Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 420 мянга болгоно | News.MN

Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 420 мянга болгоно

Хуучирсан мэдээ: 2019.02.14-нд нийтлэгдсэн

Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 420 мянга болгоно

Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 420 мянга болгоно

Монгол хүний хөдөлмөрийн үнэлэмжийг дээшлүүлэх зорилгоор энэ оны нэгдүгээр сарын 1-нээс  хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 320 мянган төгрөг болгосон. Ингэснээр 100 мянга орчим хүний цалин хөлс 33,3 хувиар нэмэгджээ.   Харин 2020 оноос энэ хэмжээг нэмэгдүүлж, 420 мянган төгрөг болгоно гэж өнөөдөр Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх МҮЭ-ийн холбооны төлөөлөлтэй уулзах үеэрээ тодотголоо.

Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг 420 мянган төгрөгт хүргэснээр цагийн хөлсний хэмжээ 2500 төгрөг буюу 1 ам.долларт хүрч байгаа юм.

Монгол Улс хоёр жил тутамд хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг нэмдэг. Харин одоогийн төлөвлөгөөгөөр бол нэг жил тутамд нэмэхээр болж байгаа юм.

Э.ЖОНОН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

gantulga 2019-02-14 59.153.114.185

tsalin dood hemjee nemeh zov

Avatar

Бодол 2019-02-14 192.82.64.171

Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээг өсгөлөө гээд ард иргэдэд тус болж байгаа юм биш шүү дээ_ Авдаг өгдөг ТАТВАР ын хэмжээ нэмэгдэхээс хувийн хэвшил бол Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээ нэмэгдчихлээ гээд цалин нэмдэггүй л байхгүй юу. Нэг их ард түмэндээ юм хийж байгаа юм шиг улс, нөгөө хэсэг нь баярлаад Энэ бол баярлаад байх зүйл биш. Харин үүний оронд инфляцаа сайн барихаа бодох хэрэгтэй Монгол төгрөг чинь цаас боллоо шүү дээ

Avatar

Зөв бодол 2019-02-14 103.229.122.252

Хийсэний хирээр авч авсны хирээр амьдрах зарчим л зөв.

Avatar

Зочин 2019-02-14 103.229.122.252

Залхуу авах идэхийн донгуудыг айж өөгшүүлэх юм бол хэзээ ч ханахгүй. Улам олширч элдвийн юм нэхэх болно. Үр дүнд нь хийж бүтээх хүсэл буурч улс орон дампуурах уу?

Avatar

Зочин 2019-02-14 103.229.122.252

Зүгээр сууж байгаад тэтгэмжээр амьдрах хүслийг өөгшүүлдэг ажлаа зогсоох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-02-14 103.229.122.252

Хэд ч гэж хэлж болно. Үр дүн нь ажлын байр л багасна. Үнэ өснө.

Avatar

Зочин 2019-02-14 64.119.19.172

Эдийн засгийн бодит өсөлтгүй байхад энэ бол хийрхэл, хөөсрөл, популизм!!! Ингэлээ гээд барааны үнэ өсөхөөс өөр ямар ч ашиггүйг мэдсээр байж юунд ийм хорлон сүйтгэх ажиллагаа явуулна вэ??

Avatar

Дэмжихгүй иргэн 2019-02-14 66.181.180.210

Хүмүүс доод хэмжээг нэмэх нь гээд баярлах хэрэггүй л юм байгаа юм. Энгийнээр тайлбарлахыг хичээе.Бүх зүйлийг хөдөлмөрийн хөлстэй холбоод ирэхээр ард түмэн авч байгаа юм шиг хэрнээ иргээд дарамтанд ордогоо мэдэхгүй л байна даа. НДШ ХХОАТ нэмэгдээд ялгаагүй бусад зардал нэмэгддэг.

Avatar

монгол иргэн 2019-02-14 202.131.236.170

Азийн Венесуэл болж дээ.

Avatar

zochin 2019-02-14 192.111.140.226

Зөв Ажил олгогч гээд байгаа компанууд хүмүүсийн хөдөлмөрийг 15-зууны үе шиг шулж байна Бас дээрээс нь өгөхгүй унжина

Avatar

МӨНГӨӨ ХЭВЛЭЭ 2019-02-14 202.170.71.157

БҮТЭЭМЖ НЭМЭГДЭЭГҮЙ, ДНБ НЭМЭГДЭЭГҮЙ БАЙХАД ЦАЛИН ӨСНӨ ГЭДЭГ БОЛ ЦААС Л ХЭВЛЭНЭ ГЭСЭН ҮГ Л ДЭЭ. НЭГ МӨР ЦААСАА САЙН ХЭВЛЭЖ БАЙГААД 1 САЯ БОЛГОЧИХВОЛ ГААЖТАЙ БИШ ҮҮ, ТАЛХАА 20 МЯНГААР АВААД Л

Avatar

Зочин 2019-02-14 64.119.19.172

Венесуэль шиг 2,000,000%-ийн инфляцид хүрэх гээд байгаа юм уу??? Уго Чааваас гэж нэг галзуу этгээд Ерөнхийлөгч байхдаа энэ улсыг баллаад хаяичхсан шүү дээ!!!! Манайд ч галзуу удирдагч нар мундахгүй бололтой!!!!!

Avatar

Зочин 2019-02-14 103.26.195.220

1 цагт 1 доллар чимэр л юм бгаа юм даа Хүрэлсүх ойлгохгүй тулдаа зоригтой хэлж бна даа

Avatar

Зочин 2019-02-14 203.91.115.39

Хүүхдийн 20.000 төгрөгөө хүүхэд бүрт ялгаваралгүй өгч болдоггүй юмуу? Лизингийн орон сууцанд амьдарч байж л баян айлын эгнээнд ороод хүүхдээ ялгавлан гадуурхуулчих юмаа. Яамаар ч юм бэ дээ!

Avatar

Lodoi 2019-02-14 103.23.50.82

Zov sh de ene nemegdel ergeed l shyyd ediin zasagryy shyyd hydaldan avalt bolood l tetgeed yavna dagaad l umni une osohgui bol.yadyy humuus chini hool yndaa l hydaldaj avna sh de!

Avatar

Бат 2019-02-14 66.181.176.159

Энэ ЗГ төсөв өө торгууль шиитгэлээр бүрдүүлдэг. Доод хэмжээг нэтэгдүүлэхээр тэр хэмжээгээр торгууль шийтгэл нэмэгддэг.Энэ ЗГ үйлдвэрлэл үйлчилгээ явуулахгүй, ажлын байр гаргахгүйгээр хахуулийг дэмжиж байгаа хэлбэр мөн. Ажил олголт эрс буурна. Сангийн сайд Тендер ХҮРЛЭЭ Торгууль ХҮРЛЭЭНҮҮД болжээ.

Avatar

Зочин 2019-02-14 203.91.114.244

цалингаа нэмээчээ. өргөн хэрэглээний үнэ, долларын ханшаа бариачээ.

Avatar

зочин 2019-02-14 202.21.111.170

20 оны сонгуулийн оноо цуглуулах ажил эхлэлээ

Avatar

Зочин 2019-02-14 202.70.38.18

tsalin 2020 ond 4 saya 200 mynga boloh yostoi shuu!!!

Avatar

Зочин 2019-02-14 202.70.38.18

oroi deerees ni avaad dood tald ni taviad bai. tegeed l tegshreh uu kkk

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж