"Гүзээгүй төрийн албан хаагч" хөтөлбөр хэрэгжиж байна | News.MN

"Гүзээгүй төрийн албан хаагч" хөтөлбөр хэрэгжиж байна

"Гүзээгүй төрийн албан хаагч" хөтөлбөр хэрэгжиж байна

"Гүзээгүй төрийн албан хаагч" хөтөлбөр хэрэгжиж байна

ЦЕГ-ын Мөрдөн байцаах албанаас "Гүзээгүй тѳрийн албан хаагч" хѳтѳлбѳрийн хүрээнд "Эрүүл мэнд-Эрхэм баян" өдөрлөгийг өчигдөр зохион байгууллаа. Өдөрлөгийн үеэр талууд хамтран ажиллах талаар санал солилцож “Тамхигүй орчин” аянд нэгдэх цаашлаад бусад төрийн байгууллагуудад үлгэрлэн, уриалах тал дээр санал нэгдсэн байна.

Эмнэлгийн хамт олон хѳтѳлбѳрийн хүрээнд мөрдөн байцаах албанд 800 мянган төгрөгний өртөг бvхий "СУУРИН ДАPАЛТЫН АППАРАТ" суурилуулан бэлэглэж, албан хаагчдад эрүүл мэндийн үзлэг, оношлогоо хийж зөвлөгөө өгсөн байна.

Э.ЖОНОН

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ГайхмаарГайхмаар
7
ХахаХаха
4
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-02-16 66.181.184.150

Gyzeetei buhyydee yah ve

Avatar

Өөр өнцөг 2019-02-16 66.181.161.67

Цагдаа нарт жаахан цариг хэрэгтэй. Хүйтэнд ажиллана, новшнуудтай барьцалдана.

Avatar

зочин 2019-02-16 150.129.142.96

Зөв ажил эхлүүлжээ цаг наргүй үнэхээр хэцүү ажил хийдэг хүмүүсийн эрүүл мэндийг анхаарах нь зүйтэй/хоол зүйч ажилуулж зөвлөгөө өгөх/. Сэтгэл зүйн зөвлөгөө болон сэтгэл засалын эмчилгээг ч анхаарч үзээрэй дандаа болохгүй бүтэхгүй юмнуудтай өдөржингөө ажиллана араатан болсон юмнуудтай яг л тэгж харьцахгүй бол болдоггүй юм байна лээ соёлтой харьцвал ойлгохгүй.

Avatar

Zochin 2019-02-16 66.181.176.145

Ugaasaa targan hun ajildaa ch gertee ch yu ch hiideggui ediin zasgiin huvid baigaa orchindoo zardal ihtei ur buteelgui, neg l ih hooson saihan yaridag hov jiv ih erguuldeg humuus shuu dee.

Avatar

Зочин 2019-02-16 119.40.98.10

Төрийн албанд байгаа бүх гүцээтэй хүнийг ажлаас нь чөлөөл.

Avatar

Зочин 2019-02-16 64.119.19.172

Арьсандаа багтахаа больтол таргалсан, аахилж уухилсан, түнтийсэн хар юмнууд монгол эрчүүдийн нийтлэг дүр төрх болжээ!!!! Бөөн өвчний үүр!!!!!

Avatar

Densmaa 2019-02-16 202.131.225.197

Zugeer yvdag jorlonguud bolj bn shde ene turiin alban haagchid archaagui yumaa. Hahuul avahdaa sain

Avatar

мм 2019-02-16 66.181.186.143

Бүх байгууллагуудад уг арга хэмжээг зохиох хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2019-02-16 66.181.186.143

Бүх байгууллагуудад уг арга хэмжээг зохиох хэрэгтэй байна.

Avatar

Zochin 2019-02-16 202.126.89.176

Toriin guzeegui alban haagch gevel zugeer bh Guzeegui tor gj buruu bnaa

Avatar

Иргэн 2019-02-16 182.160.36.7

Ерөөсөө ойлгосонгүй,Цаг наргүй ажилладаг Цагдаагийн алба хаагчдаа гүзээтэй гээд доромжлоод байгаа юм уу?Эмнэлэг яасан баян болчихсон юм,бараг сая төгрөг бэлэглэж гэнэ.

Avatar

Зочин 2019-02-16 64.119.19.172

Цаг наргүй ажилладаг хүн гүзээтэй байдаг юм уу??

Avatar

гүзээ 2019-02-16 122.201.31.65

явдаг жорлогоос салъяа гэжээ

Avatar

Зочин 2019-02-16 203.91.115.39

Гүзээтэй хүн 5 насаар богино насалдаг.

Avatar

иргэн 2019-02-16 202.9.42.191

Энэ маш зөв хөтөлбөр байна,Гүзээтэй цагдаагийн алба хаагч гэмт хэрэгтний араас хөөж чадах уу?Төрийн үйлчилгээнд ажиллаж байгаа тарган гахайнууд удаан сууж үйлчилж чаддаггүй байн байн босч яваад хэцүү юм билээ,Хөгжилтэй оронд тухайлбал АВСТРАЛИ улсад таргалалтыг ядуусын өвчин гэдэг юм билээ,Манай улсад бол их тэжээллэг хоол идсэн гэх байх даа

Avatar

Akademich erdemten 2019-02-16 106.186.233.133

Нууц амрагт дуртай хүмүүс гүзээтэй байдаг

Avatar

Зочин 2019-02-16 66.181.187.207

Гүзээтэй хүнийг барууныхан 1-рт аминдаа мөн ч арчаагүй хүн юм даа гэж, 2-рт нууц амраггүй хүн байна гэж, 3-рт боловсролоор маруухан амьтан байна даа гэж хардаг.

Avatar

зочин 2019-02-16 202.9.43.212

төсөл, хөтөлбыөр нэрээр юмаа борлуулах гэж гүзээтэйнүүдийг дормжлох шиг юм болж байна. ялангуяа цагдаахгийнхан.

Avatar

Иргэн 2019-02-16 220.245.222.48

Толгой нь олгой болсон тархины тураалуудаа цэгцлэх цаг болсон

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж