С.Мөнхчулуун: Намаас хөөсөн ч хотын даргад өрсөлдөнө | News.MN

С.Мөнхчулуун: Намаас хөөсөн ч хотын даргад өрсөлдөнө

С.Мөнхчулуун: Намаас хөөсөн ч хотын даргад өрсөлдөнө

С.Мөнхчулуун: Намаас хөөсөн ч хотын даргад өрсөлдөнө

МАН-аас хөөгдөөд байгаа Нийслэлийн иргэдийн хурлын төлөөлөгч С.Мөнхчулуун дөнгөж сая сэтгүүлчдийн асуултад хариулт өглөө.


-МАН-ын Хяналтын ерөнхий хорооноос таны намын гишүүнчлэлийг түдгэлзүүллээ? 

-МАН-ын Хяналтын хорооноос гаргасан өчигдрийн шийдвэр шударга байсангүй, гишүүдээ ялгаварлалаа.  Хуулиараа олгогдсон бүрэн эрхийн дагуу би хотын даргад нэрээ дэвшүүлж өрсөлдсөн. Намайг Удирдах зөвлөлийн шийдвэрийг зөрчсөн гэж үзсэн юм билээ. Өмнө нь НИТХ-ын дарга С.Амарсайхан заалнаас нэр дэвшиж, НИТХ-ын даргаар сонгогдож байсан. Нийслэлийн МАН-ын дарга Д.Сумъяабазар мөн намын бодлого сөрөөд сонгогдож байсан. Дээрээсээ дэмжлэггүй хүмүүсийг ингэж хавчиж болохгүй.  Намын удирдлагад энэ талаар өргөдөл гаргана.

-МАН-аас хөөсөн учраас хотын даргад өрсөлдөх боломжгүй гэж МАН-аас мэдэгдлээ. Тэгэхээр та хотын даргад өрсөлдөхгүй гэсэн үг үү?

-Улаанбаатар хотын даргад заалнаас нэрээ дэвшүүлсэн. Нийслэлийн Иргэдийн төлөөлөгчийн хувьд  дахин хотын даргад нэрээ дэвшүүлж өрсөлдөнө.

Над руу төлөөлөгчид маань ярьж байна. Ингэж хавчиж гадуурхаж байгаа бол бид тэмцэнэ ээ, намаасаа гарахад бэлэн. Шударга үнэний төлөө явна гэж ярьж байна.

Өчигдөр бас Ц.Сандуйг миний адил чөлөөлсөн байна лээ.  60 тэрбумын асуудал ярьсан бол цаг хугацаа нь өнгөрсөн байна. Өмнө нь яагаад яриагүй юм.

Ц.Сандуйг намайг дэмжсэн гэж үзсэн юм билээ. Санал хураалт нууц болсон, дэмжсэнийг яаж мэдээд байгаа юм бэ.

-Хотын даргад дахин өрсөлдөнө гэсэн үг үү?

-Ялагдсан нэр дэвшигч өрсөлдөнө гээд явж байхад ялсан учраас өрсөлдөнө.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
33
ТэнэглэлТэнэглэл
11
ЗөвЗөв
5
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

89 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2019-02-19 59.153.115.222

Ene Monhchuluun gej yasan ulairsan nohor ve.Hurelsuh said zov shiidver gargajee.Ene uhen hatan ulairch baigaa nohor ooriinhoo hen be gedgiig haruulchih yuumdas iim huniig hezeech b** songo.

Avatar

зочин 2019-02-19 203.91.118.247

Хүрэлсүх маш зөв шийдвэр гаргасан байна аа, Нам аа сайн цэвэрлэж авахгүй бол Миеэ өөрөө бүх юманд орооцолсон болохоор хариуцлага тооцож чадахгүй байсарр бүүр хууль дүрэмгүй нам болгосон доо

Avatar

Uuu 2019-02-19 73.163.159.95

ХАРИН ТАМХИЧИН СЭЛЭМЧИН ДУУДЭЭ ГОМД

Avatar

Боль боль 2019-02-19 51.15.187.209

Германы Штутгартын зартай хулгиан архичин хотын дарга болох гээд улайраад байх юм. Их хүссэн хүнээр төрийн жолоо бүү АТГУУЛ гэдэг биш үү! Ямар ч хууль дүрмэнд ордоггүй энэ мэт хүмүүс бол ирээдүйн Ми. Энхболд шүү!

Avatar

зочин 2019-02-19 202.9.43.9

Ямар намын гишүүн байснаа одоо ойлгож байна уу ? .

Avatar

Зочин 2019-02-19 203.194.42.191

Ene nusaak manangiin gar hol bololtoi Chinii uls tor ingeed duuslaa duuteegee hamt Selem erguulj togol za

Avatar

zochin 2019-02-19 202.126.89.214

Hotiin Darga bolchood MAXN – Elsej , Oroj bolon shuu de ?
MAXN – orox erhen neeltei baigaa shuu !

Avatar

Ихээ 2019-02-19 66.181.190.137

Ерөнхий сайд буцаандаа мөнхөөг гэж мөн олон хэлсэн дээ…залуу хүний ааг омог шар нь хөдлөөд ахиад дэвшлээ дээ…нээрээ ялагдсан хүн нь дэвшиж байхад ялсан хүн нь дэвших хэрэгтэй шдээ

Avatar

сэдгэгдэл энэ? 2019-02-19 66.181.182.142

60 тэрбумыг өмөөрөөд яана даа.чиний үзэл бодлыг хараад сар хүлээсэн байх аа?хотын хурлын төлөөлөгчид их хурлын гишүүдийн туслахууд,өрсөлдөгчгүй нуугдмал танигдаагүй нөхөд байдагт анхаарах нэгэн жишээ энэ.намууд хүнээ мөнгөөр үнэлдгийн нэг гай шүү дээ?хотын 44-д авах хүн олдохгүй болжээ??

Avatar

Зочин 2019-02-19 91.65.30.101

Hvrelsvh Mongol MADURO!

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.21.106.121

Хотын иргэдийн хурлаас ялсан хүнтэйгээ хамтарч ажиллаж чадахгүй гэдэг бол Хүрэлсүхийн маш том сул тал юмаа. Нэг нам байтугай өөр намын хүнтэй ч хамтраад ажиллах шаарплага гарч болно л доо. Жул хүн юм.

Avatar

Зочин 2019-02-19 182.160.2.182

Дахиад өрсөлдөөд ялах хэрэгтэй. Үрэлсүхийн 30 гэр бүлийн Амарсайханыг нуга дарах хэрэгтэй.

Avatar

Zochin 2019-02-19 66.181.182.66

Demjij bn. Hurelsuhed naidah zuil ogt alga.

Avatar

Zochin 2019-02-19 122.201.31.187

Zuv er hurga.Zaaval noyoniii buh ner devsheed bas yalah yos baihgvi shvv.Munhchuluund amjilt zaaval ner devsheerei. Bitgii zaluu hvnii erch hvchiig unagaad baigaachee Munhchuluuniig songino hairhan dvvrgiinhen hotiin darga boloosoi gej chin vnen hvsej baina shvv irgeded mash oirhon ajildagt chini bayarladag shvv Munhchuluund amjilt hvsie

Avatar

zochin 2019-02-19 150.129.142.135

MANGAR

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.9.43.245

ЗАЙСАН ТОЛГОЙГ УХАЖ СӨНӨӨСӨН ТУУЛЫН БУРГАСЫГ ХЯДАЖ БАРИЛГА БАРЬСАН ХУЛГАЙЧ ЯЛАХ ЁСТОЙ БАЙСАН ГЭНЭЭ

Avatar

Зочин 2019-02-19 66.181.191.79

Энэ луйварчинг өмөөрч намаасаа гарах тэнэг байхгүй байхаа

Avatar

Зочин 2019-02-19 103.26.195.48

БААРНЫ ХАМГААЛАГЧ ХОТЫН ДАРГА БОЛВОЛ ИЧЭЖ ҮХНЭЭ !!! ВЕНЕСУЭЛЫН МАДУРА ШИГ ДАМПУУРУУЛАНА ДАА !!! ХА ХА ХА

Avatar

Зочин 2019-02-19 66.181.182.72

Дарга л болж байвал……

Avatar

jjjjj 2019-02-19 64.119.24.139

darga bolj bval chotgortei niilsen yahab dee es saidiig unsee xaniaa geed garaad bailuu kkk

Avatar

irged 2019-02-19 66.181.160.23

maanag n****

Avatar

Зочин 2019-02-19 124.120.192.186

Алтан загасэы үлгэрийн шунал их эмгэн Ми Энхболдын утсан хүүхэлдэй юм шиг бна даа. Энэ хүнийг ёстой болгож болохгүй, тэгвэл Ми Энхболд хотын захиргаанд орж ирж хэвтчихээд гарахгүй, шахааг бүх төрлөөр хийнэ. Улаанбаатарчууд өлсгөлөн зарлах ажилдаа орно. Ми Энхболд чинь наалдаад салахаа мэддэггүй ичих булчирхайны ажиллагаа 0 болсон хүн юм бна лээ

Avatar

Б.Энхбаяр ах нь 2019-02-19 103.10.22.46

Зөв ИХТөлөөгөгчөөс хөөж чадахгүй учраас заавал нэрээ дэвшүүлэх нь ёсзүйтэй хэрэг болно.
Зоригтой байвал бүгдийг ялна. Амжилт хүсье

Avatar

Dash 2019-02-19 202.9.43.86

Баарны хамгаалагчаа хийсэн нь дээр байх аа

Avatar

jiriin irgen 2019-02-19 67.141.87.2

Ymar ih alban tushaaliin ambitstai ed be neg yum baigaa uchraas l batlahgui bn. Zaabal darga boloh gej uhen hatan zutgeh hereg yu bn. eNE MET N DEESH GaRBAL HUUCHNAARAA BN. gIshuud yrisan garna geh shig eeriinh n humuus baigaa biz. Bitgii garga

Avatar

Зочин 2019-02-19 124.120.192.186

Харин тийм ээ, Хүрэлсүхдээ ч биш, олон хүн хуралдаж байж нэгдсэн шийдвэр гарна, энэ Мөнхчулуун ямар нэг асуудал бна, Хор найруулсан уу?

Avatar

ЗОЧИН 2019-02-19 202.9.43.187

Энэ шуналтай залууг ИТХТѳлѳѳлѳлѳѳс нь огцруулаачээ..Ёстой хэрэггүй цайрсан хулгайч ба…

Avatar

нэг л учир бий 2019-02-19 202.21.127.161

Хотын даргын албан тушаалын амтыг мэдсэн л нөхдийн нэг байна даа,
эсвэл тийм нөхдийн жишээ нь, Миегийн гар хөл юм байх л даа

Avatar

Ард нь хотын фракцын хорчингууд байгаа юм байна 2019-02-19 103.212.116.31

Энэ муу нусхай царайлсан гоожуур хотын даргад өрсөлдөх зориг зүрх, мэдлэг чадавр байхгүй, өөрөө ч энийгээ мэдэж байгаа. Энэ бол энэ унжгарыг ашигласан зохион байгуулалттай хорлон сүйтгэх ажиллагаа. МАН-н алдарт хорчин түгжилүүд далдаас удирдаж шоудаж байгаам.

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.9.42.39

Нэг л ашиг сонирхол илүү харагдаад байгаа даа энэ дүнкүүд түүнээс дүүгээ хүмүүжүүлж чадахгүй баагы ямар хот удирдах мэдлэг байдын

Avatar

зочин 2019-02-19 103.229.122.164

энэ нөхөр чинь өөрөө бас хар тамхины хэргээр шалгагдаж бсан гэсэн ш дээ.

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.9.43.171

Higiin huligaan duu Byambaa hov jiviin hutguur bayarhuu sagsuu Chantsalaa 2iigoo humuyjuulehiin orond huhuulen demjij bdag ah duuseeree har tamhitai zuuralddag ene buzaraar hot yahiin.z**l!

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.9.43.171

Энэ Мөнхчулууных гэр бүлийн хүмүүжил гэж 00 заачихсан айл юм шиг бгаан.Төрсөн дүү хүүхэн Чанцалдулам нь өөрсдөө хотын захын ядуугийн ядуу амьдралаас гарч ирчихээд ядуу хүнийг хүн биш Монголчуудыг муусайн гуйлгачингууд гэж ам ангайх тоолондоо харааж бдаг шулга хүүхэн одор бүр гаозуурчихсан бна лээ

Avatar

Hotiin huu 2019-02-19 202.9.44.196

Ene zaluud darga boloh gesen sonirhol mash ih bna…, iim huniig darga bolgoj herhev ch bolohgui.. UB-g har tamhi mafi-d jivuuleh ni l dee..

Avatar

Зочин 2019-02-19 103.9.90.130

Гэр бүлийн хүмүүжил хүний үнэн төрхийг илчилдэг. Энэ хүн яаж 1,4 сая хүнийг удирдан зохион байгуулж, энэ их хот айлыг авч явах вэ дээ

Avatar

Зочин 2019-02-19 182.160.2.192

Нэг үхрийн эвэр доргивол мянган үхрийн эвэр доргино гэж Монгол ардын зүйр үг байдаг. Нэг нь олон нийтийн газар сэлэм эргүүлэхдээ ах дүү төрөл садандаа гэм болно гэж ойлгоогүй байна.
Тэрнээс биш Мөнхчулуун сонгогдон ажлаа хийх дүр зурагтай байлаа.

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.9.43.233

За монхчулуунаа чамайг танихгуй мэдэхгуй хун гэж энэ хотод бараг байхгуй боллоо бараг л ардын баатар женко манангийн эсрэг тэмцсэн зоригт хуу муу болчвуу яав хурэлсухийг нам шанаадлаа ирэх сонгуульд амжилт хусье

Avatar

Иргэн 2019-02-19 203.91.115.44

Ийм хүнээр 1,4 сая хүн удирдуулахгүй ээ!!! Төрсөн дүүгээ хүмүүжүүлж чадахгүй байж бас хот удирдана гээд уйлаад гүйгээд байх юм Тэгээд ч чи 60 тэрбумын хүүхэд шүү дээ!!!!

Avatar

Зочин 2019-02-19 66.181.178.236

Ман-ын биш хүн хотын дарга болбол Ман ялсаны хэрэг юу байна. Шал утаггүй юм ярих юм.

Avatar

Оюун 2019-02-19 202.179.26.82

Энэ нөхөр вэ эрх бүхий субьект нь татгалзсан байхад дахиж өрсөлдөнө ч гэх шиг, ийм боловсрол мэдлэггүй бүдүүлэг нөхөр яаж төрийн алба хашдаг байна аа Бас тэгээд арга болно ч гэх шиг, Хуулийн наад захын мэдлэггүй этгээд юун хотын дарга вэ, харин хорооны засаг дарга нар өөрөөс чинь илүү мэдлэг чадвартай юм байна

Avatar

Оюун 2019-02-19 202.179.26.82

Тэнэг нөхөр вэ эрх бүхий субьект нь татгалзсан байхад дахиж өрсөлдөнө ч гэх шиг, ийм боловсрол мэдлэггүй бүдүүлэг нөхөр яаж төрийн алба хашдаг байна аа Бас тэгээд арга болно ч гэх шиг, Хуулийн наад захын мэдлэггүй этгээд юун хотын дарга вэ, харин хорооны засаг дарга нар өөрөөс чинь илүү мэдлэг чадвартай юм байна

Avatar

Чулуун 2019-02-19 202.21.106.132

Хотын даргыг хэдэн цөөн намын гэх төлөөлөгч нараас сонгодогоо болих хэрэгтэй, эндээс чинь ашиг сонирхол ханхлаад байна. Нийслэлчүүд хотынхоо даргыг сонгодог болмоор байна.

Avatar

Bold 2019-02-19 87.78.233.80

Ene estoi erguu gar ve aban tushaaliin tuluu uhelee yu zugeer namgui ybaad zugeer ajil hiigeed ybaad n**** gej

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.21.106.101

Хуулиндаа заалнаас нэрээ дэвшүүлж болно гэж заасан бол Мөнхчулуун буруутаад байх юу байх вэ дээ. Иргэдийн хурлын олонхи нэр дэмжисний төлөө намаас хасна гэдэг бол байж болохгүй ш дээ. ЖДҮ-ч дээ харин намаас хөөх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.21.111.170

энэ хүн чинь харин мэдрэл гар уугүй юу бурхан минь юун сайн болгочоогүй Юм бэ

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.126.89.215

ЭНЭ ЯМАР СОНИН ГАР ВЭ ? ЭРҮҮЛ БИЗ ДЭЭ ? ЭСВЭЛ БӨӨН ӨРӨНД ОРСОН ЮМ УУ? ШАЛГУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ !!! ЧАД ХИЙЧХЭЖ МАГАДГҮЙ ШҮҮ !!!

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.126.89.26

Зев хе

Avatar

Зочин 2019-02-19 182.160.2.12

Зөв хөө, дэвшээд дахиад ял. Таныг хүүрийнхэн цуламдаж байна. ЕС -ын 30 гэр бүлийн бөхийг хага шид.

Avatar

mghuu 2019-02-19 82.233.228.208

Batuul,Sandui nariin hamsaatnuudiin sanal deer yamar erduun bainaa Monkhchuluun guai
Iim baij baij MAN,Hurelsuhiin zasgiin gazartai herhen zug ajillah?
Hotiin dargiin alban tushaal chini ajil hiideg, YS-aigaa horshij ajilladag alban tushaal sho sanuulj helehed bandia

Avatar

Хүрэлсүхийг жирийн иргэд дэмжинэ 2019-02-19 43.242.243.64

Хүрэлсүхийг харахаар ойрын хэдэн арван жилд улс төрчдийг хараад төрөөгүй итгэл найдвар төрөх боллоо. Хүрэлсүх зоригтой урагшил. Хэтэрхий шударга бус болсон улс орондоо хэрэгтэй зүйл хийгээд улс төрөөс явахад яахав дээ. Ард түмэндээ сайнаар дурсагдаж үлдэнэ гэдэг бага юм биш шүү.

Avatar

Монгол 2019-02-19 77.136.17.227

Дарга болох гэж үхэх хэрэг байна уу .. өөо хийх вм байдаггүй юм уу яасан уйтгартай вм вэ

Avatar

Зочин 2019-02-19 103.87.255.62

нам чинь дүрмээ өөрчлөөд шинэ дүрмээрээ арга хэмжээ авсан байна үүнийг мэдэхгүй хуучин шигээ санаад өөр улсуудтай барьцах шаардлага алга тэгээд ч 60 тэрбумаас арай гэж салах гэж байж шөнөжин мөнгө тараасаар гарсан энэ нөхөрийг юу боллоо гэж батлах билээ тэнэг хүн биш бол

Avatar

Зочин 2019-02-19 122.201.22.97

Дээрээсээ дэмжлэггуй ч гэх хуцаж егч байна, заавал дарга болох гээд алалдаад байх нэг учир байна даа, хэний ашиг сонирхолыг хамгаалж юу л хийх гэж ухэлдээд байгаа юм бол доо зайлуул

Avatar

Иргэн 2019-02-19 202.126.89.180

Дарга болохгүй бол үхлээ юу????

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.21.106.101

Гол нь дарга болох гэсэндээ биш. Нэг хүн ингэж зүтгээд байгаа юм биш. Энэ намын дотор маш их зөрчил байна. Мөд зад үсрээд Хүрэлсүхийг авч хаях байх шүү.

Avatar

222222 2019-02-19 49.0.184.30

Энэнд өөр зам үлдээгүй ш дэ. Сандуй Батсайхан 2-оос хүн үүлдээгүй тул үхэхдээ үхэр буугаа тавих гэж байна.

Avatar

111111 2019-02-19 203.91.119.163

Ингэж улайран дайрах нь буруу, тэнэг л байна даа… Түүнээс биш ард түмэн чамтай чамгүй намын шийдвэр буруу гарсныг ойлгоод байсан… Тэрэн дээр нь тоглолт хийх байсан юм… Одоо чамайг улайрч байна гээд эргүүлчихнэ ш дээ, иргэдийн сэтгэл зүйг

Avatar

иргэн 2019-02-19 202.179.26.15

ингэж Төрийн өндөр Албан тушаалруу Улайран зүтгээд байнаа гэдэг чинь цаана нь маш том Эрх ашиг нуугдаж байгааг үгүйсгэхийн аргагүй ийм Уйвайгүй Нөхдүүдыг Төрд Бүү ойртуул

Avatar

зочин 2019-02-19 119.40.98.162

НАМ НЬ ДЭМЖСЭН БАЙСАН УЧРААС Л ЯЛСАН ОДОО БОЛ НЭГ Ч САНАЛ АВАХГҮЙ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.21.106.116

suuudal gej huchtei um bololtoi enkold huvalz yaaaj uhen hatan salahgui bailaa tegsn ene bangii odoo u bee

Avatar

zochin 2019-02-19 103.9.90.98

ulairsan gar bndaa ene yugaa medeh vee tsaana ni udirdaj bgaa hun bgaa shuu de ene nuhriig

Avatar

Иргэн 2019-02-19 202.21.116.78

Үхэн хатан даргын суудал руу тэмүүлэгч

Avatar

Зочин 2019-02-19 122.201.24.133

Ямар ч үнээр хамаагүй дарга болох гэж улайран зүтгээд байгаа хүнээс болгоомжлох хэрэгтэй!!! Хүрэлсүх бол олигтой удирдагч биш, гэвч энэ мэтийн завсрынханд төр засгийн эрх мэдэл өгч хэрхэвч болохгүй юм шүү!!!!!!!!

Avatar

Zochin 2019-02-19 202.21.105.186

ENENIIG DEMJIJ BAIGAA TULUULUGCH NARIIG BAS KHUUKH KHEREGTEI

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.126.89.215

НОХОЙТОЙ ӨШТЭЙ ХҮН ХОРМОЙГҮЙ , НОЁНТОЙ ӨШТЭЙ ХҮН ТОЛГОЙГҮЙ ГЭЖ !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

зочин 2019-02-19 66.181.184.23

энэ ямар ичдэггуй улаан даавуу вэ.

Avatar

Иргэн 2019-02-19 64.119.25.204

Заалнаас дахиж дэвшвэл баараггүй ялж хотын дарга болохнь тодорхой

Avatar

зочин 2019-02-19 49.0.191.250

Яасан даргад дуртай нөхөр вэ ? Нэг томхон компани удирдаж үзээгүй , дүүгээ хүмүүжүүлж чадаагүй байж өөрийгөө юу гээд бодчихсон нөхөр вэ? Хотыг ийм нэг дуртай банди удирдахгүй байх шүү.

Avatar

Nnn 2019-02-19 203.91.115.247

Gazriin naimaachin Sanduin b**s doloogch zaluu.Sanduitaigaa adil gazriin budlian naimaanii asuudal ni udaxgui ilerne biz. ATG shalgax bizee.

Avatar

ХУЙ 2019-02-19 103.111.68.3

МУУ МАНАН-ГИЙН ГӨЛӨГ ИХ ДАВИЛУУН БАЙНАА, ЭЗЭД ЧИНь ДЭЭЛЭЭ НӨМРӨӨД ИРЭХЭЭР БҮХ ЮМ ТОДОРХОЙ ХАРАГДАНА

Avatar

Зочин 2019-02-19 66.181.171.34

Хүрэлсүхийн зөв өө. Мөнхчулуун гуай эхлээд дүүгээ хүмүүжүүлчих. Та дарга болноо гэдэг чинь дүү чинь даварнаа гэсэн үг. Та гуай хамгаалнаа гэсэн үг. Хамтраад иднээ гэсэн үг за. Дүүгээ хар тамхинаас гаргачихаад дарга болох бэлтгэлээ хийчих. Гадаадын 2 хэл сурчих. Сургуульд сурчих. Тэнцвэл ОК.

Avatar

Зочин 2019-02-19 66.181.185.253

GENKOG EHLEED 10 JIL TOGSGOCHIH

Avatar

Bolij uz munjhchuluuna 2019-02-19 202.126.89.43

Ene odoo uuriiguu yu geed bodchihson gar ve

Avatar

Зочин 2019-02-19 66.181.164.239

enkhbold dargiin bair suuri ganhaj buur sulidaj baihad ene odoo uudoo garah bolovuu yana daa munkhchuluun mie ulz turd tulhegchgui toglolt heregguil baidagiim daa bagiin ajil hamt olnii amjilt baidagiin ternees bish enkhboldiin mungoor her hol yavah yum boldoo

Avatar

Зочин 2019-02-19 122.201.31.216

Zuv bna. Ursuld

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.55.188.43

Busad demjsen hurliin toloologchdoo odoo namaas ni gargah ni l dee kkk

Avatar

Цоомоо 2019-02-19 202.9.43.171

Ёстой үнэн! Юунд шунаад ингэж чичрээд бга юм бэ?? Гэнэт нэг их цойлоод зохимжгүй харагдаад бсийн.Чамд НИТХ -н гишүүн чинь ч аймаар томдоод бхад больж үззэ!

Avatar

zochin 2019-02-19 66.181.170.2

ter durgui humuus ni bugd namaasaa garah heregtei, teriig chini harin demjij bna shuu

Avatar

Даргиа 2019-02-19 66.181.161.2

Экс архаг коммунист намаа гэж. Хүрэлсүх улаан коммунист нөхөр юмаа.

Avatar

Зочин 2019-02-19 66.181.171.34

Ардчилалд хязгаар хэрэгтэй. Хүрэлсүхийн зөв.

Avatar

Зочин 2019-02-19 103.9.90.130

УЛС ТӨРИЙН НАМД УЛС ТӨРИЙН ЖУДАГ, АЛСЫН ХАРАА Л ХЭРЭГТЭЙГ ОЙЛГОХ ХЭРЭГТЭЙ Ш ДЭЭ, ЯЛСАН НАМ НЬ Л ХҮНЭЭ ТОДРУУЛАХАА БОЛИХ ЮМ УУ,,,, ДҮРМЭЭ Л ДАГАСАН НЬ ДЭЭР ДЭЭ…

Avatar

Зочин 2019-02-19 103.229.123.212

ХҮҮ МИНЬ ЧИЧРЭЭД ХЭРЭГГҮЙ ЧИ ХЭЗЭЭ Ч ГАРАХГҮЙ. ОЧИЖ ТЭР БААРНЫ ХАМГААЛАГЧАА ХИЙ.

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.9.42.64

Ми-н бууны нохой хотын фракц-н Сандуй-н утсан хүүхэлдэй. Баярсайхан авгайн бие хамгаалагч гээд яалтчгүй эвгүй гар даа наад нохой чинь.

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.126.89.150

Яг үнэн хүчтэй хүнийг байнга дагаж далдганадаг гар даа ичиж үхээсээ

Avatar

Дэмжигч 2019-02-19 103.229.120.32

Зөв, нэгэнт эхэлсэн бол эцсийг нь үз, дуустал тэмц, ардын хүүхэд түрүүлж болдоггүй яасан наадам бэ, ихэс дээдсүүд гээд бодчихсон нөхдүүд идсэн мөнгөндөө хахаж үхвэл таарна

Avatar

Зочин 2019-02-19 103.9.90.130

ХОТЫН ФРАКЦИЙН ХҮН ЮУНЫХ АРДЫН ХҮҮХЭД БАЙХ ВЭ ДЭЭ, ЭГЭЛ АРДЫН ХҮҮХЭД ГЭДЭГ ЧИНЬ БОР ЗҮРХЭЭРЭЭ, ЗӨВХӨН ӨӨРӨӨРӨӨ ЯВАА ХҮНИЙГ ХЭЛДЭГ ЮМ, МАНАЙХАНЬ

Avatar

Лантуу 2019-02-19 66.181.161.93

Алга бол

Avatar

иргэн 2019-02-19 103.14.38.133

Хэний өмнөөс хариулага хүлээж байнаа ?

Avatar

Batchimeg 2019-02-19 202.126.89.174

Namaas huunu gsn ni sots ue sanaand orood bn shuu

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж