ЖДҮЧИД жижиг асуудал болчихсон уу? | News.MN

ЖДҮЧИД жижиг асуудал болчихсон уу?

ЖДҮЧИД жижиг асуудал болчихсон уу?

ЖДҮЧИД жижиг асуудал болчихсон уу?

Олон зуун жижиг дунд үйлдвэрлэгчийн боломжийг хулгайлж, албан тушаалаа урвуулан  ашиглаж ЖДҮ авсан гишүүдийн дуулиан М.Энхболдын огцролт, сар шинийн баярт дарагджээ. Уг нь У.Хүрэлсүх эхлээд жаран тэрбумынхныг дараа нь ЖДҮчидтэй хариуцлага тооцох тухай ярьж байсан ч харамсалтай нь, "манай талын хулгайч" жижиг асуудал болоод хар массынхаа тархийг угаачихсан гэлтэй.

ЖДҮХС-гаас тэрбум тэрбумаар нь өөрийнхөө хамаарал бүхий болон эхнэр хүүхэд, аав ээжийнхаа компанид олон зуун сая, тэрбум төгрөгийн зээл аваад өгчихсөн албан тушаалтнууд өнөөдөр ард түмний өмнөөс тохуурхаж, доромжилсон шигээ Засгийн газрын ордон дотор алхаж явна. Анх энэ дуулиан дэгдэнгүүт ичээндээ орсон зарим нь албан тушаал хүртэж, зарим нь аль хэдийнээ "жижиг асуудал" болгочихсон ярьж явах. Тиймээс ам нээх болгондоо шударга ёс ярих болсон Ерөнхийлөгч, УИХ-ын дарга, Ерөнхий сайд гурав ЖДҮчидээ хамгаалах уу, аль эсвэл тэдэнд хариуцлага тооцох уу гэдгийг нь харъя, одоо. Ингээд хэн хэн ЖДҮ авсныг эргэн сануулъя. Энэ бол мартаж үл болох баримт бөгөөд хаяж үл болох хариуцлагын тухай асуудал юм.

ЖДҮХС-ГААС ЗЭЭЛ АВСАН УИХ-ЫН ГИШҮҮД

1. ХХААХҮ-ийн сайд асан Б.Батзориг өөрийн эхнэрийн “Тээвэр ачлал” компани 1.4 тэрбум төгрөг,
2. УИХ-ын гишүүн Х.Болорчулуун өөрийн эзэмшлийн “Дорнод гурил” компанид 950 сая төгрөг,
3. Зам, тээврийн хөгжлийн сайд Я.Содбаатар өөрийн эзэмшлийн “Эпота Анарваан” компанид 1.2 тэрбум төгрөг,
4. УИХ-ын гишүүн Г.Солтан “Монгол шаазан” компанид 950 сая төгрөг,
5. УИХ-ын гишүүн Ж.Энхбаяр “Газар буудай” компанид 950 сая төгрөг,
6. УИХ-ын гишүүн Н.Оюундарийн хүүгийн “Рэд Стар Клуб” ХХК 800 сая төгрөг,
7. УИХ-ын гишүүд Б.Ундармаа "Доктор МЭИК" ХХК 700 сая төгрөг,
8. УИХ-ын гишүүн О.Батнасангийн дүү О.Ганбаатар 950 сая төгрөг,
9. УИХ-ын гишүүн Г.Тэмүүлэнгийн хамаарал бүхий этгээд буюу ээж Д.Дэнсмаагийнх нь “Спа цогцолбор” ХХК 700 сая төгрөг,
10. УИХ-ын гишүүн Л.Энхболд өөрийн охин Э.Мандухайн нэр дээр үүсгэн байгуулсан "Мийт экспорт интернэшнл" ХХК 2016 онд 1,3 тэрбум төгрөг,
11. УИХ-ын гишүүн Б.Саранчимэг, Б.Наранхүү нарын дүү Б.Одончимэгийн үүсгэн байгуулсан "Сингапур хэльткейр сентр ХХК" 2018 оны 8 сард 800 сая төгрөг,
12. УИХ-ын гишүүн Б.Баттөмөр өөрөө 80 хувийг нь эзэмшдэг "Мондем" ХХК-аараа 2018 оны 10-р сард 300 сая төгрөгийн зээлийг тус тус авсан.

                                                                  ТӨРИЙН ӨНДӨР АЛБАН ТУШААЛТНУУД:

1. Барилга, хот байгуулалтын дэд сайд Ш.Лхамсүрэнгийн “Хүннү” ХХК 450 сая төгрөг,
2. Монгол Улсын Ерөнхий аудитор Д.Хүрэлбаатарын “Цэн стайл” ХХК 750 сая төгрөг,
3. МАН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга, НИТХ-ын төлөөлөгч Д.Амарбаясгалангийн 30 хувийг эзэмшдэг “Тайшир Өргөө” ХХК, “Агро Технологи Шижирт” ХХК 1.3 тэрбум төгрөг,
4. Төрийн өмчийн бодлого, зохицуулалтын газрын дарга Ц.Ням-Осорын “Хос Эрхэс” ХХК 500 сая төгрөг,
5. ТЕГ-ын дарга асан Б.Хурцын “Гранд степп” ХХК 1.5 тэрбум төгрөг,
6. Ерөнхий прокурорын орлогч Б.Амгаланбаатар "Цаст согоот" ХХК 800 сая төгрөг,
7. УБЦТС ТӨХК-ийн Захирлуудын зөвлөлийн дарга бөгөөд Гүйцэтгэх захирал Д.Баярсайханы "Баяр плант ХААБ" ХХК," Капиталфактори", "Эм Эм Жи капитал" (тус бүр 100% эзэмшдэг гэж ХОМ-тээ мэдүүлсэн) гурван компани 2018 онд ЖДҮХС-гаас нийтдээ 3.3 тэрбум төгрөг,
8. Нийслэлийн мэргэжлийн хяналтын газарт Улсын байцаагч (2015-07-09-нд тус  албанд томилогдсон) Ш.Хонгорзулын "Хосбогд Агро" компани 2018 онд 630 сая төгрөг,
9. "Барилгын хөгжлийн төв" Төрийн өмчит үйлдвэрийн газрын Гүйцэтгэх захирал (эл албанд 2016-09-29-нд томилогдсон) Ц.Амарсанаагийн “Их Улс” компани 2017 онд 680 сая төгрөг,
10. НИТХ-ын төлөөлөгч П.Батчимэгийн хамаарал бүхий "Бат ган агро" ХХК 2017 онд 500 сая төгрөгийн зээлийг тус тус ЖДҮХСангаас авсан байна.

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
2
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

52 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-02-15 113.28.104.48

Hurelbaatar auditor, Sarangerel said ehner, nokor hoer, huuteigee niileed JDY tsulaj baigaa ni ichmeer, booj ulhmeer hereg

Avatar

Hero 2019-02-15 59.153.113.67

Xurelsux xamgaalaad xariutslaga tootsoxgui ni oilgomjtoi 2020 ond l Jdu naizuudtaigaa tuxtai uulzaydaa .

Avatar

Зочин 2019-02-15 104.143.92.185

huuli busaar zeel avsan uu gedeg asuudal l baina. bichig barimtaa burduuleed avsan bol huuli bus gej helehed hetsuu l dee

Avatar

Зочин 2019-02-15 139.5.219.69

Saranchimegee Hawai diplomoo uzuulchikh chaddag yum bol

Avatar

Зочин 2019-02-15 66.181.160.37

Одоо жидүүчдын хойдохыг унших цаг нь болсон ум маанийг бадмий хум

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.21.106.168

Лу,Болд ЖДҮ хэрэг биш гэнээ. Албан тушаал хөөцөлдсөн худлаа гарууд.ЖДҮ-г шалгуулахгүй санаатай.

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.21.106.168

Их хурлын даргыг огцруулах гэж яаж тэмцэж байлаа. Одоо ЖДҮ-г шалгаж арга хэмжээ авахуулах гэж тэрнээс дутахгүй эрвийх ,дэрвийхээрээ тэмцэх л болж дээ.

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.21.106.168

ЖДҮ-чид Хүрэлсүхэд хачин их тус болсон. Ерөнхий сайд болгосон. Ерөнхий сайдыг огцруулах гэхэд нь авч үлдэж чадахаар барахгүй,зөрүүлээд Энхболдыг огцруулж өгсөн. Тийм болохоор Хүрэлсүх тэд нартай хариуцлага тооцохгүй нь тодорхой. Цаашдаа ч энэ хүмүүс Хүрэлсүхэд хэрэгтэй.

Avatar

ЖДҮЧ МАНДТУГАЙ 2019-02-15 103.212.119.153

ЖДҮ БОЛ ТОМ АСУУДАЛ БИШЭЭ МОНГОЛЧУУДАА ХАРИН Ч ТЭДЭНД НЭМЖ ӨГӨХ ХЭРЭГТЭЙ. ТЭД БОЛ МАШ САЙН ХҮМҮҮС.
ЖДҮЧДИЙН ЭСРЭГ ЯРЬЖ БАЙГАА ХҮМҮҮС БҮГД ЭЛБЭГДОРЖИЙН ТАЛ ШҮҮ.. ЯАГААД УИШ, САЙД НАР АР ГЭТРЭЭ ЬУС ДЭМ БОЛЖ БОЛОХГҮЙ ГЭЖ ҮХЭР МОНГОЛЧУУД АА. МУУСАЙН ОРКУУД БАЯЖИЖ БАЙГАА ХҮМҮҮСТ ДУРГҮЙ. ОРКОО ХОХЬ ЧИНЬ ЖДҮЧИД ДАХИД Ч ТА НАРААС ХУЛГАЙЛАХ БОЛНО ЯАЛДАГ ЮМ БЭ ЭЭ ЧАДАЖ БАЙГАА ЮМ ЧИНЬ

Avatar

Hurelsuh z**l 2019-02-15 64.119.20.183

Hurelsuh lalariig jdv-chidtei ni zailuulah heregtei oor arga bhgui

Avatar

erdene 2019-02-15 150.129.143.129

Jijig bundiin zeel bol unendee jijig asuudal hamgiin suuld shalgah ni zuitei… ter hulgai bish yahav bagahan huutei zeel shuu dee….

Avatar

Зочин 2019-02-15 59.153.114.145

Хулгайчууд аа хамгаалан тэмцсэн Охорэрдэнэ Боосболд Баасзандалчин Авиргуйсайзан нарын шудрага ес шунал гээч чинь энэ шуудээ.

Avatar

Зочин 2019-02-15 66.181.160.94

ЖДҮ бол дээрэм. Амьралаа өөд татаж ядаж яваа жирийн иргэдийн боломжийг хулгайлсан хулгай. ЗГ, УИХ-ын саятан, тэрбумтан гишүүд иргэд хөөцөлдөж гүйгээд ч олддоггүй 5 саяын зээлийг тэгш хувааж 950 сая, 1 тэрбумаар нь хувааж кнопны шагнал авсан нь Монголын улс төр дахь ХАМГИЙН ШУДАРГА БУС, ЁС ЗҮЙГҮЙ хэрэг боллоо. ЖДҮ бол ГЭМТ ХЭРЭГ шүү. АРД ТҮМЭН ХУУЛИЙН ХАРИУЦЛАГА НЭХЭХ БОЛНО. МАРТАХГҮЙ ШҮҮ ЯАСАН Ч !!!

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.9.45.240

Эхний удаад бүх зээлийг төлүүлж дуусга. Шударга шалга хяна. Өмнөх бүх зээлийг тодруулж төлүүл.Хамгийн гол нь яаралтай шүү.ЦАГ бол АЛТ. Өрөө төлөөд орон гэртэйгээ хэн үлдэж б.на харья.

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.21.106.137

Ж.Энхбаяр гэж худлаа жүжигчин ЖДҮчин яаж их хурлын даргад нэрээ дэвшүүлж чадаж байнаа

Avatar

Зочин 2019-02-15 66.181.176.91

ЭНЭ ЛУЙВАРЧИД ГЭСГЭЭЛЭЭ ХҮРТЭХГҮЙ БОЛ У.ХҮРЭЛСҮХ ИХ ӨНДРӨӨС НИСНЭ ДЭЭ. ШУДАРГА ЁСНЫ ТӨЛӨӨ АМИА ӨГӨХӨӨС АЙХГҮЙ, ХАРИН ХУДЛАА ЯРЬЖ АМЛАЖ НЭРЭЭ АЛДАХААС Л АЙЖ БАЙНА ГЭЭД БАЙГААШДЭЭ. ЖДҮ-ЧИД ХУУЛИЙН ӨМНӨ ЖИРИЙН ИРГЭНИЙХЭЭ ХУВЬД ШУДАРГААР ШАЛГУУЛЖ ШҮҮГДЭХ НЬ ШУДАРГА ЁСОНД НИЙЦЭХЭЭС ГАДНА НИЙТ МОНГОЛЧУУДАД ИТГЭЛ ТӨРҮҮЛЖ ТАЙВШРУУЛНА. ҮГҮЙ БОЛ ЗАНГИРСАН ИХ БУХИМДЛЫН ҮЕРИЙГ ХЭНБУГУАЙ Ч ТОГТООХ АРГАГҮЙ БОЛНО

Avatar

Зочин 2019-02-15 103.111.68.3

ЖДҮ УГААСАА Л ЭЗЭН ХОЛБОГДОГЧ Нь ТОДОРХОЙ ЗЭЭЛ,. ТОМ АСУУДЛААС АНХААРАЛ ХОЛДУУЛАХ ГЭЭД Л МАНАН-гийн ТОМ ХУЛГАЙЧИДЫН ХИЙСЭН ШОУ.
ЭХЛЭЭД ТОМ ОРДУУД, КОНЦЕСС, ЭРДЭНЭНТ49%, ДУБАЙ, ЖАСТ , МИЙЕЭ, СБАЯР, ЭЛБЭГ НАРЫНХАА УЧРЫГ ОЛОХ Нь ЭРХЭМ ЗОРИЛОГО

Avatar

Зочин 2019-02-15 66.181.176.91

ЗӨВ ЗӨВ. ДАРАА НЬ ЖДҮ-ЧИДИЙГ ЯАВЧ ОРХИЖ ҮЛ БОЛНО

Avatar

Зочин 2019-02-15 66.181.184.249

Bolorchuluun muuu hudlaa popchin

Avatar

ЖДҮ-чин Хүрэлсүх 2019-02-15 209.95.51.11

ЖДҮ-чиддээ арга хэмжээ авч чадах эсэхээс чинь хамаараад 2020 онд ард түмэн амыг чинь асууна даа хөлдүү Хүрэлсүхээ. Төрсөн дүү нартайгаа нийлж ард түмний мөнгө хулгай хийсэн өөдгүй эр дээ чи ч чааваас.

Avatar

ЖДҮ-чин Засгийн газар !!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-02-15 209.95.51.11

Энэ л*****н пиздуу хулгайчууддаа арга хэмжээ аваад зайлуулаачээ Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!! Чамайг эд нартайгаа хариуцлага тооцохыг ард түмэн хүлээж харж байгаа шүү. Тийм ч учраас чамайг дэмжсэн. Гэтэл чи хамгаалаад л байгаа. Бүр төрсөн дүү чинь хүртэл ЖДҮ-ээс мөнгө хуссан байсан шүү. Одоо л чиний сэлэмний ирийг харъя. ЖДҮ-чидийг ард түмэн хэзээ ч мартахгүй шүү. Хэрэвээ эд нартаа хариуцлага тооцож чадахгүй хамгаалаад байвал өөрөө нэн даруй огцроорой Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!!!!!!! ЖДҮ-чид зайл !!!!!!!!!!!!

Avatar

ЖДҮ-чидийг ард түмэн хэзээ ч мартахгүй шүү !!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-02-15 209.95.51.11

Энэ л*****н пиздуу хулгайчууддаа арга хэмжээ аваад зайлуулаачээ Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!! Чамайг эд нартайгаа хариуцлага тооцохыг ард түмэн хүлээж харж байгаа шүү. Тийм ч учраас чамайг дэмжсэн. Гэтэл чи хамгаалаад л байгаа. Бүр төрсөн дүү чинь хүртэл ЖДҮ-ээс мөнгө хуссан байсан шүү. Одоо л чиний сэлэмний ирийг харъя. ЖДҮ-чидийг ард түмэн хэзээ ч мартахгүй шүү. Хэрэвээ эд нартаа хариуцлага тооцож чадахгүй хамгаалаад байвал өөрөө нэн даруй огцроорой Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!!!!!!! ЖДҮ-чид зайл !!!!!!!!!!!!

Avatar

ЖДҮ-чидээ зайлуулж чадахгүй бол чи өөрөө зайлаарай Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!!!!!!!! 2019-02-15 209.95.51.11

Энэ л*****н пиздуу хулгайчууддаа арга хэмжээ аваад зайлуулаачээ Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!! Чамайг эд нартайгаа хариуцлага тооцохыг ард түмэн хүлээж харж байгаа шүү. Тийм ч учраас чамайг дэмжсэн. Гэтэл чи хамгаалаад л байгаа. Бүр төрсөн дүү чинь хүртэл ЖДҮ-ээс мөнгө хуссан байсан шүү. Одоо л чиний сэлэмний ирийг харъя. ЖДҮ-чидийг ард түмэн хэзээ ч мартахгүй шүү. Хэрэвээ эд нартаа хариуцлага тооцож чадахгүй хамгаалаад байвал өөрөө нэн даруй огцроорой Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!!!!!!! ЖДҮ-чид зайл !!!!!!!!!!!!

Avatar

Хүрэлсүхээ ЖДҮ-чидээ хэзээ зайлуулах вэ? 2019-02-15 209.95.51.11

Энэ л*****н пиздуу хулгайчууддаа арга хэмжээ аваад зайлуулаачээ Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!! Чамайг эд нартайгаа хариуцлага тооцохыг ард түмэн хүлээж харж байгаа шүү. Тийм ч учраас чамайг дэмжсэн. Гэтэл чи хамгаалаад л байгаа. Бүр төрсөн дүү чинь хүртэл ЖДҮ-ээс мөнгө хуссан байсан шүү. Одоо л чиний сэлэмний ирийг харъя. ЖДҮ-чидийг ард түмэн хэзээ ч мартахгүй шүү. Хэрэвээ эд нартаа хариуцлага тооцож чадахгүй хамгаалаад байвал өөрөө нэн даруй огцроорой Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!!!!!!! ЖДҮ-чид зайл !!!!!!!!!!!!

Avatar

ЖДҮ-чидэд арга хэмжээ авч чадахгүй бол Хүрэлсүх өөрөө огцор !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-02-15 209.95.51.11

Энэ л*****н пиздуу хулгайчууддаа арга хэмжээ аваад зайлуулаачээ Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!! Чамайг эд нартайгаа хариуцлага тооцохыг ард түмэн хүлээж харж байгаа шүү. Тийм ч учраас чамайг дэмжсэн. Гэтэл чи хамгаалаад л байгаа. Бүр төрсөн дүү чинь хүртэл ЖДҮ-ээс мөнгө хуссан байсан шүү. Одоо л чиний сэлэмний ирийг харъя. ЖДҮ-чидийг ард түмэн хэзээ ч мартахгүй шүү. Хэрэвээ эд нартаа хариуцлага тооцож чадахгүй хамгаалаад байвал өөрөө нэн даруй огцроорой Хүрэлсүхээ !!!!!!!!!!!!!!! ЖДҮ-чид зайл !!!!!!!!!!!!

Avatar

Хангал 2019-02-15 70.77.23.0

Хүэлсүхийн дүү давхарбаяр 600,0 сая авсан Эрдэнэт дэхь жаргалант махимпекс ХХК, дутуу бна даа нийтдээ 134,0 тэрбум тог. авсан

Avatar

Uuu 2019-02-15 24.126.116.216

ЭНЭ БОЛ УГСЭН ТОХИРОЛЦОЖ БУЛЭГЛЭН УЙЛДСЭН ГЭМТ ХЭРЭГ. ХЭРГИЙН ГОЛ ЗОХИОН БАЙГУУЛАГЧ УДИРДАГЧ НЬ ХУРЭЛСУХ ШТЭЭ . АМЬД УЛДЭХИЙН ТУЛД УИХ ИЙН ГИШУУДЭД ОГСОН ХАХУУЛЬ. ХУРЭЛСУХИЙГ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ. ХУДЛАА ГАР.

Avatar

Зочин 2019-02-15 43.228.129.131

ЖДҮ-ийн 950 сая төгрөгөө банк бусаар хүүлэхэд жилийн 60 хувь буюу 570 сая төгрөг хүүлэгдэнэ, жирийн дундаж цалинтай (1 сая төгрөг) хүний 47 жилийн цалин, энэ мөнгийг ганцхан жилд хүүлж байгаа юм.

Avatar

Fantomas 2019-02-15 64.119.16.125

Zeel avaa l biz yun surtei yum

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.70.34.98

УБЦТС ТӨХК-ийн захирал Баярсайхан авсан мөнгөөрөө Үйлдвэр комбинатад 2 хос орон сууц барьсан. Хэн ч үг дуугарахгүй юм. Шүүх цагдаагийнхан ажил хийхгүй байна. Одоо болтол захирал хэвээрээ л байна.

Avatar

иргэн 2019-02-15 202.179.24.123

Хүрэлсүх Ерөнхий сайдыг хамгийн их харлуулж Муухай харагдуулж МАН-ын Нэр хүндийг унагаж яваа энэ хэдэн Этгээдүүд дээ Харицулага тооцохгүй юм бол Хүрэлсүхийн цаашидын хийх ажилд мөн ч их саад болно доо

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.179.27.37

Ждучидийн аюул одоо л эхлэх гэж байхад ээлжит бум хуралдуулж ундсэн хууль оорчлоно еронхийлогчийн засаглал тогтооно шзабд элсэнэ гэдэг 2 том болдогний ажил байна

Avatar

Зочин 2019-02-15 202.179.26.98

Хулгайч МАН гэж энэ дээ. Хулгайчийг бариарай гэж байнга орилдог бүр шорон санаатай.

Avatar

zochin 2019-02-15 64.119.16.44

JDU chin ih hyrlin gishuudig erguulen tatah estoi yum bishu.jishee ni J.Enhbayar g.m

Avatar

Зочин 2019-02-15 49.0.149.20

МАНАНГИЙН ДЭЭРЭМЧДИЙН ХАЖУУД ЁСТОЙ НЯМДОРЖИЙН ХЭЛДЭГЭЭР ЗУУШНЫ МӨНГӨ БАЙНА ТОМООСОО ЭХЭЛСЭН ДЭЭР БАЙХАА НАЙЗУУДАА ОДОО ЕР НЬ ДЭЭРЭЭСЭЭ ДООШОО ЯВАХ БОЛСОН ДООД ХЭСЭГ АСУУДЛЫГ НЬ ШИЙДЭХЭД АМАРХАН БАЙХ ЭТ-49 ОТ ХӨ БАНК Ц СУВАРГА ГЭЭД ОЛОН ТОМЧУУДААСАА ЭРЭМБЛЭЭД ЯВЬЯ Л ДАА

Avatar

Зочин 2019-02-15 188.62.88.27

Bitgii s*** muu jeduchin gicii

Avatar

Зочин 2019-02-15 66.181.160.119

Жэнхбаяр гэж сэргэлэн гар бн аа.МАН намыг малтуулж сурсан Ялагч хэн бн тэрний талд.ЖДҮ концесст зэрэг холбогдсон учраас ингэж арьсаа хамгаалахаас өөр ажилгүй.дархан нэхий нь концесс авсан.газар буудай,газар капитал нь ЖДҮ авсан.эцэг нь БХЯны оросоос үлдсэн барилна ,газрын завшсан.

Avatar

Зочин 2019-02-15 122.201.19.99

генерал, гишүүн зэрэг улсын хайралсан цол зэрэг дэвийг луйвар хулгайд ашиглсан нөхдийг зайлуул. Дахиж бүү төрд ойртуул

Avatar

зочин 2019-02-15 203.91.118.247

МАНАН-ийн асуудлын хажууд ЖДҮ бол үнэхээр жижиг асуудал,,, Миеэ болон түүний нбхдббс салахгүй бол энэ улс хөгжил, шударга ёсны асуудал яриад ч хэрэггүй

Avatar

зочин 2019-02-15 202.126.89.21

МАН ын бор халзан хонин сүрэг бас муу заль хэрэглэж баяжих гэсэн бна ха ха ухаантай хонинууд юм ааа

Avatar

ард түмэн 2019-02-15 202.126.89.21

энэ хэдэн малнуудыг харсан чинь бөөлжис цутгаад бна ямар ч боловсрол бхгүй гудамжнаас ман ын хар толгойтой хонинуудад ухамсар ёс зүйг яриад ч хэрэггүй угаасаа бор халзан хонинууд юм чинь

Avatar

Зочин 2019-02-15 182.160.39.77

Одоо ЖДҮ -ийн толгойлогч Хүрэлсүхийг зайлуулж байж Монголын улс төр цэвэршинэ. Яагаад гэвэл ЖДҮ -ийн мөнгийг тарааж зохион байгуулсан. Мөнгөнд дургүй хэн байхав , бусад нь урхинд орсон гэнэ. Тэгэхлээр тойлгойлгч хувиарлагч өөрөө хэлвэл авилгал өгсөн Хүүкийг хусах хэрэгтэй.

Avatar

Шодоргоснууд үхлээ юу 2019-02-15 202.179.26.98

Байрыг нь солиод нэмэргүй. Аль аль нь хулгайчид. Уул шугамандаа ийм УИХ тарах ёстой юм.

Avatar

Зочин 2019-02-15 112.72.11.106

Засаг нь огцрохгүй болсон учраас найр хавтгайрч цагаандаа гарсан. Засгийн гишүүдийн тал нь ломбардчид болсон ч энэ асуудал биш гэж байгаа. Бүр ерѳнхий сайд ах дүүсдээ зээл ѳгсѳн нь тохиолдлын хэрэг болж шувтарсан. Үүнээс санаа аваад хүмүүс овог нэрээ солих явдал гарч байна. Анкетан дээр овог Янгир, эцэг Ухна, эх Ямаа, нэр Ишиг гэж байвал ажил хар аяндаа бүтчих нигуртай болсон гэнэ. Үүнээс гадна манай тэр бѳх зүрхтэй амьтан, ах дүүс биднийгээ тоодоггүй мэтээр ярьж явбал хүмүүс онцгойлон хандана.

Avatar

Зочин 2019-02-15 66.87.151.125

Тийм дампуурсан их хурал засгийн газар Дэлхийн хаана ч байхгүй ерөнхий сайд нь танхимынхаа сайдуудтайгаа их хурлын гишүүдтэйгээ нийлж байгаад хулгай хийчихээд хэв нэг шударга ёс ярьсан шиг байж байдаг жижиг дунд үйлдвэрийг ямар хүмүүс эрхэлдэг вэ! Ямар ч улсад дунд болно доод давхаргын хүмүүс эрхэлж явуулдаг тэгээд тийм хүмүүсийнхээ боломжийг хулгайлж байгаа явдал бол маш том гэмт хэрэг

Avatar

Ard 2019-02-15 202.21.117.178

Nuguu jagsaad baisan humuus yasan! Oyun-erdene,odoo ene deeree dugraach novshnuud,holsnii humuus dee!

Avatar

Mngl 2019-02-15 202.9.44.0

TOM MAHAH mafiig daraxad 1jiliinxen Jdv chid Knopoor Tom vvreg gvitsetgene?!?!?!?!Demjie

Avatar

Zochin 2019-02-15 109.7.225.56

Ur huuhded chini shan hool boloh boltugai

Avatar

Зочин 2019-02-15 43.242.243.19

МИЕЭГИЙН САЙТ МИЕЭ НЬ УНАЧИХСАН НОЦОХ ЮМГҮЙ ЖДҮ ГЭЭД ҮХЛЭЭ. ЖДҮ УГААСАА ШИЙДЭГДЭНЭ ГЭХДЭЭ ТА НАРЫН ИДЭЖ УУСАН ТОМ ХЭРГҮҮД БАС АЦААР ЧИНЬ ХӨМРӨНӨ ШҮҮ ЭБЭТЭНГҮҮД МИНЬ.

Avatar

Зочин 2019-02-15 107.77.173.6

Тэгээд та нарын сүрхий ШОДОРОГОС чинь хаана байна,үнэхээр ШОДРОГОС гэдэг юм чинь байгаа л юм бол хулгайг ч хулгайчийг бага жижиг гэлтгүй шийтгэдэг бус уу?

Avatar

ШОДРОГОС 2019-02-15 107.77.173.6

Тэгээд та нарын сүрхий ШОДОРОГОС чинь хаана байна,үнэхээр ШОДРОГОС гэдэг юм чинь байгаа л юм бол хулгайг ч хулгайчийг бага жижиг гэлтгүй шийтгэдэг бус уу?

Avatar

Зочин 2019-02-15 103.57.94.131

2020 онд ялах үгүй чинь ЖДҮ-чдээ яахаас чинь хамаарна шүү Хүүрсүх ээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж