Экс Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэг телевизийн эзэн болжээ | News.MN

Экс Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэг телевизийн эзэн болжээ

Экс Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэг телевизийн эзэн болжээ

Экс Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэг телевизийн эзэн болжээ

Ерөнхий сайд асан Ч.Сайханбилэг өчигдөр “Бидний цөөхөн монголчууд” телевизээ нээв. Нээлтийн ажиллагаа Зайсан хилл эвент холлд болсон бөгөөд улс төр, урлаг соёлын хүрээнийхэн оролцжээ. Тус телевизийн үүсгэн байгуулагчаар Ерөнхий сайд асан Ч.Сайханбилэг, УИХ-ын гишүүн асан М.Зоригт тэргүүтэй Ардчилсан намын гишүүд  гэх мэдээлэл бий. УИХ-ын гишүүн асан М.Зоригт гишүүнээсээ бууснаас хойш “Бидний цөөхөн монголчууд” төслийг хэрэгжүүлж, Монгол орны өнцөг булан бүрт очиж мэдээлэл бэлтгэж буй. Тэгвэл энэхүү төсөл албан ёсоор телевизтэй болж байгаа нь энэ аж.

Гэрэл зургийг фэйсбүүкээс

“Бидний цөөхөн монголчууд” төслийг албан ёсоор ийнхүү нээж, монголчуудын зан заншил, эгэл хүмүүсийн өдөр тутмын амьдралыг түүхэнд мөнхөлж, эхний ээлжинд телевиз байгуулж байгаа юм байна. Цаашид сайт, сошиал суваг болон өргөжиж, 10 жил үргэлжлэх төсөл юм байна.

Сонирхуулахад, тус телевиз нь Монгол Улсад үйл ажиллагаа явуулахаар албан ёсны эрх авч буй 431 дэх телевиз юм байна.

Ш.ОЧ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
48
ТэнэглэлТэнэглэл
10
ЗөвЗөв
7
БурууБуруу
5
ГайхмаарГайхмаар
2
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

75 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2019-02-16 122.201.19.66

Saihanbilegees bolj Mongol uls asar ih hohirol amsaj baina. Getel ene hunii huviin ed horongo ulam l arivjaad baidag…

Avatar

зочин 2019-02-16 119.40.98.162

ЭНЭ ЯЛТАН ШОРОНД БАЙХ ЁСТОЙ ЮУ ХИЙГЭЭД ЯВААД БАЙНА ЯАСАН ТЕЛЕВИЗ ЭХ СУРВАЛЖ БИДНИЙ МӨНГӨ.ХУУЛИЙНХАН АШИГ СОНИРХОЛД АВТЧИХСАН ЮМ БИШ БИЗ…ХУЛГАЙЧ ХҮН ИНГЭЭД ЯВЖ БОЛДОГ ЮМ УУ…ХУЛГАЙН МӨНГӨ ШҮҮ …

Avatar

Зочин 2019-02-16 66.244.109.99

Хулгайн ТВ байна. Хаах хэрэгтэй. Тархи угааж нэрээ цэвэрлэх санааиай гэнэ. Сайханбэлэг шиг их нүгэл хийсэн этгээдэд цэвэр болно гэсэн юм байхгүй

Avatar

Зочин 2019-02-16 103.9.90.98

нөгөө нөхөр чинь телевиз байгуулчихсан явж байна дөө, юун шалгуулж малгуулах

Avatar

Зочин 2019-02-16 103.9.89.18

Яасан ханаж цаддагүй н**ш вэ. Буудаж устгаасай

Avatar

Зочин 2019-02-16 192.82.65.224

ene z** dubian gereenii shand iim yum avsan bna.. uurtuuu ashigtai l yum haij yavsan duraak bna.. ATG hosiin shuvtartal shalgaachee.. Erhem yerunhiilugchuu erhem yerunhii saidaa ene heden avilgalchid chin ta bidniig heterhii deerelhej bgaan bishuu…

Avatar

Зочин 2019-02-16 103.229.122.7

Энэ авилгалч, гадныханы гар хөл болсон новшыг шоронд хатааж, сэтэрхий зүү ч үлдээхгүй эд хөрөнгийг нь хураа. Энэ хүнд хулгайнхаас өөр өмч хөрөнгө байхгүй…

Avatar

Нар 2019-02-16 202.9.42.156

л*****н төриин хулгаачууд бүүр бүх хулгайн илрэнгүүт бүүр биднии цөөнх монголчуудч гэхшиг ард түмэн гэж ярих дуртай болдын байналэээ

Avatar

зочин 2019-02-16 202.179.31.242

Сайханбилэгийн байгуулж байгаа ТВ-ийг шууд хурааж улсын орлого болгох хэрэгтэй. Өөрийг нь хурдан яллаж, шоронд хатаах хэрэгтэй.

Avatar

зочин 2019-02-16 202.179.31.242

Бидний цөөхөн Монголчуудыг яаж балласнаа мартсан уу, муу мал Сайханбилэг гуай. Одоо л чи нэг их монголчуудын төлөө санаа тавьдаг болж гэнэ дээ.

Avatar

иргэн 2019-02-16 122.201.22.144

ДАХИН ДАХиН ШАЛГАХ ЁСТОЙ ШҮҮ

Avatar

Irgen 2019-02-16 202.70.33.242

Энэ хулгайч гадныхнаас авсан мөнгөөрөө ТВ байгуулж байгаа байлгүй, сонгууулийн бэлтгэл. Нөгөө хэрэг замхарсан уу????!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-02-16 66.181.160.84

ЁСтой 100 ямаанд 60 ухна гэпэг л таарах байх. Арай 400 биш байлгүй дээ.

Avatar

Зочин 2019-02-16 202.179.26.70

Зөв. Мундаг ерөнхий сайд байсан шүү.

Avatar

Зочин 2019-02-16 103.229.122.7

Сайханбалаг аа, чи өөрөө битгий орж ирж юм бичээд бай л даа. Улаан авилгалч минь. Чамайг ясыг чинь цайтал шоронд хатааж, өмч хөрөнгийг чинь сохор зоос үлдээхгүй хураахыг Монголын нийт ард түмэн харах цаг ирнэ ээ…

Avatar

tugsu 2019-02-16 202.9.42.19

tsusaar sheej , elgeer booljij uheerei……….

Avatar

ҮҮНИЙГ БИЧИГЧ СЭТГҮҮЛЧ ЭЭ 2019-02-16 202.126.89.206

САЙХАНБИЛЭГ БИД 2 Т ТЕЛЕВИЗ БАЙГУУЛАХ МӨНГӨ ХААНААСАА БАЙДАГ ЮМ БОЛ??? \nНАСААРАА Л ДАРГАНЦАР ХИЙСЭН

Avatar

Yashka 2019-02-16 64.119.19.120

AN Han ARd TUMEN HOSHIGRO BOLIOD UDAJ BAINA

Avatar

Зочин 2019-02-16 66.181.160.3

Сэжигтэн гэдэг бол сэжигтэй л гэсэн үг. Хүнийг шүүхийн шийдгүйгээр буруутгаж болохгүй. Учир зүггүй х****л урсгах нь өөрийгөө болоод удам угсаагаа л хараагаад байгаа хэрэг. Хараах шүүмжлэх хоёр маш их ялгаатай. Бидний цөөхөн Монголчууд өвөг дээдсээс үлдээсэн асар их баялагтай атлаа нохой мэт уралдан муухай амьдрах учиргүй билээ.

Avatar

зочин 2019-02-16 66.181.180.14

хуцдаг гөлөг далд ор

Avatar

Сахалтай жаал Сайханбалаг 2019-02-16 174.50.62.78

Сахалтай жаал Сайханбалаг би Эрдэнэтийн 49 хувийн луйварт Элбэгдоржид тусалсаны шанд Эрдэнэтийн 5 хувийн эзэн болсон. Хахаха.Одоо би Богд уулын аманд АСЕМ-н тансаг хаузанд тарвалзангаа утаан дунд тансуурах тархины тураалт та нарыг нулимаад сууж байна.

Avatar

Baabar 2019-02-16 202.131.225.197

Ene sdaag hezee horij tolgoig ni tasdah gj bnaa. Yaaj ingej bayjsan gulug we

Avatar

5 2019-02-16 103.212.119.180

hulgaichiig unereer n tanij bgaadaa huzuugui hun

Avatar

Зочин 2019-02-16 202.9.42.112

451 ширхэг телевизорын суваг санхүүгийн хувьд яаж хэрхэн оршин тогтнох вэ. Реклам зар сурталчилгааны зах зээлийн багтаамж тэжээж дийлэхгүй. Үүний ард төсөв татвар төлөгчийн мөнгөний хулгай захиалагат болон хүн гүтгэх мэдээллийн үнэ өртөг л байгаа

Avatar

Ene shorond oroogui l bnuu? 2019-02-16 108.218.234.108

Ene odoo hurtel shorond oroogui l baigaamuu? Bayartsogttoigoo tsug orsiin bh gj bodsiinshdee

Avatar

zochin 2019-02-16 182.160.39.210

saihanbileg hulgaich hulgailsan munguu ugaah argaa olson bololtoi

Avatar

zochin 2019-02-16 182.160.39.210

saihanbileg hulgailsan munguu ugaah argaa oljdee yanz ni

Avatar

иргэн 2019-02-16 202.9.44.23

энэ үнэхээр балагтай хүн дэ. дубайн гэрээг байгуулж Монголыг хорлосон, эрдэнэтийн 49%-г хулгайч нарт авч өгч үнэхээр балалсан хүн дэ. үгүй тэгээд амьд яваад байх юм да. дандаа төрд ажилллаж байсан хүн ямар мөнгөөрөө телевиз байгуулдаг байна аа.

Avatar

Зочин 2019-02-16 66.181.187.207

431 телевизтэй ардчилсан Монгол Улс мандтугай. Ямар гоё ардчилсан улс вэ. Пөөх бахархмаар. Facebook хэрэглэгчдээрээ дэлхийд эхний аравт. Гэдэс нь хоосон ч ардчиллаар цатгалан ганц улс. Гоё оо гоё. Энэ бүхнийг манай хайрт ардчилагчид маань ах Америкийн тусламжаар бидэнд цогцлоон бүрдүүлж өгсөн юм. Юутай бахархам.

Avatar

Зочин 2019-02-16 202.131.245.243

Ховдын энэ х***а хулгайч шоронд байх ёстой биз дээ?

Avatar

irgen 2019-02-16 66.181.181.198

ene yagaad erkh cholootoi yavj bdag bilee.yu n TV 461-r angid n suulgaach ee ATG bna uu

Avatar

Zochin 2019-02-16 150.129.143.199

Saihanbilegt Amjilt huse.

Avatar

ЖАНГАА ИД бузар сайханбалагаа!! Одоо чиний Жангаа идэх ээлж!! 2019-02-16 192.82.65.56

Энэ сэжгийн нохой яахаараа ингээд сул чөлөөтэй явж байдаг билэ?????? Түүхэнд байгаагүй эргүүү гөлөг. Ардчилсан малтай манай улс гэж эргүүтээд гадаадад ДООГ тохуу болж Монголыг гутаасан энэ бузар чинь Эдэнэтийн 49% дээрэм, ОТ гээд бузар бүхнийг гардаж хийсэн Хүзүүгүй дээрэмчний уяаны гөлөг шүү дээ!!! ЖАНГАА ИД бузар сайханбалагаа!! Одоо чиний Жангаа идэх ээлж!!

Avatar

мгл 2019-02-16 64.119.18.224

хуушуур огно гэж зарлаад байсан нээлт юм биздээ.Зоригт ямар хогын луйварчинтай гар ниилдэгиин

Avatar

mgl 2019-02-16 202.9.43.44

iim hogiin garuud odoo hol yavahgui dee.

Avatar

zailaa l******d 2019-02-16 66.181.176.72

M.Zorigt gej b**s doloogch said bolohiin tuld Elbegdorjiin daalgavaraar Batuul Dorligjav Erdene nartai niilj Altankhuygiig unagachihaad Saihanbilegiig erunhii said bolonguut tamgaa ch avaagui bhad n hamgiin turuun hadag mungu ayga bariad arzaatailaa ineegeed uudend n zogsoj bgaad zam teevriin said bolj bsan urvagch gulug.Oyunaas urvaj ardchilsan namd orson jinhen hor nairuuldag alban tushaaliin tuluu hentei ch evsej heniigch alj medeh hun.hurungu mungutei bolchihood Lu.Boldoos bas urvasan.

Avatar

Зочин 2019-02-16 43.242.242.59

Монголын хөрөнгийг бусдад худалдсан хүн зүгээр л байх юм. Хэдэн их наядаар хэмжигдэх мөнгө авилгалд нь Дубайд очиж авсан. Гэтэл Н.Энхбаярыг гүжирдэж байгаад 700 сая төгрөгийн авилгал авсан гэж хэлс хэрэгт тулгаж ялласан. Хуулийнхан улс төрчдийн гар хөл болж шударга бус загнасан.Ардчиллынхан мөнгөний төлөө юу ч хийж чадах улсууд даа. Тэд 2020 оны ёонгуульд ялахгүй. М.Энхболдыг АН-ынхан яаж хамгаалсныг бүгд харсан. МАНАН-г устгах хэрэгтэй

Avatar

ЖАНГАА ИД бузар сайханбалагаа!! Одоо чиний Жангаа идэх ээлж!! 2019-02-16 192.82.65.56

ЖАНГАА ИД бузар сайханбалагаа!! Одоо чиний Жангаа идэх ээлж!! !

Avatar

Зочин 2019-02-16 202.179.31.10

Дундад зууны үеийн монголын албан бичиг, уран зрхиолын бүтээл зэрэгт "Бидний олон Монголчууд" гэсэн үг олонтаа тааралддаг. Тэр үед монголчууд өнөөгийнхөөс цөөхөн байсан.

Avatar

б 2019-02-16 66.181.160.45

энэ хулгайч юун телевизтэй болох вэ. нүд орой дээр гарч бна аа. Хулгайлсан, хахуульд авсан мөнгөө өгөөч

Avatar

Тодорхой 2019-02-16 43.242.243.64

Ямар ТВ байх нь тодорхой

Avatar

Зочин 2019-02-16 202.9.43.185

20 оны сонгууль дөхсөнийг л харуулж бн өөр яахав. Дараа нь баахан борлогдохгүй кабeлийн суваг сайтууд ккк….

Avatar

Зочин 2019-02-16 103.57.94.211

Ardchilalaaar zalhtal zavjdaj bgaad abyjagsadiin tuhai nevtruuleg yumuu mun biz>?

Avatar

тэрсүүд 2019-02-16 122.201.24.226

Монгол ялна, топор, Оюун эрдэнэ гэх попуудын дэргэд Баярцогт, Сайханбилэг, Баяр, Амаржаргал, Батчимэг, Элбэгдорж, Ундраа, Бямбадорж, М.Энхболд нарын толгой монголд хэрэгтэй дээ.

Avatar

Юун ч Гутранги үзэлтэй юм билээ дээ 2019-02-16 66.181.183.231

Монголчууд гутранги үзлийн уянгын халилтай

Avatar

зочин 2019-02-16 202.9.43.212

Ичих нүүргүй болчихсон хөгийн гарууд юм даа. Ямар гавьяа байгуулчихсан биш, нээлт мээлтэнд очиод байхдаа ч яахав. Мөнгөө нуух арга юм бол уу? Цөөхөн мионгол гээд хэнийг нь хасаад байнааа?

Avatar

Зочин 2019-02-16 43.242.241.247

Hussan mongoo gargaj bnaa

Avatar

xxx 2019-02-16 202.55.191.194

хэрэгтэй болж байгаа юм даа. Энэ ардчилагчид хууль хүний эрх яриж өөрсдөө түүнийхээ ард нуугдаж байна даа …… МУ-ын гадагшаа урсаж байгаа байгалын баялаг нэг ч төгрөгний татвар төлдөггүйг мэддэг хэрнээ хэн ч ярихгүй байгаа нь МУ-ын өнөөгийн байдал ямар эмгэнэлтэй байдалд хүрсэний илрэл юм даа….

Avatar

xxx 2019-02-16 202.55.191.194

Манай Монголд хууль гэдэг зүйл байхгүй нь үүгээр нотлогдож байна даа. Монгол улсын Оюу толгойгоос авах ашиг 2023 он байсаныг 2037 он болгож хойшлуулан, дээрээс нь орд газрыг лолон улсын банкинд тавих эрхийг нээсэн, татварын олон зөрчлийг хаасан энэ этгээд Улс эх орныхоо эрх ашгаас урвасан тул цаазаар авахуулах ёстхй байтал авлигаар хөрөнгөжсөн хөрөнгөөрөө ингээд телевиз энэ тэр байгуулаад л дараагийнхаа замыг засаад л инээгээд явж байх ч гэж дээээээ. Ингээд бодохоор л хууль биш шударга ёс хэрэгт

Avatar

иргэн 2019-02-16 202.179.24.123

цайчихсан Хулгайчууд

Avatar

Зочин 2019-02-16 64.119.19.108

:БИДНИЙ ЦӨӨХӨН МОНГОЛЧУУД : ГЭДЭГ ЭНЭ ГУРВАН ҮГ НЬ АВИЛГАЧ , ЭХ ОРОНООСОО УРВАГСАДЫГ ЯЛААС МУЛТАЛДАГ ШИДЭТ ТАРНИ ЮМ ШИГ БГАА ЮМ.

Avatar

Үнэн 2019-02-16 59.153.115.10

Зөвөө бусад ТВ нүүд нь хар Пи Ар хийгээд байх юм.

Avatar

temuujin 2019-02-16 122.201.22.105

Дандаа тасарчинсан кино л гаргаад байдаггүй юм бол энэ сувгийг үзэх хүн олдохгүй л дээ.

Avatar

Зочин 2019-02-16 103.212.116.182

Coohon mongolchuudaa muuhai amidruulsan hulgaich nar yaj doromjlood bainaa Ed nar tiim diildeshgui garuud yu muu harnaa

Avatar

Зочин 2019-02-16 210.160.35.61

Narsand hataj bh yostoi hun narand narshaad baij bolomgui bhiimdaa

Avatar

Зочин 2019-02-16 64.119.16.252

ХУЛГАЙЧУУД МОНГОЛООС ХУЛГАЙЛСАН МӨНГӨӨР ЯДУУСИЙН ТАРХИЙГ УГААНА гэвэл ӨНГӨРСӨН ШҮҮ. . ХУЛГАЙЙЧ БО СА НАРЫН ТЕЛЕВИЗИЙГ ХУРАА. . ХҮМҮҮС ҮЗЭХ.ХАРАХ БОЛГОНДОО ХАРААЖ НУЛИМАХ БОЛНООО. . ДУРГҮЙ ХҮРЧ БНА. . ТӨСӨЛ АВЧ.ХУЛГАЙЧТАЙ НИЙЛЖ..ТАРХИУГААХАА ЗОГСОО… . М.ЗОРИГТООО. .

Avatar

багш 2019-02-16 150.129.142.14

Олон тв- гээс ялгарах л хэрэгтэй. эс тэгвэл хайран мөнгө. Зоригт шинэ зүйл харуулж магадгүй ээ.

Avatar

Баярцогт мундаг 2019-02-16 117.111.12.70

Сайханбилэг, Баярцогт, С. Баяр нар бол МУын эдийн засагт онцгой гавьяа байгуулсан хүмүүс. Бүр боломж олдвол Баярцогтоор ЕС хийлгээд үзэх хэрэгтэй. Одоо байгаа Сүйрэлсүх, Бат а**а ерөнхийлөгчийн хажууд Баярцогт бол ховорхон заяасан толгой доо. Үхэр оркууд ойлгохгүй л дээ

Avatar

ЖАНГАА ИД бузар сайханбалагаа!! Одоо чиний Жангаа идэх ээлж!! 2019-02-16 192.82.65.56

ЖАНГАА ИД бузар сайханбалагаа!! Одоо чиний Жангаа идэх ээлж!!

Avatar

Зочин 2019-02-16 66.181.187.57

юмаа нэээж л байг нэг өдөр хуу хамуулж алуулна

Avatar

Зочин 2019-02-16 112.72.11.112

Цөөхөн хэдэн монголчуудаасаа илүү олон телевизтэй

Avatar

zochin 2019-02-16 122.201.31.186

ene khulgaych bur tsagaandaa garch mongolchuud bidniig unekheer doromjilji bayna shuu , ter lundendorj gedeg nukhur yu gene we? 500 garyu shuugchid dundaas neg khun terbum $ -iin khadgalamjitay bayji boldogguy yum uu? gene uu ? terbum $ -g chini mongold tertusmaa shuugch khun tiim amarkhan khudulmuruuruu oldog khurungu bishbiznes khiideg tom biznes khiideg khun oldog

Avatar

Зочин 2019-02-16 64.119.23.158

"Бидний цөөхөн монголчууд" гэнэ үү???\n\nАмны билэггүй гэдэг нь. . .

Avatar

зочин 2019-02-16 64.119.18.99

100 ямаанд 60 ухна гэгчээр энэ хүмүүсийн хэлсэнчлэн бидний цөөхөн монголчуудад 431 телвиз.Ёстой 100 ямаанд 99 ухна гээч байна даа

Avatar

Зочин 2019-02-16 122.201.22.105

Ядаж байхад үлдсэн 1 нь сэрх. Хахаха

Avatar

Zochin 2019-02-16 66.181.161.60

hulgaich novshnuud ichij amidaraasai hulgai hiisen archaagui garuud nuur ni shirelsen shirnuud shorond hatasval taarna

Avatar

irgenIrgen 2019-02-16 66.181.161.60

hulgaich novshnuud ichij amidaraasai hulgai hiisen archaagui garuud nuur ni shirelsen shirnuud shorond hatasval taarna

Avatar

Irgen 2019-02-16 66.181.161.60

hulgaich novshnuud ichij amidaraasai hulgai hiisen archaagui garuud nuur ni shirelsen shirnuud shorond hatasval taarna

Avatar

Irgen 2019-02-16 66.181.161.60

hulgaich novshnuud ichij amidaraasai hulgai hiisen archaagui garuud nuur ni shirelsen shirnuud shorond hatasval taarna

Avatar

Зочин 2019-02-16 103.26.193.100

ENE NUHUR HAR GERT BAIH YOSTI GESEN CHIN HAA YVJIINEE

Avatar

Irgen 2019-02-16 66.181.161.60

Hulgai hiisen mynguuruu l archaagui hulgaichuufiig shorond ni hatasval taarna ichih bulchirhai hugjuugui archaagui novshnuud ichij amidaraasai

Avatar

Найз 2019-02-16 122.201.21.49

Сайханбилэг цохисон мөнгөө угааж цэвэрлэж авах ажилдаа орсон.

Avatar

Зочин 2019-02-16 64.119.19.201

ДУБАЙН МӨНГӨӨ УГААХ САЙХАН АРГА БНА ДАА .

Avatar

Зочин 2019-02-16 182.160.34.141

Сэтгүүлчдийг худалдан Муухайбилэгээс сайхан билэг болж өөрийгөө сурталчилна

Avatar

Зочин 2019-02-16 103.229.121.232

энэ н**ш шоронд байх ёстой бишүү.өөрсдийн булхай луйвараа хамгаалах бусдыг гүтгэн харлуулах тархи угаах мэдээлэлийн хэрэгсэл байгуулж байгаа юм байна.муу н**ш үхэх ялтай шүү.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж