АНУ-аас Венесуэлийн сөрөг хүчнийг зэвсэглэхээр бэлтгэж эхлэв үү? | News.MN

АНУ-аас Венесуэлийн сөрөг хүчнийг зэвсэглэхээр бэлтгэж эхлэв үү?

АНУ-аас Венесуэлийн сөрөг хүчнийг зэвсэглэхээр бэлтгэж эхлэв үү?

АНУ-аас Венесуэлийн сөрөг хүчнийг зэвсэглэхээр бэлтгэж эхлэв үү?

Вашингтон болон НАТО-гийн холбоотнууд Венесуэлийн сөрөг хүчнийхнийг хэрхэн зэвсэглэх, хэрхэн АНУ-ын цэрэг, техникийг Латин Америкийн орны ойр аваачих талаар ярилцаж эхэлжээ. Энэ тухай ОХУ-ын гадаад хэргийн сайд баасан гаригт мэдэгдсэн байна.

ОХУ-ын гадаад хэргийн яамны төлөөлөгч Мариа Захарова хэлэхдээ АНУ-ын хүмүүнлэгийн тусламжийн цуваа нь Венесуэлд зэвсэгт зөрчлийг өдөөж, ерөнхийлөгч Николас Мадурог суудлаас буулгах өмнөтгөл болно гэж мэдэгджээ.

Харин АНУ-ын засаг захиргаанаас үүнийг ор үндэсгүй гүтгэлэг хэмээгээд ОХУ-ыг суртал ухуулга хийж байгаад буруутгажээ.

Латин Америкийн газрын тосны баялаг нөөцтэй Венесуэл улсад инфляц тэнгэрт тулж, дэлгүүрүүдийн лангуу хоосорч, ядарч туйлдсан ард түмэн ерөнхийлөгч Николас Мадурог суудлаас буулгахаар тэмцэж эхлээд буй.

Эх сурвалж: Reuters

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-02-23 27.123.214.2

oros usa geed margahaas iluu tend humuus ni olsoj uhej baigaa ni chuhal. Madura ni zugeer buugaad ogchihmoor yum

Avatar

МЭЛСЧОЦЭ 2019-02-23 49.0.212.116

НИКОЛАС МАДУРО ХЭМЭЭХ ТОМ АВТОБУСНЫ ЖОЛООЧ, ПОПУЛИСТ ДАРАНГУЙЛАГЧИЙГ АЛЖ ВЕНЕСУЭЛИЙН АРД ТҮМЭНД ЭРХ ЧӨЛӨӨГ ОЛГО!

Avatar

Зочин 2019-02-23 202.179.22.153

Чамд ямар гэм хийсэн юм бэ?

Avatar

МЭЛСЧОЦЭ 2019-02-23 49.0.212.116

ТОМ АВТОБУСНЫ ЖОЛООЧИЙГ АЛ

Avatar

УНШИГЧ 2019-02-23 202.21.112.226

ХҮН АЛАХ ТИЙМ АМАР ЮМ УУ.ЮУ Ч ҮЗЭЭГҮЙ БАЙЖ НУСАА ОЛИГТОЙХОН АРЧИАД БОД

Avatar

Зочин 2019-02-23 122.201.22.94

АНУсууд Ирак, Сири, Ливи ... гээд олон орныг яг ингэж ардчилал ярьж цусанд хутгасан даа!

Avatar

Зочин 2019-02-23 66.181.191.168

Shaa uheree

Avatar

Zochin 2019-02-23 59.153.113.204

Putinii hevelel medeeliin dairuultad yumchig bna! Mongolchuud Moskvaad ochij amdarah uu New York ochih uu gedgee bodooroi! Haana erh chuluu bna! Evropt ochimaar bnuu Putinii demjdeg Belorus Qazaqstan Iran Sirie Kuba Venesueld Irand ochmoor bnuu mash sain bodooroi

Avatar

ЗОЧИН 2019-02-23 202.126.89.207

Оросууд өөрсдөө Крым лүү яаж таних тэмдэггүй орос цэргүүдийг оруулж эзэлж авлаа мөн одоо бас донбассд яаж өөр улсын дотоод хэрэгтэ цэргийн хүчээр оролцож байгаа билээ. Нэг их өөрийн толгой дээрх бухлыг харахгүй өрөөлийн толгой дээрх тэвнийг харав гэгч л болж байна даа.

Avatar

Hshsh 2019-02-23 5.77.28.26

Ergvi mal mine hidad hajuud chine tsergee oruulah geed bwal tehees uur arga bhgvi yuch oilgohgvi mal

Avatar

Hshsh 2019-02-23 5.77.28.26

Ergvi mal mine hidad hajuud chine tsergee oruulah geed bwal tehees uur arga bhgvi yuch oilgohgvi mal

Avatar

Зочин 2019-02-23 202.126.89.207

Оросууд өөрсдөө Крым лүү яаж таних тэмдэггүй орос цэргүүдийг оруулж эзэлж авлаа мөн одоо бас донбассд яаж өөр улсын дотоод хэрэгтэ цэргийн хүчээр оролцож байгаа билээ. Нэг их өөрийн толгой дээрх бухлыг харахгүй өрөөлийн толгой дээрх тэвнийг харав гэгч л болж байна даа.

Avatar

erh chuluu. 2019-02-23 202.9.44.126

u8mhii orosuud dandaaa daranguilagchdiig demjij bh yum.

Avatar

tanai amerikuud ch 2019-02-23 103.57.93.122

tanai amerikuud bulangiin arabiin daranguilagch nariig bainga demjideg ch dee.sayd arabd bvr gudamjind selemeer hvnii tolgoi abach baihad ch amerikuud duugardagui ch dee..amerikuud mash olon daranguilagchiig nutagdaa oruuldag ch dee.

Avatar

Монголын иргэн 2019-02-23 139.5.216.76

Зөв зөв оросууд чавес мадуро 2-г хангалттай зэвсгэлсэн.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж