Сөрөг хүчингүй хаврын улс төр | News.MN

Сөрөг хүчингүй хаврын улс төр

Хуучирсан мэдээ: 2019.02.11-нд нийтлэгдсэн

Сөрөг хүчингүй хаврын улс төр

Сөрөг хүчингүй хаврын улс төр

Гахай жилийн ажлын шинэ долоо хоног эхэлж их хотын завгүй амьдрал эхэллээ. Харин  намрын чуулган завсарласан тул төрийн ордон эл хуль байна. УИХ-ын ээлжит бус чуулган зарлагдаж магадгүй гэсэн хүлээлт байгаа ч одоогоор тодорхойгүй байгаа юм. Хэрэв ээлжит бус чуулган хуралдвал намрын чуулганаар орж чадаагүй чухал хуулийн төслүүдийг хэлэлцэх боломж бүрдэнэ. Намрын чуулганы хугацаанд бие даасан таван хуульд өөрчлөлт оруулсан. Түүнчлэн улс төрийн нөхцөл байдлаас шалтгаалан гишүүдийн ирц бүрдээгүйн улмаас намрын чуулганы есөн удаагийн хуралдаан тасалдсанаар ийн ээлжит бус чуулганыг хуралдуулах шаардлага үүсч байна.  УИХ дахь АН-ын бүлэг болон зарим гишүүний зүгээс ээлжит бус чуулганыг зарлан хуралдуулах шаардлагагүй гэж үзэж байгаа ч УИХ-ын шинэ дарга Г.Занданшатараас гол шийдвэр гарна.

Хаврын чуулганаар 30 асуудал хэлэлцэхээр төлөвлөсөн. Ингэхдээ хаврын чуулганы гол онцлог нь АН-ын бүлэг задарч олонх сөрөг хүчний бүлэггүйгээр ажиллана. Тодруулбал, хаврын чуулганы эхэнд Л.Болд гишүүний өөрийнх нь хүсэлт, АН-ын эрх бүхий байгууллагын шийдвэрийг үндэслэн АН-ын бүлгээс гарах хүсэлтийг нь биелүүлж, бүлгийн зүгээс албан ёсны саналаа УИХ-д хүргүүлэх талаар УИХ-ын гишүүн З.Нарантуяа хэвлэлд өгсөн ярилцлагадаа дурджээ. Мөн тус намын гишүүн Б.Пүрэвдорж өнгөрөгч Даваа гаригт УИХ-ын даргын зөвлөлийн хуралдааны үеэр “Хаврын чуулганы эхэнд Л.Болдын гишүүнчлэлийн асуудлыг шийдэж,  манай намын бүлэг татан буугдана” гэдгийг тодотгосон.

Ингэснээр АН цаашид  зөвлөлийн статустайгаар ажиллах аж. АН-ын бүлэг задарснаар хэлэлцэж байгаа хууль тогтоолын төслөөр завсарлага авах, байр сууриа нэгтэн оролцох зэрэг бүлгийн эдэлдэг эрхүүд хязгаарлагдмал болно гэсэн үг. УИХ-ын гишүүн Л.Болдын намдаа гаргасан "уур" нь ийнхүү  намаа УИХ-д бүлэггүй болгоход хүргэсэн нь энэ. Эвслийн Засгийн газрын үед эвслийн бүлгээс 26 гишүүн гарч байсан түүх бий. Харин ганцаараа бүлгээсээ гарч байсан гишүүн парламентын түүхэнд байхгүй аж.

Ирэх хавар УИХ-ын гишүүн Л.Болд, Ж.Батзандан нар сул гишүүд, АН бүлэггүй болж, эрх баригчид сөрөг хүчингүй улстөржих өдрүүдэд айсуй.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ХахаХаха
6
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

РАВДАН 2019-02-11 66.181.160.25

ХАЛЗАН ПЕТКААА. ЧАМД БАЯРЛАСНАА ИЛЭРХИЙЛЭХЭД ЭНЭ ПС-НИЙ ТОВЧЛУУРУУД ХАМАРТ Ч ҮГҮЙ, ЧИХЭН Д Ч ҮГҮЙ ЮМАА. ЧИ МИНЬ ЯМБАР АГУУ АГЕНТ ВЭЭ. ЧАМАЙГАА УДАХГҮЙ МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛГОНОО. ЧИНИЙ ТӨЛӨӨ МКБ-Г АЖИЛЛУУЛНАА РАВДАН НЬ.

Avatar

Зочин 2019-02-11 202.126.88.50

МАН -ЫГ ШАТААХ ГЭЖ БАЙЖ АН – АА ШАТААЧИХЛАА ДАА !!! АНУУС !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

Тэнэг 2019-02-11 5.136.243.108

Тэнэг Д. Эрдэнэбат

Avatar

Д. Эрдэнэбатыг зайлуулья 2019-02-11 5.136.243.108

Халзан Эрдэнэбат АН алж байна. Түүнийг хөөн зайлуулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-02-11 150.129.142.241

АН-ын элбэгдорж би х***а биш биздээ ээжээ гээд уйлж суухыг харлаа батүүл зоригийг би аллаагүй гээд уйлж суухыг харлаа дарь сүхбаатар ардчилал буруу явлаа гээд уйлагнахыг харлаа хэрэв Н.Энхбаярын байдалд орсон бол яах болоо хэрэг нь байна эзэн нь байна харах л үлдэждээ

Avatar

Зочин 2019-02-11 93.135.179.223

Угаасаа намын бүлэг байгуулахад чүүтэй чаатай хүрч байсан энэ цөөхөн гишүүдийг зангидаж чадаагүй бүлгийн удирдлага,цаашилбал нам нь үүнд буруутай шүү дээ. УИХ дахь МАН,АН-ын байж байгаа байдал нэг л ёозгүй болчихлоо доо. Сонгууль дөхөхөөр бүр хэцүүхэн зодоон эхлэнэ. Нэр төртэй явсан нэлээд том эрхмүүд ард түмний үнэлгээг алдаж АТГ-ын үнэлгээнд намнуулаад нокдаунд орох байхаа даа. Араас ньзалгамжлан гарч ирэх олигтойхон хүн байгаа юм уу даа? Хэ мэдэхгүй, харж л байя. Найдвараа тасартал хүлээхээс

Avatar

Байды 2019-02-11 45.117.35.11

Эрдэнэ эрдэнэбат 2ын бодлогын том алдаа өөр юу гэхэвдээ

Avatar

Зочин 2019-02-11 103.229.122.93

Эрдэнэ, Эрдэнэбат хоёрын улс төр хийж байгаа царай нь шүү дээ

Avatar

ABCD-korea-gaas 2019-02-11 101.235.52.61

Boldoo chi iim n**** baisan ym baina tee ! Batzandan gologtei bolch yugaach yrihav . Uneheer archaagui n**** ymdaa Boldoo chi !

Avatar

mongol 2019-02-11 103.229.122.114

Teneg yamarch uls turiin medremjgui Erdene gedeg hunees bolj AN nam buleggui bolood doosh orloo nen darui ERdeniig zailuulahgui bol AN uls turiin tavtsangaas archigdah bh shuu

Avatar

тарах биз 2019-02-11 202.9.42.217

зөв шүү дээ, манан бүлэг гэж байгаа болохоос ан гэж бүлэг байхгүй шүү дээ, номтой юм номоороо л явсан нь дээр , тэгээд юу болохнуу харж л байя , утгаа алдсан уих тарах бизээ

Avatar

Зочин 2019-02-11 202.126.89.243

ЭНЭ НАМЫН ГИШҮҮН БАЙСАНДАА ГУТАХ ЮМ !!! ИЙМЧ БОЛГОЧИХ ГЭЖ ДЭЭ !!! ХАР ХУЛГАЙЧ , ЛУЙВАРЧИН , ШААРУУД !!!

Avatar

Зочин 2019-02-11 150.129.142.241

алтангадас чиг заана гээд байсан алтан гудас болоод алга болсон одоо хэдэн я*****с яах учираа олохгүй уурших шив тэнгэрийн муухай арилдаг хүний муухай арилдаггүй гэж одоо хэдэн попууд попроод тэтгэвэрийн нас ч гүйцэгдхээ больлоо н**ш гэж

Avatar

Зочин 2019-02-11 103.212.116.210

Угаасаа ийм нэр хvндгvй даргатай АН гэж юу байдаг юмбэ?! Хэзээч бvтэхгvй ээ!! Адгийн би ч ичээд байгаа юм чинь бусад нь мэдээж ш дээ!!

Avatar

зочин 2019-02-11 66.181.161.11

Хаха Энхболдын сөрөг хүчэн ллаларууд Ан дууссан шүү

Avatar

Зочин 2019-02-11 202.9.43.96

Эрдэнэ даргаар байвал 2020 онд ч бүлэггүй байна

Avatar

Зочин 2019-02-11 202.179.27.132

Bold zailaad nam l tsevershine biz dee.KKK

Avatar

Иргэн 2019-02-11 1.231.241.41

Тэнэг эрдэнэ эрдэнэбат нарын хийсэн үйлдлийн хариу. Хохь нь гэдгийн

Avatar

Зочин 2019-02-11 202.179.25.38

Луйварчин Болдоос салвал харин ч сайн энэ намд.

Avatar

Зочин 2019-02-11 66.181.160.85

Л.Болд хашир туршлагатай улс төрч хүн байж дэмий л юм хийж байна. АН бүлэгтэй бүлэггүй үүр цайлгана. МАН 30 гаруй гишүүнтэй мөртлөө бүлэггүй хоёр жил шахам болсон. Ямарч муу юм болоогүй санагдана.

Avatar

Зочин 2019-02-11 202.9.42.217

дэмий х** , ан бүлэг байгаад сая яав , хараа биздээ , эрдэнэ эрдэнэбат нар шившгээ дэлгэлээ

Avatar

Зочин 2019-02-11 202.126.89.243

ЭРДЭНЭ , ЭРДЭНЭБАТ НАМАА БҮЛЭГГҮЙЧ БОЛОГЛОО !!! ОДОО НАМАА ТАТАН БУУЛГАВАЛ ТААРНА !!! МАНАН – ГЫН АН ХЭНД Ч ХЭРЭГГҮЙ !!! ХОГЫН НАМ !!!

Avatar

Зочин 2019-02-11 150.129.142.241

тухайн цагийн оркууд ардчилалыг авчирсан нэр зүүж залгуулаад эрүүгийнхэн

Avatar

zochin 2019-02-11 122.201.31.186

khugiin erdeniin khiiji buy khereg shuu dee , manang ukhen khatan umguulji baygaa

Avatar

Зочин 2019-02-11 202.72.245.206

НАМАА НАМНАДАГ НАМЫН ДАРГАНУУДАА НАМЫХАН НЬ НАМНАХГҮЙ НАМ ЖИМ БАЙСААР БАЙХ УУ?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж