Төр эзгүй цагаан сар | News.MN

Хуучирсан мэдээ: 2019.01.31-нд нийтлэгдсэн

Төр эзгүй цагаан сар

Төр эзгүй цагаан сар

-Тамга эзгүйрсэн таагүй золголтоор “Урвуулагч”-аа угтах уу-

Найман зууны тэртээ тархай бутархай байсан монгол аймгууд нэгдэн Их монгол улсыг байгуулаад Тэмүүжинг хаан ширээнд залах ёслол нь хөхөгчин үхэр жилийн өвлийн сүүл сарын эцэс, улаан барс жилийн хаврын тэргүүн сарын эхээр товлогдож цагаан сараа төрт ёсны баяр, эв нэгдлийн баяр болгон тэмдэглэн ирсэн байдаг.

Цагаан сар төрт ёсны баяр болсноор гавьяатнаа шагнаж, хааны зарлигаар зарим ялтанг уучилж хэлтрүүлэх уламжлал ч тогтсон гэдэг.

Богд хаант Монгол улсын үед цагаан сарын үеэр сайд, хан, ван, бэйл, бэйс гүн зэрэг ноёд хутагт хувилгаад, хамба, цорж хийгээд ардууд төрийн ордонд морилон ирж, хаанд бараалхан шинэлэх, жагсаал ёслол үйлдэх тусгай тогтоосон дэг журамтай байв. Түүнчлэн шинийн 1-ний өдөр дэмий сэлгүүцэх, их дуу чимээ гаргах, шахцалдан үймэх зэрэг зүй зохисгүй үйлдэл гаргахыг хуульчлан хоригложээ. Мөн цагаан сарын шинийн 1-нээс найман хүртэл төрийн ордон, сүм хийд, яамдын дээр төрийн далбааг мандуулдаг ёстой байв. Монголын анхны төр улс Хүннүгийн үед ч, Чингис хааны байгуулсан Их Монгол улсын үед ч ноёд, язгууртнууд цагаан сарын үеэр цөм төрийнхөө ордонд одож, баяр ёслол үйлддэг байсан гэж зарим баримтад тэмдэглэн үлджээжээ.

Цагаан сарын шинийн 1-ний өглөө монголчууд төрийн тэргүүнийхээ орд өргөөний зүгт хандан залбирч, төрийнхөө сүлдэнд мөргөн ёсолдог. Энэ бүхэн нь цагаан сар бол төр ёсны баярын гэрч, ард түмэн маань төр ёсоо гүн эрхэмлэдэг, төр засаг нь олон түмнээ хүндэтгэдэг соёл байв.

Өнөөдрийн монголчууд ч мөн адил өөр хоорондоо золгохын сацуу төрийн их золголтоо телевизээр сонирхож өмссөн зүүсний өнгөтэй өөдтэй, өгүүлэх үгийн чинад утга билэгдлийг тунгаан төрдөө сүсэлдэг хэвээрээ билээ.

Харин өнөө жилийн хувьд энэ нөхцөл байдал нэг л өөр. Тухайлбал, 76 гишүүнээс бүрддэг УИХ нь бүл дутуу, дээр нь даргагүй. Засгийн газрын бүрэлдэхүүн бас л “эмтэрхий”. Нийт хүн амын талаас илүү хувь нь нийслэл Улаанбаатар хотдоо оршин сууж буй ч бас л даргагүй, тамга нь өнчирч суудал нь эзгүйрсэн тав муутай, сэтгэлд зэврүүн.

Ийм нөхцөл байдалтайгаар “Урвуулагч” хэмээх гахай жилээ угтаж байна. Олон жил сар шинээ угтахдаа хаа сайгүй эзэнгүй суудал, түр орлогчид тамга манасан ийм цагаан сар тааралдаж байсангүй.

Энэ хэний буруу вэ. Мөрөөрөө үйл ажиллагаа явуулж байсан, төрийн эрх барих дээд байгуулллагыг МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх хагалан бутаргаж “шударга ёсны” ба “шударга бус ёсны” гишүүдтэй мэт болгож талцуулсан. Хэн нэгний “муу аргаар бодож боловсруулсан” гэмээр дуу хоолойг дугуй толинд хараад байгаа юм шиг фото зураг оруулаад л төрийн албыг 60 тэрбум төгрөгөөр зарсан гэж олон нийтэд ойлгуулсан нь эдүгээ хэрэг юм уу гэхээр нотлогдож яллагддаггүй. Хэрэг биш юм уу гэхэээр өөрөө хүртэл гэрчилж ярьсан байдаг. Хардлага, гэмт хэрэг хоёроо үл ялгах харалган үйлдлийнх нь харгайгаар ард иргэдийн төрд итгэх итгэл илтэд буурлаа. Төрийн эрх барих дээд байгууллагаа тараая, саринуулж бутруулъя гэж, УИХ-ын даргыг өрөөнөөс нь чирч гаргана гэж амлах, хутга ханцуйлсан босогчид УИХ-ын гишүүнийг дагалдан төрийн хамгаалалтыг үл тоон ҮАБЗ-ийн гишүүний өрөөнд дайрч орсон ёс бус үйл явдлууд болж өнгөрлөө. Тийм ч таатай бус арга замаар санасандаа хүрлээ, одоо сар шинийн өмнө эвлэрэх болов уу гэтэл дахиад л томилгооны толхилцоон, тохиролцоо үргэлжилж байна.

Хуулийн дагуу НИТХ-ын сонголтоор дэмжигдсэн Нийслэлийн Засаг даргыг тодорхойгүй шалтгаанаар батламжлахгүй байна. Дахиад л Ерөнхий сайд, МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх. Сонгогдсон Засаг дарга батламжаа хүлээж, хариу авах гэхээр “судалж байна” гэдэг гэнэ.

Тэгвэл эхлээд судлагдаад дараа нь НИТХ-аар хэлэлцүүлж сонгоно гэж яаралтай хуулиа зохиохгүй яагаад ийм үл ойлгогдох байдал үүсгэнэ вэ.

Энэ бүхэн хэнд хэрэгтэй гэж. Эвийн билэгдэл цагаан сараар хар муу бүхнээ мартаж сайн сайхныг хэлэлцэх төрийн их золголтын үеэр энд тэндгүй эмтэрхий онгорхой байх хэнд сайхан гэж. Сүүлдээ “сүх бол хагалах хэрэгсэл” гэж бодох хүртэл аргыг нь барж буй энэ улсын эрх мэдлийг төвлөрүүлэн атгах их хүсэлтэн “хагалах тусам хагарна” гэх эртний хятадын технологийг сонсч байсан болов уу. Гуравхан сая хүн амтай энэ улс оронд ийм хямрал, хагарал ард иргэдэд нь аятай санагддаггүй юм байна.

Одоо Монголын ард түмэн эв нэгдлийн илэрхийлэл болсон Төрийн тэргүүнийхээ зүг горьдонгуй харж байна. Өөрийн эрх мэдлийн хүрээнд эвийн цавуу мэт үгсээ хэлж эвлэрлийг хайрла, Ерөнхийлөгч өө! Гэм зэмтэй, сэтгэлд сэвтэй зүйлтэйгээ эвлэр гэсэн үг биш монгол хүн монгол хүнтэйгээ эв эеээ хичээж, тамга бүхэн эзэнтэй, суудал нь халуун дулаанаараа байж үүрэгт ажлаа бүл бүтэн хашсан тийм л зөв байгууламжийг хүсч байна. Энэ бол төр. Гэтэл “дайны талбар” мэт үгийн муухайг уралдуулж, үйл бүхэн нь сэвтэй цөвтэй болчихож. Сайн удирдагч, энэ улс орны жолоодогч, эх оронч ийм байдлаар ажилладаг гэж үү. Цаана хэнд таалагдахаа бус, чадна гэж итгэсэн хэдэн бор иргэдээ бодоод жил жилийн өнгийг тодорхойлдог сар шинийн өдрөөр сав биш ч сэтгэл дүүрэн, амгалан тайван байлгахыг л ард иргэд тань хүсч байна, Монголын хамгийн том дарга нар аа!

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

49 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЭНХЭЭ 2019-01-31 70.69.224.160

Яасан байсан ч Хүрэлсүхээ дэмжинээ. Бусад нь нэг л итгэл даах чадвар, жудаг байхгүйг ард түмэн харлаа ш дээ.

Avatar

ЭНХЭЭ 2019-01-31 70.69.224.160

Яасан байсан ч Хүрэлсүхээ дэмжинээ. Бусад нь нэг л итгэл даах чадвар, жудаг байхгүйг ард түмэн харлаа ш дээ.

Avatar

Зочин 2019-01-31 91.64.155.119

Hvrelsvhiin buh ni 2-iin davaand onholdloo.
Toporiin zasag ch udahgvi onholdono doo.

Avatar

Зочин 2019-01-31 222.14.8.228

Javhlangaas uur eruul uls turch alga daa, mongol uls X.Battulga erunhiilugch bolsnoos hoish erchimteigeer muhulruugee uragshilj baih shig, haragddag.

Avatar

Zochin 2019-01-31 202.9.42.29

За зайлаа. Хөлсний бичээчээ!

Avatar

санаа 2019-01-31 112.72.8.90

Ард түмэн байхад төр эзгүй гэж юу яриад б гаа юм болоо. Хуйгаар нь идэж уудаг эзэнтэй байхаар ард иргэд төрийн эзэн нь болвол яасан юм бэ.

Avatar

Унтармаа 2019-01-31 24.8.194.87

Оргилмаа одоо унтар. Өчнөөн жил буруу гарын хүмүүсээр эзэн байлгалаа. Одоо зөв чиг явж байна. Их хурлын дэд дарга нь орлоод хийж байгаа. Битгий худлаа оргилоод бай одоо унтардаа бууз баншаа хий. Гэрийнхээ тоос шороог цэвэрлэ.

Avatar

Зочин 2019-01-31 66.181.160.2

Сайн цагийн эхлэл дараа жилийн цагаан сард өөр юм бичих болно. Энэ сайт дандаа Хүрэлсүхийн эсрэг юм бичихиин нөгөө талаас санхүүжилт сайн орж байх шигээ

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.21.106.164

Даацтай том улстөрчийг огцруулсан юм чинь тэрнээс муутгахгүйгээр их хурлын даргыг тавих хэрэгтэй.Тэрбишдавга байж болох л юм.

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.126.89.208

ДААЦТАЙ ТОМ ЛУЙВАРЧИНГ ОГЦОРУУЛСАН ЮМАА !!! МАЛАА !!!

Avatar

МАФИГ УСТГАХ ЦАГ ИРЛЭЭ !!! 2019-01-31 202.126.89.208

ТАРВАГАНДОРЖИЙН МАФИГ УСТГАХАД ӨНДӨР АЧ ХОЛБОГДОЛТОЙ , ТУРШЛАГАТАЙ , ЗОРИГТОЙ ХҮНЭЭР УИХ -ЫН ДАРГЫГ ТАВИХ ХЭРЭГТЭЙ !!! ТҮҮНЭЭС ХҮН БОЛГОНД ТААЛАГДАДАГ ӨӨГҮЙ ӨНДӨГ ХЭРЭГГҮЙ ШҮҮ !!! ТЭГЖ БАЙЖ АЖИЛ , АМЬДРАЛ ДЭЭШИЛНЭ !!!

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.21.106.115

Худалч коммунист төрөөр яахын

Avatar

Зочин 2019-01-31 43.228.131.206

Хараалчидаа энд үнэн юм бичсэн байна, өнөөдөр Монголын төр ийм л дүр төрхтэй сууж байна даа, буруутан нь яах аргагүй Хүрэлсүх, төр самарч байгаа бүр цаад нууц ноёнтон нь ерөнхийлөгч гэдгийг бүгд л харж байна. За тэгээд хараагаад байгаарай оркуудаа

Avatar

Zochin 2019-01-31 103.26.193.144

Tor ezentei l b.na. bitgii soydad bichij bai

Avatar

Hurelsug ogtsor!!!!!!!!!!!!!!! 2019-01-31 43.243.161.23

Khurelsukhiig odoo ogtsruul yu ch hiisengui. Enkhboldtoigoo tsug ogtsrii geed bsan biz de ugaasaa. 2 jil bolloo eronhii said bolood yu ch hiisen yum alga arai l heterhii bna. dandaa hudlaa ireedui tsag deer yarihaas oor yum alga. erguu ats

Avatar

Зочин 2019-01-31 150.129.141.224

АРХИЧИН АВ ГАЙ .

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.21.106.115

Та одоо болиод өгөөрэй

Avatar

Зочин 2019-01-31 66.181.168.199

Төр засаг ер нь юу болоод байгааг энэ Ухна ойлгож байгаа юм болов уу?

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.179.26.106

Монголчууд АН-ыг санаатай үзэн ядаад МАН-ыг мэдэн будилан дэмждэг нь үнэн.

Avatar

Zochin 2019-01-31 202.21.127.173

Төр хариуцлага тооцож эхэлж байгаа нь юу нь буруу байгаан. Харин ч энэ үйл хэргийг эхлүүлсэн Хүрэлсүхийг дэмжих ёстой бус уу. Эв эеийг эрхэмлэж байна гээд татвар төлөгчдийг мөнгийг хувааж идээд, хэн ч хариуцлага хүлээдэггүй тогтолцоотой байх уу.

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.21.106.115

МАН-ын сонгуулийн амлалтаа биэлүүлэх бүү хэл эсрэгээр хийсэн

Avatar

зочин 2019-01-31 66.181.177.252

Нөгөа 37 чинь бүгд дарга болчих санаатай үзэж тарах байх даа. Тэгээд даргаа тодруулж чадалгүй, эсвэл eрөнхийлөгч нь буцаасаар дараагийн сонгууль хүрэх дэг ээ

Avatar

А 2019-01-31 106.133.86.20

Эбэгийн news.mn сайтад нэн даруй хяналт шалгалт оруулж, бузар нүглийг нь ил гаргахыг шаардаж байна. Зохион байгуулалттайгаар ард иргэдийн тархийг унагаах хүнд гэмт хэрэг!!!

Avatar

У.Оргилмаад 2019-01-31 202.179.8.186

У.Оршилмаа хөлсний бичээч болжуу дээ. эмэгтэй эх хүн байж сайн сайхан юм бич л дээ. энэ их тэмцлийн цаана юу байгааг мэдэхгүй л байв гэж

Avatar

Зочин 2019-01-31 66.181.160.30

Сү Батболд Улаан Нямдорж Луболдгүй МАНАН гэдэг юмнийхаа төлөө тэмцээд байж дээЖЭнхбаяр Содбаатар хүрэлсүх мэтийн 5,10 тэрбумтай болсон төрийн тэрбумтнууд манан юм биш байх даа.Нямдорж хууль зүйн салбарт юу ч хийж чадахгүй,хийх нүүргүй учир их хурлын дарга болж зайлах гэж бн.шүдгүй арсланд нямдорж шиг шүдгүй зөнөг хэрэггүй.

Avatar

Ояир 2019-01-31 66.181.160.87

60 тэрбумын хэрэгт М. Энхболд буруутай. Энэ мэдээлэл гарангуут л "тиймээ ийм юм сонссон. хэрэгжүүлээгүй" гэсэн бол шууд унтрах байлаа. Би огт байгаагүй гэж баахан дайрсан, тэр Доржзовдыг барьж хэрэгт хийх гэж баахан хөөцөлдсөн, АТГ прокурор шүүхийн баахан хүмүүсээр худлаа мэдээлэл хийлгэсэн. Энэ бүхэн чинь бүх юм чинь но-той гэснийг баталгаажуулаад байгаа. Бас таны гарын үсгээр баталгаажсан 64 гишүүнээс чинь 20 гаруй нь ЖДҮ-гийн хэрэгт орчихоод улс төрийн карьераа дуусгаж байна. Бас энэ гэмт хэр

Avatar

Зочин 2019-01-31 139.5.218.193

Энэ балай юу гэнэ вээ.. Мөрөөрөө ажиллаж байсан гэнэ үү.. Төрийн өмч – хотын мэдлийн бүх газрыг бүлэглэн зарж орлогыг нь нь хувьдаа шилжүүлж авсан, төсвийн мөнгө иддэг асар олон хүнтэй бүлэглэл бий болгосон, уул уурхай, газрын баялгийг х***а нарт хууль бусаар өгсөн, монгол төрийг 60 тэрбумаар зарсан, Эрдэнэт, Хөтөл, Дарханы хар төмөрлөгийн үйлдвэрүүдийг луйвардаж өөртөө авсан,,гм. ээр цааш нь тоочоод барахгүй гэмт хэрэг үйлдсэн этгээд төрийн дээд албан тушаалд шургалчаад байхыг мөрөөрөө ажиллаж

Avatar

Зочин 2019-01-31 149.167.33.143

ЭНЭ ЭМГЭН ХАМГИЙН ХҮНД ГЭМТ ХЭРЭГТЭН МЭЛГЭР БОЛОН ТҮҮНИЙ ХАМСААТНУУДЫГ УУЧИЛЖ ӨРШӨӨ ГЭДЭГ САНААГАА СЭМ ШУРГУУЛЧИХЖЭЭ. ҮГҮЙ ШҮҮ ТЭДНИЙГ ЦААЗЫН ТАВЦАНД АВААЧИЖ БАЙЖ МОНГОЛ ТҮМЭН АМСХИЙНЭ ЭЭ. ТӨР ЗАСАГ ЭМТЭРХИЙ БАЙГАА НЬ ТӨРИЫН СҮЛДЭНДЭЭ ЭМТЭРХИЙ МОРЬ ШИГ ДҮРС ЗАЛСАНААС ЭХЛЭЛТЭЙГ ТҮМЭН ОЛНЫ СЭТГЭЛ ИТГЭЛИЫГ ЭМТЭЛСЭН ХУЛГАЙН МАНАН БҮЛЭГ ГУРВАН САЯ ИРГЭНИЙ ХУВЬ ЗАЯАГ ХУЛГАЙЛСНААР ҮРГЭЛЖИЛЖ БАЙГААГ ЗАСАХ ХЭРЭГТЭЙ БАЫНА АА

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.21.106.115

Битгий солиороод бай

Avatar

зочин 2019-01-31 66.181.186.125

монголчууд хамгийн муу хүнээ тодруулчихсан. одоо амар тайван байцгаа. Бодоо гэж монголын хамгийн муу хүнтэй энэ муу хүн нэг нутгийнх юм билээ. одоо энэ "муу" хүнээс наад төр чинь нэг их шалтгаалахгүй байх, тэр муу хүнээ амар тайван байлгана уу. тэр муу хүн бол гуравхан сая бидний л нэг гэж бодох юм

Avatar

АРД ИРГЭД ХАРИН Ч ИХ БАЯРТАЙ БАЙНА 2019-01-31 103.57.95.76

МАНАН бүлэглэлийн М.Энхболд зайлж Манай нийгэмд шударга ёс тогтоохын эхлэл тавигдсанд Ард иргэд маш их баярлаж байгаа.М.Энхболд Бадамжунай тэргүүтэй МАНАН-н авилгачин луйварчин бүлэглэлийг бултаар бүгдийг нь шалгаж хуулийн хариуцлага тооцоорой ГЭЖ ЖИРИЙН ЯДУУ ИРГЭД ЧИНЬ ХҮСЭЖ БАЙНА УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨ

Avatar

АРД ИРГЭД ХАРИН Ч ИХ БАЯРТАЙ БАЙНА 2019-01-31 103.57.95.76

МАНАН бүлэглэлийн М.Энхболд зайлж Манай нийгэмд шударга ёс тогтоохын эхлэл тавигдсанд Ард иргэд маш их баярлаж байгаа.М.Энхболд Бадамжунай тэргүүтэй МАНАН-н авилгачин луйварчин бүлэглэлийг бултаар бүгдийг нь шалгаж хуулийн хариуцлага тооцоорой ГЭЖ ЖИРИЙН ЯДУУ ИРГЭД ЧИНЬ ХҮСЭЖ БАЙНА УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨ

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.21.106.115

Битгий Марзагнаад бай

Avatar

пялдага сайт 2019-01-31 66.181.185.142

News.mn unen pyaldaga yumaa. omno medee uzdeg baisan chini uzeh medee er alga boljee.

Avatar

Зочин 2019-01-31 112.214.88.121

Ардчилал гэгч ард түмнийг талцуулж энэ мэт үхээрийн сайтууд дэвэргэн хөөргөдөж байдгиыг болиулах нь улс оронд хэрэгтэй.алийн болгон буруу хорон зүйлд зөөлөн хандахуу

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.21.106.115

Үнэний эрэлд байгаа ард түмнийг битгий доромжил

Avatar

Зочин 2019-01-31 66.181.164.222

ЕРӨНХИЙ САЙДАД ГАР НИЙЛЖ АЖИЛЛАХ БАГ НЬ БҮРДСЭН ГЭЖ ҮЗЭЖ БАЙГАА ШҮҮ. ОДОО ШҮҮХ, ЦАГДАА, ХҮЧНИЙ БАЙГУУЛЛАГА САЙД НАР БҮГД ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, ТА 2 ЫН МЭДЭЛД БАЙГАА ШҮҮ. БИД ИХ ЮМ ХҮЛЭЭЖ БАЙГАА ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2019-01-31 112.214.88.121

Энэ сайт чинь тарвагадоржийнх гэсэн үү.үргэлж л сөрөг хар өмхий үнэр цацаж байх юм. Бас мэдээ.мн сайт байна. Үргэлж муухай сөрөг энерги тараана. Энэ хоёр сайтыг хаах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-01-31 43.228.131.206

Хараалчидаа энд үнэн юм бичсэн байна, өнөөдөр Монголын төр ийм л дүр төрхтэй сууж байна даа, буруутан нь яах аргагүй Хүрэлсүх, төр самарч байгаа бүр цаад нууц ноёнтон нь ерөнхийлөгч гэдгийг бүгд л харж байна. За тэгээд хараагаад байгаарай оркуудаа

Avatar

Уншигч 2019-01-31 202.9.42.183

Эдний мэдээнүүд дандаа хэт нэг талыг барьсан байх юм. Зарим нэг улстөрчидтэй гэрээтэй гэдгээ жаахан нууж болдоггүй юмуу. эдний сэтгүүлч нарын мэдээ дийлэнх нь үзэл бодол шингэсэн хэрүүл шиг юм байх юм. Сэтгүүл зүйг жоохон эрүүлжүүлмээр л байгаам даа!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-01-31 66.181.185.194

ХУЦААД БАЙ ТАНАЙ СЭЛЭМ БЯМБАЦОГТЫН АХЫГ ТОМИЛОХГҮЙ БИТГИЙ ГОРЬД.

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.131.245.243

Энэ цагаан сараар тарваганы боодог идчихвэл л сайхан болох гээд байх юм, Оргилмаа. кккккккккккк

Avatar

Зочин 2019-01-31 66.181.168.8

Энэ Оргилмаа угаасаа сэтгүүлч биш хөлсний бичээч шдээ. Ер нь ч тэгээд Ми.Энх60олд төр биш шүү дээ. Урвуулагч Гахай жил энэ бүх бохир заваан, төрд бугшсан хулгайчуудыг үндсээр нь эргүүлэх жил болно. Төрийн жинхэнэ албан хаачид сонгуулиас сонгуулийн хооронд МАНАН, 60 тэрбумын тавиулуудын дор нухлагдаад өчнөөн жил болж байна. Энэ явуулын тавиулууд чинь төрийн албыг самарч, мэргэжлийн хүмүүсийг дарамтлан залхааж, өөрсдөө шим шүүсийг нь сорон баяжиж байгааг бүгд мэдээд л байна. Хөлснийхөн одоо болноо

Avatar

SS 2019-01-31 66.181.168.8

Chamd l taalagdah yum bichih yostoi yu uher min? Baliar popudaar jijigxen tarhia ugaalgahcihsan ats

Avatar

зочин 2019-01-31 202.21.98.166

Их хурал нь эзгүй, Нийслэл нь эзгүй төрийн хямрал гээч нь л энэ байх да.Дараагийн хүнээ томилох ухаан нь хүрдэггүй юм бол яах гэж огцруулаад байдаг юм

Avatar

Зочин 2019-01-31 66.181.168.81

Цагаан сараар далимдуулж, бушуу туулай борвиндоо баастай гэгч болгож болохгүй, орлогч, үүрэг гүйцэтгэгч гэж нөхөд байгаа биздээ,

Avatar

Зочин 2019-01-31 202.21.106.115

Яадаг юм муу олигархуудаар яахын

Avatar

ЁРЫН НИЙТЛЭЛ , МАНАН-ГЫН ЗАХИАЛГА !!! 2019-01-31 202.126.89.208

ЭНЭ ХОГЫН НИЙТЛЭЛИЙГ ТАРВАГАНДОРЖ БИЧЧИХСЭН ЮМ УУ !!! ЯМАР ЁРОЛСОН НИЙТЛЭЛ ВЭ ?

Avatar

11 2019-01-31 49.0.184.30

Nees.mn хөлсний сайт болж дээ хөөрхий

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж