"Ц.Нямдорж огцрохгүй бол яамных нь өмнө суулт зарлана" | News.MN

"Ц.Нямдорж огцрохгүй бол яамных нь өмнө суулт зарлана"

Хуучирсан мэдээ: 2019.02.20-нд нийтлэгдсэн

"Ц.Нямдорж огцрохгүй бол яамных нь өмнө суулт зарлана"

"Ц.Нямдорж огцрохгүй бол яамных нь өмнө суулт зарлана"

“Шударга  ёс” хөдөлгөөнөөс  хууль, шүүхийн байгууллагын шударга бус байдлыг шүүмжилж  өнөөдөр /2019.02.20/мэдээлэл хийлээ. Хэвлэлийн хуралд  шүүх цагдаагийн байгууллагын буруутай шийдвэрээс хохирсон ээжүүдийн төлөөлөл оролцсон юм. Үр хүүхдээ бусдын  гарт алдсан  олон хэргийг хуулийн байгууллага үнэн мөнөөр  тогтоохгүй, шударга бус ажиллаж байгааг тэд шүүмжиллээ. Хохирогч ээжүүдийн төлөөлөл Хуульзүйн сайд Ц.Нямдоржоос Шударга ёсыг эхлүүлнэ хэмээгээд огцрохыг шаардав. Хуульзүйн яамны үүдэнд өнөөдрөөс эхлэн суулт хийж мөн Төрийн гурван өндөрлөгт  шаардлага хүргүүлэхээ мэдэгдлээ. Хуульзүй,дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж шаардлагын хариуг  гурав хоногийн дотор өгөхгүй бол өлсгөлөн зарлана гэв.

“Иргэд ямар нэгэн байдлаар  хохирлоо гэхэд цагдаа, хуулийн байгууллагад  ханд гэдэг. Гэтэл бодит байдалд цагдаа, шүүхийн байгууллагынхан юу ч хийдэггүй. Луйвар хийдэг шүүгч нар  ажиллахаа болих хэрэгтэй. Шүүгч нарыг шалгадаг хяналт гэж алга.Үүний эсрэг  хатуу тэмцэнэ” гэдгээ онцлоод Монголын ард түмэн хуулийн тогтолцоог бий болгохын төлөө хамтаараа эрэлхийлье” гэсэн юм.

Э.ЖОНОН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ЗөвЗөв
10
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

58 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2019-02-20 203.91.115.252

Ингээд улс төржөөд байхаар нэг их хохирсон хүн гэж харагдахгүй л болчих юм даа, янз бүрийн юмны гар хөл ч юм шиг ээ

Avatar

Нягтлан ажилд авна. Яаралтай. Цалин 1 200 000 мянга. Утас: 96969637 2019-02-20 202.21.116.198

Нягтлан ажилд авна. Яаралтай. Цалин 1 200 000 мянга. Утас: 96969637

Avatar

Наадам 2019-02-20 66.181.161.82

Хаана очихоо мэдэхгүй байвал шүүхийн гадна оч. Шүүгч нарыг ерөнхийлөгч томилдог юм.

Avatar

Хил 2019-02-20 66.181.161.82

Хаана очихоо мэдэхгүй байвал шүүхийн гадна оч. Шүүгч нарыг ерөнхийлөгч томилдог юм.

Avatar

Зочин 2019-02-20 192.82.65.195

НЯМДОРЖИЙГ ХАМГААЛДАГ ЮМУУ? НЮС ТН-ийхээн?

Avatar

Цэдэв 2019-02-20 192.82.65.195

БУЛГАН БОЛ ЭНЭ МЭНГЭТ ХАРЫН НУУЦ АМРАГ АЛТЖИНГИЙН НАЙЗ НЬ ЮМАА. булганыг хэргээс чөлөөлөхийн тулд МЭНГЭТ ХАР зоригын хэргийг дахин үймүүлж, будилуулж байгаа шүү. Монгол Улс энэ мэнгэт хараар тоголуулж дуусах цаг ирээгүй юу? ИЭНГЭТ ХАР БОЛ ХҮН АМЬНЫ ХЭРЭГТЭЙ, ШАХААЧ, 4 ЭХНЭРТЭЙ, ХҮҮГЭЭ гхя-нд шахсан, МАН-ЫГ задлан бутаргагч, ХЯТАДЫН тагнуул нь илчлэгдэхэд Баатарыг шоронд хийсэн, уйваагүй рулгайч шүү дээ. Одоо зайлах цаг нь болсон.

Avatar

МИЕ ЭБЭ БАТҮҮЛ 2019-02-20 202.179.26.248

МАНАНГИЙНХАН ОНИГООТОЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2019-02-20 212.34.48.84

Тэнэг авгай, элбэгдоржоос мөнгөө урьдчилж авахгүй бол цаадах чинь хуурна шүү!!!

Avatar

Зочин 2019-02-20 66.87.151.110

Дэмжиж байна энэ хүн хэдэн удаа хууль зүйн сайд хийлээ хэдэн удаа их хуралд суулаа тэр болгондоо шударга ёсны төлөө зүтгэж байна гэж хэлж ярьж байлаа яаг юу хийсэн юм бэ?

Avatar

Зочин 2019-02-20 193.56.29.101

hedeer tohirltson ve , une hulsuu , haanaas genet garch irevee ain , 49inehnuu esvel zorigiinhon yu , esvel hongiliinhonuu ta nart odoo hurdagdan gej bodoo yu

Avatar

Зочин 2019-02-20 185.220.101.7

ene zorigiin hereg bustah bolson chin uusej baih yumdaa ene asuudal mani hun neg yumni hongiloor ni yavjihchdee , hongild ni heteg garuud zuugaad ehllee shuu

Avatar

Зочин 2019-02-20 109.70.100.23

zorigiin hergiin asuudal esvel 49-iinehnii asuudal baih gev hent haansaas garc irehvdee

Avatar

Зочин 2019-02-20 203.194.42.191

Onoodriig hurtel manangiin esreg duugardag hun nymka baisan shuu yu unen ene unen shuuh porkooritoi temcej heregtee tednees shudraga uneniig nehehj heregtee

Avatar

Zochin 2019-02-20 64.119.26.229

Ene neg teneg avgai yuu yariad khaanaas garaad irev ee

Avatar

Zochin 2019-02-20 66.181.176.119

Heden tsaasaar tohiroltsson be? Martiin 8niih ni mongiig gargaj chadah ni uu geel suuh ni ee hoorhii!

Avatar

Болд 2019-02-20 202.179.31.25

жагсаал хийж байгаа эдгээр аратнууд Элбэгдоржийн гар хөлнүүд байгаа нөгөө хонгилыг байхгүй юу

Avatar

Зочин 2019-02-20 103.57.93.167

uhsen b**s chi muu basiig maajval hen garch ireh bol gahai erdene garch ireh bolovuu ard chi l***r buleglel garch ireh bolovuu 49 garch ireh bolovuu negn garch ireh bolno

Avatar

Нийслэл хүү 2019-02-20 202.179.26.173

Дурын хэн нэгэн хэвлэлийн хурал хийж, бусдыг доромжилж, албан тушаалаа өгөхийг шаардах нь ардчилал юм уу.

Avatar

Иргэн 2019-02-20 66.181.180.229

Шудрага ёс ярисан авгайчууд тэмцэх цэг хаана хандахаа мэдэхгүй уин Нямдорж гээд байна Тэр буруу шийдэж та нарыг хохироогоод байгаа нь шүүх прокурор шүүдээ эд нартайгаа тэмцдээ

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.9.43.241

Энэ эхчүүд Шүүхийн Ерөнхий Газрын үүдэнд суух ёстой байж дээ. Хууль зүйн Яам шүүгч нарыг томилдоггүй юм шүү дээ !

Avatar

Зочин 2019-02-20 212.34.48.84

Хөөохий, юугаа мэдэхэв дээ. Энхболд, элбэгдорж нар ийм л амьтадыг хуурна шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.21.106.162

1992 оноос хойш тасралтгүй хуулийн байгууллагад сайд ,их хурлын даргаар ажиллаж,элдэв юманд хутгалддаг мөртлөө нэг ч шалгуулж үзээгүй, бусдыг гүтгэн хэлмэгдүүлж гаршсан Нямдорж аль ч засгийн нүүрэнд хууль зүйн сайд хийгээд л байдаг. МАНАН үүсэхэд ч гол үүрэг гүйцэтгэж байсан. Байнга шударга ёс ярьдаг.Өнөөгийн шүүхийн нэр хүнд унасан явдалд Нямдоржтой хариуцлага тооцох цаг болсон.Алтан авгайгаас авилга авдаг карманых нь хүн.

Avatar

olon 2019-02-20 202.179.27.63

nyamka odool ogtsor,olon tumniig olon jil olon udaa huurch ,shudaga tsarai gargaj irlee odoo nuuts ni duussan baihoo.

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.179.27.63

nyamka odool ogtsor,olon tumniig olon jil olon udaa huurch ,shudaga tsarai gargaj irlee odoo nuuts ni duussan baihoo.

Avatar

Зочин 2019-02-20 66.181.184.23

Монголын шүүхийн шүүгч нар гэж улаан авлигачид байдаг юм байна лээ. Баталгаатай нотлох баримт гаргаж өгөхөөр шүүгч өөрийн дотоод сэтгэлээр нотлох баримтыг үнэлж байна гээд их ач холбогдол өгөхгүйгээр мөнгө өгсөн талд зөв болгож улаан цайм шийдвэр гаргадаг ичих булчирхайгүй нөхдүүд байна лээ. Дээд дарга нар нь өмөөрөхийг нь яана гээч.

Avatar

иргэн 2019-02-20 203.217.139.225

энэ нэг буг болсон хүнийг одоо зайлуулах хэрэгтэй, юу ч хийдэггүй,

Avatar

zochin 2019-02-20 202.179.25.162

allagiin zachialagchin Nymdorj ooroo, buzar olon nuurtei toriin chutguur odoo ogchor

Avatar

Бузар дөрвөд өвгөн хэзээ зайлж Монголын төр цэвэрших юм болдоо!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-02-20 77.247.181.162

Маш зөв. Наад дөрвөд чинь жинхэнэ хорчин хар Хятадын тагнуул гөлөг байгаа юм. Хэн хүчтэй байна түүн дээр очоод наалдчихдаг тийм л өөдгүй урвагч, эрийн жудаггүй, худлаа камер Телевиз харахаараа нэг л их шударга царайлсан жинхэнэ луйварчин даа. Төрсөн хүү Анхбаяр нь Эрдэнэт юм шахдаг, багшийнх нь хүү Анхбаяр авилгал аваад баригдсан. Өөрөө үнэтэй орон сууцанд ашиглалтын мөнгөө л төлөөд амьдардаг. Зуслангийн хаус бариулж байхдаа бариул байсан нэг хүн нь амь эрсэдсэн. Бузар бүхний үүр уурхай энэ хүн

Avatar

Зочин 2019-02-20 160.242.11.197

Bayad hun shuu dee 😛

Avatar

Zochin 2019-02-20 66.181.176.119

Ooriin chini hulgailsan yumnuudiin hajuud yu ch bish, ta nar bol eh orniig ter chigeer ni hulgailj gadniihand ogood hariud ni 2 zoos ch avch chadalgui nusaa sugartal hulhiduulaad ergeed tedniihee shantaajind orchihson utsan ulaan amia ezniihee huruund gogoduulchihsan bolohooroo tednii hussen buhniig hiihees oor argagui tamiin togoond butsalj baigaa dood torolt horhoinuud odoo mongoliin toriig tedniihee gart avch ogoh daalgavartai.

Avatar

иргэн 2019-02-20 202.126.89.57

Яасан гэж харааж зүхнэ бэ, Нийгэм танай мафиас болж бузартаагүй Нямкагаас болоод бна уу Мафийг дэмжигжид боож үхэх гэж амь тэмцээд хачин бна аа Тэгэх тусам Нямкаг цээжээрээ хамгаалж хийж байгаа шударга бүхнийг нь дэмжинэ шүү Шударгачууд аа

Avatar

иргэн 2019-02-20 202.131.227.82

монголын шүүх хэзээ үнэнч шударгаар шүүдэг болох юм бол?

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.126.89.249

ДЭЭД ШҮҮХИЙН ЕРӨНХИЙ ШҮҮГЧ ЗОРИГЫГ ЗАЙЛУУЛАХГҮЙ БОЛ ШҮҮХ ХЭЗЭЭЧ ДЭЭРТЭХГҮЙ !!! ХХБАНКНЫ САХАЛ ЭРДЭНЭБИЛЭГИЙН ТАВИУР !!!

Avatar

Irgen 2019-02-20 202.131.236.170

Harin ch naad nymdorj chin odoo l ajilaa hiij ehelj baigaan bishuu. Zahialgatai olsgolon zarlah gej biana uu heden awgai. Haa ochij jinhene noyon nuruu zaaj biagaa ganz huuliin hun ni baih

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.21.100.210

6 удаа 24 жил хууль зүйн сайд хийсэн нөхрөөс ял асуух хэрэгтэй

Avatar

иргэн 2019-02-20 192.82.66.152

Зөв.Гэхдээ Хүрэлсүх дуудаад л та нарыг болиулчихгүй бол огцортол нь тэмцэх хэрэгтэй.Хүрэлсүх чинь мөнгө өгөөд л та нарыг хуурчна.Ингэж хууртмааргүй байна иргэдээ.Хүрэлсүхийн ЗГ-с шударга ёсыг нэхэх хэрэгтэй байна.Хүрэлсүхийг танхимаар нь огцортол тэмцэх нь үнэнд нийцнэ дээ уул нь.Манайхан бол тэгэж чадахгүй хуурмаг бялдуулч нөхдүүддээ.Шударга бус ёс төрд нүүрлэлээ гэдгийг олонд сануулья.Дарангуйлал хэлмэгдэл нүүрлэлээ.энэ шударга ёс тогтоож байгаа юу Оюунэрдэнээ.

Avatar

ynshigch 2019-02-20 66.181.171.34

Yynig meht mehendee gej baigaa ym

Avatar

зочин 2019-02-20 66.181.160.50

Зөв. Энэ асуудал Элбэгдоржид ямар хамаатай байна аа. Э-г ярьж байгаа нь энэ хүмүүсёийн ажлыг л замхруулах гэсэн арга л да. Хаана суух жагсахыг нь хүртэл заах гэнэ ээээээээээ

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.179.25.131

demjij baina

Avatar

. 2019-02-20 150.129.141.248

энэ хэдэн өгөр улстөрчид зай болоод өгдөггүй юм байхдаа. амархаан шийдчих юмыг гацаагаад боогоод л байхын. бүтээсэн юм өайхгүй

Avatar

Зочин 2019-02-20 64.119.24.126

Шүүхийн Ерөнхий Зөвлөлийн байр гэж байгаа даа. Тэнд очоод суугаад үзвэл яах бол. Хаанахын хэний дохиураар хөдлөж байгаа нь тоглож байгаа хөгжим,аялгуунаас харагдана даа.

Avatar

Зочин 2019-02-20 212.34.48.84

ЭЛБЭГДОРЖИЙН ЯВУУЛГА! СОЛИОТОЙ АВГАЙЧУУД МӨНГӨӨР СУУЖ, ӨЛСӨЖ БАЙДАГ , МӨН ТААР Ч ДЭЭ!!!

Avatar

Зочин 2019-02-20 203.217.139.226

Khunii zovlong tavlakh khereggui. Khet khun chanargui uil;el dolno

Avatar

bbbb 2019-02-20 203.217.139.226

Khunii zovlong tavlakh khereggui. Khet khun chanargui uil;el dolno

Avatar

Зочин 2019-02-20 112.72.11.109

Болж байна. Дэмжинэ.

Avatar

bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb 2019-02-20 150.129.140.203

Nymdorjid shuuh ymar hamaa bnaa?ter Elbegdorj-n tomilson gar huluud l shuuhd bga biz dee?harin Nymdorj Hurelsuh Battulga nar tedgeer manangiin shuugch naraas salah geed uzeed bga yum bish uu?ene nuhduud henii zahialgaar ingej balairaad yvj bga yum bol ard n hen bna?

Avatar

шударга төр тогтоох ёстой 2019-02-20 150.129.143.198

ХУУЛИЙН байгууллагуудын шинэчлэлээ эхлүүлж шударга бус хуульчдаасаа салаач

Avatar

монгол 2019-02-20 203.91.119.123

Хууль зүйн яам шүүгч ,шүүхийн байгуулагатай ямарч холбоогүй ШҮҮГЧ нарыг шүүхийн ерөнхий газраас шалгаруулж Ерөнхийлөгчид санал болгодог.
Хэвлэлийн бага хурал зарлаж байна гэдэг мөнгөтэй хүний үйлдэл.Нэгэнт хурал хийж байгаа юм бол хуулиа багахан ч болов судлах хэрэгтэй.ШҮҮХ ,ХЗДХЯам хоёрынхоо ялгааг мэдэхгүй байж тэнэгтэж хэрэггүй

Avatar

Gan 2019-02-20 202.55.188.36

Mongoliin huuli in baiguullagiig olon Jil udirdaad chadvargui gedgee haruuisan etgeed ene nuhur turuus holdvol olon yum zegsterenedee

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.9.43.209

Нямдоржийг аюурсайхнаар соль зоригийн хэргийн захиалагчдын хуслээр хэрэг нь цагаатгагдах гээд явж байна шодоргос

Avatar

Зочин 2019-02-20 64.119.22.232

шүүх өмхийхөөд ялзраад алиагаа алдсан

Avatar

иргэн 2019-02-20 202.179.26.15

Зовлонг нь биеэрээ мэдэрсэн Хүн л энэ эмэгтэйг ойлгоно угаасаа өнөөгийн манай Шүүхийн тогтолцоо ямар байгаа билээ бүгд ярьцгааж Шүүмжилж байгаа ш дээ

Avatar

Зочин 2019-02-20 212.34.48.84

Тэгвэл Лүндэндорж, Зоригт гэсэн хүмүүс байхад байнд ч үгүй, банзанд ч үгүй юм болж байна. АРГАА БАРЖЭЭ, ЭНХБОЛД ЭЛБЭГДОРЖ ХОЁР!!!

Avatar

амбаа 2019-02-20 103.26.193.223

Элбэгээгийн 49-ийнхэн шизофрентэй авгай нарыг хүртэл гошгируулаад дайчилж байх шив. ХАВАР ИРЛЭЭ ШҮҮ ХҮҮХНҮҮДЭЭ… гэж гошгируулаад л

Avatar

бибид 2019-02-20 202.72.244.219

Солиотой авгай вэ

Avatar

Зочин 2019-02-20 178.196.67.173

Mongoliin toroos hamgiin turuund zailuulah yostoi hun bol ene umhii durvud l baigaa yum daa

Avatar

Зочин 2019-02-20 223.38.29.160

Нямдорж бол монгол төрийн хорт хавдар болсон этгээд. Одоо огцрох цаг ирсэн. Цаг нь болохоор ярина гэж шантаажлан сайд болсоор олон арван жил өнгөрлөө. Нямдоржийн шахаа арвижиж, үнэтэй хаусууд нь нэмэгдэж байгаа байх. Түүний оронд Батзанданг ХЗДХ-ийн сайдаар томилвол шударга ёсонд нийцнэ.

Avatar

зочин 2019-02-20 103.26.194.205

энэ эмэгтэй чинь АНамынгишүүн уймраа ярьж байгаа зүйлээ огт ойлгоогүй хүн бна…

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж