Хувийн таксичдыг 100 мянгаар торгохыг зогсоолоо | News.MN

Хувийн таксичдыг 100 мянгаар торгохыг зогсоолоо

Хувийн таксичдыг 100 мянгаар торгохыг зогсоолоо

Хувийн таксичдыг 100 мянгаар торгохыг зогсоолоо

Хувиараа такси үйлчилгээ эрхэлж, иргэдэд үйлчилсэн жолоочийг 100 мянган төгрөгөөр торгох хуулийн заалттай бөгөөд хяналт шалгалтын хүрээнд  өнөөдрийн байдлаар нийт зургаан хүнийг торгосон байна. Гэвч хувиараа такси үйлчилгээ эрхэлсэн иргэнийг 100 мянган төгрөгөөр торгох шийдвэрийг Засгийн газрын өнөөдрийн /2019.02.20/ хуралдаанаараа цуцалжээ.  Тодруулбал, Автотээврийн тухай хууль, түүнтэй нийцүүлэн гаргасан дүрэм, журмын хэрэгжилт, “Такси үйлчилгээ Ерөнхий шаардлага” MNS 5122:2013 стандартын мөрдөлтөд хяналт тавьж, хууль бусаар дуудлагын такси үйлчилгээ эрхлэгчдэд хяналт, шалгалт хийх ажлыг Нийслэлийн тээврийн газраас хийж буй. Энэ хүрээнд энэхүү торгуулийн арга хэмжээг авч байсан юм.

Зөрчлийн тухай хуулийн 14.6-12 дахь хэсэгт зааснаар нэг аж ахуй нэгж, байгууллагыг нэг сая төгрөг, иргэнийг 100 мянган төгрөгөөр торгох хуулийн заалттай байсан юм. Тиймээс энэхүү шийдвэрийг албан ёсоор цуцалж, хувиараа такси үйлчилгээ эрхэлж буй иргэдийн торгохгүй байхаар болжээ.

Такси үйлчилгээ эрхлэх албан ёсны зөвшөөрөлтэй 10  аж ахуй  нэгжийн 575 тээврийн хэрэгсэл үйлчилдэг аж.

Ш.ОЧ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

38 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Nomin 2019-02-20 202.9.43.170

Hangaj ugch bhad ulsin tuluu hiisen bvteesen ymgvi torguulia bvgdig tulsun baihad haddaggvi ene arai dawarch b

Avatar

Nomin 2019-02-20 202.9.43.170

Ene turiin alban haagchid ylanguya awto teewer tatwar shilen dawhariin 9 dawhartiin torguulihaniig bvgd jagsal hj ajlas ni halah heregteo ajila oligtoi hj chadahgvi hvnd ajil uyj bdag hvmvs ogt ywagvi gazar torgoson ali huduu ywagvi bhd tatwar hvnes hudaldad awsan mashinig nadru shiljilt hiilgesenig mdehgvi uur uur dvvrgin tatwarlu ywuuldan ymar 20 30 say hvn amtai gazar bish ajlin chadwar ajilda setgel bhgvi bid narig tejeh gj amidarch bga bish haju talas ni baychudiin tatwar ulsas bvh ymig ha

Avatar

Зочин 2019-02-20 43.242.243.207

Хувиараа такси эрхлэгчдийг цэгцлэх цаг болсон. ЗТХЯ, Хотын удирдлагууд энэ тал дээр ажиллахгүй байна. Зорчигдын ая тух, аюулгүй байдлыг хангасан зохих стандартын дагуу үйлчилгээ явуулдаг байгууллагуудыг олшруулах хэрэгтэй. Хувийн таксичдийг ч энд хамруулж болно. Тэгээд ч орлого олчихоод татвар төлдөгггүй байдлыг бүрэн зогсоох хэрэгтэй. Төрийн ажил тааруу байна шүү!. .

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.126.89.132

Миний мэдэх маш олон хүмүүс таксинд явдаг байхдаа эксэл аксентаа ч сольж чадахгүй байсан. Жижүүр манаачаас ч дор орлоготой хэцүү ажил ш дээ. Ашигтай гэж бодож байгаа нөхдүүд таксинд явцгаа. Өөрсдөө явахгүй байж явж байгаа нэгнээ элдвээр гоочлох юм. Хүн суухгүй бол тэд хүчээр чирээд суулгахгүй ш дээ. Жинхэнэ таксичид буюу халтуурчид байнга машинаа угааж арчиж байгаа харагддаг.

Avatar

Зочин 2019-02-20 139.5.216.119

хэд хоног таксинд явж үзсэн, хотын төв, зайсангийн 1000 төгрөгтэй таксичид их.1000тас атгаад заалтруу нүд нь уначих гээд ай бас гэцүүм билээ. Бөглөрлийн цагаар бөглөрлийн төв цэгрүү худлаа хэлээд суучихдаг юм байна. Хаашаа явахийн гэж асууж байж суулгахаас аргагүй, хаалгаа түгжээтэй асуухгүй бол дайраад ороод ирэх юм байна лээ. 1р сургуулийн замын урд талаас такси аваад 1ээс хүүхэд аваад буцаж эргээд энд гэртээ хүргүүлчихье гээд 1000 төгрөгтэй зогсож байсан хүүхэн хамгийн сүпэр нь байсан.

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.126.89.132

Хаха

Avatar

Зочин 2019-02-20 122.201.24.133

Хуулийн заалтыг Засгийн газар болиулчихаж байгаа юм уу??? Хуулиа өөрчлөөч ээ!!! Ерөөс энэ төр засагт ямар юмнууд ороод суучихсан юм бэ?? Түүхий эдийн ченж, сантехникийн слесарь, 4-р анги төгсөөгүй хөдөөний малчин залуу г.м. зиндааны хүмүүс сайд, дарга болчихсон бололтой!!!???

Avatar

Зочин 2019-02-20 122.201.24.133

Хуулийн заалтыг Засгийн газар болиулчихаж байгаа юм уу??? Хуулиа өөрчлөөч ээ!!! Ерөөс энэ төр засагт ямар юмнууд ороод суучихсан юм бэ?? Түүхий эдийн ченж, сантехникийн слесарь, 4-р анги төгсөөгүй хөдөөний алчин залуу г.м. зиндааны хүмүүс сайд, дарга болчихсон бололтой!!!???

Avatar

Зочин 2019-02-20 122.201.24.133

Хуулийн заалтыг Засгийн газар болиулчихаж байгаа юм уу??? Хуулиа өөрчлөөч ээ!!! Ерөөс энэ төр засагт ямар юмнууд ороод суучихсан юм бэ?? Түүхий эдийн ченж, сантехникийн слесарь, 4-р анги төгсөөгүй хөдөөний малчин залуу г.м. зиндааны хүмүүс сайд, дарга болчихсон бололтой!!!???

Avatar

За болжээ 2019-02-20 202.179.27.25

Тэгээд зөрчлийн хуулийг засаад шийдчихээ юу

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.179.24.47

Зөвшөөрөлтэй таксины үйлчилгээ эрхэлдэг байгууллага ЗГ -тай шүүхдвэл ялах юм байна.

Avatar

Иргэн 2019-02-20 202.131.233.190

Хувийн таксичид ч гэх шиг. Бүх л такси хувийнх шүү дээ. Төрийн нэг ч такси байхгүй.

Avatar

Эмхэлж, журамлах цаг нь болсон ш дээ уг нь 2019-02-20 122.201.24.6

Хөлс шивэр үнэртүүлсэн, эвдэрхий, бензин тос нь гоожсон, утаа масла баагиулсан, замын хөдөлгөний дүрэм, соёл мэдэхгүй, өдөр шөнөгүй замын бөглөө үүсгэж, осол аваар гаргаж, орц гарц хааж, хэрүүл, стресс нэмж байгаа энэ дүрэмгүй нөхдүүдийг одоо цэгцлэх цаг нь болсон ш дээ. Ийм хэт дураараа, замбараагүй улс орон, хот гэж өнөө цагт байна уу

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.131.225.197

Chi zugeer tiim taxi ndaa suuhaa bolichih tegeed joloochid n naad helsen vgee heleed sanuulchih tegwl chi irgenii vvreg ch biylene balai min

Avatar

irgen 2019-02-20 202.131.225.197

Chi zugeer tiim taxi ndaa suuhaa bolichih tegeed joloochid n naad helsen vgee heleed sanuulchih tegwl chi irgenii vvreg ch biylene balai min

Avatar

Зочин 2019-02-20 64.119.20.27

Төр засаг ард түмнээ ядууралаас гаргах их дургүй гэдгээ 100000 гийн торгууль баталсан

Avatar

энэ хэтэрнэ ээ 2019-02-20 122.201.24.6

Энэ нам засаг барьснаас хойш ёстой тоольё гэсэн ч 1 ч олигтой ажил, шийдэл гарсангүй дээ, Хүрэлсүх нь тэргүүлж, сандал, суудалын хэрүүл хийсээр хугацаа нь дууслаа даа. Уг нь аль ч хөгжилтэй улс оронд нийтэд үйлчлэх үйлчилгээ стандарт, дүрэм журамтай, хариуцлагатай байдаг юм. Гэтэл таалагдах гэсэн попролт гэх үү дарангуйлал гэх үү, төрийн байгууллагын ажлыг өөрийн дураар тас цавчих нь хэрээс хэтэрлээ.

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.126.89.132

Бүртгэлгүй халтуурчид шуллаа татвар төлөхгүй байна гээд байхын. 1000 хан төгрөг төлж байж ү хсэн ацаараа нөат ийн баримт нэхэж татвар төл мөл гэдэг байнаа. Би чамд км-ийг 5000 мянгаар бодоод бас түгжрэлд чинь бас үнэ төлөе чи харин татвараа төл машинаа угаалга гэвэл нэг хэрэг. Машиндаа шинэ дугуй амьдралдаа тавьж сольж үзээгүй юмнуудтай 500 1000 төгрөгөн дээр хэрүүл хийгээд гадныхан бол чамайг л мэдрэл муутай гэнэ.

Avatar

Alban haagch 2019-02-20 203.169.48.56

Аливаа үйлчилгээг хэн нэгэн тогтмол эрхэлж байж хөгждөг. Тиймээс өдөрт ядаж 50 км үйлчилгээ үзүүлэхгүй байгаа бол таксины шугамд яваад хэрэггүй, тэднийг шахах хэрэгтэй. нэг км тутамд 1000 төгрөг бол хангалттай. Жилдээ 18.0 сая төгрөгний орлого ол, түүнийхээ 20 %-ийг шатахуунд, 30 %-ийг техникийн үйлчилгээ, засвар, сэлбэг, удирдлагын зардалд зарцуул, үлдсэнд нь амьдралаа болгох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.126.89.132

Чи эхлээд өөрөө таксинд нэг хэсэг явж үзээч. Сарын 1,5 сая юм уу. Өдрийн 50 уу. Амралтын өдрөө хасвал 22 өдөрт өдрийн 70 мянгын норм болно. Өглөө 7 цагаас хүмүүс гарлаа гэхэд ажлын 8 цагт 70 байтугай 50-ийг ч олохгүй. Өдөр шөнөгүй явж байж л олдоно. Үлдсэн цагт нь унтаж амрах байтугай нүдний хороо ч гаргаж амжихгүй.

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.126.89.132

Э ргүү юмнууд л таксины шинэчлэл гээд солиороод байхын. Эхлээд түгжрэлээ багасгана. Үнээ нэмнэ. Тэгж байж л тоос шороо хир буртаггүй соёлтой такси хүчээ авна. Хүчээ аваад эхлэхээр одооны бүртгэлгүй нөхдүүдэд шаардлага тавиад албан ёсны стандарт унаагаар шинэ үеийн таксины жолооч болгож өөрчлөлт хийнэ шүү дээ. Дэс дараа нь ердөө энэ.

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.126.89.132

Одоо явж байгаа соната6 болон элентрагийн он энэ жил 12 жилээ гүйцээж шахагдах байх. 1000 бай 2000 бай явж байгаа үед шинэ такси мөрөөдөлтгүй дээ. Хүрэлсүхийн ах таксинд явдаг гэсэн. Женко цагтаа сити таксиг эхлүүлж саалийн үнээ байх үеийг ер нь таксиг мэднэ цаадах чинь. Одоо байгаа үнээр ийм түгжрэлд энэ салбар сэхэхгүйг зөнгөөрөө ойлгоно.

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.126.89.132

Нийтийн тээвэр аль ч улс оронд татаас авахдаа авч төрийн анхаарал халамжид байдаг салбар. Гэж л их сургуульд заалгасан ш дээ. Таксиг ингээд төр хүчээр үнийг нь бариад байвал чанар энэ тэр ярилтгүй. Үнэ нэмэхээр ард иргэд ундууцна. Нэг иймэрхүү.

Avatar

Банзрагч-2 2019-02-20 202.9.43.163

Ер нь тэгээд иргэн хүн хувийнхаа машинаар хүнд үйлчилж мөнгө олоход юу нь буруу гэж? Тэгээд такси үйлчилгээний компани гэхээрээ юугаараа илүү юм? Сууж хүргүүлж яваа хүндээ дуулж бүжиглэж өгдөг юм уу? Тэгээд ч аль ч улсад хувийн такси байдаг. Оросод гэхэд "чөстный извоз" гэж нэрлэдэг ш дээ.

Avatar

Poor 2019-02-20 202.9.43.22

Хувийн таксинд ороход өмхий үнэртэй хог шороондоо дарагдсан техникийн аюулгүй байдлыг хангаагүй орлогоо бодоод замын хөдөлгөөний дүрэм зөрчиж урсгал сөрж давхидаг мэргэшисэн жолоочийн үнэмлэх байхгүй нэг ёсондоо зөрчигчийн аюулгүй байдал тав тухыг хангаагүй ийм үйлчилгээг засгийн газар дэмжиж байгаа нь ард түмэндээ хайртай дүр эсгэсэн популист улс төрчийн явцуу сонирхол цаагуураа хүн ардад хохирол учруулж байгаа нь нэн аюултай попрол юмаа

Avatar

Иргэн 2019-02-20 202.21.113.180

Тэрэнд нь суухаа л больчил доо. Тэгээд л болоо… Ийм энгийн…

Avatar

Банзрагч 2019-02-20 202.9.43.163

Такси үйлчилгээнд монополи тогтоож хүмүүсийг шулах гэж 1900-1950 гэсэн лавлахын хийж байсан ажил. Энэ утас руу залгаад такси дуудах гэхээр "та түр хүлээнэ үү, такси дуудлагатай таныг холбоодохъё" гээд 10-15 минут таг чиг байснаа "уучлаарай ойролцоо такси алга байна. Хэсэг хугацааны дараа дахин залгана уу" гэнэ. Энэ хооронд таны утасны төлбөр дээр 2500-3000 төгрөг гарна. Арай гэж нэг юм ирвэл дуудлагын үнэ гээд 1000-1500 төгрөг.Ингэж л шулж байсан хулгайчууд. ЗГ зөв ажиллаж.

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.9.42.196

ИИМ АМЬДРАЛГҮЙ ШИИДВЭР ГАРГАДАГ ЗАСАГ БАЙХ ГЭЖ ХАРАМСАЛТАЙ ЗЦГ ЦАГДАА НАР НЬ Л БУРЗАЙНА ЗНМЫН ЦАГДАА НАР ГЭЖ БУЗРУУД ИХ БАЯЖИЖ БАЙНА ДАА ИЛТ НҮДЭН ДЭЭР БАЯЖААД АВГАЙ ХҮҮХДЭЭ ХҮРТЭЛ СОЛЬЖ БАЙНА. ХАМГИИН ШУНАЛТАНГУЖД ЗАМЫН ЦАГДАА НАР. ХАМГИИН ХҮН МУУТАЙЧУУД

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.70.46.20

Өөр орлох стандарт үйлчилгээ үзүүлэх боломжгүй байгаа одоо үед хувийн такси байх нь буруу биш.Харин техникийн бүрэн бүтэн аюулгүй байдал, уг такси үйлчилгээ хийж байгаа машины ариун цэвэр, жолоочийн харьцаа, ёс суртхууний асуудлыг нь шалгаж
баймаар байна. Тоос шороонд дарагдчихсан , салон нь эвгүй өмхий үнэртэй, тоос хог шороотой, суудлийн бүрээс нь хир даг
болчихсон, жолооч нь эвгүй авиртай, амандаа орсон үнэ хэлдэг энэ тал дээр нь шалгаж хатуу арга хэмжээ авдаг болмоор байна.

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.179.26.184

овоо зөв эхлэж байсан юм даа уг нь

Avatar

Намшир 2019-02-20 202.9.45.234

Монгол Улс баруун гарын дүрмээр замын хөдөлгөөнөө зохицуулдаг, зүүн талдаа жолооны хүрдтэй машин замын хөдөлгөөнд оролцох хуультай гэтэл өнөөдөр амьдрал тэр чигээрээ орвонгоороо эргэсэн байна хууль хаачив??? Өнөөдрийн нийт гарч байгаа ослын хэдэн хувь нь буруу талдаа жолооны хүрдтэй машин эзэлж байгааг харж байгаа байх Үндэсний аюулгүй байдал, хүний амьд явах эрх хангагдахаа байсныг харуулж байна. Удахгүй хар тугалганы аюул нөмрөхийг байг гэхгүй болчоод байна……

Avatar

Хүрэлсүх огцор 2019-02-20 77.247.181.163

Мэдлэггүй, харанхуй, бүдүүлэг, сүржин ярихаас өөр юм байхгүй ийм л мулгуу Ерөнхий сайдтай улс ийм л байна ш дээ. Гарсан хууль нь нэг хоног л үйлчилдэг. Попууд ингэж л ажил хийнэ. Ард түмэнд таалагдаж л байвал юу ч хийж мэдэх тэнэг дээ энэ Хүрэлсүх. Бүх юм тооцоо, судалгаа, шинжлэх ухааны үндэслэлтэй байх ёстой. Амарбаясгалан, Хүрэлсүх, Оюун-Эрдэнэ гурав шин хэвлэл мэдээллээр хор найруулаад сошиалын хэв маягаар улс орныг удирддаггүй юм малнуудаа. Эд нарыг сонгосон тэнэг ард түмэн хохинээ.

Avatar

ө 2019-02-20 66.181.185.81

Бодлогоор үйлчилгээний шаардлага хангасан хангалттай олон такситай болгочиоод дараа нь торгох нь зөв байхаа. Одоогоор хангалттай тооны такси байхгүй байна ш дээ.

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ТӨВД ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2019-02-20 66.181.177.157

Жанхуу, ухна, гахай нарын тэргүүлсэн засаг төр яг ийм л юм хийнэ. Үтэр түргэн жанхуу, ухна, гахай 3-г зайлуулахгүй бол венесуэлийн араас ороод дууслаа…

Avatar

Зочин 2019-02-20 203.169.49.101

Нэг хоног үйлчилдэг хуультай улс яаж хуулиа хүндэтгэх болж байна. Хууль гаргагчийн нэр хүнд унаж байна.

Avatar

Иргэн 2019-02-20 202.21.124.133

Торгосон мөнгөө буцааж өг. Яг хэрэгтэй үед албан ёсны такси нь олддоггүй шүү дээ. Хувийн такси бол одоохондоо манай нөхцөлд хэн хэндээ л хэрэгтэй үйлчилгээ. Яваандаа мэдээж өөрчлөгдөх биз. Эхлээд одоо байгаа нөхцөл бололцоондоо таарсан дүрэм, журмаа тодорхой болго. Хувийн таксичдаа буух эзэн буцах мөртэй болгож бүртгэлжүүл, стандарт гаргаж мөрдүүл, тохирсон татвараа ав. Тэгээд дараа нь мөрдөхгүй байгаа этгээдийг харин нь торгосон шиг торго. Тэгж байж байдал сайжирна.

Avatar

зочин 2019-02-20 202.170.80.25

Халтуурчид хийх ажилгүй болоод л арга ядахдаа амьжиргаагаа залгах гэж таксинд явж байгаа. Хувийн компаниуд хөрөнгө оруулалт хийгээд такси үйлчилгээнд шинэ машинууд аваад явуулах нөөц боломж муу. Одоо байгаа цөөн хэдэн компани ашигтай байж чадахгүй нэмэлт хөрөнгө оруулалт хийх боломжгүй. Хангалттай хүрэлцээтэй байж чадахгүй байна. ТОРГУУЛЬ бол арай цаг үеэ олоогүй байсан. Ажлын байр хангалттай гаргаад дараа нь наад балай юмаа бодмоор юм

Avatar

Зочин 2019-02-20 202.131.228.20

Энэ засаг нээрээ бүтэхгүй ээ. Хуулиа хэрэгжүүлэхгүй гээд л үзээд байх юм.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж