Ч.Ганхуяг цалингүй ажиллах амалт өгөв | News.MN

Ч.Ганхуяг цалингүй ажиллах амалт өгөв

Ч.Ганхуяг цалингүй ажиллах амалт өгөв

Ч.Ганхуяг цалингүй ажиллах амалт өгөв

УИХ-ын сонгууль зарлагдахад улстөрчид ард түмнийхээ төлөө үхэхээс ч айхгүй ажиллах тухай амлалт өгч, попордог шиг үйл явдал өрнөж эхэллээ. Тухайлбал,  Монголын Үндэсний Худалдаа Аж Үйлдвэрийн Танхим (МҮХАҮТ)-ын  ерөнхийлөгчийг сонгох сонгуульд нэрээ дэвшүүлээд байгаа “Ард санхүүгийн нэгдэл”-ийн гүйцэтгэх захирал Ч.Ганхуяг “Цалингүй ажиллана” гэх амлалт өгөөд буй юм.

Энэ тухайгаа тэрбээр “Би цалингүй ажиллана. Тэнд сүүлийн дөрвөн жил ажил яваагүйн нэг шалтгаан нь мөнгийг хэн удирдах вэ, хэн хэдэн төгрөгийн цалин авах вэ гэдэг жижигхэн “гал тогооны” хэрүүл явагдсан. Би үүнээс өөрийгөө хамгаалж байгаа. Ийм зүйлд би цагаа зармааргүй байна. “Ард кредит” IPO, Хөрөнгө оруулагч үндэстэн гээд хийх ажил маш их байна. Тэгэхээр өөрөөсөө гаргаж ирж байгаа, хулгайлаад аваачиж байгаа жаахан цагаа зорилгодоо л зарцуулна. Тэрнээс жижиг зүйл ярьсан хэрүүлд би оролцмооргүй байна. Надад тэр хэрүүл хэрэггүй” гэх тайлбар хийгээд байна.

МҮХАҮТ-ийн ерөнхийлөгчийг тодруулах сунгаанд  энэ удаад тус танхимын ерөнхийлөгч Б.Лхагважав, “Ард санхүүгийн нэгдэл”-ийн гүйцэтгэх захирал Ч.Ганхуяг, UFC группийн ТУЗ-ийн дарга О.Амартүвшин, БНН-ын дарга Б.Жаргалсайхан нар өрсөлдөхөө албан ёсоор мэдэгдээд буй. Тэдний гурав нь өмнө нь УИХ-ын сонгуульд өрсөлдөөд ялагдаж байсан. Харин Ч.Ганхуягийн хувьд сонгуульд өрсөлдөж байгаагүй ч дээрх гурваасаа өрсөөд популист амлалт өгчихөв. Харин араас нь хэн нь ямар амлалт өгч, бусадтайгаа уралдах бол… Харах л үлдлээ.

 

Г.ХОРОЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ХахаХаха
6
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ЗөвЗөв
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-02-23 202.21.97.30

Жинхэнэ поп гар даа. Ард санхүүгийн пирамид нь удахгүй нурах биз. Төрийн ордон руу салаавч гаргана. Удахгүй сайд болохоороо уйлан уучил гуйчихна. Блокчэйн гээд баахан хүн уруу татаж оруулаад алдагдалд оруулаад надаа хамаагүй би тэгээгүй гэнэ. Иймэрхүү хүмүүсийг улс, бизнэсийн салбараас хол байлгасан дээр. Бүтээсэн босгосон бодитой юм юу ч байхгүй, зөвхөн цаас дээрхи хэдэн тоогоор амьдарч яваа хүн шүү дээ.

Avatar

зочин 2019-02-23 64.119.22.41

Уг нь лхагважав амартүвшин аль алинаас нь хамаагүй ихийг бүтээсэн хүн шүү дээ. танхимыг бол өлхөн ажиллуулна даа. лхагважав танхимын даргаар ажиллаад ямар юм хийсэн юм бэ?

Avatar

мэлс 2019-02-23 49.0.212.116

БАС НЭГ МАНАНГИЙН ШИВЭРТЭЙ ОЙМС ШДЭЭ, ТАЛХ ЯМАР ҮНЭТЭЙ БАЙГАА ГЭЛЭЭ, 320төг ГЭЛҮҮ ЧИ...

Avatar

Зочин 2019-02-23 64.119.22.232

бас нэг олигарх шоволзоод унав уу больцгоо зайлцгаа та нар

Avatar

zocnin 2019-02-23 69.76.229.35

ONDOG SHIDNEE SALAAVCN OGNOO TSALINGUI AJIL HIINEE YAJ CN JUJIGLEED ODOO CNI DEESHEE GARAHGUI HUULIIN SAID NYMDORJ TA HOEROOS ZALHAJ BAIGAA SHUU YRISAAR 20 N JIL BOLLOO ODOO ZAMAARAA YV

Avatar

Зочин 2019-02-23 64.119.19.49

Хэтрүүлж баллачихгүй л бол уул нь Буян Жагааг тавиад нэг үзвэл яадаг юм бол доо??? Лхагважав харахад их л гоё ярьдаг залуу, олигтой ажиллаагүй юм байх даа?? Танхимын ажлыг огт сонирхдоггүй болохоор мэдэхгүй юм даа!

Avatar

ХН 2019-02-23 202.179.24.159

ЯДАРЦАН ПИ АР ГЭЭЧ ВЭ. ЦАЛИНГҮЙ АЖИЛЛАХ ЮМ БАЙНА. ЛУТ ХҮН БАЙНА ГЭЭД САНАЛ ӨГӨХИЙМ БИЗ ДЭЭ.... УГ НЬ ЭДИЙН ЗАСАГЧ ХҮН БИЗ ДЭЭ... ҮНЭ ХӨЛСГҮЙ ХӨДӨЛМӨР БАЙДАГГҮЙ Л ГЭХ ОНОЛ БИЗ ДЭЭ ....

Avatar

Зочин 2019-02-23 202.126.89.191

ЯВСААР БАЙЖ ЛХАГВАЖАВ ЧИНЬ ХАМГИЙН ГАЙГҮЙ , ХУЛГАЙ ХИЙДЭГГҮЙ ХҮН БАЙХ ШҮҮ !!! БУСАД ГУРАВ НЬ БОЛ ЮМ ХУСАХ ЗОРИЛГОТОЙ ГАРУУД !!!

Avatar

Зочин 2019-02-23 150.129.140.132

БУСДЫГ ПОП ГЭЭД БАЙСАН ӨӨРӨӨ ЖИНХЭНЭ ПОПУЛИСТ ХУВАЛЗ БАЙНА . ЭНЭ МУУ ЮУГ Ч ЗАРЧИХСАН БАЙЖ ЧАДАХ ГАР ШҮҮ ?

Avatar

МЭЛСЧОЦЭ 2019-02-23 49.0.212.116

ГУЦДАГ ТӨРӨӨС ТӨРСӨН ТЭРБУМТАН БЭ, ТАЛХНЫ ҮНЭ ХЭД БАЙГАА БИЛЭЭ ГЭСЭН ЧИНЬ 310 төг БИЛҮҮ ГЭЖ ШААСАН Ш ДЭЭ

Avatar

ЛЛ 2019-02-23 103.212.118.121

ЗАЛИЛАНГИЙН ГАРУУД БАЙНАА БАЙНА

Avatar

zocnin 2019-02-23 69.76.229.35

CNADVAL 1 ALHAAD 76 D BAGTANA AHIAD ALHAAD ERONHII SAID MOROODHOO BOLI ODOO HUVIIN OMCNLUU SALAAVCNAA OGOOD ARD TUMENLUU ONDGOO SHIDEED YVAH HOOSON TOLGOI DELGUURIINHEE SURTALCNILGAAND TOGLOOD YVJEE

Avatar

Зочин 2019-02-23 202.179.27.188

Ганхуяг чи хэрэггүй дээ худлаа хоосон ярьсан хүн дэмий бизнесменүүд чамайг сонгохгүй дээ юм бүтээдэг хүн хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-02-23 202.9.44.126

chinii tsalin hemnegdeed yu shalihav dee.lkhagvajav ni hamaagui deer..yadaj manguudad hudaldagdchihgui.

Avatar

Зочин 2019-02-23 122.201.21.104

Ганхуяг минь ээ, чамайг ихээхэн донгио, маанагдуу хоосон цээж гэдгийг чинь эрх биш мэдэх учир чамайг сонгохгүй шүү дээ. Дуртай газартаа салаавчаа өгөөд л явж бай за.

Avatar

DEMJIJ BNA 2019-02-23 202.21.106.117

ENE DAJGUI SIIREG TOLGOITOISHDEE. BURUU TIISHEE L AJILCHIHGUI BOL.

Avatar

Зочин 2019-02-23 202.126.89.29

76-н бүлэгт элсэх шат дамжлага.Үхэн хатан тэмүүлэх нь ойлгомжтой

Avatar

Хэдэн мал 2019-02-23 182.160.36.181

Хэдэн малынхаа буянд сайхан амьдарч байгаа хүндээ.

Avatar

zochin 2019-02-23 122.201.21.131

Лхагважаваас бусад нь худлаа.Талх Ганхуяг бол бүр дэмий.

Avatar

Зочин 2019-02-23 104.143.92.29

amartuvshin gej hudlaa gardaa. tuvshinbayartaa zoduulaad baij baival taarna

Avatar

Зочин 2019-02-23 5.90.44.61

Business orchniig yaj uurchluh, sainruulah talaar bodlogooroo ursulduusei. Bodlogo nuhduudiig alban tushaal deer taviad gai boljiin shu

Avatar

Zochin 2019-02-23 122.201.22.248

Ashigtai bolood l ingeed bga bailgui de. Buyn jagaa hurtel neree devdhuulj bhiig bodohod ih haylagatai gazar biz..

Avatar

Зочин 2019-02-23 5.90.201.136

Хаана л ашиг харагдана тэнд гүйж явах юм. Мөнгө хүүлэх, арилжахаас илүү бүтээх талаар бодмоор юм. Энэний оронд UFC, эсвэл Буян арай дээр байхаа

Avatar

Зочин 2019-02-23 89.204.154.195

UB chamber as yaachaad end yawj bnaa.

Avatar

Зочин 2019-02-23 81.183.135.92

Амартүвшин, Ганхуяг нар байгуулсан Улаанбаатар худалдааны танхимаа ажилуулж чадахгүй одоо өрсөлдөгч байгууллагынхаа дарга болох гээд байгаа юм уу

Avatar

Зочин 2019-02-23 202.131.230.98

za chi l hereggui shuu lombardchin min

Avatar

Зочин 2019-02-23 202.126.89.191

ТАЛХ ГАНХУЯК БИТКОЙН ГЭЖ БҮТЭЛГҮЙТСЭН , ТРАМПЫН ЦАЛИНГҮЙ АЖИЛЛАНА ГЭСНИЙГ ХУУЛБАРЛАХ САНААТАЙ !!! ӨӨРИЙН ТОЛГОЙГООР ЮМ СЭДЭЭЧ !!! УХААН ХҮРЭХГҮЙ !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

Zochin 2019-02-23 139.5.216.243

Ene mun ch hereggui hun de

Avatar

Иргэн 2019-02-23 202.179.26.216

Яахав харинч хүмүүс өрсөлдөад зүгээршд. Дандаа бизнес хийдэг хүмүүс байна. Одоо улс орноо хөгжүүлье. Эдийн засгаа сайжруулъя гэж бодож эхэлсэн байлгүй. Мөнгөтэй байлаа гээд өвөртлөөд үхэх биш бусдын төлөө юм хийе гэж бодож байвал сайн л байна. Хийж чадах нь дарга болоосой доо харин. Одоо хэн ямрыг мэдэхээ байсан бүгд л адилхан санагддаг болсон.

Avatar

Иргэн 2019-02-23 178.238.123.130

Талхны мөнгөө тэгээд яаж олох юм бэ????

Avatar

Зочин 2019-02-23 43.242.243.197

Тэр юу гэсэн үг юм бэ, Ганхуяг өөрийнхөө төлөө л ажиллана

Avatar

zochin 2019-02-23 66.181.180.139

Хорол гэдэг орк зөв бичгийн наад захын дүрэм мэддэггүй бололтой.Манай сэтгүүлчид хорон үг олж бичихээс цаашгүй болсон цаг.

Avatar

Зочин 2019-02-23 122.201.21.104

Сэтгүүлчийн сургууль орк голохгүй л авдаг газар даа. Хөөрхийс.

Avatar

Рук 2019-02-23 202.9.42.99

🖕🏿🖕🏿🖕🏿

Avatar

Зочин 2019-02-23 139.5.218.46

Танхим гэж хэн ч мэдэхгүй нэг төрийн бус байгууллагыг өмнөх дарга нар нь. үнэхээр сайн ажиллаж байж төртэй томоохнон байр суурьтай өөрийн гэсэн байртай болгсонг хэдэн юмнуууд дарга болох гэж булаацалдаад. алиагаа хлдаж бнаа кккк цалингүй ажиллана нэж трамп болохуусүүлийн үед унтаж бсан танхим даргбн сонгуулиар амь орж дээ хөөрхийс ямар өчүүхэн юм бэ.

Avatar

Зочин 2019-02-23 103.212.119.179

Санал нэг байна. Дөрөөлж гарах гэх атлаа дөрөөгөө мултлаад шиднэ. Бүх түвшинд, дундаас дээш:(

Avatar

Монгол 2019-02-23 103.212.119.179

Санал нэг байна. Дөрөөлж гарах гэх атлаа дөрөөгөө мултлаад шиднэ. Бүх түвшинд, дундаас дээш:(

Avatar

ДАРГЫН ТӨЛӨӨ АМИА ӨГӨХ НОВШУУД !!! 2019-02-23 202.126.89.191

МАНАЙХАН ЭРХ МЭДЛИЙН ТӨЛӨӨ АМИА ӨГХӨӨС БУЦАХГҮЙ БОЛЖЭЭ !!! ДАРГА БОЛЧИХВОЛ ЯАЖ Ч ХУЛГАЙ ХИЙЖ ДУРААРАА ЗАГНАНА !!! ЯМАР Ч ХЯНАЛТ ШАЛГАЛТ ШИЙТГЭЛ БАЙХГҮЙН ХАР ГАЙ !!! НААД ДӨРВӨН НОХДУУД ЧИНЬ БҮГД АДИЛ !!! ЯЛАНГУЯА ЖАРГАЛСАЙХАН , ГАНХУЯГ БОЛ. ЖИНХЭНЭ ХУЛГАЙЧУУД !!!

Avatar

зочин 2019-02-23 182.160.39.145

БОЛОВСОН ЗАЛИЛАГЧ, ЛУЙВАРЧИН ТАЛХАД ХҮМҮҮС ОДОО БОЛТОЛ ИТГЭЭД АРД ХЭМЭЭХ ХУВЬЦААГ НЬ АВСААР БАЙХ ЮМ ДАА

Avatar

ZOCNIN 2019-02-23 69.76.229.35

ENEG AMITNIIG SONSOH CN SONIRHOL ALGA OLNII ANHAARALIIG OOR DEEREE TATAH GESEN NEG MUU AMITAN

Avatar

Зочин 2019-02-23 66.181.184.150

"Хас "-ын Ганхуяг гэж худлаа мэдэмхийрсэн тун эвгүй гар даа

Avatar

Зочин 2019-02-23 202.126.89.191

ЛУЙВАРЧИН , ХУЛГАЙЧУУД ЦАЛИНГ НЬ БОДОЖ ДАРГА БОЛДОГГҮЙ ЮМАА !!! ТОМ ЗАЛГИЖ БҮХ НАСААРАА ИДЭЭД ДУУСАХГҮЙ ГАЗАРЛУУ ГҮЙЦГЭЭДЭГ ЮМ !!! ДЭМБЭРЭЛИЙГ ХАРААЧ !!! УРДАА ХАМАР ГАНБОЛДЫГ ТАВЬЧИХААД АРД НЬ АМАР ТАЙВАН СУУЖ БАЙНА !!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж