Харуулд гарсан цэрэг морь, буутайгаа оргожээ | News.MN

Харуулд гарсан цэрэг морь, буутайгаа оргожээ

Харуулд гарсан цэрэг морь, буутайгаа оргожээ

Харуулд гарсан цэрэг морь, буутайгаа оргожээ

Увс аймгийн Баруунтуруу сумын 0311 дүгээр ангид алба хааж байсан цэрэг В нь энэ сарын 30-нд харуулд гарч байгаад сураггүй болжээ. Энэ талаар Хил хамгаалахын ерөнхий газраас тодруулахад “Завхан аймгийн Асгат сумаас цэрэгт татагдсан В  гэх цэргийн алба хаагч нь энэ сарын 30-нд харуулд гарч байгаад харуулын байраа орхин явсан. Ингэхдээ морьтойгоо явснаар барахгүй зэвсгээ авч явсан. Гэхдээ хил давсан уу, төөрсөн үү гэдгийг тогтоогоогүй байна” гэлээ. Түүнийг Хил хамгаалах ерөнхий газар, болон холбогдох байгууллагууд хамтран хайж байгаа ажээ. Мөн ОХУ-д энэ талаар мэдэгдсэн байна.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ХАРАНДАА 2019-01-31 64.119.25.90

ЭХ ОРНООСОО УРАВСАН НОВШИЙГ ДҮҮЖИЛ.МУУ ГӨЛӨГНҮҮД ЯМАР 3 ЖИЛИЙН АЛБА ХААЖ БГАА ЮУ? ЗОДУУР НЬ БАГАДААД ЖАРГАЛ НЬ ИХДЭЭД БНА.

Avatar

ы 2019-01-31 66.181.167.180

Чи харин Шоронгийн шээс байна даа

Avatar

Зочин 2019-01-31 103.26.193.127

НИЙТ МОНГОЛЧУУДАА !!! АНХААР ЦЭРЭГТ ХҮҮХЭДЭЭ БҮҮ ЯВУУЛ ИРНЭ ГЭЖ БАЙХГҮЙ ЦОГЦОС ХҮЛЭЭЖ Л АВНА !!! ХҮН АЛЖ ДАРАМТАЛЖ СУРСАН ДАРГА НЭРТЭЙ ЯЛТАНУУД БАЙДАГ ЮМАА

Avatar

Зочин 2019-01-31 59.153.115.81

оросын дедовщина школтой золбин офицериуд аа эх орноо хамгаална гэж цэрэгт явсан болохоос зодуулахад ирээгүй шүү

Avatar

Зочин 2019-01-31 103.212.117.68

Амьд дээрээ гэртээ очих нь зөв шүү дээ. Аав ээжүүд хүүгээ алуулах гэж явуулаагүй.

Avatar

Зочин 2019-01-31 103.26.193.127

ЗӨВ ГЭРТЭЭ ХАРИСАН ДЭЭР ЦЭРЭГИЙГ ДАРАМТАЛЖ АЛДАГ

Avatar

Зочин 2019-01-31 103.26.193.127

Ямарч хүн зодуулж нүдүүлж байгаад байхийг хүсэх юм зугтааж оргож амиа аврах ёстой шдээ цэрэг хүн дарамт шахалт зодуур нүдүүрт байх ёс байхгүй ерөн цэрэгт хүүхэдээ явуулахгүй зодож яргалж АЛДАГ худлаа биш үнэн тахир дутуу хөгжилийн бэрхшээлтэй мэдрэл муутай хөл гаргүй хүүхэдүүд явуулаагүй шүү цэрэгийн дарга нар АЛУУРЧИД !!!!!!! ЯЛТАНУУД БАЙДАГ

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.131.225.197

alchaad nuuj bga biz

Avatar

zochin 2019-01-31 66.181.191.246

orgoson bol daramtaldag degledeg bolood l orgono bur tsaashlaad axlagch ofitseroo alj baigaa shuu dee unen gevel ene

Avatar

Zochin 2019-01-31 122.201.22.22

Za tegvel buh tserguud daramtlalaa geed bugdeeree orgood baij dee. Mani hun udahgui garch ireed haruuliin bairaa orhij orgoj yavaad holdooson heden huruugaa sarvailgaad handiviin dans neegeed manius terend ni heden tsaas hiih gej hoortsoglood ochigdoriin hen shig. Bid tegeed nasan turshid ni tejeene. "Mongol uls hezee hurtel ch bilee mandan badrag, eh ornii toloo uragshaa bish hoishoo!"

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.131.225.197

дарамтлахаа л больчих

Avatar

Зочин 2019-01-31 91.20.54.251

Яг үнэн. Цэрэгт бурууг тохохоор цэргийн ангид байдаг харгислалын системээ өрчил. Хүнийг бүү мохоож бай. Хүнлэг ёсыг эрхэмлэ.

Avatar

зочин 2019-01-31 66.181.177.252

төөрсөн байхаа, оргосон үгүйг нь мэдээгүй байж тэгж нэрлээд байхдаа яахав дээ.

Avatar

зочин 2019-01-31 202.21.111.170

Оргосон гэж яаж мэдэсийн олзлогдоод барьцаалагдаад явж байвал яахын. Алуулцан байвал яана. нэг л олон Ванганууд барин тавин юм тавихаа болиоч

Avatar

Зочин 2019-01-31 122.201.24.130

Сайд Ц.Нямдорж Хилийн цэргийн даргатай хамт огцрох хэрэгтэй!!!

Avatar

Zochin 2019-01-31 122.201.22.22

Za ene ch odoo heterch ehellee. Baahan huuhnuud hovguudee tseregt yavuulahgui chuham geed l baahan barhirsan odoo hil hamgaalah tsereggui bolloo, ichgevter! Ehchuud ehneruudiig ni yavuul gej eronhiilogch maani zugeer ch neg heleegui bololtoi.\nToorson bol olj zugatsan bol shiitgeliig ni ogoh heregtei, daintai gazar iim humuusiig jagsaaliin omno yadag gedeg gelee? Enhiin tsagt ingej baigaa yum chini dain ehlevel yana aa manius?

Avatar

Хүрэлсүх огцор 2019-01-31 43.243.161.23

Хүрэлсүхийн үед ч муу муухай бүхнийг үзэх нь дээ энэ улс эх орон яалтай билээ дээ. Ийм тэнэг хүнээр удирдуулж л байдаг. Маш харамсалтай

Avatar

Зочин 2019-01-31 103.229.120.253

Tevchishgui deglelt daramtnaas amia hamgaalj zugtajdee huurhii.uhtlee zoduupj bsanaas zugtsan ni deer yadii.bitgiil barigdchihaasai hil garaadch bolov ami garagdee

Avatar

Зочин 2019-01-31 91.20.54.251

Яг үнэн. Цэрэгт бурууг тохохоор цэргийн ангид байдаг харгислалын системээ өрчил. Хүнийг бүү мохоож бай. Хүнлэг ёсыг эрхэмлэ.

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.9.42.204

Bas tamlaa biz

Avatar