Сайдууд шинэ нисэхэд ажиллав | News.MN

Сайдууд шинэ нисэхэд ажиллав

Сайдууд шинэ нисэхэд ажиллав

Сайдууд шинэ нисэхэд ажиллав

Монгол Улсын Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхээс Улаанбаатар хотын Олон улсын нисэх онгоцны шинэ буудлыг ашиглалтад оруулах ажлыг түргэвчлэх чиглэлээр өгсөн үүргийн дагуу Засгийн газрын холбогдох гишүүд амралтын өдрүүдэд Хөшигийн хөндийд ажиллав. Монгол Улсын сайд, ЗГХЭГ-ын дарга Л.Оюун-Эрдэнэ, ЗТХ-ийн сайд Б.Энх-Амгалан, БСШУС-ын сайд Ё.Баатарбилэг нар Хөшгийн хөндийд ажиллаж, Улаанбаатар хотын шинэ нисэх буудлын ажлын явц, нээгдэх хугацааны графикийг нарийвчлан тохирох уулзалтыг ИНЕГ-тай хамтран 2 дугаар сарын 16,17-ны өдрүүдэд зохион байгууллаа.

Эх сурвалж: ИРГЭНИЙ НИСЭХИЙН ЕРӨНХИЙ ГАЗАР

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
ЗөвЗөв
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

9 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

z 2019-02-18 202.170.68.38

zovluuleh hunee mon olovoo ene shine said. yana daa. arai zaluu, devshiltet uzel bodolltoi, medleg ondor huniig songoj boloogui yum baih daa

Avatar

зочин 2019-02-18 202.170.68.38

ИНУГазрын одоогийн удирдлагууд 60 тэобумын үргэлжлэл бүгдийг нь соль чадваргүй мэргэжилгүй гарууд

Avatar

zochin 2019-02-18 43.228.129.119

Иргэний нисэхийн Батмөнх гэж шоронд орсон ,гарч ирээд Аэромонголийн гүйцэтгэх захирал болж мөнгөний асууудал буруу типийн онггоц авсан хэрэгээр хөөгдсөн 70 орчим настай С.Батмөнхийг шинэ сайд Энх-амгалан өөрийнхөө зөвлөхөөр авсан гэнээ. Ажил нь зөв явах уу. Хүрэлсэх ерөнхий сайдаа, Засгийн газрын хэрэг эрхлэх газрын даргаа анхааралдаа аваач. Уул шугамандаа Батмөнх хүү чинь М.Энхболдын ач буянаар ИНЕГ-ын дарга болж шоронд орсон доо.

Avatar

зочин 2019-02-18 66.181.177.39

Эсгий хийх газар нохой хэрэггүй гэгчээр Баатарбилэг ч юучив дээ

Avatar

Зочин 2019-02-18 175.38.4.50

ЮУН ШАВАР АМБААР ХЭЭР БАРЬЧИХСАН ЮМ БЭ ТОПОР ОО?!

Avatar

Зочин 2019-02-18 124.39.168.74

Хятадын хөдөөний тосгоны нисэх буудал байна шүү дээ их сүржигнээд байсан Буянт ухаагаас дээрдсэн юм алга

Avatar

Зочин 2019-02-18 64.119.22.65

Хичнээн ч очиж үздэгийн. Тэр хувийн амбиц ашиг сонирхлыг нь Хүүкээ, Оюунэрдэнээ нам зогсоож байж наад менежментийн гэрээ чинь хөдлөнө шүү. Улсаа боддоггүй луйварчдын хүсэл тачаал наад хугацааг чинь уяад байна бусуу. 51/49 гээд хурдхан шийдээд явах хэрэгтэй ш дээ. ИНЕГ-ын одоогийн удирдлагууд чинь нөгөө 30 аас даалагвар авчаад гацаагаад байна бусуу. Улс төрийн томилгоо мэргэжлийн салбарт алуур болоод удаж бн

Avatar

Зочин 2019-02-18 91.65.30.101

JDV-chin saiduud ........geech!!!!

Avatar

ЗОЧИН 2019-02-18 202.21.126.30

ТЭР ЭЗГҮЙ ГАЗАР ИХ ХӨРӨНГӨ ЗАРЖ НЭГ ЮМ БАРИАД ӨӨРСДӨӨ АЖИЛЛУУЛЖ Ч ЧАДДАГГҮЙ, ЯПОНУУД АЖИЛЛУУЛЪЯ ГЭХЭЭР АЛЦАГАНААД ИХ Л СОНИН ЮМ БОЛОХ НЬ ДЭЭ. ТЭГЖ ТЭГЖ АШИГЛАЖ Ч ЧАДДАГГҮЙ НЭГ БУУДАЛТАЙ ХЭДЭН ЖИЛ БОЛООД ӨНӨӨХ НЬ ДАХИН БААХАН ХӨРӨНГӨ ГАРГАХ СОНИН ЮМ БОЛОХ ВИЙ ДЭЭ.ЕРӨНХИЙЛӨГЧ УЛСДАА ХАЙРТАЙ ЮМ БОЛ ЭНД АНХААРЛАА ХАНДУУЛМААР БАЙНА.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж