Зургаа хоног амарсан 7 хоног | News.MN

Зургаа хоног амарсан 7 хоног

Зургаа хоног амарсан 7 хоног

Зургаа хоног амарсан 7 хоног

Монгол түмний уламжлалт сар шинийн баяр өргөн дэлгэр болж өнгөрлөө. Билгийн тооллын хаврын тэргүүн сарын шинийн нэгэн Мягмар гаригт тохиож, улиран одож буй энэхүү долоо хоногийн зургаа нь хууль ёсны амралтын өдрүүд байлаа. Сар шинийн өдрүүдэд эмнэлэг болон цагдаагийн байгууллага өндөржүүлсэн бэлэн байдалд ажилласан юм.  Баяраар томуу, томуу төст өвсний тархалт нэмэгдэх хандлагатай байгааг Эрүүл мэндийн яамнаас хэвлэлийн бага хурал хийж иргэдэд анхааруулахын зэрэгцээ   осол гэмтлийн болон архи, хоолны хордлогын тохиолдол нэмэгдсэн,  40 хүн хордлогод орсон, Гэмтэл, согог судлалын үндэсний төвд 250 хүн үйлчлүүлсэн гэх мэдээллийг өгсөн юм. Мөн  200 эх амаржжээ.  Сар шинийн баярын өдрүүдэд гэмт хэрэг, зөрчлийн дуудлага өмнө онуудаас буурсан архи дарс хэтрүүлэн хэрэглэх явдал харьцангуй багассаныг цагдаагийн байгууллага онцолжээ. Цагаан сараар архи, согтууруулах ундаа хэтрүүлэн хэрэглэсэн хүмүүс багассан, айлд орсон зочид гийчид архи  уухаа байсныг олон нийтийн сүлжээнд талархан бичсэн хүмүүс олонтаа "тааралдав". Юутай  ч монгол түмэн уламжлалт цагаан сарын баяраа архи, согтууруулах ундаагүй тэмдэглэдэг болжээ. 

Сар шинээр Ерөнхийлөгч Х.Батттулга, УИХ-ын дарга Г.Занданшатар, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх нар ард түмэндээ хандаж баярын мэндчилгээ дэвшүүлэв. Төрийн гурван өндөрлөгөөс илгээсэн мэндчилгээнүүдэд давтагдсан нэг үг нь "монгол хүн баялагтаа эзэн болон, баялгийн тэгш хуваарилалтын тухай".

Ерөнхийлөгч, УИХ-ын дарга, Ерөнхий сайд нар нэгэнтээ "үзэл бодол" нэгдсэн, тэдний амнаас байнга унах болсон үг нь уул уурхайг "нийгэмчлэх" тухай.  Тэдний сар шинийн мэндчилгээнд дурдагдсан энэхүү байр суурь нь хөрөнгө оруулагчдад ямархуу мессеж болон очсон нь нэн ойлгомжтой юм. Өөрөөр хэлбэл, баялгийн тэгш хуваарилалт гэдгийн ард нуугдах "өмчийг нийгэмчлэх" бодлого нь үндэсний хөрөнгө оруулагчдад ч муу мэдээ байсан нь тодорхой.

Долоо хоног улс төр нам гүм байгаа мэт харагдавч, цаанаа мөнөөх зодоон үргэлжилсэн хэвээр. ЗГХЭГ-ын даргаар очсон Л.Оюун-Эрдэнийн хувьд ЖДҮчидтэй хариуцлага тооцох нэг ч үг унаагүй нь өөрөө энэ дуулиантай нэр холбогдсонтой нь холбоотой биз. Тиймээс ЖДҮчидтэй хэрхэн тэмцэх тухай асуултад бондын зарцуулалт, Эрдэнэтийн хувьчлалыг анхаарна гэсэн хариулт өгсөн нь ийм учиртай. Иймээс төрийн гурван өндөрлөгийн мэндчилгээндээ дурдсан "шударга ёс" хэнд үйлчилж, хэнд үйлчлэхгүй байх ёстой вэ гэсэн асуулт зүй ёсоор тавигдах бизээ.  Ямар ч байсан сар шинийн дараа олон мянган  жижиг дунд үйлдвэрлэгчийн боломжийг хулгайлсан УИХ-ын ЖДҮчдын эсрэг олон нийтийн жагсаал болно.  Эхлээд жаран тэрбум, дараа нь ЖДҮчид гэсэн У.Хүрэлсүхийн шударга ёс хэрхэн үйлчлэхийг одоо л харъя.

Ерөнхийлөгчийн ШХАБ-д элсэх тухай яриа сар шинийн өдрүүдэд эргэн сэргэж, олон нийтийн сүлжээнд энэ талаарх шүүмжлэл ч хөвөрлөө. Өөрөөр хэлбэл, М.Энхболдыг огцорсны дараа ШХАБ-д элсэх асуудал дахин хөндөгдөж, УИХ-ын шинэхэн дарга ч Ерөнхийлөгчийн бодлогыг дэмжиж байгаагаа товчхон илэрхийлсэн. Ерөнхий сайд өмнө нь дэмжиж байгаагаа илэрхийлж байсан гэвэл Үндэсний аюулгүй байдлыг гурван гишүүний зүгээс ШХАБ-д Монголыг элсүүлэх асуудлыг  түргэвчлүүлж магадгүй гэсэн хардлага бас болгоомжлол байна. Чухам ШХАБ-д  элсэхийн төлөө "жаран тэрбум" гэх асуудлаар М.Энхболдыг  УИХ-ын даргаас огцруулсан гэж үү !

Ид өвлийн үеэр налайж байсан тэнгэр хангай сар шинийн өдрүүдэд огцом хүйтэрч, хахир хавар айсуйг санууллаа. Малчны хотод шинэхэн төлийн дуу цангинах мөч ойртож байгаа бөгөөд энэ сарын сүүлээр хүйтний эрч огцом буурах урьдчилсан мэдээг Ус цаг уурынхан хүргэж байна.

Б.БАТ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-02-10 202.126.89.243

МОНГОЛЫН АМРАЛТ Ч АРАЙ ДЭНДЛЭЭ !!! УДАХГҮЙ ХЯТАД ШИГ САР АМРАХ НЬ ДЭЭ !!!

Avatar

Өлзийсайхан 2019-02-10 202.179.25.211

Аваад авдартай хөрөнгө өө хийцэн хулгайч хулхи худалч залилан мэхлэхч луйварчин улс төрч дарга сайд их хуралын гишүүд ээ эхлээд шалга ямар ч бизнес хийгээгүй дэлхий даахгүй баян болсон Дорлигжав Элбэгдорж Сайханбилэг Баярцогт Батүүл СБаяр нараас эхэл хэдэв хэрэг хулгай дээрэм тонуул хийгээгүй бол сайн л биз дэ

Avatar

зочин 2019-02-10 202.9.43.105

Орчин үеийн улс орныг удирдхад өндөр боловсрол хэрэгтэй дээ !!!! . …. Автузны жолооч удирдхаар юу болдгийг дэлхий нийт харж, шоолж сууна даа..

Avatar

Зочин 2019-02-10 43.228.131.180

News.mn уул уурхайгаас хулгайлсан хүмүүсийг шийтгэнэ гэхээр заавал "өмчийн нийгэмчлэл" явуулах гэж байгаа мэтээр мушгин гуйвуулж ээлжит тархи угаалтаа хийж байна. Төрөөс төрсөн тэрбумтан олигархууд хэдий хүчтэй ч ард түмнийг бас басан доромжилж болохгүй ээ. Өмчийн хулгайч нарыг өршөөх хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2019-02-10 202.9.43.145

Цагаан сар нь Баяр гэхээсээ илүүтэй багахан дажин болсны дайны гарз гарчээ. Арвын арван хүн ганц хоёрхон өдрийн дотор цаг бусаар, бүр баярлаж байгаа нь энэ гэж яваад амиа алдана гэдэг гүн харамсал. Цагаан сарыг энэ мэт хар болгохгүй байх тал дээр Төр, засаг үнэхээр нэг санаа тавих цаг болсон. Энэ баяраар ямар ч их үргүй зардал гардаг юм, яасан ч их золгож дуусдаггүй эх захгүй хэв ёс болчихсон юм, учир утгыг нь мэдэхгүй хүмүүс нь хөрөнгө, торго, унаа машинаараа яасан ч их аархаж, баярхдаг болчихс

Avatar

Зочин 2019-02-10 202.55.191.130

mashin tereg barij yawaa bol ter tusmaa zorchigchtoi yawaa bol zvgeer dvrmee bariad l ayulgvi yaw tgd l boloo neeh mundag jolooch shig hurd hetrvvlj nisej yawaad l ungursun shvv dee haramsaltai

Avatar

Зочин 2019-02-10 202.9.42.161

Жду хулгайчч нараа та нараас энэ 3 чинь хуртэл ичээд та нарыг ил гаргахаа больсон байшд яана даа яана ждучид

Avatar

Zochin 2019-02-10 139.5.216.243

Za 3 n zaluu minee hicheene shu

Avatar

Улсын иргэн 2019-02-10 202.21.98.236

За тэр ШХАБ гэдэг холбоонд л орж болдгүй юм шүү. Тэгэх л юм бол манайх шиг цэрэг арми гэх юм гүй улс шууд л тэгээд л дуусаа. Албан бус зөвлөлт холбоот улсын албан бус бүрэлдэхүүн улс буцаад болно л гэсэн үг. Энэ бол Орос, Хятад тэргүүтэй зүүн төвийг сахисан голдуу ядуу буурай, хөгжил, ёс суртхуун тааруу манайхтайгаа таарсан улсуудын нэгдсэн холбоо. Үүнд элсэх юм бол маш том ухралт болно! УУЛ НЬ ТЭР ЧИГТЭЭ "ТӨВИЙГ САХИСАН" ГЭДГЭЭРЭЭ Л ЯВААД ДУУСАХ ХЭРЭГТЭЙ Л БАЙГАА ЮМДАА МАНАЙ УЛС.

Avatar

Зочин 2019-02-10 122.201.21.170

Бичиж байгаа юм чинь хоорондоо авцалдахгүй байна. Гарчиг, агуулга 2 чинь хоорондоо нийцгүй, утгагүй байна. Албаар хүний толгой эргүүлсэн юм захиалгаар бичлэг юм уу, эсвэл ийм бичиг үсгийн боловсролгүй хүн үү.

Avatar

Зочин 2019-02-10 212.34.48.84

20 ГАРУЙ ЖИЛ МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ БУСНИУЛСАН ХУЛГАЙЧДЫН ГАЙГААР ТӨРД Ч, ХУВЬД Ч ХИЙХ АЖИЛ БАЙХГҮЙ БОЛСОН ЮМ ЧИНЬ АМРАХААС ӨӨР ЯАХАВ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2019-02-10 212.34.48.84

МЭЛГЭР ГАМИНГ 60 ТЭРБУМЫН БОЛОН МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ БУЗАРЛАСАН АСУУДЛААР ХӨӨСӨН!! ЮУ ЯАСАН ШХАБ!

Avatar

Зочин 2019-02-10 212.34.48.84

МЭЛГЭР ХУЖААГ 60 ТЭРБУМЫН БОЛОН МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ БУЗАРЛАСАН АСУУДЛААР ХӨӨСӨН!! ЮУ ЯАСАН ШХАБ!

Avatar

Зочин 2019-02-10 103.212.116.144

Улсаараа хийх ажилгүй юм чинь амраад л байхаас өдөр хоногийг хойшлуулж урагшлуулж амраадгаа болимоор юм. Төрийн алба хийх юмгүй нь мэдэгдэж бна

Avatar

Зочин 2019-02-10 103.229.122.171

ШХАБ- д элсэхгүйгээр зөвхөн Хятадын гарт байлгах гэсэн хүмүүс ШХАБ аар худлаа айлгах гэж оролдох юм. Тэгээд ч Ми ШХАБ д элсүүлэхгүй гэж бүх х***а нарын хамт зүтгээ биздээ

Avatar

Зочин 2019-02-10 103.212.118.104

АРДЧИЛСАН ҮНДСЭН ХУУЛИАР ГАЗРЫН ДООРХ БАЯЛАГ БҮХ АРД ТҮМНИЙ ӨМЧ БОЛОХЫГ БАТАЛГААЖУУЛСАН ТУЛ ЮУНЫ ӨМНӨ СТРАТЕГИЙН ОРДУУД, ЭНЭ ДОТРОО ЭРДЭНЭТИЙН УУРХАЙ ТӨРИЙН МЭДЭЛД БАЙХ ЁСТОЙ. ГЭТЭЛ 49 ХУВИЙГ. ХӨТӨЛ. ДАРХАНЫ ТӨМӨРЛӨГИЙН ҮЙЛДВЭРИЙГ ХХБ, АН-ХАН АРД ТҮМНЭЭС ХУЛГАЙГААР ЛУЙВАРДЧИХААД. ШҮҮХИЙГ АВЛИГАДААД СУУЖ БАЙНА.90-ЭЭД ОНД ӨӨДТЭЙ БҮХНИЙГ ЛУЙВАРДСАН ТЭД, ТӨРД БАЙВАЛ АШИГГҮЙ ГЭХ МААНИА УНШСААР БАЙНА. УИХ-ЫН ШИЙДВЭРИЙГ ШҮҮХЭЭР СААТУУЛЖ БОЛОХГҮЙ.ШУУД 100 ХУВЬ ТӨРИЙН МЭДЭЛД ХҮЧЭЭР АВАХ НЬ ЁСТОЙ

Avatar

Зочин 2019-02-10 66.87.151.10

Хэрвээ ШХАБ-д элсвэл удахгүй Монгол Улс Хятадын нөлөөллийн бүс болж хувирах байх тэгвэл хэдхэн жилийн дотор тусгаар тогтнолоо алдах аюул занал учруулах болно

Avatar

Зочин 2019-02-10 208.54.39.234

Монголыг ШХАБ гэж Хятад,, Оросын мэдэлд егех гэж Жэнко Оюун-Эрдэнээр Миеэг огцруулж, улс терийг самарчээ!!! Жэнког огцруулж Монгол орноо аварцгаая!!!

Avatar

Бат 2019-02-10 66.181.160.43

News.mn уул уурхайгаас хулгайлсан хүмүүсийг шийтгэнэ гэхээр заавал "өмчийн нийгэмчлэл" явуулах гэж байгаа мэтээр мушгин гуйвуулж ээлжит тархи угаалтаа хийж байна. Төрөөс төрсөн тэрбумтан олигархууд хэдий хүчтэй ч ард түмнийг бас басан доромжилж болохгүй ээ. Өмчийн хулгайч нарыг өршөөх хэрэггүй.

Avatar

АРХИЧИН , ТАМХИЧИН ХҮҮХНҮҮД !!! 2019-02-10 202.126.89.243

АРХИ , ТАМХИ , ПИВОНЫ ТАТВАРЫГ ХЭД ДАХИН НЭМЭХ ХЭРЭГТЭЙ !!! ОХИД , ЭМЭГТЭЙЧҮҮД ХЭТЭРХИЙ ИХ ПИВО УУЖ , ТАМХИ ТАТАЖ БАЙНА !!! ОРООМОГТ ОРТОЛ НЬ НЭМ !!!

Avatar

Зочин 2019-02-10 112.72.15.78

Боловсрол нь бага байж болох ч ард түмэн, нам эвсэл, төр олон түмнийхээ "ЭЕ ЭВ"-ийг барьж, амар амгаланг хүндэтгэн дээдлэж, уужуу тайван ухаантай байх нь төрийн тэргүүний гол нэг шинж төрх л дөө. Энэ 3 нөхөр чинь өөрсдөө дотроос нь бужигнуулаад байх юм даа. Нэг нь төрөө, нэг нь намаа, нэг нь уул уурхайг бужигнуулаад л эхэллээ яадаг юм болдоо. Төрийн нэрээр ялангуяа эдийн засгаа бужигнуулж болмооргүй л байна. Зөв л шийдэл гаргаж, аштиг орлогыг зөв тооцож ард түмэндээ өгөх хэрэгтэй байх.

Avatar

Gansa 2019-02-10 83.97.157.201

Ene 3 aas wm hvleegeed hereggvi ee.Populizm gedeg wmyg yaruu todoor haruulj bgaa novshnuud.Ard olnyg yaduu bailgaj,tsagaan saraar urund oruulan 6 honog amruulj onoo avaad bh wm.Baahan odon medali,baahan baatar,gaviyatuud,gvzeegee daahaa baitlaa goliison heden buhchvvd ,shiree chimsen tom svvlneesee bolj zaazluulsan heden zuun myangan iregnvvd,garyn beleg bolson hyatad gedeg hurshiin saya saya dollaryn hulhi baraa….Ene manai tsagaan sar gedeg bayar wm gej vv?????Vgvi bh aa.Utaagvi ,tvgjrelgvi

Avatar

Gansa 2019-02-10 83.97.157.201

Arhigvi ,hoggvi saihan zamtai hot huduuduu hvn bvhen bie biendee ineemseglel beleglej bval estoi jinhene bayar gedeg ter bolnoog

Avatar

Зочин 2019-02-10 64.119.19.172

Хийдгээ хийж хөгжлийн оргилд хүрсэн Япон гэхэд л хагас, бүтэн сайн өдөр ч (албан бусаар) ажилладаг юм билээ. Гэтэл хамаг ажил, амьдрал зуун задгай монголчууд амраад л байдаг, баярлаад л байдаг!!! Яана даа, яана??!! Төрийн толгойд гараад суучихсан хүмүүсийг нь хар!!!!!

Avatar

Зочин 2019-02-10 27.123.214.2

Шинэ хуулийг батлагдахад тохиолдох хамгийн том саад нь тамхинаас олдог татварын орлогыг хэрхэн нөхөх асуудал юм. Хавай муж улс жил бүр тамхины татвараас $100 сая орчмыг олдог байна.

Avatar

Yagaad 2019-02-10 202.126.89.209

Yagaad iim Zavkharsan uls yum be? 1 sh ch nom unshdaggyi tomor orgodog nokhdyyd Uls orniig avch yavlaa yu? Yagaaad? Iim? Yu? Be?

Avatar

Зочин 2019-02-10 66.181.190.254

chi nom unshdaggui ni yaaj medej bgn

Avatar

irgen 2019-02-10 66.181.190.254

chi nom unshdagguig ni yaaj medej bgn.

Avatar

иргэд олон түмэн 2019-02-10 103.212.117.122

Монгол төрийн,төрийн толгойд гарагсдын ам бардам хийж чаддаг ганцхан ажил нь ерөөсөө л амарцгаах,ажлын өдрийг амралтын өдөр болгох,сунгах,ой өдрүүдийг аль л болох олон хоног тэмдэглэх-сунжруулах явдал юмдаа,амарсан архидсан,авари ослоор үхсэн өнчирсөн улсынхаа тоогоор бол монгол дэлхийд бараг тэргүүлэх болоо биздээ,уусан идсэн унтсан хэвтсэнээрээ тэргүүлдэг бол манайх ч өнөөх Г………ийн номонд нь бичигдэх болж байгаа биздээ.

Avatar

ТӨРИЙН ДЭЭР ЗАЛАРСАН 3 ХУЛГАЙЧ 2019-02-10 58.108.22.92

ХУЛГАЙЧ НАР МОНГОЛ ТӨРИЙН СЭНТИЙД ЭЗЭГНЭН СУУЦГААЖ БАЙХ ШИВ?! УЛС ОРОН ХӨГЖЬЕ ГЭВЭЛ ИНЖЕНЕР ЭРДЭМТЭН МЭРГЭД, БОЛОВСРОЛТОЙ МЭДЛЭГ ЧАДВАРТАЙГАА ДЭЭШ ГАРГАМААР ЮМ, МАНАЙД БҮГД ЭСРЭГЭЭРЭЭ, ЯАГААД ИЙМ ЮМ БЭ?!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж