М.Энхболд огцорсон ч “эмгэн”-ий хүсэл ханахгүй! | News.MN

 М.Энхболд огцорсон ч “эмгэн”-ий хүсэл ханахгүй!

 М.Энхболд огцорсон ч “эмгэн”-ий хүсэл ханахгүй!

 М.Энхболд огцорсон ч “эмгэн”-ий хүсэл ханахгүй!

Эртээ урьдын цагт гэж эхэлдэг “Алтан загасны үлгэр”-т шунаг эмгэн, тэнэг өвгөний тухай гардаг.  Энэ үлгэрийг мэдэхгүй хүүхэд ч Монголд байхгүй.

М.Энхболдыг л огцруулсны маргаашаас эхлээд иргэдийн амьдрал сайжирна гэж сурталчилсан УИХ-ын тэмцэгч гишүүд бялуугаа хүртэж, бялуугаа ч хүртээж байна. Мэдээж, тоон дээр төөрсөн хоёр удаагийн жагсаал, Ерөнхийлөгчөөс өргөн барьсан хуулийн хүрээнд М.Энхболд огцорсноор  “ард түмний хайртай хүүхдүүд”-ийн амьдрал “сайжрах” тал руугаа орж,  албан тушаалд эхнээсээ томилогдож эхэлсэн билээ. Харин тэдний шударга ёсонд итгэсэн иргэд гэр ч үгүй, сугалаа ч үгүй, шударга ёс ч үгүй хоцорч үлдсэн.

Гэвч, М.Энхболдыг огцруулснаар “эмгэн”-ий хүсэл  ханаж, цадахгүй аж. Эрх мэдэл+мөнгө+ хуулийг гартаа атгах гэсэн улс төрийн шинэ бүлэглэлийн акц  АТГ-ын даргыг огцруулах,  мөнгө хэвлэх төв банкны ерөнхийлөгчийн гарын үсэгтэй болоход чиглэгдсэн нь илэрхий болжээ. "

Өөрөөр хэлбэл,  Авлигатай тэмцэх газрын дарга Х.Энхжаргалыг 72 цагийн дотор сайн дураараа огцрохыг шаардаж тулган шаардах бичгийг шинэ МАНАН-гийн дэмжигчдээс өнөөдөр өгсөн аж.  Өнөөх л танил сценари.  Өмнө нь М.Энхболдыг УИХ-ын даргаас өөрөө огцруулах хугацаат “ял” өгөөд, үгэнд орохгүй бол өрөөл нэгнээр өрөөнд орж бужигнуулдаг үйл явдал тун удахгүй АТГ-ын дарга дээр өрнөнө гэсэн үг.  Араас нь Монголбанкны ерөнхийлөгч, УЕПрокуророос яг энэ аргаараа “ял” асууна, харж л байгаарай.

Өөрт нь таалагдаагүй, үзэл бодол өөр нэгнээ хэлмэгдүүлэх шинэ цагийн хэлмэгдүүлэлт Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын үед, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийн засаглах жилүүдэд эргэн ирсэн нь туйлын харамсалтай. Их олон зүйл яривал өмчийг "дээрэмдэж", хөрөнгийг нь хураана л гэнэ.

Чухамдаа У.Хүрэлсүх жинхэнэ шударга ёс ярьж байгаа бол эхлээд ЖДҮчидтэйгээ хариуцлага тооцох ёстой байв. М.Энхболдыг огцруулсны дараа ЖДҮчидтэй хариуцлага ярина гэсэн түүний үг ул болж, улс төр нь дол болжээ. Учир нь, олон зуун жижиг дунд үйлдвэрийн боломж, олон хүний ажлын байрыг албан тушаалаа урвуулан ашиглаж булаасан намынхаа нөхөд, удирдлагууд, нэр холбогдоод байгаа хуурай дүү нараасаа хариуцлага нэхсэн бол ядаж л Ерөнхий сайдын унаж яваа рейтингэд нь нэмэртэй байлаа.

Даанч, "манай талын хулгайч" гэх өнцгөөр асуудалд хандаад байвал түүний түүхэнд үлдэх мөрөөдөл нь нам, төрөө хагалан бутаргаж, улс орноо "худалдсан", үзэл бодол өөр нэгтнүүдээ хэлмэгдүүлсэн  гэх тайлбартайгаар үлдэж мэдэх л юм шүү. "Уршигт муу эмгэн хүний хаан болсон ч хүсэл жаргал дутуу гэнэ, эзэн хаан болсон ч эрх ямбаа чамална" гэнэ. Үлгэрт ингэж өгүүлдэг. "Гайхаж хартал газар гэр нь харагдаж гэнэ. Эмгэн түүний дэргэд ээрүүлээ бариад сууна гэнэ. Эмгэний дэргэд эвдэрхий тэвш нь харагдана гэнэ". Үлгэр ингэж төгсдөг. Үлгэр болгон амар  сайхандаа жаргадаггүй.

Б.БАТ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
22
ЗөвЗөв
12
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

61 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-02-18 66.181.160.103

Огцорсон Ми-г яаж ч хамгаалаад NEWS,mn-д сайн зүйл авчрахгүй, харин Ми-д тавьсан өрнөөс хумсын чинээ хөнгөрөхөөс өөр юү ч болохгүй дээ

Avatar

Irgen 2019-02-18 103.57.95.79

Khurelsuh hudlaa jujigchin. JDUchid bol gemt hereg. bugd shalguulaad yal sonsoh yostoi gemt hereg sbuu dee.

Avatar

Зочин 2019-02-18 182.160.1.59

ЖДҮ бол бүлэглэн хуйвалдан үйлдсэн том луйвар. АТГ -ын даргыг зайлуулж аврагдах боломжтой. Өөр ямөрч гарцгүй.

Avatar

Иван Грозный 2019-02-18 73.92.12.67

Б.Бат, тэр нохойны эздийг бугдийг нь шоронд хийж шон дээр суулгасан цагт ард тумэн амар сайхандаа жаргана

Avatar

Зочин 2019-02-18 47.12.111.18

Bat guai ta baga dingos. Miegiin bugs doloogch chamd ard tumniig basamjilj doromjlokh dutaagui uvaigui novsh, khumuus khen khen be gedgiig yalgadag bolj. Chi yaj khutsaad busdiin uur khilen kharaal zukhliig Mie Elbegee nar shig l uur tee duudahaas uur umgui gedgee ukhaar malaa

Avatar

zochin 2019-02-18 150.129.142.160

Miigiin humuusiig bugdiig solihguigeer yu ch uurchlugduhgui

Avatar

zochin 2019-02-18 150.129.142.160

MUEAuditor Hurelbaatar gedeg avilgaching yagaad yavuulahgui odoo boltol balgaad baigaa yum boloo

Avatar

Ooo Chaavaas 2019-02-18 103.212.118.83

Mongol Venesueliig yalna!!! Manai Khurandaa tym naslag! Avtobusnii joloochiin khajuud Khurandaa khyn shyy!

Avatar

Зочин 2019-02-18 103.212.119.37

МАНАН-гийн ГАР ХӨЛНҮҮДИЙГ ХУРДАН ТАСЛАЖ, ШҮҮХ ПРОКУРОР, АТГ ЦЭВЭРЛЭЭЧЭЭ. АРААС Нь ЭРДЭНЭТ49%, ДУБАЙ, ОТ, ОРД ГАЗРУУД, КОНЦЕССИЙН АСУУДЛЫГ ЯАРАЛТАЙ ШАЛГАХ АЖЛУУД ХҮЛЭЭГДЭЭД БАЙНА.

Avatar

зочин 2019-02-18 66.181.190.172

Хөлсний бичээч нар нэг иймэрхүү л юм бичэн дээ.

Avatar

сар 2019-02-18 202.9.43.22

Хүрэлсүхийг дагагч харанхуйчууд хэзээч гуйлгачин амьдарлаасаа салахгүй дарга дагаж дадганадаг хүмүүс ѳѳрийн толгойгүй бэлэн юманд дуртай хоосон толгойтой залхуучууд зүгээр сууж баатар болох гэж попорч байдаг юм шүү

Avatar

барт 2019-02-18 202.9.43.22

Яг голыг нь олоод бичсэн байна шүү тун зѳв. Ждүгийн хулгайч нарыг багсийг нь улайтал нь бичих хэрэгтэй. Хулгайг ѳмгѳѳлѳѳд шударга ёс тогтооно гэж байхгүй.

Avatar

Gungaa 2019-02-18 122.201.22.86

Ene khurelsukh yum khiikhgui shuu dee khoer dakhi MANAN uussen shuu dee 2020 pnd zailuulakh l uldleeshuu dee

Avatar

Иргэн 2019-02-18 103.26.195.174

МАНАН-гийн хонгил байгаа цагт тэмцэл үргэлжилнэ.

Avatar

ҮХЭР МОНГОЛЧУУДЫГ ХЭН ХӨГЖҮҮЛЭХ ВЭ?! ХӨГЖӨӨХ ВЭ?! 2019-02-18 175.38.4.50

ЖДҮЧИН ТОПОР ХУЛГАЙЧ ЖОНКУУГИЙН ТУШААЛААР МОНГОЛ ОРНЫ ХӨГЖҮҮЛЛЭЭ ЮУ?! ЗАНДАН ОЮУКА НАРЫН ЯАШКА НАР ЭГЭЛ БОРЧУУДЫН ТӨЛӨӨ АЖИЛЛАА ЮУ?! МОНГОЛ ОРОН ВЕНЕСУЭЛИЙГ ЯЛНАА УДАХГҮЙ...

Avatar

ZOCHIN 2019-02-18 106.68.73.232

MONGOL HUMUUS ELBEGDORJIIN HELDEG SHUDARGA L BAIYDAA GEDEG HUURAMCH SHUDARGIIG BISH, JINHENEESEE ARD TUMNII AMDRALIIG AVILGALGUI TIIM SHUDARGIIG HUSJIINE. TCAG UEE MEDERDEGGUI IIMERHUU BAT ICHIHED YADGIIN.

Avatar

Болдоо 2019-02-18 202.70.44.116

Энх60лд, Элбэгдорж нар үхэхээс нааш МАНАН арилах болоогүй шүү... Битгий сэтгэл амраарай.

Avatar

Болдоо 2019-02-18 202.70.44.116

Энх60лд, Элбэгдорж нар үхэхээс нааш МАНАН арилах болоогүй шүү... Битгий сэтгэл амраарай.

Avatar

Зочин 2019-02-18 202.70.44.116

Энх60лд, Элбэгдорж нар үхэхээс нааш МАНАН арилах болоогүй шүү... Битгий сэтгэл амраарай.

Avatar

mgl 2019-02-18 202.9.43.116

chi manang umuuruud yu olj dolooh yum be dee.

Avatar

ZOCHIN 2019-02-18 106.68.73.232

BAT SHIG HOLSNII BICHEECH OLON BISH BAIGAASAI.HERVEE OILGOOGUI HUND ENEHUU MI.ENHBOLDIIG OGTCRUULSAN N HUVSGAL SHDEE. IDEE BEERIIG UG UNDSEER N USTGADAGIINSHDEE. SHUUH ,ATG ,PROKUROR. GEED BUH UDIRDLAGIIG N UNDSEER N SOLIH ESTOI.BUGD ICHGUURGUI AVILGACHID. DAHIAD BOLOHGUI BOL DAHIAD L COLI...ULS ORNIIHOO AMDRALIIG HARAA CH ....

Avatar

Bathurel 2019-02-18 66.181.160.55

Hench Mieg ogtsorsni daraa amidral sairana gej yariagui ard tumen goridooguiene manan sistemiig buheld ni nyraaj baigliin bayalag shydraga hyviarladag bolgoh talaar temtsene gej yarisan manangiin setguulch Bat yagaad hydlaa tarhi ygaagaad bn Elbegdorj iim dalgavar ogson bn

Avatar

Mng 2019-02-18 66.181.161.44

Uls turchid hulhi turchid boljee, deeshee tenger dooshoo ....

Avatar

хэхэ 2019-02-18 103.57.92.42

АТГ дарга зайлах ёстой энэ хулгайч нар бүгд зайлах ёстой

Avatar

Ганаа 2019-02-18 203.91.115.46

Эрхэм хүндэт ТОРООЛуудаа, үүнийг уншаарай, та нарын төлөө бичсэн байна. http://www.sonin.mn/news/politics-fb-bot/99645

Avatar

хэхэ 2019-02-18 103.57.92.42

хуцмар минь үмхий тат

Avatar

Ганаа 2019-02-18 203.91.115.46

Эрхэм хүндэт ТОРООЛуудаа, үүнийг уншаарай, та нарын төлөө бичсэн байна.http://www.sonin.mn/news/politics-fb-bot/99645

Avatar

batbold 2019-02-18 64.119.24.57

tegeed enxbold gaxai baigaad mongol uls jargax bsn yumu.olon olon jil maniig jargaax erx medel alban tushaald bsn busuu.oortoo taalagdsan bogsiig ni dolooson novshnuudad l elegtei bsn busuu.

Avatar

Зочин 2019-02-18 66.181.176.135

Хөлсний нохой бичээч

Avatar

ОД 2019-02-18 103.87.255.62

Элэгдорж үхэхнээ сайтаа сайхан цэнэглээд тавьж байна даа ийм юм бичээд хэдэн зоос авдаг юм болдоо хөөрхий

Avatar

Зочин 2019-02-18 66.181.176.30

ИЙМЭРХҮҮ ЮМ САРААЧААД ХИР ЮМ ОЛЖ ДОЛООДОГ ЮМ БОЛ?

Avatar

Зочин 2019-02-18 66.181.161.125

Эмгэн дур тавьж огохгуй зовооно доо монголчуудыг шхаб л тавиулж магадгуй

Avatar

Зочин 2019-02-18 64.119.21.254

Mi Enxboldin guliiguud dulii dumbe baisan ni ATG mongol bank shyyx prokur arig xamgaalsan odoo bygdiig ni solix bolson

Avatar

Зочин 2019-02-18 202.9.42.65

Алтан загасны улгэр яах вэ улиссийг орчуулах гэж алаад огжээ гомбосурэн гуай оросоос нь орчуулаад цоохон хувиар ондор унэтэй зарчуул яасийм бэ энэ асуудлаа шийдэж огоочээ

Avatar

ХУД-ийн сонгогч Ш.Раднаа 40 хоногийн өмнөх бодол 2019-02-18 122.201.21.12

ЖДҮ-тэй холбогдсон УИХ-ын болон ЗГ-ын гишүүдийг яаж ч чадахгүй. Одоо М.Энхболдыг чөлөөлөнгүүт АТГ-ын дарга Энхжаргалыг .шахаж байгаад чөлөөлнө. УИХ-ын шинэ даргаар дуулгавартай, камелон нэг нөхрийг тавина.Ирэх оны сонгуулиар л энэ ЖДҮ-ч нартай сонгогчид бид л хариуцлага тооцохоос өөр зам үлдээгүй.Авлигатай тэмцэх газрын даргыг өөрчилсний дараа МАН-ын болон АН-ын томчуултай холбоотой өмнөх хэргүүд ч аажмаар замхарна.

Avatar

Зочин 2019-02-18 43.228.131.206

Нөгөө шодрогос нь хаана байнаа? ЖДҮчдэд хариуцлагаа тооцоочээ

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа 1 сарын өмнөх сэтгэгдэл 2019-02-18 122.201.21.12

Монголд ашиг сонирхлын бүлэглэлүүд бий болсон.Манай нийгмийн сүүлийн 28 жилийн бүтээгдэхүүн.Энэ нь УЛС ТӨР, БИЗНЕС, БАНК САНХҮҮ, ХУУЛЬ ХЯНАЛТ, ТББ, нутаг нуг, танил тал, ТВ, сонин, спорт гэх мэт нийгмийн амьдралын бүхий л салбарыг хамарч байна.Нийгмийн баялагаас ахиухан хүртэх зорилгоор намаар дамжин төрд орохын тулд хоорондоо тэмцэлдэж байна. Эрх мэдэлд хүрсэн нь нөгөө бүлгээ нухчин дарах явдал ЗҮЙ ТОГТОЛТ ҮЗЭГДЭЛ болжээ.Тэр тэмцлийн хөлд нь иргэд бид чирэгдэх нь хэцүү.

Avatar

Дэлдэгч 2019-02-18 64.119.27.251

Даварсан зандалчдыг хуга нуга дарчих Хууль баймаар л юмдаа. Баахан сэтгэл Мэдрэлгуй олныг едеен турхирч естой бие сэтгэлээр нь хоосолсон 5 хулгайчыг чулуугаар цохиод нудээд егеечдээ. Новшнуудын хэтийн дур хусэл нь дуусахгуй шуу!!!!

Avatar

Зочин 2019-02-18 122.201.31.216

ЖДҮчин лаларуудад ямар хариуцлага хүлээлгэх гэж байнаа. Таг алга Хүүк ийм л новшийн гар штэ.

Avatar

ЗОчин 2019-02-18 64.119.19.178

Ард түмнийг Хонгилын үзүүрт гэрэл байгаа гэж 20 гаруй жил зүтгүүлчихээд одоо болохоор шударга бусын хонгил байжээ, өөр хонгилоор явна, хонгилоо нураана л гээд байх юм. Өөрсдөө эрх мэдлээ булаацалдаад юун 100 жил, бараг үзэхгүй үнсгүй болох байх шүү

Avatar

Зочин 2019-02-18 202.9.42.65

Ждучидийн ард нилээн олон ашиг сонирхолын зорчилтой булэг этгээд байх шиг байна ард тумэн гэгч жагсаал цуглаанд турхирагч хэсэг булэг байх шиг байлээ олон нийт гэгч албан тушаалын донтой бас хэсэг этгээд байх шиг одоо бас шхабд орье хужаагийн хонжилд шургая гэж араас нь хатгагч булэг этгээдууд тодрох биз тэд нарыгаа юу гэж нэрлэх юм бол

Avatar

Зочин 2019-02-18 202.131.225.147

2 талаас харж бичээч ээ. Улаан цагаандаа гарсан юм

Avatar

зочин 2019-02-18 202.9.43.212

Эхлээд ЖҮД-чингүүдээсээ салчих. Тэгээд харъя. Ер.прокурор чинь харин ч зөв хүн байх шиг байна лээ.

Avatar

Зочин 2019-02-18 182.160.36.1

энэ сайтыг шууд хаа. МАНАН-ийн хамгаалах хэрэгсэл шүү. тарвага санхүүжүүлж хор цацдаг сайт.

Avatar

Зочин 2019-02-18 103.26.194.124

ТЭХХ ХҮЗҮҮГҮЙ ТАРВАГА, МИЕЭ ХОЁРЫН УЛЫГ ДОЛООДОГ САЙТ.

Avatar

Зочин 2019-02-18 202.179.25.81

Хаха монгол ална аа та нар ялсоон

Avatar

Ойлгоно уу 2019-02-18 66.181.166.32

Угаасаа Энхболдыг огцоруулах шалтгаан нь АТГ-ыг БАТТУЛГА авч өөрийн НҮГЭЛ-ийг үгүй хийх-д оршиж байв.

Avatar

Зочин 2019-02-18 66.181.182.18

Одоо Энхболдын нэрээр бүх булай үйлдлээ хийнэ. Ард түмэн ийм харанхуй байхад зальтай дарга нар хүссэнээ хийнэ.

Avatar

Зочин 2019-02-18 103.26.194.124

АТГ-ЫН ДАРГА, МОНГОЛБАНКНЫ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, УЛСЫН ЕРӨНХИЙ ПРОКУРОР ГУРАВ ӨӨРСДӨӨ САНАЛАА ӨГӨӨД ХАЛАГДАЦГАА. АРД ТҮМНИЙ ШҮҮХ ШААРДАЖ БАЙНА!!!

Avatar

Зочин 2019-02-18 202.21.111.20

Чи ард түмэн гэдэг нөгөө хамсаатан уу? Би лав тэгж шаардаагүй. Харин ч Ерөнхий Прокурор зарчимч хүн бна лээ. Төрийн толгойд гарчаад хувийн өс хонзон авахуулахгүй гэдэг нь иргэнээ хамгаалсан болохоос Ерөнхийлөлчийг хамгаалаагүй. Прокурор иргэнийг хамгаалж цагдааг чацга алдуулдаг байгууллага гэдгийг мэдэхгүй бол дуугүй бсан чинь дээр шүү

Avatar

Зочин 2019-02-18 103.26.194.124

60 ТЭРБУМ ХАМГААЛДАГ ЕРӨНХИЙ ПРОКУРОРТОЙГОО НИЙЛЭЭД ДАЛД ОР.

Avatar

Зочин 2019-02-18 103.26.194.124

УГААСАА БИДНИЙ ХҮСЭЛ ХАНАХ БОЛООГҮЙ ЭЭ. НААД АВИЛГАТАЙ ТЭМЦЭХ ГАЗРЫН ДАРГА, МОНГОЛБАНКНЫ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, УЛСЫН ЕРӨНХИЙ ПРОКУРОРЫГ ЗАЙЛУУЛААД ДЭЭРЭЭС НЬ ЭБЭ-Г ЧИНЬ НЭМЖ ШОРОНД ХИЙВЭЛ САЯ ХҮСЭЛ ӨНГӨН ХЭСЭГ ГҮЙЦНЭ ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2019-02-18 188.62.88.27

Bitgii huts. Mongoliin ard tumen erinhii prokuroriig harinch neg demjine shuu

Avatar

Зочин 2019-02-18 202.179.25.50

Ерөнхий прокурор харн зөв хүн билээ, ядаж 1 зөв нь үлдээсэй

Avatar

Зочин 2019-02-18 202.126.89.177

ДЭЭД ШҮҮХИЙН ЕРӨНХИЙ ШҮҮГЧ ЗОРИГЫГ ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ !!! ХАР ХАХУУЛЬЧИН !!! ХХБАНКНЫ ТӨЛӨӨЛӨГЧ !!!

Avatar

Зочин 2019-02-18 64.119.19.134

B GIN SHES BAT TA BUGS DOLOJ HANAHGUI BOL AVGAINH N ATSIG HUH ARD TUMEN SHOROND HIHIG HUSCH BAIGA

Avatar

зочин 2019-02-18 202.179.25.81

эмгэний шунал хэзээ барагдаж байлаа бид ч их юм үзэж байж ухаарах байхдаа одоо шудрага ёс яриад шудрага бус зүйл хийсээр байгааг харсаар л байна НӨГӨӨ шудрага ёсний төлөө талбайгаар дүүрэн тэмцэгчид хайчиваа ЖДҮ-чид ийн хийсэн хэргүүд шудрага ёсонд хийцээд байнадаа

Avatar

Зочин 2019-02-18 107.77.173.10

хүүк ч тэр,женко ч тэр адилдаа адил годилдоо годил.Хоёулаа өөр өөрий намаа дотроос нь хагалан бутаргасан өөдгүй новшнууд. Гэмт хэрэг үйлдчихээд шалгуулах болохтойгоо зэрэг хил давж зугтаана,эсвэл баахан жүдоч цуглуулж үймээн самуун дэгдээнэ.

Avatar

Хүрэлсүх огцор!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-02-18 37.187.129.166

Хүрэлсүхээс шахаад ч тос байтугай ус ч гарахгүй. Яаж ч бодсон та нар ийм харанхуй бүдүүлэг, боловсролгүй, нахал, өөрөө залуугаасаа нам дагаж дарга нарын бөгс долоож явсан ийм л хүн шүү дээ. Дээр нь шударга ёс яриад байхын үнэхээр ичмээр. Хадгаламж банкны 14 тэрбум төгрөг, өчнөөн үнэтэй машин, хаус, эдлэн газартай. Ямар ч бизнесгүй хүн яаж ингэж баяжив!! Маш сонин. Ийм л бүтэхгүй мэргэжлийн хулгайч гэхээр хүн өнөөдөр Ерөнхий сайд хийж байна даа. Тэгээд мангар ард түмэн нь энэ хүнийг дэмжих кккккк

Avatar