл явдлын хувьд тэс өар зүйл

Avatar

Зочин 2019-02-25 139.5.218.45

Нямдорж хариуцна.Шорон хууль зvйн яаманд харьяалагдана.

Avatar

Өргөс 2019-02-25 103.212.116.217

Хамгийн гол нь өргөдлийг нь өгүүлээд зайлуулах нь хариуцлагаас мулталж холдуулж байгаа өршөөл шүү дээ. Нямдорж сайдын өөрийнхө нь мэдэж байгаа улс төрд нүүрэлсэн аллага, хулгай луйврын эздийг илчлүүлэх хэрэгтэй. Нямдорж ард бидэнд хэрэгтэй хүн шүү. Харин дээдсүүдэд хэрэггүй хүн шүү дээ. Ингэж байгаад бас хорлогдчих бий дээ. Арай ч өөрийгөө хорлохгүй байлгүй. Амиа хорлосон гэгдэх хууль ч авгай чинь ард түмэнд их хэрэгтэй хүн байж дээ. Гэрээслэл!!! гэрээслэл бичсэн л гэнэ. Дарамт шахалтаар бичсэ

Avatar

иргэн 2019-02-25 202.179.26.23

нэрээ тэр олон Харуул хамгаалалт Хяналтын камерын хяналтанд байж нэг ёсондоо Улсын хамгаалалтанд орчихсон гэсэн үг шүү дээ тэгээд Амь насаа егүүтгэж байхад нь анзаараагүй байна гэж байх уу Сонин л юм

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.21.106.126

Нямдорж нухуулсан юм биз. Аймаар хүн шүү.

Avatar

zochin 2019-02-25 122.201.24.152

ЦЭРЭГ ЗОДУУЛЖ НАС БАРСАН АСУУДЛААР БХЯ-НЫ САЙД М.ЭНХБОЛД, УИХ-ЫН ГИШҮҮН ТЭРБИШДАВГЫН НУУЦ ХҮҮ ДЭД САЙД ДЭЛДЭН ШАР ДУЛАМДОРЖ НАРТАЙ ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХ, МӨН ГАВЬЯАТ ХУУЛЬЧИЙГ ТӨРИЙН ХАМГААЛАЛТАД АВЧИХААД АМЬ НАС АЛДСАН САЙД НЯМДОРЖ, ДЭД САЙД ЭНХБАЯР НАРТАЙ ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХ ХЭРЭГТЭЙ ТЭГЭХГҮЙ БОЛ ЕРӨНХИЙ САЙДАА ТАНЫ АМ АЖИЛ ЗӨРӨХ АСУУДАЛ ҮҮСЭХ БОЛНО. АНХААРААЙРАЙ.

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.9.43.25

НЭГ ШОРОНЖСОН АВИЛГАЧ БУЗАР ЭМ БООЖ ҮХСЭНИЙ ТӨЛӨӨ НЯМДОРЖ САЙД ЯАХЛЭЭРЭЭ ОГЦОРДОГ БИЛЭЭ , ХУЦААРАЙ

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.9.43.51

Hen ch bai mongol hunii ami nad yunaad ch unetei! Iim uchuuhen bj bolohgui shde.Bid tsuuhuulee nutag maani bayan bas tom bagtaltsahgui geh bish bitgii inge!

Avatar

Зочин 2019-02-25 139.5.218.45

Боож үхсэн юмуу хүний эрхэнд амиа алдсан юмуу яасан хурдан дүгнэлт хийгээв? Шоронжсоныг нь яаж мэдээд байна? Урд нь шоронд орж үзээгүй Жэнкогоос Гавъяатаа гардаж авсан гавъяатай эмэгтэй байж. Бузар, бузар бишийн хэмжүүр юу байх вэ? Настай ээж шиг чинь, эмээ шиг чинь эмэгтэй хүнийг амь насаа Шоронд алдсан байхад доромжлох үг хэллэгийг зөвхөн алсан а******н нь л хийж чадна, тэр нь Нямкаг огцруулахгүйн төлөө санаа зовоод байна гэхээр Нямкатай холбоотой л гэж уншигдаад байх юм.

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.9.43.25

ЛЕФЧИКЭЭРЭЭ ГЭХЛЭЭР ОЙЛГОМЖТОЙ Л ДООО, ЭРҮҮЛ УХААНТАЙ ХҮМҮҮС ЭНИЙГ АНХ УДАА Л СОНСОЖ БАЙНА , ШОРОНГИЙХОН БОЛ ХАРИН МЭДДЭГ БАЙХӨӨӨ

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.9.43.179

Авилгач ч байна уу, бузар ч байна уу, тэр нь хамаагүй, амиа алдах ёсгүй л дээ. Тэгэхээр Нямдорж салбар хариуцсан сайдын хувьд ажлаа хийж чадаагүй гэсэн үг. Дахин хэлье, амиа хорлосон ч бай, алуулсан ч бай, аль аль тхохиолдолд хариуцлага алдсан гэсэн үг. Тэр хүний гэм буруугийн асуудал энд хамаагүй.

Avatar

C 2019-02-25 192.82.65.64

AMGALAN BAYARIIG ZAILUULAA SAIDDAA L-570 AVCH UGSUN ASUUDALD NI

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.126.89.202

МИЕЭ , ТАРВАГЫНХАН ГУАГЛАЖ ЭХЛЭХ ШИВ ДЭЭ !!! ХА ХА ХА !!! ХАР ШААХАЙНУУД !!!

Avatar

Нягтлан ажилд авна. Яаралтай. Цалин 1 200 000 мянга. Утас: 96969637 2019-02-25 202.21.116.198

Нягтлан ажилд авна. Яаралтай. Цалин 1 200 000 мянга. Утас: 96969637

Avatar

зочин 2019-02-25 202.179.22.204

нямдоржоо одоо ажлаа хэл амгүй өгөөч

Avatar

huulichid amia horloloo odoo prokoror,tsagdaa geed urgeljilnee 2019-02-25 103.57.95.105

bugdiin ulsad avna gesen HURELSUH,…ZANDANSHATAR 2 iin hiij baigaa ajil gavyat huulich n amia horlood ehellee zaash n ulam erchimjuuleeree heden gayvat,hodolmoriin baatar uhehiin harzgaay

Avatar

Мандухай 2019-02-25 150.129.142.92

Хамаатай, хамгаас их хамаатай. Мандухай сэцэн хатан

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-02-25 202.9.43.164

ЕХӨНХИЙЛӨНЧИЙН ЗАРИЛГААР,,,"" ТОМИЛЖ,ЧӨЛӨӨЛДӨГ"" АЛБАН ТУШААЛ ХУУЛЬ ЗҮЙН САЙДАД ХАМААРАЛ БАЙХГҮЙ ДЭЭ ???ШҮҮХИЙН ЕРӨНХИЙ ЗӨЛӨЛ,,,ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ,,бүүр болоХгүй бол УИХ-ынХУУЛЬ ЗҮЙН БАЙНГЫН ХОРООТОЙ ХАРИУЦЛАГА ТООЦДОО ???

Avatar

hariult ni buruu bnaa.. 2019-02-25 103.57.93.122

huuli said ch dee malaa.. yugaa hiih yum be tegeed said chin..

Avatar

zochin 2019-02-25 203.91.115.247

Үнэндээ бол хэн нэгнийг а**х өөрийгөө егүүтгэх хоёрын хооронд тэнгэр газар мэт зөрүүтэй. Буруутгахыг урьтал болгохоос өмнө сайтар дэнслэх нь шударга ёсонд нийцэх байх гэж болдогдоно

Avatar

zochin 2019-02-25 202.179.27.227

ALLAGIIN ZACHIALAGCHIN Nymdorj !!! tegeedel ymarch chereg ilerdeggui chuudee.

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.179.27.241

Шанхай засгийн хууль зуйн сайд хаанахын тагнуул гээд бичээдбайлаа хэхэ

Avatar

зочин 2019-02-25 202.9.42.225

Эцэс төгсгөлгүй энэ их хэрүүлийг эхлүүлсэн нөхөр чинь энэ шдээ …..Эхлүүлсэн хэрүүлдээ өөрөө дарагднаа ….

Avatar

Мэнгэт 2019-02-25 192.82.65.35

Юу ч хийдэггүй, дээр нь энэ салбар өмхийрсөн, дээр нь хууль зүйн ухаантай Нямдорж хууль засаж, завхруулсан нөхөр суудлаасаа буувал таарна..

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.70.37.2

Амгаланбаярыг халах хэрэгтэй
60 Тэрбумын бүлэглэлийн гишүүн байгаа юм. Энхболдын золголтон дээр байсан нөхөр шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-02-25 178.196.67.173

Mongoliin toroos hamgiin turuund zailuulah yostoi hun bol ene umhii durvudiin shees baigaa yum daa

Avatar

Зочин 2019-02-25 103.212.116.151

Амгаланбаяр ч бил үү Амгаланбаатар ч бил үү нэг долигнуур нөхөр Нямдоржийн амь насанд заналхийлээд бн гэж долигнож байгууллагын мөнгөөр шинэ 570 авч өгч байхаар хэдэн өрөөгөө сайн камержуулж албан хаагчдаа сахилга дэг журамтай байлгасан бол ийм хэрэг гараахгүй бсан биз.Хил дээр амиа алдсан цэргийн хэргийг Оросуудад хаяглаад өнгөрсөн бол одоо Нямдорж хятадууд судалж бгаа гэж хэлээд бас дахин хариуцлагаас мултрах уу.Хариуцлага шударга ёс ярьж гарч ирсэн ЕС ч хаана бн??? Энэ салбар сөнөхнээ…

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.131.227.82

Хариуцсан салбарт нь удаа дараа хүний амь үрэгдээд байхад Нямдорж сайд одоо өрөгдлөө өгөх байлгүй дээ. УИХ-ын даргын суудлаач би өөрөө өгч байсан гэж хэлсэн биз дээ. Тэрэхээр нэг сайдын ажлыг бол шударга үнэний туйл Нямка маань хэнээр ч хэлүүлтгүй өөрөө өгнө өө. Та нар харж л байгаарай. Яагаад гэвэл ЗТЯ-ны сайдаас хавьгүй илүү шударга хүн ш дээ.

Avatar

Зочин 2019-02-25 139.5.219.190

Одоо бууна байлгүй дээ

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.21.112.226

Манай монголчууд сэгэндээр сууж буй хэрээ шиг худлаа их гуаглах юмдаа.Учрыг нь олж хужрыг нь эхлээд тунгаа.Нямдорж сайд учрыг нь олж байж дуугарах байхдаа. 461- р ангийн дарга удирдлагыг нь эхлээд сайн шалга.Төрийн хамгаалалт хяналтын доор хүн амиа хорлоно гэж байх ёсгүй.Наана чинь зохион байгуулалттай гэмт хэргийн гэрч нь хорлогдчихоод байхад юун сайд огцор вэ.Харин гэмт этгээдүүдийг олж хариуцлага тооцон илрүүлэх хугацаатай үүрэг өгч, эздийг нь захиалагчийг нь олох арга хэмжээ авхуулмаар ю

Avatar

Зочин 2019-02-25 182.160.38.233

элбэгдоржийн энэ сайтыг хаах хэрэгтэй.

Avatar

зочин 2019-02-25 202.179.31.115

хориход сэжигтэн амиа алдана гэдэг бол байж холомгүй хэрэг юм учир нь тэр хүн том хэгийн сэжигтэн үгүй чдахад сайн гэрч байгаа шүү Том гарууд гэрч сэжигтэнг нямкагын гарын дор үгүй хийж байна Мэдэх хүн нь бурхан болсон хэрэг хаагдна нямка дотор онгойно гүйцээ нямкад хариуцлага тооцох ёстой

Avatar

Зочин 2019-02-25 61.68.121.254

Sain duraaraa uhej baigaan bishuu uhehgui baij bolonshdee het tuilshrah hereggui Nuuk bol hoid taliin har ovoohoi heregtee shig bolio ene zavaan cagt b*** Archih aaviin huu nymkaal bainadaa amjilt

Avatar

Зочин 2019-02-25 139.5.218.45

Нямкагийн эрхэнд амиа алдсан байна. Амиа хорлосон юмуу алсан юмуу яаж мэдэж байгаан? Гэрээслэл нь жинхэнэ ч юмуу а******н ч бичсэн юмуу?

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.21.111.10

Ямар ч байсан сайд нь хариуцлагаа хүлээж огцрох ёстой шүү дэ. Салбар нь ингэж дапуурч байхад хариуцлагаа хүлээгээд олон үггүйгээр огцорох нь шударга ёсонд нийцнэ.

Avatar

WWW333 2019-02-25 202.72.245.122

Kkk Said yamar khamaatai yum tend darga ajiltnuud gej baidag biz dee. Ineed khurgechikhlee.

Avatar

Zochin 2019-02-25 77.73.246.115

Яалт ч үгүй хариуцлага хүлээгээд зайлах ёстой доо. Нямдорж гуай огцордоо!!!

Avatar

Зочин 2019-02-25 78.187.120.177

Тэр шүүгчидыг шийдвэрээр тэнд хоирглдож байсан хоригдол байсан болов уу, ттусдаа ч гэсэн эгж хамт хорьж болохгүй байхаа, их л хорих байгууллага ч тэр, АТГ ч тэр их л хариуцлагагүй ханджээ, иймд байхад "шударга" Ц.Нямдорж дуугүй байдаг нь ямар учиртай юм, тэр огцрох ёстой

Avatar

Хуульч 2019-02-25 66.181.178.105

МУ – ЫН ГАВЬЯАТ ХУУЛЬЧ ЦОЛТОЙ ХУУЛЬЧ ХҮН СУЛЛАГДАХЫН ӨМНӨХӨН 24 ЦАГИЙН ТӨРИЙН ХАМГААЛАЛТТАЙ , ӨДӨР ШӨНӨГҮЙ КАМЕРЫН ХЯНАЛТ ДОР УЧИР БИТҮҮЛЭГЭЭР АМЬ НАСАА АЛДЛАА !!!! АМИА ХОРЛОЛОО ГЭЭД ТАЛИЙГЧИД БҮХ ГЭМ БУРУУГ ЧИХЭЭД МАФИЖСАН ХУЛГАЙЧ ЛУЙВАРЧДЫН ГЭМТ ҮЙЛДЛИЙГ НАМ ДАРАН ХААХ УУ ?!!! ШАХАА НЯМДОРЖ САЙДТАН ҮГ ДУУГҮЙ ОГЦОР !!!!!

Avatar

Бибид 2019-02-25 202.72.244.219

Лефчикийг нь тайлаад оруулах ёстой байсан юм уу? Архаг гяндан санаатай л хүн байна шд

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.9.43.25

царай нь шорон төрхтэй юм байна лээ

Avatar

бибид 2019-02-25 202.72.244.219

Хүн лефчикээрээ амиа хорлож байхад энд нямдоржид ямар хамаа бна.Авилгачид буурч л байна шд нэгээр ч гэсэн. Уул нь бүгд л ингэчихмээр юм

Avatar

Зочин 2019-02-25 107.77.173.2

Нямдоржид хамаатай байлгүй яахав дээ

Avatar

Зочин 2019-02-25 103.57.93.122

menget muu nobsh toroos zailbal taaranaa.. dandaa hor nairuulij ybdag hvn dee..

Avatar

Зочин 2019-02-25 202.179.24.115

Тэр гэрээслэлүүдийг нь ил болгочихоосой. Үхэж байгаа хүн худал юм бичихгүй нь тодорхой шт.

Avatar

Зочин 2019-02-25 66.181.185.81

Манай Нямкаа ахад чиний яриад байгаа Шодоргос хамаагүй ээ. Манай хүнийхээр бол өөртэй нь холбоотой хариуцлага биш харин бусад хүмүүст л хариуцлага тооцсон бол Шодоргос тогтоож байна гэсэн үг. Тэгээд ч манай хүн Хүрэлсүхийн адилаар өөрийгөө Шодоргос гээд итгэчихсэн байгаа.

Avatar

Зочин 2019-02-25 64.119.25.221

Зөв

Avatar