Энхболдын Хуланг ажлаас нь чөлөөлсөн үү? | News.MN

Энхболдын Хуланг ажлаас нь чөлөөлсөн үү?

Энхболдын Хуланг ажлаас нь чөлөөлсөн үү?

Энхболдын Хуланг ажлаас нь чөлөөлсөн үү?

УИХ-ын дарга асан М.Энхболдын охин Э.Хуланг Нийслэлийн хүүхэд, гэр бүлийн хөгжлийн төвийн дэд даргын үүрэгт ажлаас нь чөлөөлсөн гэх мэдээлэл олон нийтийн сүлжээ болон зарим хэвлэлээр гарсан билээ. Мөн түүнийг намын үүрийн даргын ажлаас нь чөлөөлж байгаа бөгөөд улс төрийн хүрээнд “шахалт” үзүүлж байгаа гэх мэдээлэл гараад байгаа юм.

Энэ талаар нийслэлийн МАН-ын дэд дарга, УИХ-ын гишүүн, Сонгинохайрхан дүүргийн МАН-ын дарга  Х.Нямбаатараас тодруулахад “Э.Хуланг ажлаас нь чөлөөлөх, шахалт үзүүлсэн зүйл байхгүй. Энэ бол огт үндэслэлгүй мэдээлэл байна” гэсэн тайлбарыг өглөө. Мөн Нийслэлийн Хүүхэд, гэр бүлийн хөгжлийн газрын дарга Ө.Ган-Өлзийгөөс тодруулахад “Одоогоор Нийслэлийн хүүхэд, гэр бүлийн хөгжлийн газрын дэд дарга Э.Хуланг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлөөгүй, ийм шийдвэр гараагүй” гэсэн юм.

Энэ талаар Э.Хулантай холбогдоход ямар нэг тайлбар өгөхөөс татгалзсан юм.

Тэрбээр, 2016 оны сум, дүүргийн сонгуульд өрсөлдөж,  Сонгинохайрхан дүүргийн 6-р хороо буюу 6-р тойрогт нэр дэвшиж, тус дүүргийн Иргэдийн хурлын төлөөлөгч болсон юм. Мөн Сонгинохайрхан дүүргийн үүрийн даргаар ажилладаг юм.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
28
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

82 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-02-15 103.229.122.183

Эд нар үе залгамжлуулах санаатай байсан юм биз дээ

Avatar

irgen 2019-02-15 49.0.219.212

yahaanav dee. manaihan ingeed l tuilshirchih yuam. ene huuhend yun buruu bh ve dee.horvood Enhboldin ohin blj tursun ni buruu l bish yum bol

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.9.42.78

яг үнэн шүү

Avatar

Зочин 2019-02-15 122.201.31.46

Vе удмаараа улс орныг удирдан чиглvvлэнэ ч гэж юу байхав дээ!! Зев зев!

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.9.42.78

атаархал

Avatar

ХЭХЭ 2019-02-15 103.57.92.42

ГАХАЙН ОХИН ГАХАЙ

Avatar

zochin 2019-02-15 202.179.27.162

M.Enchboldiig ul morteichen sain chalgaj ulsiin chorongiig too esoor n buchaaj avaj ulsiig chochirolgui bolgoch estoi, ene buduun abgai bas l aav schigee luivardsan bain taaraa, iimd bugdiin chorond chii.

Avatar

zochin 2019-02-15 103.229.122.114

Ene zugeer l neg uruvduuleh taktik bn hudal yam albaar bichuuleh,humuust uruvduh setgel turuuleh

Avatar

Zochin 2019-02-15 66.181.176.145

Hudlaa hulgailsan yumaa hamgaaluulah gej huuhduudee tord shurguuldag zavaan birdnuudiin taktik shuu dee. Hudlaa gevel har UIHn gishuudiin hagas ni hulgaich nariin huuhduud end tendehiin toriin buh baiguullaguudiin udirdah shatand ch yalgaagui engiin ard tumnii esreg knop darj shiidver gargaj suugaag oilgoj yadah yu baina. Ur huuhed ni aaviinhaa toloo l ajillahaas chi bidniig bodno gej tenegleed yahav.

Avatar

Чимэг 2019-02-15 64.119.24.134

Ном журмаар ажлаа хийж байгаа хэн нэгнийг хэлмэгдүүлэхгүйл байгаасай Шүдарга байгаарай

Avatar

Zochin 2019-02-15 86.16.255.77

Enenii ajil hiideg ch hudalaa, ter etsegiinhee hulgailsan munguur l alban tushaaliin bugluu bolood, tolgoi n ajilladag yum bol uuruu ajilaa uguud yavbal taarna, ene humuus huuhed ruu n dairlaa geed baih yum baihgui,hulgaich etsegiin huuhed ger bul tiim l ner zuune

Avatar

Хулгайн мөнгөөр махалсан хулгайч 2019-02-15 89.234.157.254

Хулгайчын үр хулгайч л болдог. Хулгайчаа өмөөрдөг. Цаазал! Хожимын хүмүүст сургамж болог. Бүх хөрөнгийг нь хурааж шоронд хатаа! Ядаж жингээ бариг

Avatar

TA nar neg yum oilgo l doo 2019-02-15 122.201.21.66

ajlaas ni halahad yadag yum be.
luivarchdiin vr huuhduudiig toeriin albanaas zailuul

Avatar

Зочин 2019-02-15 88.66.65.11

Буруу санаатай гахай хулгайн мөнгөө хариуцаад явах хэрэгтэй ш дээ

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.21.106.168

Юу гэж худлаа юм бичүүлээд байдаг юм. Аль эсвэл нэг нь мөрөөдлөө бичсэн юм уу.

Avatar

Зочин 2019-02-15 103.26.195.97

Энэ төрд ажил хийж яанам…уг нь энэний оронд ардын хүүхэд ажиллаж бх ёстой бусуу….

Avatar

Sar 2019-02-15 213.181.47.143

Ymar olon ail, ymar olon hunii idej hooliig bulaaj indeed iim hemjeend mahalsan bol! Buzar har guilagchingiin ur sad, neg hujaagiin dewsger boloodoi!!!

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.9.45.42

Anh yamar zamaar yugaa donshuuchilj turd orj irsen yum. Etsgiinhee hur hurunguur ger bulee avaad yavchih buren bolomjtoi bsan. Shunal ihedvel s****m boldog. Dald ortugai.

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.9.45.12

Одоо ах дүү төрөл саднаараа нийлж Монголын төрийг зайдалдагаа болих хэрэгтэй ! Та нар ямар мөнгө төгрөгөөр дутна өлсөж цангана гэх биш ! Төрд байсанаараа та нар улсад ард иргэдэд хэрэгтэй юм хийхгүй нь тодорхой шд !

Avatar

Зочин 2019-02-15 103.26.193.176

Өмөөрөөд байгаа улсууд аа, та нар энэ хүүхнийг өөрийнхөө мэдлэг, чадлаараа энэ ажилдаа орсон гэж итгэлтэй бгаа юм уу? Ха ха

Avatar

иргэд олон түмэн 2019-02-15 103.212.117.122

Гал үлээх газар гишгэхээс бусад нь худлаа хүмүүс бол хэвлэлийнхэн болж,хэвлэлд итгэх итгэл шалдаа унаж,энэ бол мөнгөөр ч хэмжигдэхгүй хохирол мөнөөсөө мөн,нэн харамсалтай байна

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.179.26.86

Энэ хэтэрнээ зүгээр ажлаа хийгээд л яваг.хүннү

Avatar

иргэн 2019-02-15 202.9.43.251

Энэ ячинь 1937 он эргэн морилж байна уу гэсэн айлт, зочролыг олон нийтэд өгөх шиг болов.

Avatar

Чойжилсүрэн 2019-02-15 66.181.186.130

Хөгжлийн банкнаас хятад компани барьцаагүйгээр 20 тэрбум авахад хажууд нь байсан охин нь мөн биздээ

Avatar

монгол хүн 2019-02-15 66.181.190.154

энхболдыг шалгах хэрэгтэй хууль бусаар баяжиж олсон хөрөнгий нь хурааж улсын өич болгох хэрэгтэй бна АТГ аа ажлаа хийгээч Энхжаргалыг өөрчлөөгүй тохиолдолд авилгач нар амь бөхтэй оршин тогтноно

Avatar

Зочин 2019-02-15 182.160.3.193

ger bulruu ni dairna gedeg bol jinhene komunizmiin asuudal bolj baindaa

Avatar

Zochin 2019-02-15 66.181.176.145

Komunizmiin hiisen buteesen ochnoon undsenii uildver soyol bolovsrol ali l ongotei oodtei yum buhniig ardchilaliinhan suitgej hulgailj duusgasan bolohoor ali ni iluu ner hundtei baihav?

Avatar

Балдуу. 2019-02-15 66.181.161.8

Э.Хулан хариуцсан ажлаа хийгээд л явж байх ёстой.өөр ямарч асуудал үгүй.хуулийн дагуу өмнөх ажлаа алдаа дутагдалгүй хийгээд явж байгаа хүн хэнд хамаатай юм бэ.

Avatar

Zochin 2019-02-15 150.129.141.64

Hvnii vriig eldveer bicheed baigaa adsaga uuruu vr hvvhedgvi yum bailgvi chamd ch yaj ohin vr zayahav dee 43.242.243.19 uuuuuu

Avatar

Зочин 2019-02-15 122.201.24.243

Manaihan tegj baj medeh l humuus shu, orond ni ochih geed. Mun ch iheehen hunshgui uls shu …

Avatar

Zochin 2019-02-15 150.129.141.64

Arai ch tegej tenegtehgvi bailgvidee vr hvvhed yamar hamaatai yum.Vr hvvhdeer oroldohgvi bol bayar hvrgie Nyambaatar aa

Avatar

Зочин 2019-02-15 59.153.114.145

Ичиж ухмэрууд Энхболдоо байчихаад хуухдийг нь хуртэл оролдоод даанч доошоо орждээ.

Avatar

Zochin 2019-02-15 66.181.176.145

Enhbold eh ornoo ard tumnee oroldohdoo ichsen biluu? Bid yagaad ichih gej?

Avatar

ИРГЭН 2019-02-15 66.181.160.94

Тийм байлгүй дээ. Бүр гайхаж хоцорлоо ш дээ …

Avatar

37 оны хэлмэгдүүлэл яг утгаараа эхэлж байна 2019-02-15 103.14.38.137

Шинэ цагийн аймшигтай хэлмэгдүүлэл АН-с үүдэлтэй байснаа МАН-н солиотой шунал нь шулам болсон залуусд халдварлаж үргэлжисээр байна. Монголчууд туулшрахдаа их сайн. М.Энхболдын сайныг нь ярих хүн байхгүй. Хүний мууг л ярих сонирхолтой их сонин хүмүүс.

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.9.45.240

Хулан чи сэтгэлийн хатуу хаттай явах хэрэгтэй.Нийгэмд та нарыг ийм байдалд оруулсан хүн бол танай аав М.Энхболд,түүнийг хүрээлэн хөөрөгдөж явсан луйварчид. Аав чинь"гүрийхгүй" олны аяаар асуудалд хандсан бол ө\х өөрийн толгойгоор шийдсэн бол танай гэр бүл хүнд байдалд орохгүй шүү дээ. Ажлаа л шударга хий.Инээсэн болгон найз биш…

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.21.105.26

Авилгачдын 2дугаар үе нь аав ээжийхээ авилгаар олж авсан хөрөнгийг угаас байсан мэтээр ойлгочихсон байдаг тул шударга ёсоор шүүж тэр бүгдээс нь салгах гэхээр алалдан тэмцэлддэж хамгийн муу аргуудыг хэрэглэдэг аюултай бүлэг болж хувирдаг юм. Одоо ийм бүлэг давхарга аль хэдийн үүсчихээд эхнээсээ УИХ гишүүн болоод толгой дээр чинь гараад суучихсан, хөрөнгөө хамгаалаад л таахалзаад байж байна.

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.21.105.26

Авилгачдын гэр бүл үр хүүхдээр нь байтугай бүр 9 үеээр нь оролдож, гишгэх газаргүй болгож, амьдрах аргагүй болгодог тийм механизмтай болох хэрэгтэй. Миний мөнгө, миний хүүхдийн ирээдүйг хулгайлсан хулгайчдыг би яагаад өрөвдөх ёстой вэ? Энийг хэзээ ойлгох тэнэг Монгол ухаан бэ? Өрөвдөөд байх ямар ч шаардлага байхгүй.

Avatar

vvbb 2019-02-15 66.181.161.90

davarsan dargin huhed darga boldog zailuulaach eee

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.21.106.141

Turanhai hoorhon huuhen baisan bol uu gej doli userch bgaa bol Mongolchuudaa gej

Avatar

vbbnn 2019-02-15 66.181.161.90

turanhai targandaa bish ardiin huuhedtei neg garaanaas ehlehguid l gol uchir bgaan

Avatar

Зочин 2019-02-15 119.40.98.26

yatsan pndaahai vee . ingej targaldiimuu hun bas

Avatar

ард түмэн 2019-02-15 66.181.190.154

ард түмний өмчөөс аав нь хулгай хийсэн болхоор ард түмний хүүхдүүдээс арай илүү амттан илүү хоол идүүлсэн л бхгүй юу тэгвэл ардын хүүхдүүд 2 идэхгүй хоосон хонохгүй болохоор хөөрхий яаж энэн шиг тарга тэвээр авахав дэ

Avatar

unshigch 2019-02-15 202.170.80.25

Энэ ёстой буруу шүү, 30-аад оны хэлмэгдүүлэлттэй адил болох нь. Ажлаас халсан үндэслэл нь юу байсныг мэдэхгүй байна , гэхдээ л эцэг нь буруутай бол үр хүүхэд нь буруутай байх албагүй, мэдлэг боловсролтой, ажил эрхлэх чадвартай л байгаад ажлаа зохих ёсоор эрхэлж байхад ажлаас халах нь буруу

Avatar

Монгол 2019-02-15 203.91.118.180

САЙХАН МОНГОЛ БҮСГҮЙ БАЙНА. ЯМАР Ч БАЙСАН МАНАЙХААН ХҮНИЙ ОХИН ҮРИЙГ БҮҮ МУУ ХЭЛ.БОЛДОГГҮЙ ЮМ.

Avatar

mogoin ur 2019-02-15 66.181.186.46

etsgiin buynd shuud l darga bolchihson yum uu?ajil hiivel bur dooroos n ehelj hii.ymar ajil hiij bsan ymar turshlagatai bolohooroo shuud ded darga boldog yum be?uls turd oroh gej l ajil hiij bga biz dee?tuunees Enkhbold chamaig hurungu munguur dutaahaargui bayn hun.nasaaraa tsuslaad ch bararhgui hurungutei biz dee?

Avatar

Зочин 2019-02-15 66.181.176.91

Ажлаас халагдах ч яана гэхэв, нөхөр нь хаяж тэнэгтэхгүй л бол …

Avatar

Иргэн 2019-02-15 103.57.93.175

Үр хүүхдээр нь оролдож байгаа нь үнэн бол арайч дэнлэнээ?! Гэхдээ энэ тэнэгүүд магадгүйшдээ?!

Avatar

Зочин 2019-02-15 43.242.243.19

ЭЦГИЙН НҮГЭЛ ҮР ХҮҮХДЭД ОНОГДОНО. БУЗАР АРГААР ОЛСОН ЮМЫГ НЬ ИДЭЖ ХАГАРТЛАА ТАРГАЛСНЫГ НЬ ХАРАХГҮЙ БАЙНА УУ.

Avatar

иргэн 2019-02-15 66.181.183.42

хүнд хал балгүй амтдарна гэдэг хамгийн том гавъяа гэдэг . Одоо Энхболдынхноор оролдоод яах нь вэ. тэд ч амьдрах эрхтэй хүн. Идсэн эрүү хувхайрч идүүлсэн бут ногоордог шүү. Бусдыг муулаад байгаа хүн чинь хүн мөн үү.

Avatar

Иргэн 2019-02-15 195.46.106.44

Duurgiin irgediin tuluulugch Turiin zahirgaanii ajil hiij bolohgui sh dee Huuli zurchiltei l yum bn sh dee

Avatar

temuujin 2019-02-15 202.9.45.211

Энэ нь мялзан тусаагүй юм уу?

Avatar

Erdene 2019-02-15 103.212.119.181

Eldev hadal medee bichsen humuust area hemjee avmaar yum. EHuland amjilt buuritai emegtei baina lee

Avatar

Зочин 2019-02-15 103.229.123.54

МАРТАГДАХГҮЙ ГЭЖ ӨӨРИЙГӨӨ САНУУЛЖ СУРТЧИЛГАА ХИЙЖ БАЙХАД ОЙЛГООЧДЭЭ .

Avatar

Зочин 2019-02-15 43.242.243.19

ПИНДИЙТЭЛ ЧИХСЭН ГАХАЙ ШИГ ХҮҮХЭН АЖЛААС ХАЛАГДАХ НЬ ХЭНД ХАМААТАЙ ЮМ. АРД ТҮМНИЙ БАЯЛАГИЙГ Л ИДЭЖ ИНГЭТЛЭЭ ТАРГАЛАА БИЗ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.55.188.39

Гүй тэгээд авилгачдад хатуухан хандахгүй бол, үр хүүхдэд нь ч ялыг нь нялзаахгүй бол бүр л давраад байна шүү дээ. Цаазын ялыг сэргээж авилгачдад оноомоор байна. Үр хүүхдэд нь хэдэн үеэр нь тѳрийн албанд ажиллах эрхийг нь хасмаар байна. Тэгэхгүй болохоор аав ээжийнхээ дутууг хүүхдүүд нь гүйцээхээр дайрах нь жам биз дээ? Дѳнгѳж сая мултарсан Содбаатарын ах л гэхэд Хѳгжлийн банкинд ажиллаж ах дүүстээ зээл тараасаар л суугаа шүү дээ.

Avatar

zochin 2019-02-15 43.228.130.186

saihan l ohin bainashdee. etsgiin ajil turul urd ni haaagui. b** tuilshir

Avatar

dd 2019-02-15 66.181.181.144

Gui ee tegeed ednii temtseld suuldee bid nar buruutai yum u ? Etsgiinhee huraasain saihan uv hurungiig edleed sain saihan uil hiigeed l yavna bzde ? Yamar shunal sedel turhuuruu heden ue udmaaraa uls turd amidarch idej uuna gesen bodoltoi boldog um boldoo !!!!!

Avatar

боржигон 2019-02-15 66.181.176.91

Төсвийн цалингаар насаараа амьдрахдаа хагартлаа баяжиж дэлхийн хэмжээний олигархууд болсон этгээдүүдийг үтэр түргэн шалгаж хуулийн хатуу хариуцлага хүлээлгэх хэрэгтэй. Үүнийг л шударга ёс гэх бөгөөд Монголчууд энийг л хүлээж ажиглаж байна. Монголын тусгаар тогтнолыг батжуулан авч үлдсэн, Дэлхийд эх орноо таниулсан Ю.Цэдэнбалын маршал болон Улсын баатар цолыг хурааж Намаас нь хөөж болсон юм чинь улстөржиж хуйвалдсан Төрийн онц хүнд гэмт хэрэгтнүүдийг гэсгээж хамаг хөрөнгийг нь хураах буруу бишээ

Avatar

Зочин 2019-02-15 64.119.19.172

Улс төрийн хэлмэгдүүлэлтийг үр хүүхдэд нь хүртэл хамаатуулан хохироодог коммунист большевик сэтгэлгээ Монголын төрд одоо хүртэл амь бөхтэй байгаа юм биш биз??? М.Энхболд ямар ч муу хүн байлаа гээд хүүхэд нь хууль бус аргаар албан тушаалд томилогдоогүй л юм бол хөөж тууж болохгүй шүү дээ!!!

Avatar

зочин 2019-02-15 202.21.125.35

Энэ бүдүүн хүүхэн тэгээд чадлаараа олон жил энэ газартаа ажиллаж байгаад тушаал дэвшиж дэд дарга болсон болж байна уу ёстой ац байлгүй Ми овогт байгаагүй бол хэн ч биш лааз өшиглөнө шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-02-15 124.158.94.88

сонгуулийн өмнө ажиллаж байсан ажилтнуудыг 10 сая ₮ өг, чадахгүй бол ажлаасаа гар гэж шахсанаас ажлаасаа гарчихлаа гэж нэг хүн ярьж байхыг сонссон.

Avatar

тодруулга 2019-02-15 124.158.94.88

дам яриа шүү, үнэн худлыг нь хэн мэдэхэв.

Avatar

зочин 2019-02-15 202.21.125.35

оронд нь орсон хүн 10 саяаа төлөөд л орсон байж таараа даа

Avatar

zochin 2019-02-15 203.217.138.2

Энхболдын охин ч гэсэн энэ чинь хувь хүн шүүдээ. Өөрөө л ажлын дутагдал гаргаагүй бол хэрэггүй гэж бодож байна.

Avatar

Ган 2019-02-15 122.201.21.218

Энэ улсын хамаг хөрөнгийг хулгайлчаад хувийн хэвшилд ажиллаж хэдэн хүн тэжээж чадахгүй гахай юу, авгай хүүхдүүдийн бүгдийг төрд ажиллахыг хориглоё одоо улсад татвар төлж үз л дээ тэжээврүүдээ

Avatar

Зочин 2019-02-15 66.181.164.214

хогийн ургамлыг бол үндсээр нь л суга татах хэрэгтэй байдаг юмалдаа

Avatar

Зочин 2019-02-15 43.242.243.19

ЭНЭ НЭГ ШААЗАН ВААР ШИГ ТАРГАН ЦАТГАЛАН ХҮҮХЭН ХЭНД ХАМААТАЙ ЮМ.

Avatar

Баяр 2019-02-15 202.179.8.210

За одоо болно доо эцэг эхийн муу нэрийг үр хүүхдэд нь нялзайх явдал өнгөрсөн зуунд л байсн үзэгдэл би ч өөрөө энэ үзэгдлийн горийг амсаж явлаа. Энхболдийн охин өөрөө өөрийгөө аваад явна уу яана уу тэр насанд хүрсэн хүний өөрийнх үзэл бодол үнэмшил тиймээс одоо ингээд болих хэрэгтэй. Энхболд ямар хүн алж хүрээ талсан биш манай нийгмийн нэг үзэгдлийн гол дүрд тоглож байгаад тоглоомоос шахагдан гарч байх шиг байна. Аливаа нийгмийн тэр тусмаа улстөрийн үзэгдлүүд аяндаа ялгагдаад тэгээд замхардаг юм

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.21.106.156

hamt ybj bgaad uhaan aldaad unachuul nuhur n urguj diilheergui masstai bvsgui bn daa

Avatar

ард түмэн 2019-02-15 66.181.190.154

эцэг гь авилгач газрын наймаачин 60 тэрбумын зальт юм чинь хүүхэд нь ч гэсэн яг адилхан бгааа халах хэрэгтэй ард түмний мөнгийг хэдэн тэрбумаар нь хулгай хийсэн юм чинь энэ авгай төрд яах гэж шухгаосан нь ойлгомжтой ш дээ өмхий хятадын үр сад

Avatar

зочин 2019-02-15 64.119.23.185

чи бол үхэр монголын мулгуу хүнэнцэр

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.126.89.173

Эдний МАН-ын Ю.Цэдэнбал 1960-аад оны дундуур үргэлжлүүлээд 1970,80-аад онд Лоохууз гуайг яаж үр хүүхэдтэй нь үйл тамыг нь үзж байлаа. Ю.Цэдэнбалын лайг М.Энхболдод

Avatar

hhhh 2019-02-15 103.229.176.130

chuluulj yavuulach, turiiin alba bolohoos urag turul holbooniii alba uuu, enkhbolddd gej neg hanaj tsadahaan medehgui nuhur bnaaa anariigan mongol banknii gazariin zakhiral bolgochhson, aaimar, ichhj uzzzzzz, neg musun van hergem avaad huuhduuddee uliraaj baival taarna tgvl aria ner tsever bh

Avatar

эуцжэ 2019-02-15 202.9.42.16

Өөрөө тайлбар өгөөгүй гэдэг нь ямар нэг булхай байгаа гэдгийг илчлээд байна.

Avatar

иргэд олон түмэн 2019-02-15 103.212.117.122

Энэ нэг авгайг ажлаас нь чөлөөлөнө үү? байна уу? нийгэмд бидэнд ямар хамаа байнаа,шаардлагатай бол чөлөөлөнө л биз?дэвшүүлэнэ л биз?манайд чинь биелүүлдгүй болохоос хууль ёс байгаа биздээ?хуулийг биелүүлдгүй ганц хүн нь зайлсан болохоор одоо хууль ёс,шудрага байдал гэдэг чинь ёстой нэг гольдиролоороо урсаж байгаа биздээ,юм бүтээе хийе гэхийн оронд хэрэггүй асуудал босгож ирдэг,тэрнийг нь хэвлэлээр сүр бадруулан олонд цацдаг хэнд ч хэрэггүй тэнэг зангаасаа салах болсон байх шүү?

Avatar

Зочин 2019-02-15 103.26.195.97

Хаха 20 онд нэр дэвшүүлэх гэж бсан бхдаа

Avatar

Зочин 2019-02-15 64.119.22.232

өрөвдүүлэх тактик явсан байна

Avatar

Зочин 2019-02-15 43.242.243.78

Сайхан боловсролтой сайн айлд өссөн охин ш дээ бид юу хийгээд байнаа

Avatar

Зочин 2019-02-15 103.26.193.228

Ямарч мэдлэг боловсролгүй балайр гахай.

Avatar

Иргэн 2019-02-15 202.21.116.78

Нэг л их дарга болохыг мөрөөдсөн хүүхэн юм биз дээ? Даргын хүүхэд заавал дарга болдог гажиг үзэгдэл Монголд л байх шиг…

Avatar

Enkhee 2019-02-15 202.131.225.150

Darga nuhurtei bolon ehnertei bol bas l deeguur sebnedee bolobsrol chadbar muutai nuhduud ih baigaa daa. neeh l ih hund mungu ugch ajlaa hiilgesen uls tsaaguur chini zunduun baina.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж