Ерөнхийлөгчийн засаглалтай болох уу, парламентын засгаа төлөвшүүлэх үү | News.MN

Ерөнхийлөгчийн засаглалтай болох уу, парламентын засгаа төлөвшүүлэх үү

Хуучирсан мэдээ: 2019.02.12-нд нийтлэгдсэн

Ерөнхийлөгчийн засаглалтай болох уу, парламентын засгаа төлөвшүүлэх үү

Ерөнхийлөгчийн засаглалтай болох уу, парламентын засгаа төлөвшүүлэх үү

Үндсэн хуулийг өөрчлөх асуудал яригдаж эхэлснээс хойш гурван парламент дамжиж энэ сэдвийг тойрсон маргаан, хэлэлцүүлэг өнөөг хүртэл үргэлжилж байна.

Зарим улстөрчийн зүгээс Үндсэн хуулийг өөрчлөх нь зөв гэсэн байр суурьтай байдаг бол зарим нь эцэг хуульд гар хүрэх шаардлагагүй гэж тайлбарладаг. Гурван парламент дамжин яригдаж байгаа Үндсэн хуулийг МАН-ынхан үнэмлэхүй олонх байхдаа өөрчлөхөөр хоёр ч ажлын хэсэг байгуулсан.

Үндсэн хууль бол нэг талаасаа хуулийн баримт бичиг, нөгөө талаасаа улс төрийн баримт бичиг. Өөрөөр хэлбэл, тухайн улсын төрийн тогтолцоо ямар байх, хүний эрхийг хэрхэн зохицуулах гээд гол харилцааг зангиддаг үндсэн баримт бичиг.

Уг баримт бичгийг өөрчлөх үү, үгүй юу гэдэг нь үнэмлэхүй олонхоос хамаарч ирэх хаврын чуулганаар хэлэлцэнэ. УИХ-ын шинэхэн дарга эцэг хуулийг өөрчлөх шаардлагатайг сануулж, чуулганы завсарлагааны хугацаанд Үндсэн хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах хуулийн төслийг эцэслэн боловсруулах чиглэлд ажлын хэсгүүд идэвхтэй ажиллаж, ирэх хаврын чуулганаар хэлэлцэх асуудлын бэлтгэлийг сайтар хангаж ажиллах үүрэг чиглэл өгсөн.

Ямартай ч хаврын чуулганаар хэлэлцэх асуудлын жагсаалтад багтсан Үндсэн хуулийг үндсээр нь өөрчилж Ерөнхийлөгчийн засаглалтай болох уу, эсвэл  тодорхой “засвар” хийж, парламентын засгаа төлөвшүүлэх үү гэх талцал улс төрийн хүрээнд үүсэх шинжтэй. Ингээд  улстөрчдийн байр суурийг хүргэе.

УИХ-ЫН ГИШҮҮН Д.ХАЯНХЯРВАА

Үндсэн хуулийн өөрчлөлтийг хэлэлцэж чадах түвшний парламент байна уу, үгүй юу гэдэгт эргэлзэж байгаа. Үндсэн хуулийн өөрчлөлтийг хэлэлцэхэд ямар нэгэн байдлаар хэт туйлшрах магадлал бий. Тийм учраас миний хувьд Үндсэн хуулийн өөрчлөлтийн асуудлыг энэ хаврын чуулганаар хэлэлцэх нь зохимжгүй гэж үзэж байна. “Нуухыг нь авах гээд нүдийг нь сохолно” гэдэг болчих вий гэдгээс болгоомжилж байна. Ний нуугүй хэлэхэд, Үндсэн хуулийн өөрчлөлтийг эрүүл саруул ухаанаар зөв шийдэж чадах уу гэдэг нь эргэлзээтэй.

УИХ-ЫН ГИШҮҮН Б.БАТТӨМӨР

Монгол Улсын Үндсэн хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах төслийг хаврын чуулганаар хэлэлцэх асуудлын дараалалд оруулсан байсан. Миний хувьд Үндсэн хуульд томоохон өөрчлөлт оруулах ёстой гэж үздэг. 1992 оны Үндсэн хуулийн гол үзэл санааны 20 хувьд нь өөрчлөлт оруулна гэсэн санал явж байгаа. Төрийн тогтолцоотой холбоотой олон асуудлаар Үндсэн хуульд томоохон өөрчлөлт оруулах шаардлагатай. Уг нь намрын чуулганаар хэлэлцэх байсан ч амжсангүй.

УИХ-ЫН ГИШҮҮН Х.БОЛОРЧУЛУУН

Үндсэн хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах ёстой. 1992 оны шинэ Үндсэн хууль муу ч хууль байгаагүй. Тухайн үед ямар ч ашиг сонирхлын зөрчилгүй 400 гаруй депутат баталсан ийм хууль. Харин “Дордохын долоон өөрчлөлт”-өөр Үндсэн хуулийг муутгачихсан. Тухайлбал гишүүн, сайд хоёрыг хамт хийдэг болгож өөрчилсөн. Энэ нь маш том алдаа болсон. Өөрөөр хэлбэл, гүйцэтгэх засаглал, хууль тогтоох субъект хоёрыг нэг болгочихсон. Мөн аливаа хуулийг 66 хувиар баталдаг байсныг 51 буюу ердийн олонхоор баталдаг болгож өөрчилсөн. Ингэснээр чанаргүй муу хууль батлагдах үндэс нь болсон гэж хэлж болно. Хуулийг олон шүүлтээр гаргах ёстой. АНУ-д гэхэд хууль батлахдаа Ерөнхийлөгч, конгресс, сенат гурвуулаа дэмжиж байж батлагддаг. Хэрэв аль нэг нь татгалзахад тухайн хууль явахгүй. Гэтэл манайд 51-хэн хувиар хуулиудыг машиндаж байна. Амьдралд хэрэгжихгүй хуулиуд олноор гарснаар буцаан өөрчлөх шаардлага гардаг. Энэ алдааг Үндсэн хуулиа өөрчилж байж засна.

УИХ-ЫН ГИШҮҮН С.ЭРДЭНЭ

Үндсэн хуульд гар хүрэх боломж энэ парламентад байхгүй гэж үзэж байна. Яагаад гэвэл хэт олонхоос бүрдсэн парламент. Хоёрдугаарт, хэт олонх нь үндсэндээ гурван жил төрийн ажил хийсэнгүй. Сандал суудал булаацалдаж, дотроо хоёр, гурав хуваагдаж, эцэстээ нэг намын зодоон төрийн хямрал болж хувирсан. Үндсэндээ, Монголын төрийг гурван жил самарч төрийн нэр хүндийг унагаалаа. Ийм нам өнөөдөр Үндсэн хуульд чанартай өөрчлөлт оруулна гэдэгт би эргэлзэж байна.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

40 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

gyandan 2019-02-12 202.179.25.232

76-n GAHAI TEJEEGEED ZALHAHGUI BAINA…UU….ZALHAAGUI BOL YUMNII UNE NEMEGDLEE GEJ GONSHIGNOHOO BOL

Avatar

mongol 2019-02-12 202.21.126.118

xoxi chin iim archaagui bga bolxooroo deere xeden oligarxitai oorsdoo, udur shunugui ajillad zeelinxee bool bolood baij bai da.

Avatar

Зочин 2019-02-12 103.26.194.230

ерөнхийлөгчийн засаглалыг Монголд тулгаж байгаа орос хятадын бодлогыг хүлээн зөвшөөрсөн этгээдүүд бол эх орноосоо урвасан урвагч мөн

Avatar

Зочин 2019-02-12 182.160.36.159

ЖДҮ -чид хүн бүр 1 – 2 тэрбум хусчихаад жаахан шаасан гэж тархи угаахаа болих хэрэгтэй. Энэ хуульч гэсэн сайхан нэр зүүсэн залуучууд чив чимээгүй суугаад байх юм. Одоо энэ муухай ЖДҮ -чдын тойлгойлогчидыг зайлуусаны дараа л шударга ёс ярих хэрэгтэй. ЖДҮ -чид одоо АТГ, Цагдаа, Прокурорыг атгаж авч өөрсдийнхөө луйварыг хамгаална гэнэ.

Avatar

Оюунсүх 2019-02-12 66.181.179.164

Парламентий засагладаар 30 жил яваад сүйрлийн эрмэгт тулж ирсэн одоо дахиад 30 жил энэ замаар явбал Монгол Улс байтугай Монгол хүн ч байхгүй болно.!!!!!

Avatar

Зочин 2019-02-12 64.119.18.151

76 hulgaichi tejeesenees 1hulgaich tejeesen n deer

Avatar

Нараа 2019-02-12 203.91.115.246

Өөрийнх нь хэлдэгээр Хадгаламжийн асуудлаар удахгүй бүлдэгдүүлэх хүн гэж боддог.

Avatar

ИРГЭН 2019-02-12 103.10.23.70

ХУЛГАЙЧ НААР ҮНДСЭН ХУУЛИЙГ ХЭЗЭЭЧ АРД ТҮМЭНД ХЭРЭГТЭЙ БОЛГОЖ ӨӨРЧЛӨХГҮЙ ГЭДЭГ НЬ ҮНДСЭН ХУУЛЬД ХИЙХ ӨӨРЧЛӨЛТ ГЭЖ ДОНГОСОЖ ТАНИЛЦУУЛАЖ ЯВСАНААС ХАРАГДСАН ХУЛГАЙЧ НАР ҮҮГЭЭРЭЭ ӨӨРӨСДИЙН ЭРХ МЭДЛЭЭ УЛАМ АХИУЛАХ АРГА ХЭРГЭЛЭЖ БАЙГАА НЬ ИЛ ХАРАГДСАН

Avatar

Буруу ЦОЛМОН 2019-02-12 103.10.23.70

Үндсэн хуулийг Нам нэрээр Төрийн эрхэнд гарсан хулгайч луйварчин нар өөрчлөх эрх байгүй Үндсэн хуулийг төрийн шэнхэн эзэн болох ард түмний Үндсэн хуулийг батлаар сонгогдох 500 хүртэлх төлөөлүүд ийн
хэлэлцүүлгээр ард түмэнд танилцуулаж хэлцүүлэж байж хуралдаж батлах хэрэгтэй МАХН ийн санаачалсан үндсэн хуулын төсөл бол маш зөв төсөл Үндсэн хууль бол улс төрийн тогтолцоог ямар байхыг шийдэг хууль Улс төрийн тогтолцоо Нам төвтэй биш
Ард түмэн төвтэй байх шаардлагтай

Avatar

Зочин 2019-02-12 202.21.106.158

Олигархийн засаглал унаагүй хүчтэй байгаа цагт үндсэн хууль өөрчилж болохгүй. МАНАН -гийн олигархуудын нөлөө орж бүр үндсэн хуулиар хамгаалалттай. болно. Бусад намуудын хийгээд байгаа үндсэн хуулийг шинээр гаргаж ирэх цаг нь болсон.МАН-д найдваргүй болсон.

Avatar

Зочин 2019-02-12 103.111.68.3

МИЙЁО УНАЛАА ГЭЭД МАНАН-г МАРТАЖ БОЛОХГҮЙ, ХУУЛь ХҮЧИЙ БАЙГУУЛГЫН УДИРДАЛАГЫГ ЯАРАЛТАЙ СОЛИХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

БАТ & БАТ 2019-02-12 66.181.160.61

ЭРДЭНЭ ГУАЙ ТА ѲѲРИЙН ТОЛГОЙ ДЭЭРХ ТЭМЭЭГЭЭ ЭХЭЛЖ ХАРЧИХААД ДАРАА НЬ БУСДЫН ТОЛГОЙ ДЭЭР БАЙГАА ЮМЫГ ЯРЬСАН НЬ ДЭЭР БАЙХ ШҮҮ !!! НЭГ Л ИХ ХУДЛАА ТОМ ТОМ ЯРЬСАН ШОРОНЖСОН ҮГ ЯРИАГААР БУСДЫГ ДОРОМЖИЛОЖ ДАРАМТЛАХ ГЭСЭН ѲѲРИЙГѲѲ ЕР НЬ ЮУ ГЭЭД БОДЧИХСОН ѲѲРИЙХ НЬ ХЭЛДЭГЭЭР ЁСТОЙ ЖИНХЭНЭ ГѲЛѲГ ЧИНЬ ѲѲРѲѲ БАЙХ ШҮҮ !!!

Avatar

зочин 2019-02-12 64.119.23.185

ЭРДЭНЭ ГУАЙ ХАРИН Ч ЗӨВ М ЯРЬДАГДАГ ШҮҮ. ТЭНЭГ МУЛГУУНУУД Л ТҮҮНИЙГ ҮГҮЙСГЭДЭГ БАЙХ

Avatar

Нараа 2019-02-12 203.91.115.246

Өөрийнх нь хэлдэгээр Хадгаламжийн асуудлаар удахгүй бүлдэгдүүлэх хүн гэж боддог.

Avatar

ффф 2019-02-12 185.220.101.29

Монголчууд бид нар нээрээ үнэхээр уужим сэтгэлтэй хүмүүс юмаа даа. Дорнодын гурилын үйлдвэрийн эзэн мэтийн хүмүүсиг сонгочихсон Нөгөөдөх нь шууд популизм хийгээд л ЖДҮ ээс 950 саяыг гурлын үйлдвэртээ авчихаад УИХ дээр хүрз барьж үзснээ гайхуулаад л. Улс төр эрх зүйн боловсрол 0 мөртлөө үндсэн хуулийн талаар ярилцлага өгөөд л. Мундаг л юм бол бизнессээ хийгээд зүүн бүсээ гурилаар хангаад л явбал улсдаа оруулж байгаа хувь нэмэр нь тэр ш тээ уг нь

Avatar

Зочин 2019-02-12 185.220.101.29

Монголчууд бид нар нээрээ үнэхээр уужим сэтгэлтэй хүмүүс юмаа даа. Дорнодын гурилын үйлдвэрийн эзэн мэтийн хүмүүсиг сонгочихсон Нөгөөдөх нь шууд популизм хийгээд л ЖДҮ ээс 950 саяыг гурлын үйлдвэртээ авчихаад УИХ дээр хүрз барьж үзснээ гайхуулаад л. Улс төр эрх зүйн боловсрол 0 мөртлөө үндсэн хуулийн талаар ярилцлага өгөөд л. Мундаг л юм бол бизнессээ хийгээд зүүн бүсээ гурилаар хангаад л явбал улсдаа оруулж байгаа хувь нэмэр нь тэр ш тээ уг нь

Avatar

irgen 2019-02-12 103.229.121.235

ene heden umnuudig harahaar dotor muuhairaad baih um. yaagaad iim muu energitei bdag bnaa.

Avatar

Зочин 2019-02-12 202.179.26.226

Ждучидийг яаралтай эргуулэн татахгуй бол барьцаалагдсан этгээдууд еронхийлончийн засаглал гээд кнопоо дарна женкогоо 10 жилээр хугацааг нь сунгаад явчна шуу хойд солонгос болно гэсэн уг ждучид баячууд гадагшаа гараад амьдарчна бид нар яах вэ

Avatar

Зочин 2019-02-12 202.72.245.204

ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ЗАСАГЛАЛТАЙ БОЛБОЛ МИЕЭ МЭТ НЬ БОЛЧИХООД ЯАЖ ТЭНЭГТЭХ БОЛ ОО ГЭЖ БОДОЦГООСОН УУ ИРГЭД ЭЭ? БҮР НАСААРАА СУУНА ГЭЭД ЗҮТГЭНЭ ШҮҮ ДЭЭ. ТА НАРЫН ИНТЕРНЕТЭЭР ХЭНИЙГ Ч ШҮҮМЖЛЭХ ЧӨЛӨӨТ ЭРХ ЧИНЬ ХАМГИЙН ТҮРҮҮНД ХААГДАНА ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2019-02-12 202.179.26.226

Монгол чинь ер нь улс монуу жагсаал хийгээд л их хурлын даргаа огцруулчна чирээд гаргчна жагсаал хийгээл еронхийлогчийн засагтай болчно монгол улс ер нь устахад ойрхон болжээ

Avatar

Иргэн 2019-02-12 124.158.111.6

Ерөнхийлөгчийн засаглалтай болох хэрэгтэй….Эрдэнэ мэтийн гарууд байх ёстой газраа очно . Соц нийгмийн үед ийм гарууд байх ёстой газраа дуугүй л байдаг байсан байхгүй юу? Түүнээс айгаад ИХурал дээр гөлөг болон бөлдөгдүүлнэ гээд нөгөө шоронгийн яриагаарай яриад сандараад байсан шүү дээ. 76 хулгайч тэжээсэнээс 1 хулгайч тэжээсэн нь улс оронд эдийн засгийн хувьд ашигтай…

Avatar

зочин 2019-02-12 64.119.23.185

МАЛ

Avatar

ЖДҮ-чидийг мартах учиргүй !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-02-12 188.214.104.146

Энэ муу Хүрэлсүх ац төрсөн дүү нартайгаа нийлээд ард түмний мөнгө ЖДҮ хуссан. Бүр таг дуугай шүү. Ийм л хоёр нүүртэй, шударга ёс нь хүн хүнд ялгаж үйлчилдэг эрийн сүг дээ. Миеэ балиарыгаа унагаж аваал чухам л а**а ЖДҮ-чидийг гээд байсан хаа байна. Ард түмэн мартахгүй шүү. Одоо Хэнтий аймгийн сонгуульд чи нэр дэвшээрэй тийм л их ард түмэн чамайг дэмждэг гэж бодож байгаа бол. Харъя ёстой түй май шүү. Захын ямар ч намын гар чамайг ялна. ЖДҮ-чиддээ хариуцлага тооц лаларааа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Цагаан сар болсон ч ЖДҮ-чидийг мартаж болохгүй шүү ард түмэн минь !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-02-12 188.214.104.146

Энэ муу Хүрэлсүх ац төрсөн дүү нартайгаа нийлээд ард түмний мөнгө ЖДҮ хуссан. Бүр таг дуугай шүү. Ийм л хоёр нүүртэй, шударга ёс нь хүн хүнд ялгаж үйлчилдэг эрийн сүг дээ. Миеэ балиарыгаа унагаж аваал чухам л а**а ЖДҮ-чидийг гээд байсан хаа байна. Ард түмэн мартахгүй шүү. Одоо Хэнтий аймгийн сонгуульд чи нэр дэвшээрэй тийм л их ард түмэн чамайг дэмждэг гэж бодож байгаа бол. Харъя ёстой түй май шүү. Захын ямар ч намын гар чамайг ялна. ЖДҮ-чиддээ хариуцлага тооц лаларааа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

ЖДҮ-чин Засгийн газрыг ЖДҮ-чидтэйгээ хариуцлага тооцохгүй бол огцруул !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-02-12 188.214.104.146

Энэ муу Хүрэлсүх ац төрсөн дүү нартайгаа нийлээд ард түмний мөнгө ЖДҮ хуссан. Бүр таг дуугай шүү. Ийм л хоёр нүүртэй, шударга ёс нь хүн хүнд ялгаж үйлчилдэг эрийн сүг дээ. Миеэ балиарыгаа унагаж аваал чухам л а**а ЖДҮ-чидийг гээд байсан хаа байна. Ард түмэн мартахгүй шүү. Одоо Хэнтий аймгийн сонгуульд чи нэр дэвшээрэй тийм л их ард түмэн чамайг дэмждэг гэж бодож байгаа бол. Харъя ёстой түй май шүү. Захын ямар ч намын гар чамайг ялна. ЖДҮ-чиддээ хариуцлага тооц лаларааа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-02-12 66.181.160.89

Үндсэн хуулийг өөрчилж болно.Харин хэзээч ерөнхийлөгчийн засаглалтай болж болохгүй. Учир нь өрийгөө бизнэс эрхлэгч гээд нэрэлчихсэн төрийн өмчийг хувьчлэл нэрээр дээрэмдэж баяжсан мөнгө тарааж сонгогдсон ямарч боловсролгүй нэгэн нөхөр ерөнхийлөгч болбол монгол бүрмөсөн сүйрнэ.Парламентийн засаглалаа төгөлдөржүүлээд ерөнхийлөгчөө паралментэсээ сонгодог болох нь хамгийн зөв шийдвэр болно.

Avatar

У.Хүрэлсүх, У.Отгонбаяр, У.Давхарбаяр нар ЖДҮ-ээс хулгайлсан мөнгөө төлнө үү !!!!!!! Баярлалаа 2019-02-12 188.214.104.146

Энэ муу Хүрэлсүх ац төрсөн дүү нартайгаа нийлээд ард түмний мөнгө ЖДҮ хуссан. Бүр таг дуугай шүү. Ийм л хоёр нүүртэй, шударга ёс нь хүн хүнд ялгаж үйлчилдэг эрийн сүг дээ. Миеэ балиарыгаа унагаж аваал чухам л а**а ЖДҮ-чидийг гээд байсан хаа байна. Ард түмэн мартахгүй шүү. Одоо Хэнтий аймгийн сонгуульд чи нэр дэвшээрэй тийм л их ард түмэн чамайг дэмждэг гэж бодож байгаа бол. Харъя ёстой түй май шүү. Захын ямар ч намын гар чамайг ялна. ЖДҮ-чиддээ хариуцлага тооц лаларааа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Гэрэлчимэг 2019-02-12 112.72.9.110

АН-ын бүлгийн бүдүүн Золжаргал УИХ-ын гишүүдийн хооронд яс хаяж бүлгээ тараахад ихээхэн хувь нэмэр оруулсан гэнээээ

Avatar

ЖДҮ-чин Хүрэлсүх ЖДҮ-чидтэйгээ хэзээ хариуцлага тооцох вэ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-02-12 188.214.104.146

Энэ муу Хүрэлсүх ац төрсөн дүү нартайгаа нийлээд ард түмний мөнгө ЖДҮ хуссан. Бүр таг дуугай шүү. Ийм л хоёр нүүртэй, шударга ёс нь хүн хүнд ялгаж үйлчилдэг эрийн сүг дээ. Миеэ балиарыгаа унагаж аваал чухам л а**а ЖДҮ-чидийг гээд байсан хаа байна. Ард түмэн мартахгүй шүү. Одоо Хэнтий аймгийн сонгуульд чи нэр дэвшээрэй тийм л их ард түмэн чамайг дэмждэг гэж бодож байгаа бол. Харъя ёстой түй май шүү. Захын ямар ч намын гар чамайг ялна. ЖДҮ-чиддээ хариуцлага тооц лаларааа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-02-12 202.21.122.166

Хаянхярваа гуай юу яриад байнаа.Энэ УИХ-д өөрөөс нь бусад эрүүл биш юм байна л даа.Эсвал худлаа хашир хүн болох гээд тэр үү,эсвэл идэж ууссан зүйлийг нь ил болгоно гээд хаагаад байна уу.Үгээ бас мэдэж яримаар юм биш үү.Тэнэг гишүүд дээ.

Avatar

зочин 2019-02-12 64.119.23.185

ХА ХА ХА ХАЯНХЯРВАА харин зөв ярьж. энэ их хурлыг ямар их хурал гэдэг юм. дандаа хуйлгайч луйварчид, бор халзан хонинууд

Avatar

иргэн 2019-02-12 202.179.27.33

за даа манай даа л лав Парламентийн засаглал үнэндээ зохихгүй гэдэг МАН АН-уудын ээлжлэн Төр барьсан он жилүүд харуулсан Үр дүн нь баахан Хулгайч Луйварчид Нам нэртэй Гэмт бүлгүүд л үүсэж Улс орноо Цөлмөх үйл ажиллагаа л явуулсан Бүлэг Дээрэмчидтэй үзэлцэж байснаас Ганц Хулгайчаа хянаад явбал Улс орон ч Хохирол бага амсана шүү дээ

Avatar

БАТ инженер 2019-02-12 103.206.195.163

Энэ парламентаар Үндсэн хуульд өөрчлөлт оруулах ёсзүйн эрх байхгүй. Энэ парламент өөрөө төрийн эрхийг хууль бусаар авсан (60 тэрбум) авсан парламент. Нөгөө талаар өөрчлөлт оруулбал АНУ шиг Ерөнхийлөгчийн засаглал руу орох хэрэгтэй. ТЭгж байж Намуудын дарангуйллаас түр сална. Дараа нь бүх намуудаа тарааж шинээр зохион байгуулж байж эргэж сонгодог парламентийн засаглал руу орох нь зөв. Гол нь МАН-ын дарангуйллаас салъя

Avatar

gyandan 2019-02-12 202.179.27.250

76 мэгжийг тус бүрийн нь 4-5 тооройтойн 4-н жил болгон бордож байх илүүдээ гарсан мөнгө алгаа,харин нэг бодонго бол болноо,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Avatar

Зочин 2019-02-12 66.181.168.131

УИХ-ЫН ГИШҮҮН Б.БАТТӨМӨР эхэндээ шудрага юм яриад байсан ЖДҮ болон Энхболдыг огцруулах яриа явахад таг дуугаа хураасан, нөгөө зарчим шудраг юм яриад байдаг хүн амаа үдүүлсэн мэт дуугүй болсон. БАС Л НЭГ ДҮР ЭСГЭГЧДИЙН НЭГ , БИЗНЕСЭЭ ХАМГААЛСАН БЭРТЭГЧДИЙН НЭГ ГЭДГЭЭ ХАРУУЛСАН

Avatar

Зочин 2019-02-12 124.158.126.17

Za ene jduchid undsen huulid uurchlult oruulah gej yu bolgoj hayah boldoo

Avatar

Zochin 2019-02-12 208.105.57.125

UIGishuud guitsetgeh zasaglald ajillaad baigaa ni UIG gishuun gej baih shaardlagaguig haruulj baina. Buh UIG turiin guitsetgeh zasaglald ajild orood UIG gej baih shaardlaga alga. Herew parlamentiin zasaglaltai baiya gej bgaa bol UIG huulin deeree ajillah. Eldew zasag turiin alban tushaald dawhar ajild orood guigeed baih shaardlagagui. Huulind uurchlult oroh shaardlagatai. Erunhiilugchiin zasaglal manai orond tohiromjgui. Erunhiilugchiin zasaglaltai asuudaltai ornuud delhiid zunduu baina

Avatar

Зочин 2019-02-12 133.41.91.83

odoo harahaas sonsohoos durgui hurch bn lalaar

Avatar

Зочин 2019-02-12 133.41.91.83

zaa odoo bolij uz pisdaakuuuuuud.

Avatar

Зочин 2019-02-12 202.179.26.247

Энэ парламент чадваргүй, Хэрэв өөрчлөлт хийхээр оролдвол Ерөнхийлөгчийн засаглалтай болгох сонирхол Баттулгад байгаа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж