Анх удаа сонгогдсон гишүүдээс УИХ-ын даргыг тодруулахгүй гэжээ | News.MN

Анх удаа сонгогдсон гишүүдээс УИХ-ын даргыг тодруулахгүй гэжээ

Анх удаа сонгогдсон гишүүдээс УИХ-ын даргыг тодруулахгүй гэжээ

Анх удаа сонгогдсон гишүүдээс УИХ-ын даргыг тодруулахгүй гэжээ

МАН-ын Удирдах зөвлөл өнөөдөр /2019.01.31/ хуралдана гэж гишүүддээ зар түгээсэн байна. Гэхдээ одоогоор цаг нь тодорхойгүй байгаа  бөгөөд чуулганы хуралдаан завсарласны  дараа хуралдана гэх мэдээлэл байна. УИХ-ын дарга М.Энхболдыг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлснөөр УИХ-ын дараагийн даргыг томилох учиртай.  Дараагийн даргад хэний нэрийг дэвшүүлэх вэ гэдгийг эхлээд МАН-ын Удирдах зөвлөлөөр хэлэлцэнэ.

Хуулийн дагуу УИХ намрын чуулган сар шинийн өмнө завсарлах ёстой.   Түүнээс урьтаж, дараагийн УИХ-ын даргыг томилох шаардлагатай гэж МАН-ын бүлэг үзэж байгаа аж. УИХ-ын даргад хэд, хэдэн хүний нэрс сонсогдож буй. Тухайлбал, Шадар сайд Ө.Энхтүвшин, Батлан хамгаалахын сайд Н.Энхболд, Хууль зүй дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж, ЗГХЭГ-ын дарга Г.Занданшатар, Ж.Энхбаяр, Т.Аюурсайхан нарын нэрс улс төрийн хүрээнээс сонсогдож байгаа ч Удирдах зөвлөлөөс гол шийдвэр гарах юм.  МАН-ын удирдлагууд анх удаа УИХ-д сонгогдсон гишүүдээс  УИХ-ын даргыг тодруулахгүй,  гурваас дээш удаа парламентад намаа төлөөлж буй  гишүүдээ дэмжинэ гэсэн байр суурьтай байгаа гэх мэдээлэл байна.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

44 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2019-01-31 103.229.121.156

Hamgiin sain dundiin huvilbar zandanshatar bn daa

Avatar

Болор 2019-01-31 202.9.42.195

Анх удаа сонгогдсон гишүүн УИХ-н дарга яаж хийх вэ дээ! 1-р ангийн хүүхдээр үсэг заалгах ахлах дунд ангийнхан гэж байдаггүй биз дээ???

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.126.89.208

НЯМДОРЖООС АЙДАГ МАНАН МӨН ИХ БАЙНАА !!! НЯМКАГ ДАРГА БОЛЧИВОЛ ХАНДАА ХАГ ДАРУУЛНА ГЭЖ ҮХТЭЛ АЙЦГААЖ , ӨМДӨНДӨӨ ШЭЭС АЛДАЖ СУУНА !!! МУУЛЖ Л БАЙНА. ЯАХАВ ХАРЖ Л БАЙЯ !!! ХА ХА ХА

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.126.89.208

НЯМДОРЖООС АЙДАГ МАНАН МӨН ИХ БАЙНАА !!! НЯМКАГ ДАРГА БОЛЧИВОЛ ХАНДАА ХАГ ДАРУУЛНА ГЭЖ ҮХТЭЛ АЙЦГААЖ , ӨМДӨНДӨӨ ШЭЭС АЛДАЖ СУУНА !!! МУУЛЖ Л БАЙНА. ЯАХАВ ХАРЖ Л БАЙЯ !!! ХА ХА ХА

Avatar

зочин 2019-01-31 202.9.43.195

шинэ гишүүн гээд юу ч хийж чаддаггүй гэж хэн хэлсийн. энэ муу хурлыг хэн ч удирдаж чадна ш дээ. хамгийн гол нь МАНАН гэдгийгээ монголоос устгаад зайлуулж чадах тийм л хүнийг монголчууд хүсэн хүлээж байна. тийм хүн гарч ирэхгүй бол эргээд л тэмцэл өрнөх байх даа.

Avatar

Зочин 2019-01-31 139.5.217.90

Одоо бүгд МАНАН шүү дээ. Шинэ МАНАН

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.126.89.208

МАНАН ГИЙН ЛУЙВАРЧДЫГ БУТ НИРГЭЛЦЭХ ХҮН БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ !!!

Avatar

Зочин 2019-01-31 103.50.206.40

Анх удаа сонгогдсон хүн УИХ-ын даргын албыг хашиж чадахгүй гэж хэн мэдээд мэдэмхийрээд байнаа. Шудрага байж чадах залуу бол Аюурсайхан л энэ хэдээс илүүтэй харагдаж байна. Хийж ядаад байх ажил биш. Доорх 100 хүнээ л удирдаж ажиллуулж чадвал хүнд алба биш. Хэдэн гишүүнээ цуглуулж чаддаг , арга хэмжээ авч чаддаг, түтгэлзүүлж чаддаг, хэлэх гэснээ хэлчихдэг шаардлага өндөр залуу яг тохирно. Бусад нь М.Энхболдын хэлж байгаачлан нөхрөө араас нь хутга шааж чадах өөдгүй , худлаа шудрага дүр эсгэсэн нөхө

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.21.106.141

Увс Нямдорж хэдэн хөөрүү залуусыг турхирсаар Энхболдыгоо огцрууж өөрөө дарга болох гэж эртнээс төлөвлөсөн,хор ч сайн найруулсан. Одоо дарга болно гээд Хүрэлсүх, Баттулга хоёр таарсан тэнэгтэй тохироо хийсэн. Энэ бусад нэр дэвшсэн гэх нэрүүд ёс төдий зүйл. Дахиж шинэ МАНАН үүссэн.

Avatar

Зочин 2019-01-31 103.50.206.40

Дураараа хууль засч хөөгдөж байсан УИХ-ын дарга асан Нямдоржийг дахиаад нэр дэвшүүлж байгаа МАНАН дүйрчихжээ. Өш хонзон авахаас өөр зүйл хийж чаддаггүй , өөрийнхөө хүүгийн бизнесийн барааг Эрдэнэтэд шахсан , би зүгээр даргад нь дэмжээрэй гэж хэлсэн нь үнэн гэж цензургүй яриад байсан , өнөө шахсан бараа нь 1 САЯ БЭЛГЭВЧ. Одоо болтол складанд Эрдэнэтийн дансанд байж л байх юм. Ёс зүй гэж байна уу. Н.Энхбаярын яриад байгаа үнэн шүү дээ. Нямдорж албан тушаал гуйгаад миний бөгсийг долоох шахаж байж

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.9.43.108

Лүндээ дээр биздээ. Уг нь зарчимаа дагавал хуучин нь гэх даанч өнөөгийн байдал бол тэдэнтэй яалтчгүй холбоотой учир аль болохл зугтаах хэрэгтэй. Ер нь тэгээд шинэ хүмүүст шинэ хүчинд итгэл үзүүлж шинэ салхи оруулж хуучин хүмүүс шиг төр барьвал иймл төгсгөл ирнэ гэдгийг сануулж хариуцлагатай байх байлгах үүднээс 2020 оны сонголтоо 100% шинэ хүмүүст өгмөөр юм.

Avatar

иргэн 2019-01-31 202.9.43.67

Ням дорж болох нь дээр. Жудагтай, туршлагатай зангидаж чадна. Өөгүй хүн байхгүй шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-01-31 188.62.88.27

Bitgii s*** durvudiin umhii unertei tochigoo

Avatar

Иргэн 2019-01-31 103.57.95.186

Жудаггүй овилгогүй гөлчгийнүүд төрийн өндөрлөгт очиж УИХ-ын дарга болвол монгол төр сүйд болох байхаа?! Яг сайхан тохирох хүмүүс бол Бямбацогт, Хаянхярваа, Раднаасэд, Баатарбилэг нараас сонгогдвол зүгээрдээ?!

Avatar

иргэн 2019-01-31 103.26.194.97

Дээрх 4 пальдагыг арай ч сонгохгүй байлшүй дээ.

Avatar

Зочин 2019-01-31 122.201.26.172

Ee burhaaan ene durvuus uuu kkkk

Avatar

Зочин 2019-01-31 150.129.142.177

Юун Баатарбилэг вэ. Хэлэх үгээ мэддэггүй, юм уншдаггүй нөхөр байна гэж бодсон.

Avatar

Зочин 2019-01-31 150.129.142.177

Аюурсайхан, Оюун-Эрдэнэ нарт үнэндээ итгэхгүй байнаа. Эрх мэдэл аваад л шууд эвдрэх хүмүүс гэж боддог. Эхлээд сум, дүүргийн даргаар 4 жил ажиллачихаад, өөрсдийгөө харуулчихаад ирэх хэрэгтэй. Тэгвэл бодолцож болно л доо.

Avatar

hnnn 2019-01-31 103.229.176.130

nyamka huuli zuin sidaaa hiisen zuv bh daa, undsen huuli zurchhj bsn hun, n.enkhbold jahan sul gj hardag odooo batlan hamgaalah yam asuudaltai bn sh dd teriigen tsegtsleh heregtei, j.enkhbayar tohiromjtoi ch jdu asuudal tom saad bolno ene jildee unjih heregtei, ayursaikhan mundag ch anh udaa boloheer bolomjgui bnaa, gol ursulduun zandanshatar bolon enkhtuvshin 2n horond boloh bolov uuu? hamgiin zuv n enkhtuvshin ih huraliin darga, zandanshatar shadar said boloood, ayursaikhaniig hereg erhleh der

Avatar

Lhkagva 2019-01-31 103.26.193.71

Enhtuvshin l zugeer deeeeee

Avatar

Зочин 2019-01-31 64.119.24.79

Ц.НЯМДОРЖ биш л бол чотгор байсан ч яахав

Avatar

Зочин 2019-01-31 149.167.33.143

ТЭД ЧИНЬ МАНАНГИЙН ЭРЭГ ШУРАГ Л БОЛЖ ЯВСАН БАЙЖ ТААРАА. МАНАН ШАВХРУУНААСАА ОЛИГТОЙ ӨГӨӨГҮЙ ТУЛ ГОМДООД ЭСРЭГ СӨРӨӨ ХИЙЖДЭЭ. ТИЙМД ХЭЗЭЭД МАНАНД УРВАЖ БОЛЗОШГҮЙ УЧИР ТЭДНЭЭР БОЛОХГҮЙ ЭНЭ ДОТРООС ГАНЦ АЮУР Л УИХД БОЛСОН НЬ ЗӨВ БАЙНА

Avatar

zaluu 2019-01-31 94.177.231.54

hugshin tugzugnuud olon udaa songogdood yu hiij buteesen yum bugd huivaldaanii manangiin butetsed bdag l shaarnuud shuudee. Zaluu hun taviaraa MAN-garuudaa

Avatar

Amar 2019-01-31 202.179.26.29

Ц.Нямдорж болж идсэн уусан дээрэмдсэн нь иргэдэд ил болчихно гэхээс идсэн уусан талынхан үнэхээр айж бас сандралдаж элдэв арга саам хийж байна.ёстой нөгөө Аргаа барсан хүүхэд аавынхаа толгойг маажна гэдэг нь болж байна.Иймээс Ц.Нямдорж гишүүнийг үг дуугүй УИХ-ыг даргалуулсан нь иргэдэд ашигтай болох юм байна.

Avatar

иргэн 2019-01-31 203.91.115.45

НЯМДОЖ .Н.ЭНХБОЛД ХОЁР Л БИШ БОЛ ӨӨР ХЭН Ч БАЙСАН БОЛНО

Avatar

иргэн 2019-01-31 203.91.115.45

НЯМДОЖ .Н.ЭНХБОЛД ХОЁР Л БИШ БОЛ ӨӨР ХЭН Ч БАЙСАН БОЛНО

Avatar

иргэн 2019-01-31 203.91.115.45

НЯМДОЖ .Н.ЭНХБОЛД ХОЁР Л БИШ БОЛ ӨӨР ХЭН Ч БАЙСАН БОЛНО

Avatar

Зочин 2019-01-31 43.228.131.206

Аюулсайханаар төр удирдуулбал энэ улс дампуурч дуусна биз дээ, тэрч сэмэгийн эмнэлэгтээ байсан дээр байхоо, ккк

Avatar

lenin 2019-01-31 122.201.23.226

Өөрчилөлт хийвэл хийсэн шиг хийсэн нь зөв байх.Хуучин гишүүдээс доривтой өөрчилөлт гарахгүй байх магдлал өндөр. Эрсдэл байгаач шинэ сэтгэхүү,шинэ шийдэл гарах магадлалтай хүнийг зоригтой тавих хэрэгтэй .Народ үүнийг хүлээж байна.

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.179.24.10

С.Эрдэнэ яг тохирно, загнаад л явчих

Avatar

zochin 2019-01-31 203.169.48.34

za daa barag l zuv bhaa daa

Avatar

zochin 2019-01-31 202.170.68.38

yag zov. genet garch ireed shuud darga bolno gej yu baihav. ene alban tushaald chiny turshlagatai hun tavih heregtei. hogshchuul gej uzen yadahaa bolih shaardlagatai. ta nar shig tolovshoogui tsos ihtei yumnuud yu ch hiij medne

Avatar

зочин 2019-01-31 202.179.25.117

Лүндээжанцан гуай дээр байхаа. Нямдорж бишээ.

Avatar

иргэн 2019-01-31 103.26.194.97

Аюурсайхан, Оюун-Эрдэнэ нарыыг монголчууд дэмжиж байгаа шүү. Лүндээжанцан төрийн банкны захирал дүү Баярсайхан нь 20 тэрбумын хэрэгт ороод үхтлээ айж байгаа.

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.70.34.130

Энэ БАРЗАК бүтэхгүй дээ

Avatar

иргэн 2019-01-31 202.179.27.74

Ард иргэдээсээ Асуу Наад Хөгшчүүл чинь данадаа МАНАН-ын Бүтээгдэхүүнүүд байна ш дээ

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.21.106.164

Зөв ш дээ. 3-аас дээш сонгогдоно гэдэг чинь бас л ард түмний шалгуур нилээн давсан байна ш дээ.

Avatar

123 2019-01-31 203.91.117.8

3 udaa mongoor songogdson bol yah we

Avatar

Зочин 2019-01-31 66.181.161.55

Аюурсайхан болноо

Avatar

Zochin 2019-01-31 122.201.22.22

Amniih ni salia arilaagui batsaan arai ch seruudne ee. Bas negniih ni huuheldei bolood turshlagaguiteed shantaajind orchihood ted nartaa l ajillahaas oor argagui bolchihno.

Avatar

Мм 2019-01-31 66.181.161.55

Аюурсайхан

Avatar

Иргэн 2019-01-31 103.57.95.186

Аюурсайхаан?! Өөрөө өөрийгөө битгий дэвшүүлээд хүмүүсийн дургүй хүргээд байлдаа?! Чи яаж чадахийн?!

Avatar

ард 2019-01-31 103.26.194.97

Хөгшин өвгөдөөс юу ч гарахгүй ээ. Харин монголчууд Аюурсайхан, Оюун-Эрдэнэ нарт найдаж байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2019-01-31 66.181.161.55

Аюурсайхан

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж