Орон нутгийн замд гарсан ослын улмаас 10 хүн амиа алджээ | News.MN

Орон нутгийн замд гарсан ослын улмаас 10 хүн амиа алджээ

Орон нутгийн замд гарсан ослын улмаас 10 хүн амиа алджээ

Орон нутгийн замд гарсан ослын улмаас 10 хүн амиа алджээ

Сар шинийн өдрүүдэд цагдаагийн байгууллага гэмт хэрэг, зөрчлөөс урьдчилан сэргийлэх, олон нийтийн болон замын хөдөлгөөний аюулгүй байдлыг хангах чиглэлээр өндөржүүлсэн бэлэн байдалд ажилласан юм.  Цагдаагийн байгууллагаас өгсөн мэдээллээр баяраар   орон нутгийн замд гарсан осол, хэрэг 9 удаа гарч, арван хүн амь насаа алдаж, 11 хүн гэмтсэний 5 нь бага насны хүүхэд байжээ. Жолооч нар хурд хэтрүүлсэн, хориглосон газар гүйцэд түрүүлж байгаад осол, хэрэг гаргасан байна. Нийслэлийн алслагдсан гурван дүүрэг, 21 аймгийн улсын болон орон нутгийн чанартай авто замд нийт 251 алба хаагч, 45 байнгын хяналтын пост болон бусад хөдөлгөөнт, цагийн хяналтын цэгүүдээр дамжуулан хяналт шалгалт, хамгаалалт, хөдөлгөөн зохион байгуулалтад ажилласан байна.

Өнөөдрөөс хөдөө орон нутгаас Улаанбаатар хотыг чиглэх хөдөлгөөн ихсэж, хотын ойр орчмын болон товчооны замуудад дахин хөдөлгөөний ачаалал бий болж байгаа учраас иргэдийг өөрийн болон бусдын амь нас, эрүүл мэнд, эд хөрөнгийг хамгаалж замын хөдөлгөөний дүрмээ ягштал баримталж, анхаарал болгоомжтой замын хөдөлгөөнд оролцохыг  Тээврийн цагдаагийн газраас анхааруулж байна.
"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
ЗөвЗөв
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2019-02-10 64.119.26.200

Urgun zam deer bur ih osol garah yum bishuu???zamgui bolgochihvol yaasiin???yambiigaa hairlaad hurdalj chadahgui arai deer yum bishuu???zam tavisan ni demii yum bolsiin,zayagui nuhduud zamgui tegeel baij bval taarna.

Avatar

? 2019-02-10 202.179.26.221

Шинийн 1-нд хөдөө яваад ирэхэд 1. Хэт хурдтай явж байна, 100 км/ц явж байхад л хажуугаар харваа л өнгөрөх юм, 2. Бага насны хүүхдийг арай л машин дээрээ суулгах нь холгүй тээвэрлэж байна, 3. Үзэгдэх орчин хязгаарлагдмал газар гүйцэж түрүүлэх юм, наад захын дүрэм мэдэхгүй байна, 4. Гэрлээ шилжүүлэхгүй байна, маш хурц гэрэлтэй машин их байна, 5. Гүйцэж түрүүлэх үйлдлийг маш дадал муутай хийж байна. Энэ нь жолооны дамжаанд суухгүй үнэмэх авсан байх магадлалтай байна. Жолооны дамжааг цэгцлэх.

Avatar

АРД 2019-02-10 66.181.176.158

Jolooch nar uursduu buruutai! Deerees ni hulgaich luivarchdaas burdsen tur zasag, turiin 3 undurlug geh janhuu uhna gahai 3 buruutai!!! Darhanii zamiig urgusgunu gej buten 10 jil yarilaa!!! 2 ursgaltai 4 egnee zamtai bol iim osol mash baga garna!!!

Avatar

Зочин 2019-02-10 202.9.42.88

машин унах соёл ч алга, олон хүн бөөгнөрсөн хот суурин газарт бие биенээ хүндэлж амьдрах соёл ухамсар ч алга, манайханд …

Avatar

й 2019-02-10 122.201.31.159

Ер нь орон нутгийн зам дээр мөлхөж ядсан юмнууд явж өгөхгүй болохоор тэсвэр алдаад гүйцэд түрүүлээд л өөдөөс ирсэн машинтай мөргөлдөж байгаа ш д пиздрушка. Арчаагүй явдаг гарууд зөндөө дөө, гэрэл солино гэж мэдэхгүй, муу орон нутгийн гарууд

Avatar

Tr 2019-02-10 150.129.140.94

Chi ch ene yanzaaraa bol urt naslahgvi ee. Vheh muruuruu uuruu l vheh vzeerei dee, bogino nast aa!

Avatar

Зочин 2019-02-10 202.131.225.150

hotiinhan chini hotoos garhaaraa yawj chadahaa baichihdah yumshd

Avatar

yyuu 2019-02-10 202.179.24.55

naad maluud chini utsaar toglood huuhde Uvur deere suulgaad durme medejgui bas arhi uuchihsan sumiin tuv d yavj baiga yum shig bna

Avatar

Зочин 2019-02-10 139.5.216.119

Хамгийн хачин нь энэ хүмүүс баяр болоод золгохоор явж байгаа. Юундаа яардаг ююм бол, агаар салхинд гарангаа тайван явж болоогүй юм байхаа

Avatar

Зочин 2019-02-10 66.181.161.31

Sudalgaagaar het udaan yavah ni osol garah shaltgaan yum gej garsan. Araasaa 10-20 masin tugjicheed tooh ch ugui 40-60km/h hurdtai yavaad baidagaa boli zamaa choloolood tur zogs. Urd shavar haaj baigaagiin araas dandaa aimhai hashruud ni oochirlochno. Tegeed 3-4 mashin davhar guitseh ni mash hetsuu

Avatar

Монгол хүн. 2019-02-10 103.10.21.35

Зоригтон юм бол чи улаан зам дээрээ өөрөө үхээрэй. Чамайг үхвэл чи мэдээний статиск 1 тоо болж харагдна. Чам шиг пийшин дээр суусан юм шиг тавьтаргүй үхэрнүүдээс болоод өчнөөн олон хүүхэд гэр бүлүүд амиа алдаж байна. Тэгсэн дор зөвхөн чи л хурдан далд орж газар булуул. Явсан зам чинь чамайг залгих болтугай…

Avatar

Сэхээтэн 2019-02-10 49.0.140.68

Ер нь тийм шүү. Орон нутгийн замд үзэгдэх орчин сайтай, зам энхэл донхолгүй л бол ядаж 60-70 т ай явах хэрэгтэй. зарим машинууд хэт удаан явдаг. гүйцэж түрүүлэх гэхээр хурдаа нэмнэ. тэгэнгүүт өөдөөс машин гараад ирнэ. болиод ард нь орохоор дахиал удаан явна. албаар тэгээд байгаа юм шиг.. аа зарим машины хувьд хэт өндөр хурдтай явна. өөдөөс машин ирж байхад яваал орчихно. бараг өмнөөс нь үнхэлцэг хагарах гээд хурдаа саагаад оруулдаг. бас эргэлтэн дээр гүйцэж түрүүлнэ.

Avatar

Zochin 2019-02-10 64.119.21.74

Teneg nuhur bna daa

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж