Д.Батбаатар: С.Мөнхчулуун хотын даргад өрсөлдөх боломжгүй | News.MN

Д.Батбаатар: С.Мөнхчулуун хотын даргад өрсөлдөх боломжгүй

Д.Батбаатар: С.Мөнхчулуун хотын даргад өрсөлдөх боломжгүй

Д.Батбаатар: С.Мөнхчулуун хотын даргад өрсөлдөх боломжгүй

МАН-ын Хяналтын хорооноос  өнөөдөр /2019.02.19/ мэдээлэл хийлээ. Тус хороо өчигдөр хуралдаж, МАН-ын гишүүн Ц.Сандуй, С.Мөнхчулуун нарыг намаасаа хассан шийдвэр гаргасан. Энэ талаарх шийдвэрээ дөнгөж сая танилцууллаа.

Ц.Сандуйг: МАН-ын дүрмийн  4.2.1, 4.2.5, 4.2.6, 4.2.8, 4.2.9 дэх заалтуудыг тус тус зөрчсөн гэж МАН-ын гишүүнээс гарсанд тооцжээ.

С.Мөнхчулууныг: МАН-ын дүрмийн  4.2.1, 4.2.5, 4.2.8, 4.2.9, 4.2.10, 4.2.12 дахь заалтуудыг тус тус зөрчсөн гэж үзэж МАН-ын гишүүнээс гарсанд тооцжээ.

 

ХЯНАЛТЫН ХОРООНЫ ДАРГА Д.БАТБААТАР:

-Хяналтын ерөнхий хороо ээлжит хурлаа хийж, дөрвөн асуудал авч хэлэлцсэн. Намын хяналтын хорооны гишүүнээ нөхөж сонгох, Хяналтын ерөнхий хорооны хийх ажил, төлөвлөгөө, зарим намын гишүүдэд хариуцлага тооцох асуудлыг авч хэлэлцсэн. Намын гишүүнээс гарсанд тооцох тухай шийдвэр тогтоол гарсан. МАН-ын 28-р их хурлаас МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх нийгэмд шударга ёсыг тогтооход онцгой анхаарна гэдгээ зарласан. Энэ ажлыг намын гишүүдээсээ шаардлага тавьж ажлаа эхлүүлнэ гэж хэлж байсан. 2016 оноос МАН-ын нэр дээр үнэн худал нь мэдэгдэхгүй олон нийтийн мэдээллийн сүлжээгээр 60 тэрбумын гэх асуудалд эцэслэн хариу өгөх тухай асуудлыг 2018 оны зургадугаар сард болсон Хяналтын ажилтны зөвлөгөөн дээр яригдсан. Энэ асуудлыг нэг тийш нь шийдэхгүй бол сунжрах төлөвтэй гэж байр сууриа илэрхийлсэн. Тиймээс 2018 оны наймдугаар сард тодорхой шийдвэрүүд гаргасан байдаг. Энэ тогтоолоор 60 тэрбумын гэх асуудалд намын нэр хүндийг холбогдуулсан явдал нь МАН-ын дүрмийг зөрчиж, Ёс зүйн хорооноос дүгнэлт гаргаж, хариуцлага тооцох зүйтэй гэсэн шийдвэр гарсан. Тодорхой дүрмийн заалтаас болж хариуцлага тооцох нь учир дутагдалтай байсан учраас МАН-ын Бага хурлаас намын дүрэмдээ өөрчлөлт оруулж, Улсын дээд шүүхэд бүртгүүлснээр хэрэгжиж эхэлсэн. Тиймээс зарим гишүүдтэй хариуцлага тооцсон. МАН-ын  дүрмүүдийг зөрчсөн учраас С.Мөнхчулуун, Ц.Сандуй нарыг намаас гарсанд тооцсон.  Энэхүү шийдвэрийг намын ерөнхий хороо болон бусад холбогдох албанд нь хүргүүлж, хэрэгжилтэд хяналт тавих үүрэг өгсөн гэлээ.

Мэдээллийн дараа сэтгүүлчдийн асуултад хариулт өгсөн юм.

-С.Мөнхчулууныг намаас хассан учраас дахин Хотын даргад өрсөлдөх боломжгүй гэсэн үг үү?

-МАН-ын дүрмийн 4.3, 23.1.8 дахь заалтуудад намын гишүүнээс гарсан тохиолдолд тухайн хүнд ямар нэг улс төрийн дэмжлэг үзүүлэхгүй гэж заасан байдаг.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
ЗөвЗөв
6
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

58 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-02-19 66.181.189.177

Батбаатар бол Мэргэжлийн хяналтын анхны дарга буюу авилгалын загалмайлагч болон гарч ирж байсан Н.Энхбаярын утсан хүүхэлдэй хийж явсан урвагч дүлзэн байгаа юм.!!!

Avatar

Зочин 2019-02-19 66.181.189.177

Сандуй хүмүүжилтэй буруу зангүй байсныг чини хулгайч нар зохион байгуулалттай ашиглаж байна.!!! М.Энхболд та 2 яг ижил хүмүүжилтэй учраас гудамжны хулгай ч гаралтай нөхдүүд өөрийн сурсан,чаддаг аргаараа улс төр хийж байгаа юмаа.Үүнийг эхлээд сайн ойлго.Эсрэг арга хэмжээгээ сайн бодож хий!!! Шорон аргыг сайн сур ч ав!!!

Avatar

Зочин 2019-02-19 192.82.65.224

Батбаатар гэж балиар шар сэмжилсэн хүүхэмсэг бас б**с долоогч, албан тушаалын хойноос юу ч хийхээс буцахгүй шуналын дэв болсон нөхөр газрын хаанаас гараад ирээв очиж очиж энэ хяналтын хороон дарга байхаараа яахав дээ өөр хүн олдоогүйн юм шиг

Avatar

zochin 2019-02-19 202.126.89.218

ter batenhiigee zailuulah heregtei

Avatar

Зочин 2019-02-19 91.65.30.101

Hvrelsvhiin hvn zaalnaas ner devsheed darga bolj bol dog (odoogiin hurliin darga) uur hvn bolohoor namaasaa huugddug… ene ariun yavdal uu…

Avatar

зочин 2019-02-19 43.242.243.92

Батбаатар гэж нэг өөрийн толгойгүй хогийн шаар хаанаас гараад ирсэн юм бэ

Avatar

сэдгэгдэл энэ? 2019-02-19 66.181.182.142

хотын сонгууьд нам дэндүү анхаарал тавьдаггүйн хор энэ .хотын хуралд нийслэлийг аваад явах зангарагтай 2.3 хүн байсан бол? гэж бодогдлоо.батүүлийг тавиад цахимаар өгсөн газрууд дээр нь дэд бүтэц ,хаус бариулахсан.энэ нь утааг багасгасан ,үлдэцтэй ажил болохсон.

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.21.106.121

Мөнхчулуун хотын дарга болноо харж л байгаарай. Хүрэлсүхийг хотын иргэдийн хурал салаавч өгнө.

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.126.89.240

Дарангуйлал тогтож бна

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.126.89.249

МИЕЭГИЙН ГӨЛГӨНЦӨРҮҮДИЙГ ХАНДЫГ НЬ ХАГА ДАР !!! НОВШНУУД БООЖ ҮХЭХ ГЭЖ БАЙНА !!! ХОТЫГ САМАРСАН ШААРУУД !!! БАТҮҮЛ Ч ЯЛГААГҮЙ УРВАГЧ !!! я*****с !!!

Avatar

Zochin 2019-02-19 122.201.31.187

Arai ch iim baij bolohgvi shvv daranguilal daranguilal vnertej baina mash muuhai baina mongolchuudiigch bas nam evsel vzel bodloor ni yalgavarlan gaduurhah yum bishvv yu bolood bainaa aimshigtai ainaar vner vnertej bainadaa Batbaatar guai. MAN-d itgeh itgel aldarch baina

Avatar

Зочин 2019-02-19 182.160.38.248

коммунизм ирээсэй. өмхий үхээрийн ардчилсан шуналт хүүрнүүд үхээсэй.

Avatar

Гарчиг, сүүлчийн өгүүлбэр 2019-02-19 108.170.182.183

Наад гарчиг, сүүлчийн өгүүлбэр хоёрчинь зөрчилдөөд байгаа юм биш үү? Нам дэвшүүлэхгүй байж болох боловч өөрөө өөрийгөө дэвшүүлж болох юм биш үү?

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.21.106.106

komunizm unerteed ehlev uu

Avatar

Зочин 2019-02-19 66.181.171.34

Хүрэлсүхийн зөв өө. Мөнхчулуун гуай эхлээд дүүгээ хүмүүжүүлчих. Та дарга болноо гэдэг чинь дүү чинь даварнаа гэсэн үг. Та гуай хамгаалнаа гэсэн үг. Хамтраад иднээ гэсэн үг за. Дүүгээ хар тамхинаас гаргачихаад дарга болох бэлтгэлээ хийчих. Гадаадын 2 хэл сурчих. Сургуульд сурчих. Тэнцвэл ОК.

Avatar

Энхболд 2019-02-19 122.201.24.200

Эцэг Цэндсүрэн нь Ахмадын холбооны газрыг зарж баяжсан,Хүү сундуй нь 60 тэрбумаар баяжсан,хөрөнгий нь хураагаачээ хулгайч нарын

Avatar

зочин 2019-02-19 59.153.114.61

атаархаад боож үхлээ юу ккккккккккккккккк

Avatar

дарангуйлал... айдас хүйдэстэй байна, айдас хүйдэс ... 2019-02-19 122.201.24.6

Энэ намаас дарангуйлал үнэртэж байна. Ардчиллын ганц нэг элементүүд нь улам бүр алга болсоор …

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.9.43.112

МАН даварч байгаад 100 жилийн ойгоороо 1937 онд гэм зэмгүй 20000 ард түмэн рүү хүйтэн з****г шагайсан ялаа эдлэж түүхийн тавцангаас үүрд алга болж намын өмч хөрөнгөө хураалгах цаг ирнэ дээ

Avatar

Зочин 2019-02-19 139.5.217.45

Nogoon Batbaatar yu ve buumii nohoi doldoi Munhchuluun dahiad urduld yagaad erhgyi bsidgiin MAH Hyrelsukhiin nam bolloo Gutamshig

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.126.89.252

МАНАН МИЕЭГ НАМААСАА ХӨӨХ ШААРДЛАГАТАЙ ШҮҮ. ХОР ХУТГААД САЛАХГҮЙ МЭЛГЭР.

Avatar

Зочин 2019-02-19 103.87.255.62

улс төр зөв болсон цагт хэнч бие даан дэвшиж болно энэ үед мөнгө тараагаад дэвшээд санал худалдаж болохгүй Энхболдынхан сундуй эд нар 60 тэрбумын схемээ энд хэрэглэжээ мөнгө авч саналаа худалдсан улсуудыг ньч бас хөөх хэрэгтэй одоо нялцагнах хэрэг алга ингэж л цэвэрлэж авахгүй бол хэзээ ч бүтэхгүй

Avatar

н 2019-02-19 43.242.243.92

Хүрэлсүхийн арчаагүй жүжгийн үргэлжлэл

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.126.89.215

МИЕЭГИЙН ХОЁР ГӨЛГИЙГ ЗАЙЛУУЛАХ НЬ ЗӨВ !!! ОДОО МИЕЭГ ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ !!!

Avatar

Зочин 2019-02-19 66.181.160.99

Намаа бүрэн бүтэн аваад явчихаж чадахгүй өөрийн гараар хагалж бутаргаж байгаа хүн, Улсыг өөдтэй өнгөтэй аваад явна гэж горьдохын хэрэггүй.

Avatar

м 2019-02-19 124.158.107.35

нам бол улс төрийн хувьд нэг баг, санаа нийлж ажиллаж чадахгүй бол зайлуулах хэрэгтэй , тэгээд бие даагаад яв чаддын бол

Avatar

Зочин 2019-02-19 66.181.160.99

Зүгээр л шившиг … МАН-ыг сүйрүүлэх бодлогыг У.Хүрэлсүх хэрэгжүүлж байна.

Avatar

ИРГЭН 2019-02-19 66.181.160.99

ИТХ-аас хаалтгүй гарч байгаа тул МАН үүнээс өөр шйидвэр олсонгүй. Өсөж өндийж яваа өөрийн гэсэн бодолтой залуусаа "жийсээр" МАН унах нүхээ малтаж байна даа.

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.21.106.101

Хүрэлсүх МАН намыг улстөрийн тавцангаас арчих бодлого явуулаад байх шиг санагдах юм.Энэ намын хагарал,хуваагдал, нэр хүнд гэж байхгүй боллоо.Нэг хэсэг нь шууд Хүрэлсүхийг аялдан дагалдагч болчихсон. Тэд нар энэ намд их гай болж байна.

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.126.89.26

Энэ Завханы хятадын э****з юу гээд чалчаад бна бэ монгол ялна шvv Батбаатараа

Avatar

иргэн 2019-02-19 202.179.25.104

дүрэмжурмыг нь дагана гэж намд элссийм чинь шийдвэрийг нь дагах л хэрэгтэй

Avatar

ИРГЭН 2019-02-19 66.181.164.222

ХҮНИЙ ХӨӨРХӨН СЭРГЭЛЭН ХҮҮХДҮҮДИЙГ ХАР. ОЮУНЭРДЭНЭ. АЮУРСАЙХАН ЭНЭ ТЭР БОЛЖ БАЙНА Ш ДЭЭ.

Avatar

ИРГЭН 2019-02-19 66.181.164.222

Даргад таалагдахгүй бол дарга болохгүй ээ. Оюукаас юм сураач. Худлаа ч гэсэн талбай малбайгаар жагсаал цуглааныг нь дэмжиж гүйхгүй яасийм. Тэгсэн бол дүү хүү шууд дарга болохгүй юу.

Avatar

Хүрэлсүхэд баяр хүргэе 2019-02-19 43.242.243.64

Хүрэлсүхийг харахаар ойрын хэдэн арван жилд улс төрчдийг хараад төрөөгүй итгэл найдвар төрөх боллоо. Хүрэлсүх зоригтой урагшил. Хэтэрхий шударга бус болсон улс орондоо хэрэгтэй зүйл хийгээд улс төрөөс явахад яахав дээ. Ард түмэндээ сайнаар дурсагдаж үлдэнэ гэдэг бага юм биш шүү

Avatar

Хүрэлсүхэд баяр хүргэе 2019-02-19 43.242.243.64

Хүрэлсүхийг харахаар ойрын хэдэн арван жилд улс төрчдийг хараад төрөөгүй итгэл найдвар төрөх боллоо. Хүрэлсүх зоригтой урагшил. Хэтэрхий шударга бус болсон улс орондоо хэрэгтэй зүйл хийгээд улс төрөөс явахад яахав дээ. Ард түмэндээ сайнаар дурсагдаж үлдэнэ гэдэг бага юм биш шүү.

Avatar

Дэндүү гэхэд даанч дэндүү 2019-02-19 203.91.116.154

Хүний чөлөөтэй сонгох, сонгогдох, эрх чөлөө, ардчилал гэх зүйл хаачив аа. Шударга зүйл байгаа бол олонхийн санал авсан хүнээ уг нь томило ёстой доо

Avatar

Хүрэлсүхийг харахаар итгэл ... 2019-02-19 43.242.243.64

Хүрэлсүхийг харахаар ойрын хэдэн арван жилд улс төрчдийг хараад төрөөгүй итгэл найдвар төрөх боллоо. Хүрэлсүх зоригтой урагшил. Хэтэрхий шударга бус болсон улс орондоо хэрэгтэй зүйл хийгээд улс төрөөс явахад яахав дээ. Ард түмэндээ сайнаар дурсагдаж үлдэнэ гэдэг бага юм биш шүү.

Avatar

zochin 2019-02-19 202.126.89.141

Hvrelsvhiin huviin kopani boljee MAN. Topor jenko 2 tur samrah shinjtei bolchihloo

Avatar

иргэн 2019-02-19 202.179.26.15

За энэ ч яахав МАН-ын Дотоодын тэмцэл энэ Бухимдаж Уурлаж бусадруу Дайрч
довтлоод байгаа Нөхдүүд
эхлээд Гэрээ засчихаад дараа нь Улс төрчмөөр юмаа

Avatar

Baatar 2019-02-19 103.26.195.169

Odoohondoo end helmegdsen hun haragdahgui l baina. Sandui, Munkhchuluun 2-iig umuuruh hun her olon um boldoo. Er ni bol olon huniig zailuulah yostoi doo. MAN ch ter AN ch ter.

Avatar

зочин 2019-02-19 192.82.65.120

Өрсөлдөх боломжгүй гэж энэ нөхөр юу яриад байна. Намаас нь гаргачихаар бүр боломжтой болж байгаа юм биш үү. Бие даагч…намынхаа эсрэг биш…

Avatar

жамц 2019-02-19 192.82.65.195

МАН хүрэлсүхийн компани болчихжээ. Намын ОНЦ ИХ хурал зарлаж, энэ хүрэлсүхийг зайлуулахгүй бол, МАН-ыг ч Монгол Улсыг ч устгах нь ээ.

Avatar

Тийм 2019-02-19 180.149.96.90

Дарга болох гээд нам ч үгүй. Энэ залуу одоо турж үхнэ ээ. Их шунасан хүнд атгуулж болохгүй шүү Үрэлээ.

Avatar

Туйл 2019-02-19 64.119.23.12

Дэндүү л туйлширч байна даа

Avatar

Зочин 2019-02-19 202.21.111.20

Хаха. Хувь хүний итгэл үнэмшил энэ тэр бол бүгд цаашаа болжээ. 100 жилийн ойгоороо тарах нь тодорхой болжээ. Ашгүй дээ. Бушуухан 20 он болоод энэ далдгаруудыг бүгдийг нь лааз өшиглүүлэх юмсан.

Avatar

Зочин 2019-02-19 122.201.24.133

Би дарга больё гэж өөрөө гар өргөж гүйдэг цулцгар банди нараас ямар ч өөдтэй юм хүлээх хэрэггүй!!! Хулгай хийх, авилгаар баяжиж авах л ганц зорилготой цөөврүүд!!! Тийм л их мэдлэгтэй боловсролтой юм бол даргын зөвлөх хийж өөрийгөө харуулах хэрэгтэй!!! Түүнээс биш хүн болж төлөвшөөгүй байж дарга болно гэж зүтгэдэг этгээд яасан ч олигтой хүн биш!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-02-19 122.201.24.133

Би дарга больё гэж өөрөө гар өргөж гүйдэг цулцгар банди нараас ямар ч өөдтэй юм хүлээх хэрэггүй!!! Хулгай хийх, авилгаар баяжиж авах л ганц зорилготой цөөврүүд!!! Тийм л их мэдлэгтэй боловсролтой юм бол даргын зөвлөх хийж өөрийгөө харуулах хэрэгтэй!!! Түүнээс биш хүн болж төлөвшөөгүй байж дарга болно гэж зүтгэдэг этгээд яасан ч олигтой хүн биш!!!!!!

Avatar

Amar 2019-02-19 202.179.25.42

Миеэгийнхэнд албан тушаалаас өөр бодох зүйл байдаггүй юм байна даа.

Avatar

zochin 2019-02-19 66.181.170.2

erthen ene ajlaa hiij baih ni yasiin, bugdeeree adilhan teneguud um doo, iimerhuu um hiivel tsag aldahgui dor dor ni tseverleed yavahgui bol daraa ni ingej hiiheer iimerhuu shuumjleld urtulgui ch yahav de

Avatar

Зочин 2019-02-19 64.119.18.99

Тогтоол нь ч өөрөө буруу юм байна.Гарна гэдэг чинь өөрөө явахыг хэлдэг монгол үг энэ хоёр эрхэм өөрсдөө гараагүй учир шийдвэр нь буруу байна.Хэрвээ намаасаа хөөсөн тэгээд түүнийгээ зөөлрүүлж байгаа ухаантай юм бол ядахдаа ГАРГАСАН гэж хэлнэ биздээ.Үг хэллэгээ мэддэггүй энэ амьтанд өөрт нь арга хэмжээ авбал таарна

Avatar

Зочин 2019-02-19 103.87.255.62

ЗӨВДӨӨ НЭГ ГАРТ ОРУУЛАХГҮЙ БОЛ ХЭН ДУРТАЙ НЬ ДУРААРАА ТОГЛОЛТ ХИЙНЭ ГЭЖ ЮУ БАЙХ ВЭ

Avatar

Зочин 2019-02-19 103.87.255.62

ЗӨВДӨӨ НЭГ ГАРТ ОРУУЛАХГҮЙ БОЛ ХЭН ДУРТАЙ НЬ ДУРААРАА ТОГЛОЛТ ХИЙНЭ ГЭЖ ЮУ БАЙХ ВЭ

Avatar

б 2019-02-19 66.181.185.81

Мөнхчулууныг хассан нь шударга бус байна. Дүүгийнхээ өмнөөс хариуцлага хүлээнэ гэж юу байдаг юм. Эсхүл ноёны бөхтэй өрсөлдөж болохгүй юм уу. МАН коммунист нам гэдэг баталж байна. Тарвал таарна.
Сандуйг ч гэсэн аль эрх хөөхгүй яасан юм. Хотын даргын асуудал болохоор хөөж байгаа юм уу

Avatar

Бямбаа 2019-02-19 202.9.43.171

дүү нь гүйцэтгэгч ах нь удирдан чиглүүлэгч гэдгий нь мэдсэн бх л да

Avatar