Ерөнхий сайд С.Мөнхчулууныг батламжлахгүй | News.MN

Ерөнхий сайд С.Мөнхчулууныг батламжлахгүй

Ерөнхий сайд С.Мөнхчулууныг батламжлахгүй

Ерөнхий сайд С.Мөнхчулууныг батламжлахгүй

Нийслэлийн Засаг дарга С.Батболд ажлаасаа чөлөөлөгдсөнөөс хойш хоёр сарын хугацаанд Улаанбаатар хот удирдлагагүй байсаар сар шинэтэй золголоо. Өнөөдрийг хүртэл хот үүрэг гүйцэтгэгч даргатайгаар үйл ажиллагаагаа явуулж байна.

2018 оны арванхоёрдугаар сарын 10-ны өдөр С.Батболдыг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлж, хотын даргыг түр орлогчоор Ж.Батбаясгаланг томилсон юм.

С.Батболд ажлаа өгсний дараа МАН-ын Удирдах зөвлөл хуралдаж, Б.Мөнхбаатар, С.Амарсайхан нарыг Улаанбаатар хотын даргад нэр дэвшүүлэхэд С.Амарсайхан олонхийн санал авсан. Гэвч нэгдүгээр сарын 16-ны өдөр болсон НИТХ-ын хуралдаанд НИТХ-ын төлөөлөгч С.Мөнхчулуун өөрийнхөө нэрийг дэвшүүлснээр олонхийн санал авсан. Өөрөөр хэлбэл, Удирдах зөвлөлөөс санал болгосон нэр дэвшигчийг НИТХ-ын төлөөлөгчид дэмжээгүй бөгөөд заалнаас нэрээ дэвшүүлсэн С.Мөнхчулууныг дэмжсэн юм. Ингээд хамгийн олон санал авсан нэр дэвшигчийн нэрийг НИТХ болон НИТХ-ын даргын захирамжаар Ерөнхий сайд батламжлах учиртай.

Ингээд С.Мөнхчулууныг Улаанбаатар хотын захирагчаар батламжлах хүсэлтийг НИТХ -аас нэгдүгээр сарын 23-ны өдөр Ерөнхий сайдад хүргүүлсэн ч өнөөдрийг хүртэл батламжлах эсэх шийдвэрээ гаргаагүй байгаа юм.

Ерөнхий сайд хотын Засаг даргыг батламжлах эсэхэд хариу өгөхөд хуулийн хугацаа шаардахгүй. Хэрэв батламжлахаас татгалзсан бол НИТХ дахин хуралдаж, хотын даргын асуудлыг хэлэлцэнэ. Өмнө гаргасан шийдвэрээ баталгаажуулбал Ерөнхий сайдын зүгээс татгалзаад ч нэмэргүй. Өөрөөр хэлбэл, С.Мөнхчулуун хотын даргаар томилогдох эрх бүрэн нээлттэй байгаа юм.

Гэвч МАН дотор болон улс төрийн хүрээнд яригдаж байгаа нэг зүйл бол Ерөнхий сайд С.Мөнхчулууныг батламжлахгүй гэдэг байр суурь барьж буй мэдээлэл байна.

Ингэхдээ хотын даргад нэр дэвшүүлэх дараагийн хүн нь НИТХ-ын дарга С.Амарсайхан биш бөгөөд одоогоор тохиролцсон зүйл байхгүй байгаа гэнэ. Иймээс эрх баригчид сар шинийн баярын дараа хотын даргын асуудлыг тодорхой болгох нь

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

38 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Tatvar tologch irgend UB hotiin Ingeneur 2019-02-04 82.115.121.212

Ene noxor bol yah ch araggui M. Энхболдын tsunh barij guigch hooson tolgoi. M Энхболd guia ooroo araas ni tushaaj udirdah gej iimerhuu yugaa ch medehgui baagii – g hucheer MAN – n noxduudeere knof daruulj bgaa odoo buur ene Ulaanbaatar hotiig buur dampuuruulah iimerhuu tsunh barij guigch nar alban tushaald durtai gedeg ni Neree tataj uz
C. Munkhchuluun darga nariin tsunh barij guihees oor erdemgui bj boli UB hot ymar togloom um uu!!!!!

Avatar

Зочин 2019-02-04 149.167.33.143

МАНАНТАЙ ТЭМЦЭЕ ГЭЖ БАЙГАА БОЛ МАНАН МӨНГӨ ЦАЦААД ГАРГААД ИРСЭН НӨКРИЙГ ДЭМЖИЖ БОЛОХГҮЙ ЭЭ. ДЭЭР НЬ ХАРАХ ЦАРАЙНЫ НЭГ Л БИШ ЭЭ УРДАХЬ НӨКӨРТЭЙ НЭГ ЧИГ БАРИМЖААТАЙ НӨКӨР БИШ ҮҮ?

Avatar

зочин 2019-02-04 202.55.188.35

Харах царайны ДҮП л байна шд.

Avatar

Зочин 2019-02-04 202.9.42.193

ЭНЭ ХОГООР ЯАДЫН , ЁСТОЙ ГУТАРЧ ҮХСЭН ЮМ БОЛОХ БИЗ , УРАГШЛАЯ ГЭЖ БОДОЖ БАЙГАА БОЛ ХОТЫН ДАРГААР АЖ АХУЙ МЭДДЭГ ХОТОО МЭДДЭГ ХУУЛИЙН ӨНДӨР МЭДЛЭГТЭЙ АЖИЛ ГАРААС НЬ ГАРДАГ ТОЛГОЙ САЙТАЙ ХҮНЭЭР ТАВИХ ХЭРЭГТЭЙ . СУНДУЙ ХОТЫГ АВИЛГАЛ ЯНХАНДАЛТ БОЛГОЖ ХУВИРГАСАН БАС МААНАГ МАНГАР СЭТГЭХ ЧАДВАРГҮЙ НЬ БАС НӨЛӨӨЛСӨН.

Avatar

Zochin 2019-02-04 90.188.41.121

Ahiig chini batlamjlahgui geed baina shuu ene ES chini, selemt duu neg arga bodno baigaa, ug ni selem gyals tolgoi bunndgus l baidagsan

Avatar

Зочин 2019-02-04 94.255.130.105

Sanduigiin gar,xol Monxchuluun l baij boloxgui shuu xotiin dargad

Avatar

carlsen 2019-02-04 202.131.225.150

Үхсэн ээ хийгээд худал мэдээлэл нийтлээд байгаа хар хүүр вээ чи/kkkkk/. Нэгэнт хотын дарга болох нь тодорхой болсоныг бүгд мэдэж байгаа

Avatar

Зочин 2019-02-04 182.160.36.117

Би ардын хүүхэд гэж ярих дуртай Үрэлсүх одоо ардынхаа хүүхдийг дэмжээчээ. Шал худлаа ш дээ. Тэгвэл ерөөсөө даргагүйгээр дараагийн сонгууль хүргэе. Пиздуункуудаа.

Avatar

Зочин 2019-02-04 103.212.117.168

Yoo ene bur kalaasik jiduuchin cunh barigchaas b**s dolooson turhtei umaa te mongol uls turch uba te

Avatar

Зочин 2019-02-04 66.181.188.205

АМАРСАЙХАН БОЛ ЖИНХЭНЭ МАНАНГИЙН ХОЁР НҮҮРТ ЭТГЭЭД. ТӨРСӨН АХ НЬ АН-ЫН ГИШҮҮН ШҮҮ ДЭЭ. УГ НЬ ЭХ ОРОН НАМ БАЙЖ БАЙГААД УРВАЖ АН-Д ОРСОН. ТЭР АХ НЬ ШАДАР САЙД БАЙХАД НЬ ЯАГААВ ОНЦГОЙ БАЙДЛЫН ГАЛ СӨНӨӨГЧ 14 ЗАЛУУС АМЬ НАСАА АЛДСАН БИЗДЭЭ.

Avatar

Ж 2019-02-04 94.25.171.104

женк ЮМ БОЛГОНД ОРОЛЦОХ ГЭДГЭЭ БОЛИХ ХЭРЭГТЭЙ ШҮҮ!!!!!!!! ЧИ ИНГЭВЭЛ УЛАМ Л ТЭНЭГ ДЭЭРЭЭ ТЭНЭГ ХАРАГДАНА…. ХУД АМАРСАЙХАН ГЭЖ ХООЛОЙГОО ШАХАЖ ЯРЬСАН НАМ ДАМЖСАН ЦӨӨВӨР ЧОНОН ЦАРАЙТ

Avatar

Kkkkk 2019-02-04 94.25.171.104

МӨНХЧУЛУУН НЬ ДЭЭР БАЙЛГҮЙ ЯАХ ВЭ ДЭ. НААД амарсайхан чинь АН-ы оюуны Ундраагийн отгобаярын дүү, женкогын охинтой хүү нь суусан худ нь гэдгээрээ түрүү барьж яваа гөлөг… жинхэнэ ах дүүгээрээ өөр өөр намд орсон орно зай хайгчид

Avatar

Зочин 2019-02-04 66.181.188.205

ЭНЭ Ш.ЧИМЭГ ГЭГЧ ЮУГАА МЭДЭЖ ИНГЭЖ МЭДЭМХИЙРЭЭД БАЙГАА ЮМ БОЛДОО.ДАЛДЫГ ХАРДАГ, МЭРГЭН ТҮРГЭН ЮМ БАЙХДАА. ЁСТОЙ Л УНГАС АЛДВАА. ХАРЖ Л БАЙЯ

Avatar

А 2019-02-04 66.181.168.81

Мөнхчулууныг дэмжиж байна. МАН-ын төлөвлөсөн хорыг таслан гарч ирсэн.

Avatar

Зочин 2019-02-04 103.212.117.168

haha shine onigoo yu

Avatar

Зочин 2019-02-04 150.129.142.84

TURIN HUGUR DULZENG HORI

Avatar

мгл 2019-02-04 150.129.141.218

нам дагаж хулгай хииж баяжих сэтгэхуйтэй иим новшнуудыг байранд нь тавих нь зов,ер нь нитх-д ажил хиих чадвартай амьтад ховорхон харагдаж байнадаа

Avatar

Зочин 2019-02-04 150.129.142.169

Ийм банди нарт нийслэл хотыг байтугай багахан байгууллагыг ч хариуцуулж болохгүй!!! Эд нар бол албан тушаалаар мөнгө л олох эцсийн зорилготой, буруу муу юм хийж болохгүй гэдгийг огт мэдэхгүй, мэдсэн ч тоохгүй, Завсрын үеийнхэн!!!

Avatar

Hotiin irgen 2019-02-04 122.201.22.35

Ene nuhur l hereggui shu samarna shu estoi novshiin yum bolno shu arai uur bolovson hvchin alga uu arai ch de neeree

Avatar

Зочин 2019-02-04 45.117.32.130

Батлахгүй юм бол шууд томилдог болооч.худлаа нэр дэвшүүлж өрсөлдүүлж жүжиглэж байхаар

Avatar

Zochin 2019-02-04 103.229.123.35

Amarsaihsn l bish shu! Arai uur hun, uur bolovson huchin namd alga u?

Avatar

Bathurel 2019-02-04 103.23.50.82

Nogoo duugiinhen toglomon selem uy bolson be

Avatar

Зочин 2019-02-04 66.181.178.253

Шийд нь гараагүй л байгаа юм байна шүү дээ. Дургүй байсан ч гэсэн ийм гарчиг өгч яах нь уу

Avatar

Зочин 2019-02-04 202.55.191.194

Мөнхчулууны дүү нь , тэгээд хүүк нь сэлэм эргүүлнэ. 2 их хүн нэг тогоонд багтах уу.

Avatar

Санал гаргагч 2019-02-04 64.119.19.94

Су батболдыг НИТХ-ын гишүүд дундаас бус МАН-ын Удирдах зөвлөл шийдвэр гаргаж сонгож байсан. Энэ жишгээр Нийслэл хотыг хөгжүүлэх, иргэдийн эрүүл, сайн сайхан амьдрах орчныг бүрдүүлэх чиглэлд дорвитой ажил хийж чадах нэр төртэй хүнийг сонгож нэн даруй шийдвэрлэх хэрэгтэй байна.

Avatar

зочин 2019-02-04 66.181.179.124

зөв энэ хогоор яах вэ дээ, намын уз-н шийдвэрийг эсэргүүцэгчид намын дэмжлэг үзүүлэхээ болих хэрэгтэй

Avatar

АН-ын хань ийм 2019-02-04 66.181.178.21

АН-ын хань ийм юм байж таарна. Энэ нөхрийн чинь дүү нөгөө олон нийтийн газар согтуугаар сэлэм гаргаж танхайрсан амьтан билээ шүү. Ах дүү нар ойролцоо ааш араншинтай байж таарна

Avatar

зочин 2019-02-04 202.9.42.225

Хэн нэгний дур хүслээр болдог юм бол төр мөрөөр яах юм бэ !!! . Булчинтай нь л энэ улсыг удирдаг л дээ …

Avatar

Сэлэм эргүүлдэг 2019-02-04 66.181.178.21

Энэ нөхрийн чинь дүү нөгөө олон нийтийн газар согтуугаар сэлэм гаргаж танхайрсан амьтан билээ шүү. Ах дүү нар ойролцоо ааш араншинтай байж таарна

Avatar

Зочин 2019-02-04 202.9.42.61

Энэ хүний улс төрийн карьер МАН-н хувьд дууссан. Урвагч.

Avatar

Зочин 2019-02-04 202.21.100.210

Зарим хүмүүсийн ой снамж амархан муудах юм жилийн өмнө АН-түүний дарга С.Эрдэнийн дэмжлэгтэй У.Хүрэлсүх УИХ дээрх санал хураалтаар олонхийн санал авсан түүхэн үнэн шүү. У.Хүрэлсүх сөрөг хүчинтэй нийлж ерөнхий сайд хийж болдог С.Мөнхчулуун Сөрөг хүчинтэй нийлж хотын дарга болох ёсгүй гэсэн тоьёолол байж таарахгүй

Avatar

Amar 2019-02-04 202.179.27.96

Нийслэлийг Миеэгийн хачигаар удирдуулж болохгүй шүү.Ерөнхий сайд аа.

Avatar

Зочин 2019-02-04 119.40.97.6

Тэнэг баагий, залуу хүн ирээдүйгээ бодохгүй ардчилсан намын Бат – Үүлтэй хуйвалдаанд орж намынхаа эсрэг явж байдаг

Avatar

Зочин 2019-02-04 59.153.112.78

Өөр хүн сонгосон нь дээрээ

Avatar

Зочин 2019-02-04 103.229.122.114

Ene hun niisleliin zasag darga boloh hun bish beltgegdeegui hun bn

Avatar

Зочин 2019-02-04 202.9.42.236

Хүжаа М.Энхболдын хүн зайлаа!

Avatar

Зочин 2019-02-04 66.181.183.167

Хүрэлсүх Дүлзэн гэдгээ дахин нотоллоо. Одоо урвагч муужгай гэдгээ харуулж хэн нэгэн ашигтай нөхрийг сонгох биз

Avatar