О.Энх-Эрдэнэ "The world’s best” шоунаас хасагдлаа | News.MN

О.Энх-Эрдэнэ "The world’s best” шоунаас хасагдлаа

О.Энх-Эрдэнэ "The world’s best” шоунаас хасагдлаа

"Авьяаслаг Монголчууд-2016” шоуны ялагч, “Нуугдсан эрдэнэ” хэмээх тодотголтой О.Энх-Эрдэнэ АНУ-ын “CBS” телевизийн шинэ шоу нэвтрүүлэг болох “The World’s Best" шоунд оролцож буй. Тэрбээр шилдэг 13 оролцогчдын тоонд багтаад байсан юм. Өчигдөр /2019.02.20/ болсон шигшээ тоглолтод О.Энх-Эрдэнэ, Энэтхэг улсаас оролцож буй төгөлдөр хуурч хуурч Lydian Dazzles-тай халз өрсөлдөн ялсан бол дараагийн шатанд  шалгарах байсан юм. Харамсалтай нь О.Энх-Эрдэнэ шоуг өндөрлүүлээ. Энэтхэгийн уран бүтээлч  Lydian Dazzles 12 настай бөгөөд тэрбээр  “The World’s Best" оролцож, шүүгчдээс хамгийн өндөр оноо аваад буй оролцогчдын нэгээр тодроод байна.

Э.БУРАМ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ХарамсалтайХарамсалтай
9
ЗөвЗөв
4
ГайхмаарГайхмаар
3
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

40 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Виржиниагаас 2019-02-21 174.204.1.218

Америкаар явж өөрийн бие даасан аялан тоглолт хий мөнгө цөм олно.\nСайн продюсер ол гараад өгнөө миний дүү суцрь сайн одлл зах зээлд танигдсан маш их амжилт хүсье!!!!

Avatar

Altan 2019-02-21 174.204.1.218

Миний дүү наадам нэгээр дуусахгүй маш том ирээдүй хүлээж байна.\nАрай том зурагаар эргэн тойроноо хар.\nӨөрийн social media сувагнуудаа өргөжүүл.\nТехас равиар явж сонирх амоик чинь маш иом ш дээ.

Avatar

Хүн муулахын дон туссан гаруудад!!! 2019-02-21 27.123.214.2

Муулахаас өөр юу ч мэдэхгүй. Та нарт энэ бүхний цаана ямар их хөдөлмөр, цаг заваа зориулж байгааг ойлгох сэтгэл, тархи байхгүй л дээ. Битгий ингэж элдвээр хүнийг шүүмжилж бай. Та нар яахав бичээд л өнгөрнө муулах донтой / хүн муулахгүй бол байж сууж чадахгүй / юм болохоороо цаана нь хэрвээ тэр хүн уншвал тэр хүний сэтгэл зүйд яаж нөлөөлөхийг огт бодохгүй. Та нарыг муулбал та нар яах болоо? Бараг амиа хорлоно шүү!!! Сайн бод!!!

Avatar

Fantomas 2019-02-21 66.181.184.86

Ene nud mudee yaagaad baigaa yum be er zohihgui shal hiimel hargadaj baina. Zugeer baidgaaraa bai.\nOdoo hen teg geed heleed ugsun yum bol? Za tegeed duulj baigaa duunyhaa utgyg oilgohgui duulna gej yu baihav de,\ninternet hugjsun manai erin ued duuny ugiig tataad angli hel meddeg huneer orchuuluulaad avahgui mash hariutslaggui baina.\nGoyo hoolootoi mangar patsaan yumdaa, burhan buruu hundee hooloi zayaaj.

Avatar

Zochin 2019-02-21 202.21.127.170

Medrel muutai hun shig heterhii mayag oruulj duulaad bgaa yum bish uu. Hedii goyo duulj bgaa ch ter mayagiig n harahaas durgui hurch bna

Avatar

Зочин 2019-02-21 202.131.227.42

Gantshan duu l meddgiin uu? Ug aldval aldaj bolohgui gej, ineedei ym yarij baij hasagdlaa daa

Avatar

Ганбат 2019-02-21 66.181.160.98

за амжилт хүсье. За тэр хэлсэн мэлсэн яахав нэгэнт хэлсэн зүйлийг барьж болох биш өнгөрсөн хэрэг. Алдаанаасаа суралцаад цааш явах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-02-21 139.5.219.68

За яахав яахав. Гэхдээ энэ бол том амжилт. Америкуудад танигдана гэдэг чинь их чухал. Тэд авъяасыг унэлдэг улс. Чамд их сайхан боломж нээгдлээ. Ийм боломжийг битгий алдаарай. Амжилт

Avatar

Зочин 2019-02-21 203.91.115.42

хэтэрхий их маяг оруулж дууллаа тэгээд ч дууны сонголт буруу өөрөө ч хэлний мэдлэг таарауу харин наад энэттхэг бацаан чинь англиар чөлөөтэй ярьж байна Монголчуудын англи хэлний мэдлэг тааруу гэж ч харагдаад унагасан ч байж

Avatar

Зочин 2019-02-21 66.181.164.29

Энэтхэг бол Английн колони байсан улс учир хинди биш англи хэлээрээ хүмүүс нь чөлөөтэй ярьдаг Мэдэхгүй байж мэддэг юм шиг хуцахаа болиоч

Avatar

Zochin 2019-02-21 202.9.45.91

Сайн бнаа. Улам их Амжилт!!!!

Avatar

Зочин 2019-02-21 103.212.117.114

Chi yunii tuhai duullanaa oilgoj, medej bga yu gj asuuhad ni “medehgui” gej hariulahyg ni haraad i hawn shuu. Iim baij bolohguishde. Duuldag hoolotoi hun delhiigeer duuren bga, iim temtseend oroh bolomj harin hun burd olddoggui yum. Daanch tiim genen teneg yum helj baidag

Avatar

Зочин 2019-02-21 103.212.117.114

Umnuus ni ichsen. Ug n gaigui duulj bn da gj sansiim. Tgd aygui bol ym uzeegui Amerikt ochtsondoo bayarlaj hoorch dalai ene ter yawmaar bn geed guigeed ternees tom yumandaa anhaaraagui baih da hehe

Avatar

Mongol 2019-02-21 73.193.97.64

Yunch zorig muutai uheents yum be dee.ooriigoo heterhii dooshoo hiisnees bolj yalagdsan.\nUgni ih l yum huleesen tegj chadsangui.ooriigoo sain beld helee sur

Avatar

СОНС 2019-02-21 98.144.97.246

Залуу хүн хэл сурахгүй залхуу байна,Бас маш хариуцлагагүй ярилцлага өгсөн байна лээ...Таны дуулж байгаа дуу юуны тухай вэ? гэхэд МЭДЭХГҮй гэж байх жишээтэй...Эхний Дуугаа зөв сонгосон ч дараагийн шатанд дуулах дуу байхгүй,давтаж л байдаг....Халаасандаа багадаа 4-5 дуутай байх хэрэгтэй. Их горьдож байлаа...Хэлээ сайн сураад,маш зөв,сонсголонтой дуунууд бэлдээд Дахиад орход юу нь болохгүй гэж....Харин алмайруулах хэрэгтэй.....

Avatar

Зочин 2019-02-21 182.160.3.126

shinleg duu songohguidee ene surgamj bolloo tsaashdaa hicheehl heregtei ym baindaa

Avatar

Baigal 2019-02-21 64.119.21.137

Tasarhai bails, piano bol tsaashaa l bna.

Avatar

Зочин 2019-02-21 66.181.161.74

Амжилт.

Avatar

Сайн байга 2019-02-21 202.9.42.224

Энэ хүртэл явсан чамлахааргүй амжилт, хэл сураад шантрахгүй үргэлжлүүлээд яваарай, амжилт

Avatar

Зочин 2019-02-21 202.21.106.151

Маш амжилттай оролцлоо. Дууг сайхан дууллаа. Шүүгчдийг алмайруулж чадлаа. АНУ-д очиж улсынхаа нэрийг гаргалаа. Баяр хүргье.

Avatar

ЭНХЭРДЭНЭ 2019-02-21 64.119.22.125

ТЭНЭГ СДА

Avatar

Charm - Гүндүү 2019-02-21 108.170.182.183

Манай хүн анхнаасаа жаахан тастикгүй эсвэл буруу тактиктай байлаа л даа. Сайхан гшндүүгүй Монгол эр хүн одоо Монголдоо ч үнэлэгдэхээ байчихаад байгаа юм биш үү. Жаахан гүндүүтэй, сэтгэлйин хөөрөлтэй байх хэрэгтэй. Жишээ нь саран дээр очиж гитараараа тоглохыг мөрөөддөг ч гэдэг юм уу эсвэл Фэйф Хиллийн хуримных нь дууг мэдэж аваад тэрэнд зориулж дуулдаг ч юм уу. Гэхдээ нэг хүчээ авчихсан байхад алзахгүй дээ. Хүсэмжит Монгол Талхдаа Амжилт хүсье!

Avatar

Зочин 2019-02-21 64.119.22.120

Ганц гайгүй ковбой малгай олоод өмсчихгүй дээ. Наад тэнэг үс чинь хэрэг алгаа. Дээр нь өмнө нь дуулсан улиг болсон юмаа юуг нь давтдаг юм бэ? Шинээр шинэ коунтри дуу дуулсан бол шаал өөр байх байлаа

Avatar

Зочин 2019-02-21 64.119.23.240

Youtube deer baihgui duu shineer surj duulahguidee. Heden jil bolj baihad shine duu suraad duulchmaardaa. Shuugchid shine yum l husne shd

Avatar

Amjilt 2019-02-21 66.181.183.71

Sain country album gargaval uyn togoldor huur, uuchlaarai shuud sayatan bolno. Harin onoo ued zovhon togoldor huuriin album yavahgui l baihgui uy. Yahav sain hogjimdoj baina. Setgel zurheeree medrehgui baina gej shuugchid helsen. Harin chinii ireedui saihan gereltei baina. Amjilt!

Avatar

Зочин 2019-02-21 202.21.106.129

Хэл сайн сурах хэрэгтэй бнда Энхэрдэнэ

Avatar

Зочин 2019-02-21 66.181.191.79

Угаасаа цаашаа явахгүй байсийн

Avatar

zochin 2019-02-21 122.201.21.203

Hudlaa yarihaa bolioroi

Avatar

AMJILT 2019-02-21 103.212.119.67

Enkherdene-d: Country duugaar World Best Singer bolooroi. English sain syraad duugaaraa delhiig baildan daguulaarai. Ulam ikh AMJILT husie.

Avatar

Amar 2019-02-21 202.179.25.5

OK Энэ уралдаанд оролцсон Энх-Эрдэнэдээ баяр хүргэе. Өөр өөр төрлийг халз шалгаруулахад хүч үзнэ гэдэг хэцүү байх л даа. nЭнх-Эрдэнэ country дуундаа бол тасархай байна, цаашид ч дэлхийн түвшинд нэрээ дуудуулна гэж итгэж байгаа шүү. Бүх зүйл өөрөөс нь шалтгаална. Амжилт хүсье, бас шинэ цомгийг нь хүлээж байгаа шүү.OK

Avatar

GG 2019-02-21 203.217.138.1

Пиано бол сайн шоу үзүүлбэр байна, харин дэлхийн олон хүн Amarillo by Morning дууг Энх-Эрдэнийн дуулсанаар дахин дахин сонсоно, гоё дуулж, үлдээж чадлаа. Энэ л чухал шүү дээ.

Avatar

undesten 2019-02-21 202.126.89.122

1 сонсоход хангалттай, өөр гоё юм шавхаад ч гарахгүй шдээ.Яах гэж хөөрөгдөөд байгаа юм☺.Piano бол үнэхээр гоё бна.

Avatar

Цогтгэрэл МҮАН 2019-02-21 202.126.89.31

Энх-Эрдэнэ маань хасагдаагүй. Амжилттай өндөрлөлөө.

Avatar

Төгс 2019-02-21 112.72.12.6

Дуугаа үнэхээр сайхан дуулсан. Кантри дуу дуулахыг нь дахин дахин сонсмоор байна. Баяр хүргэе

Avatar

Зочин 2019-02-21 64.119.27.209

Шантралгүй өөрийгөө хөгжүүлээрэй, хэл сурч, гадаад ертөнцтэй танилцаж дэлхийг мэдэрч амьдраарай.

Avatar

Зочин 2019-02-21 212.95.5.196

Delhiid uuriiguu bolon taniulsan chamd ulam ih amjilt husie!iluu ihiig hiih potencial chamd bga shu

Avatar

Цэрэг 2019-02-21 59.153.84.218

Энэ уралдаанд оролцсон Энх-Эрдэнэдээ баяр хүргэе. Өөр өөр төрлийг халз шалгаруулахад хүч үзнэ гэдэг хэцүү байх л даа. \nЭнх-Эрдэнэ country дуундаа бол тасархай байна, цаашид ч дэлхийн түвшинд нэрээ дуудуулна гэж итгэж байгаа шүү. Бүх зүйл өөрөөс нь шалтгаална. Амжилт хүсье, бас шинэ цомгийг нь хүлээж байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2019-02-21 49.0.212.61

Ireedui bgaa bgaa

Avatar

ЗОЧИН 2019-02-21 66.181.187.45

Манай залуучууд дэлхийн хэмжээний уралдаанд орж дэлхийн хүн болоё гэвэл хэлийг нь сурч дэлхийн хэмжээнд сэтгэж ярьж чадвал гараад л ирнэ.Хаана ямар тэмцээнд орж өуйгаа майн ойлгож чадварлаг хүмүүсээс зөвлөгөө авч багшша слнго төгөлдөр хуурч үнэхээр мундаг байна Хэл соёл харилцаа мундаг бна.Ийм л хүни дэлхийд гарна.

Avatar

Зочин 2019-02-21 202.21.111.98

сайхан байна аа, амжилт хүсье.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж